پوشش مناسب برای مراجعه کنندگان به مجلس ایران طراحی می شود


پوشش مناسب برای مراجعه کنندگان به مجلس ایران طراحی می شود

در ماه های اخیر، نمایندگان مجلس ایران و برخی مراجع تقلید شیعه در قم انتقاد های تندی از وضعیت پوشش زنان در ایران داشته اند

فاطمه رهبر، نماینده مجلس ایران می گوید که برای مراجعان و میهمانان مجلس، پوشش مناسب طراحی می شود تا "افراد مراجعه کننده به مجلس، پوشش مناسب و حجاب اسلامی و شئونات دینی را در ظاهر خود رعایت کنند."

به گزارش ایلنا، خانم رهبر (شنبه ۱۶ بهمن) گفت که پس از در نظر گرفتن "پوشش ویژه" برای خبرنگاران پارلمانی رسانه های داخل ایران، "اکنون گام بعدی مجلس می تواند این باشد که در رابطه با مراجعین و میهمانانی که در مجلس حاضر می شوند، وارد عمل شود."

به گفته این عضو فراکسیون زنان مجلس ایران، معاونت اجرایی مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد طراحی پوشش ویژه برای خبرنگاران پارلمانی رسانه های داخل ایران موافقت کرده است و "پیش بینی شده تا لباس های مورد نیاز، منطبق بر سلیقه خبرنگاران از لحاظ زیبایی و با حفظ شئونات اسلامی" تهیه و در اختیار خبرنگاران قرار گیرد.

خانم رهبر همچنین گفت که پیشنهاد "لباس های ویژه" برای خبرنگاران به سازمان ها و ارگان های دیگر هم "توصیه" شده است که در صورت تمایل، آنها نیز برای خبرنگاران "لباس ویژه" طراحی کنند.

همه زنان ایرانی ملزم به استفاده از روسری هستند، اما درباره نحوه سر کردن روسری و شکل پوشش زنان اختلاف نظر وجود دارد و از واژه هایی مثل "بد حجاب" و درباره برخی از زنان استفاده می شود.

نحوه پوشش زنان و مردان همواره در ایران بحث انگیز بوده و جمهوری اسلامی سعی کرده از طریق پلیس، بسیج و نهادهایی نظیر ستاد امر به معروف، جوانان را با تهدید و تشویق به آنچه می پسندد، وادار کند.

البته مخاطب دولت و حکومت عمدتا زنان بوده اند. پوشش حجاب اسلامی برای زنان در ایران اجباری است ولی در همه سی سال گذشته بین مقامات ایران درباره نحوه این پوشش اختلاف نظر وجود داشته است.

در ماه های اخیر، نمایندگان مجلس ایران و برخی مراجع تقلید شیعه در قم و امامان جمعه انتقاد های تندی از وضعیت پوشش زنان در ایران داشته اند.

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
همه چیز مملکت دست شده الا حجاب.جمعش کنید پس فطرتان بیناموسها بین 30 تا 40 در صد مرم دارند زیر خط فقر زندگی میکنند ان وقت شما افت الله های اسهالی دقدغه حجاب دارید.
یکشنبه 17 بهمن 1389

Nani2008 - انگلستان - لندن
مالیات مردم، صرف بریز و بپاشها و تشریفات اداری دستگاه فاسد دولتی و مجلات، بروشورها و بنرهای تبلیغاتی ضدمردمی می‌شود. این در حالی است که مردم از بی‌برکت بودن کل درآمدشان گله مند هستند و متوجه نیستند که همین ناشکری، سرسپردگی و سکوت و ترس در برابر ظلم، خیر و برکت را از زندگیشان ربوده است، آسمان خداوند قهر نموده و نزولات جوی جایش را به گرد و غبار و کم‌آبی داده است. حتماً از نوع پوششهای بارانی پاسداران وظیفه است که برای دانشجوها دوخته بودند! :))
یکشنبه 17 بهمن 1389

avazeshabahang - هند - بمبیی
خب همین کارا رو کردین که مردم اینطوری شدن دیگه..80 % دخترا و . تا پاشون میرسه اون ور اب هر چی دارن در میارن غیر از دو تا چیز. ادم ابروش میره .. البته اونا بی تقصیرن هر چیه زیر سر این نظام اشغالیه..
یکشنبه 17 بهمن 1389

