لطیفه های روز (۲)


لطیفه های روز (2)



  • بسیجیه بچه هاشو کتک میزده . زنش میاد میگه : کوچیکه رو نزن، سیده !!
  • از یه بسیجی نوار مغزی میگیرند، میبینند بیست دقیقه اولش خالیه، آخرش هم صدای هورت کشیدن ساندیس میاد!!
  • از بسیجیه میپرسن: تو واسه چی هموطنانتو میزنی و میکشی، بخاطر خداست? یا بخاطر پوله? یا بخاطر جمهوری اسلامی؟ 
  • بسیجیه میگه: بخاطر خدا تومن پولی که جمهوری اسلامی ما هم میده!
  • بسیجیه پلیس مخفی میشه الان 3 ساله پیداش نشده.
  • بسیجیه به نامزدش می گه 4شنبه به 4شنبه دیره که همدیگر رو ببینیم، بیا 2شنبه به 2شنبه همدیگر رو ببینیم.
  • به بسیجیه میگن این شعر از کیه : سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز. میگه نمیدونم یه راهنمائی بکنید... میگن اسم شاعر تو خود شعره. میگه : اهان فهمیدم .. جواد نکونام.
  • بسیجیه بالای پل هوایی ایستاده بوده میگه: حالا ما نفهم، ما بی شعور... اینجا اصلاً آب رد میشه که پل زدن !!!!
  • به بسیجیه میگن: در رو ببند، هوای بیرون سرده. میگه: مثلاً من درو ببندم، هوای بیرون گرم میشه؟!
  • بسیجیه لخت میره فلسطین تو نواره غزه... بهش میگن چرا لخت اومدی؟ میگه مگه قرار نیست به دشمن تجاوز کنیم؟
  • بسیجیه تو ماشینش آهنگ عربی گذاشته بوده با صدای بلند. بهش گیر می دن می گه : ای بابا نمیشه تو این ماه محرم یه قرآن شاد گوش بدیم.
  • توی اتوبان تهران قم ترافیک بوده، یکی از راننده ها از می پرسه: «آقا چه خبر شده؟» میگن: «احمدی نژاد و گروگان گرفتن، گفتن یا 3 میلیارد تومن می دین یا آتیشش می زنیم. حالا مردم دارن کمک جمع می کنن». راننده می پرسه: خب تا حالا چقدر کمک کردن؟ میگه: هرکی به وسع خودش؛ 1 لیتر... 2 لیتر...
  • یه بسیجیه داشته دعا می کرده: خدایا منو نیامرز! ازش می پرسن چرا این جوری دعا می‌کنی؟ می گه دارم شکسته نفسی می کنم.
  • نامزد بسیجیه بهش میگه عزیزم خیلی باید خرجم کنی تا زنت بشم. بسیجیه از فرداش شروع میکنه به خر جمع کردن.
  • بسیجیه به زنش میگه مهرتو بذار اجرا بریم خونه بخریم.
  • احمدی‌‌‌ نژاد میره پیشه خدا ازش میپرسه،ای خدا چرا منو آفریدی؟ خدا تعجب می کنه بعد می زنه تو سر جبرائیل میگه:بازهم شن و ماسه اضافه اومد تو مسخره بازی در آوردی.
  • ساندیس در لغت نامه دهخدا: نوشیدنی پیروان خط امام ، عرق بدون الکل ، دوپینگ راهپیمایی برای اسلامگرایان که در دولت کودتا به منظور طولانی شدن صفوف نماز جمعه و ایستادن در ایستگاه های رأی گیری نیز توسط نی به بدن تزریق می گردد.
AFGPersian - سوئد - مالمو
حضرت یوسف می گفت من از همه زیباترم، یه روز شیطان اومد و بهش گفت: اینقد به خودت مطمئن نباش، ممکنه از تو زیباتر هم تو دنیا باشه ولی این منم که از من زشت تر وجود نداره.. با هم دعواشون میشه میرن پیش خدا. حضرت یوسف سربلند برمیگرده و یه قیافه ای هم پیش شیطان میاد. نوبت شیطان میشه میره تو... بر میگرده سرش پایینه و ناراحت. ازش میپرسن خب چی شد؟ میگه: جون مادرت بگو این احمدی نژاد کیه؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 9 دی 1389

