زن میانسال با همراهی دوست جوانش، شوهرش را ۳ بار کشت


زن میانسال با همراهی دوست جوانش، شوهرش را 3 بار کشت

زنی که به همراه دوست جوانش، شوهرش را به قتل رسانده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان نجف‌آباد دستگیر و پرده از راز این جنایت هولناک برداشت.

به گزارش ایسنا، ماموران نیروی انتظامی شهرستان نجف‌آباد اصفهان، در تماسی فردی با مرکز فوریتهای پلیسی «110» از کشف جسدی در بیابانهای اطراف شهرستان مطلع شدند.

ماموران با حضور درمحل حادثه، با جسد خون‌آلود مردی 50 ساله روبرو شدند که لباس کاملی شامل جوراب و شلوار طوسی رنگ، پیراهن چهارخانه، کاپشن مشکی، کفش قهوه‌ایی و کیف حاوی مدارک شناسایی داخل گونی زرد رنگ در خون خود خفته بود.

بررسی‌های اولیه ماموران نشان داد که مقتول بواسطه خونریزی ناشی از بریده شدن شاهرگ دستش کشته شده و متهم یا متهمان به قتل احتمالی برای پنهان کردن جسد، آن ‌را داخل گونی انداخته و میان دو تپه خاکی در محلی دور از تردد انداخته‌اند.

با کشف جسد مرد میانسال در داخل گونی زرد رنگ، پرونده برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

با توجه به گزارش تشریح جسد توسط پزشکی قانونی مشخص شد؛ عامل یا عاملان جنایت ابتدا مقتول را به وسیله مواد بیهوشی، بیهوش کرده و سپس با وسیله‌ای باریک خفه کرده و پس از آن برای اطمینان از مرگ وی، رگ دست وی را نیز قطع کرده‌اند.

با توجه به اینکه مدارک شناسایی مقتول در محل کشف جسد کشف شده بود خانواده این مرد شناسایی و برای روشن شدن موضوع به پلیس آگاهی دعوت شدند.

به گزارش ایسنا، افسر پرونده، حین صحبت با همسر مقتول بنام « مرضیه» متوجه تناقض‌گویی‌های در سخنان این زن شد.

در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته و رویارویی افسر پرونده با مدارک و اسناد معتبر؛ سرانجام «مرضیه» در دام تناقض‌گویی‌های خود گرفتار شد و پرده از راز جنایتی هولناک برداشت.

بنابراظهارات «مرضیه»، خود او طراح نقشه قتل همسرش بوده و با کمک مردی 26 ساله به نام احسان که مدتی از آشنایی آنها می گذشته است این سناریوی وحشتناک را اجرا کرده که پس از اقرار متهمه به قتل، «احسان» نیز توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

«مرضیه» در تشریح ماجرا گفت که مدام با «حیدر» بحث و جدل داشته و حتی او من را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد و اصرار داشت که من سر کار بروم و خرج خانه را بدهم.

«مرضیه» در ادامه اعترافات خود افزود که در پارک با «احسان» آشنا شده و پس از مدتی از او خواستم تا «حیدر» را از بین ببریم. احسان در ابتدا راضی نبود اما با اصرارهای «مرضیه» سرانجام راضی شد.

بنابراظهارات متهم، «مرضیه» پس از خواباندن کودکانشان، با قرص خواب‌آور «حیدر» را بیهوش کرده و به گونه‌ای که قبل از اینکه کاملا به خواب برود وی را سوار خودرو کرده و در مسیر «احسان» را سوار کرده و حیدر را به بیرون شهر برده تا او را به قتل برسانند.

به گزارش ایسنا، متهمان پیکر نیمه جان «حیدر» را به محلی که احسان مشخص کرده بود، برده و با طنابی که احسان تهیه کرده بود خفه کرده و داخل گونی زرد رنگی کرده بود.

مرضیه در اعترافات خود با بیان اینکه هنگامی که او را درون گونی می‌کردیم، احساس کردم هنوز نفس می‌کشد، گفت: رگ دستش را با شی برنده بریده تا از مرگش مطمئن شوم.

