پرونده شهلا از ابتدا تا انتها - عکس


پرونده شهلا از ابتدا تا انتها

خدیجه جاهد معروف به «شهلا» متولد 20 اردیبهشت‌ماه 1348 در 27 خرداد 77 به واسطه «ح. د» یکی از دوستان محمدخانی، طرح آشنایی و ارتباط با ناصر فوتبالیست معروف را ریخت تا بعدها متهم اول جنجالی‌ترین پرونده جنایی کشور شود.

ماجرا از جایی شروع شد که ساعت 14 بعدازظهر چهارشنبه 17 مهرماه سال 81جسد خونین همسر ناصر محمدخانی در منزلس کشف شد. پس از آن گره‌گشایی از یک معمای جنایی پیچیده‌ که مربوط به قتل زن 32 ساله‌ای به نام «لاله» در غیاب دو پسر کوچک او بود، در دستور کار قاضی کشیک قتل و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

در اولین اقدامات، قاضی وقت کشیک در صحنه کشف جسد حضور یافت و در اجرای دستورات این مقام قضایی، مشخص شد که مقتول با 27 ضربه چاقو به قتل رسیده است.

با بررسی روابط همسر مقتول، ردپای زنی 32شهلا (خدیجه) جاهد به عنوان همسر موقت ناصر محمدخانی به ماجرا باز شد. تحقیقات نشان داد که شهلا از 13 سالگی به ناصر محمدخانی علاقه‌مند بوده است تا اینکه از طریق یکی از فوتبالیست‌های معروف دیگر توانسته با وی رابطه برقرار کند.

زمستان سال 81 قاضی فخرالدین جعفرزاده به جای قاضی قبلی پرونده که به حج رفته بود، برای ادامه تحقیقات و رسیدگی به این پرونده تعیین شد و دستور ملاقات شهلا با ناصر را در حیاط اداره آگاهی تهران صادر کرد.

پس از این ملاقات بود که در بهار سال 82 و در آستانه سالمرگ لاله، تنها متهم این پرونده یعنی "شهلا جاهد" لب به اعتراف گشود.

شهلا پس از آن که اتهام قتل همسر محمدخانی را پذیرفت همراه با قاضی و در حضور محمدخانی به محل جنایت رفت تا صحنه قتل را بازسازی کند.

وی در بازسازی صحنه جرم، گفت: «ناصر با پرسپولیس به آلمان رفته بود. من تصمیم گرفتم با استفاده از غیبت او برای همیشه لاله را از زندگیم حذف کنم».

«شب حادثه با کلیدی که از خانه ناصر داشتم، داخل منزل او رفتم و پشت شوفاژ پنهان شدم. از آنجا دیدم که لاله، دو فرزند و دوستش به خانه آمدند. تا صبح پشت شوفاژ بودم».

«وقتی فرزندان لاله به مدرسه رفتند و دوستش از خانه خارج شد، لاله روی تخت دراز کشید. من چاقویم را آماده و دستکشم را دست کردم».بعد یک راکت بدمینتون برداشتم و با دسته آن محکم ضربه‌ای به سر لاله زدم.

بعد با هم درگیر شدیم و من هم با ضربات چاقو آن‌قدر او را زدم تا جان داد.»

جاهد در بازسازی صنه جرم لکه خونی را نشان ماموران داد که پشت تشک خشک شده بود و ماموران متوجه ان نشده بودند.

اولین جلسه محاکمه شهلا جاهد در مقام متهم به قتل پس از اعترافات او روز 17 خردادماه سال 83 در شعبه 1154 مجتمع قضایی ویژه امور جنایی تهران به ریاست قاضی جعفرزاده و با حضور جمع زیادی از خبرنگاران به صورت علنی برگزار شد. شهلا به قصاص محکوم شد؛ اما گفت: « من مطمئنم درباره‌ من عدالت اجرا نشد».

از سوی دیگر به دنبال اعتراض وکیل مدافع این متهم به دادنامه‌ صادره از سوی شعبه‌ 26 دیوان عالی کشور، اعتراض به شعبه‌ 15 تشخیص دیوان عالی کشور ارجاع شد و این شعبه با استناد به ماده‌ 27 آیین نامه‌ اصلاح قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب، دستور توقف اجرای حکم را صادر کرد. پاییز 84 آیت‌الله هاشمی شاهرودی رییس سابق قوه‌ قضاییه دستور توقف حکم را داد اما روز تیرماه 86 و یکبار دیگر در اسفندماه سال 87حکم قصاص تائید شد.

