چه می شد این صحنه در ایران هم شکل می گرفت؟!


چه می شد این صحنه در ایران هم شکل می گرفت؟!

عصرایران - این عکس در ژاپن، یک اتفاق نادر نیست ، یک فرهنگ جا افتاده است:"آکایو تویودا ،  رییس شرکت تویوتا، غول صنعت خودرو سازی دنیا " خبرنگاران را دعوت کرده تا در مقابل دوربین های آنها این گونه خم شود و به خاطر نقص فنی در سیستم پدال یکی از محصولات تویوتا عذرخواهی کند.



عکس ، البته قدیمی است اما بد نیست مسوولان ما هم کمی - فقط کمی - یاد بگیرند ، جای دور نمی رود.
مثلا چه می شد وزیر راه یا رییس سازمان هواپیمایی و مدیرعامل هما هم پس از سانحه هوایی ارومیه ، مقابل دوربین ها این گونه شرمگینانه عذرخواهی می کردند؟!
البته می دانیم انتظار زیادی داریم و به همین خاطر خودمان از آقایان عذرخواهی می کنیم!

alireza_pa - ایران - تهران
این ها جیب ما رو نزنن خم شدن پیشکش
شنبه 9 بهمن 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
"عکس ، البته قدیمی است اما بد نیست مسوولان ما هم کمی - فقط کمی - یاد بگیرند ، جای دور نمی رود.". چی منظورتون اونه که از 50 تا 60 میلیون جمعیت ایران حداقل 30 میلیونش پدال مغزیشون خرابه بله ؟ و همه این صاحب مغزان معیوب باید با مهر و تسبیح و عمامه و قرآن و مفاتیح و چادر تو شهرها دور هم جمع بشن و در مقابل بقیه خم شن و عذر خواهی کنن !! لطفا آدرس محل تجمع کردن و معذرت خواهی را بدهید که بنده به این گروه "هموطن شده" نا هموطنان برسانم ..ساندیس و بیسکویت هم میدهید یا نه ؟ .
شنبه 9 بهمن 1389

pelle - سوئد - استکهلم
در کدام فرهنگ یا دینی این چنین انسانهای متواضع و فروتنی ساخته میشود،که با کوهی از ثروت و قدرت جلوی دیگران در مواقع لازم سر خم میکنند. مگر نمیگویند اسلام دین انسان ساز است؟ ما که جز خشونت، قتل،تجاوز، دروغ ، تهمت ناروا، چپاول، بردگی، سواری از مردم به زجیر کشیده چیز دیگری ندیدیم .کدام کشوری اسلامی را میتوان بعنوان مدینه فاضله مثال زد که عدالت به معنای واقعی در آن اجرا میشود؟
شنبه 9 بهمن 1389

hassan5 - ایران - تهران
اگر مسئولین بعلت ناتوانی عذر خواهی بکنند پس چه کسی دزدی بکند؟؟؟
شنبه 9 بهمن 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
اگر مقرر شود که مسئولان فعلی وطن ما وجدانی بنام شرم یا عذر خواهی از کم کاری یا اشتباه در کار داشته باشند و برای حبران ان در جلوی تلویزیون حاضر شوند و از ملت عذر خواهی کنند . ملت ما باید هر روز و هر ساعت چهر های کریه وزرا و یا سخنگو های انها را ببنیند و دیگر برنامه ای بنام ادان و توصیه های دینی و یا سایر برنامه های دیگر جائی نخواهد داشت . پس بهتر است برای حفظ الله و اسلام ناب محمدی وضعیت بهمین حال بگذرد و نیازی ندارد ما چیزی از ملل کافر یاد بگیریم موشک اس 300 باوفا بر فرق مغز دشمنان اسلام
شنبه 9 بهمن 1389

shaki59 - ایران - ملاط اباد
اگه فقط از هر 10 تا مسولان مملکت یکی هم اینجوری بود خوب بود والا.تویوتا با این عظمت/به کل دنیا صادرات داره اینجوری مدیرش اونوقت مسولان درپیتی و بیسواد ایران خودرو و سایپا( که اگه به اروپاییها مجانی بدن تولیداتشونو اروپاییها سوار نمیشن) تا حالا باعث مرگ چند صد نفرشدن ولی ککشون هم نمیگزه.اینه!!!البته خود این مسولیین هم میدونن فرقونم بدن دست مردم مردم سوار میشن و صداشون در نمیاد.پس دلیلی نداره عذرخواهی کنن/درهر شرایطی این ملت میخرن ماشینهای ایرانخودرو .خلایق هرچه لایق.مسولین هم فهمیدن که چجوری سوار ملت بشن و خوب سواری بگیرن.باز پاشین برین حمایت (وعده ما یوم الله 22بهمن!!!!!).فقط در یکروز صاحب تیشرت مجانی.کیک و ساندیس به میزان دلخواه شما. انواع لباس.کفش.تنقلات... بشوید
شنبه 9 بهمن 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
عذر خواهی??تا دیوار حاشا بلنده و دروغ (تقیه اسلامی) ارزش تلقی میشه کی حالشو داره.تازه اونم از نوع کمریش!
شنبه 9 بهمن 1389

دورود لرستان - ایران - دورود
جانم مگر نمیدانید درایران معذرت خواهی مسولیین برابر است با برکناری انها
یکشنبه 10 بهمن 1389

برگشته - بحرین - محرق
در ایران معذرت = سقوط.
یکشنبه 10 بهمن 1389

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
pelle - سوئد - استکهلم اسلام خودش خوبه آخوندا بدند!!اسلام به ذات خود ندارد هیچ عیبی/هر عیب که هست از مسلمانی ماست!!مگه بچه بازی زنبارگی آدمکشی سنگسار دروغ جنایت محمد بچه باز و الله قاتل عیبه؟؟؟
یکشنبه 10 بهمن 1389

jazab - ایران - تهران
بابا این چشم بادومیها که همینجوری از خواب پا میشنم معذرت خواهی میکنن.
یکشنبه 10 بهمن 1389

zehna.bastas - ایران - مشهد
shaki59 - ایران - ملاط اباد - دقیقا همینطوره مردم میخرن اینا هم میسازن. پس اشکال از ماست در اصل.خاک برسر مردم سست عنصر که باعث گنده شدن اینا شدن.
یکشنبه 10 بهمن 1389

Pezhman - اتریش - وین
معذرت خواهی بسبک اسلامی.!! یعنی اینکه در کهریزک پای برگ نوشته شده توسط شکنجه گران ضحاک علی بنویسید: من خائن به اسلام هستم , لطفا"مرا مورد رحمت اسلامی قرار داده اعدامم کنید.!!
یکشنبه 10 بهمن 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.