اولین تصاویر از سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در ارومیه


اولین تصاویر از سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در ارومیه

خبرگزاری مهر: یک فروند بویینگ 727 به شماره 277 در مسیر تهران - ارومیه در نزدیکی فرودگاه ارومیه سقوط کرد که در این سانحه تاکنون 70 نفر جان خود را از دست داده اند.

DADA_ST - هلند - آمستردام
فقط می‌تونم بگم متاسفم . با وجود این دولت و این روش مملکت داری از بیشتر هم نمی‌شه انتظار داشت . روح همه از دست رفتگان این حادثه شاد ، تسلیت به همه خانواده‌ها و اقوام این حادثه
دوشنبه 20 دی 1389

Pezhman - اتریش - وین
تسلیت به خانواده های سوگوار.غم آخرتان باشد.
دوشنبه 20 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
این است تجهیزات و امکانات کمک رسانی بعد از سی و دوسال. جان مردم خرستان گاوستان ترورستان سلامت باشد. خدا از هیچ کدامتان نگذرد که اینگونه جان مردم را به بازی گرفته اید. احتمال حادثه سانحه هوایی در همه جا هست اما بر اثر اتفاق یا حادثه غیر قابل پیش بینی. یادمان نرفته که اروپا با آن حجم گسترده پروازها چندی قبل به خاطر اینکه ذرات خاکستر در هوا منتشر شده بود چه هزینه ای را متقبل شد چه شرکتهای ایر لاین کارشان به . ورشکستگی رسید که از کمکهای دولتی برخوردار شدند تا جان مسافران به خطر نیفتد. و همه ی پروازها را کنسل کردند که صرف نظر از آن به شرکتها و ادارات مسافران از پرواز مانده چه زیانها رسید تا زیان جانی به مردم نرسد. بعد با این سیستم بی در کجا و هواپیماهای قراضه و بی برنامه گی های وحشتناک از یک پرواز به خاطر هدر نرفتن پول بلیط و ضرر مالی نگذرید. و خدا می داند باز چه کاسه ای زیر نیم کاسه شان بوده و چه چیز را می خواستند تحت شعاع قرار دهند. ...
دوشنبه 20 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
... ننگ بر ما اگر همچنان ساکت باشیم و تحمل چنین مظالمی را بکنیم. مرگ یکبار شیون یکبار. بهتر از این زنده بگور شدنهاست. آخوند کثیف بیسواد دزد برو و بتمرگ سر جای خود آخر تو را چه به این غلطها و مملکت داری. آخر با کدام علم با کدام تخصص و تجربه. از در و دیوار و پیکر مملکت و زمین و آسمانش بلا و خرابی فساد و قحطی میبارد. چرا گورتان را گم نمی کنید دیگر از جان مردم چه می خواهید. لعنت به همه تان. یکی از شماها عرضه اینکه برود بیرون از ایران و دست این حرامزاده ها را باز کند و تمام پته شان را کاملا بر اب بریزد ندارید. از ترس جان ننگینتان الهی که همان امام حسین در این ایام به کمر همه تان بزند تا بیخودی حسین حسین نکنید و اینگونه عملکردی داشته باشید.
دوشنبه 20 دی 1389

xosrov - انگلیس - منچستر
علارغم بی تاثیر بودن تحریم های بیگانگان و شکوفایی روزافزون کشور متاسفانه بار دیگر بر اثر بی احتیاطی امام زمان (عج) یک فروند هواپیمای مسافربری کشورمان سقوط کرده و جمعی از هموطنان عزیزمان کشته شدند.مسولان دلیل بروز این اشتباه را تمرکز امام عصر بر طرح هدفمند کردن یارانه ها عنوان کرده اند.این ضایعه را به نایب بر حق ایشان رهبر معظم امت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می کنیم.درایت و روشن گریهای ابشان همچون حوادث مشابه قبلی تسلی بخش دلهای مردم همیشه داغدیدهذ میهنمان است.
دوشنبه 20 دی 1389

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
اصلا از تصاویر هم میشه تشخیص داد که شرایط هوا بده لطفا امار دقیق رو هم بزارید همیشه با جزییات :)
دوشنبه 20 دی 1389

Arya sardasht - اسکاتلند - گللاسگو
خیلی متأسفم روحشان شاد
دوشنبه 20 دی 1389

3setareh - امریکا - ارواین
الاهی بمیرم براتون.متاسفم.......
دوشنبه 20 دی 1389

saharbanoo - آلمان - فرانکفورت
یکی‌ از دوستان من در ایران که مهماندار هست میگفت مهمندارانی که چند شب پیش با این هواپیما پرواز داشتن گفتن که هواپیما اشکالاتی داشته...و این هم نتیجهٔ نظارت بد و بی‌ توجهی که جوابش رو هفتاد بیگناه باید بدهند...واقعا متاسفم
دوشنبه 20 دی 1389

pelle - سوئد - استکهلم
چرا مرتب فقط هواپیماهای مسافربری دچار نقص فنی میشه و سقوط میکنه ، ولی هواپیماهائی که اشغال گران ایران سوار میشوند دچار هیچ مشکلی نمیشود . اگر علت تحریم است ،پس چرا هواپیمائی که احمدی نژاد داره هر روز باهاش دور دنیا سفر میکنه هیچوقت سقوط نمیکنه. تحریم فقط برای ملت بیچاره است.
دوشنبه 20 دی 1389

