طرح ۳۹ نماینده برای مقابله با سگ بازی


طرح 39 نماینده برای مقابله با سگ بازی

به گزارش فرارو؛ نمایندگان مجلس در مقدمه توجیهی این طرح نوشته اند: «یکی از معضلاتی که در سالیان اخیر در کشور اسلامی‌مان بروز پیدا کرده و متاسفانه به صورت علنی در شهرهای بزرگ دیده می‌شود، نگهداری از حیوانات و به خصوص سگ و گرداندن آن‌ها در خیابان‌ها و معابر عمومی است. این مسئله به خصوص در کلان‌شهرهایی مانند تهران بیشتر مشاهده می‌شود».

این مقدمه می‌افزاید: «رواج سگ‌گردانی و نگهداری از آن علاوه بر مضرات بسیار زیاد بهداشتی و زیان‌آور بودن برای سلامت عمومی، یک معضل فرهنگی-اجتماعی و نوعی تقلید کورکورانه از فرهنگ مبتذل غربی است. لذا جهت جلوگیری از روند فزاینده سگ‌گردانی در معابر و نگهداری از آن در آپارتمان‌ها و منازل طرح زیر تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌گردد.



بر اساس این طرح، که یک ماده به قانون مجازات اسلامی الحاق خواهد کرد، گرداندن حیوانات خطرناک یا حیواناتی که مضر برای سلامت عمومی بوده یا نجس‌العین می‌باشند از قبیل سگ در اماکن و معابر عمومی و وسائط نقلیه ممنوع است و مرتکب علاوه بر جزای نقدی از یک میلیون ریال تا 5 میلیون ریال به ضبط حیوان مذکور محکوم می‌گردد.

این ماده می‌افزاید نگهداری حیوانات مذکور در آپارتمان‌ها ممنوع و درمنازل مسکونی چنانچه موجب نارضایتی هر یک از ساکنین گردد، ممنوع است. این طرح به وزارت بهداشت ماموریت می‌دهد تا فهرست حیوانات خطرناک و نجس‌العین (علاوه بر سگ) را تهیه نماید.

این طرح به صورت عادی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و به امضای 39 تن از نمایندگان مجلس رسیده است.
sahel98 - المان - اشتوتگارت
اول اینکه سگ از ان بسیجی با ادب که در مکان عمومی یک زن را (دختر رفسنجانی) را فاحشه خطاب میکند به مراتب تمیزتر است. دوم شما تو مجلستون همه مشکلات بد بخت مردم رو حل و فصل کردید فقط مونده مشکل سگ دار بودنو. به جای اون دنبال میلیاردها دلار طلا و پول باشید که با کشتیهای ناوتون به طرف سوریه و لبنان سرازیرند
یکشنبه 8 اسفند 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
سگ بهترین افریده در جهان حیوانات..پاسداری اموال...افشای مواد مخدر در چمدان مسافرین..کمک به نابینایان..و افراد مبتلا به غش و ناقص العضو ها و وفادارترین دوست انسان که رهبران سادیست دینتان انها را نجس و می کشتند. شما هم نواده ی انها.عجیب نیست!!!!!!نجس‌العین هم خودتان و تمام اشغالهای تازی هستند.
یکشنبه 8 اسفند 1389

پدرام-اهواز - ایران - اهواز
چیزی نمیتونم بگم به غیر از این که متاسفم برای ایران-راستی اگر یه فیلم خوب میخواید ببینید( فیلم زمانی برای مستی اسب ها) را ببینید زمانش ایرانی و کردی هست اما داستان فیلم خیلی قشنگه
یکشنبه 8 اسفند 1389

khosh bavar - ایران - یزد
باور کنید این سگها فاقد شپش هستند ! کافر همه را به کیش خود پندارد. شاد و باوفا باشیم .
یکشنبه 8 اسفند 1389

babak 1129 - نروژ - واسندن
تصویب این قانون به ضرر برادران سپاه وبسیجه !چرا با اینکار نیروهای مخلص انقلاب رو میخواهیدتحت فشار قرار دهید؟ به احتمال زیاد این طرح ازسوی عوامل صهیونیست وریشه در فتنه دارد برادرا بگوش باشید
یکشنبه 8 اسفند 1389

red.boy - ایران - تهران
انشالله که کارشون به اونجاها نمیرسه. قبل از تصویب این طرح کار ج.ا تموم میشه.
یکشنبه 8 اسفند 1389

feminism - انگلستان - لندن
نجس و نحس حکومتیان هستند نه این حیوانات تیز هوش و وفادار .عاشق جِرمن شِپرد هستم.
یکشنبه 8 اسفند 1389

