قاتل سریالی کرج اعدام شد - عکس


قاتل سریالی کرج اعدام شد

امید برک معروف به بابک سحرگاه امروز در میدان قدس شهرستان کرج به اتهام قتل و آزار و اذیت 10 زن و دختر جوان به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین،این متهم 26 ساله که ساکن یکی از شهرهای قزوین بود از زمستان سال 86 با در محله های جاده قزل حصار، فرودگاه پیام، کمال شهر و چند محله دیگر کرج با یک خودروی سواری قهوه ای رنگ تردد می کرد و زنان و دختران جوان را به عنوان مسافر سوار کرده به خانه اش در خیابان خرمدشت کرج منتقل و پس از آزار و اذیت قربانیان، آنها را با روسری خفه و اموالشان شامل گوشی تلفن همراه ، پول و طلا را سرقت و پس از آنکه اجساد را ملحفه پیچ می کرد از منزل اجاره ای خود خارج و در جاده های حومه کرج رها می کرد.

این متهم از زمستان سال 86 قتل هایش را آغاز کرد و تا روزهای پایانی خردادماه 87 ادامه داشت.

با قوت گرفتن این قتل های سریالی ، کارآگاهان جنایی استان تهران با احتمال اینکه متهم یک مجرم سابقه دار باشد به بررسی سوابق کیفری افرادی پرداختند که در حوزه کشف جرم دارای سوابق کیفری بودند، تا اینکه به متهمی دست پیدا کردند به نام «امید» که در خرمدشت سکونت داشت و به اتهام کیف قاپی و سرقت و همچنین آدم ربایی دستگیر و روانه زندان شده بود.

ماموران وضعیت این متهم را بررسی کرده و متوجه شدند که این متهم چند روز پیش به طرز مرموزی به همراه همسر جوانش به نام «مریم» از خانه اش خارج و ناپدید شدند.

در ادامه جستجوی پلیسی این زوج فراری ، 19 تیرماه 87 در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و دستگیر شدند.با انتقال آنها به مرکز پلیس ، امید اعتراف کرد که 8 زن و دختر جوان را تحت پوشش مسافر ربوده و پس از آزار واذیت به قتل رسانده است.

وی در ادامه اظهاراتش به پلیس گفت:‌همسرم مریم از سومین قتل متوجه ماجرا شد و از ترس آسیب نرسیدن به وی با من همکاری کرد. او در قتل ها نقشی نداشت و فقط در فروش اموال مسروقه از مقتولان با من همکاری می کرد و حتی برخی از اموال مسروقه که عمدتا طلا بودند به خانواده و اقوامش هدیه می داد.

در پی اعتراف متهم ، همسرش مریم مورد بازجویی قرار گرفت و به همکاری با امید اعتراف کرد.

در حالی که عامل جنایت صحنه های قتل را بازسازی می کرد. کارآگاهان جنایی پی بردند دو زن نیز به شیوه مشابه در شمال کشور به قتل رسیدند. به این ترتیب متهم باردیگر مورد بازجویی قرار گرفت و این بار راز قتل این دو زن را فاش کرد.

پرونده متهم با صدور کیفرخواست از سوی بازپرس حسینی شعبه یکم دادسرای جنایی کرج به دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد.

متهم و همسرش در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه  و از سوی قاضی عزیزمحمدی و 4 قاضی مستشار ،عامل جنایت را به 10 بار قصاص و یکبار اعدام در ملاعام و همسرش به 7 سال حبس محکوم شد.

