شرح و تصاویر ضرب و شتم مهدی کروبی و پسرش در ۲۲ بهمن ۸۸


شرح و تصاویر ضرب و شتم مهدی کروبی و پسرش در ۲۲ بهمن ۸۸

حسین کروبی

مهدی کروبی

مهدی کروبی

جرس: حسین کروبی در صفحۀ فیس بوک خود از حملات نیروهای امنیتی و لباس شخصی ها به پدر و برادرش (علی) در جریان مراسم راهپیمایی ٢٢ بهمن سال گذشته نوشته و تصاویری از آثار ضرب و شتم وارده بر آنان را نیز منتشر ساخته است.

حسین کروبی در فیس بوک خود می نویسد "این روزها همه جا صحبت از ٢٢ بهمن و ٢۵ بهمن است. امروز صبح یاد ٢٢ بهمن ٨٨ افتادم. روزی که ما خانوادگی به همراه پدر برای شرکت در راهپیمایی ٢٢ بهمن به سمت فلکه صادقیه از منزل حرکت کردیم.
یادم می آید وقتی پدر از ماشین پیاده شدند با همراهی مردم مشتاق مواجه و پس از چند دقیقه بود که نیروهای امنیتی و لباس شخصی ها به سمت ایشان و مردم یورش برده و با هر وسیله ای اعم از باتوم و اشک آور و گاز فلفل سعی در متفرق نمودن آنها داشتند.
به یاد دارم در آن شرایط بود که یک شهروند عادی سوار بر پرشیای خود که به همراه همسرش بود، توقف نمود تا پدر را از آن شرایط خارج نماید که متاسفانه لباس شخصی ها نیز به وی، خانواده و ماشینش رحم نکردند و شیشه ای خودروی وی را شکستند!
در جریان این یورش ها بود که متاسفانه پدر به شدت از نواحی مختلف بدن همچون چشم، کتف و ران پا، دچار آسیب شدید شدند. ایشان تا چند روز پس از حادثه چیزی به ما نگفتند. به امید آنکه درد بهبود یابد. تا اینکه پس از چند روز، پدر آثار حملات وحشیانه لباس شخصی ها را به ما نشان دادند! برایمان غیر قابل باور بود
در آن روز یعنی ٢٢بهمن سال قبل، برادرم علی که او نیز مانند ما پدر را همراهی میکرد، توسط لباس شخصی ها دستگیر شد. در آن اتفاقات و شلوغی ها، اگر یکی از دوستان به ما اطلاع نداده بود که علی را لباس شخصی ها گرفته اند؛ واقعا ما نمی دانستیم که چه بلایی بر سر وی خواهد آمد! با اینکه از آغازین لحظات دستگیری علی؛ اطلاع رسانی کردیم، ولی طی آن ۱٢ - ۱٣ساعتی که علی در اختیار این لباس شخصی ها بود، چنان رفتار شنیع و بدور از انسانیتی با وی صورت گرفت که آثار جسمی و روحی آن تا مدت ها بود. با این حال ما تاکنون از شرح آن وقایع فعلا چشم پوشی کردی.
٢٢ بهمن سال ۵٧ را به خوبی به یاد دارم. اما سال قبل طعم ٢٢ بهمن بسیار تلخ بود. البته تن پدر من به این زخم ها عادت نموده و همیشه معتقد است که زخم 
جسمی به مرور زمان درمان می یابد، اما آثار زخم های روحی و روانی همیشه در کالبد جامعه خواهد ماند
khodesham - مجار - بودا
عیب نداره. فدای سرت. تازه بهتر که کتک بخوره. عوضش از گناهاش بخشیده میشه. من جای شما بودم این عکسهارو هیچ وقت نشون نمیدادم. این همه ادم واسه حرمت حرف پدرت و به اعتبار سخنش جان دان. سلامت روحشونو دادن یا مجروح شدن. خدا حافظ و نگهدار پدرتون باشه.
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
همین بود که موسوی همیشه می ترسید و هیچوقت پاشو از خونه بیرون نذاشت. موسوی عاقلتره. بیخودی میرفت احیانا اشتباهی یک باتومی میخورد که چی بشه؟؟
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

