مجلس خبرگان خواهان محاکمه رهبران مخالفان شد


مجلس خبرگان خواهان محاکمه رهبران مخالفان شد

تعیین صلاحیت اعضای مجلس خبرگان برعهده شورای نگهبان است که نیمی از اعضای آنرا رهبر ایران مستقیما منصوب می کند

مجلس خبرگان رهبری ایران با صدور بیانیه ای هرگونه اغتشاش، بی ‌نظمی و حرمت‌شکنی در کشور را محکوم کرده و خواهان محاکمه "سران فتنه گر" شده است.

این درخواست یک روز پس از برگزیده شدن محمدرضا مهدوی کنی به ریاست مجلس خبرگان و کناره گیری اکبر هاشمی رفسنجانی از این سمت مطرح شده است.

اعضای مجلس خبرگان در بیانیه روز چهارشنبه خود آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی را یک "نعمت الهی" توصیف کرده و مردم ایران را به "قدرشناسی بیشتر" از او فرا خواندند.

این در حالیست که شماری از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز ۲۵ بهمن در تهران، با شعار "مبارک، بن علی، نوبت سید علی" خواهان این شدند که آیت الله خامنه ای مانند رهبران مصر و تونس از قدرت کناره گیری کند.

مجلس خبرگان به ویژه "حرکت مذبوحانه عده‌ای عوامل بیگانه و خائن به وطن" در روز ۲۵ بهمن را محکوم کرده است.

اعضای این نهاد گفته اند: "ایجاد هرگونه اغتشاش، بی‌نظمی و حرمت‌شکنی چه به عنوان برخورد با بی ‌بصیرتان جامعه و چه برای همراهی با فتنه‌گران جز همنوایی با دشمنان قسم خورده ملت ایران و جدایی از خیل عظیم مردم مومن و انقلابی، معنای دیگری نمی ‌تواند داشته باشد."

آنها بدون اینکه از فرد خاصی نام ببرند از قوه قضائیه خواسته اند "سران فتنه‌گر و عوامل اصلی اغتشاش را هر چه سریعتر محاکمه و به مجازات قانونی برسانند."

مقام های جمهوری اسلامی از مهدی کروبی و میرحسین موسوی، دو رهبر مخالفان دولت به عنوان سران فتنه یاد می کنند.

بیانیه مجلس خبرگان در حالی توسط خبرگزاری های دولتی ایران منتشر شده که وب سایت این نهاد در لحظه چاپ این خبر برای کاربران قابل دسترسی نیست.

بر اساس گزارش ها، روز چهارشنبه هکرها با نفوذ به سایت‌های اینترنتی مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای مدتی خبر کذب درگذشت اکبر هاشمی رفسنجانی را بر روی این دو سایت قرار دادند.

محسن هاشمی فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی، محمد هاشمی برادر و رئیس دفتر آقای هاشمی رفسنجانی و رضاسلیمانی مدیر کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش‌هایی جداگانه این خبر را تکذیب کرده‌اند.

Sohane Qom - ایران - قم
انها رهبر انقلاب را یک( نعمت الهی )توصیف کردند... بله یعنی نون دونی...اگر ایشان نبودند اینها حالا حالا باید روضه یک تومنی میخوندن... دوستان سبز باشید و اگر همینطور ادامه داشته باشد باید بزودی برگردن سر شغل اصلیشان. ایران قم
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

kiarash2020 - ایران - تهران
لطفا این جمله را از گزارش ها حذف نمایید بیش از حد تکراری و خسته کننده شده . " مقام های جمهوری اسلامی از مهدی کروبی و میرحسین موسوی، دو رهبر مخالفان دولت به عنوان سران فتنه یاد می کنند. "
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