رای صادره در شعبه 27 دیوان عالی کشور تایید و سحرگاه امروز در مقابل دیدگان هزاران نفر راس ساعت 6:30 دقیقه صبح به دار مجازات آویخته شد.

echose - انگلیس - منچستر
بعد میگن چرا اعدام میکنند. خوب میکنن و این همه جرم و جنایت میشه. اگر نکنن که دیگه کسی در امان نیست. وای
دوشنبه 4 بهمن 1389

kreativ - المان - فرانکفورت
زنیکه بیشعور اگه بعد از سومین قتل به پلیس اطلاع میداد الان اون هفت تا زن بیگناه بعدی زنده بودند! به نظر من خانم تازه خوشش اومده و دست و دلباز یم میکرده و به فامیلاش طلا وجواهرات مقتولین را هدیه میداده!خاک بر سرش واقعا هفت سال حبس براش خیلی کمه!
دوشنبه 4 بهمن 1389

tamna - المان - بادکروزناخ
تو که اموال را می دزدیدی دیگه چرا خبر مرگت اونها رو میکشدی
دوشنبه 4 بهمن 1389

شب قطبی - امارات - دبی
خدا لعنتش کنه.اینکارهایی که این شیطان با انسانها میکرده حیوان با حیوان نمیکند.ولی یه چیزی تو این عکسا خیلی مشکوکه.دمپایی قاتله عکس پرچم انگلیس داره.یعنی که این هم بعله دیگه.
دوشنبه 4 بهمن 1389

rojina9000 - ایران - تبریز
درسته که این افراد قربانیان فقر مادی و فرهنگی جامعه هستند و شرایط زندگی بد آنها این چنین جانی و آدم کش ساخته است. ولی با این حال باز هم نمی شه کارهای وحشیانه هیچ کس را با استناد به شرایط زندگی اش توجیه کرد. این آدم باید اعدام می شد. چنین آدمی که از جان دادن یک انسان لذت می برده است هیچ وقت اصلاح پذیر نخواهد بود و امکان بازگشت اعمال وحشیانه اش هر لحظه وجود دارد. به هر حال.. به امید روزی که جامعه ما عاری از این جانی ، عاری از جانی احمدی نژاد و خامنه ای و دارو دسته و نوچه هاش باشد.
دوشنبه 4 بهمن 1389

zagros56 - یونان - آتن
حقش بود این کثافت لعنتی...میبایست زنشرو هم حکم ابد میدادند...
دوشنبه 4 بهمن 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
حق اش مرگ بود ولی نه در میدان شهر ،!
دوشنبه 4 بهمن 1389

*fanoos* - ایران - خرم آباد
من وقتی حرفی از اعدام میشنوم نا خدا آگاه تنم میلرزه و وحشت میکنم این پسره حقش بود که اعدام شه وای کاشکی عکسهاشو نگاه نمیکردم افسرده شدم
دوشنبه 4 بهمن 1389

*fanoos* - ایران - خرم آباد
باور کن برای اینجور افراد اعدام به تنهای کفایت نمیکنه خاک برسرشون باید قبل از اعدام به شدت شکنجش میدادند بعد اعدام با اینکه من از شنیدن اسم اعدام تنم میلرزه و مخالف اعدامم اما بعضی ها واقعا مستحق اعدام هستند.
دوشنبه 4 بهمن 1389

huka - نیوزلند - ولینگتون
ازآرم روی دمپائیش معلومه از عوامل گرگ استعمارگر یعنی بریتانیای کبیره
دوشنبه 4 بهمن 1389

pendare nik - ایران - تهران
از آن جایی که مقتولین همگی زن بودند و قاتل مرد طبق قوانین خیلی عادلانه فعلی ایران ( تا جایی که من می دانم) خانواده مقتولان باید نصف دیه کامل یک مرد را به خانواده مقتول بپردازند. کسی می دونه در اینجور موارد این مبلغ چطوری حساب می شه یعنی این مبلغ بین 10 خانواده تقسیم می شه یا هر کدام باید جدا این مبلغ را پرداخت کنند؟! اگه حالت دوم باشه یعنی خانواده قاتلان زنجیره ای بیشترین سود از اعدام قاتل می برند! درست می گم!؟
دوشنبه 4 بهمن 1389

saman911 - ایران - تهران
به جهنم واصل شد.
دوشنبه 4 بهمن 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
Khosh,bavar یزد ، ایران .،! دوست عزیز منتظر نظرات جنابعالی هستیم ! بدرود
دوشنبه 4 بهمن 1389