م ر - ایران - تهران
از ماست که بر ماست
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
خدا همه را به راه راست هدایت فرماید.انشاءالله کروبی هم به مسیر اسلام و نظام برگرده تا دیگه نه آشوبی درست بشه و نه فتنه ای و نه بدنش کبود بشه.
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

dara20 - ایران - تهران
نوش جان شاید اینطوری ذره ای از عذابی را که خودتان از طریق حکومت به مردم تحمیل کردید را بچشید . نکند از وحوش رژیم کثیف اسلامیتان انتظار نوازش داشتید? 30 سال به هزار و یک دلیل واهی مردم بیگناه را دستگیر و روانه زندانهای هارون الرشیدی تان کرده و پس از مصادره اموال و پس از تجاوز جنسی و شکنجه های قرون وسطائی انها را ددمنشانه اعدام کردید. لعنت و تف به رژیم کثیف و پلید اسلامیتان باد. نابود باشید تا ان اخرین راس تان.
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

iranesabz - هلند - امستردام
درود و سلام بر شیخ شجاع کروبی عزیز. برای همیشه نامت در قلب میلیونها ایرانی می ماند. زنده باشی مبارز دلاور لر.
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

red.boy - ایران - تهران
اقای کروبی ملت انتقام شمارا گرفته و دو برابرش رو کف دستشون میزارن. یاحسین میرحسین یامهدی شیخ مهدی
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

vahid_ - انگلستان - کلاسگو
اینا که چیزی نیست حاج اقا...یادت رئیس مجلس بودی هزاران ادم بی گناه قتل عام کردید صداتونم در نیومد...حالا هیچ پست مقامی ندارید واق واق میکنید.
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

zamanphp - ایران - اصفهان
شیخ عزیز امیدوارم خدا بهت عمر بیشتر بده تا سرنگونی این رژیم اضهالی رو ببینی
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

iranazadiran - ایران - تهران
شرم آوره دستت درد نکنه خامنه ای که خوب مملکتی درست کردی. فرق نمی کند این ضربه ها به کی و چگونه باشد که همه ی آن شرم آور است اما این مسائل اوج جنایت و فاجعه ای را که بر سر ایرانیان آوردید بیشتر باز تاب می دهد. در مورد کسانی که احتمال بر ملا شدن آثار جنایتتان به این وضوح هست اینگونه رفتار می کنید وای به حال ملتی که نه معروف و مشهورند و نه دستشان به جایی بند است. چه بسا خانم زهرا رهنورد که بارها مورد هجوم وحشیانه اراذل و اوباش خامنه ای قرار گرفت چه بسرش آمده ولی محدودیت هایی که برای یک خانم است مانع از درج عکس و غیره کرده. درود بر آقای کروبی و خدا را شکر که حداقل پسرتان از دست این دژخیمان نجات یافت تا داغی دیگر بر دلمان نماند و جوانی دیگر پر پر نشود. شرم بر ولایت قبیح.
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

Nani2008 - انگلستان - لندن
آقای کروبی! این اعمال ضد و نقیض چه معنی میده؟ به رسمیت شناختن و درخواست مجوز از دولت قلابی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، آیا این کارها در شأن شماست؟ لطفاً سریعاً مواضعتون رو مشخص کنید. هرچند بنا بر تجربه تلخ گذشته؛ اینبار چشم امیدمان به فرد خاصی نیست تا از آن بت و دیکتاتور درست کنیم.
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

انوش مهندس - ایران - تهران
نمردیم و لخت حاج آقا رو بالاخره دیدیم
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

nazli_akrami - ایران - تبریز
آخیش دلم سوخت. دقت کنین از بس زیاد سختی کشیده آقا مهدی که الان تو سن 90 سالگی پوستش به اون زیبایی هست. ثانیا پسرشون یکم سخت بود واسشون فتوشاپ کار کردن یه سال طول کشید تا اینا رو آماده کنن و الان به صفحه فیس بوکشون بندازن. واقعا که//// مردم رو چی فرض کردی آقا مهدی///
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

a_bamdad - ایران - تهران
shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی. حالا چه سلطنت طلب دگم چه بسیجی ساندیس خور.توفیری ندارین با هم
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

red.boy - ایران - تهران
dara20 - ایران - تهران _ ایشالله همچین کتکی نسیبت میشه هم خودت هم خانوادت تا نوش جان کنی و لذت ببری.
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
vahid_ - انگلستان - کلاسگو...گل گفتی داش وحید...من همون اولش هم گقتم الان هم میگم این پیرمرد یه جاه طلب بیشتر نیست واز خود نظامه..اگه خطری برای نظام داشت خیلی راحت با باتوم که نه یه خودکار بیک میزدن تو سرش میمرد
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