پس از طی روند قضایی، جلسات صلح و سازش برای اخذ رضایت از اولیای دم آغاز شد؛ ناصر محمدخانی که در این پرونده به ولایت قهری از عرفان محمدخانی فرزند لاله سحرخیزان حضور داشت، گفت: «شهلا باید قصاص شود و طولانی شدن این پرونده نیز به دلیل عملکرد خود شهلا بود». گفته می شود  در لحظه اعدام شهلا درآخرین لحظات وی نه با ناصرمحمدخانی صحبت کرد و نه حتی به وی نگاه کرد. ناصر سرش پایین بود و چیزی نمی گفت

در تاریخ 23 شهریورماه سال جاری نامه‌ای خطاب به آیت‌الله لاریجانی نوشته و در آن عنوان کرده که حدود 9 سال حبس، او را خسته کرده است؛ بنا بر این درخواست کرده که اگر ابهامی در پرونده وجود دارد، این ابهام برطرف شود و در غیر این صورت، حکم قصاص به مرحله اجرا درآید زیرا معتقد است که 3 سال حبس او به موجب حکم دادگاه بوده و 5 سال مازاد بر این مدت در کنار حکم قصاص، در واقع مجازات مضاعف است.

پس از این نامه، اواسط آبان‌ماه سال جاری اخباری مبنی بر پاسخ مثبت آیت‌الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه به استیذان قصاص شهلا جاهد منتشر و به این ترتیب همه چیز برای پایان پرونده قتل لاله سحرخیزان محیا شد.

سرانجام پس از 8 سال، ساعت 5 صبح روز 10 آذر 89 پسر لاله سحرخیزان صندلی را از زیر پای شهلا کشید. وکیل او پس از اجرای حکم ادعا کرد شهلا اسراری از این پرونده را با خود به زیر خاک برد. پس از قصاص شهلا و انجام معاینات از سوی پزشک و تایید مرگ، وی با یک دستگاه آمبولانس به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شد.

 

sarbaz007 - المان -
بیا این فوتبالیست ما اون دنیا نزدیکه تو و اون قاززززی کهاین حکم کذایی داد
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

parnyan - انگلیس - لندن
روحش شاد, . ولی من فکر میکنم کار شوهرش بوده, 100% ناصرمحمدخانی بوده.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

m3rt3ga - امارات - دبی
خیلی دردناکه..این حکم برای هر انسانی حتی سرکرده های نظام های دیکتاتوری که دستشان به خون ملت هم الوده است حکم ناپسندیست
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

aryamanesh2 - نیوزیلند - اکلند
به نظر من متهم اصلی ، این قانون اسلام ناب محمدی هست که اجازه میده به مردها ، چندتا زن داشته باشند. ننگ بر این رژیم و هرچی اخونده
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

zananeh - دانمارک - اهوس
در این میان باید یقین داشت که محمدخانی خود سهم بسزایی داشته و باید مورد بازجویی بیشتری قرار میگرفت. به همین منظور ایشان 9 سال خواب خوش نداشتند (به گفته خود ایشان)
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

feminism - انگلستان - لندن
وای وای به من بگین که ایا فقط منم که با خوندن این خبر تنم لرزیدو شوکه شدم" پسر لاله سحرخیزان صندلی را از زیر پای شهلا کشید." حتما با افتخار این عمل رو انجام داده. حتی تصورش هم قلب انسان رو به درد میاره . قلب و روح این پسر باید لبالب از کینه نفرت خشونت بیرحمی و قساوت باشه که بتونه حتی این صحنه رو نظاره کنه چه برسه به اینکه خودش این عمل رو انجام بده. تعدادی از ما که هیچ نسبتی با شهلا نداریم از کشتنش غمگین و ازرده شدیم, شب گذشته این فاجعه تمام ذهن منو مشغول کرده بود یعنی اونهایی که شاهد دست و پا زدن شهلا بودن میتونن این صحنه رو از یاد ببرن !! مخصوصا بچه های لاله ?! اصلا هدف از انتشار این خبر چیه !? که ذهن مردم رو از واقعیت منحرف کنن !? که مردم حلقه گل به گردن ناصر نامرد و قاتل بندازن !? کور خوندین کودنها !
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

jalal-pesare-mashreqi - دانمارک - آغوس
به نظر من کار کار انگلیسیهاست
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

porharfi - هلند - آرنم
اگه در غیاب فرزندانش .قتل انجام گرفته پس : پسر لاله چه صحنه ایی. را شاهد بود؟؟"..پدرش را با شهلا در رختخواب دیده بود؟؟!...
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

sanazsarmad - المان - برلین
شهلا از 13 سالگی به ناصر محمدخانی علاقه‌مند بوده است . شاید واقعا قاتل نبوده!!!! شاید از روی عشقش قتل را گردن گرفته. چطور کسی را که مطمئن نبودن, به قتل رساندن?
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

