زهرا بهرامی شهروند ایرانی - هلندی امروز صبح اعدام شد


زهرا بهرامی شهروند ایرانی - هلندی امروز صبح اعدام شد

زهرا بهرامی سحرگاه روز شنبه در تهران اعدام شد. دادستانی تهران در اطلاعیه ای اتهام خانم بهرامی را فروش و نگهداری مواد مخدر اعلام کرده است.

به گفته‌ی خانواده‌ی خانم بهرامی وی پیشتر به جرائم امنیتی و به اتهام عضویت در انجمن پادشاهی بازداشت شده و ۱۰ ماه در سلول انفرادی در بند ۲۰۹ اوین نگهداری می شده است.

دختر زهرا بهرامی، هفته گذشته در مصاحبه با رادیو فردا اعلام کرده بود که مادرش در زمان محاکمه‌ی خود به قاضی صلواتی، قاضی پرونده، گفته است که اتهام فروش و نگهداری مواد مخدر را به اجبار و از روی استیصال پذیرفته است.

زهرا بهرامی در جریان تظاهرات ششم دیماه سال ۱۳۸۸، اعتراضات روز عاشورا دستگیر شده بود.

وکیل زهرابهرامی دقایقی پس از انتشار خبر اعدام وی: شوکه شدم! خبر نداشتم! بایدبه وکیل ابلاغ می کردند!

درحالی که چند روز پیش دختر زهرابهرامی هر اتهامی مرتبط با قاچاق مواد مخدر که در موردش مادرش مطرح شده بود را در گفت وگو با کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران تکذیب کرده بود خبرگزاری فارس ساعاتی قبل از اعدام این زندانی هلندی-ایرانی در صبح امروز خبرداد.کمپین دقایقی پیش با ژینوس شریف رازی وکیل خانم بهرامی تماس گرفت اما او از جریان اعدام خبر نداشت. وی به کمپین گفت: « شوکه شدم. اصلا خبر نداشتم. باید به وکیل اجرای حکم ابلاغ می شد اما هیچ خبری نداشتم. نمی دانم چه بگویم. فقط شوکه هستم.»

ژینوس شریف با اشاره به اینکه قوه قضاییه ایران هنوز به اتهامات امنیتی موکل وی رسیدگی نکرده است گفت: « من درشگفت هستم که با آنکه هنوز به اتهامات امنیتی موکلم رسیدگی نشده است حکم اعدام برای وی صادر شده است.» با توجه به اینکه اتهامات اولیه پس از دستگیری زهرا بهرامی مربوط به مسایل امنیتی و حضور وی در تجمعات پس از انتخابات و مصاحبه با رسانه های خارجی بود و بعدا مساله مواد مخدر مطرح شده دختر زهرا بهرامی با اظهار اینکه مسولان کشوری می خواهند ذهن مردم از انتخابات منحرف شود، گفت: « مادرم تبع کشور هلند است احتمالا می خواستند با این اتهام دست دولت هلند کوتاه شود. قبلا هم این اتهام ها را بی خودی به دیگران زده اند. چندی پیش به وکیلی سرشناس اتهام زدند که در دفترش مواد مخدر پیدا کرده اند اما چون ایشان سرشناس بودند زیاد نتوانستند قضیه را کش بدهند اما مادر من زن تنها و بی کس است، زورشان تنها به او رسیده است. می دانند که کسی را ندارد تا به او کمک کند.»

یک منبع موثق به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت که تیم بازجویی وی در هفته های اول بازداشت تیم ضدجاسوسی وزارت اطلاعات ایران بوده است و بنابراین احتمال اینکه موضوع مواد مخدر اتهام اول وی بوده باشد منتفی است. به گفته منبع یاد شده خانم بهرامی طی هفته های اول زندان شکنجه روحی و جسمی شده بود تا سناریویی که برای وی نوشته بودند را به صورت اعترافات تلویزیونی مطرح کند. اما هنگامی که مقامات قوه قضاییه ایران موضوع مواد مخدر را به عنوان اتهام اصلی زهرا بهرامی مطرح کردند شگفتی بسیار ایجاد کردند.