iranesabz - هلند - امستردام
red.boy - ایران - تهران. سلام دوست عزیز. روز 25 بهمن موفق باشید. یا حسین میر حسین.
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
قابل تقدیر است که هر کس وقتی مسیر اشتباهی می رود به محض پی بردن به خطا تغییر مسیر بدهد. آقای کروبی و خانواده اش ایستادگی قابل تقدیری از خودشون نشون دادن و با توجه به اینکه ایشون اخوند هستند و این مملکت آخوندی اداره میشه بنابراین مقاومت ایشون مهم تر از مقاومت یک فرد بدون لباس مشخص است . فکر میکنم اگر از اول جنبش سبز اگر بجای موسوی ترسو و بزدل کروبی هدایت رو به عهده گرفته بود شاید حرکت مثبتی پیش می آمد
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

lidia - سوئد - گوتنبرگ
dara20_ ایران_ تهران. دمت گرم عزیزم، گفتنیها را گفتی، زنده باشی رفیق. مرگ بر کلیت جمهوری اسلامی با تمام جناحهایش
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

Dionysos - فرانسه - پارسی
iranesabz - هلند - امستردام، red.boy - ایران - تهران، a_bamdad - ایران - تهران، و بلواستار و سایر سبزهای مقلد یک رهبر خاص سبز ! دموکراسی رنگ و مذهب و خط امام نداره. دست از بت پرستی بردارید و برای آزادی و دموکراسی مبارزه کنید. از خودتون دموکراسی رو شروع کنید.
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

iranesabz - هلند - امستردام
Dionysos - فرانسه - پارسی . دوست عزیز. من هم مثل شما خواهان دمکراسی برای ایران هستم ولی در حال حاضر بقول مرحوم داریوش همایون به کسی که فرزند خوانده خمینی بود و امروز همراه مردم است بیشتر حرمت میگذارم تا فسیل هایی که سی سال در خارج نشسته و چرت و پرت میگویند. بامید برپایی جمهوری دمکراتیک در ایران.
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

dara20 - ایران - تهران
red.boy - ایران - تهران . تو اگر ... داشتی مانند همپالگیت مهران مدیری به خانواده مخاطبت توهین نمی کردی. به گمانم اخوندا به تو خوب رسیدگی کردند که از جرثومه های فاسد عمامه بسر دفاع می کنی و خودت بلا گردونشان کردی..
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

red.boy - ایران - تهران
hafeze shirazi - ایران - تهران _iranesabz - هلند - امستردام _ a_bamdad - ایران - تهران _ iranazadiran - ایران - تهران _ zamanphp - ایران - اصفهان _ درود بر شماها. دیدار به 25 خرداد. V V V V
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
Dionysos - فرانسه - پارسی / فقط بچه های سبز که بار اصلی مبارزه را بر دوش دارند تو را ازار میدهند چون مثل پلنگ صورتی با هر چیزی که رنگ سبز دارد مخالفی والا تنها چیزی که تو هیچگاه چیزی از ان نمیفهمی سیاست و میهن پرستی است.انجا که گفته بودی دوستی مرا نمیخواهی دیدم حالت مالیخولیایی خامنه ای بهت دست داده که همه چیز را اسلامی میبیند.من کجا تقاضای دوستی کردم ؟؟ ان روز که من با یک ادم مالیخولیایی در یک جبهه قرار گیرم پایان عمر من است.
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
این چیزها در برابر اعدام و کشته شدن صدها هزار آزادیخواه بیگناه بدست امام عزیزت اصلا مهم نیست. نابود باد رژیم جهل و جنایت ولی وقیح
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

bavaffa - اذربیجان - باکو
اخ دلم خونک شد نمردیم کتک خوردن اخوند را هم دیدیم .احمدی در این ضمینه دوست دارم...تا نوبت اخوندای مفت خور بعد گور پدر اخوند وتازی.
پنج‌شنبه 21 بهمن 1389

