شهرداری تهران در سیزده بدر نماز جماعت برگزار می کند


شهرداری تهران در سیزده بدر نماز جماعت برگزار می کند

رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران می گوید: این مرکز روز سیزده بدر در یک صد پارک و بوستان شهرداری نماز جماعت ظهر و عصر برگزار خواهد کرد.

حجت الاسلام ناصحی مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران که در دیدار با علماء و ائمه جماعات سخنرانی می کرد افزود: نماز جماعت ظهر و عصر در سیزدهم فروردین طبق سنوات گذشته خواهد بود. وی ابراز امیدواری کرد این مراسم مورد استقبال مردم قرار گیرد.

مشاور شهردار تهران همچنین به استقرار ایستگاه هایی به نام ایستگاه های دینی اجتماعی در روز سیزده بدر اشاره کرد و افزود این ایستگاه ها در تفریحگاه ها و اماکن پررفت و آمد برقرار خواهند بود. وی همچنین از توزیع رایگان پنج هزار نسخه کتاب «نوروز» هدیه شهرداری تهران به مردم سخن گفت.

یک کارشناس در این باره نوشته است: «به نظر می رسد سیزده بدر تنها جشنواره علنی و همگانی ست که با همه سختگیری های حکومتی همچنان برای مردم ایران باقی مانده است. چرا شهرداری به هزینه عمومی اصرار دارد حتما در چنین روزی مردم را به موعظه های حکومتی بکشاند پرسشی بی پاسخ است.»

zartusht67 - المان - فرانکفورت
... میخورد با تمام حزب الهی ها
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
دمش گرم اینطوری ثوابش بیشتره ..تازه تا ظهر هر چی دختر بازی کردیم هم بخشیده میشه ..
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

ghalamfarsai - سوئد - مالمو
سیزده بدر هم میخواهند بروند و مزاحم مردم بشوند. یکی نیست بگوید خانواده رفتند هوایی بخورند به شما چه مربوط. برای نفس کشیدن باید از شما اجازه گرفت. من کلا ادم بد دهنی نیستم ولی وقتی این مطلب را خواندم انقدر عصبانی شدم که دلم میخواد هر چه از دهنم در میاد به اینا بگم...بابا دست وردارید از سر این مردم. نخوایم بریم بهشت باید چکار کنیم?. خوشون هزار کثافت کاریه زیرزیرکی میکند شدند معلم اخلاق..لااله الالله....
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
در اینکه مخچۀ حکومتیان ایران زمین را آفت و موریانۀ مذهب گاز گاز کرده شکّی نیست ولی مردم نیز به نوعی با این احمقها همکاری میکنند . روزگاری مردم روز سیزده بدر را با موزیک, رقص , پایکوبی, خنده و شادی بر پا میکردند ولی اکنون این کودن ها بر صدد هستند که بجای موسیقی صدای اذان و قران و شاید برای سرگرمی آهنگران را هم دعوت به همکاری کرده تا موجب مجلس آرایی ملایان شود .
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
قبلاٌ در تمامی این مراکز بری.. تا آخوند کثافت ؛ ضد ایرانی , ضد فرهنگ و ضد رسوم باستانی ایران زمین بفهمد خاک پاک ایران جای ملا و ملا بازی و نمایش جمعه و کله معلق زدنهای یه مشت آخوند نفهم نیست . تا این کثافات را از مام ایران بیرون نریزیم ایران ایران نشود و تمامی خیمه شب بازی لوطی و عنترش در برگزاری نوروز در کاخ های دیکتاتوری تنها و تنها برایشان بمانند یک تعزیه گردانی و یا یک روضه برای خر کردن امت حزب اللهی است که ساندیسش را دوست دارد تاجدار نشان بخورد .
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
خاک برسرتان در عید قربان و فطر هر غلطی خواستید بکنید انقدر نماز برای خدای قاتلتان بخوانید که به درک او واصل شوید ائین ایرانی به شما مربوط نیست
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

