افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت تمامی کالاها در ایران


افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت تمامی کالاها در ایران

بر اساس پیش بینی ها قیمت تمامی کالاها در ایران، در سال جاری بین ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش می یابد.

قاسم نوده فراهانی، رئیس شورای اصناف کشور، صبح روز شنبه ۱۳ فروردین ماه در گفت و گو با خبرگزاری موج، ضمن اعلام این موضوع افزایش قیمت کالاها در سال جاری را یک امر طبیعی دانست، و از این رو  نقش هدفمند سازی یارانه ها در گران شدن کالاها را رد کرد.

رئیس شورای اصناف کشور، علت افزایش نرخ تمامی کالاها در سال جاری را اتمام زمان انعقاد قرار میان وزارت بازرگانی با واحدهای تولیدی برای ثابت نگه داشتن قیمت ها عنوان کرد. کمی پیش احمد توکلی، رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، در ویژه نامه نوروزی روزنامه همشهری، دلیل افزایش نیافتن تورم ناشی از هدفمندی یارانه ها را، فشار امنیتی دولت به تولید کنندگان ذکر کرد. خبرگزاری مهر روز جمعه ۱۲ فروردین ماه، با نگاهی به تغییرات قیمتی در بازار بر این موضوع تاکید دارد،که فاز جدیدی از فعالیت بازار از روز یک شنبه ۱۴ فروردین ماه کلید می خورد.

این خبرگزاری از قول مسئولان وزارت بارزگانی اعلام کرده است،که عرصه میوه ها که به منظور تنظیم بازار صورت گرفته اگر نیاز باشد هم چنان ادامه خواهد یافت. همین خبرگزاری، در گزارشی که سوم فروردین ماه منتشر ساخت، از مملو بودن میوه های وارداتی در بازار خبر داده بود. این در حالی است، که عزت الله یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، و عضو ستاد مبازره با مفاسد اقتصادی، در تازه ترین گفت و گوی خود با خبرگزاری مهر (۷ فروردین ماه ) واردات بی رویه را نخستین دلیل گرانی قیمت مرکبات در استان های شمالی کشور دانست.

در حالی رئیس شورای اصناف کشور، از افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی نرخ تمامی کالاها خبر می دهد، که دولت محمود احمدی نژاد در هفته های پایانی سال ۸۹  به کرات وعده داده بود،که در سال آتی نه تنها قیمت ها افزایش نخواهند یافت بلکه بسیاری از قیمت ها با کاهش روبرو خواهند شد، حتی محمد رضا فرزین، سخنگوی کار گروه طرح تحول اقتصادی و معاون وزیر اقتصاد و دارایی، هر گونه پیش بینی تورم شدید برای سال آینده را غیر علمی نامید.
afshin7174 - ایران - تهران
در مورد افزایش درآمد در ایران و مشکلات اقتصادی کشورهای اروپایی و آمریکا بیشتر خبر بنویسید. متشکرم
یکشنبه 14 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
حتی اگر این اخوندها را روانه صحرای بی اب و علف کنیم, باعث گران شدن شن و ماسه میشوند !
یکشنبه 14 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
خب در عوضش سپاه پاسداران ان قلاب قیمت مواد مخدر مثل هروئین و شیشه و .. رو میاره پایین تا ملت کمتر خماری بکشن!!! نابود باد رژیم فاسد و جنایتکار ولی وقیح
یکشنبه 14 فروردین 1390

masoud-usa - آمریکا - نیویورک
افزایش این مقداری که چیزی نیست عزیز جان . افزایش ۱۲۰ % هم اگر باشه هنوز هستیم .آخه تا کی؟تا کی باید دست رو دست گذاشت و نشست و تماشا کرد؟من نمیگم داخل گودیا لنگش کنید ، میگم ایرانیها بیایید با هم لنگشون کنیم .
یکشنبه 14 فروردین 1390

davood1349 - ایران - تهران
همه جا تورم هست چرا رو ایران کلیک کردین زنده باد جمهوری اسلامئ ایران مرگ بر ضد ولایت فقیه
یکشنبه 14 فروردین 1390