waahed - بحرین - منامه
شما که میخواهید هرچه مسؤول حکومتی را بکشید هرچه بسیجی و پاسدار و بقول شما ساندیسی را بتیغ بکشید هر چه مسلمان است را قبول ندارید به هر که طرفدار حکومت است تهدید میکنید و خیلی تهدید های دیگر که اینجا جای نوشتن آن نیست , حالا من مانده ام این حکومت آینده ی باصطلاح دموکرات شما در ایران میخواهد بر کی حکومت کند !!
پنج‌شنبه 9 دی 1389

jazab - ایران - تهران
بی مزه و تکراری واز سر بیکاری
پنج‌شنبه 9 دی 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
کلی خندیدم گر چه گریه داره که این جانوران عقده ای دارن به وطن تجاوز میکنن
پنج‌شنبه 9 دی 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
خیلی جوکهای جالبی بود .اینهم از فوائد جنبش سبز که بسیجی را اینقدر بی ابرو کرد که در تمامی مملکت و قشرها سوژه جوک شد.همینجا باید گفت دیگر هیچکس در مورد شهرهای مختلف یا زبانهای دیگر جک نگوید و اگر کسی جکی در مورد دیگر هموطنان بگوید حتما نوکر خامنه ای است.همه جوکها باید در مورد بسیجی های بی ناموس باشد.اینجا جک اول که بسیجی بچه اش را کتک میزند زنش میگوید کوچیکه سید است خیلی جالب بود و واقعی واقعی.منهم واقعتی را بگویم که در دانشگاه بسیجی هایی که با ما دست نمیدادند(غیر مسلمان نجس)همه اش زنهای انچنانی میگرفتند و اب توبه روی سرشان میریختند.بچه هایی که اینها را میشناختند میگفتند اینها زنهای دستگیر شده بخاطر تن فروشی را دیده و عاشق شده انها را از زندان ازاد و بعد انها را عقد میکنند.عکسهای زمان انتخابات و طرفداران مخصوص احمدی الاغ این را ثابت میکند.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

amir-0631 - ایران - آبادان - اصفهان
قدیمی بود
پنج‌شنبه 9 دی 1389

mariamaria - ایران - تهران
ای ول، ار این به بعد به جای استفاده از کلمه رشتیه و ترکه و لره و.. فقط برای جوکها از بسیجیه استفاده کنیم! این کار از طرفی بی احترامی به قوم ها رو از بین می بره و از طرف دیگه نشون میده ما بسیجی ها رو غیر خودی میدونیم.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

feri gonzales - بلژیک - بروکسل
اونی که می گه دره ببند باحال بود_به نظر من جکهایی که ام البنین میگه بامزه تره lol
پنج‌شنبه 9 دی 1389

ben 15 munich - المان - مونیخ
قیافه و قدو قواره شو همیشه هم بدو بیراه از سازمان سواک غیره میگفتتند که این اشغالها رو همه رو سفید کردند.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

mahdi1988 - اتریش - وین
با waahed - بحرین - منامه موافقم...
پنج‌شنبه 9 دی 1389

omide azadi - ایران - تهران
مگس بسیجیه به نامزدش میگه غصه نخور عزیزم ماه عسل میبرمت توالتای حرم امام.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

reza.paris - ایران - تهران
AFGPersian - سوئد - مالمو دمت گرم حال کردم
پنج‌شنبه 9 دی 1389

trust,no,one - انگلستان - برمینگهام
خیلی بی نمک بود.الکی 5 دقیقه وقتم هدر شد
پنج‌شنبه 9 دی 1389

