هشدار شدیداللحن آیت‌الله وحید در مورد نمایش چهره حضرت ابوالفضل در سریال مختار


هشدار شدیداللحن آیت‌الله وحید
در مورد نمایش چهره حضرت ابوالفضل در سریال مختار

سایت مشرق نوشت:

آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید، در سخنانی خوددر آستانه ماه محرم الحرام در جمع مبلغان اعزامی تصریح کرد: «آنچه من شنیده ام که خدا نکند که چنین باشد، غلطی است که می خواهند انجام بدهند که اگر این غلط را انجام دادند، من وظیفه ام این است که به آنها گوشزد کنم، اگر سعادتمند باشند در دنیا بیچاره خواهند شد و اگر اهل شقاوت باشند در دنیا آسیبی به آنها نخواهد رسید ولی آن وقتی که دست بریده حضرت عباس(ع) وارد محشر بشود، کمر همه آنها را خواهد شکست که برای ابد از رحمت خدا محروم باشند.» 

این مرجع تقلید با بیان اینکه «شنیده ام می خواهند قمر بنی هاشم(ع) را به نقش هنرپیشه ها درآورند؛» تأکید کردند: «کسی که حجت خدا مقابل قبر او می ایستد و می گوید "سلام خدا، سلام تمام انبیاء(ع)، سلام تمام اوصیاء(ع) و سلام تمام شهداء بر تو یابن امیرالمؤمنین؛ کسی که هر صبح و شب، خدا و 124هزار پیغمبر به او سلام می کنند، این را می خواهند به نقش هنرپیشه ها درآورند.» 

وی افزود: «خدا نکند چنین غلطی بکنند؛ آن وقت هر چه پیش آید و هر چه ما بگوییم معذوریم.»

آیت الله وحید خراسانی تأکید کرد: «اگر چنین غلطی بکنند بدانند که تاسوعای امسال، غیر از تاسوعاهای هر سال است. در اثر این صحبت غلط، باید جوان های غیرتمند فانی در قمر بنی هاشم(ع)، روز تاسوعای امسال، محشری برپا کنند در عزای قمر بنی هاشم(ع) تا بگویند ای دست‌بریده کربلا..! ای فرق سر پاشیده از عمود در راه خدا..! تو، تو بالاتر از اینی.» 

آیت الله وحید در ادامه از شدت ناراحتی از شنیدن چنین خبری فریاد کشیدند: «ای روزگار..! ای دنیای ناپایدار..! باید روزگاری بشود که ما زنده باشیم و در این روزگار بخواهند هنرپیشه‌ها نقش او را به مردم نشان بدهند..؟! مردم..! بدانید! این نقشه ها برای این است که وقتی قمر بنی هاشم(ع) را به آن صورت نشان دادند، دیگر این سوز و گداز در روضه ها نباشد. برای این است که آن کسانی که آن صحنه را ببینند و آن هنرپیشه را تماشا کنند دیگر آنچنان که باید، در عزای او نسوزند. ولی باید بدانند اگر با چکمه و با کراوات خواستند این چراغ را خاموش کنند و نشد، با این ریش ها و با این یقه های باز هم این نور خدا خاموش شدنی نیست، دیگر ختم کلام.»

رئیس مرکز سیما فیلم : تصاویر مربوط به چهره حضرت ابوالفضل در سریال مختارنامه حذف شد

 رئیس مرکز سیما فیلم گفت: صحنه‌های مربوط به چهره نورانی حضرت ابوالفصل (ع) از سریال مختار نامه حذف شده و عدم نمایش چهر‌ه ایشان از مدت‌ها قبل به تیم سازنده اعلام شده است.

حسن اسلامی مهر در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: به رغم تلاش‌های ارزشمند و هنرمندانه جناب آقای داوود میرباقری کارگردان متعهد سریال مختارنامه در خلق صحنه شهادت حضرت ابوالفضل (ع)، این تصاویر در سریال به نمایش در نمی‌آیند.
وی درباره دلایل حذف این تصاویر گفت: به دلایل مختلف و از مدتی پیش بنا بر نظر مخالف معاون سیما جناب آقای دارابی در خصوص نمایش چهره حضرت ابوالفصل (ع)، به تیم سازنده اعلام و پیشنهاد شد که در نشان دادن چهره آن حضرت همان‌گونه عمل شود که با نمایش چهره معصومین (ع) عمل می‌شود.