خبرگزاری فارس از زهرابهرامی به عنوان قاچاقچی موادمخدر نام برده و نوشته است که وی« عضو یک باند بین المللی ترانزیت مواد مخدر بود که با همکاری رابط هلندی خود، ‌از آن کشور کوکائین به ایران قاچاق می‌کرد و به واسطه مشارکت با این باند،‌ طی دو مرحله کوکائین به داخل کشور منتقل و توزیع شده بود.» به گزارش خبرگزاری فارس «در بازرسی از منزل نامبرده، ‌که پیشتر به اتهام ارتکاب جرائم امنیتی دستگیر شده بود،‌ ۴۵۰ گرم کوکائین و ۴۲۰ گرم تریاک نیز کشف و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد وی ۱۵۰ گرم کوکائین نیز به فروش رسانده است.»

هفته پیش دختر زهرا بهرامی به کمپین گفت:  « همیشه مادرم می گوید اعترافاتی که از او گرفتند و در مصاحبه تلویزیونی شرکت کرده است همه تحت فشار بوده و مجبور به این کار شده است چون بهش وعده و وعید کمک داده بودند که متاسفانه هیچ کمکی هم نشد.» او همچنین گفته بود: «‌دختر زهرا بهرامی در خصوص اینکه آیا مادرش در سفرهایش به ایران مواد مخدر می آورده است، گفت: «من که دخترش هستم هیچکدام از این اتهام ها را قبول ندارم و مادرم نیز دردادگاه گفت که در بازجویی ها چون تحت فشار بوده مجبور به گفتن این حرف ها شده است. مادر من اهل این صحبت ها نیست، حتی سیگار هم نمی کشد چه برسد به اینکه مواد مخدر داشته باشد. اصلا کسی که در تجمعات انتخابات شرکت می کند وجان خودش را به خطر می اندازد چطور ممکن است که هم زمان برعلیه کشورش چنینی اقدامی انجام دهد.»

فارس همچنین نوشته است:‌«  متعاقباً در پی تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست،‌ پرونده زهرا بهرامی به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال و جلسه دادگاه با حضور نماینده دادستان و وکیل محکوم علیه تشکیل و پس از رسیدگی،‌ نامبرده به اتهام نگه داری ۴۵۰ گرم کوکائین و مشارکت در فروش ۴۵۰ گرم کوکائین به اعدام و مصادره اموال و در مورد نگه داری ۴۲۰ گرم تریاک به پرداخت چهارده میلیون ریال جزای نقدی و تحمل هفتاد ضربه شلاق محکوم شد که رأی صادره مورد تایید دادستان کل کشور نیز قرار گرفت.»

Esfahan_20 - ایران - اصفهان
شده مثل خلخالی کثافت همه سیاسیها را اعدام میکرد میگفت قاچاقچی بودن...مرگ بر اسلام و حکومتش
شنبه 9 بهمن 1389

porharfi - هلند - آرنم
این زن واسه....گرم...گرم...گرم مواد مخدر اعدام شد "بنابراین قاچاقچیان گُنده و. کُلُفت ِ خودی *در داخل حکومت چه حکم مرگی میگیرند؟؟.....
شنبه 9 بهمن 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
خانم بهرامی ..متاسفم که مادر شما و یا یه زن را به بهانه های مختلف اعدام کردن...لطفا برفرمائید چه احساسی از ایرانی ها دوران "آب و گاز و برق مجانی" دارید !! غربی های نژاد پرست نبودند که مادر شما را در خیابان بکشند این ها هموطنان شما بوده و هستند و به زبان فارسی هم صحبت می کنند !!. به نظر من هر چه زودتر اون محل تردد چهارپایان عمامه زاده و عمامه بسر و میلیون ها عرب پوست را ترک کنید و حتی در خارج از کشور اگر تو مستراح بمیرید بهتر و شرافتمندتر است از چوبه دار در کشوریکه 50 میلیون که ککشون هم نمی گزه!!!
شنبه 9 بهمن 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
هیچکس تو این دنیا نیست شر اینها رو از سر ما کم کنه؟؟ خودمون که عرضه نداریم!
شنبه 9 بهمن 1389

ghom.666 - ایران - قم
جالبه وکیل فقط پول میگیرن و هیچ غلطی هم نمی کنند و بعد هم میگن شوکه شدم.خیلی زحمت کشیدی که شوکه شدی.مردک
شنبه 9 بهمن 1389

bahram_303 - ایران - تهران
فاجعه !!! از هلند اومده رایشو میخاد. اعدامش میکنن.فقط میخوان وحشت ایجاد کنن. پیام واضحه.ما هر کاری دوست داشته باشیم میکنیم شما هم اگه اعتراض دارید اعدام میشید.حتی اگه تبعه هلند باشید .
شنبه 9 بهمن 1389

