بازداشت و آزادی حسین کروبی در روز شنبه


بازداشت و آزادی حسین کروبی در روز شنبه

حسین کروبی و مهدی کروبی

حسین کروبی، فرزند ارشد مهدی کروبی، از رهبران مخالفان دولت، که بامداد روز شنبه در پی احضار به زندان اوین تهران بازداشت شده‌بود پس از چند ساعت از زندان آزاد شد.

خانواده حسین کروبی با تأیید آزادی وی از زندان، به رادیو فردا گفتند که وی بدون قرار وثیقه آزاد شده‌است.

وب‌سایت سحام‌نیوز، نزدیک به مهدی کروبی، پیش از این، علت بازداشت حسین کروبی را «نقد بانیان اصلی جنایت کهریزک» توصیف کرده بود.

سحام‌نیوز می‌افزاید: «به‌دنبال افشای جنایت تکان‌دهنده در کهریزک و سایر بازداشتگاه‌ها در تعرض به جوانان کشور توسط آقای کروبی، نزدیکان ایشان به طرق مختلف تحت فشار سیستم امنیتی کشور قرار گرفته‌اند».

این منبع خبری در ادامه افزود: «به جای برخورد با آمران و عاملان اصلی جنایات صورت گرفته در بازداشتگاه‌ها، افشاءکنندگان آن جنایات تاریخی مورد هجمه و حمله سیستم امنیتی کشور قرار گرفته‌اند.»

بازداشتگاه کهریزک محل نگهداری شمار زیادی از معترضان بازداشت‌شده پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری بود. شکنجه و کشته شدن برخی از بازداشت‌شدگان از جمله اطلاعات افشا شده در مورد
این بازداشتگاه است.
red.boy - ایران - تهران
یه سوال دارم. کی میتونه جواب منو بده؟ چرا خ.ر از دیگر دیکتاتور عبرت نمیگیره؟ مثل صدام حسین هیتلر طالبان بن علی احتمالا حسنی مبارک یزید پینوشه و .. خب تغییر رفتار بده یا بزار برو دیگه.
یکشنبه 10 بهمن 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
پنجشنبه چهارده بهمن فراخوان داده شده برای اعتراض در تمامی میادین شهرها و روستاهای ایران .در سایت بالاترین آمده است از همه مردم خواسته شده با هر مرام سیاسی و اعتقادی شرکت کنند .برای اعتراض و نشان دادن اینکه جنبش از این اعدامها و کشتارها نمیترسد و خاموش نمیشود .خیلی امیدوارم نظیر همین اعتراض دوباره در اروپا توسط ایرانی ها شکل بگیره .زهرا بهرامی تبعه هلندی اعدام شد چون به این جنایتکارها اعتراض کرد .یادش گرامی
یکشنبه 10 بهمن 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
بچه ها یه سری به you tube بزنید و فیلم اعتراض مردم هرات به حکومت ایران رو ببینید .خیلی با حاله .پلا کاد هایی که حمل میکنن عکس کثیف خامنه ای هست با متن مرگ بر جلاد .واقعا دست افغانی های عزیز درد نکنه .
یکشنبه 10 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
بازداشت و آزادی حسین کروبی نیرنگی دیگر از علی چلاقه
یکشنبه 10 بهمن 1389

نروژ.پ - نروژ - اسلو
بدون قرار وثیقه آزاد شده‌است!. یعنی چی؟ حالا اگر یکی از ماها بود باید وثیقه میگذشتیم و یا اعدام می شدیم، این هم حکومت ناب محمدی که اصلا فرقی بین مردم نمی گذارد، و عدل کاملا بطور مساوی تقسیم میشود. خدا را شکر ممد نبودی ببینی شهر پر گشته از اشغال ( آخوند)
یکشنبه 10 بهمن 1389

coquitlam - کانادا - ونکوور
اینهاهمه سرشان در یک تحویله هست.ازخامنه ای بی ناموس ضد بشر گرفته تا کروبی وموسوی.اگربجای این ملازاده هر کس دیگر را میگرفتن کارش کهریزک میکشد. ونکوور
یکشنبه 10 بهمن 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
خانواده حسین کروبی با تأیید آزادی وی از زندان، به رادیو فردا گفتند که وی بدون قرار وثیقه آزاد شده‌است..حتما مژده گانی هم میخواهند..یک هشدار و زهر چشمی دیگر..ولی براستی این همه جوانهای دلیر و شجاع ایران زمین را بیخود و بی جهت دستگیر بازداشت و اعدامش کرده اند.واقعا که. ریشه فاسد این نظام وقیح با پارتی بازی بنا شده این هم نمو نه اش پسر کاکل زری مشهدی ناطق.
یکشنبه 10 بهمن 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
پسر اقای کروبی نماینده تام و اختیار اغای خمینی را کی جرات داره نگهدارد مذاکره کننده با امریکا واسرائیل در مادرید اسپانیا در اوائل تغیر رژیم وزمان جنگ .شاید خیلی ها فراموش کرده باشند .ولی اغای خامنه ای فکر نمیکنم فراموش کرده باشد . البته در همان روز ها مرگ بر امریکا .نقل هر سخنرانی بود حتما ان دوران فراموش نشده است .ملت بیچاره چه گلوئی پاره میکرد .وچه خوش باورند این ملت . بوروس
یکشنبه 10 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
ای مرتیکه قاتل. 30 سال پیش تا میتونست واسه امام جونش ماها رو میکشت. حالا شده رهبر.
یکشنبه 10 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
red.boy - ایران - تهران [ یه سوال دارم. کی میتونه جواب منو بده؟ ] کسی تا بحال نتونسته از دست سازمان امنیت اسراییل موساد در بره. در ضمن اینها همه تو لیست اینتر پل هستنند.
یکشنبه 10 بهمن 1389

iranazadiran - ایران - تهران
آقای کروبی مهم اینه که عاقبت به خیر شدی. البته حساب و کتاب خداوند همواره خدشه دار نمی شود اما مهم اینه که آدم حق مردم بر گردنش نباشه .ضحاک رو ببین تا دوسال قبل چنان با عجب و غرور گام بر می داشت چنان مطمئن بود که همه چیز را آنگونه که می خواسته به گند کشیده که خدا هم نمیتونه کاری کنه. اما فراموش کرده بود که خداوند دقیقا در همین مواقع است که بیخ خر طرف رو می چسبه از شداد بیاد آورد از فرعون و نمردود متاسفانه واژه انسان از نسیان سرچشمه میگیرد.
یکشنبه 10 بهمن 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
عین سگ میترسن نگهش دارن
دوشنبه 11 بهمن 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.