در اعتراض به آتش زدن قرآن در امریکا معترضان سر کارمندان سازمان ملل در افغانستان را بریدند


در اعتراض به آتش زدن قرآن در امریکا معترضان سر کارمندان سازمان ملل در افغانستان را بریدند

در حمله گروهی از تظاهرکنندگان به دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در شهر مزار شریف در شمال افغانستان دست کم هشت کارمند دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در آن شهر کشته شده اند.

بر اساس گزارشها، یک نفر نیز در این حادثه مجروح شده است.

دست کم سه افغان هم در جریان این حملات کشته شده اند.

این تظاهرات به منظور اعتراض به آتش زدن قرآن توسط یک کشیش آمریکایی برگزار شده بود، اما مقامهای محلی می گویند که گروهی "فرصت طلب" این تظاهرات را به خشونت کشیدند.

لعل محمد احمدزی، سخنگوی پلیس زون (منطقه) شمال افغانستان به بی بی سی گفت: "در جمع تظاهر کنندگان، تعدادی از اوباش حضور داشتند که به دفتر یوناما هجوم بردند و هشت کارمند خارجی یوناما را کشتند؛ دو تن از آنها را سر بریدند و یک تن از آنها را مجروح کردند. یکی از کشته شدگان زن است".

آقای احمد زی همچنین گفت: "افراد فرصت طلب، بخشهایی از دفتر یوناما و چند ماشین مربوط به این دفتر را به آتش کشیده اند".

یوناما با صدور اطلاعیه ای، کشتار کارمندان خود را محکوم کرد و حمله به آنها را "بهت آور" خواند.

کارمندان داخلی دفتر یوناما امروز (جمعه) تعطیل بودند و تنها کارمندان خارجی در دفتر حضور داشتند.

این مقام پلیس افزود تظاهرات کنندگان نیز تلفاتی داشته اند که هنوز دقیقا معلوم نیست. او افزود پلیس چند نفر را به اتهام دست داشتن در این حادثه بازداشت کرده و تحقیقات در این مورد آغاز شده است.

نیلاب مبارز، یک سخنگوی یوناما در کابل، حمله به دفتر یوناما و کشته شدن هشت تن از کارمندان این دفتر را تأیید کرد، اما از اظهار نظر در مورد ملیت افراد کشته شده خودداری کرد.

در همین حال غلام سخی کارگر، سخنگوی وزارت صحت گفت که دو کشته و دوازده مجروح به بیمارستانی در شهر مزار شریف منتقل شده اند که این عده احتمالا از تظاهر کنندگان بوده اند.

آقای احمدزی، سخنگوی پلیس شمال افغانستان در گفت و گو با بی بی سی گفت که تظاهرات قرار بود به صورت مسالمت آمیز و در صحن "روضه شریف" برگزار شود، اما ناگهان تظاهرکنندگان بسوی دفتر یوناما هجوم بردند.

این مقام امنیتی افغان گفت که تظاهرکنندگان ابتدا به گاردهای مسلح دفتر یوناما حمله کرده و سلاح آنها را گرفتند و پس از آن وارد دفتر شده و شروع به تیر اندازی کردند.

خبرنگاران می گویند که یک روحانی که قبل از آغاز تظاهرات سخنرانی می کرد، خطاب به معترضان خشمگین گفت که صدها جلد قرآن در آمریکا به آتش کشیده شده است.

این در حالی است که کشیش جنجال آفرین آمریکایی تنها یک جلد قرآن را به آتش کشیده بود.

این کشیش چند ماه پیش قصد این کار را داشت، اما با مخالفت افکار عمومی آمریکا و مقامات دولتی این کشور، از جمله باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، اعلام کرد که "موقتا" از تصمیم خود منصرف شده است.

خبرنگاران شمار معترضان را هزاران نفر گفته اند.

گزارشها از افغانستان حاکی است که در اعتراض به سوزاندن قرآن توسط کشیش آمریکایی، تظاهراتی در هرات در غرب افغانستان نیز صورت گرفت اما بصورت مسالمت آمیز پایان یافت.

مزار شریف از مناطق امن افغانستان به حساب می اید و یکی از شش منطقه ای است که قرار است تا دوماه دیگر مسئولیت تامین امنیت آن از نیروهای ناتو به نیروهای افغان منتقل شود.

ahmad qtr - قطر - دوحه
الله اکبر الموت للکفار
جمعه 12 فروردین 1390

faramarz65 - ایران - تهران
عجب دیوانه هایی پیدا میشن . اون بدبخت ها چه گناهی داشتنند . هر روز که میگذره از افراد متعصب بیشتر بدم میاد.
جمعه 12 فروردین 1390

pelle - سوئد - استکهلم
خشونت را مقایسه کنید ، آن کشیش نادان فقط یک قرآن را به آتش کشیده ولی این مسلمانان چندین انسان را وحشیانه سر می برند. آیا جواب به آتش کشیدن یک کتاب باید سر بریدن انسانهائی باشد که هیچ دخالتی در آتش زدن کتاب نداشتند . حالم از همگیتون بهم میخورد ،با این رفتار وحشیانه چگونه انتظار احترام از جامعه ادیان دیگر دارید.
جمعه 12 فروردین 1390

piade - ایران - تهران
خوب کشیش نفهم مگه مرض داری این وحشیهارو تحریک میکنی آخه! .
جمعه 12 فروردین 1390

