در پی اعدام زهرا بهرامی، دولت هلند رابطه اش را با ایران به حالت تعلیق در آورد


در پی اعدام زهرا بهرامی،
دولت هلند رابطه اش را با ایران به حالت تعلیق در آورد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دولت هلند در اعتراض به اعدام زهرا بهرامی، یک شهروند هلندی ایرانی‌تبار، روابط خود را با جمهوری اسلامی به حالت تعلیق درآورد. دولت هلند ضمن اعتراض به حکم اعدام بهرامی از مقامات ایران خواسته بود که در این باره توضیح دهند. دولت ایران که تابعیت دوگانه را نمی‌پذیرد، بهرامی را شهروند ایرانی خوانده و دولت هلند را به "دخالت در امور داخلی ایران" محکوم کرده بود. اتهام زهرا بهرامی "نگه‌داری و فروش مواد مخدر" اعلام شده. به گفته‌ی دختر بهرامی، وی در رابطه با ناآرامی‌های تهران دستگیر شده بود.  ژینوس شریف رازی، وکیل زهرا بهرامی، در مصاحبه‌ای گفته بود که دادگاه انقلاب تهران، علاوه بر اتهام حمل مواد مخدر، پرونده‌ای نیز با اتهام محاربه از طریق عضویت خانم بهرامی در «گروه انجمن پادشاهی» در دست بررسی دارد. زهرا بهرامی و دختر وی این دو اتهام را رد کرده بودند.

به گفتۀ دادستانی تهران زهرا بهرامی شهروند هلندی ایرانی تبار امروز صبح شنبه در ایران اعدام شد. زهرا بهرامی در تظاهرات ششم دی ماه 1388 در اعتراض به نتیجۀ رسمی دهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران دستگیر شده بود. پس از دستگیری قوۀ قضاییه جمهوری اسلامی او را به قاچاق مواد مخدر متهم کرد و مدعی شد که در بازرسی از منزل وی 450 گرم کوکائین و 420 گرم تریاک به دست آمده است. پنج روز پیش وزارت امور خارجۀ ایران با تکرار همین ادعا دخالت های کشورهای اروپایی برای نجات جان زهرا بهرامی را مورد سرزنش قرار داده و گفته بود که رسیدگی به پروندۀ اتهامی خانم زهرا بهرامی ادامه دارد. دختر زهرا بهرامی و وکیل مدافع وی گفته بودند که قوۀ قضاییه جمهوری اسلامی زهرا بهرامی را به عضویت در سازمان "انجمن پادشاهی" نیز متهم کرده است. اعدام ناگهانی زهرا بهرامی همزمان است با اعتراض اتحادیۀ اروپا به اعدام های گسترده در جمهوری اسلامی ایران. پنجشنبۀ گذشته خانم کاترین آشتون نمایندۀ سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ابراز نگرانی از آهنگ پرشتاب اعدام ها در ایران خواستار لغو کلیه احکام صادر شدۀ اعدام در جمهوری اسلامی شد و از مقامات این کشور خواست که اجرای مجازات اعدام را به حال تعلیق درآورد. از اول ژانویه تاکنون 66 نفر، یعنی به طور متوسط دو نفر در روز، در ایران اعدام شده اند.

porharfi - هلند - آرنم
کِی خبر انقراض ..ملایان. رامینویسند و میگویند؟؟؟
یکشنبه 10 بهمن 1389

shanul - المان - هامبورگ
این زن بی گناه کشته شد مواد مخدر را بهش بستند!!!.
یکشنبه 10 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
علی چلاقه 80 کیلو فرستاد مالزی که تو رو اعدام کنه. روحت شاد ای بانوی ایران زمین
یکشنبه 10 بهمن 1389

odin - بلژیک - انتورپن
کافی نیست.ایرانیهای امستردام باید همین دوشنبه برن دم مجلس هلند . twede kamer و خواهان قطع کامل روابط و اخراج نماینده های ایران و بازخوانی سفیر بشن. دهها هزار ایرانی که در هلند ملیت دارن زندگی میکنن که حق رای دارن و باید از قدرتشون استفاده کنن.تشکلهای ایرانی دانشجویی در هلند نسبتآ قوی هستن. و باید از این قدرت امروز استفاده کنن.
یکشنبه 10 بهمن 1389

afshin7174 - ایران - تهران
اگر دولت هلند زیاد حرف بزنه در نمایندگی فیلیپس رو میبندیم تا دیگه روشو زیاد نکنه.
یکشنبه 10 بهمن 1389

