سخنان رضا و فرح پهلوی در مراسم یادبود شاهزاده علیرضا پهلوی


سخنان رضا و فرح پهلوی در مراسم یادبود شاهزاده علیرضا پهلوی


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود

https://www.youtube.com/watch?v=LG7ov66Qz6Q


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود

https://www.youtube.com/watch?v=azOnrwRvU2k

Pezhman - اتریش - وین
تسلیت به شهبانو فرح نیکوکار وخانواده اش.امیدوارم غم آخرتان باشد.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

msforugh - ایران - تهران
ببین چی دادیم چی گرفتیم. فقط حیف که قدر ندونستیم .
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

dentist_amir - انکلستان - لندن
این عزا بود یا عروسی?
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

pashmakjon - آمریکا - علمو
اللهی قربون همتون برم بینهایت دوستتون دارم چرا؟چون بهترین خاطرات زندگی من متعلق به زمان شاهنشاه عزیزم بود،،،روحت شاد ای عزیزم،،،،،لعنت به روحت خمینی.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

odin - بلژیک - انتورپن
از اعماق قلبم بشما مادر گرامی و ابروی ایرانیان تسلیت میگم. خوشا بحال مادری که چنین فرزندی داشته و خوشا بحال بانویی که اینچنین مورد مهر و محبت دوست و دشمن در دنیاست. شهبانوی عزیز دنیا شما و رژیم ملاهای جانی و خانواده ها و فرزندان فاسد انها را دید. شهبانوی عزیز دنیا قضاوت میکنه. مردم بی اختیار شما رو با اینها که شب و روز از شما و خانواده شما با تمام تبلیغاتی که میکنن مقایسه میکنه و به بلاهت ایرانیها میخنده، که چطور تونستن ان کار را با شما بکنن و چطور میتونن این کلمات و حرفهای زننده را در مورد انسانی مثل شما بزنن.شما در همه سخنرانیها و صحبتهات ملت را بخشیدی، اما این خود ملته که نمیتونه خودش رو ببخشه.اگر این رژیم ذره ای شرف داشت و ترس از مجازات و انتقام ملت را نداشت سالها پیش ملت از دست دزدهای این رژیم رها شده بود.با دروغ امدند. با دروغ ادامه میدن. و نهایتآ همین دروغهاشون کار دستشون میده و سرنگونشون میکنه.علیرضا همه را در سوگ فرو برد. تسلیت به شما و همه خانواده ها.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

behnam2009 - انگلستان - لندن
فرح پهلوی به گردن زنان ایرانی خیلی حق داری. حیف حیف
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

nooshin tehrani - ایتالیا - رم
بعضی‌‌ها دکتر بعضی‌ میکنند اینا شاه و فرح بازی. دیدید چند دقیقه طول دادند تا روی صحنه بیان. دلشون خوشه که هنوز شاه و شهبانو اند. مساله اینه که اینا انسان نیستند. رضا در سخننش از تعطیلات کیش، نوشهر، سوئیس و...............صحبت میکرد ولی‌ نمیدونه یا نمیخواد بدونه که زمانی‌ که اینها به تعطیلات می‌رفتند تو همون کیش و نوشهر مردم نون نداشتند بخورن. و کلمه تعطیلات در فرهنگ لغتشون وجود نداشت.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

tamoz - انگلیس - نیوکاسل
روحش شاد
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

zan zalil - ایتالیا - رم
روحش شاد و یادش گرامی.من از دور دستهای این مادر داغ دیده را میبوسم.و به او میگوییم ما ایرانیان همه فرزندان شما هستیم.اگر ما در حال حاضر حس اریای و ایرانی داریم از وجود شما خانواده گرامی میباشد.وبا تشکر از شما بدلیل بالا بودن فرهنگ ایرانی کلاس ایرانی در جهان.من کسی هستم کهدر دوران سلطنت زاده نشده بودم اما ارزش و کمال شما را با دیدن کشورهای بادشاهی.سوید دانمارک انگلیس اسبانیل و و و حس میکنند.من را اگر بچه انقلاب مینامیدند.اما اکنون خس و خاشاک نامند.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

احتراز - آلمان - دورف
ولایت فقیه قدیمی‌
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

سمندر - ایران - تهران
روحش شاد..
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

victor17 - بلژیک - بروکس
جونه من قشنگ دقت کنید . هنوزم همون اخلاق گند . شاهو شاهزدگی رو دارن . بابا جم کنید برید جونه مادرتون.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

yasamangoleziba - ایران - تهران
عزیز دلی شاهزاده رضا و شهبانو فرح. غم اخرتون باشه.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

hashamdar - ایران - تهران
خدا رحمت کنه شاهزاده علیرضا پهلوی.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

markopolo vic - استرالیا - ملبورن
شب بود و شمع بود و غم بود و من. شب رفت و شمع سوخت و غم موند و من. روحش شاد.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

shirmardan - ایران - تهران
روحش شاد..................
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
خدا رحمتت کنه علی رضا که نام سرور تمام عالم حضرت علی ونام عزیز حضرت رضا بهمراه داشتی اشک این مادر داغدیده و پسرش شاهزاده رضا پهلوی اشک ما رو هم دراورد در اسلام میگن خودکشی حرام است ولی داغی که این خانواده دیده مگه راهی جز خودکشی میذاره امیدوارم بقل برادرت شاهزاده رضا پهلوی از این به بعد زندگی ارامی داشته باشی.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
روحش شاد و جاوید شاهنشاه
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
nooshin tehrani - ایتالیا - رم-اینقدرچرت وپرت نگوبیسواد..قربون انتری نژادبشی!
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

khosh bavar - ایران - یزد
شهبانوی همیشه مهربان و همیشه زیبا, از صمیم قلب باز به شما " شیر زن " ایران و خانواده محترمتان تسلیت عرض میکنم که امیدوارم این حادثه اخرین غم زندگی شما و ما مردم ایران باشد. روحت شاد و بدرود ای فرزند مظلوم ایران !
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
آخه این سوت و کف زدن ها و بوس فرستادن ها!! تو مراسم یادبود علیرضا چه معنی داره!؟؟ مگه کنسرت گوگوشه!؟ طفلی علیرضا پهلوی که تو مراسم یادبودش ازش سوء استفاده ابزاری شد!!
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
حالا صدیقی آخوند بی سواده و فرق رایانه و یارانه را نمی دونه. شما که شاهزاده هستیدن چرا بی "اقرار" باید بگید که.. مردم حاضر هم که سنگ تمام گذاشتند. چنان برای سخنرانی شاهزاده سوت بلبلی و کف زدند که برای کنسرت جوادیساری هم این قدر نمی زدند.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