dreamcatcher - ایران - تهران
گنه کرد به بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری بابا این بدبختا این وسط چه کاره بودن احترام به ادیان مهمه ولی کسیم که بی احترامی کنه قتل که نکرده
جمعه 12 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
لعنت بر آن کشیش جاهل رذل مغرض و لعنت بر این درنده خویان طالبانی که از هیچ جنایت فرو گذار نکردند. خاک بر سرتان که در سبوعیت از هم پیشی می گیرید. چندی قبل یک زن سومالیایی حرفهایی میزد که باعث حیرت من و دیگران شده بود. او در مورد جایگاه زن در جامعه ی سومالی نزد مردان اینگونه می گفت. اکثر زنان سومالی وقتی عصبانی میشوند همسرانشان را به باد مشت گرفته و یا با لنگه ی کفش میزنند و مردان در این مواقع تنها دست زنان را حصار کرده و اگر عکس العملشان شدید باشد او را به عقب هل داده و می گویند بس است میگفت شرم آور است مردی در برابر خشم زنان مقابله به مثل کند دختر هندی که شنونده بود میگفت اما در هند می گویند ارزش زن اندازه کفش شوهرش هست.....
جمعه 12 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
... منظور از عنوان کردن این موضوع تفاوت دیدگاه و نگاه هر جامعه است و فرهنگ مرسوم در آن که زیر چتر دین یا دمکراسی یا سیاست یا فرهنگ یوشیده میشود و بهانه های خوبی ست برای هر گونه رفتار. حال طالبان متحجر بدبخت زنان را در برقع مخفی کرده و راه هر گونه پیشرفتی را از آنها می گرفتند. حکایت انسانها حکایت عجیبی ست آن کشیش احمق خدا نشناس که می داند اکنون چه دوره حساسی ست خدا می داند به چه منظور و قصد این رفتار را در پیش میگیرد و این گرازان وحشی هم به جان خلق افتاده و اینگونه رفتار می کنند. نابود باد جهالت و غرض ورزی و درنده خویی نوع بشر با یکدیگر که روی درندگان را سفید کرده و آنها در برابر اینگونه بشر رام هستند و اهلی.
جمعه 12 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
آن وحشیان ,خونخواران و قاتلین تنها فرمانِ محمّد قصاب, رهبر دینی اشان را اجرا کرده اند !!! توحیدشان خدائی است که محمد شهوت پرست و بچه باز را آفرید, نبوتشان خونخواری و شهوترانی , مُعادشان سرای بهشتی است که فقط با عملیات انتحاری بلیط ورودی خواهی گرفت , امامتشان موجودی است که در فاضلاب اسیر شده و از این جهت غائب میباشد, و عدلشان سنگسار کردن زنها و سراز تن جدا کردن مخالفانشان . ننگ و نفرین ابدی بر این دین خونریز .
جمعه 12 فروردین 1390

edvin110s - مالزی - کوالا لامبور
یه کشیش احمق و بیشعور یه کاری میکنه که 4 تا افغانی فارغ از کمترین میزان درک و شعورو تحریک کنه تا این وسط 4 تا آدم بیگناه جونشونو از دست بدن. بایستی خون گریست از دست یه مشت بی خرد مزهبی.
جمعه 12 فروردین 1390

mashady - انگلیس - منچستر
گنه کرد در بلخ اهنگری / به شوشتر زدند گردن مسگری
جمعه 12 فروردین 1390

علی بی غم - ایران - تهران
خاک بر سر هرچی خر مذهب است. حیف خر که روی این انسان نماها بگذاریم. نابود بشه هرچی دین و مذهب که باعثش فقط خون و خون ریزی است.
جمعه 12 فروردین 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
حالا فردا میگن نقشه ایران بوده !! جریان ایران شده مثل اون مهمونی که کسی بادی در میکنه و میگردنند تو جمع یک دختر بیچاره که خانواده نداشته رو پیدا میکنند میندازند گردن اون !حال ایران هم با این ملاهای پدرسوخته شده این تقی به توقی میخوره میگن ایران بود !
جمعه 12 فروردین 1390

OnLine. - ایران - تهران
یک روحانی به دروغ خطاب به معترضان خشمگین گفت که صدها جلد قرآن در آمریکا به آتش کشیده شده است. مرده شورتونو ببرن که هر گوری باشین باید یه اتیشی به پا کنین.سر اون اخوندرو باید می بریدن...
جمعه 12 فروردین 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫خریت که فقط به کاه و یونجه خوردن نیست.اون کشیش که مرتکب این کار شده،شخصی احمق و بی شعور بوده،احمق و بیشعور ازین نظر که هنوز این وحشی هائی را که مدافع اسلامند را نشناخته و دست بکاری بچه گانه زده است و گر نه قرآن و هر کتاب دینی دگر از نظر ظاهر مشتی کاغذ و مرکب میباشد و ارزشی ندارد،از کشیش احمق تر آن روحانی نمائی است که مردم نا آگاه و وحشی را آنتریک کرده است.
جمعه 12 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
امان از دست یه مشت احمق عقب افتاده. از اون کشیش بیشعور در امریکا گرفته تا این بیشعورها در افغانستان. حالم از هرچی متعصب مذهبی توی دنیاست بهم میخوره. از مسلمون ، مسیحی و یهودی گرفته تا سیک و هندو و ...
جمعه 12 فروردین 1390

sara_k - انگلستان - انگلستان
افرین خوب کردن
جمعه 12 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
مذاهب همه ذات و حشیگری دارند.حداقل دینهای ابراهیمی این مدلی هستن.
شنبه 13 فروردین 1390

mamadjoon128 - ایران - یزد
mashady - انگلیس - منچستر. دقیقا
شنبه 13 فروردین 1390

kiyasha - المان - برلین
اقا محمد خان قاجار وقتی کرمان را فتح کرد 20 هزار مرد را کور کرد که شماکه جلوی لشگر من ایستاده اید جلو خدا قرار گرفته اید و با پول غارت شده شهر کرمان به کربلا رفت و برای حسین بن علی ضریج ساخت. یادمون باشه دین یعنی همین
شنبه 13 فروردین 1390