Hoja Verde - ایران - تهران
چطور وقتی فیلم حضرت عیسی را می سازید چهره اش را نشان می دید اما برای این امامان شیعه خیر؟ به راستی که تشیع برای نابودی نبوت اختراع شده است و این ترفندی از ایرانیان بوده که اسلام را به نابودی بکشانند. حال همین عقاید عقب مانده بلای جان ماها شده است.
یکشنبه 14 آذر 1389

a_bamdad - ایران - تهران
خاک.در قرن بیست و یکم؟خاک بر اون سرتون
یکشنبه 14 آذر 1389

mjrad - ایران -
این آیت الله چنان می غرند که انگار میخواهند تصویر خدا را نشان بدهند . حضرت عباس (ع) مردی بزرگ رادمردی بی همتا و دلاوری بی نظیر بودند اما نه امام بودند ونه مقام قدسی داشتند . خدا لعنت کن بدعت گذاران در شیعه را که آبروی همه مسلمانان را در همه جا برده اند .
یکشنبه 14 آذر 1389

(tirdad)e dash jamshidina - ایران - تهران
ای خدا ای ائمه ای بد مسبا این همه جوون مردم مثله دسته ی گل بدست این ارازل و اوباش پرپر شدن اونوقت صدای هیچ کدوم از این روحانی نماها در نیومد اما حالا ببینین چطور دارن زوزه میکشن و زمین و آسمون رو به هم میدوزن؟!!!. دو دسته بریده ی حضرت ابولفضل تو اون دنیا بکوبه تو کمرتون که جز نفهمی چیزی عائده خلق نمیکنین.
یکشنبه 14 آذر 1389

romano - ایران - تهران
خوندن ابولفضل ابولفضل روی ریتم 6/8 مداح تریاکی هیچ ایرادی نداره!
یکشنبه 14 آذر 1389

arian1 - ایران - ابادان
یا این ایت الله ها همه عقب افتاده ومعیوب المخ هستند یا اینکه این شیاطین اسلامی مردم بیچاره ایران را احمق تصور می کنند که هنوز بعد از اینهمه قتل و کشتار وویران کردن کشورمان هنوز این چرندیات را به مردم می گویند.
یکشنبه 14 آذر 1389

iranking - المان - مونیخ
مرتیکه بی غیرت بی ذات ....تنها وقتیکه از ابوالفضل میشنوی غیرتت به جوش میاد ؟ ...همه ایرانیا رو و همه این جوونا رو اگر بکشند ککت نمیگزه نه ؟ !! تف بر شرف بیشرف هر چی دجال و مال روضه خور بیغیرته .... خداوند ایرانی جماعت رو به درد بی درمان شما دچار کرده ....و مثل وزنه چهل من به این مملکت وصلید ...از دوران ساسانیان تا همین دوره اخوند همیشه موجب فلاکت این مملکت بوده ....چه اخوند ساسانی چه اخوند شیعه اثنی عشری ...مردک کجای دنیا دیده شده که یه قومی اونقد فلک زده بشند که هر سال واسه مردمانی که مرداشونو کشتند و زن و بچه اونا رو به اسارت بردند و فروختند سینه بزنند و سینه چاک کنند که تو الان نگران کم رنگ شدنش هستی ؟! تف ...
یکشنبه 14 آذر 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
عبید زاکانی توی یکی از حکایاتش می‌گه: شرف‌الدین دامغانی از در یه مسجد می‌گذشته که می‌بینه خادم مسجد، یه سگ رو داخل مسجد گیر انداخته و می‌زنه، سگ زبون بسته هم سروصدا می‌کرده! شرف‌الدین در مسجد رو باز می‌کنه، سگه فرار می‌کنه. خادم مسجد با خشم می‌گه: «چرا این کار رو کردی؟» شرف‌‌الدین جواب‌می‌ده: «ای‌گرامی، عذرش رو بپذیر که سگ عقل نداره و از بی‌عقلی به مسجد میاد، وگرنه ما که عقل داریم رو هیچ‌وقت در مسجد می‌بینی؟!». حضرت ‌ایت‌الله وحید هم، امیدوارم عذر این جماعت رو بپذیره که اونها هم از بی‌عقلی و بی‌شعوری این کارها رو انجام می‌دن وگرنه اگر یه کم فهم و شعور داشتند نه به مزخرفات شما منجمدشدگان عقلی در هزارچهارصد سال پیش گوش می‌کردند ونه سرمایه مملکت رو صرف قهرمان سازی پابرهنه‌های بادیه‌نشین می‌کردند!
یکشنبه 14 آذر 1389

zagheneshin - روسیه - ایژوسک
این خط آخرش منو کشته . به تیم سازنده پیشنهاد شد یا دستور داده شد ؟
یکشنبه 14 آذر 1389

