بحرین: اگر ایران بازی را تمام نکند، برای رویارویی آماده می‌شویم!



بحرین: اگر ایران بازی را تمام نکند،
 برای رویارویی آماده می‌شویم!



وزیر امور خارجه بحرین، در اظهار نظری شدیداللحن که تحلیل‌گران آن را "بی‌سابقه‌ترین اظهارنظر مقام بحرینی در مورد ایران" می‌دانند، گفت: اگر ایران دست از بازی خود برندارد، می‌تواند منتظر رویارویی باشد.

شیخ خالد بن حمد الخلیفه، وزیر خارجه بحرین در گفت ‌وگو با وال استریت ژورنال، تهدید کرد: این دخالت‌ها می‌تواند به یک رویارویی تبدیل شود.

وی افزود: تهدید از جانب ایران می‌تواند در دوران اختلافات عمیق بین ایران و همسایگان عرب آن در منطقه خلیج فارس ”تا هر سطحی" افزایش یابد.

شیخ خالد گفت، ”آنها می‌توانند در ایجاد یک رویارویی اشتباهاتی مرتکب بشوند".

او افزود، ”کارزار ایران علیه ما در این مرحله سیاسی است، ولی می‌تواند هر آن وضعیت متفاوتی داشته باشد"



بحرین اتهامات مبنی بر دست داشتن تهران در اعتراض‌ها را افزایش داده و پادشاه حمد بن عیسی آل خلیفه، حاکم این کشور، روز یکشنبه با اشاره سرپوشده‌‌ای به ایران گفت، دولت توطئه ترور چند دهه‌ای توسط بیگانگان را خنثی کرده است.

شیخ خالد گفت، تنش‌های منطقه‌ی‌ای کشور را به اتخاذ اقداماتی جهت حفاظت از خود وادار نمود.

او گفت، ”ما امنیت‌مان را جدی تلقی می‌کنیم. در این منطقه بین ایران و همسایگان آن یک اشکال جدی وجود دارد".

شیخ خالد همچنین گفته است: آنها در کشور خودشان مشکل جدی دارند و باید به آن رسیدگی بکنند و دست از سر ما بردارند!

89562389 - ایران - نجف آباد
فراخوان حضور در سینما‌های سراسر کشور برای حمایت از سینماگران سبز . تحول سبز: صفحه بیست و پنج بهمن در اعلامی از مردم سبز ایران درخواست کرد تا در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین ماه در سینماهای سر تا سر کشور برای حمایت از سینما گران سبز ایران به تماشای فیلم جدایی نادر از سیمین بروند و با حضور سبز خود با یاران هم پیمانشان تجدید میثاق کنند.
دوشنبه 8 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
پناه بر خدا ! کم کم دارم به این تاریخ 21.12.2012 اعتقاد پیدا میکنم ! شاد و مراقب باشیم .
دوشنبه 8 فروردین 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
خاک تو سرتون که پیش عرب و عجم بی آبروئین
دوشنبه 8 فروردین 1390

پدرام-اهواز - ایران - اهواز
بنده خدا راست میگه.تو که آزادی وبرادری به قول خودت میخوای از کشور خودت شروع کن یه رفرادندوم بذار ببین که اول شما رو قبول داره بعد شروع کن تو دخالت توی کشورهای دیگه والله
دوشنبه 8 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
امیدوارم دولتهای منطقه همه بدانند که حکومت ایران یکی از خطرناکترین منافقترین و فتنه انگیز ترین دشمنانش است و به جای اینکه با این حکومت فاسد بده بستان داشته باشند طرف مردم ایران را بگیرند چرا که این حکومت رفتنی ست و ملت است که ماندنی و پا برجاست. مخصوصا ملتی که در این مدت کاملا دوست و دشمن داخلی و خارجی خود را شناخت و در آینده بر طبق این شناخت و تجربه با آنها مراوده و رفتار می کند. خطر این حکومت از همه بیشتر برای دوول و مردم منطقه است. اگر تنها به خود می اندیشید که نشان دادید اینگونه است به خاطر امنیت خودتان هم که شده همه با هم بر علیه این طاعون بسیج شده و آن را ریشه کن کنید ملت هم که از داخل در حال پاکسازی این طاعون سیاه هستند.
دوشنبه 8 فروردین 1390

dannni - سوئد - استکهلم
ای مگس نه ای پشه نه ای باکتری جون من یعنی تو هم دمب در اوردی کل ارتش بحرین اندازه جمعیت کوچه ابشار نیست
دوشنبه 8 فروردین 1390

mohabbat2009 - بحرین - منامه
ایران فتنه گر.dannni - سوئد - استکهلم فقط ارتش خود بحرین رو در نظر نگیر کلا دول خلیج بر اساس قانون مجلس تعاون (شورای همکاری)با هم هستن .
دوشنبه 8 فروردین 1390