نروژ.پ - نروژ - اسلو
بهتر این است که رابطه کشورها با جمهوری اسهالی کاملا قطع شود یعنی سفیرانشان را از ایران خارج کنند این بهترین تحریم است، یعنی به رسمیت نشناختن این حکومت!
یکشنبه 10 بهمن 1389

mardas - دانمارک - آغوس
دوستان، من اصلا نمیگم این خانوم مواد مخدر داشته یا نداشته تو تظاهراتی هم که میلیون ها شرکت کننده داشته دستگیر شده همه اینه گیرم درست سئوالم اینه که شهر وند کشوری دیگه بوده ضمن اینکه ایرانی هم بوده این مقدار مواد هم مسلما در حد مصرف یکی دو هفته یه نفره که معمولا ایرانی های خارج از کشور وقتی میرن اونجا واسه زمان اقامتشون در ایران یکجا تهیه میکنند حالا زده از شانس ایشون دستگیر شدن و خونه هم تفتیش شده بابا این شامل زندان قابل خرید میشه شما چرا مثل آب خوردن حکم اعدام میدهید؟ بابا یه ذره به انسانیت فکر کنید حیوانها ، اینقدر با آبرو و شرف یک ملت بازی نکنید آدمهای غیر متخصص و نادان. قطع رابطه یک کشور خارجی یعنی زیر سئوال رفتن یک مملکت با انسانهاش در تاریخ سیاسی جهان
یکشنبه 10 بهمن 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
واقعا هر روز شاهد و باید خبر اعدام بشنویم ملت. ایران 33 سال است که خاک کشورش را این عرب صفتها. اشغالش کرده اند و هر روز از دیروز بیشتر مرتکب . جنایت وحشیانه میشود به خاطر اینکه ترس و وحشت . در دل ملت بکارد یکسری را.دستگیر.شکنجه.تجاوز.و آخرش اعدام و قربانی میکند..براستی جنبشی که ملت در انتخابات کودتایی شجاعانه و مصرانه خیزش زد بهترین زمان مناسب برای سقوط رژیم جنایتکار آخوندی بود ولی افسوس که جنبش سبز رهبر معینی نداشت و هیچ کشوری چه اتحادیه اروپا.چه ایالت متحده.و چه سازمان ناملل تشریفاتی جرات نزدیک شدن را نداشتند که نکند روابط اقتصادی سیاسیشان. لکه دار شود فقط شعار توخالیشان این بود بیانیه صادر میکردند. محکوم میکنیم.دور از خشونت باشد.خویش تنداری کنید.در کنارملت ایران هستیم. ولی تاریخ روزگار این را به هر جانداری ثابت کرده که ظلم و زور هیچ موقع تا به آخر نبوده و روزی میرسد که با ذلت و خاری سقوط کند بامید آنروز و آزادی ایران زمین عزیز و سرافراز که از. چنگال این کفتارهای عرب صفت رهایی یابد.
یکشنبه 10 بهمن 1389

نروژ.پ - نروژ - اسلو
afshin7174 - ایران - تهران . ببین عزیز تو خودتو ناراحت نکن برو خونه اتل متلتو بازی کن اصلان میدونی موضوع چیه؟ صحبت جنایت ! صحبت قتل یک هموطنه ! بخدا یک عده از شما حقتونه هر بالایی سرتون میاره این آخوند های زالو سفت ! جنابالی یا نمیدونی چی میگی یا از خودشونی و دستت تو یک کاسه است، و یا بچه هستی همین جور جو گرفتت و چیزی را نوشتی !
یکشنبه 10 بهمن 1389

نروژ.پ - نروژ - اسلو
porharfi - هلند - آرنم . زمانی که ما مردمی ایران همگی از خواب بیدار بشیم و یکی بشیم، همان میتونیم گورشون رو بکنیم و چال کنیم، تا درس عبرتی بشه برای سود جویان و حتی برای خود ما و آیندگان که درست فکر کنیم، و درست عمل کنیم، نه مثل سال ۵۷ از روی باد معده عمل کنیم.
یکشنبه 10 بهمن 1389

Shahanshahi - انگلستان - منچستر
بابا ایول!!!!!!! مردم تونس یکى خودشو اتش میزنه همه میریزن تو خیابون ما خودمون تظاهرات میکنیم بعد این جنایتکارا هر روز یکدمونو اعدام میکنن هیچ کدوممون جرأته حرف زدن نداریم . بابا ایول به غیرتمون!!!!!!! شجاعترین ادماى روى زمین!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 10 بهمن 1389

rok - هلند - آرنهم
در هلند حدود 35000 ایرانی زندگی می کنند که هر ساله های تعداد زیادی از اونا می رن ایران و برمی گردن کاش این خانوم در ایران مواد مخدر نگهداری نمی کرد تا دست آویزی شود برای رژیم آخوندی و اعدامش نمی کردند.
یکشنبه 10 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
afshin7174 - ایران - تهران. .. رژیمی ایکاش سر امثال تو و فامیلت بالای دار می رفت تا بفهمی معنی اعدام را...بمیر مزدور ننگین. mardas - دانمارک - آغوس . همینکه می گوئی نمی دانم مواد داشته یا نداشته یعنی تائید اتهام کثیف ملایان دلسوزیت برای خودت.
یکشنبه 10 بهمن 1389

helya - مالزی - کوالالامپور
afshin7174 - ایران - تهران اون فیلیپسی که تو ایران می خری همه اش چینی هست..
یکشنبه 10 بهمن 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
نوشدارو پس از مرگ سهراب !!! ای بابا تا حالا کجا بودید ??? چرا زمانی که در زندان بود خبری از جانبداری هلند نشنیدیم حالا که بیچاره را کشتند طرفداری از چی و کی???? حالا هلند بهانه خوبی برای قطع رابطه با ایران پیدا کرده.که نوشدارو بعد از اجل ندارد سود/اگرچه رستم را دل بپژمرد/چه سود از نوشدارو چون پسر مرد..
یکشنبه 10 بهمن 1389

