پیش بینی دکتر محمد مصدق در مورد ایران امروز


پیش بینی دکتر محمد مصدق در مورد ایران امروز


گفتگوی شادروان دکتر مصدق با آندره بریسو، خبرنگار فرانسوی در 15 ژوئیه 1951

مصدق به من گفت: در مورد ملی کردن نفت رودرروی انگلیسی ها قرار گرفته است و گفتگویش با هریمن، رئیس جمهور آمریکا و جنگ سازمان های جاسوسی علیه ایران را پیش کشید.

پس از لحظاتی افزود: من پیر شده ام. فکر نمیکنم به سن هشتاد برسم (در آن زمان 71 ساله بود و 87 سال عمر کرد). شاید هرگز نتوانم به آنچه برای کشورم آرزو میکنم جامه عمل بپوشانم ولی مطمئنم دیگران خواهند آمد، که پس از من این کار ها را به انجام خواهند رسانید. آنها امپریالیست ها و شوروی ها را بیرون خواهند کرد. شاه را یا از بین میبرند و یا اخراج میکنند. او با این که نرم خوست، آرزوی بزرگش این است که جای کورش را بگیرد و همه کاره مملکت شود.

فکر نمیکنم حزب توده قادر به گرفتن و حفظ قدرت باشد.همینطور ارتش را توانا برای بر خاستن و بر پایی یک نظام دیکتاتوری نمی بینم. امیدوارم سر کرده های شیعه قصد جدی برای ورود به عرصه سیاست نداشته باشند. اگر چنین شود، ایران در آستانه وضعیت فاجعه آمیزی قرار خواهد گرفت که بدوا همسایگان ایران (عراق، سوریه و اردن) را در حالت جنگی با ما قرار میدهد.

من واقعا از این تشکیلات مذهبی هراس دارم. درست است که ما مسلمان هستیم، ولی در واقع عرب نسیتیم و رودرروی سنی ها قرار داریم. بدین ترتیب تشکیلات آخوند های شیعه با آن سلسله مراتب و امکانات اگر به قدرت دست یابد، ما در داخل مواجه با انقلابی خونین خواهیم شد و در خارج باید نتایج جهاد علیه عراق و اردن و سوربه را تحمل کنیم.

فکر نمیکنم مصر و حتی اسرائیل مداخله کنند. به هر حال اگر این فرض آخری تحقق پیدا کند، یک آیت اللهی وارد عرصه میشود و نهضتی مالامال از نفرت علیه غرب و حتا ضد یهود و در دشمنی با عرب های سنی راه خواهد انداخت و ای بسا که خیابان ها جای جسد و خون خواهد شد.

Andre Brissaud, le Crapouillot. Nouvelle serie. Decembre 1986, La France
karkas - ایران - اصفهان
اماما ! من بر آن سیمای همچون عَنترت ر...م/بر آن ریش و سبیل و صورت بد منظرت ر...م/گرچه دورم با تاسف از حضور انورت لیکن،/من مخلص غیاباً بر حضور عَن وَرت ر...م/امامی، رهبری، اما بقدر خر نمیفهمی/به ریشت ، بر آن فهمِ هم از خر کمترت ر...م/به توضیح المسائل ، آن اراجیفی که بنوشتی/به تالیفات بی ارج و بهای دیگرت ر...م/به تسبیح و عَبا و جامه ی تقوی که پوشیدی/بر آن عمامه ی پیچیده بر دور سرت ر...م/شنیدم گفته ای مسجد بُوَد از بهر ما سنگر/به سرتاپای آن مسجد که باشد سنگرت ر...م/ز حزب اللّهیان تشکیل نیرو دادی و لشکر/به نیرویت، به حزبت، بر تمام لشکرت ! ر...م/نه تنها بر خودت بل بر طرفــدارانت ای خائن/که بر فرق پسر، دختر، برادر، خواهرت ر...م/نداری چون پدر، من از پدر چیزی نمی گویم/ولی ای بی حیا رهبر به روح مادرت ر...م/عیال مهربانت وقت ریدن شد فراموشم/کنون (با عذرخواهی) بر دهان همسرت ر...م/
سه‌شنبه 7 دی 1389