saman911 - ایران - تهران
آمریکا و اروپائیها ادعا میکنند مردم ایران را دوست دارند ولی‌ فروش هواپیمای مسافر بری را به ایران ممنوع کردند،یک بام و دو هوا ،آنوقت دولت ایران مجبور هواپیما‌های دست دوم از روسیه بخره،این نشان دهند این که غربیها به فکر منافع خودشان هستند و هیچ ارزشی برای مردم ایران قائل نیستند سالانه چند صد کشته ما باید بدهیم بخاطر پوسیدگی هواپیما. کشور ایران مثل درختی میمونه که داخلش یک سری کرمها میخورند (مثل امسال رفسنجانی) بیرونش هم جوندها هم از داخل ضربه میخوره هم از خارج،اگر یکی‌ هم پیدا بشه بخواد خدمت کنه آنقدر غربیها او‌ را بد نامش میکنند که گویا او‌ دشمن ایران وخودشان تنها حامیان مردم ایران.به قول پروفسور حسابی‌ : در ایران کسی‌ که بخواد خانه اش آباد کنه باید کشورش خراب کنه،کسی‌ هم که بخواد کشورش آباد کنه خونشو خراب میکنند.!! .
دوشنبه 20 دی 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
همه جای دنیا هواپیماهای از رده خارج شده را دیگه مصرف نمیکنند در رژیم اسلامی تا ثانیه اخر ازش استفاده میکنند تا اینجوری از رده خارج بشه و دهها ادم بیگناه رو به کام مرگ ببره این شعار مرگ بر امریکا نه تنها مرگ بر امریکا نداشته بلکه فقط تاوانش را مردم بدبخت ایران میدن حضرات دو زاری رژیم سرکوبگر که خودشون سوار این هواپیماهای قراضه نمیشن پیشنهاد من به مردم اینکه سوار این هواپیماهای فرسوده نشن چون امنیت پرواز و امنیت جانیش صفر . و با این کار این شرکتهای هوایی کوفتی هم ورشکست میشن.
دوشنبه 20 دی 1389

farhang-holland - هلند - آرنهم
خدارحمتشون کندلابد انتری نزادمیگه شهید حساب میشن
دوشنبه 20 دی 1389

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
وااااای!!!باز هموطنان بدبخت ما باید فدای حماقت این دولت ملعون ضدبشری بشوند که میخواهد بمب اتم داشته باشد و تازه بةبه و چةچه هم میکنند بله مملکت دست آقا امام زمان است او خودش همه چیز را اداره میکند حتی پول یارانه ای به مردم میدهد موشک اس 300 میسازد و نورافکن به صورت نائبش می افکند در کهریزک آن جنایات را میکند ولی سوال اینجاست چرا این آقای صاحب مملکت از چنین حوادثی جلوگیری نمیکند
دوشنبه 20 دی 1389

odin - بلژیک - انتورپن
واقعآ تف بروی هر چه اخوند و سپاهی دزده که مردم ما شدن گوشت قربونی و این بی وجدانها هم هر روز به یک بهانه جدید و با یک وسیله متفاوت خونشون رو میریزن. نامردهای دزد میرن از عبدالقدیر خان هشت برابر قیمت بازار سانتریفوژ میخرن، تمام بازار های سیاه دنیا رو با خرید و فروشهای قاچاق و غیر قانونی و اسکله غیر قانونی زدن به گند کشیدن اما سی و دو ساله نرفتن دو تا هواپیما برای سلامتی مردم از همون بازار سیاه بخرن. تا حالا یه دونه از هواپیماهای مسئولین سقوط نکرده و یکبار هم که یک فالکون افتاد برای پاکسازی درونی سپاه بود. مگه نمیتونستن 20درصد از قیمت یک بوئینگ را بترکیه بدن تا ترکها براشون از شرکت بوئینگ چهار تا 747 یا 777 بخرن؟نه نمیتونستن چون اندوه فاحشه های لبنان و خواهر حسن نصرالله رو دارن،چون ماهی 25 میلیون دلار باید به غزه بدن، باید زیر میز به وزرای دزد افغانی تو گونی پول بدن، ای وااای که دیگه باید بریم خون گریه کنیم از این بیغیرتی خودمون که یا دیوونه نمیشیم بریم تیمارستان یا بزنیم هر چی طرفدار این رژیم کثیفه رو بریزیم تو کویر و دریاو بهشت زهرا.
دوشنبه 20 دی 1389

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
iranazadiran - ایران - تهران. عزیزم چرا جو گرفته تو رو داری دنیا رو رو سرت خراب میکنی ؟ این هواپیما بخاطر شرایط بد جوی سقوط کرده و ان هم بعد از دوباره ادامه دادن راه طی فرود که بعد از دور شدن از فرودگاه و در چرخش نهایی برای قرار گرفتن روی باند از صفحه رادار خارج شده , اما نکته جالب اینجاست که انگار نصف بیشتر مسافران زنده موندن و به بیمارستان رسیدن , البته با اینکه در امار مطمئن نیستم ولی باز هم اشکال هواپیما فنی نبوده و شرایط جویه , این چیزها و هزاران اتفاقات دیگه رو در هوانوردی داریم ما که اگه قرار باشه بهت بگم جفت میکنی تا عمر داری سوار هواپیما نمیشی به کل
دوشنبه 20 دی 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
هوای بد دلیل بسیار احمقانه ای برای توجیه است. اگر فرودگاه و هواپیما به سیستم ILS مجهز بودند، اگر باند چراغ هایی داشت که در هوای بد دیده شود و اگر برج مراقبت و کنترل پرواز تشخیص می داد که باید پرواز لغو شود الان 80 نفر از 105 مسافر تکه پاره نشده بودند. اگر می خواهید به عمق فاجعه در این مورد پی ببرید بروید ببینید وزیر راه مملکت در مورد این سانحه چه گفنته است.
دوشنبه 20 دی 1389