rezashah1919 - ایران - تهران
1- سر و ته سواد این جانورها به هیچ ختم میشود. چرا؟ برای اینکه سرچشمه دانش اینها که قرآن باشد بی محتواست. زمانی بود که من در جمع اسلامیون فعالیت مذهبی زیادی داشتم. به خاطر مطالعاتی که من در پیرامون دین اسلام داشتم/ از من خواستند که سوره ای از قرآن را که حدود 250 آیه بود برای آن جمع تفسیر کنم. من این سوره را چندین بار عمیق خواندم تا بتوانم تصوری داشته باشم که منظور این سوره چیست و چه میخواهد بگوید و تفسیر هائی را که در مورد آن از قبل نوشته شده بود را مطالعه کردم. به منطق من قسمتی از تفسیر ها بر مبنای احساسات و قسمت دیگر بر مبنای توجیح نوشته شده بودند. هیچ جای آن سوره و تفسیر هایش یک ریشه علمی که بتوان بر مبنای آن چیزی نوشت نمایان نبود. روز قرائت تفسیر من نزدیک میشد. آن جمع روی این تفسیر حساب میکردند و مشتاق شنیدن آن بودند. به همین خاطر من حسابی تهت فشار بودم.
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

rezashah1919 - ایران - تهران
2- دختری در آن جمع بود که من بدون آنکه او بداند علاقه ای از او در خودم پرورانده بودم. در اطاقم را بستم. کاغذ و خودکار را برداشتم. و آن دختر را در اطاقم تصور نمودم. شروع کردم به نوشتن. آیه هارا به ترتیب میخواندم و توصیف آن دختر را با رنگ مذهبی که کمی هم به آیه بخورد نوشتم. تا بلاخره تفسیر تمام شد. در جلسه مورد نظر آنرا خواندم. شنوندگان آن جلسه که همه مسلمانان دو آتشه بودند و اغلب آنها تیتر های دانشگاهی هم داشتند هیچکدام سئولی نکردند که چه نوشته ام و هیچکدام نفهمیدند که چقدر بی ربط نوشته ام. بلکه موردی پیش آمد که من خودم به تعجب افتادم. آنقدر مجذوب در واقع بیهوده گوئی های من شده بودند که کپی آنرا از من گرفتند تا در جلسه مسلمانان شهر دیگر آنرا بخوانند.
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

rezashah1919 - ایران - تهران
3- منظور من از این نوشته این بود که اغلب کسانی که ادعای مسلمانی میکنند اصلا نمیدانند اسلام یعنی جه و در قرآن چه نوشته شده است. من به یقین میگویم که اگر کسی بدون پیش قضاوت و بدون تعصب قرآن را مطالعه بکند و در نوشته های آن کمی فکر بکند/ بدون تردید آنرا برای همیشه کنار میگذارد. امثال من که مسلمان معتقدی بودم و پس از مطالعه قرآن دین اسلام را برای همیشه از خودم بیرون انداخته ام زیادند. اینکه میگویند هرکسی قرآن را نمیتواند بفهمد حرف بیهوده است. زیرا در واقع قرآن چیزی برای فهمیدن ندارد. من با اطمینان خاطر میتوانم بگویم که قرآن در مقایسه با کتاب حافظ هیچ است. .
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
Sohane Qom-ایران-قم. درود بر تو دوست عزیز, اگر اینطور ادامه داشته باشد فکر کنم این اشغالها دیگر جایی برای روضه خوانی یک تومانی هم نداشته باشند.
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

iranazadiran - ایران - تهران
مجلس خبرگان در اعمال شیطانی و خبره شدن در ابلیسی. اکبر نمی توانست بر . موافقت در محکومیت آقایان موسوی و کروبی همکاری کند. این است که یکی از ابلیسهای اصلی و نوکر خامنه ای را گذاشتند . حال به جای اینکه ضحاک را مورد مواخذه قرار دهند و آن ملعون نوکر لبنان و فلسطین و سر سپرده آنها را محاکمه کنند به فکر محاکمه ی کسانی هستند که از حق و حقوق مردم دفاع کردند. خنده دار است و مضحک تا این حد اینها آب از سرشان گذشته که لحظه ای به عاقبت خود نمی اندیشند با اینکه همه شان پایشان لب گور است. بدرستیکه خداوند درست فرموده: چشمهای آنها کور گوشها هایشان کر از فهم حقایق است و زبانهاشان لال از دفاع از حق. نمونه مجسم مجلس شیاطین.
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