علی بی غم - ایران - تهران
اوه اوه چه جنایتی. وامصیبتا.. یا محمدااااا. زنه مردم برای یه لقمه نون داره خود فروشی می کنه. تو روز روشن سر همدیگر را می برند. تو انتخابات یه عده جوان بی گناه کشته شدند. مملکت را به ...دادند رفت. آیت الله تکونی به ماتت مبارک نداد حالا واسه یه فیلم ...تیک چه پیراهنی داره جر می ده.؟ ای خداااااااااااااا
یکشنبه 14 آذر 1389

iranking - المان - مونیخ
ضمنا واسه اینکه فورا یه تعداد جواب ندند که این با بقیه فرق داره و اخوند خوبیه چون به زیارت عظمی خودش رو مشرف نکرده باست بگم اخوند خوب (چون همشون مفت خور هستند ) اخوند مرده هست ....و اگر هم خودش رو به فیض اکمل نرسوند و به ..ولایت خودش رو نچسبوند واسه اینه که خودش رو برتر میدونه و جنگ جنگ قدرته ....وگرنه اخوند هرگز واسه من و تو خودش رو درگیر نمیکنه .....
یکشنبه 14 آذر 1389

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
آخه الدنگ خجالت داره اینهمه خرمقدسی ؛ اونوقت که دختر و پسرای 22-23 ساله رو تو خیابونا میزدن و میکشتن و تو زندونا می .. اون وجدان صاحاب مردت اون ایمان کثیفو منحرفت بهت نگفت برا ظاهرم که شده از مظلوم دفاع کنی ، خناق گرفته بودی حالا برای یه سیرک مذهبی تلویزیونی اینهمه جفتکت گرفته ، خاک بر اون سرت کنن از مغز خلاص
یکشنبه 14 آذر 1389