arash javan - کانادا - ادمونتون
saman-911تهران ایران.خیلی خوب گفتی.منم با شما موافقم......
دوشنبه 20 دی 1389

meh007 - هلند - آمستردام
benjamin86 - انگلیس - اکسفورد، دوست عزیز، شما که اینقدر با اطمینان خاطر صحبت میکنی‌ فقط هواپیما رو میبینی‌؟ اون طرف قضیه هم تجهیزات فنی فرودگاه هست، شما که مثلا توی انگلیس هستی‌ تا حالا دیدی اگه مه‌ باشه چه کاری می‌کنن؟ تجهیزات روشنای کنار باندهای فرودو دیدی؟ وقتی‌ اون فرودگاه حتا این تجهیزات رو هم نداشته دیگه چی‌ مییگیی؟ نکنه تجهیزات روشنایی رو هم دیگه تحریم شدیم؟ چطور پول واسه انواع و اقسام تجهیزات نظامی دارن اما واسه تجییزات روشنایی ائ‌ بانده فرود ندران؟ همیشه باید یک جای کار بلنگه، حالا هواپیما هم نبود، بانده فرود، ایشالا دفعهٔ دیگه هم نوبت اختلال در دستگاه‌های رادار فرودگاه....
دوشنبه 20 دی 1389

nima_1011 - اکراین - کی یف
تسلیت به خانواده های این عزیزان از دست رفته
دوشنبه 20 دی 1389

بچه تهرون - ایران - تهران
گل خرزهره فدای رهبر. صد در صد مقصر حکومت اسلامیست.ناوگان ایران ایر پیش از انقلاب با مدرنترین هواپیماهای روز سیفترین خط هواپیمایی جهان بود. از اونجایی که جون انسان در جمهوری اسهالی به قیمت یک پاپاسی به حراج گذاشته شده هواپیما ها هم در حد همان خر پرنده ایست که محمد را به معراج می برد.
دوشنبه 20 دی 1389

salarkhan - آمریکا - هامبورگ
saman911 - ایران - تهران !! سران مملکت خودت به فکر مردم نیستند بفکر چند روز حکئمت بیشترن اون وقت میخوای آمریکا و اروپا بفکر ملت ایران باشند؟
دوشنبه 20 دی 1389

yashainiran - ایران - ایران
enjamin86 - انگلیس - اکسفورد. مگه تو اونجا بودی اظهار نظر می کنی؟
دوشنبه 20 دی 1389

hosseinnadjari - اکراین - کیف
حالا از کنار تقصیرات این دولت هم که بگذریم با توجه به حرفهای که رئیس این فرودگاه زده و اگر درست باشه مقصر اصلی صانحه یک خلبان بی تجربه هستش که تو ایران و زیر نظر همین دولت آموزش دیده بابا دیگه که اون خلبان های زمان قدیم نیستند که دوره دیده امریکا باشند یا اروپا تا با سخت ترین عموامل هم سقوط نکنند این آقا با وجوده مه نشسته و رفته دور بزنه شاید باند و ببینه خوب بهتر بود می شست تا این همه کشته نده بدشم این فرودگاه مردشور برده ارومیه چه غلطی می کردن در این مه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باید لامپ های مه شکن مخصوص فرود رو می ذاشتن یا اونو هم مثل همه چیزهای دیگر فراموش کردن؟؟؟؟؟ بابا اینا فکر می کنن که مردم جونشونو از سر راه اوردن خدا تمام مسئولینی رو که دلشون به حال مردم نمی سوزه و همین جور پول های مردم رو می خورند و کاری هم نمی کنند ریششونو بکنه.. لااقل این همه پول و می خورین یه حالی به خودتون بدید که عرضه همین کار رو هم ندارید..
دوشنبه 20 دی 1389

م ر - ایران - تهران
iranazadiran - ایران - تهران . این چه ربطی به آمریکا داره اگه هواپیما بده اینطوری نمیشه مقصر کسانی هستند با شرایط جوی اجازه پرواز میدهند بخدا قسم من بارها برام اتفاق افتاده که هوا خراب بوده و پروازمان یا کیش ایر بود و یا اون موقع کاسپین یا ماهان در چنین شرایطی ماهان بلافاصله کنسل میکرد ولی کاسپین و کیش ایر می پریدن جونمون رو میگرفتن تا برسیم اونهم یا برمیگشتن یا با بدبختی و ترس و لرز با چه شرایطی که جاتون خالی نمیکنم فرود می آمدیم
دوشنبه 20 دی 1389