omide azadi - ایران - تهران
استعفای شیطان:. پروردگار محترم از آنجایی که جمهوری اسهالی در فریفتن بشر شایستگی بیشتری از این حقیر را دارد،لذا خواهشمند است با استعفای اینجانب موافقت فرمایید. جوابیه ی خدا:. جناب شیطان رجیم،به دلیل سلب شدن اختیارات اینجانب از سوی ولی وقیح بنده کاره ای نیستم.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

afshin7174 - ایران - تهران
waahed - بحرین - منامه به خبر نداری اینا حتی تو خارج هم با هم نساختن. یه اپوزوسیون هم نتونستن راه بندازن. نه عزیز اینا عرضشون ندارن که بیان ایران گنده لاتشون مجاهدین هستند که فعلا از بس توشون جاسوس بسیجی هست که ما از اتاق خواب مریم هم خبر داریم لووووووووووول
پنج‌شنبه 9 دی 1389

ساغر شکر خدایی - ترکیه - آنکارا
خلیل با حال بود مخصوصا اونی که خدا میگه شن و ماسه زیاد بود مسخره بازی درآوردی
پنج‌شنبه 9 دی 1389

amin777 - انگلستان - منچستر
من نگران اون داف هایی هستم که بعد از گران شدن بنزین در گوشه خیابان میمانند.....(دکتر شریعتی). خداوند زن را آفرید ... و به مرد ها قول داد که زن ایده آل را میتوان در هر " گوشه " زمین پیدا کرد - و زمین را " گرد " آفرید
پنج‌شنبه 9 دی 1389

behnam2009 - انگلستان - لندن
waahed - بحرین - منامه ما قرار نیست بر کسی حکومت کنیم. این مردمند که بر خودشون حکومت می کنند. ثانیا اینها که همه نام بردی یک میلیون نفر هم نمی شوند. اینها همه مگسانند دور شیرینی. وگرنه کدام عقل سالمی از جمهوری اسلامی خوشش میاد؟
پنج‌شنبه 9 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
سایت واقعا خورده به پیسی.آخه بعضی از این لطیفه ها با توجه به قومیت آن جالب است نه اسم بسیجی.بسیجی کسی بود که از خاکش در مقابل عراق و ... دفاع کرد.مقایسه کنید با دوران پهلوی و قاجار که هر چند سال یک منطقه را بدون جنگ از ایران جدا میکردند.ضمن اینکه اون عکس بالا و تناسبش با موضوع لطیفه ها بی مزه تره.و اینکه اپوزسیون بالاخره از بس توهین کردند که مدیر سایت قوانین ارسال نظر را تغییر داد.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

molven - سوئد - کالمار
7174افشین--... شما قبل از مرگ جام زهر را سر کشید نوبت شما هم میرسه
پنج‌شنبه 9 دی 1389

kiarash2020 - ایران - تهران
با سلام اینقدر از کلمه بسیجی در اول جوک ها استفاده نکنید دیدن این کلمه اعصاب رو ناراحت میکنه
پنج‌شنبه 9 دی 1389

keykalhor - ایران - تهران
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز الکی به کسایی که رفتن جبهه و برای ایران جنگیدن نگو بسیجی.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

گاگولی - مالزی - سایبر
تکلیف ما که دلخوشیمون خندیدن به ترکها و لرها و قزوینی ها و رشتی ها و اصفهونی ها و یزدی ها و تهرونیها و .. بود چیه ؟. این بسیجیها فرهنگه مارو چپاول کردن حالا میخوان جک های خنده دارمونو هم با این جوکهای مزخرف عوض کنن ؟
پنج‌شنبه 9 دی 1389