hosseinnadjari - اکراین - کیف
حقش بود حرومزاده.. باید می دادنش تا سگا بخورنش تا جون بده.. حروم زاده.. ولی اون دمپاییش که پرچم انگلیس بود منو کشته بود...
دوشنبه 4 بهمن 1389

saman-uae - امارات - دبی
کسی نمیدونه دلیل آقای قاتل برای انجام این جنایات چی بوده؟. آیا آن دلایل هنوز هم وجود دارند؟ آیا وجود آن دلایل باز هم منجر به چنین جنایاتی خواهد شد؟ آیا از بین بردن قاتل باعث نابودی جنایت می شود؟ آیا نیازی به یافتن دلایل این گونه جنایات نیست؟ آیا....
دوشنبه 4 بهمن 1389

احتراز - آلمان - دورف
حالا تو اروپا بود یک عمر میدادن تو زندان میخورد و میخوابید. اینجا بهشت، برای مخصوصا کلاه بردارها. حتی زندان هم نداره، راحت دستتو بالا میکنی‌ میگی‌ ندارم.
دوشنبه 4 بهمن 1389

nimaaa - امریکا - نیویورک
وقتی کسی یک همچین کاری رو انجام میده متاسفانه هیچ وقت در کشور ما دلیلش ریشه یابی نمیشه.اما یک نکته جالب در این اعدام کفشهای قاتل با ارم انگلیس بود
دوشنبه 4 بهمن 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
دمپایی با پرچم انگلیس پوشوندن بهش. فکر کنم چون میدونن خبرگزاری های خارجی مثل بی بی سی این عکسها رو نشون میدن اینکارو کردن. مخصوصا که انگلیس دو روز پیش 150 ملیون دلار بانک ملت رو به بهانه تحریم ضبط کرد یه لیوان آب هم روش
دوشنبه 4 بهمن 1389

homa-ir - المان - هامبورگ
فقط درعرض 30 روز گذشته ( 29 اذر تا 29 دیماه 1389 )- 97 نفر درایران اعدام شدند و حال 5000 هزارنفر دیگر درانتظار اعدام هستند . حساب کنید از 220000 هزارنفر زندانی این تعداد اعدامی ها کم شود و مطمئننا درزمانهای بعدی بقیه زندانی های دوران زندان راطی میکنند انها هم اعدام کنند. حالا متوجه خواهید شد که چرا احمدی نژاد ملت ایران راتشویق به اولاد. بیشتر میکند. ایا جای سئوال نیست که اکثر اعدامی بالای 17 یا 18 و ماگزیمم 40 یا45 ساله که میشود گفت بچه ها و نسل این انقلاب هستند. وچرااین چنین است مگر پرورش یافته دست خودشان نیستند?
دوشنبه 4 بهمن 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
بابا چرا با خودمون تعارف داریم اذیت و آزار چیه همیشه مینویسن اسمش تجاوزه. تجاوز. اول یاد بگیریم اسمش رو بگیم بعد باهاش برخورد کنیم با ملایم کردن اسمش چیزی عوض نمیشه
دوشنبه 4 بهمن 1389

EIVANI_MOHSEN - اوکرائین - کیف
با تمام این حرفها ولی چه دردناکه نگاه به زندگی یه جوون ایرونی که اینجوری اعدام میشه خدا بیامرزش
دوشنبه 4 بهمن 1389

shirzan - آلمان - برلین
کارکارانگلیسی هاست مدرک جرمش هم دمپاییشه
دوشنبه 4 بهمن 1389

headman - امارات - ابوظبی
سزاوار این مردک مرگ بوده و بس.
دوشنبه 4 بهمن 1389

arya47 - ایران - کرمان
با اعدام مخالفم باید تا آخر عمر زندانی میشد زندانی همراه با کار اجباری .هیچکس حق ندارد جان انسانی را بگیرد .جامعه ایران چنین حیواناتی را پرورش میدهد وقتی در جامعه مرتب ترویج خشونت میشه،وقتی همین اعدام و آدم کشی را در حضور مردم انجام میدهند باعث خشونت بیشتر در جامعه میشه.
دوشنبه 4 بهمن 1389

