روابط عمومی سپاه: سخنان فرماندهان موضع رسمی سپاه نیست


روابط عمومی سپاه: سخنان فرماندهان موضع رسمی سپاه نیست

سخنان فرماندهان مختلف سپاه گاه با واکنش‌های گسترده همراه بوده است

رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران ایران می‌گوید که مواضع رسمی سپاه را تنها فرمانده کل، نماینده ولی فقیه و روابط عمومی سپاه اعلام می‌کنند و اظهارنظر سایر فرماندهان و مسئولان سپاه، موضع رسمی این نهاد نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، آقای شریف امروز جمعه ۸ بهمن ( ۲۸ ژانویه) از رسانه های گروهی خواست که از دامن زدن به موضوعاتی که در شمار مواضع رسمی سپاه نیستند خودداری کنند، چون این کار می تواند به "سوء استفاده دشمن و تشویش افکار عمومی" منجر شود.

اظهارنظرهای علنی فرماندهان و مسئولان مختلف سپاه پاسداران ایران، پس از انتخابات سال گذشته ایران بیشتر شده و بازتاب این اظهارنظرها هم به دلیل نقش پررنگی که سپاه در وقایع پس از انتخابات بازی کرد، گسترده تر از همیشه بوده است.

یکی از پر سر و صداترین موارد از این گونه اظهارنظرها، فایل صوتی سخنرانی یکی از فرماندهان قرارگاه ثارالله سپاه، موسوم به "سردار مشفق" بود که در آن اتهامات تندی به بعضی از سرشناس ترین چهره های سیاسی جناح اصلاح طلب ایران وارد شده و نحوه مقابله نهادهای نظامی و اطلاعاتی با این افراد و چگونگی دخالت این نهادها در انتخابات تشریح شده بود.

پس از اعتراض شدید احزاب و چهره های سرشناس جناح اصلاح طلب به این سخنان و شکایت هفت تن از اعضای برجسته احزاب مشارکت و مجاهدین انقلاب از "سردار مشفق"، سرتیپ یدالله جوانی، رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران، اصالت اظهارات منسوب به "سردار مشفق" را تلویحا تأیید و از سخنان او دفاع کرد.

مشخص نیست که آیا توضیح امروز روابط عمومی سپاه به مورد خاصی ارتباط داشته است یا خیر.

haghighatgo - آلمان - برلین
آلمان محل آمد ورفت و خرید فروش و سرمایه گذاری سپاه پاسداران شده است و شرکت های آلمانی بعنوان شرکت های محافظ سرمایه گذاری آلمانی در خرید و یا خرید سهم کارخانه ها و خانه و آپارتمان و افتتاح شرکت های ظاهرا" تمام آلمانی به اراذل حکومتی کمک می کنند !!. اسکناس دلار و یورو برای پاسدارچی ها ..........اعدام و زندان و تجاوز و اسکناس های بی ارزش ایرانی هم برای دیگر هموطنان !
شنبه 9 بهمن 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
درسته کسی حق اظهار نظر ندارد .غلط میکند کسی بدون اجازه ارباب حرف بزند .اگر تعریف وتمجید از رهبری باشد اشگال قانونی ندارد در غیر این صورت محارب با خدا وخونش حلال ویا مواد فروش از اب در میاد واعدام ...
شنبه 9 بهمن 1389

iranazadiran - ایران - تهران
خاک بر سر سپاهی که تنها به فرمان بت اعظم است و نماینده فرعون و نه حرفی از خدا و بندگی میزند و نه حرفی از مردم. ای ننگ ملت ایران خاک پاک ایران بر سر شما خود فروختگان بیشرم باد که اینگونه از قدرت باد آورده بهره میبرید. خداوند هم در ذلت و هم در قدرت انسان را می آزماید و همیشه قدرت و زیاده خواهیست که انسانها را به ذلت میکشاند وگرنه وقتی که فرمانده تان در ذلت بود که به علی گدا معروف بود و سرش افتاده بود و سر فبرها دو زاری جمع میکرد. اصحاب حقیقی جهنم شمائید جمعتان جمع باد.
شنبه 9 بهمن 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.