پدرام-اهواز - ایران - اهواز
به نظر من اگر گناهش این بود که مواد خرید فروش میکرد و واره کشور میکرد خوبش کردن به نظر من هرکس به هر دلیلی چه منافع شخی یا هر چیز دیگه باعث ضربه زدن به ملت ایران نه دولت ایران میشه رو باید نابود کرد به بدترین شکل ممکنه حال میخواد خارجی باشه چه پاره تن آدم
شنبه 9 بهمن 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
تو یک مملکت دیگه سر خودسوزی یک سبزی فروش انقلاب راه میافته ، اینجا جوی خون راه افتاده ، ملت موبایل به دست آماده فیلمبرداری هستند. از ماست که بر ماست!
شنبه 9 بهمن 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
زیاد تعجب نکنید .مسائل امنیتی بکنار رفته .منافق .سلطنت طلب .کمونیست .دیگر کهنه شده چون دنیا با ان حساسیت نشان میدهد ولی موادمخدر کسی زیاد پیگیر نمیشود .پس از دم بعنوان قاچاقچی ویا فوشند مواد مخدر اعدام میکنند .نمونه مرده ان همین خانم .در تظاهرات دستگیرشده به جرم مواد مخدر اعدام میشود .باز بگوئید در ایران تحولات نیست.برای بالا کشیدن اموال هم حکم مصادره صادر میشود .حتما خانه اش جای خوبی بوده .
شنبه 9 بهمن 1389

red.boy - ایران - تهران
خدا لعنت کنه این عوضی ها رو. انشالله ملت حقتون رو کف دستتون میزارن. من نمیدونم چرا خ.ر عبرت نمیگیره. از بن علی از حسنی مبارک از صدام از هیتلر از طالبان در افغانستان از حتی همین خلخالی.
شنبه 9 بهمن 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
مرگ و ننگ بر جمهوری اراذل و اوباش اسهالی جنایت کار کثیف
شنبه 9 بهمن 1389

odin - بلژیک - انتورپن
تف به دولت و سلطنت هلند اگه بلافاصله ارازل جاسوس و سفارتی رژیم را اخراج نکنه و سفیر خودش رو هم از ایران احضار نکنه. تمام ایرانیهای ساکن اینجا میدونن کسایی که در فعالیتهای سیاسی شرکت دارن دور وبر مواد نیستن و برعکس تمام اونهایی که بیتفاوتن و موادفروشی میکنن و از ایران به اروپا و از اروپا بایران مواد قاچاق میکنن از روز اولی که اقامت میگیرن پاس ایرانی هم میگیرن و رفت و امد میکنن و اینجا هم مواد فروشی میکنن.میتونم دهها دقیقه فیلم و دهها اسم از همین ارازل اوباش رژیم که در همین بلژیک مواد فروشی میکنن منتشر کنم. و از این ببعد هم میکنم.خاکبرسر هلند و دولت بیعرضه و بیغیرتش که اینجوری از اتباعش دفاع میکنه.
شنبه 9 بهمن 1389

*Fanoos* - ایران - خرم آباد
وای خدای من خیلی ناراحت شدم دیگه از فرط ناراحتی چیزه دیگه ای نمیتونم بگم ...اخه چــــــــــــــــــــــــرا؟؟؟!!!
شنبه 9 بهمن 1389

potatis - سوئد - مالمو
پدرام-اهواز - ایران - اهواز . اصلا کسی که در تجمعات انتخابات شرکت می کند وجان خودش را به خطر می اندازد چطور ممکن است که هم زمان برعلیه کشورش چنینی اقدامی انجام دهد.»,این خانم بخاطر سرنگونی دیکتاتوری مرد،بخاطر امثال تو مرد ،اول فکر کن بعد کامنت بزار
شنبه 9 بهمن 1389

iranazadiran - ایران - تهران
لعنت خدا بر حاکمان بنی امیه مسلط بر ایران و تمام طرفدارانشان که خونخواری عادت و غذایشان شده.
شنبه 9 بهمن 1389