feminism - انگلستان - لندن
ای شاه بانوی نیکو کلام و بزرگوار ,ای مادر والا مقام و شکیبا , مروارید غلطان اشکهایت به روی چهرۀ زیبا و محزونت چشمان ما را نیز اشک آلود کرد. ای مهربان, شوکت ,عظمت, خضوع و فروتنی ات در بیان احساساتِ گوناگون هموطنانت ستودنی و قابل تمجید است . سایۀ پُر مهرو محبتت همچنان گسترده باد . بار دگرصبرو شکیبائی برایت آرزومندم . به امید آزادی ایران
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

fargam - اسکاتلند - گلاسگو
اینجا مراسم ختم بود..یا مهمانی.? چه سوتی ملت میزدند.واقعا که..!اسکاتلند
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

mashady - انگلیس - منچستر
انسان انسانه . مادر مادره . داغدار دیدن هر مادری غمگین کنندست خیلی از مادرها داغدار فرزندشون شدند. چه فراوان مادرانی که شاه داغدار کرد و کسی ندید و فیلمی هم تهیه نکرد
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
با اینکه در آلمان بیش از صد سال است که دیگه سیستم شاهنشاهی وجود نداره هنوز بازماندگان آنها را به اسم پرنس صدا میکنند حتی کسایی که شاهزاده های درجه سه ن چهار بودن ولی ما با اینکه سی سال بیشتر از پایان حکومت شاهنشاهی نگذشته یک کلمه شاهزاده رو انگار زورمون میاد بگیم
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
درود بر تو بانوی مهربان و زنده یاد فرزند غیورت. و خاک صد عالم به سر اراذل اوباش رژیم که ذر این سایت لجن پراکنی میکند و ننگ و نفرت بر عنقلاب 57 که ملتی را رو به زوال روحی و جسمی برد.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
جاویدپادشاه ایران زمین رضاپهلوی پاینده بادایران زمین..
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

feminism - انگلستان - لندن
nooshin tehrani- ایتالیا, سرکار اگر غبار ِجهل و نادانی گوشتون رو خاکستری نکرده بود و اگر شنوائی تون ایراد نداشت حتمأ متوجه میشدی که شهبانو فرح به سخن هموطنی که گفته بود "گرچه من از زمان پدرش آزرده خاطر هستم ولی از مرگ شاهزاده غمناک" هم اشاره کرد بیانِ این مطلب برای یک مادر داغدار و همسر از دست داده بسیار سنگین و غیر قابل تحمل میباشد امّا بزرگ بانوئی چون او با فروتنی از چگونگیِ احساس ِ شخصی که مخالف همسرش بود نیز میگوید. سرکار که استاد جامعه شناسی هستید چاره ای برای اجتماع آشفتۀ فعلی ایران کرده و تدبیری کنیدبرای پدران و شوهرانی که دختران و همسران خود را وادار به تن فروشی و روسپی گری کرده تا خوراک گرد سفید شان مهیا شود. عینکت بلورینت را عوض کن تا شاید قعر ِواقعیتهای تلخ و زنندۀ جامعۀ طاعون گرفته ایران زمین را ببینی .البتّه یا میدونی و یا نمیخواهی که بدونی .
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

Esfahan_20 - ایران - اصفهان
واقعا باید به ان بیسوادهای که ضد شاه و خانوادش نوشتن باید کفت حقتون اخوندهاست و حکومت تجاوزکر اسلامیست
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

bluestar - ایران - تهران
هنوز پلیس و دادستانی بوستون رسما خودکشی را تایید نکرده اند. وصیت نامه علیرضا پهلوی منتشر نشده است. بر خلاف آنچه گفته شد. علیرضا پهلوی نه با تفنگ شکاری بلکه با گلوله کلت کشته شده است. با شگفتی بسیار وقتی پلیس با جسد او رویارو می شوند می بینند که کلت در دست اوست و انگشتش هم بر روی ماشه. اتفاقی که بسیار نادر است و معمولا پس از خودکشی عضلات دست رها و سست می شوند و کلت بر زمین می افتد و...ابهام ها یا تردیدهایی که ممکن است پاسخ داده شود و یا برای همیشه باقی بماند.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

sankari - فنلاند - تامپره
victor17 - بلژیک - بروکس . تو حرف نزنی سنگین تری.....
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
. بروید خود را اصلاح کنید .در خانواده ای که 2 خودکشی دارد ارزش حرف زدن راجبشان وقت تلف کنیست.ابرو ندارید حیا ندارید شما .
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
mashady-انگلیس منچستر/حرفت طلا.کو گوش شنوا.یکی نیست ازاین هموطنان که ابرازناراحتی کردن ازمرگ اون پسرشاه گور به گورشده بپرسه اینهاباپول چه کسانی دارن زندگی شاهانه میکنن که ازبس خوشی زده زیردلشون خودکشی میکنن.ایا همین فرح حصارکی نمیدونست شوهرپست فطرتش چه میکنه.خودش باهاش شریک نبود؟اینهمه کتابهادرباره جنایات پدروپسرنوکرانگلیس نوشتن شماهاخودتونوبه کوچه علی چپ زده ایدیاواقعا.........هستید.بعضی ازاین کامنت نویسها شبها گرسنه میخوابن توغربت . اما اینجاادعای عجیب و غریبی ازخودشون درمیارن.پس تا میتونید بادزدان بیت المال ابراز همدردی کنید.خودتون هم میدانیددست آخرچی تو کف دستتون میزاره این شهبانوی عزیزتون.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

hamina - هلند - دلف
بانو ما هستیم . .
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
nooshin tehrani جزو انها بودی که خبر داری ? تمام دنیا فقر داره و فقیر هست ! ایا فقط ایران فقیر داشته ? ایا در تمام کشورهای جهان اول ومدرن یا همون رم که شما هستی پرازفقیر و دزدهایی که ازفقر دزدی میکنند نیست ?ایا با انقلاب شرم اورتون فقر رو ریشه کن کردید در ایران ? یا اتشی بیشرمانه به ایران زدید که نه اسکندر مقدونی نه اعراب پا برهنه زدنند !
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

saman911 - ایران - تهران
پسرم و خیلی‌ دوست داشتم نقطه!!??.و خیلی‌ مهربان بود نقطه!!?? و من عاشقش بودم نقطه!!?? حالا یک بیت شعر می‌خونم علیرضا از قفس پرواز کرد بقیش چیه نمیتونم بخونم !!??چاب لوسان و بادمجان دوره قابچین‌ها دست و سوت میزنند انگار آمدند کنسرت!! فرح چهار کلمه صحبت کردن درباره پسرش بلد نیست داره روخوانی می‌کنه واقعا عجب احساس مادرانه‌ای داره!!??
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
nooshin tehrani - ایتالیا - رم نوشین اخوندی ساندیسی مجاهد خلق یا هر ... دیگه یاد بگیر به هر عقیده و تفکری احترام بذاری و اینها داغدیده هستند یاد بگیرید به خانواده داغدار احترام بذارید.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

saman911 - ایران - تهران
mashady - انگلیس - منچستر .درود بر شما,واقعا چه مادرهایی را این پهلوی ها داغدار کردند,ولی کسی نبود فیلم بگیره.خیلی ها رو شکنجه دادند و در زیر شکنجه جان دادند.چوب خدا صدا نداره...!!??که به این روز افتادند.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

rad - انگلیس - لیدز
غم اخرتان باشد ای بزرگان ایران زمین.ای مهربان مادر من بمیرم غم تو را نبینم.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