سمانه خانم - ایران - تهران
به نظر من مقام معظم رهبری بیش از حد با اینا مماشات کردن باید برخورد قاطع با رهبران فتنه صورت بگیره.جانم فدای رهبرم
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

ملاصدرا - ایران - شیراز
موسوی و کروبی بارها اعلام کرده اند که اماده ی محاکمه علنی هستند.حکومت باید جرات داشته باشه و علنی محاکمه شون کنه.که بعید میدونم مدرکی برای اثبات در دادگاه علنی داشته باشن.پس بهترین راه براشون همینه که بادمجان دور قاب چینها هی بیانیه بدن که محاکمه کنین و قوه قضائیه هم بدون محاکمه مجازات کنه یعنی همین کاری که الان دارن انجام میدن!!!!!!!. عجب مجریان و مبلغانی برای دین اسلام ظهور کرده!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
سوهان قم جان! اخه اگر برگردن قم دوباره بعد از چندسال شروع به کارشکنی تو کار دولتها میکنن و بعد هم سر یکعده ساده لوح دیگه رو شیره میمالن. از اونجایی که حافظه تاریخی مردم ما به شدت کوتاهه دوباره میان سرکار و چندسال دیگه ایران رو از دنیا عقب میندازن. اینها دیگه نباید باشن!!!
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

ghalamfarsai - سوئد - مالمو
این عکس رو دیدم ...... چه قول هایی که زمان انقلاب به مردم داده شد. چه دروغ هایی که گفتند...حیف از ان جوانها یی که رفتند جلوی گلوله و کشته شدند. که به اینجا برسیم..سمانه خانم تو هم که رهبرت رو اینقدر دوست داری اگر ازش حساب نکشی خائنی ! مسئول باید جواب گو باشه.
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

saitama - ژاپن - توکیو
عکس بالا را پسرم دید گفت اینها کی هستند گفتم یه مشت کارگر و مقنی خارجی هستند که امده اند ایران کار کنند....والا چی بگم ادم شرمش میاد
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

hameshehbahar - انگلستان - لندن
مجلس مردگان!!! بخدا عزرایل هم حاضر به قبض روح این چندش اورها نیست. لندن
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

pelle - سوئد - استکهلم
سمانه خانم - ایران - تهران-سمانه خانم قضیه چیه هرچه به اصطلاح خانم !!!!مثل امل ننه، گل دختر، رقیه، وفاطی، دور و بر این علی گدا جمع شدید و غش وریسه برای این چلاق علی میرید. بیچاره شماها چقدر بدبخت و فلک زده هستید.
جمعه 20 اسفند 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
خدائیش یک لحظه فکر کنید بان اسامی . مجلس خبرگان . شورای نگهبان مجمع تشخیص مصلحت نظام . شما در سیستم سیاسی تمام کشور های دنیا از متمدن ترین و قدرتمند ترین تابی فرهنگ ترین و ضعیف ترین ویا از مسلمان ترین کشور تا کافر ترین و ملحد ترین بگردید و نگاه کنید یک چنین سازمانی و یا مشابه اینگونه سازمانهای دهان پر کن میتوانید پیدا کنید . اگر پیدا کردید بمن خبر بدهید یک جایزه بگیرید . انهم چه اسمهائی مصلحت نظام . شورای نگهبان . خبرگان رهبری خوشبختی بالاتر از این در جائی سراغ دارید
جمعه 20 اسفند 1389

mos - کانادا - تورنتو
این سمانه خانم چقدر آرزو داره شببببببب و روز پیش رهبرش باشه؟؟؟؟؟؟؟
جمعه 20 اسفند 1389

manenarenji - المان - اسن
سمانه خانم - ایران - تهران سمانه خانم هر کی گفت پنیر تو یکی بمیر.
جمعه 20 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.