Ezhaq - ایران - تهرا
sara_k - انگلستان - انگلستان . با شما موافقم ، چهره کریه اسلام را خوب نشان ندادند.
شنبه 13 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
من فرقی بین اون کشیش با اینا نمیبینم . البته پشت اون کشیش خیلیا بودن . اون کشیش عروسک خیمه شب بازی بود و یکی از هدفاش هم این بود که اینا رو تحریک کنه اینا هم که احمقا زدن آدمکشتن در جوابش . پس تا اینجا کشیش 1 و این اسکلا 0
شنبه 13 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
کسیکه تخم نفرت بکارد, نفرت و خشونت درو خواهند کرد ! بتازگی از " همجنسگرایی " گاندی خبر داده شد و کتابی نوشته شده که اجازه انتشار انرا در هند بزودی ممنوع خواهد شد, بخاطر واکنشهای مردم گاندی " دوست " ! چه خوشمان بیاد و چه خوشمان نیاد, باید " هوشیارتر " با مشکلات امروزی برخورد کرد و چه انتظار دیگری ما میتوانیم از این مردم جنگزده داشته باشیم ?! یک نگاه به کامنتهای خودمان بندازیم, که چطور ما بهمدیگر فحاشی میکنیم, فقط بخاطر " اختلاف عقیده " , حال اگر این سایت محترم ما را دعوت به اتاق چهار دیواری کند که دیگر نه از طریق " مجازی " بلکه از طریق live به " تبادل نظر " بپردازیم ? جواب: صحرای کربلا خواهد شد با توجه به اینکه " شکم " مان سیر است و بقول خودمان " تحصیل " کرده هم هستیم ! شاد و پیش خود حساب باشیم .
شنبه 13 فروردین 1390

potatis - سوئد - مالمو
از مدیران محترم سایت خواهش مندم از گذاشتن نظرات به زبان های غیر فارسی خودداری کنند ،برای بنده که از نرم افزار فارسی نویس استفاده میکنم تا نظراتم را بنویسم مطمئنا نوشتن به سوئدی راحتتر است اما اینجا ما ایرانی هستیم و زبانمان هم فارسی ،مخصوصا به احترام خون ان ۸ نفر بیگناه هم که شده لطفا از درج کامنت به زبان عربی خود داری کنید ،تشکر .
شنبه 13 فروردین 1390

Ghom.666 - ایران - قم
وحشیهای مسلمان ننگ بر کتاب تازی
شنبه 13 فروردین 1390

artosh - ایران - تهران
sara_k - انگلستان - انگلستان/ ای بابا..! شما چی میخورید آخه اینقدر سنگدل هستید؟ ایراد از غذاتونه؟ ایراد از چیه؟! من که شرمم میاد میبینم یه هموطنم از چنین خشونتی دفاع میکنه...! کار جفتشون اشتباه و حماقت محض بود. هم کشیک بی فکر که با این کارش یه مشت دیوانه رو تحریک کرد. هم اون وحشی هایی که یه مشت بیگناه رو به دلیل گناه کس دیگر سر بریدن و کشتن. خانم سارا شما با تفکر دفاع از خشونت مایهء شرم ایران و ایرانی هستید.
شنبه 13 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خاک بر سره وحشی احمقتون کنن اسلام = وحشی گری خریت
شنبه 13 فروردین 1390

rezashah1919 - ایران - تهران
یکی از خاصیت های دین اینست که فهم و شعور انسان را از بین میبرد. انسان همچون یک حیوان عمل میکند. چه آن کشیش و چه این احمق های طالبان و چه هر متعصب بی مغزی که در ایران خودمان هم به وفور پیدا میشود/ همه در یک ردیف هستند. اعمالشان همچون غریزه حیوانات است. نماز خواندنشان با جفتک زدن الاغ فرق نمیکند. یادشان رفته که چگونه مجسمه بودا که لا اقل جزو آثار باستانی بود به توپ بستند.
شنبه 13 فروردین 1390

hamed1387 - دانمارک - ارغوس
و ابله تر و احمق تر از اون قاتلها و اون کشیشه این feminismهست که با این طرز فکر احمقانه اش این کامند رو نوشته
شنبه 13 فروردین 1390

mahdi1988 - اتریش - وین
مرگ بر کشیش افراطی و مرگ بر طالبان!مرده شور هردوشون رو با هم ببره! کلا مرگ بر افراطی ها!!
شنبه 13 فروردین 1390