OnLine. - ایران - تهران
عوض اینکه سکوت اختیار کنن توماتم علیرضای عزیز .احمق ها سوت میزنن و دست میزنن,واقعامتاسفم واسه اونای که همچین خریتی کردن,شهبانوی عزیز من رو در غم خودتون شریک بدونین. من حال شما عزیزرو درک میکنم. چون این مسئله واسه خودمون پارسال اتفاق افتاد,ومن هنوز درناباوری برادر عزیزازدست رفتم تو غربت هستم که باید غم سالگردشو درهمون ناباوری برگزار کنم.وهنوز درماتم برادر دسته گلم که همچون علیرضای شمابود هستم,باز از صمیم قلبم به شماوخانوادتون تسلیت میگم.شهزاد
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

gol_gisoo - هلند - اترخت
ای بابا 30 سال عمر نازنینم رفت همچنان با خاطرات زندگی می کنیم.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

lidia - سوئد - گوتنبرگ
خرافاتی و مذهبی
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

shekamo - نورو - اوسلو
من هنوز غمگینم وبرایم کمی مشکل بود این برنامه وقتی رضا پهلوی چنان اصلاح کرده امد روی صحنه خیلی جا خوردم مگر نباید ریش بذاره?ولی من کیم و ایا غم و اندوه با ریش و یا اصلاح کمتر یا بیشتر میشود?
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

vahid4414 - امارات - دبی
اینا اگه چیزی حالیشون بود نمیزاشتن ملاها سرکار بیان
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

shekamo - نورو - اوسلو
من هنوز غمگینم وبرایم کمی مشکل بود این برنامه وقتی رضا پهلوی چنان اصلاح کرده امد روی صحنه خیلی جا خوردم مگر نباید ریش بذاره?ولی من کیم و ایا غم و اندوه با ریش و یا اصلاح کمتر یا بیشتر میشود?
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

MNS - امریکا - مورگن هیل
saman911 - ایران - تهران شما مثل اینکه هیچوقت داغدار نبودی و بغضی توی گلوت نبوده که نتوتی حرف بزنی و وجلوی گریه ات را بگیری. همین چند کلام را هم گفتن سخت است . در ضمن ای کاش شاه همه ضد ایرانی ها را اعدام میکرد که ملت اینطور اسیر این دیو صفت ها نشوند چیزی را که شاه توی خشت خام میدید کوردلان هنوز هم توی اینه نمیبینند
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

manenarenji - المان - اسن
nooshin tehrani - ایتالیا - رم تو الاحساب برو یه لیوان اب یخ بخور مثل اینکه جوش اوردی.بنده خدا مسافرت شمال که اون زمانا کار همه بود شاید تو لیاقتت همین جمهوری نجس اسلامیه کی میدونه.victor17 - بلژیک - بروکس یادت نره هنوزم شاه و شاهزاده ان.البته از کوری چشم نظر تنگان.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
احتراز - آلمان - دورف. تو که با ولایت فقیه علی چلاقه حال میکنی یعنی مدرنتری
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
1-- زیتون بهبهان - ایران - بهبهان ...برو آقا جان خجالت هم خوب چیزیه! اگه ما ایرانیها را در این کشورها حرمت و عزتی میدهند بخاطر نام پر افتخار این خانواده و گذشته های خوبی که ایران و ایرانی بجا گذاشته هست . آلمانیها چقدر از شاه تقدیر می کنند. آقایان و خانمهای مسن روسی که شاه را بخاطر میارند میگن او برای یهودیهای دنیا (سیروس )کورش بود. از خوش تیپی ,انضباط , مردم و میهن دوستی شاه فقید چه تعریفهایی که ما از آنها می شنویم . ترکهای ترکیه در آلمان واقعا از دوستداران خانم شهبانو هستند . هیچکس تا حالا نتونسته حتی یک کلمه منفی راجع به شهبانو فرح بگه یعنی نداشته که بگه. حالا مموتی تو چی ؟ از این میمون دنیا متنفره. نه که الان تو ایران گرسنه نیست؟ من حتی یکبار هم نشنیده بودم در آن زمان کسی از فرط نداری کلیه اش را بفروشه ! یارانه تعیین کرده که خانواده ها را به جون هم بندازه تا خودشون مشغول چاپیدن باشند!
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
saman911 - ایران - تهران ساندیس خور رژیم زمان شاه چهار تا مجاهد تروریست گرفتن کردن زندان و همین علی چلاق رهبر دیکتاتور خونخوارت تو زندان راحت حبس اش کشید و اون موقع که زندان بود هیچ وقت تو خواب نمیدید بشه رهبر این مملکت و نایب امام زمان ولی شاه معرفت داشت این اراذل را اعدام نکرد سندش هم منتظری و کروبی که گفتند صد رحمت به زمان شاه خلاصه ولی رژیم خونخوار تو همه را کشت مجاهد و سلطنت طلب و..... تو میخوای با جنایتهای این رژیم مقایسه کنی که حالا نوبت پایه گذارهای خود رژیم رسیده رفسنجونی.موسوی و کروبی پس ..ببند و تو و اون جاسوس اشغال مشهدی در مورد عزادار کردن ضرضر نکنید.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
زیتون بهبهان تو برو ساندیست رو بخور کسی به اندازه اون خمینی گور به گور شده ودار و دسته اش ایران و ایرانی رو قتل و عام نکرد وبه تاراج نبرد اموال ایران رو اینها اگه خوردنند اسمشون شاه و شاهزاده بود نه اخوند بوگندوی شپشو نوحه خون سر قبر حروم لقمه بیسواد که ایران وبه خاک سیاه کشاندند !
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

pelle - سوئد - استکهلم
dentist_amir - انکلستان - لندن. اون تصویری که ازغزاداری تو کله تو است ،فقط مخصوص تازیها و آخوند شپشوهاست که با تو سر زدن و زنجیر زدن وپاره کردن خشتکشون تظاهر به عزادار بودن میکنند در حالی واقعا دارند عشق و حال میکنند. عزاداری برای برادرن بسیجی و فاطی کوماندوها معادل دیسکو است .
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