احسان نیز ضمن اعتراف به قتل «حیدر»، خود را بازیچه «مرضیه» عنوان کرد و گفت که بازیچه یک انتقام‌جویی خانوادگی شده است.

mashady - انگلیس - منچستر
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد ،/ طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم/
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

a.ahooraei - المان - کلن
ای بابا این خانمها توی ایران چهشون شده؟ تازه 10ساعت نشده که اشکمون رو از صورتمون زدودیم واسه شهلا خانم و هنوز غم اعدامش توی دلمونه و یک اتفاق دیگه. اینا همه از بدبختیها و زورگویی های جامعۀ کثیف ملا زده هست. البته یه سریشم شده چشم و هم چشمی, چرا که خیلی از مردها دیگه مرد نیستند و بنا به هر دلیلی ,که خودشون مقصرند, زنهاشون هم بسیار آزادند و دوست پسر میگیرند و آقا هم میدونه و کبک توی برف رو بازی میکنه, اینه که یکی هم پیدا میشه دوست داره اونم دوست پسر بگیره اما میترسه اینه که سر شوهر سرسختش رو زیر آب میکنه.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

Pezhman - اتریش - وین
در اکثر خبرها میبینیم ومیشنویم طرف به شوهرش خیانت ودوست پسر داشتن برای زنهای خانه دار باداشتن چندتا بچه, نه تنها عادی بلکه واجب شرعی شده. ومتاسفانه کشور با فرهنگ مذهبی وصیغه ای به فاحشه خانه بدل میشودوباید این شعار را بخوانیم: ایران شده...خونه, مهدی بیا مهدی بیا
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
ایا اعدام حق این زن هوس باز سنگدل نیست?...بخدا سوگند من درمانده میشوم وقتیکه فکر میکنم چطور انسانی میتواند انسان دیگری را بقتل برساند.چه برسه به اینکه همسرش را بقتل برساند..ادمها فراموش میکنند که روزی خواهند مرد و اگر اعتقادی به وجود خداوند داشته باشند چه جوابی در محکمه عدل الهی خواهند داد.البته اگر بخدای بزرگ ایمان داشتند اصلا قادر بکشتن انسانی نبودند.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
immortal1977 - هلند - امرسفورت . اخه ادم حقیر اگر کامنتهای کاربران را بخوانی به مزخرف گوئی خودت پی میبری.باسواد کتاب ندیده خوشبختانه یک کاربر هم کامنتش به ابله ای کامنت تو مغز فندوقی نیست.و اتفاقا تمامی کاربران دقیقا همفکر من بودند.و خوبیش اینه که نمیتوانی انکار کن برای همه قابل رویته.در اخر تو اگر کمی مطالعه و سواد داشتی شاید قابل بحث با من بودی اما کامنتهای تو نشانگر بیسوادی و بیشخصیتی تو است.و یادت نره انسان از دست مگس فرار نمیکنه بلکه از کثیفی مگس دوری میکنه.این کامنت درباره تیتر عفو بین الملل در مورد شهلا جاهده کاربران گرامی.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
پسر 26 ساله یعنی هنوز یه بچه. تو اون کشور مردم مغز خر خوردن که یه پسر 26 ساله فرتی تو پارک شماره رد و بدل می کنه و چند روز بعد دست به چنین قتلی میزنه! واقعا معلوم نیس تو اون خرابشده چه خبره
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
خانمهای ایرانی همه وفادار! شوهر دوست! فقط منتظرن تا بنده خدا پا به سن بذاره بعد با کمک دوستان جوانشون هر جنایتی که تصورش رو بکنی انجام میدهند! بعد دستگیری هم هزار دلیل میارن جز دلیل اصلی که همون نیاز روز افزون به سکس هست. خداوند حفظشون کنه!!!.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

bavaffa - اذربیجان - باکو
خوبه رسانه های غربی بیکار نباشن همیشه قرار نیست نفت بدیم حالا خبر میدیم سکینه شهلا وغیره.....ایرانی یعنی همینها هاشمی و دارو دستش دزدیدن خوردن حالا بچه هاشون در خارج پی عیاشی مردم ایرانی این بار با رنگ سبز سر کارند هنوز نمیفهمند احمدی و هاشمی همه باهم هستند. از این به بعد شروع شد بازار داغ زنان با دوست پسر به قتل همسر . در سفری که به ایران داشتم فیلم دایره را واقعا درک کردم. زنان شوهردار یکی واقعا به من جواب بده ایرانی چی داه همه .........
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