kamangir - نروژ - اسلو
حضرت عباس ع کمر شما خرفت های احمق رو بزنه که جلو چشمتون اون همه جوونو تو خیابونا و کهریزک پرپر کردن و کردین.اون موقع که عاشورا شد چرا خفه شدین.ای بیچاره ها هم از دستتون اسایش ندارن.بابا بسه دیگه.بمیرین گورتونو گم کنین.اون سریال خاک بر سری و بی غیرتتون بخور تو سر بی غیرتتون.خدا از رو زمین برتون داره به حق حضرت عباس ع. عجب صبری خدا دارد.
یکشنبه 14 آذر 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
بابا زیاد بخودت فشار نیار بلاخره ابوالفضل هم یک آدم بود ...مردم هم آنقدر شعور دارند که بفهمند کسی که نقش ابوالفضل رو بازی کرده هنر پیشه هست نه خود ابوالضل ....واقعا من موندم این آخوندها چطور خجالت نمی کشند هر روز به اسم دین یه مزخرف میگند خودشان رو مسخره مردم میکنند ...
یکشنبه 14 آذر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
کسی نیست به این احمق تاریخ گذشته توجیه کند که. ابوالفصل کیلویی چنده کمتر جوونها را گمراه کنید. طبق آمار بانک جهانی در سال 2008 درآمد کشور عربستان از گردشگران یا به زبان ساده از زیارت مسلمین خانه کعبه معادل مبلغ 29,865,000,000 دلار یا نزدیک به سی میلیارد دلار بوده است. زائرین ایرانی که بصورت تمتع ویا عمره در همان سال به مکه رفته اند 1,937,000 نفر بوده اند که مجموعا مبلغ 4,879,000,000 دلار یا بعبارتی نزدیک به پنج میلیارد دلار درآمد تقدیم اقتصاد پادشاهان عربستان کرده اند و در میان تمام مسلمانان مقام اول را به خود اختصاص داده اند. مثلا که چی با اینکه هواپیمای جمهوری اسلامی قدرت جابجائی اینهمه زائر را نداشته است شرکت هواپیمائی عربستان قریب به 54 درصد از زائران ایرانی را به خود اختصاص داده است...طبق گزارش مقامات دیپلماتیک ایران در سال 2008 ماموران کشور عربستان بدترین و توهین آمیز ترین رفتار را با زوار ایرانی داشته اند و ایران از لحاظ توهین ماموران عربستان مقام اول را به خود اختصاص داده است.
یکشنبه 14 آذر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
طبق یک گزارش دیپلماتیک دیگر زائران ایرانی ناخواسته ترین و منفورترین خارجی ها در عربستان محسوب می شده اند. با یک حساب سرانگشتی بوسیله پولی که ایرانیان سالانه به عربستان (دشمنان دیرینه) تقدیم می کنند می توان تعداد 170,000 مسکن روستائی احداث کرد.یا میتوان 714,286 فرصت شغلی کشاورزی یا 200,000 فرصت شغلی صنعتی برای جوانان ایجاد کرد.ویا میتوان با پول حجاج دوسال یک پالایشگاه سوپر مدرن با ظرفیت 75,000 بشکه احداث کرد . و یا با پول پنج سال حجاج میتوان ایران را به صادر کننده بنزین مبدل ساخت و دیگر برای واردات بنزین محتاج اعراب نبود.و.....اما افسوس که با پول حجاج ایرانی قمارخانه های فرانسه توسط شاهزادگان عربستان که انحصار بیزنس حج را در اختیار دارند آباد میشود و هم صرف خرید اسلحه هایی برای جنگ احتمالی با ایران!از. ماست که برماست.
یکشنبه 14 آذر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
و هم اکنون می بینیم ما به کجا رسیدیم که این تازیان عرب ما را کافر می دانند و ما را کوچک می شمارند!(کوتاهی از ماست که مانند بت پرستان ،خاک عربستان و عراق دشمنان دیرینه را به عنوان تبرک به میهن می آوریم!!! خاک دشمنان!!!)و تا رسیدن مسلمانان ایرانی به مرحله فکرکردن در بهینه هزینه کردن پول برای آبادانی کردن ایران سرافراز راه بسیار درازی در پیش است.
یکشنبه 14 آذر 1389

ghom.666 - ایران - قم
برو پیری با عربهای سوسمار خور
یکشنبه 14 آذر 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
اگر خوب بفرمایشات این عالم دام افاضاته دقت بفرمائید . این خضرت مد ظله عالی دلش برای ان حضرت نمیسوزد . ایشان دلش از ضجه هائی که مردم همیشه در صحنه هنگام هنر نمائی اقایان در منبر میکنند .ولذتش انرا هم این اقاقیان میبرند میسوزد . این عالم بزرگوار حجت را بر همه تمام کرده 124 هزار پیغمبر خدای قاسم الجبارین هر روز باقا ابوالفضل که برای بچه های خودش اب میخواست بیاوردسلام میکنند و خالا دیگران امدند میخواهند این اصل را روی سینما بیاورند . مگر میشود چنین کاری کرد . وبگفته جناب ایشان اگر چنین کاری بشود دیگر مردم ان ضجه ها را نخواهند زد که اقا از دو دست بریده وعظ میفرمایند . ای موشک اس 300 تو چشمان دشمنان اسلام شلیک بشود . بلند بگو امین
یکشنبه 14 آذر 1389

Anarchist - ایرلند - دبلین
شنیده بودم حضرت ابوالضل العباس یه دست بود نمی دونستم یه چشمم بود..!نمی دونم چرا ایرانیا اینقدر دوسش دارن..?
یکشنبه 14 آذر 1389