karkas - ایران - اصفهان
تو ر...ی بر تمــام مملکت منهم پی جبران/ز انگشتان پا بگرفته تا فرق سرت ر...م/تو آن جغدی که بال و پر ترا بخشید آن کوسه/روا باشــد اگـر گـویـم که بر بال و پرت ر...م/بُوَد گوش تو کر، فریاد ملت بی اثر، ای خر/کنون من ای خر مُظطَر، بر آن گوش کرت ر...م/اگر اسلام اهریمن برایت بوده است آیین/بر الله ت، به قرآنت، بر آن دین سراسر نکبتت---/اگراینست ترا دین وَ گر اینست پِیغمبَر،/به آئینت، به دینت، بر سر پیغمبرت ر...م/شعر از بنده نیست فقط ان را copy,paste کردم
سه‌شنبه 7 دی 1389

شیر بیشه مازندران - ایران - مازندران
خدایش بیامرزد.
سه‌شنبه 7 دی 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
خلایق آنچه لایق ،. اگر احمدی نژاد رئیس جهمور است پس مردم لایق همین هستند و اگر خامنه رهبر جهان شیعه است پس به انتخاب همین جان به کفان مذهب شیعه است .،،،.،. وقتی که صحبت إز بنیاد اسلام میشود بعضی ها می گویند ،! من مخالف این آخوند ها هستم ولی به اعتقاداتم پایبند هستم !! سؤال من کافر و مرتد از آدمهای مخالف خامنه و موافق جمهوری إسلامی این است !! آیا مبلّغ دین و مذهب شیعه راهبه های دیر هستند یا همین آخوند های که شما دوست ندارید هستند؟؟؟؟ پس نتیجه میگیریم که احمدی نژاد و خامنه از سر بعضی ها هم زیاد هست ،،. اگر سؤال مفهوم نبود به بزرگواری خودتان ببخشید  
سه‌شنبه 7 دی 1389

Shomali - ایران - لاهیجان
روح این بزرگمرد شاد باد
سه‌شنبه 7 دی 1389

علیرضا-علیدوستی-فیلیپین - فیلیپین - مانیل
ای بابا اخوندها در دویست سال پیش هم بهترین خرهارو سوار میشدن الان هم همینطوره خمینی صغیر که اون موقع تو تبعید بود بهترین جای فرانسه حالشو میبرد مثلا تبعید بود این نیز بگذرد حالا هم علی جون داره ژن درمانی میکنه بیچاره مردم از این چیزا بی خبرند
سه‌شنبه 7 دی 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
واقعا این بزرگ مرد تاریخ ایران دقیقا همه را درست میشناختند. از ان شاه بی تدبیر وترسو که تا تقی به توقی میخورد مملکت را ترک میکرد و اخرش هم ملت مظلوم ایران را به چنگ این افت الله های اسهالی انداخت که بیش از 30 سال است ملت خواب خوش به چشم خود ندیده اند از این مستکبران بی دین و ضد بشریت ایران و دنیا را به خاک و خون کشیده اند و ادعای اسلامیتشان کون خر را پاره کرده است.و به واسطه همین اسلامیشان از خون ملت ایران زندگیشان را رنگین کرده اند.مرگ بر هر سیستم یا نطام دینی که مردم را سرکیسه وتجاوز به حقوق حقه بشریت کند جه اعلا وچه پوشت پرده.
سه‌شنبه 7 دی 1389

babak1960 - لوگزامبورگ - لوگزامبورگ
درود بر دکتر مصدق و تبلور سخنانش علی صارمی که امروز برای ایران و ایرانی بعد از 23 سال زندان سیاسی با افتخار بالائ دار رفت و ننگ بر ملاهای ضد ایران و ضد خدا
سه‌شنبه 7 دی 1389

iman78 - انگلیس - برایتون
ازدوستان feminismوپهلوان مفرد بخاطر راهنمایتان بسیار متشکرم واقعا مفید بود مرسی دوستان
سه‌شنبه 7 دی 1389