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
من برای یک توله سگ هوسکی مورد علاقۀ پسرم 800 پوند پرداخت کرده ام در حالیکه تمام نماینده های منسوب در مجلس و رژیم یک پوند نمی ارزند.سگ هیچ وقت آزارش به کسی نمیرسد ولی اینها آزارشان نه فقط به همنوعان خود بلکه به تمام موجودات روی زمین میرسد
یکشنبه 8 اسفند 1389

mos - کانادا - تورنتو
همه مشکلات مملکت حل شده است فقط مونده همین سگ بازی. سگها همه جایگاهشون از خامنه ای بالاتره چون آرومند و به کسی کاری ندارند ولی خامنه ای دجال جاکش این همه آدم کشته.
یکشنبه 8 اسفند 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
منظورشان اینست که تنها سگهای سرکوبگر خودشان میتوانند بیرون بیایند و پاچه مردم را گرفته و انها را گاز بگیرند. سگهای اینها یک برتری به سگهای دیگر دارند که ان باتوم کشی و کتک زنی میباشد.
یکشنبه 8 اسفند 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
مجلس آخوندی طرحی برای فتوای امام شیاد و جلادشان که بچه بازی و بچه آزاری رو توی رساله اش حلال دونسته ندارند؟!!! فکر نمیکنم سگها از مزدورهای ولی وقیح نجس تر باشند!!! هرچی باشه سگها نام خدا رو یدک نمیکشند و با نام خدا به همنوعان خودشون تجاوز نمیکنند. نابود باد رژیم جهل و جنایت ولی وقیح
یکشنبه 8 اسفند 1389

رقیّه سادات - ایران - تهران
سگ از نظر دین اسلام نجس ترین حیوون هست تا جاییکه اگر در خونه ای سگ باشه تا هفت خونه اونطرفتر نجاست سرایت کرده . حالا امروز شده مظهر تمدن و کلاس . برای انسانی که یک حیوون شده معرف طبقه اجتماعی ش و کلاسش واقعا باید تاسف خورد .
یکشنبه 8 اسفند 1389

shaki59 - ایران - ملاط اباد
با اصل مطلب کاری ندارم ولی یکجورایی راست میگن دیگه.جدیدا خیلی اپیدمی شده سگ بازی.یارو خودش نون نداره بخوره میره شگ میخره که باهاش کلاس بگذاره.کلن تو ایران مردم میخان کمبودهای شخصیتی خودشونو به یک نحوی ماله بکشن و بهر نحوی که شده به بقیه بگن که: بابا به من هم توجه کنید.من هم وجود دارم.حال یکی این عقده رو با اویزون کردن طلا پر میکنه/یکی با خریدن ماشین گرون قیمت/یکی با سخنان قلمبه سلمبه که مثال بگه من خیلی بارمه/یکی با لباس/یکی با مو/یکی با صدای زیاد ضبط ماشین/یکی با عربده کشی و لات بازی/یکی با سگبازی ووو......خدا همه رو شفا بده.مارو هم هم شفا بده.
یکشنبه 8 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ان سگها شرف دارن به هر چی حزب الهی وطن فروش اشغالگر متجاوز
یکشنبه 8 اسفند 1389

ذوب در ولایت - ایران - مشهد
توضیح عکس اول:چند خانوم خوشگل که دارن با احمدخاتمی میرن تفریح.....توضیح عکس دوم:سگ اول میمون انتری‌نژاد توی بغل یک دختر بسیجی!!و سگ دوم مسباح یزدی که خیز برداشته تا دستای انتری‌نژاد رو ببوسه!!! و سگ آخری هم طبق معمول احمق جنتی که عقده دوربین داره و داره به عکاس نگاه میکنه!!!در ضمن اون سگ بزرگه که پشتش‌رو به همه کرده طبق معمول مشخصه کیه....! کجای این جانورا نجس هستند؟؟؟
دوشنبه 9 اسفند 1389

hamid iceboy - بلژیک - کرتریک
خوب خدا رو شکر.همه مشکلات حل شده الا این یکی.البته کسری بودجه سال دیگه ام برای این کار بی دلیل نیست.یارانه رو بگو...
دوشنبه 9 اسفند 1389

mehr47 - ایران - تهران
بیا دیگه تو این مملکت با بسیجی هم نمیشه بازی کرد.اه ه ه
دوشنبه 9 اسفند 1389

black chador - امریکا - ولدن
سگها از نماینده های مجلس ایران به ایرانی ها وفا دارتر هستند. امریکا ولدن
دوشنبه 9 اسفند 1389

shahryar-khan - کانادا - مونترال
سگ از زمانی نجس اعلام شد که پاچه این علما را شبها زمانی که جهت سرکشی به زنان صیغه ای میرفتن !! میگرفت!!!
دوشنبه 9 اسفند 1389

arya47 - ایران - کرمان
صفت بارز سگ این است که از مقام سگ بودن ترقی کرده وتقریبا نیم انسانی گردیده است با انسان انیس وجلیس وهم منزل وهم صحبت شده است دلیل راه نابینایان وپاسبان گوسفندان و رفیق راه و صدیق خلوت و جلوت او گردیده است . اما در عوض انسان نماهایی هستند که در لباس انسان از هر حیوانی پلیدترند و نمونه اش آقایان که معضل و مشکل کشور را داشتن سگ میدانند.اما قتل و تجاوز و ...را نمیبینند
دوشنبه 9 اسفند 1389

