مشمولان خارج از کشور؛ ۱۰میلیون تومان بدهید، معاف شوید


مشمولان خارج از کشور؛ 10میلیون تومان بدهید، معاف شوید

سال گذشته هزینه معافیت مشمولان خارج از کشور 5 میلیون تومان بود.

مشمولان مقیم خارج از کشور طبق شرایط خاص با پرداخت 10 میلیون تومان می توانند از خدمت وظیفه معاف شوند. سال گذشته این مبلغ 5 میلیون تومان بود.

به گزارش برنا مشمولانی که تا پایان شهریور سال 85 از کشور خارج شده‌اند و اکنون در یکی از دانشگاه‌های مورد تائید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت مشغول تحصیل هستند نیز می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های ایران در خارج کشور و ارائه مدارک لازم، سالانه دو مرتبه و جمعاً به مدت سه ماه به کشور ایران تردد کنند.

شرایط و مدارک لازم برای استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور، در سایت اینترنتی پلیس، در بخش سازمان وظیفه عمومی درج شده است.

غیر از این قرار است به زودی معافیت پزشکی مشمولان خارج از کشور در کشور دوم انجام شود. اکنون برای گرفتن معافیت پزشکی، مشمولان باید به ایران مراجعه کنند و مراحل پزشکی را انجام دهند. اما به زودی متقاضیان برای معاینات پزشکی پزشکان مورد تایید سازمان وظیفه عمومی پس از طی کردن مراحل آموزش، در هفت کشور کانادا، آمریکا، انگلیس، امارات، سوئد، آلمان و استرالیا ‌شوند و به آنان مراجعه می کنند.

پس از این مدارک پزشکی این افراد، پس از ارسال به سازمان وظیفه عمومی بدون حضور مشمول رسیدگی و در صورت داشتن شرایط،کارت معافیت برای متقاضی صادر می شود.

درحال حاضر مشمولان با مراجعه به دفاتر پلیس +10 در کشور، می‌توانند برای معافیت اقدام کنند. 

علی بی غم - ایران - تهران
شرایط خاص اینه که قبل از سال 1382 از کشور خارج شده باشی و جمعا دو سال در خارج از کشور بطور ثابت اقامت داشته باشی. یعنی پشم. فقط ده میلیون تومانش فرق کرده آخه حزب الله نیاز به پول داره
دوشنبه 9 اسفند 1389

khosh bavar - ایران - یزد
چرا ? مگر خارجیها دست به تفنگشان خوب نیست و یا میترسند با وجود انان در سربازخانه کودتای نظامی رخ بدهد ?! راستی, یک سوال جدی : تکلیف بچه های ایرانی که زبان فارسی بلد نیستند ولی شناسنامه ایرانی دارند چیست ?! شاد و سرباز باشیم .
دوشنبه 9 اسفند 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
وقتی شما آشخالها گم شدید ما هم فامیلی به ایران عزیز برمیگردیم. تو رو خدا مگه خول شدیم که این پول بیزبان را به. صندوق گدایی خمینی.....واریز کنیم.این مقدار را برای آینده فرزاندانمان پس انداز وبعد راهی کشوری دیگر برای ادامه تحصیل.زکی به همین خیال باش.چلاخعلی ازگل با تو هستم..بیشرفها دیگه آخر عمر کثیفتون رسیده و میخواهید از این راه از میلیونها ایرانی خارج از ایران رشوه بگیرید
دوشنبه 9 اسفند 1389

vahid.sharifi - کانادا - ونکوور
این بخشنامه از 8 سال پیش یعنی سال 1382 تا بحال بوده! کودن ها فقط گرونش کردن!!! 5 میلیون که بود همه خریدن.. غازتون رو بچرونید بابا..
دوشنبه 9 اسفند 1389

بابک - ایران - سبزوار
سربازی کیلویی
دوشنبه 9 اسفند 1389

shaki59 - ایران - ملاط اباد
تو این مملکت با پول همه کار میشه کرد.میشه هر نوع خلافی کرد.همه مامورای دولت هم ماشالا دست رشوه گرفتنشون حرف نداره.یکی ازهمکارهای خودم همین هفته پیش برای گرفتن مجوز گمرگی یک محصول چهار میلیون تومان فقط به یک مسول(بخوانید سربازان مخلص امام زمان) داد و یک ساعت نشد که مجوز گرفت.به همین راحتی...من راضی تو راضی گور بابای ناراضی.مملکت امام زمانه دیگه.خدا بده برکت.الان کارمندان شهرداری.گمرک.بیمه.راهنمایی رانندگی که نگو. ووو جزو پر درامدترین اقشار جامعه ایران هستند.ماهی پانصد هزار تومان از دولت حقوق میگیرن 10 میلیون از رشوه گرفتن از مردم.بخورین بابا بخورین.حلاله حلاله ارواح ننتون.
دوشنبه 9 اسفند 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
اگر ایرانی وطن پرست باشم. تا میتوانم به این نظام اسهالی ضربه میزنم تا ضعیف ترشان کنم تا اینکه پول بدهم گردن کلفت تر بشوند و به جان ملت مظلوم ایران بیفتند. مرگ بر ان نظام و سیستم چپاولگر ولایت افت الله وقیح اسهالی
دوشنبه 9 اسفند 1389

saeedfn - بلژبک - ورنه
میگن اینها دارن زور های اخرو میزنند که فردای روزگار رفتن عوض هفت نسل تا بیست نسل ایندشون پول داشته باشن
دوشنبه 9 اسفند 1389

dianush - ایران - شیراز
مرگ بر هر چه اخونده
دوشنبه 9 اسفند 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
گور بابای همتون که فکر میکنید ملت مثل خودتون احمق هستند. نه اینکه مملکت امنیت داره!!! 10 میلیون پول بده بعدش هم توی فرودگاه امام راه راه دستگیر بشی و بری آب خنک بخوری یا سر از قبرستون در بیاری؟!!! گور پدر نامعلوم ولی وقیح با اون حکومتش
دوشنبه 9 اسفند 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
اشغالها که طمع شما سیرائی نمی شناسد از یک سو میلیارد میلیارد ناپدید..از سوئی پولهای داخل امامزاده ها را که بیخردان مملو میکنند صندوقهای قرض الحسنه حتی دلالی محبت در خانه های عفاف و خمس و زکات و کوفت و زهر مار..شرم کنید سوسمار زاده های اشغالگر تازی.
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

م ر - ایران - تهران
یکی ده میلیون بگیرید و تو جیب این لباس شخصی های حرامزاده از خدا بیخبر کنید تا به جان و مال مردم بیفتند کور خوندین از مردم در داخل کشور کمتان بوده حالا دست گدایی به روی ایرانیهای خارج از کشور دراز کردین بدبختها شما همیشه گدا پرور بوده و خواهید بود
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

vahid.sharifi - کانادا - ونکوور
خوشم اومد از همه کاربرهای عزیز.. زدید تو دهن گشاد و کثیف این اشغالها.. دم همتون گرم.
چهار‌شنبه 11 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.