DARYA_R - انگلستان - لیورپول
mashady , saman911, زیتون بهبهان . متاسفم که باید بگم چقدر شما سه نفر ... که هنوز نمیدونین خداوند اینقدر مهربان و بزرگوار که انتقام خطای کسی رو (اگر خطایی وجود داشته باشه ) از کس دیگه ای نمیگیره . خدای شما نفرین شدگان همانند خودتان حقیر و بینواست .
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

iranazadiran - ایران - تهران
روانش شاد یادش جاودان. کسانی که متاسفانه هنوز چشمتان را به روی حقایق بسته اید و بدون در نظر گرفتن جنایات عظیم این رژیم و تازه نگه داشتن آنها به خاطر نجات ایران و ایرانی هنوز دست از عملکرد خیانت آمیز خود بر نداشته اید. هزاران سیاست ظاهر و پنهان از سوی حکومتهای دنیا بر سر ملت خود و دیگر ملتها آمده و با گردن افرازی به روی خود نمی آورند اما شما ببینید کجای کارید سی و دو سال است که ایران را به عزاخانه و ماتمکده از هر نظر تبدیل کرده اید هنوز دست بردار نیستید. این انرژی نامیمون و بدشگون را برای حکومت آخوندیسمی بگذارید که تمام اعمال شیطانی را به نام خدا انجام میدهد. البته اگر ذره ای شرف و وجدان دارید.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

sh20_paradise - دانمارک - کپنهاک
saman911 - ایران - تهران تا حالا مادر داغدار دیدى تو عمرت؟ یه کم رحم داشته باش. پسرشو از دست داده.. همش با بغض حرف میزد. اگه از رو نوشته نمیخوند مطمن باش اصلا نمیتونست صحبت کنه. به قول تو خانواده پهلوى خیلى ها رو داغدار کرده و اینجورى داره پس میده. پس امیدوارم روزى برسه که پس دادن اخونداى کثیف رو هم ببینیم. شاه هر چقدر هم بد کرده باشه، در این حد نبوده. مثل کپک سرتو تو برفا قایم نکن.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
freedom-is-not-free doom - ایران - تهران. تو برو فعلا قمه و زنجیرت را بزن
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
2--اینقدر کاسه لیسی نکن .میدونی چیه ؟ از قدیم الایام گفتند : دار اگر ندار شود دستش گیر --- ندار اگر دار شود پستش گیر! سردمداران فعلی ایران یک مشت آدمهای ندار و پا برهنه ای بودند که الان به نون و نوایی رسیدند اونم از طرف افرادی مثل تو و الا خودشون که هیچی نبودند و نیستند!( تقدیم به همه دوستداران صلح و خانواده محترم پهلوی: یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور--- کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور --- دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت --- عاقبت یکسان نباشد حال دوران غم مخور .) .
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

samagha - ایران - تهران
آقای مشهدی از منچستر خمینی ۲ تا پسرش از زور تریاک ترکیدند اون که بچه کسی‌ را نکشته بود؟ مادری را داغدار نکرده بود؟ اون تقاص چی‌ را پس داد؟ آقای مشهدی اگه شاه خورد به مردم خوروند. اگه برد تا الان هم دارید از ذخایر زمان اون می‌خورید چون آخوند‌ها هنوز جیبشون و حساب‌های بانک سوییس شون پر نشده. اگه برد کلی‌ جا گذشت. مشهدی جان اینا با وجود اینکه تو ایران هستند حتی خاک ایران را به دوبی‌ و فلسطین و لبنان صادر کردند. مردم حتی دیگه خاک هم ندارند بریزن تو سر خودشون. آدمهای نمک نشناس مثل شما‌ها اون زمان زیاد بودند که شاه رفت. میدونی‌ این خانواده پهلوی چرا دارند تقاص پس میدند؟ برای اینکه کسایی مثل شما‌ها را نکشتند. باید تقاص پس بدند که به آدمهایی مثل شما و پدران بیسواد و ناسپاستون اجازه دادند که این اخوندهای عرب مثل خودتون بیسواد و مفت خور را به ایران بیارید.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

samagha - ایران - تهران
قای دانیال نبی از سوئد: خودتو که تو سوئد زندگی‌ میکنی‌ میدونی‌ چه قدر آمار خودکشی‌ اونجا زیاده خوب پس اونا را هم آدم حساب نکن و دیگه پول دولتشونو نگیر بذار تو جیبت، بیا ایران بسیجیها خوب بلدن ماساژت بدن تا تو به فکر خود کشی نیفتی. آخه مرد حسابی‌ این چه حرفیه اگه بابات بمیره تا ۱ سال ریشتو نمیزنی اونوقت توقع دارید این خانوم فرزندش مرده خوشحالی‌ کنه؟ و زیتون بهبهان از بهبهان شما که میگید تو کتبا نوشته اینها کلی‌ جنایت کردند درسته؟ خوب الحمدالله از صدقه سر دولت شما تاریخ هم عوض شد حتی وجودشون هم انکار شد. همون بهتره کتابهای دوره اسلامتو بری بخونی‌ تا معنی‌ جنایات واقعی‌ را بفهمی. هر چند که چشم کسی‌ از فهمیدن شما آب نمیخوره. و آقای سامان ۹۱۱ امیدوارم مادر شما در مراسم عزاداری فرزندانش و نوادگانش بهتر بتونه سخنرانی‌ کنه.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
روحت شاد ای عزیز،،،،،لعنت به روحت خمینی.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
جرم این خانواده این است که حدود 70 سال برای ملت و مملکت ما خدمت کردند. جرم این خانواده این است که با ملا و اخوند مبارزه کردند . جرم این خانواده این است که برای ما جاده راه اهن دانشکاه ساختند .جرم این خانواده این است که ما را بعنوان یک ایرانی پاک نهاد بدنیا معرفی کردند
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
saman911 - ایران - تهران و mashady - انگلیس - منچستر. برید فعلا به دستور علی چلاقه شکنجهایتان را بدهید
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان. نوکر عرب و مزدور سایبری!چشمان کور شما این همه جنایت و چپاول سگ علی عظمی و باند جنایتکاران اسلامی را نمی بیند. این همه شکنجه و زندان را نمی بینید. فروش مملکت به چین بدست سرداران مفتخور سپاه جلادان اسلامی را نمیبینید. پرونده های چندین میلیاردی فساد مالی سران رژیم و فرزندان پفیوز آنها را نمی بینید؟ فروش دختران و زنان به شیخهای عرب را نمیبنید. میلیونها معتاد و بیکار ارمغان اسلام را نمی بینید؟ خجالت بکش ! شماها به چه چیز ایمان دارید؟ . رژیم ددمنش اسلامی در چپاول و جنایت روی جنایتکار ترین جلادان دنیا را سفید کرده. رژیم شاه 30 سال است که رفته و اربابان تو مزدور بی وطن 30 سال است که جنایت و چپاول میکنند.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
victor17 - بلژیک - بروکس. یعنی میگی اخلاق ولایت فقیه علی چلاق نکبت بهتره عرب زده بد بخت
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

