طلبکار دولت در راهروهای وزارت راه سکته کرد و درگذشت!


طلبکار دولت در راهروهای وزارت راه سکته کرد و درگذشت!

مهندس عباس طاهری قراگوزلو که برای وصول 30میلیارد تومان مطالبات شرکت استراتوس به اداره ذی حسابی وزارت راه مراجعه کرده بود، پس از مشاجره با ذی‌حسابان این وزارت خانه، دچار ایست قلبی شد و درگذشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهندس طاهری قراگوزلو درحالی برای وصول مطالبات شرکت استراتوس به وزارت راه رفته بود که مدیران این وزارت‌خانه بارها اعلام کرده بودند توانایی پرداخت بدهی خود را ندارند. این درحالی بود که شرکت معظم استراتوس از مدت‌ها قبل به دلیل افزایش فشارهای کارگری و فشار طلب‌کاران، دچار مشکلات زیادی برای ادامه راه شده بود.

مهندس عباس طاهری قراگوزلو که در سن 51 سالگی دار فانی را وداع گفت، یکی از مدیران ومهندسان شایسته کشور بود که سال‌ها در راه عمران و آبادی کشور تلاش کرده بود. 

براساس آماری که از سوی اتاق بازرگانی اعلام شده است، دولت حداقل 9 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بخش خصوصی بدهکار است که این بدحسابی، مشکلات زیادی برای بخش خصوصی ایجاد کرده است.

شرکت بین‌المللی پیمانکاری استراتوس از سال 1357 فعالیت خود را با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی ـ ملی آغاز کرد و متعاقب آن از 1994 میلادی پیشتاز حضور در پروژه‌های برون‌مرزی بوده است. در دو دهه گذشته این شرکت نقش موثری در توسعه فعالیت‌های عمرانی در منطقه ایفا کرده است.

شرکت استراتوس تنها شرکت عمرانی طلبکار دولت نیست که دچار بحران مالی شده است.براساس شنیده‌ها شرکت مهندسی و عمرانی کیسون نیز که جزو شرکت‌های بزرگ ایران است، از 5 ماه پیش نتوانسته به کارگران خود حقوق پرداخت کند. این شرکت نیز یکی از بزرگ‌ترین طلبکاران دولت است.

ذوب در ولایت - ایران - مشهد
تا وقتی کفتارصفتانی مثل طائب و فیروزآبادی بر خزانه مملکت تکیه زده‌اند و اموال این مردم را چپاول میکنند دیگه افرادی مثل این مرحوم هیچوقت به حقشان نمیرسند خدایش بیامرزد
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

گوش آزاد - ایران - تهران
دولته دیگه ....به قول آذری ها ... دیوانه و پر زور .. میری یه میلیون تومن وام بگیری . بعد از هفت خوان که رد میشی .. اگه یه چک برگشتی داشته باشی بهت وام نمی دن .. حالا خود ... سشونو ببین .. چطور باعث مرگ یه آدم میشن ..!!!؟؟؟ تف بر چنین نظام متعفنی ...
سه‌شنبه 17 اسفند 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
خدا رحمتش کنه. حکومت ولی وقیح بجای پرداخت بدهی هاش به شرکتهای خصوصی توی عراق و کشورهای دیگه مسجد و مدرسه و بیمارستان درست میکنه!!! این کثافتها با پول دزدی از ملت ایران برای خودشون مزدور و تروریست استخدام میکنن. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

*Fanoos* - ایران - خرم آباد
به شدت ناراحت کنندست فقط همین
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

artosh - ایران - تهران
پولش رفته تو جیب باتوم به دستا.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

طاطا - ایران - تهران
این فقط وضعیت شرکت کیسون و استراتوس نیست اکثر شرکتهای عمرانی حداقل پنج ماه هست که حقوق دریافت نکردند. در مورد این شخص هم باید بگم که ایشون درراهروهای وزارتخانه فوت نکردند بلکه بعد از مشاجراتی که داشتن درخانه دچار حمله قلبی میشوند واورژانس هم با یک ساعت تاخیر میرسه . ایشون در ضمن سهامدار بانک اقتصادنوین هم بوده اند.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
پول ملت را یا برای 7 پشت ننگینتان پس انداز کنید و یا به کور وکچلهای افریقا فلسطین لبنان و چپول های امریکای لاتین و این وضع داخل/مرگ بر شما
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

rezashah1919 - ایران - تهران
روحش شاد. راحت شد. در واقع دولت پول ملت را در میان رهبر و اعضای خودش تقسیم کرده و در بانگهای خارج به حساب گذاشته. اکنون این دولت ورشکسته است. و پیروانش شعر " خر برفت و خر برفت و خر برفت" را میخوانند. خلق را تقلید شان بر باد داد. گاو که رهبر شود گوساله هم میشود رئیس جمهور. جناب امام در جوانی فرد احمقی بودند. الان که پیر هم شده و خرفتی هم به آن اضافه شده. این یابو نمیدونه که پول دزدی خوشبختی نمیاره. 36 تا 40 ملیارد دلار در حساب بانگهای خارج گذاشته. رهبر و امام آن مهاتما گاندی بود که وقتی که فوت شد سرمایه او یک عینک/ یک جفت نعلین/ یک عصا/ و یک قطعه پارچه که به دور پا و کمرش میبست. بود. کسی که Einstein در باره اش نوشت که " مردم در آینده به سختی میتوانند تصور کنند و بپذیرند که انسانی با این مقام عظیم روزگاری بر روی کره زمین زندگی میکرده است.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

saitama - ژاپن - توکیو
درب طلائی حرم امام حسین واجبتره
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
احتمالا این اقا زودجوش میاورده صبر هم خوب چیزیه .اگه صبور بود هم تاحالا زنده بود و م به مالش رسیده بود .از دست ادمهای عجول با خود چه میکنند.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
این دولت ولایت وقیح اسهالی عوض اینکه حق و حقوق ملت ایران را بدهند. کیسه کیسه پول نقد ان هم دلار امریکائی همراه این انتری نژاد به افغانستان و لبنان و سومالی میفرستند. چون خودشان میدانند رفتنی هستند این طلبها را نمیپردازند. چون اعلنا خزانه ملت خالی هست و به بانکهای مالزی و پاکستان سرازیر شده اند.
چهار‌شنبه 18 اسفند 1389

طاطا - ایران - تهران
danial nabi سوئد استکهلم احمق جان تو مزدور اگه یه ماه جیره مواجب نگیری فورا مثل بوقلمون رنگ عوض میکنی و حاضری به دانیال نبی که چه عرض کنم به محمد هم فحش بدی. این پروژه های عمرانی که بخش خصوصی اداره میکنن حداقل 5 ماهه که حقوق نگرفتن. فسیل اول فکر کن بعد . بزن
پنج‌شنبه 19 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.