مهرداد2538 - ایران - تهران
benjamin86 - انگلیس - اکسفورد_ در تعجبم از این همه سر به زیر برف کردن امثال تو و اینهمه یقه درانی و مداحی که از این نظام می کنید. این هواپیما از سال 1349 تا امروز در حال کار کردن بوده و اینها همه نتیجهء تحریمها و بی وجدانی گردانندگان حکومت منهوس اسلامی است. من خودم 2 سال پیش با همین بوئینگ 727 ایران ایر برای ماموریت کاری رفتم چابهار و 2 ساعت تمام بخاطر نقص فنی ما را در داخل هواپیما حبس کردند که رفع نقص کنند. و تا هواپیما بیفتد اول باند پرواز 4 مرتبه خاموش کرد. آخر هم, در حین پرواز سیستم تهویه آن از کار افتاد و بسیاری از مردم مجبور به استفاده از ماسک اکسیژن شدند. آنها بخاطر اینکه سود شرکتشان خدشه دار نشود حاضر نشدند اجازه دهند که ما قبل از پرواز در مهرآباد از هواپیما پیاده شویم و همینطور ما را داخل هواپیما نگه داشتند.
دوشنبه 20 دی 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
بویینگ 727 الان تو موزه باید باشه نه تو خطوط هوایی! بویینگ 727 = پیکان 48
دوشنبه 20 دی 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
benjamin86 - انگلیس - اکسفورد...چرت نگو...klmهلند از سال 1978 که شروع به کار کرده تا الان حتی یه حادثه هم نداشته اما شرکتهای ایرانی هرسال هموطنامونو به کام مرگ میبرند...ایران در زمینه سقوط هواپیما،،فرار مغزها،،زندانی کردن روزنامه نگارها،، اعدام،،،،،،،، رکوردداره..نفرین بر اونایی که میگن تحریمها بی اثره...بیا اینم اثرش
دوشنبه 20 دی 1389

yasss - ایران - تهران
برا خودم متاسفم که تو همچین مملکتی زندگی میکنم همین پری شب بود داشتم با داداشم موضوع فرار ار این مملکت رو مطرح میکردم اونم گفت منم هستم . باید فرار کرد اوضاع واقعا تو این مملکت وحشت ناکه یه زندانه به وسعت کل ایران...
دوشنبه 20 دی 1389

red.boy - ایران - تهران
فقط میتونم بگم متاسفم. ام البنین و گل دختر و پسر عاشق ره بر بیایید ببینید.
دوشنبه 20 دی 1389

yasss - ایران - تهران
برا خودم متاسفم که تو همچین مملکتی زندگی میکنم همین پری شب بود داشتم با داداشم موضوع فرار ار این مملکت رو مطرح میکردم اونم گفت منم هستم . باید فرار کرد اوضاع واقعا تو این مملکت وحشت ناکه یه زندانه به وسعت کل ایران...
دوشنبه 20 دی 1389

sinadk - امریکا - سان دی یگو
روحشان شاد.
دوشنبه 20 دی 1389

yassen_uae - امارات - شارجه
خاک توسرتون انتری نزادهاابروی ایران وایرانزمین رابردییدقربون خاک قبرشاه بشین.گداههای بدبخت وگشنه.
دوشنبه 20 دی 1389

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
ایم رییس جمهور .... مگر همین هفته پیش نگفت: « تحریم نمنه!». میمون چی توز فقط بلد هست ادا در بیاورد با آن قیافه کریه!
دوشنبه 20 دی 1389

qatar_doha_shiraz - قطر - دوحه
بهبهانی: خوشبختانه تلفات کم است!. . وزیر راه و ترابری با بیان اینکه بر اساس اطلاعات اولیه، 94 نفر مسافر و 11 نفر خدمه در پرواز سانحه دیده ارومیه بوده‌اند، گفت: الحمدالله تلفات در این سانحه کم است. بهبهانی، گفت: هنوز تعداد دقیق کشته‌ها و زخمی‌ها در این حادثه مشخص نیست و بر اساس اطلاعات اولیه 105 نفر شامل 94 مسافر و 11 کرو پروازی در این هواپیما بوده‌اند. وی گفت: با توجه به اینکه هیچ‌گونه آتش‌سوزی برای این هواپیما رخ نداده، تلفات در این حادثه کم است. بهبهانی اظهار کرد: برای مشخص شدن علت این حادثه منتظر هستیم جعبه سیاه هواپیما مورد بررسی کمیسیون بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری قرار گیرد. وزیر راه و ترابری گفت: در این سانحه تعدادی از مسافران سالم هستند که می‌توانند بگویند چه مشکلی پیش آمده است. دوستان خودتون قضاوت کنید.مسافرا باید علت ومشکل سقوط چیه.اقای بزغاله علت سقوط فرسوده وقدیمی بودن هواپیما هست.اخه بزمجه داری خودت و به خریت میزنی ؟نکنه اینجا هم دست فتنه گران توی کاره؟در ضمن جعبه سیاهای قبلی که پیدا شدن علت چی بود؟پیر خرفت پاچه خوار
دوشنبه 20 دی 1389

saman-uae - امارات - دبی
خیلی ناراحت کننده . غیر قابل تحمل . بیچاره خانواده هاشون. خدا بهشون صبر بده
دوشنبه 20 دی 1389

avareh swed - سوئد - بوروس
حکومت دورغ و زور بهتر از این نخواهد شد .تحریم نعمت است.فقط نمیدانم چرا از ان نعمات قسمت این اقایان نمیشود
دوشنبه 20 دی 1389