م ر - ایران - تهران
خانم رهبر که ادعای مسلمانی میکنید تو که هیچی بزرگتر از تو که رهبرت باشه نمیتونه به زور باتوم و پلیس و بسیج بر مردم اجبار کنید که این کار را بکن بابا تا حالا نفهمیدین خود حضرت رسول ص هم به زور مردم را به اسلام دعوت نمیکرد شماها شاید احساس میکنید حکم خداوند را باید خودتان برای بنده گانش اجرا کنید اعتقادات هرکس به خودش و خدای خودش مربوط میشه نه به بندش . جمع کنید این برنامه های چرت و پرتتان رو بزارید مردم اعتقادات واقعی که از درون دلشان سرچشمه میگیرد داشته باشد نه اعتقاداتی که به زور و تهدید و ترس ایجاد شود .متاسفم که هیچ حکومتی به اندازه حکومت شما بظاهر اسلامیها به دین خدا و پیغمبر لطمه وارد نکرد امیدوارم که خداوند تمام کسانی که دین پیغمبرش لطمه وارد کردند نابود کند چون شماها قابل اصلاح نیستین ، شماها در جای خداوند هم میخواهید قضاوت و داوری کنید جون را که به راحتی از بنده گان خدا میگیرید همه کار میکنید پس نابودی شما زنده شدن اسلام واقعی است
یکشنبه 17 بهمن 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
سی دو سال است خواهر و مادرم را با شئونات إسلامی تحقیر میکنید روسری اجباری سرشان میکنید در کوچه و برزن ناسزا بارشان میکنید.! طرح میریزید و طرح میبافید.! قانون تصویب میکنید و قانون عوض میکنید .!خواهرم را در جشن تولدش بازداشت میکنید و جرم اش را رقصیدن بدون روسری آنهم در حریم خصوصی خانواده اعلام میکنید ،.! ووووووو داستان ادامه دارد !!؟ جناب خامنه!!؟ بترس از خشم انتقام که در حال شعله ور شدن است  
یکشنبه 17 بهمن 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
فاطمه رهبر: پوشش مناسب طراحی میشود که شئونات اسلامی در ظاهر حفظ شود!!! این اسلام چه دینی است و این اسلامیون چه کسانی هستند که باطن را رها کردن و ظاهر را چسبیده اند? ایا ظاهر برای خداوند مهم است یا باطن? از قدیم گفته اند کافر همه را به کیش خود پندارد! این بیشرفها خودشان خر و نفهم هستند مردم را هم مثل خودشان فرض کردن!!! البته با معذرت از مردم پاک ایران
یکشنبه 17 بهمن 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
باز یک جای کار عیب دارد .چون حجاب مطرح شد .کسری بودجه دولت است که بیحساب وکتاب بذل وبخشش شده .یادعوای مجلس ودولت نکبت مضائف ونجاست مضائف است. یا دیکتاتور در حال سقط شدن است .یادر پشت پرده درحال ساخت وساز با امریکا واسرائیل هستند .یا اسلحه ویا تریاک جای فرستادن گندش درامده .منتظر خبرهای جدید باشید .. بوروس
یکشنبه 17 بهمن 1389

khosh bavar - ایران - یزد
حتما بدحجابی را با زنا مقایسه میکنند و یک اخوندی به خودش اجازه چنین خریتی داده و بر بالای منبر چنین اراجیفی بقول بچه های سایت " بلغور " کرده, که چند نفر از خواهران فاطی کماندویی بخودشان اجازه دادند و دست به زنا زدند, و وقتی که کارشان به اتمام رسید, اول از خودشان این سوال را کردند که اصلا بدحجابی با لذت زنا ربطی نداره و خیلی از اخوند ناراحت شدند که انها را فریب داده و دست به چنین کاری زدند. شاد ولی خوش باور نباشید !
یکشنبه 17 بهمن 1389

iranazadiran - ایران - تهران
درست است مجلسی که مکتبخانه است و عده ای ملا در آنجا مشغول کاسبی برای دنیا و آخرت و فریب مردم باید برای مراجعه کنندگان لباسی مناسب این محیط دغلبازی درست شود که همه چیز بهم بیاید.
دوشنبه 18 بهمن 1389

dara20 - ایران - تهران
کفن مناسب ترین پوشش برای ورود به طویله شورای اسلامی است.
دوشنبه 18 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
مجلس اسلامی پارلمان نیست یک طویله است با تعدادی مفتخور بی سواد و اسلامی عقب افتاده.
سه‌شنبه 19 بهمن 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.