آمریکا: تغییر نظام در ایران مربوط به خود ایرانیان است


مشاور وزیر خارجه آمریکا:
تغییر نظام در ایران مربوط به خود ایرانیان است


یک مقام عالی‌رتبه در وزارت خارجه آمریکا می‌گوید واشینگتن برای تغییر نظام در ایران تلاش نمی‌کند.

رابرت آینهورن، مشاور ارشد وزیر خارجه آمریکا، روز دوشنبه در کنفرانس سیاست‌های هسته‌ای بین‌المللی در واشینگتن گفت: «درست است که رژیم حاکم بر ایران مورد علاقه ما نیست و نمی‌تواند هم باشد؛ اما باور داریم که این نظام، هنگامی تغییر خواهد کرد که مردم ایران خودشان به این نیاز برسند که نظام باید تغییر کند».

به گفته این مشاور ارشد وزیر خارجه آمریکا، هدف ایالات متحده تغییر رفتار رژیم ایران در زمینه‌های هسته‌ای، رعایت حقوق بشر و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی است.

l3e4uty9irl - امریکا - بربنک
اینا بزار کشک خودشونو بسابن. کثافتا مگه بد از اخور می خورن که بخوان تغیییرش بدن. ا
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

porharfi - هلند - آرنم
جنگ آمریکا با عراق و افغانستان و کشتار شمار بسیاری سرباز آمریکایی به. آمریکاییان این تجربه را آموخت که :برای >>غارت ثروت نفت و گاز و سنگهای. قیمتی ودارایی سرزمینها..چه بهتر که خود مَردُم آن سرزمینها دشمن یکدیگر. شوند و خودشان همدیگر را بکُشند و پاره کنند!..سرباز آمریکایی به "عشق. و حالش میرسه وزندگیش را میکنه..امامَردُم لیبی.تونس.مصر.ایران.افغانستان. عراق.و.و.را خالی و یا همو میدرند .."اروپا هم سرگرم نابسامانی پناهندگان. میشود..اما*آمریکا اینبار بدونه کُشتار و خونریزی صاحب ثروت سرزمینها میشود. پس..ایرانیان دست خودتان است که سرزمینتان را با ثروتش /تقدیم آمریکا کنید/
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

davood1349 - ایران - تهران
مردم ایران خیلی هم از این نظام راضی هستندبجز مقداری خس و خاشاک شما برید مملکت بدبخت خودتونو بچسبید مرگ بر دولت امریکا
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

mehr47 - ایران - تهران
نه اوبی جون اگه اینکار رو بکنیم که تمام دنیا از نون خوردن میوفته!! کجا میتونید گاو ده من شیرده بهتر از ایران پیدا کنید؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
davood1349-ایران-تهران- دیوید خان در پاسخ به سؤال شما که پرسیده بودید آیا من حاضرم که خواهرم با مرد غریبه دست بدهد ? باید حضور غیرت زده اتان بگویم که اولأ من برای خواهرم تصمیم نمیگیرم و چون جناب, ایده عقیده و نظریاتم را با زور و اصرار بر دیگران نمی چپانم. دوم آنکه من از شما میپرسم که آیا اگر ... با مردی دست بدهد .... خواهد شد و یا غسل ِ جنابت برایش واجب و مستحق میگردد !؟!؟
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

halandon - کانادا - تورنتو
داود1349. حتما ... از جمهوری اسلامی راضی هستند چون نرخ انان را ده برابر کرده.!!!!! نه غلام ?!!!!!
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

davood1349 - ایران - تهران
feminism تودر انگلیس زندگئ کن خوک بخور که غیرتت زیاد بشه کار سیاه بکن و از دولت همپول بگیر چه کار به اران داری راستئ بگو مسیحی شدم پناهندگیت زودتر قبول میشه
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
هر رژیمی در جهان سوم بعد از حدوأ سی سال مجبور به رفتن است،فعلأ که منافع استعمارگران تأمین و خطری متوجه آن نیست.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
مردم ایران خیلی از این نظام متنفر هستندبجز مقداری ساندیسی عرب نطفه پرست. شما برید مملکت خودتونو بچسبید مرگ بر دولت امریکا و علی چلاقه قاتل.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