Dionysos - فرانسه - پارسی
فریدون شیرازی - ایران - شیراز، آدم نادان اون کسی که مالیخولیا گرفته تو هستی که پلنگ صورتی رو به خامنه ای ربط می ده! دست از ژاژخایی بردار و دنبال رنگ سبز و شخص نباش. تو که سال پیش همه رو دعوت می کردی برن جلوی سفارت و دوستای خارجیشون رو هم ببرن چی شد که خودت نرفتی و فقط روی اینترنت نقش آدمای شجاع رو بازی می کنی؟! مبارزه برای دموکراسی در حرف نیست فریدون خان در عمل هم هست. تو جز فحاشی و تهمت زدن حرف دیگه ای هم داری که بزنی بفرما! تو هم یه شهروندی مثل همه ما. موسوی و کروبی هم شهروند ایران هستند و برتری به دیگران ندارند. قرار نیست همه مثل شما دنبال رهبر باشند و از تعصب بقیه رو به رگبار فحش ببندند. این کاری که تو می کنی اسمش لوطی بازی و جاهلی ست نه دموکراسی! آزادی رنگ و رهبر نمی شناسه شهروند ایرانی!
جمعه 22 بهمن 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
Dionysos - فرانسه - پارسی-تو واقعا به بوقلمون رو دست زدی.تو القاب نادانی خودت را هدیه نکن .خود شایسته ترینی.پرسیدی چرا سال گذشته من برای تظاهرات جلوی سفارت ایران نرفتم. چون وزارت امور خارجه اخوندها مثل پاریس هنوز در شیراز سفارت خانه نزده.تو گویی وارونه ادب یاد گرفتی و تفاوت فحاشی را با تمسخر نمیدانی.من به کسی فحش نمیدهم.اگر هم در کامنت من باشد حتما کامنت یکی از فحاشین را بدون هیچ تغییری کپی کردم و بین دو (())قرار دادم تا دیگران به تربیت خانوادگی اش پی ببرند.این جوابی که من به بعضی ها میدهم را جاهلی نمیگویند که اگر عینک ارغوانی ات را برمیداشتی میدانستی که انرا نقد میگویند ولی چون طرف فحش میدهد منهم او را به تمسخر میگیرم که اتشش میزند مثل تو که برنگ ارغوانی میسوزی.نقطه اشتراک من با کروبی و موسوی فقط شجاعتشان در پایداری و دفاع از حق مردم در تعیین سرنوشتشان است و من با خود پیمان بستم تا زمانی که پایداری کنند حمایتشان کنم.اگر خون ایرانی در رگهایت بود میفهمیدی.
جمعه 22 بهمن 1389

Dionysos - فرانسه - پارسی
فریدون شیرازی - ایران - شیراز، نادان تا کی می خوای جفنگ بنویسی و دم از ایرانی و غیر ایرانی بزنی. اون عربی که برای آزادی و دموکراسی مبارزه می کنه به توی سفارتی شرف داره. نوشته بودی سالهاست در خارج از کشور آواره ای! حالا شدی شیرازی؟! یه جای دیگه هم که نوشته بودی یه رفیق سفارتی داری که هر بار می ری اونجا برات آبجو می یاره! بابا فریدون اونی که ماههاست ارغوانی شده تویی نادان. برو این فیلمای موسوی و کروبی و سبز و زرد رو برای رفیق سفارتیت بنویس. اگه شجاعت و میهن پرستی برگشت به خط خمینی دجاله این شجاعت و اسلام زدگی مال خودت و رهبر شال سبزت آقای مثلا اقلیت صاحب آزمایش خون و ژنتیک ایرانی تا 70 نسل پیش!!! این بار ایرانیها دنبال دموکراسی و تغییر سیستم فاسد اسلامی هستند نه رای گرفتن برای موسوی! اینو به دوست سفارتیت بگو! نادان! این هم تعداد کمی از فحشهات و آواره بودنت در خارج!. https://www.iranianuk.com/article.php?id=43627.
شنبه 23 بهمن 1389