نروژ.پ - نروژ - اسلو
پدرام-اهواز - ایران - اهواز . ببین عزیز اینجور فکر نکن، مطمئن باش کسی از سمت اروپا مواد وارد نمیکنه تمام مواد مخدر دنیا از سمت افغانستان وارد میشود، ۹۸ درصد مواد مخدر دنیا را افغانیها صادر می کنند، به این فکر کردی که ایران چه وارداتی از افغانستان دارد آیا به این فکر کردی که چند روز پیش افغانی ها ایران را تهدید کردند که صادراتشون را قطع می کنند چه بوده؟ دیگر نیازی به این نبوده که این خانوم از اینور دنیا مواد وارد کند :( زنده باشی هم شهری عزیز :)
شنبه 9 بهمن 1389

aryamard2010 - هلند - شیراز-هلند
پدرام-اهواز - ایران - اهواز . دوست گرامی انسانیت هم خوب چیزیه. خدائی تو باور میکنی ایشان نیم کیلو مواد مخدر وارد ایران کرده؟. تا ساده باورانی مانند شما وجود دارند حال روز ما ایرانی ها همینه.
شنبه 9 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ای مرگ بر شما// ای مرگ بر عنقلابتان بی سوادان و فرصت طلبان 57 که این فاجعه را رقم زدید حتی یک جنایت شبیه جنایات روزمره ملایان محبوبتان زمان شاه نبود باز با پرروئی مثل سگ هار پاچه ی شاه را بگیرید
شنبه 9 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
این سایت نظرات مخالف و موافق را منعکس می کند ولی اگر یک جو غیرت و میهن دوستی در همه ی کاربران مخالف رژیم بود عمله اکره ی رژیم بی پدر مادر اخوند ها جرات نمی کردند در اینجا تبلیغ دین و رژیمشان را بکنند و هر بحثی را با فحاشی به حکومت گذشته که سگش می ارزید به از بالا تا پائین رژیم منحرف و با کامنتهای تهوع اور از ازادی سایت سوئ استفاده کرده و مبلغ افکار کثیفشان باشند در همینجا ایرانی باشید داخل پیش کش شما..
شنبه 9 بهمن 1389

ghom.666 - ایران - قم
پدرام-اهواز - ایران - اهواز. شماهای مزدور فقط بلدید ائدی عوض کنید و تو این سایت نشان بدید که زیادید.
شنبه 9 بهمن 1389

amirpersia - سوئد - استکهلم
naslesookhteh - ایران - تهران . با شما کاملا موافقم! .
شنبه 9 بهمن 1389

shirzan48 - بلژیک - یروکسل
اینهمه رنج غربت را می کشیم که شهروند این کشور و اون کشور و غیره و ذالک بشیم تا از ما در مواقعی که حقوقمان را در ایران پایمال کنند, جانبداری بشود . آخرشم چون ایرانی هستیم این یک تیکه کارت اقامت هم همش مفته . نه در کشوری که مقیم هستیم اگر ایرانی به قتل برسد جانبداری می شود وقاتل را معرفی میکنندو نه اگر اقامت اروپا و آمریکا را داریم و در ایران به حسابمان برسند جانبداری می شود. وای خدا عجب دنیایی شده. پس واسه چی اسممان را گذاشتند ایرانی _ اینگلسی,سوئدی, هلندی و.. نه اینورو داریم نه اونورو
شنبه 9 بهمن 1389

hassan5 - ایران - تهران
امروز بن علی .. فردا سید علی
شنبه 9 بهمن 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
در ماجرای سال 88 بگفته همه رسانه ها ملیون ها نفر زن ومرد حضور داشتند .این خانم مکرمه یکی از همین ملیون ها بود. پس در واقع عددی نبود در مراسم پارسال . و از طرفی درست است که در ان وطن بلا زده ما اعدام یکی از وظیفه های اولیه اقایان است که دارند بخوبی انحام میدهند . ولی این درست نیست که ما قضاوت غیر عادلانه بکنیم . اگر این بانوی منوره کوکائین نداشت. هیچوقت دستگیر نمیشد . این بسیار ساد اندیشی است که جرائم دیگر را بمسائل سیاسی ربط بدهیم . یک کامنت گذار قبل از هر چیزی باید با وجدان درست و انسانی و منطقی خود اظهار نظر کند. چون نظریات هر فرد نشانگر طرز تفکر ان فرد است . بی جهت تحت تاثیر احساسات قرار نگیریم
شنبه 9 بهمن 1389

albalooo - ایران - تهران
خدایا کجایی؟. قلبم خون شد بمیرم الهی
شنبه 9 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
porharfi - هلند - آرنم . از شما انتظار نبود که اتهام ملایان را تکرار کنید این خانم از طرفداران انجمن پادشاهی فرود فولادوند ضد اسلام بود در تظاهرات هم یقینا برای ازادی مطلق به خیابان رفت نه مسند موسوی و کروبی وادامه ی اسلام//ایا چنین شخصی قاچاقچی مواد مخدر می شود??چه 1 گرم چه 100کیلو.
شنبه 9 بهمن 1389