Dionysos - فرانسه - پارسی
قوانین اسلام ناب محمدی و فرهنگ اسلامی در جامعه ایران نتیجه بهتری نمی دهد. قتل و تجاوز و جنایات طراحی شده و نشده به قوانین قرون وسطایی اسلامی جامعه هم ارتباط دارد. وقتی قانون اسلامی به مرد اجازه 4 همسر قانونی و همسران موقت را بدهد هر مرد هوسباز و بی وجدانی انسانهای دیگر را قربانی امیال خودش خواهد کرد. این خانم و آقا محصول همین فرهنگ اسلامی هستند. خانه از پای بست ویران است! دنبال اجرای عدالت در سیستم اسلامی آخوندی نباشید که با الفبای دموکراسی و عدالت مغایرت دارد. روی یو تیوب گفتگوی تلفنی بازپرس وقت رو با امنستی اینترنشنال گوش کنید، در کشوری که شواهد موجود رو از صحنه جرم پاک می کنند تا مجرم اصلی شناسایی نشود انتظار عدالت هم دارید؟ ننگ بر رژیم آخوندی!
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

porharfi - هلند - آرنم
ناصر ورزشکار !! چه جوری پذیرفتی که پس از آنهمه عشق و حال "انتقام. از لاله و...."پسرت صندلی را از زیر پای شهلا بکشه؟؟! (بتو هم میشه گفت:. مَـــــــرد؟؟؟!!!..)
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
خوب پرونده روشنه! از 13 سالگی ناصر هوس باز دنبال خدیجه بود بعد چون خدیجه رفته بود المان ازفرصت استفاده کرد و چون دست مردونه اش جون نداشت 27 ضربه!!!!!!!!!!!!!! زد به لاله! loooolزمانی که خدیجه قهرمان فوتبال ایران بود ناصر عاشقش بود! با اینکه ناصر ادم هوس بازی بود اما فقط دو زن توی زندگیش بوداونهم در کشوری که هر کس یه پیکان داشته باشه 100 زن توی دست و بالشه! اما ناصر که از خوشتیب ترینهای زمان خودش بود خیلی زشت بود!!lool چون زن نبود! اماما هی فحشش میدیم! چون هوسبازه! ;-) البته ماخودمون خیلی هوس بازیم و به صغیرو کبیر رحم نمیکنیم! اما توی کامنتهامون همه پاکدامن میشیم!lool .
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

venoosi - بلژیک - ورویر
به نظر من (ح.د) حمید درخشان مقصر اصلی این ماجراست .در واقع اون باعث اشنایی شهلا و ناصر شد و باعث مرگ لاله و شهلا ..این دو تا مرتیکه ی هوس باز راست راست هم واس خودشون میچرخن..لاله اسوده بخواب که شهلا در کنار توست .عدالت اجرا شد اما فقط در مورد شهلا. ناصر محمد خانی هم بره به صیغه کردنش برسه.چه لبخندی هم میزنه .
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

Felfel GHermez - جمهوری چک - پراگ
به نظر من مقصر اصلی فقط فقط ناصر محمد خانی اون باید به جای شهلا قصاص میشد نه شهلا بنده خدا
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
این قیافه یک ادم قاتل یا ادم شارلاتان نبود! تنها چیزی که به قیافه اش می امد قیافه یه عاشق دل و جون باخته بود! به عکسهای شماره 4 و 6 نگاه کنید. گفته میشود در لحظات اعدام , شهلا در اخرین لحظات وی با ناصر محمد خانی نه صحبت کرده و نه نگاهش کرده! کلمه ع ش ق( عشق) یعنی علاقه شدید قلبی.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

Felfel GHermez - جمهوری چک - پراگ
منظور از اسرار شهلا در این بود که ناصر محمدی خانی به شهلا مبلغ 1000000 میلیون تومان داد تا در غیاب محمدخانی که اون موقع در آلمان بسر میبرد لاله رو بکشد و این اسرارو پنهان کرد چون 1000000 میلیون تومان از حساب محمدخانی کم شده بود..خاک برسر محمدخانی هوس بازه قاتل باعث قتل 2 تا بیگناه شد..لعنت بر محمدخانی
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
چرا روح یه بچه به این کار آلوده شد .چقدر بی فکر و ابله که باعث شدن بچه بی گناه چنین صحنه دردناکی رو تجربه کنه .
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

antidictatour - فرانسه - پاریس
سلام. من فکر میکنم لاله رو خود ناصر کشته.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

salar_20 - ایران - همدان
لعنت بر ناصر محمد خانی کثیف و معتاد با این کارت لعنت این دنیا و اخرت بر تو و توله ات را خریدی.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
چرا کسی به حالی که لاله در اون لحظات داشته توجه نمیکنه و به چه گناهی؟ اگر دست و پازدن اینقدر دلخراش است تجسم درگیری و تکه تکه شدن لاله چگونه است. انتقام کار خوبی نیست اما کسانی که ناراحت هستند می توانند اسباب و علت اینگونه درگیری ها ر ا بوجود نیاورند نه اینکه در هر لحظه با چشم و فکر و رفتار خیانت علنی به نوع جنس زن کنند. ( البته منظورم به 99 درصدی مه اهلش هستند است نه آن یک درصد سر براه) موضوع پیچیده تر از این حرفهاست. این ناصر که تریاکی شدنش هم مزید بر علت بوده کاری را کرده که تقریبا بین مردان رایج است حالا روی رابطه اش اسم صیغه گذاشته نمی دانسته این بلوا به پا میشود و مانند 99 درصد مردان فصر در رفته و تازه با ادعا سر افرازی هم می کنند.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