Arash Aazad - المان - هامبورگ
. sara_k - انگلستان - انگلستان ،وقتی روح کسی در ظلالت فرومیره، از مرگ انسانها خوشحال میشه، امیدوارم شما اینجوری نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟ . نشان دیگری از دین صلح جوی محمد و پیروانش!. بهانه باشه یا نباشه، اسلام و پیروان واقعیش دنبال شر و قتل و زورگویی اند! و همه این اعمال ریشه در نیروی خبیث این دین است!. روزی هزاران کتاب مقدس دیگر ادیان در ممالک اسلامی سوزانده میشه، چرا اون مشکلی نداره؟؟؟ در هر حال با شیطان و پیروانش نمی شود حرف حساب و منطق زد!. خوشا به روزی که همه از زیر سلطه این دین شیطانی خلاص شوند! .
شنبه 13 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
باز بی سوادها ماله بکشید این دین پرخونتان را///یک کشیش الاغ یک کتاب را سوزاند و تعداد زیادی اشغال قاتل کثافتتتتتتتتتتت از افغانستان جان 5 کارمند از نپال و یک کارمند از سوئد و یکی دیگر ازنروژ را به اتش کشیدند انهائیکه همه ی ادیان را یکی می دانند چرا شبیه این حوادث در هیچ کشورمسیحی بودائی و هندو و یهودی نیست???????چون خدای انها در برابر جنایت خدمات زیر شکمی!!! برای مردان نداده - مرگ براین دین مرگ بر معتقدان به جهاد که لاشخورهائی در کسوت انسان هستند و اتش به گور سلمان فارسی کثیف که همکار بزرگترین قاتل تاریخ شد برای نابودی تمدنها از جمله ایران باز گوسفند وار بدنبال بازگشت به دوران طلائی خمینی باشید.خاک بر سرتان.انهم در کشور.افغانستان که بچه بازی با دختر و پسر خردسال معمولی است فیلمهای مستند ان هست جوش نیاورید.
شنبه 13 فروردین 1390

lll.Elpachino.lll - اترتش - وین
سلمانان افغانستان در واکنش به حرکات ضد اسلامی انجام شده خارج از افغانستان پیشتاز می باشند. آنان بلافاصله پس از هر حرکت ضد اسلامی، با خشم دست به راهپیمایی های گسترده زده که در نتیجه ی این راه پیمایی ها چندین تن کشته و زخمی شده اند. در چند سال گذشته، کوچی طالبان با یورش به جان و مال مردم در مناطقی مانند بهسود و دایمیرداد، علاوه بر کشتار، غارت و بی جا کردن هزاران تن، کتاب خدا و مسجد خدا را به آتش کشیدند اما هیچ اعتراضی از این مسلمانان در افغانستان علیه آنان انجام نشد. گویی هراسی همگانی از کوچی طالبان است که مسلمانان افغانستان جسارت نمی کنند علیه تجاوز کوچی طالب به کتاب خدا و مسجد خدا که خانه ی خدا نزد مسلمان محسوب می شود، اعتراضی کنند.
شنبه 13 فروردین 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
احمقهای بی شعور اسلامگراهای تندرو و بی مغز این کارها را میکنید که مورد تنفر تمام دنیا هستید. میخواستید مقابله به مثل کنید می رفتید انجیل و تورات رو آتیش میزدید چرا رفتید کارمندان سازمان ملل را که اومدن به شما امکانات و غذا میدن رو کشتید!!! واقعا سه کشور افغانستان و پاکستان و سومالی پر است از این بی مغزهای طالبانی ،وحشی تر از محمد و دارودسته اش در بیابان حجاز. شماها لیاقتتون همون طالبان هیچ. وقت آدم نمیشید
شنبه 13 فروردین 1390

nejaat2006 - انگلستان - لیدز
sara_k - انگلستان - انگلستان) و ahmad qtr - قطر - دوحه) هر دو تون خجالت بکشید، مخصوصا سارا انگلستان، حتما یکی از مزدوران رژیم هستی
شنبه 13 فروردین 1390

anty mola - عراق - اربیل
نابود باد اسلام و مسلمانان نادان خونخوار..............
شنبه 13 فروردین 1390

ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. مطالبت درست بود ولی همه اینها را روی هم جمع کنیم و ضربدر 10 کنیم باز به پای وطنفروشی نمیرسد. در ضمن محمد متحجر بود که قصاب بود , الانه با این انفجار جمعیت ماشین کشتارجمعی با اورانیوم ضعیف شده و بیوتروریسم و ناوهواپیمابر و بمب افکنهای استیلت و خلاصه هر چی کلاس داره یا علی از تو مدد , نه غلام . " الوطن فروشی اشد من الزنا ".مرگ بر وطنفروش توجیه گر(خودفریب)
شنبه 13 فروردین 1390

vezveznazi - ایران - تهران
خر مذهب خر مذهبه.چه امریکا چه افقانستان .مرده شور هر چی خر مذهبه.
شنبه 13 فروردین 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
feminism - انگلستان - لندن 4 تا مثل تو و اون کشیش ابله مزخرف میگوئید و مطمئنا تعدادی هم از روی تعصب و اعتقاد بدینشان حماقت کرده و از چند بیگناه انتقام میگیرند.مطمئنا تو هم اگر فرد شناخته شده ای بودی از ترس همین متعصبان که مبادا سرت را روی سینه ات نگذارند هرگز جیگر نمیکردی به پیامبر 2 ملیارد انسان توهین کنی..البته من مخالف هر گونه خشونت و تعصب خشک هستم.اما همیشه هم مخالف توهین به اعتقادات انسانها هستم.حال مسلمان.مسیحی.بهائی.زرتشتی و دیگر ادیان.اگر انسانها احترام به ادیان یکدیگر میگذاشتند هرگز چنین فجایعی پیش نمی امد.اما تا امثال تو توهین بدیگران و اعتقاداتشان میکنند خشم و خشونت و تنفر پابرجا خواهد ماند
شنبه 13 فروردین 1390