پدرام-اهواز - ایران - اهواز
ghom.666 - ایران - قم -سلام من حرف بدی نزدم که تو اینجوری داره توهین میکنی من فقط گفتم هرکی به هر دلیلی باعث بشه یه جوان ایرانی از پیشرفت و ترقی عقب بمونه باید از بین بره فکر نمیکنه ربطی به مزدور یا خائن بودن داره اول درست بخون بعد توهین کنه
شنبه 9 بهمن 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
عکس این خانم را با دختر کوچکش دیدم و گریستم بحال مظلومیت مردم ایران.سالهاست برای مظلومیت حسین خودزنی میکنیم و نمیبینیم چه به اسمش با ما میکنند.من با odin موافقم.هلند باید واکنش نشان دهد.مرگتان باد که ننگ بشریتید.
شنبه 9 بهمن 1389

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
روحش شاد. این هم نتیجه اعتراض به نظام مقدس!!! حیف نیست مخالفان رژیم جنایتکار ولی وقیح مفت و مجانی اعدام میشن!!! بجای این اعتراضها فقط و فقط باید اسلحه بدست گرفت و مبارزه کرد. چون توی ایران کسی بخاطر ابراز عقیده دستگیر نمیشه برای همین تمام کسانیکه دستگیر و اعدام میشن باید جاسوس، قاچاقچی، مفسد، .. باشن. مرگ بر خامنه ای و مزدوران جنایتکارش.
یکشنبه 10 بهمن 1389

ab55 - فنلاند - هلسینکی
فاجعه است
یکشنبه 10 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
haghighatgo - آلمان - برلین [...این ها هموطنان شما بوده و هستند و به زبان فارسی هم صحبت می کنند...] آقای محترم. حرفهای جدید میشنوم. همه میدانند که خمینی و .. هندی وعرب زاده هستند.
یکشنبه 10 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
علی چلاقه 80 کیلو راهی مالزی میکنه. citizen ها را اعدام میکنه و اخرش هم دولتمردان دنیا را حیران مکنه. به این می گویند> سیاست.
یکشنبه 10 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
پدرام-اهواز - ایران - اهواز حرفهای منافقی میزنی. اسمت یاداشت کردم.
یکشنبه 10 بهمن 1389