mahtab999 - کانادا - تورنتو
دو زن قربانی هوسبازی یک نرینه شدند .تا بیشتر ه عیاشی والواتی خود ادامه دهد. مرگ بر مرد سالاری.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

ahang1001 - آلمان - مونیخ
این خانم حتی اگر مقصر باشد. عملش نتیجه قوانین قرون وسطایی ( چند همسری) در ایران است. باید آنهایی را مجازات نمود که چنین قوانینی وضع کردند.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

Big_bang - المان - درتموند
خانمها اقایون, معرفی میکنم,,,, پسر لاله سحرخیزان (پسر ناصر محمد خانی) قاتل قانونی امروز و قاتل فراری اینده.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

h.r.r/esteghlali - [ژاپن] - چیبا
اسرار این پرونده بعد از مدتی روشن خواهد شد ولی افسوس۰۰۰
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

aghegh - مالزی - مالزی
نمیدونم قا تل بود یا نبود اما قربانی بود هم قا تل و هم مقتول به قول خودش هر زنده مردنیست . عشق را بدار کشیدن از هر انسانی بر نمیاد اما غم انگیز تر انکه تما شا کنیم چطور یک عاشق تحقیر میشه وبه دست به ظاهر معشوق له میشه و معشوق نظاره گر لحظه لحظه تنگ شدن طناب دار بر گردن معشوق میشه.ااینها ادم رو زجر میده خفه میکنه وگر نه با مرگ در مپیچ که هر زنده مردنیست با مرگ زنده باش که انت ستودنیست.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

a.ahooraei - المان - کلن
شکی وجود نداره که ناصر اونجاش گ.........است و انسان کاملآ بی رحم و کثیفی میتونه باشه. والا مردی که مدتی با زنی هم آغوش بوده نمیتونه باین راحتی تقاضای مرگ واسش بکنه. خاک بر وجود و هستی زنی که در آینده بخواد محمد خانی حتی دستش را آلوده کنه ولو بیگناه هم باشد. کسیکه رحم به معشوقش نکنه به هر دلیل, رحم به کسی نخواهد کرد. لاله و شهلا هر دو با اون خوابیده بودن پس هر دو برایش به یک نسبت با ارزش بودن و شهلا واسه یه شب و دو شب نبوده.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

Miss Persian - سوئد - استکهلم
وکیل او پس از اجرای حکم ادعا کرد شهلا اسراری از این پرونده را با خود به زیر خاک برد. حقیقت چه بوده فقط لاله و شهلا میدانندو بس اما حکم مرگ انسانی را صادر کردن از انسانیت دوره. الله و اعلم
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
رژیم جنایتکاری که فرزندان این خاک را ار کودکی جنایتکار بار میآورد . تمامی تقصیرات این قتل ها تنها و تنها متوجهء حکومتی است که سراپا در فساد و رذالت و جنایت و خیانت و شرارت غرق است . تنها و تنها به سخنان رهبر چنبرش و نیز ملیجکش توجه کنید می بینید که چه ترهاتی از آن تراوش میکند میفهمید که انباشته از عقده ها و کمبودهای اجتماعی و اخلاقی است و در یک کلام وجود نحس شان بوئی از انسانیت و شرافت اخلاقی انسانی نبرده است و دیر نیست که درختان تهران رنگ طنابهای داری که به گردن فرزندان ایران زمین از جانب این اراذل و اوباش به آنها اویخته شدند را بیادشان بیآورد .
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

YAho0DA - امارات - دبی
به نظر من به خاطر بچه ای که بی مادر شده ... این زن رو باید زنده زنده سوزاند اشغال شهوت ران..... ....... خلاصه خاک بر سر اونایی که از این فاحشه دفاع کنن یا حتا دل بسوزوند.... کافیه یک لحظه خودتون رو جای خانواده مقتول تصور کنید.. ا
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