delmorde - سوئد - یوتوبوری
خدا او را رحت کند. مردی وطن دوست بود و دموکرات و اندیشمند. ولی سیاستهای تجاوزکارانه انگلیس و امریکا نگذاشتند به ایران خدمت کند. او برنامه های خوبی برای پیشرفت و استقلال واقعی ایران داشت اما ارتشیان درراس ان زاهدی به او و ملت خیانت کردند. او به شاه گفت تو میتوانی باقی بمانی اما در امور سیاسی و اداره کشور دخالت نکن. طالب حکومت مشروطه سلطنتی بود. ولی از انجا که شاه می خواست دکتاتور باشد به انگلیس فرارکرد وبعد با دسیسه انها و امریکا با شرایط برگشت و پس از مدتی دیدیم چه شدیم. درست پیشبیند کرده بود چون واقعا یک سیاستمدار بود.
سه‌شنبه 7 دی 1389

sami_rad - انگلیس - لندن
روحش شاد بزرگ مرد ایران.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

feminism - انگلستان - لندن
iman78 عزیز , خواهش میکنم دوست من any time . خندان باشی.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
karkas - ایران - اصفهان . یا حق...دمت گرم.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

sasan4 - ایران - تهران
روحت شاد دوست حقیقی مردم.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

togyan - انگلیس - لندن
karkas - ایران - اصفهان. خیلی شعر با حالی بود. مرسی .افرین. خیلی دمت گرم. با سپاس از شما.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
karkas - ایران - اصفهان -- دمت گرم, چه خودت گفته باشی چه کس دیگری, باید بگم که خیلی قشنگ سرودی. این اراذل و در راس آنها خایمنه ای لیاقت بیشتر از این را ندارند, به امید خدا بزودی همه باهم بر سر سید علی سگ دست می.....نیم.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

keykalhor - ایران - تهران
karkas - ایران - اصفهان -... بفهم چه چیزی رو داری کپی میکنی . درود بر مصدق که این بزرگمرد هم آخوند ها رو قبول نداشت.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

zayandehroodi - دانمارک - کبنهاک
خدا لعنت کند بر پدر و مادر کسی که در این کامنتها از خدا و امامان معصوم و دین و مذهب فحش و ناسزا بنویسد. باور کنید ای ملعونان سزای کسی که به مقدسات اسلام توهین کند جز گمراهی و مردن با ذلت نخواهد بود. برای همه این نافهمها ارزوی نابودی را از خداوند منان خواستارم.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
این همان حرفی بود که دکتر بختیار در آن آخرین روزهای هیستری بزرگ گفت که دیکتاتوری نعلین هزار مرتبه مهیب تر از دیکتاتوری چکمه است .. ؛ حیف که هیچ گوشی شنوا و فرمانبردار مرغ طوفان آن روزگار نبود که اگر بودند کسانی اینچنین ، حالا همگی در هیاهوی بیرون آوردن سر گاو از خُمره نبودیم...
چهار‌شنبه 8 دی 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
karkas - ایران - اصفهان وافعا دمت گرم از هر کجا کپی کردی.دورود بر نویسنده . این شجره نامه را باید به بارگاه افت الله فجیح اسهالی ارسال کرد تا حال کند.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

farhad352 - ایران - تهران
. اسلام ننگین از اولین روز آغاز خواب دیدن و هذیان گفتن محمد تازی با دروغ و وعده وعید های سر خرمنی آغاز شد تا ساده لوحان خوش باور را با تحمیق و فریب به استعمار و بردگی کشد و از گذر ابلهان فریفته شده برای خود جا و مکانی سازد هرچند این موقعیت و مقام بر گورستان انسانهای بیگناه و خردمند باشد. آئین محمد در هرکجا رفت با خود ، فریفتگان ابلهی را میبرد که در هر دو سوی اندیشه آنها دست یابی به بهشت بنا نهاده شده در تفکرات عوام فریبانه محمد بود . اگر بکشند برای خدا کشته اند و پاداش بهشت در انتتظار دارند و اگر هم کشته شوند باز هم در بهشت جای یافته و از دختران زیبا و انواع زنان زیبا و مردان خوش صورت و خوردنیهای لذیذ بهره میبرند!. این دجال تازی با این وعده های نسیه و بی پشتوانه توانست عرب های تازی گرسنه و ملخ خور را به تحرک و کشور گشایی وا داشته و با تجاوز و کشتار ،آیین و فریب و نیرنگ قتل و جنایت خود را گسترش دهد.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