sarehaal - ایران - ناکجااباد
sara_k - انگلستان - انگلستان جات تو افغانستان خالیه (حیف حیوون)
شنبه 13 فروردین 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
یکسری وحشی روانی از کیشیش امریکایی تا این ادمهای وحشی تو افغانستان بابا بذارید مردم زندگی شون را بکنن حیوانهای وحشی.
شنبه 13 فروردین 1390

high class - کانادا - ونکوور
. sara_k - انگلستان - انگلستان خجالت بکشید.یکی دیگه قران رو اتیش میزنه که معروف بشه اونوقت چند تا بی گناه باید کشته شوند .اون کشیش نادان هم مثل همین ملاهای نادان متعصب بوده بنظر من حماقت مسلمان ومسیحی نمی شناسد.
شنبه 13 فروردین 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
فاجعه ی دردناکی ست ...کشیش احمق با سوزاندن کتابی آتش کین و خشم افراطیون انسان نما را برافروخت , دودش این ور دنیا جان 10 انسان بی گناه رو گرفت. امان از حماقت و نادانی جانوران انسان نما. روحانی شیاد و کشیش احمق عاملان این کشتار هستند. دو سال پیش عصری در یکی از ایستگاه های متروی لندن توی صف خرید "تراوول کارت" بودم ,5 تا نوجوان/ تینَیجر/ دو دختر و سه پسر, وسط سالن مترو با پلیس حرفشان شد و با صدای بلند فحش های بسیار رکیک تحویل 3 پلیس ایستاده می دادند. پلیس ها به چهره ی درهم رفته مردم و شگفت زده ی من نگاه می کردند و با خونسردی به حالت تاسف سر تکان می دادند و با لبخند تلخ و گاه خنده می گفتند" They are teanagers" ! در کل مفهوم این است که رفتار و گفتار نوجوان بیشتر برحسب اقتضای سنی پیرو هیجان است تا منطق و عقل.
شنبه 13 فروردین 1390

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
دارند دنیا را به 1400 سال پیش بر میگردانند پس لطفا نگه دارید من پیاده میشوم چرا که اصلا تحمل دیدن توحش و بربریت مذهبی که هرجنایتی را مجاز میداند ندارم.من برای افغانیها و پاکستانیها احترام قائلم چرا که همه جا خوب و بد هست و از جمع زدن بدم میاید ولی باور کنید جز طالبان هیچ نوع جکومتی به درد این متعصبهای بی منطق و بی رحم نمیخورد
شنبه 13 فروردین 1390

behnam2009 - انگلستان - لندن
پیروان محمد وحشی بهتر از این نمیشن.
شنبه 13 فروردین 1390

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
به قول معروف هر کی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه .هنوزم مونده , قران میسوزونید , منتظر بمونید بقیه داستان رو ببینید :)
شنبه 13 فروردین 1390

Arash Aazad - المان - هامبورگ
feminism - انگلستان - لندن حقیقت را می گویی و بسیاری کم اطلاع و تحمل شنیدنش را ندارند! پیروز و پایدار باشید!. hamed1387 - دانمارک - ارغوس ، دوست عزیز، بجای بی احترامی به هم وطنت برو کمی تحقیق و مطالعه بکن! کمی هم تاریخ را مرور کن! البته اگر تعصب بگذاره نرونها داده ها را بدرستی پردازش کنند! موفق و از خواب غفلت بیدار باشید!.
شنبه 13 فروردین 1390

rezashah1919 - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن: درود بر تو. در اغلب جوامع مترقی اگر مردی با دختر 9 یا 10 ساله به هر عنوانی نزدیکی کند / اسم این عمل را تجاوز و به قول ما ایرانی ها/ آن شخص را بچه باز میگویند. طبق این تعریف جناب حضرت محمد یک بچه باز بودند و شهوت ران هم تشریف داشتند. برعکس کمنتهای بعضی از هموطنان عزیزم / من میهن دوستی شما را ستایش میکنم. تعصب سم عقل و فهم و شعور است. شخص متعصب هرگز واقع بین نیست. هر دینی را که شما در نظر بگیرید/در همان مرحله اول سعی میکند قوه عقل و فهم و شعور آدم را از کار بیندازد. این خاصیت دین است. طالبانهای افغانستان و منتظرین امام زمان در ایران احمق نبودند. حماقت کنونی آنها از دست آوردهای اسلام است.
شنبه 13 فروردین 1390

high class - کانادا - ونکوور
zagros_finland - فنلاند - هلسینکی توهین به یک جماعت منمنوع. خودتی .
شنبه 13 فروردین 1390

mamoti - ایران - کرج
آدم میمونهه از دست این مسلمونا چیکارکنه . پس ازاینکه مسلمونا به برجهای تجارت جهانی حمله کردن واونهمه آدم کشتن بازهم مسلمونا دارن توآمریکازندگی میکنن. من اگر آمریکایی بودم همه مسلمونای آمریکارو برمیگردوندم به همون قبرستونی که بودن. افغانستان،پاکستان،الجزایر،عربستان،ایران وهرجهنم اسلامی دیگه!که تا دلشونن میخادقرآن بخونن،حجاب داشته باشن و... این آمریکاییها آدمای خوبین که اینکارو نمیکنن
شنبه 13 فروردین 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
مشکل از سوزاندن کتاب نیست مشکل از مغز نداشته اون کشیش و بدتر از اون افراطیهای مثلا مسلمان است!!
شنبه 13 فروردین 1390