DrPhil - دانمارک - نوبغو
چقدر دوستش جوونه!!
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
دیوانه!!!
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

zilan.zarza - ترکیه - استانبول
dkdk - دانمارک - اسلیس فحش دادن نشانه ی ضعف در برابر کسی هست.اتفاقا immortal1977 - هلند - امرسفورت حرف های منطقی زدن.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

kasra persia - انگلیس - لندن
خانمهای محترم ایرانی خارج از کشور هم حسابی بیداد میکنند .چه مجرد و چه متاهل .گاهی اوقات آدم اونهارو با اتوبوس واحد اشتباه میگیره ، که در هر ایستگاه دائم سوار و پیاده میکنند .براستی که نسل شیرزنان وفادار و فداکار و نجیب از بین رفته . وای به حال فرزندانی که حاصل تربیت این مادرانند .
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
روش خوبی برای از بین بردن حکومت خبیث ایرانیان است. این هم انگار حسابی از دست شوهره عقده داشته و فکر میکرده چند تا جون داره خوبه سه تا جون داشت وگرنه قطعا اگه مثل حکومتیها بود باید هفت تا جونشونو میکشت.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

alexxx - اتریش - وین
جریان سه بار کشتن چی بود ? مگر اینکه طرف یا خفه شده یا بر اثر خونریزی مرده. اتفاقات دیگری هم افتاده که ما متوجه نشدیم?
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

feminism - انگلستان - لندن
وای چه جونورهای سنگدلی !! چطور زنهای از این قبیل به خودشون اجازه میدن که جون یک انسان بگیرند. چقدر خودخواه بیرحم عقده ای و روانی هستند. قتل و خونریزی تنها راه حل مشکلاتشون شده. حالا چند صبائی دیگه این خانم رو هم اعدام میکنن و چند تا فرزند بی سرپرست و اواره میشن. mashady_انگلیس چه بیت پر معنی را بیان کردی ممکنه بسیاری از ما که از ایران دور هستیم تنها باشیم ولی تعدادی از ماترجیح میدیم که تنها باشیم ولی درگیر رابطه نادرست و ناسالم نشیم .
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

porharfi - هلند - آرنم
زنان و دختران ایرانی در ترانه ها حرف ندارند ...همین الان خواننده داره میخونه.. تموم دنیا رو گشتم و مثل تو نا ناز پیدا نکردم..!!(میخونه دختر ایرونی ناز بکن!!). ناز تو نازه ناناز...!!(ساده و مهربونه؟؟!)..با خوندن این خبر و شنیدن این ترانه خنده ام گرفت!!
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

SHIRZAN48 - بلژیک - بروکسل
من با عمل این خانم کاملا مخالفم چون راههای دیگری هم برای رهایی وجود دارد نه قتل . ولی وقتی تمام اختیارات زندگی و حیات یک زن و فرزندانش را در یک جامعه به مرد میدهند تصور کنید ان مرد تبدیل به یک هیولای تغییرناپذیر باشد و هیچ جنبه مثبتی هم در یک خانواده از لحاظ کاری مالی اخلاقی و رفتاری و اجتماعی و تحصیلی نداشته باشد سرانجام زن و فرزندان ان جامعه بخاطر ناتوانی خود و قانون حاکم در جامعه تبدیل به اینگونه خشونت ها می شود و یا هویت و محبت گمشده خود را در خانه مردی دیگر می یابند و فریب می خورند زیرا اگر ان زن و کودک به هر مرجع قانونی مراجعه کند قانون دستش را گرفته و برمی کردانند دوباره در آغوش همان شوهر و پدر معتاد قاتل بیکار و هرزه . مثل بچه 8 ساله سکینه و وووو
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. شما که دور از ایرانی حداقل اعصابت از چیزای دیگه خراب نیست اگه تو اون دیوونه خونه دست پخت ملا بودید و رجز خوانی میکردید درست بود. بین سلامت روح و جنون مویی ست این حکومت کثیف با روح و جان و اعتبار گذشته آینده زمان حال مردم بازی کرد و آن را ویران کرد لعنت به همه حکومتیان از ریز و درشت. معضلات در هر جامعه ای وجود دارد اما وقتی خود حکومت معضل بزرگی ست که به کابوس شبیه است بهتر از این انتظار داشتیم.
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