sama128 - ایران - شیراز آزاد
در خاطرمان هست که رئیس جمهور میمون نشان انتری نژاد از یکماه قبل از عید نوروز به اراجیف گویی پرداخته و مرتبا از ارزانی در سال 1390 بلاخص شروع آن در فروردین 1390 صحبت می کرد. پس کو آقای چاخان دروغ گو آقای دغل باز ؛ کدام حرف تو طی این مدتی که رئیس جمهوری چه اون چهارسالی که گذشت و چه این مدتی که با خالی بندی رئیس جمهور شدی درست از آب درآمده ، ما که جز دروغ چیزی از تو نشنیدیم البته باید بگم دروغ هم در مقابل تو شرمنده شده حسابی .
یکشنبه 14 فروردین 1390

amir-amir - کانادا - تورنتو
تمام پایه و اساس تحصیل علوم اخوند منابعى از قبیل بهارالانوار مجلسى است که به عنوان مثال مى گوید صبح که از خانه بیرون مى روى انگشتر عقیق را چند بار دور انگشت بچرخان و یا هنگامى که به توالت مى روى ابتدا پاى چپ را داخل بگذار و از این قبیل اراجیف که در حوزه علمیه قم توسط آدم هائى مثل مصباح یزدى تدریس مى شود. حالا این آخوند فارغ التحصیل حوزه علمیه مى خواهد در مملکت دارى شرکت کند و این نتیجه اش است که همه شاهد هستیم
یکشنبه 14 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
afshin7174 - ایران - تهران برای شنیدن این اخبار به تلویزیون صدا و سیمای میلی ج.ا توجه خواهیم کرد. چون به اندازه ی کافی آنجا از این اخبار گفته می شود. یکی ندونه فکر می کنه ایران شده سوئیس و کانادا و.. و همه ی مردم کشورها خواهان مهاجرت به ایران هستند!!! همه چی آرومه ...
یکشنبه 14 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
درسته اول با کمک های یارانه ای و کوفت و درد بی درمون سر مردم ساده لوح را بند می کنند و بعد اینگونه خدمتشان میرسند. تا زمانی که ما همواره آماده سواری دادن هستیم و برای خود و حقوق حقه ی خود هیچگونه حقی قائل نیستیم همین است. درست است فردا همه با هم می گویند این هیچ ربطی به دریافت یارانه ها ندارد. آخر جهالت بیچارگی و ساده لوحی ما مردم تا کجا.
دوشنبه 15 فروردین 1390

sama128 - ایران - شیراز آزاد
البته همین الان از رئیس جمهور انتری نژاد بپرسی قیمت کالاها سمت خونه تو چنده میگه : همه جا نوار بالدار 1000 تومان من برای بچه ها تو محل از آقا رستم می خرم 300 تومان . حالا خودتون صورت مسئله را پیدا کنین البته جواب واضح و روشن است.
دوشنبه 15 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
davood1349 -تهران-مرگ بر جیره خواران و طرفداران ولایت وقیح و خاک برسر امامت , لعنت بر پیغمبرت , تف بر دین و مذهبه عربی وحشی ات.
دوشنبه 15 فروردین 1390

آرش کمانگیر3 - ایران - تهران
جناب آقای afshin7174 درخرداد 88نرخ روزانه سرکوب روزی 200تا300هزارتومان بود امسال شده است 500هزارتومان روزانه بعلاوه ماموریت برون مرزی به سوریه با تمام فوق العاده شغلی ها باورنمی کنی از دوستانتان بپرسید پس ببین چقدردرآمدها زیادشده است البه برای بعضی ها
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

aghakian - ایران - تهران
چرا لوازم خانگی ارزون شده یا فرقی نکرده؟ اینقدر دروغ ننویسید لطفا
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

davood1349 - ایران - اتهران
nader 46 جوش نیار پیتزاتو دلیوری کن سرد نشه به کوری چشم تو استقلال ازادی جمهوری اسلامی
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.