اسالم تالش - ایران - تالش
.................. خدایا چی کار کنیم .........................
دوشنبه 20 دی 1389

zilan.zarza - ترکیه - استانبول
خیلی ناراحت شدم و به همشهری های عزیزم تسلیت میگم.با همه دوستان موافقم خیلی ممنون.
دوشنبه 20 دی 1389

piki82 - ایتالیا - تورین
saman911 - ایران - تهران . این حرفا کدومه ؟؟ مگه دیگران وظیفه دارن به ما هواپیما بفروشن...اصلا مسئله این نیست...وقتی هواپیما ی درست حسابی نداری...حتما باید پرواز. بزاری ؟؟؟ اصلا مردم نرن اونجا ! یا با الاغ برن ! وقتی خودشون واسه جون. مردم ارزش قائل نیستن...شما انتظار داری بقیه قائل باشن ؟؟
دوشنبه 20 دی 1389

benyamingol - ایران - بوشهر
چرا دروغ میگی ایرانیان.یو.کی؟. کی گفته 70 نفر مردن؟. کسی نمرده اقا جو سازی نکن.خیلی بدم اومد ازتون.من کاربر همیشگیتون بودم . واقعا که. از این به بعد بیشتر تامل میکنم راجع بهحرفاتون. واقعا که!!!!!!. بی.بی.سی هم گفت کسی نمرده
دوشنبه 20 دی 1389

Kili_patilaki - قطر - دوحه
خیلی متاسفم برای سید علی که سیدیش بخوره تو فرق سرش! متاسفم برای احمدی نژاد الاغ که خاک بر سر تر از خودش پیدا نمیشه! متاسفم برای خودمون! که با اینهمه سقوط هواپیماهای ایرانی باز هم سوارشون میشیم!هیچی هم نمیگیم! آخه تا کی؟
دوشنبه 20 دی 1389

مهدیار - ایران - تهران
خدایی خیلی خیلی دلم سوخت. سر کار بودم بغض کردم. دوستان جای جر دادن خودتون یه فاتحه بخونید واسه کشته شده ها
دوشنبه 20 دی 1389

Rooze barfi - پاراگوئه - آسونسیون
الهی بمیرم خیلی ناراحت کنندست.خدا به خانواده هاشون صبر بده
دوشنبه 20 دی 1389

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
meh007 - هلند - آمستردام. بله با هواپیما اشنایی دارم و خوب میدونم از لحظه شروع تا مقصد چه خبره :)
دوشنبه 20 دی 1389

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
yashainiran - ایران - ایران. اخبار گوش میدی ؟
دوشنبه 20 دی 1389

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
مهرداد2538 - ایران - تهران,,,,,, poriyaye_vali - قطر - دوحه. درد دلتون رو پیش یکی دیگه بگید , من نه طرفدار ایرانم نه نظامش نه حکومتش نه ملتش , تنها چیزی که دارم احترام به مردم ایران , با بقیش هم کاری ندارم , بله من هم میدونم هواپیما از رده خارج شده است اینهم من قرار نیست جواب بدم حکومت شما باید بگه :)
دوشنبه 20 دی 1389

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
poriyaye_vali - قطر - دوحه. راستی امار نده به من که این امار رو من از حفظم , در شرکت ما هم اخرین سقوط به سال 1986 برمیگرده که اون هم ترورییستی بود و در کل از سال 1946 که شرکت ما کار میکنه تنها 2 تا سقوط در پرونده داره , خودم هم کمک خلبان هستم در هواپیمای B737-800 .
دوشنبه 20 دی 1389

pasdar.kami - ترکیه - وان
سنگم از اسمون بیاد میگید تقصیر احمدی نژاده...در ضمن من ساندیس خور نیستم نوشابه خورم
دوشنبه 20 دی 1389

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
poriyaye_vali - قطر - دوحه. و در اخر اگر klm همونی باشه که من فهمیدم بهتره به اماری که میدی یه نگاه کنی :)
دوشنبه 20 دی 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
qatar_doha_shiraz - قطر - دوحه..احوالت بهتر
دوشنبه 20 دی 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
بهتر نیست مردم خودشان کمی فکر کنند و از مسافرت های هوایی منصرف شوند؟
دوشنبه 20 دی 1389

benyamingol - ایران - بوشهر
اقا تف به رسانه ها. من از ایرانیان یو.کی عذر خواهی میکنم. ببخشییییییییییییییییییییییییید شرمنده
دوشنبه 20 دی 1389

saman911 - ایران - تهران
piki82 - ایتالیا - تورین :چه ربطی داره فروش هواپیما مسافر بری ممنوع مگه اماراتی ها خودشون هواپیما میسازند!!کشوری که 8سال در جنگ بود با این همه فساد و مردمیکه به همدیگه رحم نمیکنند انتظار داری بشه ژاپن!! غربیها هواپیما رو میسازند برای فروش,به اکثر کشورهای دنیا میفروشند بجز ایران.دلیلش این منافع شون قطع شده.اگه انها میفروختند و دولت ایران نمی خرید حق باشما بود!? شما ترجیح میدهید با اسب سفر کنید برید ایران. اینکار بکنید!!ولی با این وضعیت بهتر ایرانی ها با 300دلار بیشتر با شرکتهای. خارجی پرواز کنند.در داخل ایران هم با قطار
دوشنبه 20 دی 1389

mad158 - ایران - تهران
دختر عاشق رهبر چرا چیزی نمیگی چون وظیفت فقط توجیح کردن و پاچه خواریه اما خوشم اومد فهمیدی جای هیچ توجیهی نیست از بی مسئولیتیه این اشغال هایی که هیچ کی جز خودشون و اطرافیانشون براشون اهمیتی نداره خداییش ببینید هیچ نقدی نسبت به این اتفاق میشه که کی و چی باعثه همچین اتفاقهایی میشه خدا باعث وبانیشو لعنت کنه
دوشنبه 20 دی 1389