farhad352 - ایران - تهران
اما هموطن من ، بخود آی و بیاندیش.. چگونه خدای مهربان تنها یک نفر را بنده خاص خود آفریده است و در عین عدالت بقیه را برای بردگی او آفریده است؟. این تازی بیسواد ابله چگونه با گرفتن خمس و زکوت و دیه و فطریه و صدقه از شما برای خدایش گدایی میکند و انگاه خدای او سبحان و رحمان هم هست؟. تا کی در زیر بار حماقت تن به اسارت تازی زاده های مهاجم و متجاوز سپردن و ننگ آخوند مفت خور و مرده خوار را تحمل کردن؟
چهار‌شنبه 8 دی 1389

farhad352 - ایران - تهران
. به خود آی که نیرنگ آخوند و ملا و آیین بربریت و تجاوز اسلامی چون حنایی بیرنگ جلوه فریبش را از دست داده است و روز به پا خواستن است و گرفتن انتقام از این بی وطنان بی شرف. درود بر تو ای آزاده مردو زن ایرانی که به هر ترتیبی در بر اندازی این تازیان بیشرف لحظه ای قرار و آرام نداری و برای روز آخوند مرگی و حلق آویز کردن . این پس مانده های بوگندوی آخوندی روز شماری میکنی. زنده باد آزادی و آزادگی ،هوشیاری و ستیز بی امان در بر اندازی خرافه و عوام فریبی ملایان خائن و جانی.با خود بیاندیش که اگر دست و پای دجال زاده های عربی قدرت شفاعت از تو را دارند چرا برای حفظ جان بیمقدار و مفت خور خود نتوانستند کاری بکنند و هوشیاران زمان آنها را بدرک واصل کردند. اگر ابوالفضل توانا بود چرا از حفظ جان حسین و توله سگ هایش در موقع زنده بودن عاجز بودو انها را کشتند؟اگر رضای بیشرف از غیب خبر داشت چرا با خوردن انگور سمی بمیرد و تن مفت خوار و طماعش در زیر خاک ابزار فریب شما گردد؟
چهار‌شنبه 8 دی 1389

farhad352 - ایران - تهران
هموطن من بیدار شو و دست از خوش باوری هایت بردار...با مطالعه کتاب های استاد دکتر مسعود انصاری و هزاران اندیشمند دیگر به خودت جرات . هوشیاری بده تا در خواب غفلت همچنان چون موش در بند ملایان هذیان گوی مرده خوار باقی نمانی... مرگ بر جهل و استبداد و آخوند واسلام پرستی
چهار‌شنبه 8 دی 1389

bluestar - ایران - تهران
خدا رحمتش کنه. مرحوم دکتر مصدق ملی ترین ایرانی مذهبی بود
چهار‌شنبه 8 دی 1389

saman911 - ایران - تهران
روحت شاد دکتر مصدق,شرم و ننگ بر اون شاه خائن که قدر تو رو ندونست. و با امریکا و انگلیس به ایران خیانت کردند.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

MNS - امریکا - مورگن هیل
karkas - ایران - اصفهان خیلی مرسی واقعا صفا کردم حرف دل من زدی من هم خیلی وقت بود ه دلم میخواست بر....م به هیکل اینا ولی نمیدونستم چطوری
چهار‌شنبه 8 دی 1389

mashady - انگلیس - منچستر
خدا نیامرزه اون شاه بی عرضه و منفور رو (ممد دماغ پهنی فرزند رضا کچل)طرفداران دکتر مصدق بلند بگن اللهی امین
چهار‌شنبه 8 دی 1389

ام البنین - ایران - تهران
اگر بود هم اوضاع همین بود . از ماست که بر مماست . وقتی احترام گذاشتن به شخص مملکت را یاد نگرفتیم و فقط بد و بیراه گفتن و دورنگی و غرغر کردن را بلدیم چه مصدق چه شاه و چه جمهوری اسلامی
چهار‌شنبه 8 دی 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
این است تفاوت بینش مردی که دانش سیاسی و اجتماعی دارد با بیسوادانی که در شبکه های ماهواره ای ظاهر می شوند. او سی سال قبل از این انقلاب آن را و عواقب آن را درست پیش بینی کرد. اینها سی سال بعد از انقلاب هنوز شعورشان نمی رسد که چه اتفاقی افتاده و می گویند اصلا ما نفهمیدیم این خمینی را یکدفعه آمریکایی ها و انگلیسی ها از کجا آوردند؟ کی اصلا فکرش را می کرد آخوندها یکروز در این مملکت سر کار بیایند. و پیش بینی شان هم همان جمله سی ساله همییشگی: کار رژیم همین امروز و فردا تمام است. متاسفانه امروز هیچ فرد صاحب نظری آینده خوبی برای کشور نمی بیند و میان رویا تا واقعیت فاصله زیادی هست.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