غزل خاموش - ایران - اصفهان
حالا عیب نداره، شما سخت نگیرید، فکر کرده کار از محکم کاری عیب نمی کنه!
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

babre mazand - هلند - امستردام
sepher - استرالیا - سیدنی . دوست من سلام من وقتی کامنتهاتونو میخونم میتونم حدس بزنم که شاید ضربه ای از جنس مخالف خوردین ولی فکر نکنم دلیل بر این باشه که همه ی خانمها مثل هم باشن همانطور که همه ی اقایون مثل هم نیستند این نظر شخصی منه . به نظر من هر چه تو جامعه ای فقر فرهنگی بیشتر باشه جرائم بیشتره امثال این خانم قربانی بی فرهنگی ماست . شاد زی
پنج‌شنبه 11 آذر 1389

feminism - انگلستان - لندن
iranazairan_عزیز, من رجز نخوندم نظرم رو عنوان کردم . من هم با شما موافقم که دولتمردان و بزرگان مملکتی به تنها مسئله ای که فکر میکنند منافع خودشان است و بس . و دیگر اینکه حکومت غوغا برانداز دیکتاتوری ایران روزگار را از مردم گرفته. گر چه من اینجا ساکن هستم ولی عمق فاجعه رو میشه حس کرد. امیدوارم که در زندگی اونقدر توانا بردبار و شکیبا باشی که به خواسته هایت برسی.
جمعه 12 آذر 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
تمام زنها در ایران یک تکیه کلام مشترک دارند و ان اینکه شوهرم مرا میزند. شوهرم با زن دیگر رابطه دارد . شوهرم معتاد است . ولی هیچوقت شما ندیدید که زنی بگوید یک مرد برایم کافی نیست .شما نخواهید دید که یک زن بگوید من انطوری زندگی میکنم که فکر میکنم ودلم میخواهد . همه این ام المومنین ها قیافه خق بجانب دارند . همه مظلوم هستند . همه پاک هستند و فقط مرد ها هستند که چشم چرانند .مرد ها هستند که دیوانه اند و زنهایشان را میزنند . و مرد ها هستند.وووو این یک دلیل از هزاران دلیل شوهر کشی است . تنها جائی در دنیا که زن خط مرد را نمیخواند و خودش را محق میداند که هر طور دلش بخواهد زندگی کند . ان فقط ایران است واسلام نمونه ان را در همین خارج از ایران میتوانید ببنید . درد بی فرهنگی . بی فرهنگی و ادعا های گنده گندیده و همه هم بی عرضه و ناتوان. جز نسل جدید ایرانی در خارج که ارارم ارام بتوانائی و رشد فکری نائل شدند
جمعه 12 آذر 1389