AFGPersian - سوئد - مالمو
لعنت بر سادگی ما مردم افغان... اون روحانی حروم زاده چرا یک جلد قرآن رو صد جلد گقته؟؟؟ لعنت بر جهل و نادانی...
شنبه 13 فروردین 1390

saljog - سوئد - استکهلم
من تعجب میکنم مقامات امریکا با انکه از پیامد ااقدام این کشیش واقف بودند ولی هیچ ممانعتی نکردند.واقعا تعجب اور است که بهانه دست متعصبین می دهند.
شنبه 13 فروردین 1390

morgan123 - امریکا - واشینگتن
سارا از انگلیس .... نزن
شنبه 13 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
benjamin86 - انگلیس - اکسفورد . مزدور با این نام کاربری گول زن...1..خودتی..2..کسی که از این جنایت نفرت انگیز دفاع میکند کثیفتر از طالبان اشغال است..شرم کنید خودتان کثیفترین ترور ها را انجام می دهید اقلیت بهائی و یهودی را زندانی می کنید نوکیشان مسیحی را اعدام و انقدر ازار می دهید که همین اواخر یک جوان مسیحی شده در هنگام فرار از ایران در کردستان پاهایش دچاز یخ زدگی و در بیمارستان ترکیه انگشتان پایش را قطع کردند دقیقا مثل 1400 سال پیش که از ظلم اعراب قاتل به هر جائی که توانستند حتی سومالی مهاجرت کردند ---کدام کثیفتر است سوزاندن ابه های شیطانی یا گرفتن جان افراد بعنوان مرتد???????????????????
شنبه 13 فروردین 1390

sir.amir - انگلستان - منچستر
اخه یکی نیست بگه اون الله بدبخت نتوانسته از کتاب خودش که همواره ادعای قادر مطلق دفاع کنه تا اتش نگیره بد این ابله ها چی فکر میکنن براستی که فردوسی بزرگ چه خوب گفت به یزدان که گر خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم در اخر خاک تو سر ان الله ضعیف شرمتان باد تازی ها
شنبه 13 فروردین 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
خانم sara k شما میفرمایید یعنی اگه که فردی به کسی تجاوز کرد شما رو باید بیان به جرم تجاوز محاکمه کنند. عجب شعوری! دوستان این کشیش به قران اعتقادی نداره و از این خاطرهم قران براش هماننددفتری سیاهه. همچون مامسلمانها که به گاو اعتقادی نداریم و سرش رو میبریم . اگه حرکت این کشیش بی احترامی به ما مسلمانهاست خوب سربریدن گاو هم بی احترامی به گاوبرستان هند و اسیایی محسوب میشه! حالا ما که میگیم قران به حقه خوب خدا اون بالا اگه صلاح دید اینقدر ضعیف نیست خودش مجازاتش میکنه و وکیل وصی هم نمیخواد. یا اصلا شاید به دلایلی نزد خودش دوست نداشت این بنده اش که قران رو اتش زده مجازات کنه. حالا اون دسته که رگهای گردنشون از عصبانیت حرکت کرده چکاره حسن هستند که حکم بنده خدا رو میدن و اجرا میکنن? مسلما از فضول خیلی بالاتر
شنبه 13 فروردین 1390

afghn boy - ویبورگ - دانمارک
به‌‌ به‌‌ روی طالبان سفید شد.حالا باید با کی جنگید!!
شنبه 13 فروردین 1390

persian_aria75 - انگلستان - شفیلد
دوستان عزیز، به نظر شما ، ارتباطی‌ بین آتش زدن قران توسط کشیش امریکائئ ، و تحویل امنیت شهر مزار شریف از سربازان ناتو به ماموران امنیتی افغانستان وجود دارد یا نه ؟ شاید اسناد ویکیلیکس ، بعد از چند ماه به ما بگه که چرا باید کارمندان بیگناه سازمان ملل ، سر بریده بشن ،، به قول معروف ،، ( کار کار انگلیسیها ، نه ( امریکأست ) ، هشیار باشیم ، همیشه می‌شه از تعصب افراد سؤ استفاده کرد برای رسیدن به مقاصد سیاسی و اقتصادی ، شاید بهترین راه برای نه امن نشان دادن شهر مزار شریف و ماندن سربازان ناتو همین بهانه بود که یک سری افراد متعصب دست به این جنایت بزنند ، من مطمئن هستم ۹۹% مردمی که تو اون تظاهرات بودن خودشون هم مخالف این حرکت بودند و هستند ، شاد باشید .
شنبه 13 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
benjamin86-اکسفورد اگرااین بلا به سر کشیش جونز می امد حق با تو بود.نه اینکه درکانادا یکی خربزه بخوره اما یه عده بیگناه که واسه انسان دوستی تلاش میکنند لرز کنن
شنبه 13 فروردین 1390

ghalamfarsai - سوئد - مالمو
ان اخوندی که مردم نفهم را تحریک به کشتن یک عده بیگناه کرده باید بکشند بالای دار تا درس بشه برای همفکرانش.
شنبه 13 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
rezashah1919-ایران و Arash Aazad هم اندیشان و دوستان عزیز من, از شما متشکرم. در ادامه بجاست که اشاره کنم که متأسفانه بسیاری از ما قربانی برخی از جاهلان و کج اندیشانی شده ایم که نه تنها بدون آگاهی و مطالعه بلکه کور کورانه از این دین خونریز پیروی میکنند. آنان که گلویِ انسان را به نام عشق ِ به دین میدَرند و آنان که در سینۀ سیاهشان کینه و نفرت خانه کرده نمونۀ زنده اش هم برخی از کاربرانی هستند که در اینجا عدلشان با قضاوتی که از نا آگاهی سرچشمه میگیرد ارزانی من و هم اندیشان میکنند !! درود بر شما عزیزان آزاده و آگاه اندیش باشید .
یکشنبه 14 فروردین 1390

farzad_s - ایران - تبریز
خاک تو سر ملتی که هدایت کننده اش یه آخونده
یکشنبه 14 فروردین 1390