Matilda71 - سوئد - سوئد
مردتیکه هوسباز الدنگ باعث مرگ دو خانوم جوون شد. لعنت خدا بر تو باد.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

persian.uk - بریتانیا - لندن
افرین - Sepehr استرالیا-سیدنی خوب گفتی /ولی منم با اعدام مخالفم مقصر همش دولت نیست ما هم مسئولیم ولی عادت داریم گناه بندازیم گردن کسی .کسی نباشه هم گردن شیطون.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

saeed85 - ایران - تهران
والا نمی دانم چی بگم. همه از شهلا دفاع می کنند و حکم او را خلاف اخلاق می دانند. ولی کسی نمی گوید که او مادر دو بچه را کشت. کسی نمی پرسد چرا شهلا با وجودی که می دانست ناصر هوس باز همسر و فرزند دارد با او رابطه بر قرار کرد؟ چرا کسی دل به حال پدر و مادر داغ دیده لاله نمی سوزاند؟ چرا کسی دل به حال ان دو فرزند لاله و خود لاله که جوان زیر خاک رفت نمی سوزاند؟ من با اعدام موافق نیستم ولی دلم به حال لاله و دو فرزندش و پدر و مادرش می سوزد.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
قیافه ممد خانی انگار با اتوبوس شاخ به شاخ کرده .اخه اینم ادمه که اون زنه خاطرخواهش شه .حقش بود.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

ekbatan2000 - انگلیس - لندن
وای خدا ما به کجا میرویم یک نوجوان اینقدر سنگدل تف به این همه بیرحمی بعد از هشت سال هنوز مثل قوم خون اشام به دنبال لحظه جان دادن یک انسانند رو دارید بین این مردم زندگی کنید خانمی که از خونخواهی حرف می زنی قاتل واقعی تو خونه خودته همتون میدونستید ولی دیواری کوتاهتر از این زن بیچاره پیدا نکردید حالا دیگه با ارامش شبها بخواب
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

feminism - انگلستان - لندن
YAhooDa_ امارات_ تو تهی مغزی هستی که دستمال به دست عربها شده ای , اول اینکه نظر دیگران به تو اصلا ربطی نداره در ثانی اگر شهلا بدکاره بود , ناصر محمد خانی باید چقدر پست و رذل و زن ذلیل باشه که با یک فاحشه بخوابه . یاوه سرائی کافیه .
جمعه 12 آذر 1389

freedomforiran - انگلستان - لندن
. YAho0DA - امارات - دبی . واقعا برات متسفم بااین طرز فکرت
جمعه 12 آذر 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
1)راستش برخلاف خیلیها که احساسی نظر دادند من سعی میکنم منطقی نظر بدم 1 - جرم ناصر محمد خانی این هست که به همسرش خیانت کرد و مجازات خیانت هم در بیشترین حالت طلاق از همسر اول و دادن حق و حقوق همسر اول هست و تا اونجا که میدونم حداقل تو هیچ کشور غربی بخاطر خیانت کسی رو اعدام نمی کنن2 -جرم شهلا جاهد وارد شدن در زندگی یک مرد متاهل و از هم پاشیدن یک خانواده هست تا اونجا که من در مجلات خواندم شهلا جاهد برای اغفال ناصر محمد خانی هر کاری که میتونسته انجام داده مثلا همیشه با یک دسته گل جلو ورزشگاه می ایستاده تا محمد خانی از ورزشگاه بیرون بیاد و وقتی او رو می دیده به عنوان یک طرفدار عاشق ابراز احساسات می کرده و در نهایت جرم شهلا جاهد قتل یا مشارکت مستقیم در قتل لاله سحر خیزان بوده که باز طبق قوانین بسیاری از کشورهای غربی مجازات او اعدام یا حداقل حبس ابد بوده...
جمعه 12 آذر 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
2)ادامه...3-جرم حکومت ایران هم این هست که بجای رسیدگی درست و انسانی به جرم قتل شهلا جاهد بطوریکه باعث آرامش جامعه و خانواده مقتول بشه با قوانین عقب مانده باعث شده که برای مجازات یک مجرم خانواده مقتول را آنقدر درگیر مسایل احساسی بکند که در نهایت بچه های مقتول برای مجازات قاتل مادرشان در آینده احساس گناه کنند. در حالیکه برای تمام کسانیکه مخالف اعدام شهلا جاهد هستند برای خودشان خیلی سخت هست که با آزادی قاتل مادرشان که بی رحمانه به قتل رسیده موافقت کنند مثلا من خودم اگر جای بچه های لاله سحر خیزان بودم شاید راضی نمیشدم که شهلا جاهد اعدام بشه ولی مسلما راضی هم نبودم قاتل مادرم که حداقل مشارکت مستقیم در قتل مادرم به آن شکل بیرحمانه داشته آزاد بشه و تنها با حبس ابد یا حبس طولانی قاتل مادرم آرامش پیدا میکردم و فکر میکردم عدالت اجرا شده...
جمعه 12 آذر 1389

high class - کانادا - ونکوور
باید ناصرمحمدخنی اعدام میشد اونوقت دیگه لاله زنده بود شهلا هم همینطور
جمعه 12 آذر 1389