haj hasan - ایران - قم
خدا رو شکر.یک مفسد دیگه از بین رفت.
یکشنبه 10 بهمن 1389

iranazadiran - ایران - تهران
به قول دوستمون این جنایت باید بازتاب گسترده اش در همه جا باشد همه باید بدانند اینها چه می کنند. حال رو به ترور شخصیت هم دوباره آورده اند. لعنت به شما قاچاقچیان کلی و ارشد مواد مخدر که صفت خود را به این بانوی آزاده خواه و آزاد اندیش می دهید. لعنت به آن رهبر شیره کش وارد کننده ی اصلی موادتان تا همه ی شما نوچه هایش. بیخودی نیست که پدر محسن روح الامینی معترض شده چون دوباره مرتضوی جانی بالفطره شروع کرده است از زهرا کاظمی و زهرا بنی یعقوب که فراموش نکرده ایم. مدتی از خوانخواری بنا به مصلحت خونخوار اصلی ضحاک دور افتاده بود باز به گمان اینکه آبها از آسیاب افتاده شروع کرده. نه اینگونه نمی ماند موفقیت شما در پرده پوشی اسرار کثیف و رفتار جنایتکارانه تان بود. تمام شد آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت.
یکشنبه 10 بهمن 1389

khodesham - مجار - بودا
ای تف به ذات نداشتتون. از این تابلوتر نمیشه سر بیگناه کرد زیر اب! ونم یه مادر!.
یکشنبه 10 بهمن 1389

sourena.de - آلمان - آشتوتگارت
دوملیتی بودن هیچ کمکی به ایرانیها نمیکنه تا از حق و حقوق انسانی خودشون در ایران برخوردار باشند. در نظام مقدس هیچکس امنیت ندارد چه ایرانی و چه خارجی. اعتراض دولتهای خارجی هم مشکل ما رو حل نمیکنه. برای نجات ایران و ایرانی فقط باید رژیم سرنگون بشه و بس. سرنگونی رژیم هم فقط بدست خود ماست و نه دولتهای خارجی. دولتهای خارجی برای کسب درآمد بیشتر خواستار سرنگونی رژیمهای فاسدی مثل حکومت ولی وقیح نیستند. شاد باشید و از شر اراذل و اوباش ولی وقیح در امان
یکشنبه 10 بهمن 1389

a persian - سوئد - سوئد
afshin7174 - ایران - تهران ...تو رو خدا این کارو نکنین.اخه هلند گدای همین تجارت در ایرانه و این نمایندگی رو از دست بده بیچاره میشه.انسانیت به خرج بدین! دولت ایران این زن رو کشت که به اروپا بگه ما هر غلطی بخوایم می کنیم حتی اگه شخصی تابعیت کشور اروپایی رو داشته باشه.اینا مثل بچه با همه دنیا لج می کنن
یکشنبه 10 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
afshin7174 - ایران - تهران اگر زیاد حرف بزنی در کمپ رو میبندیم تا دیگه روتو زیاد نکنی.
یکشنبه 10 بهمن 1389

pelle - سوئد - استکهلم
haj hasan - ایران - قم. مفسدای کله گنده مثل اون رهبر تریاکی ات که تن، تن مواد مخدرقاچاق میکنه و بقیه پاچه خوارهای حقیری مثل تو نیز بزودی در خیابانها آویزان خواهید شد.
یکشنبه 10 بهمن 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
haj hasan - ایران - قم اگه قرار باشه کسی مفسد خطاب بشه اول از همه خامنه ای شیره ای و آخوندها هستند و بعدش هم جیره خورهاشون.
یکشنبه 10 بهمن 1389

manenarenji - المان - اسن
haj hasan - ایران - قم از تو مفسدتر کیه مزدور
دوشنبه 11 بهمن 1389

نروژ.پ - نروژ - اسلو
haj hasan - ایران - قم . مفسد میدونی کی هست تو ... هست. چرا مطمئن نیستی قضاوت می کنی، یعنی از خدا نمی ترسی، البته اگر می ترسیدی این قضاوت را نمی کردی. برو از خدا برای گفته ات اظهار پشیمانی کن، وگرنه تا ۳ روز دیگر عزیزی از خانواده ات را از دست خواهی داد ، اون موقع می فهمی که چه بلایی سرت اومده.
دوشنبه 11 بهمن 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
مرگ و ننگ بر جمهوری اراذل و اوباش اسهالی بی سواد
دوشنبه 11 بهمن 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
لعنتی های وحشی
دوشنبه 11 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
وحشیهای اسلامی که می نوشتید این زن قاچاقچی هست این لینک را ببینید شرم کنید. https://www.youtube.com/watch?v=8eBPmUPA6J4...
سه‌شنبه 12 بهمن 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.