Pezhman - اتریش - وین
مصدق یادت گرامی باد
چهار‌شنبه 8 دی 1389

prhm - ایران - رشت
بعد از مشروطه با هر تحول سیاسی عقبتر می ریم ( به جز دوره کوتاه 30 تا 32 ) آخر عاقبت این کشور چی می خواد بشه...
چهار‌شنبه 8 دی 1389

ezatdf - ایران - تهران
هشتاد درصد وضع فعلی ایران نتیجه عملکرد مصدق است. شاه جوان و دمکرات قبل از سال 32 را تبدیل به دیکتاتور سرکوبگر کرد. درحالیکه نمی توانست شاه را به واسطه قسمی که خورده بود و پشت قران هم نوشته بود از سلطنت خلع کند فقط او را تبدیل به ببر زخم خورده ای کرد و به جان ملت انداخت و نتیجه اش حکومت آخوندی شد و از طرفی می توانست جبهه دومی هم به نام ملی کردن نفت بر علیه انگلیس و آمریکا باز نکند تا بدینسان کله پایش نکنند
چهار‌شنبه 8 دی 1389

شاهین آریا - انگلستان - چاتام
ملت ایران خیلی خوش باور است. بخوبی بیاد دارم که آنزمان کار مردم شده بود زنده باد ومرده باد گفتن شاه ومصدق. من پسربچه هفت ساله مجبوربودم صبح تاشب کارکنم تا لقمه نانی به دست بیاورم وشب چون سگ درگوشه خانه دوستی وفامیلی بخوابم. رهبران من شاه ومصدق کجا بودند رهبران مذهبی وخیرخواهان اصلا پیدایشان نبود. همه به فکر شهرت وثروت وآسایش خود بودند و احزاب و دستجات را به جان مردم انداخته بودند. از عزیزان پرسش میکنم آیا ما ملت ایران آنوقت ها بدبخت بودیم یا حالا بدبخت تریم. چرا همه اش باید توسری بخوریم. تند میریم میخوریم زمین. زیرا سیاست نداریم و سیاستمدار هم که ایوالله ........
چهار‌شنبه 8 دی 1389

neda atenii - یونان - اتن
ایران -اصفهان وای از دست تو من چقدر خندیدم مرسی
چهار‌شنبه 8 دی 1389

پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
مثل نامه منسوب به یزدگرد سوم که به عمر خطاب نوشته بود این سخنان هم زایده اندیشه و توهم بعضی از افراد معلوم الحال و خیال پرداز می باشد.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
مصدق بدون شک بزرگترین مرد چند صد سال اخیر تاریخ معاصر ایران است.روحت شاد راهت پر رهرو.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

scarface360 - ایران - مشهد
درود بر مصدق
چهار‌شنبه 8 دی 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
ما مو می دیدیم ولی مرحوم دکتر محمد مصدق پیچش مو.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

delmorde - سوئد - یوتوبوری
اتیلا - ژاپن - توکیو من با شما کاملا موافقم. تازه اینها خیلی از قوانین اسلامی را جرات نمی کنند در دنیای امروز اجرا کنند وگرنه وضع بمراتب بدتر از اینست. اگر ائین اسلام را کسی قبول دارد باید بداند اخوند و مفتی دانایان و مبلغان و میتوانند مجریان ان باشند. فکر نکنید اگر مفتی ها در کشوری حکومت کنندبهتراز اخوندها عمل می کنند نمونه کوچکش طالبانها.بمراتب سختگیرترند. چون دقیقا از روی قران عمل می کند. اما در اصل هردو از یک قماشند.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
. zayandehroodi - دانمارک - کبنهاک.، خدا لعنت کند به خودش که اصلاً وجود ندارد .، و من لعنت و نفرین میفرستم به دین و دین پرستان که مثل گوسفند فقط بلدند تقلید کنند و درود میفرستم به یزید و خانواده محترمش که آن یاغی آفسار بریده را مثل سگ کُشتند .،.، بدرود.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