miumiu - انگلستان - لندن
از صمیم به شهبانوی عزیز تسلیت میگویم بدانید ما هم خیلی ناراحت هستیم برایتان. همه آه میکشیم که چه روزهای خوشی داشتیم که قدرش را ندانستیم
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
saman911 - ایران - تهران. وقتی مادرت به عزات نشست میبینیم که میتونه یک کلمه حرف بزنه یا نه
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
vahid4414 - امارات - دبی. اگه شاه مثل علی چلاقه میکشت و میماند باز هم همین عقیده را داشتی
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
aria-aria-nl - هلند - روتردام. اخه عرب زده تو کجا و aria کجا ؟ اسم کاربریت را تصحیح کن تازی تازی
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

FAROKHZAD - هامبورگ - آلمان
با درود به روان پاک اعلیحضرت محمد رضا پهلوی و نیز شاهدخت لیلی و نیز شاهپور علیرضا پهلوی .تسلیت خودم را به خانواده محترم پهلوی مخصوصا شهبانو فرح پهلوی ابراز میدارم و امید وارم که روزی بشود که با حضور ایشان در ، روزهای بهتری را داشته باشیم و بتوانیم گذشته های شومی که به علت فقر فرهنگی و آگاهی پدران ما که باعث حضور سرطانی این رژیم شد ، جبران کنیم و از صمیم دل ابراز شرمندگی کنیم . کسانی که هنوز بعد از سی و چند سال داغ خانواده پهلوی به دلشان هست ، همان هایی هستند که امروز ایران برایشان واقعا حکم بهشت را دارد و افرادی حقیر مغز و کوته فکری هستند که ابراز وجود کرده و اینجا کامنت میگذراند
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

FAROKHZAD - آلمان - هامبورگ
در نه سالگی در آن بحبهه انقلاب ، شبها که با بچه های دیگر بازی میکردم ، جسته و گریخته که از کنار جمع پدران دوان دوان میگذشتم ، صداهایی در گوشم زمزمه میکرد که در آن سن کودکی برایم قابل هضم نبود . پدرانمان همدیگر را دکتر یا مهندس خطاب میکردند و در صدد بودند که آنچه را که مشاهده میکنند به یکدیگر بقبولانند و نتیجه گیری کنند :( عکس آقا در ماه است !). از همان اوان این مسائل برایم هیچ وجود خارجی نداشت و تا به امروز این روند ادامه دارد تا روزی که از جمکران آقا برون آید!.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

h.k - دانمارک - اودا
من به شهبانووشاهزاده رضاپهلوی این غم بزرگراتسلیئت میگویم.وازبعضیهامتاسفم که نمیدانند.کناه کسی به حساب دیگری نوشته نمیشود.ایشان درسن دوازده سالگی ایرانراترککرده بوده.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
lidia - سوئد - گوتنبرگ. خرافاتی و مذهبی کسیست که حرف از لولو و ممه میزنه.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

hasti.farzin - ایران - تهران
تسلیت باد بر شاهنشاه ایران رضا پهلوی و ملکه ایران و فرح دیبا. ای خدا میشه یه بار دیگه برگردید
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا. تو کجا و جواد یساری کجا؟ بدو نمازت رو بخون
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین واقعا راست گفتی دوست عزیز تو هلند هم همینطوره این عقب افتاده های تشنه و گدای یکدونه ساندیس فهم و شعور ندارند نشستن تو اون مملکت ویران و چرت و پرت یک احمقی مثل احمقی نژاد گوش میدن که دم از این میزنه که ما پیشرفت کردیم ال کردیم بل کردیم ولی رژیم عقب افتاده با طرفدار احمقش نمیدونند تو اروپا و هر جای دنیا که ما رفتیم میگن کشور شما تروریسته تا جایی که کامرونی از افریقا به ما میگفت شما همه تروریست هستین ولی اینجا تا به هلندیها میگی از پرشیا اومدم از تاریخ بزرگ ایران میگن از پادشاهان ایران مخصوصا شاه فقید و خانواده اش بعد اقایون شپشو دم از ایران سر بلند اسلامی میزنن ای زکی.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

saman911 - ایران - تهران
علی محمودی نژاد - ایران - تهران:خیلی ناراحتی خودکشی کن من به مادرت میگم به خاطر پهلوی هابود مطمئن باش عکس ت در روزنامه ها میندازم انوقت خیلی مشهور میشی هههههههههه
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

omid74 - سوئد - گ ب گ
ادم ضعیف و بی ارزش وجودش هم باعث دردسره چه بهتر زودتر وجودشون ناپدید بشه اون بزرگه هم همین کارو میکنه. دمت خیلی گرم ماموتی که نمی ترسی و از هیچی هم باکی نداری هر چند یخورده خنگی اما با وجود زمان اونم درست میشه.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

saman911 - ایران - تهران
aria-aria-nl - هلند - روتردام ,خارجی ایرانی تبار مسائل ایران به ایرانی ها مربوط نه به خارجیهایی مثل تو!?توکه ملیتت هلندیه چه حقی داری درباره ایران نظر بدی??????
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

saman911 - ایران - تهران
علی محمودی نژاد - ایران - تهران :کاسه لیس خانواده پهلوی انقدر بیسوادی که نمیتونی بفهمی این خائنین دارند چوب خیانت به ایران و مردم میخورند,ان زمان که اون خائن (شاه)بحرین بخشید همین پسرش و زنش دنبال کیف خودشون بودند,صداشون در نیومد.کسی که طاقت سختیهای خودش نداره وخودش میکشه هیچ ارزشی نداره تو هم یک بیسوادی بیش نیستی که احساست بر عقلت حاکم تازه اگه عقل داشته باشی........
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