Arash_PJ - مالزی - سردانگ
به امیده روزی که همه قاتلای سریالی جوانان این ملکت به درک واصل بشن
دوشنبه 4 بهمن 1389

dook - امارات - دبی
سزاش بود.ولی ایران اینجور کسانی را برای برای استفاده سیاسی در چنین زمانی اعدام میکند.
دوشنبه 4 بهمن 1389

harrp - اتریش - وین
۱۰۰۰ تا اشتباه این یکی‌ درست !! تمام کسائی که حبس ابد هستن (به غیر از سیاسی ) "در کل دنیا" باید اعدام بشن اقلا از بدنشون واسه بهبود محصولات کشاورزی استفاده بشه
دوشنبه 4 بهمن 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
اتیلا - ژاپن - توکیو..باشما موافقم...میخوام بدونم چند کشور تو دنیا متهم رو در ملا عام اعدام میکنند ؟؟؟
دوشنبه 4 بهمن 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
دوستان درسته که فرد جنایت کار بود ولی دلیل این همه جرم و جنایت در کشور اسلام ناب محمدی چیست کسی میتونه بگه چرا
دوشنبه 4 بهمن 1389

potatis - سوئد - مالمو
نمیدونم این نظریه چقدر درسته ولی دوست دارم بگمش ،"یک آدم قاتل بدنیا نمیاد "همین
دوشنبه 4 بهمن 1389

ab55 - فنلاند - هلسینکی
ان سربازه عکس یادگاری باهاش گرفته
دوشنبه 4 بهمن 1389

ab55 - فنلاند - هلسینکی
اعدام برای چنین جانیانی مصتحق است
دوشنبه 4 بهمن 1389

kaveh98 - هند - بنگلور
دمپائش پرچم انگلئس داشت
دوشنبه 4 بهمن 1389

kamina - ایران - یزد
من میترسم برتوخیابون
دوشنبه 4 بهمن 1389

a.ahooraei - آلمان - کلن
من کاری ندارم و کسی رو هم نمیخوام زیر سؤال ببرم, اما وقتی این جنایات رو میخونید, توجه کنید به اسامی قاتلین و اینکه اینگونه قتل ها بیشتر کجا اتفاق می افته و دلیلش چی هست. شاد باشید اینجور قاتلین باید مؤاخذه و مجازات بشوند.
دوشنبه 4 بهمن 1389

antidictatour - فرانسه - پاریس
از قیافه دمپائیش بوی سوختگیه اونجای ملاها میاد !
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
در تمام دوران قبل از عنقلاب 57 تنها یک قاتل سریالی بود بنام اصغر قاتل و پس از نزول اجلال خمینی کبیر در اسفراغ شکوهمند این مرد شاید نفر بیستم باشد در کشور وحوش اسلامی.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
اول--- اعدامهای تحریک آمیز و خشونت بار .سؤالهایی را به ذهن هر انسان آزاده متبادر می کند. مثلاً:. -اصلاً چرا اعدام؟ چرا بدترین مجازات در حق انسانها و فقط ملت ایران اعمال شده است؟. -آیا روند دادرسی و وکالت انجام شده؟ آیا اقرار گرفتن زیر شکنجه حتی ناخن کشیدن هیچگونه وجاهت قانونی یا که اسلام آخوندی دارد؟. -آیا این اعمال و محکومیتها و اعدامها، اقدامی مستقلانه از سوی قوه قضائیه بوده است یا با فشار نهادهای امنیتی یا بخواست ملت انجام شده؟. -آیا این اعدامهای شتابزده برای زهر چشم گرفتن از مردم در نزدیک شدن سالگرد بیست و دوم بهمن نیست؟.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