Royan - المان - المان
به نظر من آمریکا حرف درست را زده ما باید به فکر خودمان باشیم و بهترکه نیروهای خارجی هیچ دخالتی در ایران نداشته باشند چون وقتی دستشون به ایران برسه دیگه ول کن معامله نیستن و مثل عراق وافغانستان میشه خونه دومشون. ایران مال ملت ایرانه.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
davood1349 - ایران - تهران : ان خوکی که اروپایی ها میل میکنند از لحاظ بهداشتی دست کمی از گوشت بز و شتری که میخرید و میخورید نداره ! کله پاچه ما برای انها, حکم " حال بهم زنی " را دارد و دیگران هم سوسک و عقرب و سوسمارخورند ! با یک خانم اینطور حرف نمیزنند ! کافر همه را به کیش خود پندارد ! اگر مردم اروپا پول اجتماعی میگیرنند, این همان یارانه ای است که حراجی نژاد بمردم ایران میدهد و سیستم اروپا, یک سیستم مردمی و سوسیالیستی است که به همه مردم کمک میکند, نه مثل سیستم ضحاک اسلامی که فقط به ساندیسخورهایش جیره ماهانه میدهد که مردم را به قتل برسانند و و و ! اگر حرف از پناهندهگی میزنی, این حق انسانها که حق زیستن را دارند مانند الله اکبر توست که در سر سطر هر قانون مدرن جهان اول نوشته شده !
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
سمانه دلم هواتو کرده . بیا یه کم کامنت بده . اخه تو نیستی ما حرفای بیمنطق کیو مسخره کنیم ؟ به کی دری وری بگیم . یعنی این درسته آخه
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

davood1349 - ایران - تهران
halandon توئ خائن چند تولیاقت جمهوری اسلامی رو نداری حتما اونجا جاسوسی میکنی تا کانادا بهت پول بده
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
davood1349- مش دیوید...کار سیاه کردن شرف داره تا روی و صورت مردم را سیاه و مشکین کردن . بنازم این دولت را که مردمش را تأمین میکند نه مثل آقا بالاسرهای تو که روز روشن جیب مردم را خالی میکنند. حتمأ بستگان و خویشان تو را غسل تعمید داده اند تا ناپاکی و پلیدی اشان پاک شود. از نوشته هایت و لحن ِ رکیک بیانت مشخص است که مذهب افکار تو را کود پاشی میکند !!
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

ماه شب هفت - ایران - کرج
داوود خان اگه ممکنه انقدر مزخرف نگو
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
khosh bavar- عزیز و خوب من, سپاسگزارم از شما .ولی حیف و بیهوده است که من و شما زمان انرژی و اطلاعاتمون را به رایگان در اختیار شخصی قرار بدهیم که به غیر از فظلات و مهملات هیچ چیز دیگری در مخچۀ او یافت نمیشود. اروپائیان گوشتِ خوک خورند و اسلامیون تخم و دنبلان گوسپند ! شاد باشی عزیز.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
feminism عزیزم, منو ببخش که اصلا مداخله کردم زیرا این شناختی که از این اشخاص دارم, اصلا فایده ندارد با انان وارد بحث شد, زیرا انها فقط به منافع "مادیشان " فکر میکنند که با سرنگونی این رژیم منافع اقتصادی انان هم معدوم خواهد شد, بدینجهت با اوردن یک ایه از قران و 2 نقل و قول از رساله اخوند نخاله مهر تاییدی برگفته ها و دلیلشان میزنند, تا زیر عذاب وجدان هلاک نشوند ! شاد و feminism باشیم.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
khosh bavar جانم, کار بسیار پسندیده ای انجام دادی که مداخله کردی تا شاید یه کمی این بی وجدان ادب شود .تا بعد دوست خوب .
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.