گوش آزاد - ایران - تهران
از نظر من ، دین اسلام ، ( حد اقل اونی که من می بینم ) خودش پر از اشکاله ،محاسنی داره و بسیار معایبی .. مثلا تکلیف موسیقی ، مجسمه سازی و .. اصلا توش روشن نیست و هر کی یه نظری میده ( ر.ک. امام جمعهء مشهد ). خرافات توش فراوان ، دنیا طلبی ،روز افزون ...دروغ گویی ، تعدد زوجات ووووو......... قبول دارم که بعضی سگهای ولگرد منشاء بیماری و. هستن ولی این عقاید در بارهء انواع خانگی اونا قابل پذیرش نیست .. اونا همه شون شناسنامه دارن و علاوه بر وفاداری و قیمت بالا ، بسیار هم زیبا هستن.. خداییش از این بی صفتان ِ دریوزهء وحشی بی پدر و مادر .. بسیار بهترن.
دوشنبه 9 اسفند 1389

Herzl - هلند - ارنهم
سگ این حیوان با وفاء این همه خدمت کرده به بشر بهش میگن نجس پس به این اخوند مفتخور وبسیجى و انصار حزب لات چه باید گفت؟
دوشنبه 9 اسفند 1389

کتایون شمس - ایران - تهران
سگ بهتر است یا جنتی ؟. با عرض شرمندگی از سگان محترم به خاطر طرح این سوال
دوشنبه 9 اسفند 1389

hameshehbahar - انگلستان - لندن
بابا مجلس منظورش این است که فقط سگهای از نوع نژاد بسیجی تو ی خیابان باشند!! که نژادشون خالص بمونه و با دیگر سگها قاطی نشن!!!
دوشنبه 9 اسفند 1389

golden remix - سوئد - اسنکهلم
سگ دو تا خصلت خوب دارد که بعضی از انسان نما ها ندارند.
دوشنبه 9 اسفند 1389

artimis - ایران - بوشهر
یه بار که داشتم می آمدم خونمون ، یه جوون رو دیدم که یه سگ همراهش بود ولی کسی سوارش نمی کرد ! همه نگاهش می کردن ولی کسی سوارش نمی کرد . وقتی داشتم می رسوندمش ، خیلی ازم تشکر کرد . می گفت خیلی وقته اینجا ایستاده ولی همه یه جوری نگاش می کردن ولی کسی سوارش نمی کرده! من بهش گفتم : برای من فرقی نمی کنه تو رو با این وضعیت سوار کنم و برام خیالی نیست ولی اگه هر چقدر پول بهم بدن حاضر نیستم یه آخوند و شیخ رو سوار کنم . مخصوصاً جنتی و خامنه ای !
دوشنبه 9 اسفند 1389

l3e4uty9irl - امریکا - بربنک
سلام من که الرژی دارم ولی باز وفای سگ حداقل همجنسشو نمیکشه . خوشون از سگ هم نجاستشون بیشتره الهی به مجازات برسن
دوشنبه 9 اسفند 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
رقی جون، من هم فکر می‌کنم که آخوند کثیف‌ترین جانور روی زمینه و فقط یک آخوند کافیه که کل دنیا رو کثیف کنه، چطور بود؟.
دوشنبه 9 اسفند 1389

bita tehrani - کانادا - ویکتوریا
سگهای محافظ ا.ن که چهار قلاده از المان خریداری شدند لابد غسل داده شده و دیگر "نجس العین" نیستند ولی خبرنگاری که خبرش را منتشر کرد اب خنک خورد شاید هم هنوز میخورد.
دوشنبه 9 اسفند 1389

rezashah1919 - ایران - تهران
منهم معتقدم بجای سگ گردانی ایت الله گردانی بشه بهتره. .
دوشنبه 9 اسفند 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
سگ اصفهان اب یخ میخورد عرب در بیابان سوسمار میخورد
دوشنبه 9 اسفند 1389

milan2009 - سوئد - نورشپینگ
سگ را چرا مثل این اروپایی ها با خودشون میگردانند ..آقا سگ نجس است مرض میاره ...
دوشنبه 9 اسفند 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
نظر نمایندگان مجلس منطقی است. در همه جا برای حیوانات محدودیت هایی وجود دارد. جای شکر داره که نگفته اند کلا نگهداری حیوان ممنوع است.
دوشنبه 9 اسفند 1389

persia_64 - ایران - تهران
قراره حیوانات نجس العین را جمع آوری کنند / خیلی خوب است پس از آخوند ها و بسیجی ها شروع کنند لطفا
سه‌شنبه 10 اسفند 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.