AMIR_PERSIAN - هلند - اترخت
تسلیت می گم خدا صبر بده. لعنت به این اخوندا با این هواپیماشون که این عزیزان رو عذا دار کرد
دوشنبه 20 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
benjamin86 - انگلیس - اکسفورد. ببخشید نمی دونستم شما خلبان متوفی هستید و هنگام چرخش (با این دقت اطلاعات) هواپیما کنترلش از دستتون خارج شد و گرنه هواپیماهای ایران و نقص فنی. خدایا توبه این حرف رو نشنیده بگیر. هواپیماهای ایران در حال حاضر تنها با خلبانی خدا سالم میشنه و خلبانهای ماهر و نمونه ایرانی وگرنه چند وقت قبل در همن سایت عکس شیشه های خرد شده هواپیمایی را نشان میداد که آن را چسبانده بودند. چه رسد به قطعات فنی که در چشم هم نیست و هر کار که بخواهند سر آن در میاورند و ماست مالی می کنند. ضمنا شما ممکنه از حوادث هواپیما به حالی رسیدید که باعث شرمساریتان شد اما من فقط داد زدم یا علی. خیلی سال قبل تو ایران که هنوز امکاناتی که شاه فقید برای مردم فراهم کرده بود چنین مستعمل و داغون نشده بود و هنوز قبراق کار میکرد.....
دوشنبه 20 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
.... ایر باس غول پیکر یکدفعه چنان خودشو کشید پائین که یا ابوالفضل خیلی ها بلند شد بعد هم شروع کرد رقص عربی کردن که خلبان خود شروع به صحبت کرد و گفت خونسرد باشین به امید خدا میرسیم جو هوا خرابه اما کی حالیش بود بشینه از شدت هیجان مسافران اعم از زن و مرد تو راهرور هواپیما راه میرفتن. مهمانداران هم قایم شده بودن چون کسی حرفشون رو گوش نمی کرد. من هم از هولم اشهدم رو گفتم که بی شهادتین حداقل نرم. اما همسر خلم برای اینکه مثلا به من قوت روحیه بده در حالیکه خودش از ترس رنگش زرد شده بود هی وراجی میکرد که مثلا حواسم پرت شه. هی گفتم حرف نزن اعصابم خورد میشه اما فکر میکرد تعارف دارم بعد که دیدم نه ساکت نمیشه تمرکز من رو هم بهم زده که ببینم بلاخره چه خاکی میخواد تو سرمون بیاد گفتم لطفا خقه شو فقط همین.....
دوشنبه 20 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
....خوشبختانه چنان برق سه فاز گرفتش که بلافاصله مودبانه ساکت شد و دیگه جیکش در نیومد. وقتی هواپیما نشست به من گفت میدونی بعضیا اشهدشون رو گفتن که خندیدم و گفتم دقیقا چون فقط همین یه کارو میتونستیم انجام بدیم. تازه این یکیش بود اما گمانم امثال شما به علل دیگه ای تو این شرایط مجبور به تانی و صبوری هستند چون نمی تونن از جاشون بلند شن و آبروشون بره. ضمنا حداقل دوسوم جونشون رو فعلا از دست دادند تا خدا خودش رحم کنه آمار بیشتر نشه و حداقل نجات یافتکان به امید خدا سالم و زنده بمونن.
دوشنبه 20 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
saman911 - ایران - تهران. ما نه می خواهیم کسی به ما ترحم کند و نه شانمان این است. ایرانیان مانند انسان مستقل و متمدن زندگی خود را می کردند همه این دولتها هم سر و دست می شکستند که از آنها جنس بخریم. نه اینکه به این ذلت و خواری کنونی به خاطر عده ای بی قابلیت بی وطن از خدا بی خبر بیفتیم . اگر عده ای از مرغان دریایی بواسطه آب آلوده از بین بروند در دنیا خبرش انعکاس داشته باشد و در صدد چاره بر آیند اما سی و دوسال ایرانی فربانی مطامع همه میشود و همه تنها نظاره میکنند. اینها همه . از برکات این حکومت لجن سیاه کار است که به مانند مرداب بوی گندش همه جا را گرفته.....
دوشنبه 20 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
....اگر در خانواده شما دونفر با هم اختلاف داشته باشند هم محله ای شما که نباید تاوانش را پس دهد. حکایت این جانیان بی فرهنگ شده که مدام واژه مردم برایشان شده نان و آب و جواز هرزگردی ها و جنایاتشان. به قبر بزرگ تا کوچک اینها مردم خندیدند که اگر موافق یکی از کارهای این دغلکاران روسیاه باشند. خمینی برای فهمیده گفت او رهبر من است یک نارنجک به کمر حسن نوه اش میبست که خود را جلوی تانک بیاندازد و این افتخار به او هم برسد نه اینکه از جان و کیسه مردم خرج کنند و مایه بگذارند و مردم هم دندان بر جگر بقشارند که پاره های جگرشان دست این خون آشامان نیفتاده و یا خودشان در امان باشند لعنت به این حکومت جهنمی.
دوشنبه 20 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
م ر - ایران - تهران. مثل اینکه شما متوجه منظور من نشدید لطفا دوباره بخوانید تا بدانید که این وسط جریان امریکا چی بود بعد به من خبرش رو بدید.
دوشنبه 20 دی 1389