آینه - انگلیس - لندن
از همان اول این بازی سیاست از طرف امریکا و اروپا شروع شد دنبال یک بهانه هستند تا به ایران مخصوصا مراکز هسته ای ایران حمله کنند و بحرین که خاک اصلی ایران هست رو بازی دادند و برای ایران شاخ کردند . خاک بر سر سران ایران که کشور بزرگ ایران رو مضحکه کشورهای که اندازه یک استان ایران هم نمیشه کردن و برای ایران و ایرانی ابروی نگذاشتند. حالم از هرچی عرب ...اوق
دوشنبه 8 فروردین 1390

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
بحرین جون شما اول از پس رویارویی با مردم خودت بر بیا بعد بیا ماست بخور.
دوشنبه 8 فروردین 1390

dannni - سوئد - استکهلم
mohabbat2009 - بحرین - منامه/ اولا کشورهای خلیج نه خلیج فارس بعدش مگر همین اشغالها به همراه عراق 8 سال حریف ایران نشدن / حرفمو پس میگرم به جای کوچه اپشار / بنظرم معتادهای چهاراه سیروس سوراغ شون بفرسی 1 روزه کل کشورها تو جنگ میبازن
دوشنبه 8 فروردین 1390

farid abbasi - ایران - تهران
mohabbat2009 - بحرین - منامه. عرب سوسمار خور اسم خلیج پارس را کامل بنویس ،در ضمن اگه تمام دول بی خاصیت عربی هم جمع شوند (کاری به حکومت ایران ندارم) در مقابل ایران و ایرانی پشه ای بیش نیستند.و هموطن عزیز dannni - سوئد - استکهلم با نظرشما موافقم. زنده باد ایران و ایرانی واقعی و جاوید نام زیبای خلیج پارس
دوشنبه 8 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
ازددست ج.ا .بحرین فسقلی هم واسمونششاخ شده. اقبال که برگرده عروس تو حجله نر گرده!!!
دوشنبه 8 فروردین 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
شیشکی ازاینجاتا ریاض درسر و کله ملک عبدالله پادشاه ال سوسمار .
دوشنبه 8 فروردین 1390

reza_persian - نروژ - تنسبرگ
هیچی نگم بهتره
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

apachi_2010 - کویت - کویت
کاشکه یه جنگی با این عربها را میوفتاد میرفتیم عرب کشی
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
mohabbat2009 - بحرین - منامه (کاری به حکومت ایران ندارم چون من کاره ای نیستم وبیکارم .هه هه هه هه)اما ما ایرانیهای وطنپرست اجازه گستاخی را به کس نمیدیم که به ایران کورش تعرض کند یا عرض اندام بگیرد,,و کشورهای (عربی) سوسمارخور در مقابل قدرت ایران و عظمت ایرانی پشه ای بیش نیستند.فعلا برید کشکتونو بسابید.فقط جمعیت 70.000.000 ایرانیان اگر.j.مستقیم رو به شماها بگیرند همه را سیل سونامی برده
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