high class - کانادا - ونکوور
kaveh98 - هند - بنگلور . ای ول کانادا ونکوور
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
دوم---آیا اعدام جوانان و خشونت در حق ملت ایران و بندگان خدا، موجب سرافرازی حاکمیت است یا نشان ضعف و ترس و ذلت رژیم از مردم ایران است؟ . -آیا با این همه ادعای اسلام مداری رژیم، این اقدامات خشن، بازجوییها، زندانهای طولانی مدت، و نهایتاً شکنجه هاو اعدامها،مردم را به اسلام علاقه مند کرده یا موجب بدبینی ملت بخصوص جوانان به اسلام شده است به نحوی که حتی عبادات بنیادی مثل نماز و روزه را هم برای آنها زیر سؤال برده است؟. کسی که از خدا می ترسد،از هیچکس غیرحق ترسی ندارد وهمه از او می ترسند و کسی که از خدا نمی ترسد از همه می ترسد،به اندازه ای که در این 30 سال برای اسلام و منکرین و متجاوزین تبلیغ شده در هیچ دوره ای حتی دوره پیامبران تبلیغ نشده ولی می بینیم که امروز و هر روز فساد خیلی زیادتر شده..چرا?????iiiiii. در پایان..یک سوال داشتم.که آیا شما نوشته روزنامه های رژیم جنایتکار را قبول دارید یا نه بخصوص همین JameJamOnline.ir که مدیرمسوول: بیژن مقدم پسر خواهر شریعتمداری.وصاحب امتیاز:عزت ا..ضرغام رییس لانه جاسوسی صداوسیمای تشریفاتی چلاغعلی.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

feminism - انگلستان - لندن
دوستان آیا شما فکر میکنید که با به دارآویختن و اعدام کردن افراد ِخلافکار و بزهکار, از تعداد مجرمین و تبه کاران کاهش خواهد یافت !؟ عزیزان جامعه و ساختار اجتماعی کنونی ایران دردمند, بیمار و معلول است و سبب و علت آن نیز قواعد, عقاید, آداب ,رسوم و روش جامعه گردانان و دولتمردان آن جامعه میباشد. جامعۀ معلول را مشیتِ الهی چاره ساز نیست .اجتماع شوریده و آشفته نیاز به مطالعه و بررسی علمی , تحقیقی و بدون تاثیر مذهب و مکتب خانه دارد. البته این موضوع بحث طولانی را بدنبال دارد که در اینجا امکانش کم میباشد.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
اون پرچم بریتانیاست خوب این یعنی چی???!!!!!!!
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

khosh bavar - ایران - یزد
اتیلا - ژاپن - توکیو : اتیلای عزیز, جهت اطلاع شما, من هیچوقت این خبرها را نمیخوانم, زیرا خود را با عرض معذرت مانند تماشاچی این اعدامها مقایسه میکنم و از طرفی دل دیدن این عکسها را ندارم که ببینم. و الان هم بطور اتفاقی و برای اولین بار در اینجا بودم که با سرعت زیاد mouse را پایین کشیدم که عکسها را نبینم و ببینم اصلا کاربرها چه نظری دارند که متوجه سوال شما شدم ! ولی خجالت میکشم که نسل من شاهد چنین جنایتی در کشورشان هستند, شاد و مقاوم باشید.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

alibabatabrizi - ایران - تبریز
حالا بعد از مدتی مجاهدین جوی و دارو دستش این عکس اعدامو بیر اهن عثمان اعلم میکنند .ومیگن این مجاهد خر بوده .
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

mehdi9353 - بلژیک - هاسلت
دوستان عزیز فراموش نکنیم صرفنظر از جرمی‌ که این فرد مرتکب شده در دوران همین انقلاب و تحت آموزش همین نظام آموزشی تربیت شده و روانه جامعه گردیده.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

Ronak_3r - انگلیس - منچستر
لابد اون دمپایی رو هم پاش کردن که بگن همه چیزکار انگلیس.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

svenskpojke - سوئد - استکهلم
echose - انگلیس - منچستر اعدام چه کسی اعدام کسانی که ازادی میخواهند ایا به شما ازاری رسانده اند؟
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
اول که مقصر اصلی این رژیم خونخوار اسلامیست ؟ دوم با وجودی که با اعدام مخالفم اونم در ملاء عام برای رعب و وحشت ولی این کثافتو باید اول زنده نگه داشت و سخترین کارهارو ازشون کشید بعد هم از اونجا اویزونشون کرد حرام لقمه
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
alibabatabrizi - ایران - تبریز ,,چگونه در برابر این جنایت شوم عکس العملی وقیح نشان میدی؟ آیا این خود به منزله‌ی آن نیست که شیعیان ماجرای عاشورا را بیش از اهمیت واقعی اش بزرگ کرده‌اند؟ آیا اهمیت ماجرای عاشورا از ماهی‌گیری بنی اسرائیل در روز شنبه کمتر است؟!( امید است که پیر اهن عثمان را بر تن کنی ) .
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