farhad352 - ایران - تهران
. این هم یکی دیگر از فسیل های دلقک و مضحک آخوندیست که روزگاری را با دستان ابوالفضل و این قبیل مزخرفات . مردم ساده لوح مارا به اشک مفصل ریختن ...!واداشته است، حالا پس از هزارو چهارصد سال دستان بریده او هم مانند هزاران چرندیات و اراجیف ، ...ابزار نان خوردن این بی شرفان مفت خور شده است.باید به این مردک عوام فریب . گفت که ایرانی جماعت شما انگل های مفت خور را خوب شناخته و دیگر حوصله . شنیدن این اراجیف را ندارد و از وجود تعفن آور شما رنج میبرد. پس بهتر است وجود نکبت تان را در خاک گور بسپارید و این مهملات را به عنوان خاطره ای پول ساز از ابزار فریب و نیرنگ در سینه خود به خاک گور ببرید. مرگ بر آخوند و ملا که جملگی متجاوزو حیله کار و مفت خورو ریاکارند. درود برایران و ایرانی آزاده که تن به بردگی فکری و جسمی این بیشرفان فرومایه نمیسپارد و از عقل و شعور خود برای آزادی خود مدد میگیردو به دستان و سر بریده این تازی زاده هانیاز ندارد
یکشنبه 14 آذر 1389

محمدرضا بهشتی - ایران - تهران
نمی دانم چگونه است که ما ایرانیها استاد ساختن بت هستیم . تعجبم دراین است که اجداد و ملت ما اساسا بت پرست نبوده اند. اما وقتی کسی را به حد پرستش دوست می دارییم می شود بت و دیگر به کسی اجازه شکستن آن را نمی دهند. حضرت عباس هم نموه ایی از آن گونه است . کسی نیست بپرسد آن انسان شجاع اگر رویین تن بود که شهید نمی شد . باید بپذیریم که اهداف وی می تواند الگو باشد . آیا نشان دادن چهره وی می تواند چیزی از ارزشهایش کم نماید !!!!. آیا با نشان دادن چهره انسانی پیامبران نظیر عیسی (ع) و موسی (ع) و یوسف و سلیمان نبی و زرتشت و... ذره ایی از عبودیت آنان کاسته شده است !؟ یا پیامبری ایشان مورد شک و تردید قرار گرفته است ؟؟؟ بر عکس با دیدن چهره انسانی آنان در فیلمها مردم ارتباط بهتری پیدا می کنند. آرزو می کنم این افکار پوسیده همراه بااین فسیلهای باقیمانده دست از سر مردم ایران بردارنند و بگذارنند مردم زندگیشان را بکنند. آن روز دیر نیست.
یکشنبه 14 آذر 1389

razm - امارات - دوبی
این آقا میفرمایند اگراز این غلط ها بکنند تاسوعای امسال محشری خواهد شد! مردک مگر عاشورای سال قبل محشر تو خیابون به پا نکردن چرا لال شده بودی؟اون بی احترامی نبود؟خاک بر سر این کارگردان کنند که هیچ اختیار نداره.تا تو باشی دیگه از این سوژهای استفاده نکنی.
یکشنبه 14 آذر 1389

azadandish - هند - پونا
Anarchist - ایرلند - دبلین:IQ اون عکس مختار هست
یکشنبه 14 آذر 1389

khasteye velayat - ایران - تهران
بابا اینا دیگه کین؟ این همه مصیبت سر مردم میاد هیچکدوم جیک نمیزنن ! حالا اصلا قیافه اونم نشون بدن مگه چه اتفاقی می افته ؟مرتیکه فسیل 250سالته تا کی میخوای از نوندونی خودت دفاع کنی ؟ بالاخره یه روز همه میفهمن که چه چرندیاتی رو 1400سال به خورده مردم دادین ! اونروز وای به حالتون!!!!!!
یکشنبه 14 آذر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
به نظر میرسد اشکال ایشان و دردلش از جای دیگریست. به واقع امثال این روحانی دل پرتری شاید حتی از مردم نسبت به این رژیم و عملکردش داشته باشند. اگر میگوید چکمه منظورش مخالفت رضا شاه است و از ریش هم که معلوم است منظورش کیست فقط اگر میگقت یقه بسته و اشاره به این مستقیمی احتمالا مانند آیت الله العضمی منتظری سربه نیستش می کردند. او می خواهد بگوید که همه چیز را این رژیم به بازی و نمایش گرفته و قداست کسانی که برای مردم محترم بودند را زیر سوال برده. وقتی پیروان حضرت عیسی مسوسه های مسیح را درست می کنند و از ابتدا تمام نقاشی ها از ایشان بر در و دیوار کلیساها نقش بسته خودشان می دانند. ایران که غرب نیست اون روستایی برای خودش ابوالفضلش یه مدلیه و اون شهری یه جور. و . گرنه مگر در مراسم شبیه خوانی افراد خود را شبیه نمی کنند.
یکشنبه 14 آذر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
قربون ابوالقضل برم. خیلی دوستشون دارم براستی همیشه خودشون هوامو داشتن و دارن البته تنها به این خاطر نیست که دوستشون دارم بلکه از جوانمردیشون لذت میبرم و از ایثار بی نظیرشون.
یکشنبه 14 آذر 1389