saeed_iranian - تهران - پردیس
درود بر دکتر محمد مصدق! سیل سیال نگاه سبزت را از میان کتابهای تاریخ همه ی سالهای دربرای شناخت دکتر مصدق و افکار و اعمال او و قضاوت واقعی و منصفانه کارهای او، سند و مقاله و .. درود بر او که چنین آینده را پیش بینی می کرد-خواندنم و درس ندادنشان بریدم و به سپید ترین برگ دفتر چسباندم.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
karkas - ایران - اصفهان. ممنونم از تو دوست عزیز
چهار‌شنبه 8 دی 1389

bolour - سوییس - زوریخ
karkas - ایران - اصفهان, با سپاس از شعر بسیار زیبا ،،چون خیلی‌ وقته که هر چی‌ فکر می‌کنم نتونستم تنفرمو ابراز کنم ،،خیلی‌ خندیدم و کلی‌ دلم خنک شد.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

habibollah - ایران - تهران
روحش شاد.ولی باورکنیدکه مصدق ومصدقها هیچ کاره ان.ج ا روآمریکاوانگلیس آوردن روی کاروتازمانیکه نخوان ج ا فعلا هست.ومثل روزروشنه که حالاحالاهاهستن.
چهار‌شنبه 8 دی 1389

davidmoor - سوئد - یوتبوری
مصدق مخالف دین با سیاست بود سوئد یوتبوری
چهار‌شنبه 8 دی 1389

اسالم تالش - ایران - اسالم
فقط گریم گرفت همین
پنج‌شنبه 9 دی 1389

gogoli - ایران - تهران
Pezhman - اتریش - وین .. چطوری دوست با مطالعه من؟ میدونستی مرحوم مصدق ملی گرایی بود که همواره جانب اعتدال رو رعایت کرد و هرگز به دام ضدیت با مذهب نیفتاد؟ . .
پنج‌شنبه 9 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
حضرت امام خامنه ای در خصوص مصدق فرمودند "مصدق انسان آزاده‌ای بود" و به قول آیت الله خمینی که فرمودند:"دکتر مصدق برای مملکت می‌خواست خدمت کند ولی یکی از اشتباهاتش این بود که وقتی قدرت دستش آمد این را (منظور شاه است) خفه نکرد ."
پنج‌شنبه 9 دی 1389

f.berlin - ایران - تهران
kakas-ایران-اصفهان هزاران به به وچه چه بان شعر تو ای کرکس که منهم سهم خود هر شب به روز و بر شبش ر....دم اا
پنج‌شنبه 9 دی 1389

پهلوون مفرد - آلمان - کلن
iman78 - انگلیس - برایتون با درود و پوزش از تأخیر در جواب، ما را شرمنده نفرمایید قابلی نداشت...
پنج‌شنبه 9 دی 1389

ciooc20 - ایران - تهران
اسلام به خودی خود ندارد عیبی هرعیب که هست از مسلمانی ماست دین اسلام بهترین و کامل ترین دینی است که خداوند توسط جبریل امین برحضرت محمد مصطفی (ص) نازل کرد و این کلمات رکیک و زشت دوراز انصاف می باشد .بهترنیست که تحقیق کنیم و بعد نظردهیم خود من با اتفاقاتی درکشورم بعداز انتخابات افتاد خیلی متاسف شدم و دل خوشی از این خامنه ای و احمدی نژاد ندارم ولی این دلیل نمی شود که ما به خود این اجازه را بدهیم و توهین به دینمان کنیم آیا مسیحیان هم مانند شما به دینشان اینگونه توهین می کنند اگر بعضی آخوندها بعد عمل کردند دلیل نمی شود که اصل اسلام را ما زیرسوال ببریم بهتراست که کتابهای دکتر شریعتی را مطالعه کنیدو کتابهای اسلام شناسان شرقی را مطالعه کنیم البته گاندی رهبر فقید هندوستان از امام حسین (ع) یادکرده و نیزاز امام حسین (ع) یاد گرفته که اگر مسلمان نیستید لااقل آزاده باشید .
پنج‌شنبه 9 دی 1389

