شریعتمداریِ سوریه: تیراندازی به راهپیمایان، کار نفوذی‌ها بوده!


حسین شریعتمداریِ سوریه: تیراندازی به راهپیمایان، کار نفوذی‌ها بوده؛ می‌خواستند فتنه ایجاد کنند!

سردبیر یک روزنامه مهم وابسته به دولت بشار اسد، که – به لحاظ سطح تحلیل و نوع ادعاها و اتهامات – می‌توان او را معادل حسین شریعتمداری در سوریه دانست، تصاویر رسانه‌های غربی درباره تظاهرات سوریه را جعلی یا قدیمی دانست و ادعا کرد که تیراندازی به سمت راهپیمایان، کار عوامل نفوذی بوده که می‌خواستند در سوریه، فتنه ایجاد کنند!

به گزارش کلمه، علی قاسم، سردبیر روزنامه دولتی الثوره سوریه، در گفتگو با شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی با بیان اینکه “دلایلی وجود دارد که نشان می دهد افرادی نفوذی به سمت راهپیمایان تیراندازی کرده اند”، افزود: این افراد با هدف برافروختن مجدد آتش فتنه دست به این کار زده اند و این در حالی است که نیروهای امنیتی نه تنها به راهپیمایان حمله نکرده بلکه وظیفه حمایت از آن ها را بر عهده داشته است.

وی ادامه داد: من فکر می کنم کسانی که دم از آزادی و اصلاحات می زنند نمی خواهند پیام مثبت سخنان بشار اسد را بشنوند. جنبش اعتراضی این افراد ربطی به اصلاحات و خواسته هایی که در راهپیمایی ها از آن صحبت می کنند ندارد بلکه آن ها به دنبال چیزی دیگری هستند و آن ها هر چیزی که به آن ها پیشنهاد شود رد می کنند.

این فعال رسانه‌ای وابسته به دولت سوریه همچنین با زیر سؤال بردن گزارش رسانه‌های غربی از اعتراضات اخیر در این کشور، خاطرنشان کرد: بسیاری از تصاویری که رسانه های خبری درباره آن ها مانور می دادند تصاویری بوده که قبلا تهیه شده بودند و یا فیلم های بسیار ساده ای بودند که درباره آن ها بزرگنمایی صورت گرفته بود.

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
به امید روزی که هیچ بیگناهی در دنیا کشته نشه . به امید روزی که هیچ جا سانسور نباشه چه تو رسانه های ایران که کشته شدن نداها و مختاریها رو سانسور میکنن و چه در ایرانیان یوکها که کشته شدن فلسطینیا رو تو سرزمینشون سانسور میکنن . به امید آزادی واقعی
یکشنبه 14 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
راست میگه!!! نفوذی ها (سربازان گمنام ولی وقیح)از طرف ایران فرستاده شده بودند تا محبت عربها در سرکوب مرد ایران رو جبران کنن.
یکشنبه 14 فروردین 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫چندبار تا کنون ملت های عرب به پشتیبانی از مردم مظلوم ما دست به اعتراض و اهپیمائی آرام زده اند که ما دلمان برای آنان بسوزه،حالا آخوندها مزدورهای خودش را تحت نام ملت ایران به پشتیبانی از مردم بحرین،مصر ولیبی اجیر میکنند ولی در مورد اتفاقات و رویدادهای درون سوریه خفقان گرفته اند و تجربیات و حرامزادگی های خودشان را در اختیار بشار اسد (نردبان آغال چوقوک) میگذارند.
دوشنبه 15 فروردین 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
ببند در طویله را مرتیکه پفیوز جنایتکار.در هر رژیم دیکتاتوری حیوانهایی تربیت میکنند به نام لباس شخصی که ناموس خودشان را میفروشند برای مصلحت و موقعیت شغلی.آهای دماغ خرطومی وای به روزی که رژیم آخوندی کثیف و وقیح سقوط کند مطمعن باش پاداش طناب در کمینته..رژیمی که دست یکسری احمق بیفته بهتر هیچی بدتر هم میشود و ویرانش میکنند.همین کله خر بی مخ غلامرضا حسنی، امام جمعه ارومیه که از سوی مموتی، نشان درجه یک بی رحمی و جنایتکاری دریافت کرده در سالهای نخست پس ازعن قلاب آخوندی، مخفی گاه پسر خود را که از هواداران گروه فدائیان خلق بود، به ماموران کمیته انقلاب اسلامی گزارش کرد که در نهایت به اعدام او انجامید.ببینید دیگه چه کثافتهایی در راس قدرت هستند که به هیچ کس و هیچ چیزی ترحم نمیکنند.گفته بود: "آثار باستانی دو نوع هستند. آنهایی که در خدمت اسلام هستند باید حفظ شوند.یعنی سوراخ جمکران.قبر خمینی گوربه گورشده.توالتهای عمومی.و بقیه باید تخریب ونابود شوند" .
دوشنبه 15 فروردین 1390

mansourehtaghavi - ترکیه - ازمیر
این شریعتمداری کوردل و مغرض بد ذات از کسانی است که نقش بسیار مهمی در نفرت مردم از رژیم دارد وتفرقه انداز قهار بین مردم است . این مردک حقیر شارلاتان22 عیار است.تنها او است مجوز مادام العمر آزادی بیان ونگارش را دارد. (زبان دل .........) اما سوریه 50 سال است که گرفتار این پدر وپسر جنایتکار است.آل اسد را میگویم وخود بشار دستور تیراندازی به مردم را دارد.الگو ها بهم شبیه اند. رژیم سوریه رفتنی است.حالا نه چون جون سخته مثل این قذافی خل وچله و کمک داره وکلی مزدور( ایرانی -لیبیائی-حزب خدای لبنانی -یمنی-الجزایری وحماسی) همه وهمه دمشان را کول خواهند کرد ورفت .امان از این جهان سوم عرب واسلام .-منطقه کلا رو به تغییر است.ولی متاسفانه رو به جنگ دارد میرود. این جنگ اجتناب ناپذیر است.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.