a.ahooraei - المان - کلن
dk.dk.اسلیس/ فقط تو رو خدا حقوق نخونده باشی که بدرده آیندۀ ایران نمیخوری. شما خیلی عصبی و تند خویی. همش میخوای رآی به قتاله کردن بدی. اخه عزیز جون چیزی بنام درمان و معالجه هم وجود داره. بیشتر دنبال علتها باشید تا معلول. این علت هست که موجب معلول میشه.زود نکش و نابود نکن بگیر و روش مطالعه کن تا با تجربه ای که از گناهکار بدست میاری بتونی جامعه رو مداوا کنی.
جمعه 12 آذر 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
تربیت غلط و فرهنگ غلط و قوانین احمقانه ؛ مجموعه ای که اوضاع فعلی ایران را ساخته است البته فقط از نظر روابط زناشویی و فساد و اجبار به زندگی می گویم. دخترها معمولا" آنچنان محدودند که فقط به خاطر آزاد شدن ازدواج می کنند و بعد از ازدواج تازه شروع می کنند به شیطنت که دیگر اسمش فساد است چون شوهر و خانواده دارند و چون نمی توانند از قید این ازدواج راحت شوند و تربیت غلط هم که در تمام مدت همراهشان است , پس به قتل رو می اورند. کاش زنان و مردان ایرانی بدانند که خیانت در همه جای دنیا خیانت و مذموم است
جمعه 12 آذر 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
babre mazand - هلند - امستردام . سپاس از لطفتون عزیزم, حقیقتی که شما فرمودین درسته, هیچ دو برگی ازدرخت یکسان فرود نمی اید, اما دردنیا یه نگرش ضد حقیقت سعی داره به زور به ما قالب کنه که نیمه دیگر انسان یک فرشته خستگی ناپذیره که حاضر 50 سال در زندگی یکنواخت و کسل کننده زندگی کنه و چون فرشته است و ازجنس ما نیست نه دروغ بلده و ونه جنایت وتازه خیلیها در ذهنشون معتقدن اصلا اگر هم بخواد نمیتونه! همین نگرش باعث شده سطح توقع از زن بالا بره, و مردها هم درک درستی از زن نداشته باشن, فراموش نکنیم همین حالا هم سطح توقع از زن درجامعه کم نیست, باید زیبا باشن, شیک پوش باشن, مهربون باشن, و غیره , حرف من درخلاصه اینه: بگذارید زنهاهم انسان باشن, حق انسان بودن رو بهشون برگردونیم , یه زن هم هوس داره, افکارشیطانی داره ونیازهای دیگر , و هیچ فرقی در ذائقه با مانداره!
جمعه 12 آذر 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
babre mazand - هلند - امستردام . ادامه ..من هیچوقت سطح توقعم رو از کسی اونقدر بالا نبردم که بعد ناامید بشم! بنابراین ضربه ای هم نخوردم, انسان با قوه درکش میتونه ببینه, و انسانی که حتما بایدسر خودش بیاد تا چیزی رو درک کنه, انسان باهوش و بادرکی نیست! بزرگترین اختراع بشر نوشتن بود! چون دانش رو به نسل بعدی منتقل کرد! توصیه میکنم کتاب "فتنه" نوشته سناتورعلی دشتی رو حتما بخونید!.
جمعه 12 آذر 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
اگر بحث مردانه وزنانه بازی پیش نیاوریم . من میخواهم یک حقیقیت ملموس را برایتان بنویسم . تا کنون دیده و شنیده نشده که یک مرد بدلیل ارتباط با یک زن تصمیم بقتل همسرش گرفته باشد . حتی در پست ترین و احمق ترین مردها. اما تاریخ پر است از اینگونه فجایعی که زنها در طول تاریخ مرتکب شدند و میشوند و خواهند شد . تعارف را بگذاریم کنار و واقع بین باشیم . ناموس پرستی احمقانه را بگذاریم کنار بواقعیات ملموس فکر کنیم. همیشه مرد از یک کاراکتر و شعور خاص مردانگی خود برخوردار بوده و مانند یک شیر بواقع مانند شیر حافظ افراد خود بوده . وبسیاری از زنها از همین خصوصیت مردانگی مردها سو استفاده میکنند . بحث طولانی است در اینجا امکان توضیع دادن ان نیست . مرد همیشه مرد بوده و همین باعث بیچارگی مرد شده .
جمعه 12 آذر 1389

salarkhan - آلمان - هامبورگ
dkdk - دانمارک - اسلیس تو هم ماشاالله فقط دست به اعدامت خوبه هر چی میشه هر جرم و جنایتی میشه همین یه نسخه رو می پیچی!!آخه قربون اسلامت برم اگه اعدام و سنگسار و قطع دست و بقیه وحشیگریهای اسلام چاره ساز بود که حالا مملکت گلستان بود!!
شنبه 13 آذر 1389

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.