x455x343 - ایران - ناکجا
بابا خجالت بکشین شماها. شدین چند دسته به جون هم افتادین .برا نسل ما چی دارین؟ همتون از یه کرباسین
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
علی محمودی نژاد - ایران - تهران. من نظرم رو نسبت به چیزی که دیدم گفتم..دلیل نداره واسه مرگ فرزند، مادرش حتما خودشو پاره کنه..ولی اون سوت و کف حضار و بوس فرستادن ها و ذوق مرگ شدن فرح پهلوی تنها چند هفته بعد از مرگ علیرضا کاملا زشت و بی معنی بود! . در ضمن من زنجیر و قمه که هیچ..اون دینی که اسم یکی از اماماش رو روت گذاشتن رو اصلا قبول ندارم!
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ننگ بر کسانی که به خانواده پهلوی توهین میکنند همین رژیم هم براشون زیاده ازادی و سر بلندی و ابر قدرتی لیاقت میخواهد
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

saman911 - ایران - تهران
اقای رضا پهلوی!! زمانی که اون پدر خائن ت استان چهاردهم ایران (بحرین )بخشید شما کدام جهنمی بودید که جلوی پدر خائن تان بگیرید??برای اشغالهایی مثل تو اون مادرت (فرح) این مسائل مهم نبود,تو دنبال کیف خودت و ژست گرفتن بودی مادرت هم دنبال ارایش کردن و لباس خریدن از فرانسه بود,بی غیرتهای پست فطرط نسل کثیفتون داره منقرض میشه.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

mashady - انگلیس - منچستر
متاسفانه یه سری از کامنتها واقعن حال ادمو بهم میزنه چقدر خودکم بینی و دستمال کشیدن چقدر بالا بردن یک نفر و بزور دیکتاتور ساختن .فکر میکنید خامنه ای 30 . 40 . سال پیش به همین دیکتاتوری و جنایتکاری بود که الان هست . این خودمونیم که از انسان خدا میسازیم. در جایی قرارشون میدیم که احساس خدایی کنند شخص اول مملکت باید نوکر ملت باشد باید پاسخگو به ان کارگر و رفتگر و راننده باشد .اگر پاسخگو نبود باید عین سگ بیرونش کنیم نه اینک تخت همایونی ارث پدرش باشد من مطمعن هستم شخص اول مملکت هیچوقت زحمتکش ترین نبوده تا لایق اینهمه تشکر باشد نگذارید به این باور برسیم که سیستم دیکتاتوری لایق ما ملت چاپلوس است
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان اخه اگه تهرون بودی میگفتیم این رژیم اشغال جیره اش میده ساندیس خوره اخه بدبخت تو اون دهاتی که هستی چی بهت دادند که داری خودتو .... ....
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

khosh bavar - ایران - یزد
freedom-is-not-free doom - ایران - تهران, علی محمودی نژاد - ایران - تهران : علی اقا, من با کامنتهای قبلی freedom اشنا هستم که ایشان فردی روشنفکر و ضد ضحاک هست و امثالی مثل شما که شاید جدید باشید و یا ایشان را نشناسید با کوچکترین سوال و تعجب, برچسب انچنانی بزنید ! freedom دوست گرامی, این نوع مراسم یک نوع اعتراض به مراسم هولناک ما ایرانیهاست که با جیغ و شیون از مرده گانمان خدا حافظی میکیم, همانطوریکه خود شادروان با سوزاندن جسد خود یک تو دهانی به ملا جماعت زد و یک سیگنال به مردم فرستاد که شماها میتوانید حتی بعنوان اعتراض دست به کارهایی بزنید که غیر اخوندیست, شاد و دوست همدیگر باشیم !
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
saman911 - ایران - تهران. همه که مانند تو و رحبر تازیت عقده مشهور شدن ندارند
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
saman911 - ایران - تهران. اطلاعاتت راجب جریان بحرین کاملا اشتباهست خیلی اخوندیست
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
freedom-is-not-free doom - ایران - تهران. نمدونم چند سالته ولی میشه که حدس زد خیلی جوانی. اگر مایل باشی برایت توضیح میدم ولی کمی صبر داشته باش بزگتر که شدی میفهمی البته اگر بخواهی. رفتار شهبانو مثل همیشه درسی برای تمام بانوان دنیا بلاخص ملکه ها ست.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
علی محمودی نژاد - ایران - تهران . عزیر این لیدیا جزو همان کسانی هست که در عنقلاب امام امام کردند به امید قدرت--- وقتی خمینی انگشت شست نشان داد به کشورهای پادشاهی اروپا فرار!!!!! و زر زر عنقلابی...در تمام جنایات ملا ها سهیم هستند.همین.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
mashady - انگلیس - منچستر. خیلی کوتاه فکری متاسفم برات
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
ایا میدانستید جزیره کیش ای بهشت زیبا در زمان شاه خائن از ورود ایرانیان غیر درباری جلو گیری میشد .انجا شده بود محل عیش و نوش خارجیها و ایادی شاه بی وجدان.متاسفم از کسانی که از این خانواده زالو صفت دفاع میکنند.متنفرم ازتان تا ابد.حیف نان برای شما نوکران غرب ....خود کشی تقاص نادانیتان ذلیل شده ها.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
مزدوران رژیم فعال شدند یک مشت اراذل و اوباش رژیم در لباسهای مختلف..
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
saman911 - ایران - تهران اون زمانی که سالها تو جنگ برای ایران وطنم و مردم مقابل عربهای عراقی جنگیدم و حکم و افتخارنامه رشادت گرفتم و مجروح شدم ایرانی بودم و تو ساندیس خور مزدور و رهبرای اشغالت کجا بودن همه دوستان مارو بکشتن دادن و خودشون با پول نفت ایران و ایرانی گردنشون گلفت شد بعد مثل تو تازی میخواد به من بگه تو هلندی هستی به کوری چشم تو و امثال تو ایران پس میگیریم شما هم برید با عربها زندگی کنید مزدور ساندیس خور .درضمن احترامی که برای دولت هلند قائلم هستم یکذره اش رو برای دولت تو قائل نیستم.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
OnLine. - ایران - تهران. دوست عزیز حالا اگر تو دوست داری به سبک تازیانه عذاداری کنی کسی جلو دارت نیست ازادی فقط حد و مرز را نگه دار یعنی در ملا عام قمه و زنجیر نزن که باعث ابرو ریزیست.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

omid74 - سوید - گ ب گ
غم اولتون باشه .
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

homa-ir - المان - هامبورگ
اخوند کروبی دربیمارستان و دردستگاه ccu قراردارد. یک اخوند کمتر
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