f.berlin - ایران - تهران
karkas - ایران - اصفهان ایا ای مرغ خوش الحان که نیک از اصفهان گفتی سخنهای بجائی را که در دل بود نهان گفتی - دعای ملت ایران تو را همراه ای کرکس - که حرف ملت ایران تو از نصف جهان گفتی .
پنج‌شنبه 9 دی 1389

sasan4 - ایران - تهران
saman911 - ایران - تهران ،سامان جان،متاسفانه آیت ا.. کاشانی با لجاجت بر سر جنگ قدرت با مصدق،پشت مصدق را خالی کرد (و به تبع او مردم هم پشتش را خالی کردند)و در سقوط مصدق نقش بسزائی داشت و کودتا علیه او پیروز شد،امیدوارم بدون موضعگیری عجولانه و با بررسی منابع مستقل(نه منابع رژیم) این حقیقت را دریابی.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

ضد خ.ر - ایران - تهران
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز ،شما از کجا فهمیدی که منظور خمینی از اشتباه مصدق که وقتی که به قدرت رسید چرا این را خفه نکرد (شاه)بوده نه چیز دیگر.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
انگلیسها و غربیها با فرستادن خمینی و دار و دسته اش به ایران از مصدق و مردم ایران انتقام سختی گرفتند. روحش شاد و نابودباد رژیم جهل و جنایت ولی وقیح
پنج‌شنبه 9 دی 1389

گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز
ضد خ.ر - ایران - تهران مگه طرف حساب امام خمینی(ره) کی بود؟با کی مشکل داشت؟ اگه واقعا نمی دونی بدون و اگه هم خودت رو زدی به اون راه که هیچ.
پنج‌شنبه 9 دی 1389

zayandehroodi - دانمارک - کبنهاک
ciooc20 ایران-تهران دمت گرم خوشم اومد حرف دل من و میلیونها مسلملن دیگه رو زدی ولی میدونی به نظر من جواب نافهمانی که کامنتهای بی معنی و دور از عقل میزنند خاموشی است اخه اینا اصلا دین و ایمون حالیشون نیست بازم به حیوانها که شکر خدا رو میکنند ولی اینان بزدلان و دنیا پرستان و مفت خوران هستند که هر چی بیشتر یه حال خودشون بمونند دیوانه تر میشند کار و زندگی هم ندارند یه مشت ادمای بز دا کشورشون رو رها کردند و از وطن دوستی حرف میزنند. لعنت بر هر چی ادم نفهم و بی دین.
جمعه 10 دی 1389

Pezhman - اتریش - وین
gogoli - ایران - تهران.. درود برشما. مرحوم مصدق:من واقعا از این تشکیلات مذهبی هراس دارم. تشکیلات آخوند های شیعه با آن سلسله مراتب و امکانات اگر به قدرت دست یابد، ما در داخل مواجه با انقلابی خونین خواهیم شد. به هر حال یک آیت اللهی وارد عرصه میشود و نهضتی مالامال از نفرت علیه غرب و حتا ضد یهود و در دشمنی با عرب های سنی راه خواهد انداخت و ای بسا که خیابان ها جای جسد و خون خواهد شد....فکر نمیکنم باتوجه به سخنان بالا. شاد روان مصدق خواهان ومدافع دخالت دین در سیاست می بود. مطمئن باشید. اگربرفرض محال من رهبر آدمخورهای افریقایی میشدم هرگزروز اول فتوا نمی دادم آدمخوری غدقن و بد است . حتما آبگوشت فرداشون میشدم.لوول ضمنا"من هم بچه شیعه هستم.کهریزک دیوانه ام کرده.باچه قلمی وچه دلی میشود این عاشورای فرهنگی را نوشت و بیان کرد .قربانیان چه کسانی بودند؟دختران وپسران دانشجو.به چه جرمی؟...دراتریش اگر یک دانشجو حتی اگر مجرم باشد. چنین شود.آخر زمان برای همه احزاب سیاسیش خواهد بود.عزیز سعادت ایران وایرانی مارا هدف است محراب ومصدق بهانه است. پیروز باشید
جمعه 10 دی 1389

ضد خ.ر - ایران - تهران
گل دختر عاشق رهبر - ایران - اهواز ،از اینکه منظورم را نفهمیدی خنده ام می گیرد.ها ها ها
جمعه 10 دی 1389

+1
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.