piki82 - ایتالیا - تورین
saman911 - ایران - تهران . عزیزم..من میگم معلومه که کشورهای دیگه دلشون برای ما نمیسوزه !! خودمون باید دلمون بسوزه !! وقتی از همه نظر توی تحریم هستیم...معلومه. که از هواپیما هم خبری نیست !! به خاطر اون انرژی اتمی کوفتی چند نفر. باید قربانی بشن ???? بعد شما از کشورهای دیگه ایراد میگیری ! :)
دوشنبه 20 دی 1389

dokhtare koorosh - امارات - دوبی
saman911 - ایران - تهران انقدر مزخرف نگو مگه اروپا و امریکا به ما بدهکارن؟تو که همیشه تو کامنتات از پیشرفت ایران به برکت وجود این حکومت حرف میزنی این چه جور پیشرفتیه که اگه امریکا مارو تحریم کنه این بلا ها باید به سرمون بیاد.خیلی شماها پررویین به خدا
دوشنبه 20 دی 1389

fariimah - ایران - شیراز
benjamin86 - انگلیس - اکسفورد. 11 سقوط هواپیما داشتیم. همه به خاطر جو بد بود؟ حالا نه این است که ایران فراوان باران و برف می آید. لووول
سه‌شنبه 21 دی 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
به خانواده عزیزان از دست رفته این سانحه دلخراش تسلیت میگم .خدا به بازماندگان صبر و شکیبایی بده. روحشان شاد. هر روز صبح باید خبر غم انگیز درگذشت یک یا چند نفر در سانحه ای ,بازداشت های فله ای , صدور و اجرای حکم اعدام , صدور احکام حبس تعزیری به مدت های طولانی 6سال, 10 سال گاه 20 سال بهمراه تبعید .. خبر آتش سوزی جنگل و از بین رفتن منابع طبیعی در نقاط مختلف کشور,بالا رفتن آمار فقر و فساد مالی مافیای قدرت وووو...الخ بشنویم . آخه یک انسان چقدر میتونه این همه درد و مصیبت رو تحمل کنه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 21 دی 1389

pimpa - سوئد - استکهلم
دوباره این امام زمان مموتی معلوم نیست چه میکرده که اینطور شد..
سه‌شنبه 21 دی 1389

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
iranazadiran - ایران - تهران من قبول دارم , من خودم حاضر نیستم با پرواز هواپیماهای ایران سفر کنم دیگه خدا شما رو صبر بده , این رو هم قبول دارم اگه حکومت ایران بجا اینکه به عربهای شیعه پول بده و حساب مردم ایران رو درست بده این وضعیت پیش نمیاد , قطعات هواپیما رو هم کسی نمیتونه ببینه , ما اصلا بعضی سقوط ها فقط و فقط بخاطر یه پرنده بوده که بهترین هواپیماها هم شاید باشن اما در این یه دونه به راحتی میشه گفت برج مراقبت مسوول , اون تنها کسیه که میدونه هواپیما میتونه فرود بیاد یا نه , در هوای سرد بدنه هواپیما یخ میزنه و فکر کنم همین هم باعث شده تا فشار زیادی به بال بیاد بخاطر همین شکسته , فشار هم از طرف خلبان وارد شده امیدوارم دیگه اتفاقی پیش نیاد چون فقط مردم بیچاره این وسط گیرن :)
سه‌شنبه 21 دی 1389

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
fariimah - ایران - شیراز ,,, منم میدونم هر روز برف و بارون نمیاد , قرار هم نیست سرپوش بزارم برای کارای حکومت , تنها نظرم رو درباره این پرواز گفتم نه پرواز دیگه ایی :)
سه‌شنبه 21 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
pelle - سوئد - استکهلم. درود بر شما که لب مطلب را عنوان کردید. این حکومت چاخان مزدور آدمکش فقط دنبال بهانه است که حماقتها و جنایات خود را بپوشاند. چه الم شنگه ای برای ارتباط و دوستی حکومت شاه فقید و مردم ایران با امریکا و اروپا داشتند و می گفتند آنها مستکبر هستند و ما حق مستضعفین را از آنها می گیریم. بعد شورش ببینید چه ارتباطی با روسیه و تروریستها و چین و دیگر کشورهای هم تراز خودشان داشتند و با اروپا چه بده بستانی انجام دادند و با امریکا چه قراری در قرارداد الجزایر بستند تا حتی از اسرائیل هم اسلحه خریدند. تا این زمان هم آخوند شپشو که به علی گدا معروف بود به مستکبرترین و سفاک ترین حاکم دنیا تبدیل شده ....
سه‌شنبه 21 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
.....نوچه هایشان هم هر یک خود یک مستکبر گراز صفت کرگدن گردن شده اند و ملت ایران هم که مستضعفشان حلبی آباد بود و یا روستائیانی که شاه فقید با اصلاحات ارضی شروع بازسازی و امکانات را برایشان از سپاه دانش و بهداشت و بیرون آمدن از جور و ستم خوانین شروع کرده بود و مشغول رتق و فتق امور بود. آخوند جماعت دید که شاه فقید حسابی دارد نان پر روغنش را فتیر می کند و کم کم قشر روستایی هم دیگر به خرافات مزورانه اینها گوش نمی دهند و مشتریها را از دست خواهند داد. این بود که یقه را جر دادند و خود را مصلح مردم قلمداد کردند. لعنت خدا بر خائنین از بزرگ و کوچکشان.
سه‌شنبه 21 دی 1389