iranazadiran - ایران - تهران
freedom-is-not-free doom -. وقتی به قول مادر ایشان مانند پرنده ای سبکبال و آزاد دور از حصار و درد این جهان بسر میبرد نا خود آگاه این حس به مردم منتقل میشود. گریه و شیون بازماندگان به خاطر فراق و دور افتادن است. زمانی را که نیاز به مراسم عزاداری خصوصی داشتند را به تنهایی گذراندند تا مردم را در غم بی حد خود شریک نکنند. و اما حال که توانسته اند بر خود تا حدی مسلط شوند مردم را شریک احساس خود می کنند این رسم بزرگان است و رسم دونان این که تابوتهای خالی را به هوای مفقود و یا شهید بیست سال قبل در دانشگاه دفن کنند یا با آنها کارناوال عزاداری راه بیاندازند تا از روان و اعصاب مردم هزینه کرده و به نفع بقای خود از اسم آنها سوء استفاده کنند. mashady - یعنی شما وقتی که بستگان نوکرتان (اگر داشتید) فوت میشدند نمک هم به زخمشان می پاشید و به جای همدردی گور به گورش میکردید. آفرین به این همه عزت نفس و شرافت نفسی که دارید. شما که هنوز فرق زحمت یدی با تخصص و مغز فعال و کار آمد را نمی دانید می خواهید فرد اول مملکت را انتخاب کنید. حالا چه کسی هست که اینقدر سنگش را به سینه می زنید؟
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
sh20_paradise - دانمارک - کپنهاک. اگر شاه خدا بیا مرز اینها را میکشت الان که سرور دنیا بودیم. شاهنشاها چرا نکشتی؟
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
saman911 شما که اینقدر نگران هستی گذشته ها گذشته ! شما اینجور که معلومه در ایران هستی کاری بکن که این ملاهای دزد که تمام هست و نیست ایران رو به تاراج بردنند چه که نشستی و کامنت اینجا میذاری تویی که اینقدر دلسوخته و دلسوز هستی چرا ظلم و فقر و فحشایی رو که این تازیها به ارمغان اوردنند و ازش صحبت نمیکنی ?
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد. ممنونم دوست عزیز..چون تلاش میکنی به جای حاشیه به متن پرداخته بشه که این خودش جای تقدیر داره..من باهات موافقم،حرکت سمبلیک که علیرضا پهلوی انجام داد تبلیغ نبود یک نوع اعتراض و ادای دین به خاک کشورمون بود..ولی خب اگه نگاه بکنی تو اکثر مکتب های وابسته به منطق "سکوت" بهترین واژه برای ادای احترام به کسی که از دنیا رفته..در هر صورت ممنون از لطف و توجه ای که به بحث ها داری
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
mashady - انگلیس - منچستر. الان موقع این حرفها نیست 30 سال پیش شاید مد بود. الان بایستی همگی دست به دست همدیگر بدهیم تاضحاکان راسقوط دهیم بعد میشنیم پای مذاکره و اتخابات. تا موقعیکه ملایان سر قدرت هستند حرف از دموکراسی یا هر چیز دیگری بی معنیست یا به تعبعیر انان حرام است.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
روحش شاد و یادش گرامی باد. مادر بزرگوار و مهربانم, شهبانوی نازنینم دوستت دارم نه به خاطر اینکه زمانی ملکه ی ایران بودی چون در آنزمان نبودم بلکه به خاطر قلب پر مهرت که همواره برای ایران و ایرانی می تپد و متانت رفتار و گفتار نیک ات همه و همه, الگوی مادر به حق شایسته ی ایرانی را جلوه می دهد. اغراق نیست اگر بگویم - تو ملکه و سلطان قلبهایمان هستی. برای شکیبایی, شادی و طول عمر شما مادر نازنینم و همه ی مادران داغدیده ایران زمین دست دعا و نیاز به سوی خدای راستی و هستی دراز می کنم . پاینده ایران
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد. دوست عزیزم ممنونم ازت. من خیلی وقت که کامنتهای ارزنده شما را همیشه میخوانم و خواهم خواند و امید وارم که freedom-is-not-free doom - ایران - تهران هم اگر میخواد از جریان عقب نمانه همین کار رو بکنه. بدرود.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
این جماعت از تاریخ فقط اون تیکه جداشدن بحرین از ایران را خوانده اند.لابد اگه محمدرضا شاه بحرینی ها را قلع و قمع میکرد الان قهرمان بی چون و چراشون بود.فروش جان و مال و فرهنگ و ناموس و اقتصاد و کشاورزی و دریای خزر و نفت جنوب را به فلسطین و حزب الله و دوبی و چین و روسیه و بولیوی و ونزوئلا و قمر و....را نمبیبنند.جماعت منصف!من طرفدار دموکراسی هستم.ولی برای انسانهای وطن دوست احترام زیادی قائلم.شاه پرفکت نبود ولی عاشق وطنش بود.سگش شرف دارد به ملا و انتری و مزدورانشان.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

mashady - انگلیس - منچستر
علی محمودی نژاد - ایران - تهران انقدر چرند نگو سال 57 فکر کردی برادران اسلامی شاه رو بیرون کردند ? نه کوچولو همین جناح های مختلف دست به دست هم دادند و گفتند اول شاه را کفن میکنیم باقیش حله ولی حل نشد و بدتر شد امروز باید دندان طمع سلطنت طلبان را کشید وگرنه دوباره روز ازنو و روزی ازنو ما به جمهوری ایرانی احتیاج داریم پادشاه تو ایران کم کم دیکتاتور میشه چه شاه خامنه ای چه محمد رضا شاه یا هر خر دیگه (بعید میدونم فهمیده باشی)
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

saman911 - ایران - تهران
علی محمودی نژاد - ایران - تهران:خوب نگاه کنیدکاسه لیسان دگم مغز فندقی: محسن پزشکپور در مجلس شورای ملی در مخالفت با جدائی بحرین:. https://www.iranianuk.com/article.php?id=49738
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

espendiyar - کانادا - تورنتو
واسه بعضی ها متاسفم خیلی ها پشت سره این خانواده حرف میزنند ولی یکبار نتونستن یه مدرک نشون بدن برعلیه این خانواده ... هیجایه دنیا باکسانیکه خدمت به مملکتشون می کنند این تور رفتار نمیشه... درود بر خاندان پهلوی
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