love8_lover5 - سوئد - سوئد
مملکت احمق ها، نظراتمون هم احمقانس، هیچ کس نگفت چرا این کارو کرده، تو بچگی بش تجاوز کردن،مادر نداشته، مشکل چی بوده فقط وقتی اتفاق میوفته همه فحش میدنو میگن بکشید بکشید حیوون رو. کسی نگفت چرا حیوون شد. اینو میکشد فردا یکی دیگه از این بد تر پیدا میشه . تا کی فقط میخاید بکشید
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

عاشق عدالت - فنلاند - اولو
باز بگید چرا اعدام میکنند بابا اونا که آدم بی گناه رو اعدام نمیکنند یعنس این حقش اعدام نبود؟
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

Pezhman - اتریش - وین
آزموده را آزمودن خطاست.دراروپا اعدام نمیکنند.از اروپائیان خشن تر نداشتیم.جنگ اول ودوم شاهد مدعاست.ولی چراامروزه مجرمین را سر خیابانها حلق آویز نمی کنند.؟وچرا جرم وجنایت در ایران بیشتراز اروپا است.؟حتی از نظر درصد جمعیت واعدام رژیم اسلامی بیشترین اعدام هارا درجهان درکارنامه ننگین خویش دارد.ولی هرچه می کشد , مشکل جرم جنایت حل نمی شود.برعکس بدتر هم شده ومیشود.کار را به کاردان باید سپرد واحساسی عمل نکرد.این معضل راه چاره دارد.ولی اعدام جامعه را خشن تر وجرمها بیشتر وخطر ناکتر شده.آزموده را آزمودن خطاست.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
عاشق عدالت - فنلاند - اولو . نخیر اقا اعدام حق این مرد بیمار نیست/1..مسئول ملاست با جو شهادت دفن استخوان مردگان در دانشگاه و 32 سال مرگ بر این مرگ بر ان//2..این مرد بیمار تجاوز کرد??مگر رژیم به دختران قبل از اعدام تحاوز نکرده نمونه ترانه موسوی و عاطفه دختر 16 ساله ی اعدام شده?????بروید کشکتان را بسابید که عنتر هم از سر شما زیاد که رژیم قاتل را با اعدامش بها می دهید. این مرد یک بیمار روانی بود که مسبب دیوانگیش رژیم/مجازات حبس ابد
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

hassan.de - آلمان - مونیخ
آقا حقش بود .
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

Pezhman - اتریش - وین
hassan.de - آلمان - مونیخ ...دوست عزیز شما که در محیط دمکراسی وجهان اول هستید حداقل سعی کنید دلیل اعدام نکردن در کشورهای اروپایی را دریابید.اگر لطف کنید توضیح دهید چرا جهان پیشترفته به اعدام معتقد نیست یک دنیا ازشما سپاسگزار خواهم بود. درضمن انتقام کار قانون وقضا نیست.بهتر بود می نوشتید: طرف راحت شد.!! ویک عمر عذاب زندان وندامتگاه را sparen کرد(ازیک عمر عذاب زندان راحت شد). درقبیله جهانی, خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو.(حالا که زوره یاحسین)برای جامعه جهانی قابل قبول نیست که در گوشه ای از جهان قبیله ای وحشی وآدمخور , صرف, رعایت مراسم وآئین مذهبیشان آدمخو اری کنند.آبروی ایران وایرانی را باید حفظ کرد. ننگ است که ترکها این رافهمیده واعدام نمیکنند. وما با این همه تمدن و ادعا دو ریالی مان هنوز نیفتاده. زنده باشید.
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.