gholam33 - ایرلند شمالی - دری
لعنت خدا بر ناصر محمد خانی و این حکومت اسهالی قرون وسطئیی
جمعه 12 آذر 1389

a.ahooraei - المان - کلن
zananeh دانمارک آهوس.... اولآ خوشحالم از اینکه: اسم کاربریتونو تغییر ندادین. دومآ اینکه: بعد از اینکه در مورد مطلب "رقص چند جوان بندری" با هم تبادل نظر کردیم شما با قهر مصیبت گونه ای تمامی جنوبیها رو عرب و عربزاده انگاشتی و در منتها چنان با بی ادبی همه رو اجنبی و انگلیسی زاده و وحشی و بیکلاس قلمداد کردی که یاد بی تربیت ترین بچه های چاله میدون مشهور افتادم. من توی همون صفحه دو پاسخ طولانی واستون نوشتم اما متآسفانه ثبت نشدن حالا بدلیل اینکه اون صفحه منتقل شد یا اینکه زمان پاسخگویی باتمام رسیده بود, بهرحال واقع نشد. من چندین بار متوالی از شما خواهش کردم که نظر خودتون رو در رابطه با جریان "میدان کاج سعادت آباد" بدید اما انجام نشد. ازتون خواهش کردم,نظر خودتون رو راجع به "این خانم 50 ساله و دوست پسر 26 سالش و قتل شوهرش" بدید, باز هم انجام نشد. از ابتدای قضیه شهلا هم, همچین نظری ندادین, حالا جی شد که بیکباره هویدا شدین و آقای محمدخانی رو مقصر میدونین؟ البته منم تا حدودی نظر شما رو دارم. اما مایل بودم که جریان "میدان کاج" رو نظر بدین. خودتون بهتر میدونین واسه چی.
جمعه 12 آذر 1389

shabe-barani - استرالیا - سیدنی
تو پست قبلی‌ گفتم اینجا هم میگم؛. مقصر اصلی‌ اون مرد بیشعور که با وجود داشتن یک همسر با کس دیگه‌ای هم رابطه داشته!. خاک بر سر اینجور مردا بکنن، خاک بر سر قانون بی‌ عدالتی اسلام رو بکنن که همیشه مردا آزاد بودن. این مرد ابله باید سنگسار بشه، و اون زن --- که می‌دونست مرد همسر داره و باهاش رابطه داشته و در آخر هم زن اول اون بیچاره ناکام میکنههههه !!!!!!. عجب روزگاری، خدا از چنین آدمایی نگذره!. اونهایی‌ که از قاتل دفاع می‌کنن تا خودشون به سرشون نیاد نمی‌فهمن چه خبر، امیدوارم بچشید و ببینید مقتول بی‌چاره چی‌ کشید!!!!. میگید عاشق بود؟. غلط کرده زنیکه ---، راست میگفت بره عاشق مردای بی‌ زن و بچه یا مردای طلاق گرفته با ۱۰۰ تا بچه بشه اینطوری ثواب هم میکرد خاک بر سر!. مرد که مرد، اعدام شد که شد یک --- کمتر!. امیدوارم اون مرد ابله عوضی‌ هم تو زندگیش داغ زن اولش بسوزوندش.
جمعه 12 آذر 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
طبق نظر پزشک قانونی لاله قبل از قتل آمیزش جنسی داشته. محمد خانی با کثافت وجودش نه تنها دو زن رو از بین برد, بلکه لاله رو هم وادار به خیانت کرد. همه به سزای عملشون رسیدن؟ صبر کنید نوبت ناصر محمد خانی بد تر از آشغال هم میرسد. خداوند بزرگترین انتقام گیرنده است
جمعه 12 آذر 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
*پسر شجاع* - ایران - تهران . برادر بسیجی! چند وقتی غیب میشی بعدش با کامنتهای یکی به نعل و یکی به میخ شروع میکتی. دوباره چه نقشه ای توی سرته؟ پس چی شد تفسیر آیات قرآن؟ یادته چه گلویی پاره میکردی و آیات تازینامه رو با چه حرارتی تفسیر میکردی؟ حالا دیگه قوانین رژیم عقب مونده شد؟ اینها همون قوانین اسلام و تازینامه است که تو در ظاهر داری ازش انتقاد میکنی. ما که از اول میگفتیم ولی تو اعتقاد داشتی الله کارش درسته! حرفهات در دفاع از انتخابات و عدم وجود تقلب و غیره که یادت نرفته. بیا یک بار هم که شده با کاربران وب سایت صادق باش و اعتراف کن که اشتباه میکردی تا ما هم کاری به کارت نداشته باشیم. وگر نه دوست عزیز محسن رجا با افشاگریهاش میاد سراغت ها! خود دانی!.
جمعه 12 آذر 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
موارد زیادی بوده که قاتلان اسپرم یک مرد را در سرنگ همراه خود می برند و پس از قتل داخل بدن مقتول میریزند تا چنین تصور شود که قتل همراه با تجاوز جنسی بوده و احتمال زن بودن قاتل در نظر پلیس به صفر برسد.
جمعه 12 آذر 1389