iranazadiran - ایران - تهران
این دژخیمان گمان دارند ارعاب دیگر جواب می دهد. گذشت آن زمان کسی که در راه آزادی تلاش می کند اولین هزینه اش را از جان مایه میگذارد. گمان دارید زن اعدام کنید زنان جا زده و عقب نشینی می کنند. دلاورانی چون مادر ندا و سهراب و دیگر زنان طلیعه داران آزادی اند. همانگونه که خون ندا برکت به آزادی و گستردگی آن داد. چرا که حرمت زن نزد خداوند عظیم است. چزا که با تمام آسیب پذیری و وظیفه ی مادری از تلاش دست نکشیده و جوانمردانه به مسلخ میرود. ننگ بر شما دونان کثیف. روزی را خواهید دید که زنان خودتان غیر آب دهان چیزی بر شما روا نداشته باشند.
یکشنبه 10 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
پدرام-اهواز - ایران - اهواز [...هرکی به هر دلیلی باعث بشه یه جوان ایرانی از پیشرفت و ترقی عقب بمونه باید از بین بره ...] یعنی خودت را ؟
یکشنبه 10 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس [...این سایت نظرات مخالف و موافق را منعکس می کند ولی اگر...] هموطن عزیزم حالا متوجه شدی که دمو کراسی برای ایرانیان زود است. بخدا قسم کارم شده گریستن. شاه خدا بیامرز همیشه میگفت.
یکشنبه 10 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
bawafa1385 - المان - هامبورگ . پس جرم ترانه ی موسوی که دستگیر شد تجاوز شد کشته شد سوزانده شد هم مواد مخدر بود???سعیدی سیرجانی را گفتند مواد مخدر داشت در زندان کشتند برای شعر//خدا نشناس// علی دشتی را به عنوان تریاکی گرفتند و کشتند نویسنده ی//کتاب 23 سال افشاگر این دین // این بهانه ی ملاست برای اعدام و کشتن///بس کنید ساده اندیشی و اب به اسیاب ملا را.
یکشنبه 10 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
علی محمودی نژاد - ایران - تهران . دوست عزیز من با احترام فراوان به شاه فقید همزمان نقائص ان زمان را هم می بینم نه مثل کسانیکه همزمان هم شاه شاه می کنند هم موسوی موسوی و تبلیغ اسلام/ اگر شاه فقید به جای رفتن به مکه و رضا دین را مسئله ی شخصی خود محسوب می کرد و این همه بها به عاشورا و مراسم اسلامی و ملا نمیداد در 1357 هم امام امام افلیج های سیاسی نمیبود//زنده یادش.ولی همزمان از اشتباهات گذشته باید پند گرفت که در این 32 سال جنون ننگ و نفرت من اثری از ان نمی بینم
یکشنبه 10 بهمن 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
Artemis-Sw فرنسه پاریس . نازنین من عزیز من . مشخص است که سرکار اهل مطالعه هستید و مشخص است یک انسان والائی مثل سعیدی سیرجانی بزرگوار را که با ان قلمش .با ان افکارش . با ان ذات پاک منزه اش . اتهام مواد مخدر را بستند . کسی این اتهام را باور نکرد . شما خیال میکنید کسی از مردم شریف ایران که این مزخرفات را شنیدندباور کردند . نه .بدین نه . بمذهب نه . بشیطان نه .سعیدی سیرجانی.سرکار این بزرگواران وطن ما رابا این بانوی منوره مکرمه نورانی مقایسه میفرمائید . پس بعد از این هر کس را با هر مقدار مواد گرفتند محاکمه نکنند چون ان اتهامات قبیح و کریه و زشت را بان بزرگ مرد ایران ما زدند. وکسی هم باور نکرد و نخواهد کرد . افراد را بسابقه انها باید شناخت بعمل کرد انها در جامعه باید قضاوت و قیاس نمود.شما سعیدی سیرجانی را با این مومنه منوره مقایسه میفرمائید. عجب . عجب
دوشنبه 11 بهمن 1389

Pezhman - اتریش - وین
اسلام مکتب خون است وخون میخواهد
دوشنبه 11 بهمن 1389

odin - بلژیک - انتورپن
bawafa1385 - المان - هامبورگ -شما که برای سعیدی سیرجانی قربانی دست همین دستگاه ضد عدالت رژیم سینه میزنید(البته بعد از سالها که از این جنایت گذشته) و میدونی که جرم او تهمت بود الان اومدی از قتل یک زن بیپناه دفاع میکنی؟ معنی شرم و وجدان رو میدونی چیه؟این بانو بشهادت دخترش سیگار هم نمیکشیده، ایشون رو برای تظاهرات دستگیر میکنن و در روزنامه او را از انجمن پادشاهی معرفی میکنن بعد یکمرتبه بازجوها خوابنما شدن که ایشون باند قاچاق داره؟چرا بجای همکاری با هلند و دستگیر کردن افراد همه این باند در هلند و ایران وغیره بیخبر حتا بدختر و وکیلش اورا اعدام کردن؟از خودت این سوالها رو نمیپرسی یا برای اینکه کسی ازتون نپرسه الان دستمال دستت گرفتی و در سوگ یک ایرانی خوشرقصی برای قاتلین میکنی؟ببین فقط یک جمله بهت میگم.امثال من و میلیونها ایرانی دیگه یک میلیمتر با تصمیم انتقام از امثال تو و سفارتیها و همه مسئولین رژیم بدون محاکمه فاصله داریم.یک میلیمتر.
دوشنبه 11 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
bawafa1385 - المان - هامبورگ . جواب شما ///اولین اثار یک معتاد یا قاچاقچی مواد مخدر بی غیرتی بی رگی است و هیچ مغز سالمی نمی پذیرد که شخصی الوده به مواد در تظاهرات شرکت کند ساده اندیشی درد ایرانیست برای همین تمام دروغهای کثیف در1357 در مورد شاه باور شد و عنقلاب و پی امدش این رژیم کثافتتتتتت.. قضاوت شما بسیار ظالمانه بود
سه‌شنبه 12 بهمن 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.