تماس تلفنی زن صیغه‌ای، زن دائم را فراری داد


تماس تلفنی زن صیغه‌ای، زن دائم را فراری داد

زن موقت مرد 48 سال با تلفن همراه شوهرش تماس گرفت ولی به جای مرد، زن دائم او تلفن را جواب داد و راز مرد میانسال در خصوص ازدواج مخفیانه‌اش برملا شد.‌

به گزارش  فارس ، زنی 37 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده 2 ( ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه من زن دوم شوهرم هستم، گفت: وقتی همسر اول شوهرم فوت کرد، او به خواستگاری من آمد و با اینکه از همسر اولش 3 فرزند داشت، با یکدیگر ازدواج کردیم.

وی با اشاره به اینکه مهریه‌ام که 14 سکه بهار آزادی است را نیز می‌خواهم، ادامه داد: یک روز که تلفن شوهرم زنگ خورد و من گوشی او را جواب دادم، متوجه خیانت بی‌شرمانه او شدم چرا که با یک زن، عقد موقت 5 ساله کرده و این موضوع را از من مخفی کرده بود.

این زن 37 ساله با بیان اینکه شوهرم به طور مخفیانه دست به این اقدام زده است، افزود: از این 5 سال، فقط 2 سال باقی مانده و من با همسر موقت شوهرم حرف زدم و به او گفتم که از شوهرم جدا خواهم شد.

مرد 48 ساله نیز در دادگاه خانواده 2 در حضور قاضی عموزادی با بیان اینکه اگر همسرم بخواهد، جدا شود باید یک میلیون و 200 تومان طلایی که برایش خریدم را پس بدهد، گفت: از زن اولم که فوت کرده، 3 فرزند دارم و حاضر نیستم او را نیز از دست بدهم و فقط در صورت بازگرداندن طلاهایش به این امر راضی خواهم شد.

وی با اشاره به اینکه فقط 2 سال از صیغه همسرم باقی مانده و زنم می‌تواند با این موضوع کنار بیاید، افزود: من کار اشتباهی انجام ندادم و همسرم این موضوع را بزرگ‌نمایی می‌کند.

زن 37 ساله بار دیگر در مقابل قاضی عموزادی با بیان اینکه درخواست جدایی دارم، گفت: طلاهایم را بازنمی‌گردانم و طلاق می‌خواهم.

مرد با بیان اینکه راهی به جز موافقت ندارم، ادامه داد: همسرم از این کارش پشیمان خواهد شد.

قاضی عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده بیان کرد: حکم طلاق صادر می‌شود و طلاها به زن تعلق دارد.

mashady - انگلیس - منچستر
اسلام عزیز به زور مردم رو به سمت خیانت سوق میده مردی که زن داره قانونن اشکالی نداره اگه سالها با زن دیگه ای ربطه داشته باشه و این کارش هیچگونه منع قانونی نداره
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

sahel67 - ایران - تهران
باید میکشتش که داغش بمون به دل زن صیغه ای و بچه هاش خاک تو سرش با این اشتها ..به خاتر همین حکومت که میگه کار اشتباهی هم نکردم
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

lover_screensaver - ایران - کرج
ایول! از حکم این یارو آخونده خوشم اومد :-D
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
مردیکه زن باره و شهوتران طلاهای همسرش رو هم می خواسته پس بگیره ! مردک اگر چاره داشت ادعا میکرد که موردتجاوز جنسی زنش هم قرار گرفته !! ازهمه بدتر خانم های نسیه ایۀ حال بهم زن هستند که به مردهای ازدواج کرده آویزون میشن . شرو آوره !
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

sarehaal - ایران - ناکجااباد
زن نامسلمان
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

رقیّه سادات - ایران - تهران
صیغه اصلا بد نیست و شاید هم راه خوبی باشه برای مبارزه با فقر و فحشا و تن فروشی . به شرطی که توش دروغ و ریا نباشه . این آقا هم باید راستش رو به زنش میگفت تا آبروریزی نشه
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

h.k - دانمارک - اودا
رقی جون.ایجاراگل گفتی.اولامردبازن ازنظرجنسی دراشتهای,,جنسی,,فرق میکنند.دوم این زنهاهستندکه بانوع ارایش وحرکات مردهارافریب میدهند.مثل,,شیطان,,باعرض پوزش ازخانمها.سوم.درغرب بیشترخانواده هاازهم پاشیده میشود.برای ممنوع بودن چندهمسری میباشد.بهترین قانون دراسلام همینه درشرایطی که صداقت باشد.پس درکشورهای مسلمان خانمها که بنابه دلایلی شوهرشانراازدست داده اند.چه بایدبکنند.یک خانم دنبال کارمیرود.همه قبول کنندها یاکارفرماهامنظوردیگری دارند.همه سوئ استفاده میکنند.ورهایش میکنند.,,,,,مامردهاهمدیگرراخوب میشناسیم,,,,,,گرسنگی ,,غریضه,,تنهایی,,راچه بایدکرد.همه انسانهاازنظرروحی نیازبه جنس مخالف دارند.اگراین قانون,,صیغه دائم,,درکشور نهادینه شودودرست انجام بگیردبسیارعمل پسندیده است.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