Tasavor - یونان - آتن
عزیزانی که از شهلا دارین یک سنبل و یک قهرمان میسازد و و اشتباهت او را در کلمی "عشق" توجیه میکنید،،،،، لطفآ حواستون باشه، اگر ما از این نوع رفتار های بیمارگونه طرفداری کنیم، از فردا در زیر پوشش کلمی عشق کلی قتل صورت میگیره. لطفآ کلمی "عشق" رودر این قتل به این راحتی در یک جامعی لابئیل استفاده نکنید. این کار خطرناکی هست که دارین انجام میدید. من مخالفه صد در صد اعدام هستم ولی از اشتباهت دیگران قهارامنسازی نمیکنم.
جمعه 12 آذر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
چگونه کسی می تواند روی این رابطه بیمار گونه عشق بگذارد. عشق را لطفا آلوده نکنیم همه چیز را که از اصالت انداخته اند و تعریفش را تغییر داده اند نوبت عشق رسیده. ناصر که به علت خاصیت سست عنصری مردانه اش در برابر زن اغوا شده و چه بسا هر قرد دیگر هم جای او بود اینکار را میکرد. اما شاید هر فرد دیگر اندازه او بی معرفتی نمی کرد حداقل از یکی چشم پوشی میکرد و یا موضوع را با همسرش در میان میگذاشت و میگفت نمی تواند از خدیجه بگذرد آن وقت مرحومه لاله تکلیفش را حداقل با خود می دانست و تصمیمش. دیگر اینکه این عشق واقعی نبوده این جو گیر شدن ناصر و وسوسه شدن بوده. اگر ایشان آزادانه و بدون این دام گستریهای خدیجه به او مایل میشد بحق دیگری بود. این یک هوس سرشار از حسادت خود خواهی و شیطانی بود. همانگونه که شیطان به خاطر انسان خواست تا همیشه او را اغوا داده تا مانند خودش مردود عشق شود. به جای اینکه هر کدام قاضی شویم بهتر است بیندیشم چگونه باید از بروز اینگونه معضلات جلوگیری کنیم.
جمعه 12 آذر 1389

ایران دوست - ایران - تهران
دوستان هر کسی جرمی را انجام بده باید در برابر قانون جوابگو باشه!اما اگر شبهاتی در جرم انجلم شده وجود داشته باشه باید تحقیقات در این مورد بطور کامل انجام بشه!متاسفانه برای ما که انسانهای عادی هستیم و تخصصی در امور جنایی نداریم رفتار ناصر محمد خانی بسیار مشکوک بوده واست و انطور که باید وشاید نامبرده تحت فشار تحقیقاتی نبوده و رفتارش بسیار مرموزانه و حساب شده است !!!در هر صورت اگر موردی را مخفی کرد در بربر خدا جوابگو است!
جمعه 12 آذر 1389

ایران دوست - ایران - تهران
سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا. شما فیلم زیاد دیدی!
جمعه 12 آذر 1389

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
جناب ابول قاسم الجبارین اندونزی - گفتند ملا مترادف است با انواع و اقسام جانوران درنده و وحشی و خونخوار و لیکن ملت ایران را- همه را آخوند گیر اوردی که همچه تز آخوندی مینویسی . آخه مرد ناحسابی این افکار آخوندی چیه که بخاطر ٤ شاهی گدایی از دربار سد علی براش میکنی و این توجیهات حوزه علمیه را برای ملت مینویسی که سرنگ از اسپرم پر میکنند و فلان میکنند که رد گم کنند مگر ملت نجیب ایران همه تو حوزه علمیه این مزخرفات را یاد گرفتند و یا مثل همکاران پاسدارت در سپاه اینکاره باشند وانگهی مرد اخوند صفت مگر پزشکی قانونی مزدور آخوندی باشه که نتونه یه تجاوز و عنف را با سرنگ اسپرم آخوندی تشخیص نتونه بده و یا احیانا زیر فشار رهبر و چنبر و سپاه و ساوامایتان گزارش قتل و تجاوز قلابی صادر کنه . اینها تمام توجیهات و شبه پراکنی آخوند و ملا صفتی است که ساندیس خوران و مواجب بگیران آسد علی در سایتهای مختلف برای انجام مناسک دینی شون و دنیویش انجام میدهند.
جمعه 12 آذر 1389

tayebe - ایران - تهران
بابا شهلا جاهد زندگی یک زن را گرفته و اون را کشته تازه زندگی بچه های اون راهم به مدت 8 سال خراب کرده چرا از مرگش ناراحتین من اگه جای بچه لاله بودم همین تصمیم را میگرفتم همه چه بیسواد چه باسواد دزایران میدونن حکم قتل عمد اعدام است شهلا هم وقتی داشت لاله را میکشت باید بهش فکر میکرد (جیکجیک مستونش بود فکر زمستونش بود؟!)
جمعه 12 آذر 1389