Dionysos - فرانسه - پارسی
فریدون شیرازی - ایران - شیراز، آقای رنگرز بیسواد فریدون بابا ما 4 نوع گروه خونی داریم و تا به حال هیچ شهروندی در ایران آزمایش تبار شناسی برای ثبت در شناسنامه نداده! اگه به قول خودت خونت یک قطره ناخالصی نداشت! تا حالا نسلتون باید منقرض می شد! معنای شجاعت رو هم فهمیدم! تمسخر عقاید دیگران از نظر تو شجاعته! قبلا می گفتی سالها برای یادگیری زبان بچه هات آواره ای و یه دوست سفارتی داری که همیشه می بینیش حالا چی شد از شیراز سر در آوردی؟! دروغ گفتن هم شجاعته؟! حکایت شجاعت جنابعالی و بقیه حکایت کبوتر با کبوتر باز با باز !
شنبه 23 بهمن 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اخوند خوب اخوند مرده است
شنبه 23 بهمن 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
Dionysos - فرانسه - پارسی /نیک پیداست که ارغوانی میسوزی؟بالاخره بند را به اب دادی و عرب بودنت را ثابت کردی.تو البته همیشه به ارتباط نزدیکت با الجرائری و مراکشی های فرانسه افتخار میکردی ما نمی فهمیدیم که خون می طلبدت.خوب البته برای تو که بعنوان مبارز!! به فرانسه رفتی و استاد یار اکادمی سوشیال خور در فرانسه هستی قدری مشکل است که فکر کنی ادمهایی هم هستند که ممکن است با پول خودشان گاهی در ایران و گاهی مثلا در اروپا زندگی کنند وپول گدایی نخورند.ادمها به دو دسته سوسیال خور و وابسته به رژیم تقسیم نمیشوند.من هم مثل تو که خویشاوندان عربت را دوست داری طبیعی است که .. یک ایرانی را به تو و تمام دنیای عرب نمیدهم.یک کارمند سفارت کارمند ورارت امور خارجه است و مثل کارمند دیگر اداره ها ایرانی هستند و مثل بقیه ایرانیها خوب و بد دارند.هر کارمند دولت بسیجی نیست.فقط کسی که در ارتباط مستقیم با مراکشی های ارغوانی است این را نمیداند.واقعا که در جوابگویی بیمار گونه ات به فضاحت افتاده و مثل همیشه خودت را به در و دیوار میزنی.
شنبه 23 بهمن 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
Dionysos - فرانسه - پارسی/واقعا که در جوابگویی بیمار گونه ات به فضاحت افتاده و مثل همیشه خودت را به در و دیوار میزنی.چیزی که من نمیفهمم تو که عاشق عربها هستی که دلیلش واضح است چرا یکباره با پیروز ساسانی به این سایت امدی چون شما ادمهایی مثل خالد ابن ولید و وقاص وغیر دارید.تو که بخیال خودت دانایی باید میدانستی ایرانیان به پرچم خود حساسند و پوزت را میزنند.راستی چرا اینبار ضجه های مظلوم خواهی نمیزنی و پاچه خواری دیگران نمیکنی.شاید حرکتهای مصر باعث شده فکر کنی عربها هم جزو ادمها حساب میشوند و نباید حمایت گدایی کنی سوشیال خور
شنبه 23 بهمن 1389

Dionysos - فرانسه - پارسی
فریدون شیرازی - ایران - شیراز، بنده به خاطر نمی آورم با توی نادان در مورد زندگی شخصی ام در فرانسه صحبت کرده باشم. این بهتانها رو هم طبق معمول چون کم آوردی پرتاب می کنی ! خودت اعتراف کردی که دروغ گفتی و در شیراز نیستی و از کارمندهای سفارت ایران در آلمانی. خوب من هم همین رو می خواستم چون یک جای دیگه هم وقتی صحبت از کارمند سفارت ایران بود تو به دفاع از اون برخواستی. سفارتهای ایران در اروپا مرکز جاسوسی و اعضای اونها به نظام وابسته ند. اونها کارمند معمولی نیستند. برای من مهم نیست ایرانی باشی یا نباشی اما گویی خودت در مورد ایرانی بودنت مطمئن نیستی که مدام در کامنتهات به هر طریقی خودت رو ایرانی جا می زنی و بقیه رو غیر ایرانی! حاجی ایرانی هم نباشی مهم نیست فقط آدم باش دروغگو!
یکشنبه 24 بهمن 1389

Dionysos - فرانسه - پارسی
تنها موضوع مورد علاقه فریدون بحث ایرانی و عرب و خون ایرانیه! هر کسی باهاش موافق نباشه ار نژاد عربه! اما نژاد فریدون به کوروش هخامنشی می رسه البته به گفته خودش کلاههای هخامنشی ! و از اقلیته اما اسم مذهبش رو نمی گه و تا به حال به تمام اقلیتها فحاشی کرده یا به قول خودش تمسخر کرده! رهبرش سیده و از تبار عربه! اما فریدون یک موی کارمند ایرانی سفارت رو به تمام اعراب نمی ده! قبلا آواره بود و سوسیال نمی گرفت حالا در شیرازه! هر فکری که در ذهنش بچرخد بدون سند و مدرک به اولین مخالف پرتاب می کنه! همه جدایی طلب و مزدورند الا فریدون که کارمند سفارته و میهن رو می پرسته ! مخالف الله هست اما هر بار کسی از الله بد بگه اونو به نژاد پرستی متهم می کنه! کمترین فحشش بوقلمونه بعد انتظار احترام داره! مخالف نظامه اما پیرو خط خمینی در راه موسویه! پدیده ایست این فریدون!!!! مبارک سبزها باشه عجب مبارزی!
یکشنبه 24 بهمن 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.