Royan - المان - المان
حالا مردم از خونه میان بیرون که یه روز جلوی تلویزیون نباشن و برنامه های اسلامی تلویزیون را نبیین میان براشون ایستکاه دینی میزارن لابد قران هم بخش می کنند میخوان حال ملت را بگیرن . یه دفعه بگید همه پارکها حال و هوای بهشت زهرا میگیره.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
تمام دین داران واقعی که هنوز ذره ای ایمان در وجودشان باقی مانده باید تمام هم و غم خود را بکار برده تا این ترفند و حیله ی کثیف را خنثی کنند. اگر با نوارهای غیر مجاز مشکل بوجود میاید و پاچه تان را سگان هار ضحاک می گیرند آهنگهای شاد مجاز را تمام وقت با ضبط ماشین هر گونه دستگاه پخش آهنگ قابل حمل در محل پیک نیک گذاشته و تمام مدت به رقص و دست زدن و شادی مشغول باشند. همانگونه که دارو برای بدن لازم است موسیقی شاد برای روحهای خسته و افسرده از حکومت ضحاکیان صد درصد واجب است. مطمئن باشید اگر در نمازهای جماعت این معاویه صفتها شرکت کنید شما هم هم داستان اینها هستید و از دین راه کسب و معامله گری راه انداخته اید. اگر همه صدای آهنگها را بلند کنند و به دست زدن مشغول شوند . هیچ () نمی توانند بخورند رذلهای جنایتکار مکار. خدا ریشه همشون رو بکنه......
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
... خدایا سپاسگزار تو هستیم که هر چه بیشتر ماهیت خبیث این از خدا بی خبران را نشان میدهی. نماز جماعتی که نتیجه اش چنین حکومتی دیو صفتی باشد باید کاملا تحریم شود چرا که شرط بسته شدن صف نماز و اقتدا به یک . پیشنماز عادل بودن اوست و چون کسی که عادل باشد از دین راه کاسبی باز نمی کند همه باید از این ببعد سعی کنند حتی در مسجد نمازشان را فرادی بخوانند وگرنه قضای همه ی نمازها به گردنشان است علاوه بر آن معصیت هم کرده اند.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

siavash siavash - بلژیک - انتورپ
feminism عزیز افرین. جانا سخن از جانب ما میگوئی. حالا این نمازی که اینجوری و با تبلیغ بخونن قبول هم هست? اینها خودشونو و دینشونو هر روز کوچکتر و مورد مسخره بیشتر مردم میکنن. اما تو همه این نمازائی که خوندن و گندش در اومد از همشون با حالتر اونی بود که فرمانده انتضامی تهران با هفت تا زن لخت خوند. فکر کنم از همه ثوابش بیشتر بود.قسمت همه دوستان انشا الله.
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

Pezhman - اتریش - وین
لعنت به کسی که قصد نابودی فرهنگ ایران را دارد.لعنت به اون دینش, خدایش و جد وآباد تازی حرامزاده اش.هیچ ...نمی توانند بخورند.از شما بزگترش حریف نوروز وسیزده بدر ایرانیان نشد.شما کوچکتر ازآن هستید.حرامزاده ها که افتخارتان عمامه سیاه است.بدانید این لچک سیاه علامت بی حیثیت شدن مادرانتان توسط تازیان بوده. وما از آن وکتاب تجاوزشان یعنی قرآن تازینامه.متنفر هستیم.به فرهنگ ما حمله کنید و واکنش مارا ببینید.ما را تحریک کنید .ما متحد تر میشویم.نابود باد اسلام متجاوز.پیروز باد نوروز وسیزده بدر ایرانیان.زرتشت پیامبرایرانی ما است.ونیازی به محمدتازی و قاتل ودزد و بچه باز نداریم.
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
siavash siavash- بلژیک - سیاوش جان متشکرم ازلطف و نیکوئی شما . بله این مردک هم از رهبر دینش الهام گرفته بود و جماعتی با زنان همخوابگی میکرد البته برای اینها همۀ این هرزه بازیها و عیاشیها جایز میباشد ولی برای دیگران حرام و حکمش زنا میباشد . موفق باشی دوست من .
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. حالا هم خیلیا با رقص و موسیقی میرن سیزده بدر ...در ایران تعداد مذهبیها نسبت به قبل { حتی قبل از انقلاب } کمتر شده ولی این مذهبیها آنقدر زیادن که حالا حالا کار داریم تا یه کمی بخوان دست از این کاراشون بردارن نسل جدیدشون قابل تحمل تر هست ...
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.