porharfi - هلند - آرنم
خدا از دست ملا های روباه صفت چه :خ.....ک بر سر شده !! که به موجود. ناطق و بی مغز!! سلام میده؟؟!!...
یکشنبه 14 آذر 1389

a.ahooraei - المان - کلن
این واقعیات رو یک عده ای دیر متوجه شدند اما هنوز هم جای شکرش باقیست. اینها از 1400 سال پیش شروع کردند و الآن خیلی راحت این جسارت ها رو میکنند. برای مردمی که ندونند ابوالفضل کی بوده یا چی بوده یا باباش کی بوده و برن توی جمع این شارلاتانها بشینند و اراجیفشون رو گوش بدند, باید اینجور اشخاصی که فارغ از دانایی( که فراتراز آگاهی های اسلامی نمیره)هستند,مرجع تقلید باشند. اون کارگردانیکه داره با ساختن اینگونه فیلمها مردم رو بیشتر بطرف این دین دروغینه ملاها سوق میده و اونها رو از مسیر اصلی فکریشون منحرف میکنه, جز خیانت به مردم چیزی در لفافه ندارن. چرا فیلمهاشون رو با این مقدمه آغاز نمیکنند که مثلآ , زندگینامۀ مختار عرب,؟ که مردم ایران بدونن توی این قضایا کجای داستان قرار دارند؟ اینها با فیلمهایی که میسازند جز شستشوی مغزی مردم عامی بهدف دیگری برخورد نخواهند کرد. وقتی صحبت از 24000 پیغمبر میشه, چرا کسی از خودش سؤال نمیکند, این 24000 نفر چه کسانی بودند؟ ادامه دارد.............
یکشنبه 14 آذر 1389

a.ahooraei - المان - کلن
دنباله: مگر نه اینکه پادشاهان همون قوم یهودی بودند( که در آن واحد پیامبرانشون نیز بوده اند),و همین مسلمانان این قوم را ملعون و خودفروخته محسوب میکنند و اما پادشاهان آنها را تا حد پیامبری می ستایند. بیایم و یک کم با خودمون رو راست باشیم, از ماست که بر ماست. (تا ابله در جهان است, مفلس در نمی ماند.).
یکشنبه 14 آذر 1389

Shomali - ایران - لاهیجان
فقط چرت وپرت، چرت و پرت
یکشنبه 14 آذر 1389

monga287 - ایران - تهران
tirdad)e dash jamshidina - ایران - تهران ....واقعا گل گفتییییییییییییی.این کفتارها وقتی منافع خودشونو درخطر میبینند از تو شلوارشون سریع یک فتوا درمیارن.آخه حیوان چطور پیامبرای دیگر را درفیلمها نشان دادنی وجایز میدانید؟اسلام شده سرمایه تجارت این مفتخورها که با استفاده از اون دارن هرکاری میخوان میکنن.متاسفانه نقطه ضعف ایرانیها اعتقاداتشونه.این کثافتها هم سالهاست که با استفاده از همین موضوع میچرن
دوشنبه 15 آذر 1389

iranking - المان - مونیخ
iranazadiran - ایران - تهران = ایرانی ضد ایران .....درسته ؟. پس ازت هیچ انتظاری نیست ....ولی علارغم اینکه بهت امیدی نمیره باید بهت یاد اوری کنم که...حتی اگه یه نمه خداپرست هم باشی این کارت شرکه دوست من ....
دوشنبه 15 آذر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
iranking - المان - مونیخ. چه کسی و از شما انتظار داشت که حالا بر آورده نمیشه. مگه قرار بود به من امیدوار باشید بروید به خدا امید داشته باشید که هیچگاه کسی رو نا امید نمی کند. بنده ها همینن دیگه یکی مثل من مشرکه به قول اون یکی دیگه و بیسواد. قربون محبتتون به کار من مشرک بیسواد لطفا کار نداشته باشید هم امکان سرایت دارد و هم ناامیدی.
دوشنبه 15 آذر 1389

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.