tatsu - ایران - آذربایجان
اون دختر عاشق آقا کووووو ؟ نمیبینمش چرا ؟ یعنی اینقئ کوچیک شده که ما نمیتونیم ببینیم.. بیاد توجیه کنه . سند رو کنه ببینم بازم کار عوامل انگلیسی بوده یا آمریکاییی؟ احتمالا دستهایی در کار بوده ...
سه‌شنبه 21 دی 1389

homa-ir - المان - هامبورگ
در تلویزیون المان دیروز گفته شد تعداد 102 نفر دراین سانحه کشته شدند. در. ضمن این هواپیما 40 سال از مصرف ( عمرش) گذشته بوده است.
سه‌شنبه 21 دی 1389

saman911 - ایران - تهران
piki82 - ایتالیا - تورین: دوست گرامی: اشتباه شما دقیقی اینجاست ،اگر ایران الان به انرژی اتمی‌ دست پیدا نکنه دیگه نمیتونه و غربیها نمیذارند شما فکر می‌کنید ایران تا چند ساله دیگه می‌تونه نفت صادر کنه نهایت تا ۱۰۰ سال دیگه بتونه و ما اگه نتونیم انرژی اتمی‌ بسازیم نفت که تمام بشه ایران می‌شه مثل کشورهای آفریقایی و این مردم ایران هستند که بدبخت میشند نه دولت‌ها آنها میایند و میروند،نباید اینقدر سطحی به موضوع نگاه کرد مگه تاریخ نخواندید !برای ملی‌ شدن نفت انگلیسی‌‌ها چه غوغایی کردند,شاه هم که بی عرضه بود . نتونستند مصدق تحمل کنند و بالاخره بر کنارش کردند.شما در تاریخ یک نمونه نام ببرید که آمریکا و انگلیس و روسیه به کشورمان خدمت کردند اینها جز چپاول کاری نکردند.قطعاً این تحریمها در ۵۰ سال آینده اثرش نشون میده که میبینیم ایرانیها با اتکا به خودشون پیشرفت چشمگیری میکنند.مگه به فضا فرستادن ماهواره کم چیزی هست که ما اینکارو کردیم ما اگه نتونیم خودمون بکشیم بالا همیشه محتاج و بدبخت خواهیم ماند.غربیها بمب اتم بهانه کردند ما پیشرفت نکنیم.
سه‌شنبه 21 دی 1389

homa-ir - المان - هامبورگ
در تلویزیون المان دیروز گفته شد تعداد 102 نفر دراین سانحه کشته شدند. در. ضمن این هواپیما 40 سال از مصرف ( عمرش) گذشته بوده است.
سه‌شنبه 21 دی 1389

iranazadiran - ایران - تهران
benjamin86 - انگلیس - اکسفورد. ما رو گرفتی. من که چیزی از حرفات سر در نیاوردم و نمی یارم. خدا روزیت رو جای دیگه حواله کنه و به یه آدم بیکارتر سر و کارت رو بندازه تا حرفاتو خوب متوجه شه. باشه.
سه‌شنبه 21 دی 1389

ARASHK UK - لندن - لندن
تسلیت به خانوادهای قربانان این حادسه و لعنت به سران تازی صفت با این مملکت داریشون
چهار‌شنبه 22 دی 1389

odin - بلژیک - انتورپن
saman911 - ایران - تهران -شما اقا جان یا سطح فکرت همینقدر ساده و سطحیه یا خودت رو به این ساده لوحی زدی. اولآ پیشرفت در تکنولوژی و مدرنیسم در این نیست که شما بتونی بمب اتم بسازی!شرط اولش در ازادی اقتصادی و سیاسی و اجتماعیه، نه اینکه یه عده مسلسل بدست بنام سپاه و دین و زور و پررویی بخوان با دروغ و ادم کشی و زور به بمب اتم دسترسی پیدا کنن. در ضمن همه انها که قبلآ نیروگاه تمی زده بودن الان دارن چهار برابر درامدش هزینه میکنن برای برچیدنش. کسیکه میخواد در اینده حرفی برای گفتن داشته باشه میره دنبال انرژی تمیز مثل هیدروژن درون اب و هوا،میره دنبال نور خورشید نه نیروگاه اتمی انهم از مدل قدیمی و روسی ان!!!در ضمن اگر نامه روزولت و تهدید او نبود روسها تا 50سال بعد از جنگ دوم هم از ایران نمیرفتن.امریکا هیچوقت خلیج همیشه فارس ما رو عربی نخونده اما سوریه و عراق و حتا لبنان حماسیها هم به کشور ما چشم دارن، اما بخاطر رهبرهاتون که ریشه در عراق و لبنان هنوز سرمایه ما ملت به اون دزدها داده میشه و امثال شما بخاطر منافع شخصی ازشون دفاع میکنی
پنج‌شنبه 23 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.