زنان معترض مصری مجبور به آزمایش بکارت شدند


زنان معترض مصری مجبور به آزمایش بکارت شدند

ارتش مصر اتهام شکنجه غیرنظامیان را رد می کند

عفو بین الملل می گوید ارتش مصر در جریان اعتراضات ماه گذشته زنان تظاهرکننده را دستگیر، شکنجه و مجبور به 'آزمایش بکارت' کرده است.

این سازمان از مقام های مصری خواستار بررسی این موضوع شده است.

به گفته عفو بین الملل ارتش مصر در جریان پراکنده کردن تظاهرکنندگان میدان تحریر در 9 مارس حداقل 18 تظاهرکننده زن را دستگیر کرد.

این سازمان مدافع حقوق بشر افزود دستگیرشدگان کتک خوردند، تحت شوک الکتریکی قرار گرفتند و برای بازجویی برهنه شدند.

ارتش مصر این اتهام را رد می کند.

سخنگوی عفو بین الملل در بیانیه ای گفت: "مجبور کردن زنان به 'آزمایش بکارت' به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و هدف از آن تحقیر آنها صرفا بدلیل زن بودنشان است."

این بیانیه می افزاید: "زنان و دختران باید بتوانند دیدگاه های خود را درباره آینده مصر بدون آنکه حبس و شکنجه شوند و یا تحت رفتارهای عمیقا تحقیر کننده و تبعیض آمیز قرار گیرند، بیان کنند."

ارتش مصر شکنجه غیرنظامیان را رد می کند.

هفته گذشته رئیس پلیس نظامی به یک روزنامه مصری گفت که عده ای برای ایجاد اختلاف بین مردم و ارتش دست به جعل تصاویر ویدئویی زده اند.

گروه های طرفدار حقوق بشر از حاکمان جدید مصر انتقاد کرده اند که غیرنظامیان را در دادگاه های نظامی محاکمه می کنند. آنها می گویند این محاکمات سوابق غیرعادلانه ای دارد و حق چندانی برای تجدید نظر باقی نمی گذارد.

انتشار گزارش درباره ارتش مصر بسیار دشوار است.

بر اساس قانونی که در سال 1956 وضع شد، نگارش و انتشار گزارش درباره ارتش ممنوع است.

nader46 - . انگلیس - لندن
توی جمهوری اسهالی به زنان سالخورده هم تجاوز میکنند. تجاوزدختر باکره در زندانهای ج.ا صوابی بس عظیم والهی داره.حالا خوبه تو مصر کنترلی هم هست که ببینن طرف مورد تجاوز قرار گرفته یا نه.حداقل مطمئن بشن باکره ازاد میشه البته از عرب جماعت بعیده,شاید از هیز بودنشونه. انگلیس لندن
جمعه 5 فروردین 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
مصر مجبور به آزمایش بکارت کرده. جمهوری اسلامی خودش تجاوز کرده که هم خیال خودش راحت شه و هم دخترهای بیچاره. فقطی تو دین و رژیمی دخترهای باکره قبل اعدام رو تو زندان عقد و باهاشون سکس می کنن دیگه چه انتظاری از این دین و رژیمش میشه داشت. رژیم مصر از اسلام دورتر بود که فقط به آزمایش بکارت اکتفا کرده. برید خداتون رو شکر هم بکنید که تو ایران پسرهای معترض رو با باتون حامله می کنن. دخترها که جای خود دارن
جمعه 5 فروردین 1390

sapho - ایران - اصفهان
چه انتظاری میره از کشوری که توش دختر 13 ساله زیر تیغ ختنه می میره و خونوادش نمیخوان دلیل مرگش رو کسی بدونه ! و جایی که مادران تحصیلکرده میخوان دخترانشون رو با نقص عضو پاک کنند ! و زاییدن دختر از دلایل اصلی جدایی که نه طلاق دادن زن ( با توجه به نداشتن حق طلاق زن ) هست ! ولی در کل به نظر من از مسلمون جماعت نباید بیش از این توقع داشت !
جمعه 5 فروردین 1390

Pinokio_Pinokio - انگلستان - منچستر
چطور به این همه زن و دختر و مرد توی زندانهای ایران تجاوز میشه همتون خفه شدید. ای مرده شور سیاست رو ببره...
جمعه 5 فروردین 1390

siamaktg - ایران - تهران
ای بابا. بدبختی کم داریم .. باید به فکر اونجای زنای مصری هم باشیم
جمعه 5 فروردین 1390

هامون-مالزی - مالزی - کوالالامپور
اسلامه دیگه چیکار میشه کرد ... من نمیدونم این اسلام دیگه چی بود خداااااااااااااااااا
جمعه 5 فروردین 1390

PARVANE1 - انگلیس - برنموث
با سلام.میشه خواهش کنم از یکی شما برام توضیح بده ماجرا چیه? اخه من جدا متوجه نیستم که اصلا چرا باید بکارت این زنان مورد معاینه قرار بگیره.!!!! ممنونم.
شنبه 6 فروردین 1390

kurd.iran - سوئد - ارویکا
siamaktg - ایران - تهران خیلی باحالی داداش کلی خندیدم لوووووووووووووووووووول
شنبه 6 فروردین 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
مشکل بزرگ ارائه پاسخ پزشکان قانونی بمسئولین قضائی پیدا نمودن افراد متجاوز بناموس زنان مصری است. تشخیص اینکه چه کسی در ان در گیری های مصر باین خواهران تجاوز جنسی نموده و پرده عصمت وطهارت انها لکه دار کرده قدری مشکل است ولی بقرار اطلاع پارگی پرده بکارت دختران مصری از فشار زیاد بوده که جمعیت در میدان التحریرجمع میشدند . البته مقامات قضائی مصر در نشستی معتقدند که حضور خواهران در راهپیمائی و تجمعات حنبه شرعی داشته و بعنوان کمک های پشت حبهه قابل بر رسی است نه تنها جرمی ندارد بلکه صواب اخروی داردکه البته مسئولان نظامی یاد اوری نمودند در کشور مسلمان مصر اینگونه مسائل مسبوق بسابقه بوده کما اینکه خبر نگار زنی را که در حین انجام وظیفه خبر رسانی در جلوی چشم مردم ودوربین تلویزیون مورد تحاوز قرار دادند که این امر جزو اصل دفاع مقدس ملت مسلمان میباشد . یعنی تجاوز بناموس کفار در زیر نام حفاظت از اسلام محمدی که مورد قبول خدای بزرگ هم میباشد. و خداوند برای این کار هم پاداش در نظر گرفته است و الله سلیم العظیم و الرحیم
شنبه 6 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.