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. ببخش اول ,,, بین عزیزم , تو اسم یه مسیحی اوردی حالا من نمونه میارم اما تو رو به همون خدا , یان کتاب , یا اون عزیزی که قبول داری جواب من رو صاف و صادق بده , من کورد هستم و اهل کوردستان عراق , نه از این کار دفاع کردم و خوشم اومده نه از کار اون مسیحی که کتاب قران رو اتش کشید , منظور من فقط بهانه دادن بوده به بعضی از احزاب اسلامی وگرنه خدا رو شکر ما کوردها مسلمانیم ولی حکومت ما حکومت دینی نیست مثل ایران .
یکشنبه 14 فروردین 1390

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. بخش دوم ,,, و اما سوال , در روز 16.3.1988 در ساعت 11:00 صبح 5000 نفر از مردم کشور در 5 دقیقه کشته شدند , به دست کی ؟ صدام . در طی همین سالها نزدیک به 180000 مرد از سن 14 15 ساله تا 80 90 ساله از هموطنهای من به اسم کورد بودن زنده به گور کردن و هزار و یک چیز دیگه که هنوز هم که هنوزه نمیدونیم اکثرا کجان , کی بود صدام . هنوز که هنوزه چه در زمان شاه شما چه در زمان خمینی و الان هر روز کوردها مورد ستم و اذار قرار میگیرن چرا ؟ چون کوردن مگه نه ؟؟؟. من کورد هستم زبانم فارسی نیست میخوایم به زبان پدرانمون بخونیم چرا ؟؟؟ چون کوردم ؟؟ ترکیه هر روز با هواپیما هموطن های من رو مورد اصابت موشک قرار میده , چرا چون کوردن , کوردهای سوریه و لبنان بماند که هنوز شناسنامه هم ندارند .
یکشنبه 14 فروردین 1390

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. بخش سوم ,,, در تمام این مدتها من مسلمان بودم و پدران مسلمانی داشتم , یهودیهای هموطنم بخاطر این ظلم و ستم اواره شدند , مسیحیهای عزیز کشورم در به در شدند , ایزدیهایی که اتش رو نماد پرستش قرار میدن همچون زرتشت تنها چند هزار نفری موندن :) الان شما داری میای اینجا برای من درس دین میدی ؟؟؟ درس دینی که قوم من سرشار از زرتشتی و مسیحی و اشوری و یهودی و ایزدی و مسلمانه ؟؟ در تمام این مدت توی ازادی خواه کجا بودی ؟؟ مسلمان بودم ولی به دست مسلمانان قتل عام شدم , کورد بودم ولی به دست سلاح های شیمیایی المان و روسیه و امریکا شدم موش ازمایشگاهی , اینقدر به سرمون اومده که وقتی که حرفهای امثال تورو گوش میدم , خنده تلخی به لبهام میارم :) گفتار نیک , پندار نیک , کردار نیک , ببین مسلمانم اما فرهنگم رو بهتر از تو حفظ کردم :) دین من هرگز باعث نشد غیرتم برچیده بشه و فرهنگ نوروزم از یاد بره و زبانم به قواعد زبان بیگانه تعبیر بشه و لباسم به عمامه و چادر زنانه , اینها نشانه مسلمان بودن من و فرهنگ من است .
یکشنبه 14 فروردین 1390

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
nader46 - انگلیس - لندن. دوست عزیز من منظورم اصلا این نبوده , کسی که با یک اعتقاد بازی میکنه باید به یاد داشته باشه که حرکتش بی جواب نمیمونه , حالا که هر دو در اشتباه هستند , مشکل مردم اینه بدبختی رو توی اسلام و قران میبینن , اما اگر نگاهی کوتاه کنی به تاریخ تمام بدبختیهای ما از استعمار گرایی بوده :) این حرکات بسی زشت است و بس , نه کتاب قران نیازی هست اتش زده بشه نه اینکه به یک مسیحی حمله بشه , اما حیف که سیاست دین رو نمیشناسه و دریای دروغه و ما هم خوش باور :)
یکشنبه 14 فروردین 1390

anty mola - عراق - اربیل
قربون دست اون کشیش برم الهی ......................
یکشنبه 14 فروردین 1390