khosh bavar - ایران - یزد
freedom-is-not-free doom - ایران - تهران, علی محمودی نژاد - ایران - تهران : دوستان گرامی, با سپاس فراوان از همکاریتان ! عزیزان, همانطوریکه متوجه شدید, ایران به اندازه کافی مشکل داره و ما نباید خودمان را با چیزهای فرعی مشغول کنیم. از اظهارات لطف و محبتتان بسیار سپاسگزارم که این تشویق کردن شماها منو وادار میکنه که از این سایت خوب خداحافظی نکنم و هر چند به انرژی و وقت زیاد احتیاج دارد, ولی من سعی میکنم برای این سایت و دوستان وفادارم وقت و انرژی کافی بگذارم, شاد و سربلند باشید !
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه. - پاریس
یک مزدور نوشت شاه را در کفن کردیم بدبخت شاه در کفن شد???1000000 در جنگ امامت در کفن شدند و 100000 در اعدام..تجاوز اعتیاد فحشا فقر از بین رفتن ابرو ذخائر ملی دزدی برای تو و امثال تو افتخار است که در همین حلقه شریک هستی و با همان پولها در خارج تمرگیده ای. ان لمپن اخری خوب شد بحرین جدا شد تو و پدران ملایت می خواستید پولهای انجا را هم سرقت کنید نشد بسور کاسه لیس تازیان ...دیر نیست زمانیکه ایران گور امثال تو رژیمی شود.
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
اخرین جواب به اراذل اوباش ...1.خاک صد عالم به سرتان/////2...اگر زمان شاه ان است که میگوئید چرا حتی//...1...// پناهنده نبود در حالیکه 90 در صد کشورها ویزا نمی خواستند و اکنون 6 میلیون اواره.پس خفه خون بگیرید کارچاق کن های رژیم ومستر شتر.
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
علی محمودی نژاد - ایران - تهران . جریان چیه!!؟ چرا فرافکنی میکنی؟ مثل شعبون بی مخ افتادی به جون سایت و هر کی که نظر میده فورا بهش حمله میکنی که چی؟ که از جریان عقب نیفتی!؟. رفتارت با نظر های مخالف کاملا مثل رفتار همین مزدور های جمهوری ....! بهتر به جای اینکه رو سن افراد تمرکز کنی به حرف هاشون توجه کنی..
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
omid74 - سوید - گ ب گ. غم اولتون گور به گور شدن خمینی ملعون نبود؟
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
danial nabi - سوئد - استکهلم . تو فکر نمکنی اگر افرادی مثل تو وارد کیش میشدند توریستها فرار میکردند؟
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
saman911 - ایران - تهران . صدام حسین هم ما را مغز فندقی خطاب میکرد و کویت را جزو خاک عراق میدانست یعنی هیچ فرقی با تو و امثالت نداشت. تو کجا و سیاست کجا؟ برو نمازت را بخوان.
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
mashady - انگلیس - منچستر . پس خودت هم بعد از 30 سال به این امر واقف شدی که برای آن ملت آزادی سیاسی زود بود؟ خوب پس خیر سرت شاه که همیشه میگفت. اما تو و گلسرخیها الا بلا همانند کودکان پایتان را توی یه کفش کرده و آزادی سیاسی میخواستیت و میخواهید. برو نمازت را بخوان
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
freedom-is-not-free doom - ایران - تهران [...تو اکثر مکتب های وابسته به منطق "سکوت" بهترین واژه ...] جناب محترم . مکتب با منطق هیچ رابطه ؛ی با هم ندارند, بلکه فقط این عقل انسان که با منطق خودشو وقف میده.
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
علی محمودی نژاد - ایران - تهران دمت گرم همشهری به تاز من یکی پشتتم اینها یکسری بچه ملا مجاهد درب و داغون بقول رژیم منافقین کلا یکسری عقب افتاده باز هم ازت ممنونم بچه تهرون جلوی هر ازگلی کم نمیاره.
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
انقلاب سراسری کشورهای اسلامی بر علیه سران دست نشانده غرب بر مسلمین جهان مبارک...قابل توجه خاندان خلع شده دیکتاتور سلطنتی.
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

pouya69 - آلمان - فرانکفورت
شهبانوی عزیز من هم به شما وخانواده محترمتان تسلیت می گویم وامیدوارم اخرین غمتان باشد.روحش شاد
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
aria-aria-nl - هلند - روتردام برادرعزیز , شاه ایران فقط یک مشکل داشت آن هم نادانی این افراد بود. مشکلات دیگری چنانچه در این حکومت اسهالی و یا حکومتهای منطقه میبنیم برایش آب خوردن بودند. قبل از اینکه ایران را ترک کند به تمام دنیا اعلام کرد که خاورمیانه سقود میکنه, او در حقیقت شاه منطقه بود. این را فقط من نمیگوم بلکه دنیا میگوید. من دوستان زیادی در منطقه دارم. مصری. مراکشی. الجزایری و .. به این کشورها هم سفر هم کرده ام تمامشان بارها به من گفتند که با سقوط شاه فقیتر و فقیر شدند. بیش از 40 سال پیش در یکی از سفرهایم که با ملاقات شاه از آلمان همزمان بود متوجه شدم که او شخصیت بزرگیست همچون جان اف کندی. آلمانیها میگفتند وطن پرستیی که در این شخص میبینند در هیچ انسانی ندیده اند. روحش شاد
جمعه 8 بهمن 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
علی محمودی نژاد - ایران - تهران. عجــــــب! منطق و مکتب با هم رابطه ای ندارن؟؟ فکر کنم تو هنوز فرق مکتب فکری رو با مکتب(کلاس اول ابتدایی!!) نمیدونی!! این پایین معنی مکتب رو برات مینویسم خواهشم میکنم مطالعه کن. مکتب فکری:مجموعه یا گروهی از افراد که ویژگی‌های فکری مشترک خود و یا چشم‌انداز فلسفی، رشته، اعتقادی، جنبش اجتماعی، جنبش فرهنگی و جنبش هنری خود را با یکدیگر در میان می‌گذارند.
جمعه 8 بهمن 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
علی محمودی نژاد - ایران - تهران. در ضمن با اینکه اولش با aria-aria-nl - هلند - روتردام یه دعوای زرگری راه انداختی ولی بدجوری از نظر سواد و عقل و درک به هم شبیه هستید! مثلا جفتتون تو زبان پارسی در حد افتضاح به سر میبرید!! تو مینویسی عذاداری!!(عزاداری) یه جای دیگه نوشتی رحبر!!(رهبر) اونم مینویسه آفرین به تاز!!(بتاز) یه جای دیگه هم نوشته بقل!!(بغل). من از مسئولان سایت تقاضای بررسی این 2 نام کاربری رو دارم..حتما رسیدگی کنید. ممنون
جمعه 8 بهمن 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
danial nabi گیرنده ات مشکل داره.قیام دومینویی مردم خاورمیانه به دیکتاتوران عمامه به سر یا چکمه پوش نامبارک!چه خوابی میکنه سید علی ضحاک این شبها!!!
جمعه 8 بهمن 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.