Rahsaba - اتریش - کلاگنفورت
ساندیس در لغت نامه دهخدا: نوشیدنی پیروان خط امام ، عرق بدون الکل ، دوپینگ راهپیمایی برای اسلامگرایان که در دولت کودتا به منظور طولانی شدن صفوف نماز جمعه و ایستادن در ایستگاه های رأی گیری نیز توسط نی به بدن تزریق می گردد... حالا توصیه می کنم کلمۀ لباس شخصی رو هم که بعد از این به دهخدا اضافه کردم رو ملاحظه بفرمایید. کی بشه عضویت مارو لغو کنند. این رو دیروز در بالاترین لینک کرده بودم
جمعه 10 دی 1389

love-iran - ایران - مشهد
چه عجب قوانین گذاشتین امیدوارم اجرا شود و افرادی که توهین میکنن تائید نشود زیرا فرهنگ و طریقه حرف زدن نشانه شخصیت هر انسانی هست عکس مطلب چه ربطی به جک ها داشت اینها همه مال 10 سال پیش بود لطف کنید این بسیجی ها رو هم معروف نکنید
جمعه 10 دی 1389

azin_nanaz1 - سوئد - یوتبوری
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز هر چقدر سعی کردم دلم راضی نشد که جوابت رو ندم.. اخه ... بسیجی کی جلوی عراق ایستاد???? از جنوب که خود جنوبیهای با غیرت دفاع کردند ...توی جبهه هم که هر چی بچه های کم سن و سال جمع شده بودن.. بسیجی کجا بود
جمعه 10 دی 1389

کاسیت - ایران - خرم اباد
به احمدی نژاد میگن تورو خدا قیافت همینجوریه یا اینکه داری مسخره بازی در میاری
جمعه 10 دی 1389

AFGPersian - سوئد - مالمو
رضا پاریس . قابلی نداشت عزیز
جمعه 10 دی 1389

kara - هلند - رتردام
در ارتباط با بحث‌های مطرح شده ذکر چند نکته خالی‌ از فایده نیست:. ۱- رزمندگان دلیری که تحت نام بسیج از وطن دفاع کردند ربطی‌ به بسیجی‌ ندارند. آنها یا رفته اند یا کنار گذشته شده اند. آن روزهای حماسه کجا و این بسیجی‌ امروز کجا. نام بسیجی‌ را به لجن کشیده اند تا ما تنها با خاطره ای‌ از آن روزها دل‌ خوش داریم و به یاد یارانی باشیم که دلیرانه قلب مهربانشان سنگ صبور مان بود. بیائیم از این ببعد آنان را دلیران وطن بنامیم نه‌ بسیجی‌. ۲- از آنجا که معنی‌ امروز بسیجی‌ مساوی با جنایت است، گفتن جوک و طنز در قالب بسیجی‌ کاملا توجیه پذیر است. . ۳- بسیار خوشحالم که مردم جایگزین بسیار خوبی‌ در جوکها یافته اند. چرا که طنز برای قومیتها جز توهین و کاشتن تخم نفاق نتیجه ای‌ ندارد.
جمعه 10 دی 1389

shana - ایران - خوزستان
گل دخترعاشق رهبر . بین بسیجی رزمنده جبهه های جنگ با بسیجی ساندیس خور عاشق رهبر یه دنیا فرقه
جمعه 10 دی 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
Afshin7174ایران تهران .خدا را شکر تا احمدی نژاد و دار و دسته رهبر چلاقت هستن نیازی به اپوزیسیون نیست .خودشون دست اندر کار سرنگونی هستند.ضمنا سرویس ضد اطلاعات مجاهدین متاسفانه هنوز بهتر از شما عمل میکنه .به طوریکه اسم بچه بعدی احمدی نژاد قطعا مسعود خواهد بود.
جمعه 10 دی 1389

رزیتا - ایران - همدان
... دختر عاشق از روی کامنت :( shana - ایران - خوزستان. گل دخترعاشق رهبر . بین بسیجی رزمنده جبهه های جنگ با بسیجی ساندیس خور عاشق رهبر یه دنیا فرقه). صد هزار بار بنویس بلکه عاقل شی
یکشنبه 12 دی 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.