fdsa60 - ایران - تهران
ارتش ایران مثل شیر تو خلیج فارس ایستاده. ارتش زبون هر عربی که قصد دست داری به این مرزو بوم رو داشته باشه می بره. ما جلوی رهبر اعراب که صدام باشه ایستادیم و پوزه کثیفشو به خاک مالیدیم. آخه عرب مفت خور کل اعراب حاشیه خلیج فارس متحد بشن میتونند 1 موشک به سمت ایران شلیک کنن؟یا پای کثیفشون رو تو خاک ما بزارن؟. یه روزی ارتش 20 میلیونی داشتیم الان ارتش ما 70 میلیونی هست. نگاه نکنید تو ایران اختلاف هست موقع جنگ و دست درازی به این مرزو بوم همه متحد میشن. امام صادق میفرمایند: در آخر زمان مردان مسلمانی در سرزمین پارس هستند که طنین صدایشان کوه و دشت را به لرزه در می آورد.و دل دشمنان از صدای آنها می لرزد.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
شیر که پیر بشه شغال با دمش بازی میکنه،حالا کار ملت ایران به خاطر وجود نامبارک این آخوندها به جائی رسیده که کشوری مانند عراق که در رژیم شاه خدابیامرز جرأت رویاروئی با ایران را نداشت،به ایران حمله ور شد که وارد جزئیات آن نمیشیم،و حالا هم بحرین سر از تخم درآورده.کسی نیست که به اینا بگه شما خودتان حقوق سنی ها و یا حتی شیعه های کشور خودتان را رعایت میکنید که بفکر دفاع از شیعیان بحرین هستید؟.آنها اگر لایق بودند که بفکر جدائی از ایران نمی افتادند،مسئله بحرین هم مانند دختر نو جوانی بود که پدر خانواده دوست نداشت حتی یک شب دور از خانواده جائی دگر بسر برد،اما این اتفاق افتاد و دخترک شبی بیرون از خانه خوابید،پدر خانواده گفت که خیلی سعی تلاش کردم نفهمیدی،حالا چه یک شب چه هزار شب،دیگه برای من فرقی نمیکنه برو دنبال زندگی خودت چون من دیگر مسئولیتی در برابر تو ندارم.حالا در بحرین هر اتفاقی رخ میدهد ،ما را صننم،کشور خودمان را بخاطر کی و چی به خطر بیاندازیم.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
موجود بیسواد بیابانگرد زاده ، پایت را ازگلیمت درازتر کرده ای. تو هم جنایتکار هستی و دست کمی از اینها نداری. همه دنیا دیدند که با چه وحشیگری به جان مردم افتادی و انها راکشتار کردی. پس دهانت راببند که خودت کارنامه ات به سیاهی ملایان است.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

fagsh - کانادا - تورنتو
ایران فوت کند کل کشورهای جنوب خلیج فارس را باد میبرد.واقعا اگر ایران با عربهای مزدور وارد جنگ شود و امریکا و اروپا هم وارد جنگ شوند من فکر میکنم جنگی در حد جنگ جهانی بپا شودو جنگ بزرگی خواهد بود میتواند شامل جنگهای پارتیزانی و تروریستی در سراسر جهان نیز باشد.کشورهای مختلف جهان نیز به طرفداری و بالعکس lt;برای ایفای نقش ابر قدرت در آیندهgt;وارد جنگ خواهند شد.نباید فراموش کنیم جنگ اول جهانی از یک ترور شروع شد.شاید جنگ سوم از بحرین و غرور شیوخ شکمچران عرب شروع شود.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

daniall - فرانسه - نانت
کسی که به ما بیییییب بود کلاغ بیییب بیییب بود.اینا با این اوصاف دنبال قرص کامل شیعه هستن هلال شیعه که با وجود افغانستان و ایران و سوریه لبنان کامل شد دیگه دست از سر این بیچاره ها بردارید اینام میخوان مثل این چند تا کشور شیعه نشین بدبخت و بیچاره کنن.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

فریاد - ایران - بم
بدون شک تنش هر چه بین دو کشر ایران و بحرین یک فرصت طلائی و جذاب را برای دولتمردان هر دو کشور بوجود می آورد تابا تبلیغ میهن دوستی و سایر علائق ملی؛ سرپوشی بزرگ بر مشکلات خود بگذارند و در این میان سرکوب مخالفان و معترضان ؛ نه یک خشونت کور و غیر انسانی بلکه یک روش عالی و عامه پسند برای برخورد با عوامل بیگانه قلمداد می شود. که امیدوارم این دسیسه مشترک عربی ایرانی رنگ واقعیت به خود نگیرد .
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
فریاد - ایران - بم: 100 افرین, چکیده و مفید داستان را تشریح کردی ! سال نویت مبارک . شاد و فریاد باشیم !
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
زرشک عرب سوسمار و ملخ خور استان ایرانه پس میگیریمت
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

amirpersia - سوئد - استکهلم
ایشون یه شکری خوردن, شما جدی نگیرید!!! ولی اگر شکر بیشتر تناول فرمودند, استان چهاردهممون رو ازشون پس میگیریم و با پای برهنه و ...ن لخت میندازیمشون تو دریای پارس تا خود عربستان شنا کنن!.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.