rezashah1919 - ایران - تهران
قرآن که سهل است, امروز حتی نویسنده قرآن که خدا باشد و آورنده آن که حضرت محمد باشد, هیچگونه احترام و اعتباری در میان روشن فکران که تعدادشان همچون سرعت اینترنت افزایش میابد, ندارند. گذشت دوره ای که مردم هلو را با هسته میخوردند. امروز فهم و شعور یک بچه 12 ساله به مراتب بیشتر از یک آیت الله 70 ساله است. آن سفسطه هائی که یک روهانی در طول 50 سال طلبگیش آموخته به درد چندرغاز هم نمیخورد.
یکشنبه 14 فروردین 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
اصولا مذاهب فقط باعث جنگ و نفاق و تفرقه و خشونت و .. میشن. یه آدم نادان مثل اون کشیش یه عمل احمقانه انجام می‌ده، صدها آدم نادان‌تر صدها عمل وحشیانه.
یکشنبه 14 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
dkdk-دانمارک - کربلائی , چه تفاوتی بین ِ تو و قاتلین ِ ندا سهراب محمدمختاری و دیگر دگر اندیشان است !!؟ توئی که از دیدۀ کور و نابینایت مطالب را رو خوانی کرده و براحتی بریدنِ سر دیگری را به زبان میآوری همان طالبانی هستی که زن خود را نیز سنگسار میکنی . توی قاتل و تهی مغز متعلق به هزاران سال پیش هستی و مخچۀ فسیل شده ات را کارائی نماید. ننگ و نفرین ابدی بر محمدکه نفرت و خشونت را به تو هدیه کرد.
یکشنبه 14 فروردین 1390

klcc - مالزی - کوالالامپور
گنه کرد در بلخ اهنگری.. به شوشتر زدند گردن مسگری.
یکشنبه 14 فروردین 1390

SSEPEHR - ایران - زیر گنبد کبود
این کشیش ابله آتیش بپا کرد وبهانه داد دست یک مشت دد منش ووحشی که برند تفریحشون رو انجام بدند!!چرا که کشتن آدمها برای دیو صفتان یک سرگرمی است دوستان گرامی دین اسلام واصولا هر دین دیگه ای در زمان خودش خوب بود چرا که عربها یاد گرفتند نباید دخترانشون رو زنده بگور کنند منتها هر دینی در زمان خودش خوبه ووقتش که سپری بشه با خرافات وسو استفاده های مذهبی رنگ میبازه پس اصل دین بد نیست نباید به پیامبر خدا که خودش از دست مردم سرزمینش رنج کشید توهین کرد بنده مسلمان نیستم اما اعتقاد دارم باید به همه ادیان احترام گذاشت ونبایدعمل زشت یک مشت جنایتاکار وفرصت طلب رو به گردن یک دین بیندازیم
یکشنبه 14 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
feminism - انگلستان - لندن . دوست گرامی اینها اکثریت چپی ها مجاهدین و قسمتی از شاه اللهی ها نان و روغنشان در ترویج حماقت مذهبی و نهادینه کردن انست که پس از گور بگور شدن ملایان نکند پالون خر سواری اسلامی را از دست دهند و سرشان بی کلاه بماند برای همین تعدادی معتدل و تعدادی تند رو تعدادی با حقه ی احترام و بقیه با شگرد چرا توهین می کنید می خواهند زبانها را چون کشیشان دوران رنسانس اروپا ببرند و کرسی قدرت را متعلق به خود کنند تدادی سبزاللهی هم جدیدا اضافه شده اند/راهت را ادامه بده تا این سایت هم رجا نیوز...نشود
یکشنبه 14 فروردین 1390

ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. درود بر تو , از قدیم گفتن حرف راست را باید از دهن بچه (وطنفروش) شنید . ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس . و اما شما , از قدیم گفتن ترک عادت موجب مرض است ههههههه
یکشنبه 14 فروردین 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
مسلمونا با کسی شوخی ندارند.
دوشنبه 15 فروردین 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
به نظر من کار خوبی کردن .همانطور که امریکا در حملات هوائی مردم بیگناه را قتل عام میکنه .به خطا .این جماعت هم به خطا قتل عام کردند . ای ول چییییی جون داداش طالب طالبی .
دوشنبه 15 فروردین 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
احمقهای بیشعور و بیسواد.از انسانیت و مردانگی هیچ بویی نبرده اید.فقط کشتار.تجاوز.قتل.دزدی.نامردی.خلاف.اعتیاد. قاچاق و فروختن موادمخدر خریتی بلدید از این جنایتها هم زیاد تو ایران انجام داده اند.همون فقط طالبان ارباب شما باشد بهتره تا که تو سوراخ موش زندگی کنید.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
feminism - انگلستان - لندن ننگ و نفرین بر تو و هر فردیکه به عقاید دیگران احترام نگذارند.و ننگ بر ان کشیش ابله و نفرین بر ان افراد نادان و کوردلیکه سر انسانی را از تنش جدا سازند.کسانیکه بوئی از معنویات نبرده اند و همواره چشم بصیرتشان کور بوده خداوند مهربان را انکار میکنند .وقتیکه اینهمه نعمت و برکتی که خدای بزرگ به انسان ارزانی کرده را نمیبینند و حماقت تعدادی انسان ابله را پای خدا مینویسند کاملا میشود به نادانی بی اطلاعی و بیسوادی انها پی برد.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
dk dk- سفلیس - خداوند مهربانت را روغنی کن و مشغول عشقبازی با او/آن شو .
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

nejaat2006 - انگلستان - لیدز
mardin delfani - انگلیس - برادفورد) صددرصد با شما موافقم، جز طالبان هیچ نوع جکومتی به درد این متعصبهای بی منطق و بی رحم نمیخورد، چه در افغانستان و چه در حتی بریتانیا. من تعجب میکنم که کسانی مانند sara_k انگلستان با این طرز فکر تو انگلیس چکار میکنه؟
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.