h.k - دانمارک - اودا
خانمهاواقایان.سلام.دراروپا,,95,,درصدخانوادها شده ودو,سه,چهار,,بارازدواج میکنند.وان,,5,,درصدهم اگرجدانمیشوند.ولی مردهاازبازارازاد استفاده میکنند.ولی درکشورهای مسلمان کاملابر,,عکس,,حالا.قانون چندهمسری باشرایطی که اسلام گفته نهادینه شود.وخانواده ازهم نپاشد بهتراست.???یاتک همسری ??ونهادینه کردن خانه های,, عفاف,,که خانمهانه تنهابرای درامد زندگی بلکه برای,, ارضائ جنسی,,که بعدازاب وغذادرمکان سوم نیازهای انسان,,وروحی,,قراردارد??منتظرجواب هاتان.وفکرنکرده چیزی ننویسد.لطفا
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
عجب مرد گاگولی. شماره موبایلش دست جفت زنهاش بوده. الانم میگه یه ملیون دویست طلا پولش رو می خوام. یعنی کلفتی زنش به کنار ، شبی چند حساب کرده؟
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

feri gonzales - بلژیک - بروکسل
feminism - انگلستان - لندن شرو آور نه شرم اور
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
feri gonzales-بلژیک-بروکسل , توجّه و عنایت تو قابل تحسین است ولی یه بار دیگه یه نگاهی به نوشته ات بنداز ببین که خودت هم اشتب کردی !!!! شرم آوره .متشکرم.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
ننه رقیّه- صیغه خود تعریف اسلامی از فحشاء میباشد که با گذاشتن کلاه شرعی, آن را جایز دانسته اند. از قرار به طبع شما هم ساخته که تعریف و تمجید میفرمائید !!
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
حالا بگین مهریه بده باید 5 یا 14 سکه بیشتر نباشه! خوب این زن اگه 500 سکه و به بالا هریه اش بود اون مرد هوس نمیکرد تنبونش 2 تا بشه و اگههم میشد حالا این زن مهریه شو میگرفت و سابورت مالی براش هست. اینجاست که برای کشوری همچون ایران و مسلمان و جهان سومی که زن حق و حقوق نداره مهریه بالا براش واجبه.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

red.boy - ایران - تهران
رقیّه سادات - ایران - تهران _ اگه منظورت از فحشا ارتباطات جنسی دختر و پسر و خوردن الکل و پارتی و دیسکو و کلاب و قمار هست خدایا فحشا رو در ایران روز به روز گسترش بده. ما جوونای ایرانی شدیدا طالب فحشا و فساد هستیم چیزهایی که از نظر شما فساده از نظر ما تفریحاتیه که برای یه جوون به شدت لازمه. شما دارین از این میسوزید که مسجداتون خالیه و کسی نیست به ارجیف شماها گوش کنه و جوونا همش دارن میرن پارتی.
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

e.h - ایران - تبریز
اولا لعنت به اون زن صیغه ای که حاضر شده با یک مرد متاهل رابطه بر قرار کنه اولین خیانت را زن به زن مرتکب شده دوما این مرد بیشرم که یکی رو دق داده با داشتن 3 بچه یک زن حاضر شده باهاش ازدواج کنه این نمک نشناس رفته یکی دیگه صیغه کرده اون زن صیغه ای و این مرد هر دو گنهکارند. افرین به زن اول که درخواست طلاق کرده و به فکر انتقام نیافتاده چون اون دو کثافت ارزششو ندارند که خودشو ناراحت کنه خوشم میاد از زنهای با اراده و محکم
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
رقیّه سادات - ایران - تهران:شنیدم صیغه فقط برای کسانی است که سن بالایی دارند. یا مثلا زن بیوه و تو این مایه ها. یعنی من نمیتونم کسی رو صیغه کنم. به هر حال خیلی مسخره س...شما اگه شوهرتون بیاد بهتون بگه فلانی رو 10 روزه صیغه کردم یعنی هیچ طوریتون نمیشه؟ فقط آبرو این وسط مهمه>؟
پنج‌شنبه 12 اسفند 1389

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.