اقدامات امنیتی ویژه به قم رسید : حلقه محاصره حکومت برای مراجع عظام وحید خراسانی و شبیری زنجانی


اقدامات امنیتی ویژه به قم رسید :
حلقه محاصره حکومت برای مراجع عظام وحید خراسانی و شبیری زنجانی

سحام نیوز: بنا به گزارش های رسیده از چند روز گذشته ماموران امنیتی اقدام به نصب دوربین های مداربسته و استقرار کیوسک های امنیتی با شیشه های دودی در مقابل درب منازل مراجع عظام آیت الله وحید خراسانی و آیت الله شبیری زنجانی نموده اند. به گزارش خبرنگار سحام نیوز ماموران امنیتی این افدام خود را حفاظت از این مراجع معظم اعلام نموده اند. این در حالیست که با توجه به رخ دادهای اخیر در کشور، این شائبه بوجود می آید که این تمهیدات نهاد های امنینی اقدامی در جهت ایجاد محدودیت برای این مراجع است.

از طرف دیگر احساس می گردد این اقدامات امنیتی هدف هایی همچون نظارت بر رفت و آمد زندانیان سیاسی و خانواده های آنان به منازل مراجع و نیز ایجاد رعب و وحشت میان آنها را، در دستور کار دارد.

divone azadi - مالزی - کوالالامپور
خوبه خودشون به جون هم افتادن.بیچاره چلاق خواب راحت نداره ازترس.علی جون تمومی جمع کن بساطت رو.
جمعه 13 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
حلقه خودی ها تنگتر و تنگتر میشود...حسابهای بانکی به خارج منتقل میشود...ا.ن اتیش به مالش! میزند....پایان دیکتاتور نزدیک است.دل قوی دار هموطن.
جمعه 13 اسفند 1389

mohabbat2009 - بحرین - منامه
ای کسانی که به خدا ایمان دارید و 5وقت نماز می خوانید قران و سنت رسول خدا(ص) را مرجع تقلید خود قرار دهید نه کسانی که مثل ما احتمال خطای شان زیاد هست و کلام هر یک ا انها با یکدیکر فرق دارد
جمعه 13 اسفند 1389

saitama - ژاپن - توکیو
1400 سال مردم را فریب دادید حا لا تقاص پس بدید
جمعه 13 اسفند 1389

گوش آزاد - ایران - تهران
اینا همون عالم های بی عملن .. اونقدر نشسته ن که حالا حالٍ بلند شدن ندارن .. من که بدم نیومد از این خبر ..
جمعه 13 اسفند 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
خداییش این رژیم جنایتکار آخر عمر کثیفش رسیده.چون از سایه خودش هم میترسد.در ضمن همین شیوه را صدام برای حضرات شیعه در عراق بکار برده بود....واما مطمعا باشید که این حرکتها فقط بدستور مموتی و توسط اطلاعات 4 پاه صورت میگیرد.و اصلا چلاغعلی دخلی در این موش و گربه بازیها ندارد. مموتی دیگه باباش از پل گذشت دیگه جواب رهبر و آخوندهای مفتخور یعنی, زکی,.
جمعه 13 اسفند 1389

homa-ir - المان - هامبورگ
از جمله این دو مراجع تقلید قم کسانی هستند که وقتی ایت الله خامنه ای. بمدت یکهفته چندماه پیش با هزینه چند میلیارد دلاری به قم رفت و صرفا برای. گرفتن درجه اجتهاد از ایشان - حتی ایت الله خراسانی اقای خامنه ای را به. حضور نپذیرفت و حتی برای جانشینی پسرش با تف سربالا برگشتند تهران . این دو نفر ایت الله عظما از مخالفان شدید خامنه ای یکدست هستند.
جمعه 13 اسفند 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
حالا ببینید این افت الله وقیح اسهالی از ترس جانش چند تا دوربین مدار بسته در بیت رهبری نسب کرده.
جمعه 13 اسفند 1389

iranazadiran - ایران - تهران
زمانی که ضحاک به خود مقام قلابی داد مانند ریاست جمهوری دزدی که به میمون دست آموزش داد همه ی این نقشه ها را می کشید. مردک مافنگی مجلس گرم کن جفنگ گو ماجرا جو چه به دین داری و انسانیت. او این لباس را بر تن کرد که بتواند کاملا در حوزه جولان دهد و خدمت کند. بدبخت نوچه ها و مزدورانش که به چه بهای اندکی خود را فروختند. او که کیف خود را چنان از این فرعونیت برده بود که با آخرین روشهای خبیثانه جنایت و سرکوب سعی در تثبیت نظام فرعونی و موقعیت نمرودی خود داشت و تا توانست بهره برد البته تا ابد جوابگو خواهد بود اما این نوچه های بدبخت که تا ابد در دوزخ هم چاکر او خواهند شد خیلی خدا زده اند.
شنبه 14 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.