ایران دوست - ایران - تهران
هیچ مردی حتی اگر با کسی هم ارتباط برقرار کنه کلید خانه ای که زن وبچش تو اون خانه زندگی میکنند را دست زن دیگری نمیده! مگر اینکه دنبال اهدافی باشه!!از طرفی محم خانی با ارتباط با این زن و از اونجایی که حرامزادگی از اون چشماش میباره و رفتار و احساسات شهلا را هر روز میدیده و با اون اشنایی داشته نمیتونسته و حق نداشته احتمال اتفاقی را جدی نگیره!!!به همین خاطر محمد خانی شریک این قتل بوده !حالا همه چیز تمام شد ولی از اونجایی که شهلا شوهر نداشت اما محمد خانی زن داشت حد اقل این مرتیکه باید تقاضای قصاص نمیکرد!من مطمینم در قطر هم به دنبال عیاشی است!این بابا تمام فوتبالیستها را هم تریاکی میکنه!
جمعه 12 آذر 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
دعای شیعیان: بار الله ها، زنده ها را بکش و مرده ها را زنده کن!
شنبه 13 آذر 1389

varamche2 - ایران - شیراز
حقش بود
شنبه 13 آذر 1389

KHANOOM - کویت - کویت
حقش که هزار بار اعدام بشه زنیکه خیابانی .کسانی که احساساتی نظر میدن خودشون یک دقیقه بگذارند جای بچه های بیچاره لاله .که از بچه از وجود مادرشون محروم شدند اونم مادری که بیگناه کشته شدند .در ضمن اونی که صندلی رو از زیز پای شهلا کشید پسر لاله نبوده برادرش علی سحر خیزان بوده
شنبه 13 آذر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز. شیعیان واقعی آن مردگان را زنده حقیقی می دانند و این زندگان را مرده بی خاصیت. متاسفانه شما به پست شیعیان تقلبی خورده اید.
شنبه 13 آذر 1389

mafshar - دبی - دبی
قاتل ناصربود 100%
شنبه 13 آذر 1389

wildpiony - هند - بمبیی
من نمیدونم بقیه نظرشئن چیه! کامتت هارم کامل نخوندم اما اگر خدای نکرده این اتفاق برای مادر من میئفتاد من امکان نداشت قاتلشو ببخشم. به هیچ وجه/ واشم مهم نیست بقیه بگن من ظالم یا ازاین حرفاو در بهترین حالت ممکن باید تا آخر عمرش میموند تو زندان. البته اگه خود شهلا قاتل بوده باشه پس حقشه.
شنبه 13 آذر 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
شیعه حقیقی و غیر حقیقی نداره! شیعه یک فرقهء بنیادگرا و متعصب و بی مغز است که ایرانیان برای مقابله با اسلام حجاز ساختند
یکشنبه 14 آذر 1389

darkman13 - ایران - تهران
خدا رو شکر که این زن شیطان صفت به سزای عمل ننگینش رسید. ناصر هم مثل اون زنیکه های که قائله میدان کاج رو راه انداخت بیگناه بیگناهه. ولی خدائیش چی میشه توی این همه پرونده هم که شده دو تا زن بمیرن و 1 مرد زنده بمونه همه ناراحت میشن. ولی اگه برعکس بشه مشکلی نداره شده دیگه .
یکشنبه 14 آذر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
شما که شیعه نیستی که بدانی شیعه حقیقی چیست و کیست. من علاوه بر خودم چند شیعه حقیقی دیگه می شناسم (از تعداد انگشتان یکدست کمترند ) . همه هم الگویمان رفتار و کردار خاندان عصمت و طهارت هستند. بسیار هم راضی هستیم. مثلا اگر خانواده سحر خیزان شیعه مرتضی علی واقعی بودند به مانند او عمل کرده و می گفتند اگر بگذریم به تقوا نزدیکتریم اما این حکومت . همه ایرانیان شیعه را منحرف کرد و به اسلام قبیله ای و خون و خونریزی حجاز سوق داد آنهم حکومت خلفایی چون عباسی و اموی. و یزیرها شمرها و معاویه ها.
یکشنبه 14 آذر 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
علی خودش هم زن ستیز بود و هم قاتل 600 نفر از یه قبیله فقط! ایشون کجاش "عصمت و طهارت" داره؟!! شما جای کتاب دعا بشین کتاب تاریخ بخون که هر چی میکشیم از بی سوادی شما ملا مکتبی هاست
دوشنبه 15 آذر 1389

+2
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.