کارگردان هلندی: به چشم خودم دیدم ، شارون شخصاً دو کودک فلسطینی را کشت


کارگردان هلندی:
به چشم خودم دیدم ، شارون شخصاً دو کودک فلسطینی را کشت

یک کارگردان یهودی هلندی، شارون را متهم کرد که دو کودک فلسطینی را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

به گزارش
عصر ایران به نقل از روزنامه صهیونیستی ها آرتص، "جورج سلویتسر" کارگردان یهودی - هلندی آریل شارون نخست وزیر پیشین اسرائیل را متهم کرده است که در سال 1982 دو کودک فلسطینی را در اردوگاه آوارگان فلسطینی در بیروت (صبرا و شاتلا) با استفاده از به ضرب گلوله به قتل رساند.

وی در آن مقطع، مسئولیت وزارت امنیت اسرائیل را برعهده داشت.

این کارگردان هلندی در گفت وگو با روزنامه پرتیراژ  فولکسکرانت هلند اضافه کرد: شارون با استفاده از سلاح کمری اش، دو کودک فلسطینی را از فاصله 10 متری مورد هدف قرار داد مثل اینکه دو خرگوش را در ورودی صبرا و شاتلا مورد هدف قرار می داد.

وی اضافه کرد: من به عنوان کارگردان در حال ساخت فیلم مستند شاهد این صحنه بودم.
این در حالی است که رسانه های صهیونیستی به شدت این موضوع را رد کرده اند.

شارون که سابقه نخست وزیری اسرائیل را نیز در کارنامه خود دارد چندسالی است که پس از سکته مغزی، زندگی نباتی دارد.

در کشتار اردوگاه های آوارگان فلسطینی صبرا و شَتیلا در لبنان در سپتامبر بین ۷۰۰ تا ۳۵۰۰ نفر از فلسطینیان به قتل رسیدند.

تصاویری از مجسمه مومی آریل شارون در زندگی نباتی اش در گالری هنری کیشون در تل آویو که توسط هنرمند اسرائیلی نوام براسلاوسکی ساخته شده است.

dannni - سوئد - استکهلم
چه چهره کریه و نفرت انگیزی داره انقد ادم کشته چهرش مانند یک خوناشام داره خدا شناختشون که یکی مانند هیتلر سوراغشون فرستاد
یکشنبه 30 آبان 1389

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
نتیجه عمل هر کس در همین دنیاست و هر چه امروز بکاریم , فردا درو خواهیم کرد !
یکشنبه 30 آبان 1389

hossein1111 - امارات - دبی
این عکسا از شارون واقعیه؟ اینکه اینجا مثله ماکت میمونه قیافش !!!!
یکشنبه 30 آبان 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
کاری با این شارون و ان دو کودک فلسطینی و یا ان فلسطینیان ندارم, فقط میخواهم بگم این یهودیها هم مانند عربها همه تشنه خون هستند. بیشتر پیامبران را کشتند و در اخر اون کسی را که انتظارش را میکشیدن و خداوند در کتاب تورات بارها و بارها مژده امدنش را داده بود به صلیب کشیدند.
یکشنبه 30 آبان 1389

Hoja Verde - ایران - تهران
ننگت باد رژیم آدمکش اسرائیل
یکشنبه 30 آبان 1389

shayna - ایران - ایران
اوه اوه قیافه شو کثافت باید زنده بمونه اما بچه های فلسطینی کشته شن
دوشنبه 1 آذر 1389

pelle - سوئد - استکهلم
عاقبت تمام جنایتکارها به بدترین شکل خاتمه پیدا میکند.
دوشنبه 1 آذر 1389

harrp - اتریش - وین
کار درستی‌ کرده !! اگه اونا بزرگ می‌شدن یه احمق مثل گاو گردن کلفت ( حسن نصرالله) یا ۱ (عنتری گشاد ) دیگه میشد دیگه کار از کار گذشته بود !!،، به این میگم محکم کاری
دوشنبه 1 آذر 1389

pouriya - ایران - رودسر
وی اضافه کرد: من به عنوان کارگردان در حال ساخت فیلم مستند شاهد این صحنه بودم.?????. جناب کارگردان لطفا برای اثبات ادعایتان مدرکی ارائه دهید..
دوشنبه 1 آذر 1389

khosrow60 - سوئد - سوئد
خوک. فامیل تیر خلاص زن احمقی نژاد سپورچیان قاتل.
دوشنبه 1 آذر 1389

kamangir - نروژ - اسلو
لا مصب چه چهره نورانی هم داره...
دوشنبه 1 آذر 1389

1qaz - استرالیا - سیدنی
عاقبت ظلم این ابلیس رو ببینید,قابل توجه علی اقا ضحاک نائب بر حق اقا زمان جمکرانی شیاد.تف بر هردو شون
دوشنبه 1 آذر 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
اگر حقیقت داشته باشه سزاش همینه که میبینه
دوشنبه 1 آذر 1389

niagara - ایران - تهران
واقعا آخه زندگی چه ارزشی داره که آدما اینجور به جون هم بیفتن؟کشتن 2 تا بجه بیگناه؟واقعا این بشر داره به کجا میره؟
دوشنبه 1 آذر 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
خب حالا چه عجله ای برای افشا کردن داشتی؟ یک 30 سال دیگه هم صبر میکردی تا دیگر یهودیان بگویند که عجب مرد محکم و راز داری هستی!
دوشنبه 1 آذر 1389

afghn boy - دانمارک - ویبورگ
خدا عمرش بدهد!!!!
دوشنبه 1 آذر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
تو رو سننه .یا اینکه میگید ما چکار کنیم .کشت که کشت .یاد گفته های امام خمینی گور به گور شده افتادم .که میگفت بکش تا کشته نشی. اینهمه زن و بچه ملت ایران کشته شدند. کسی چیزی نگفت و هیچ کارگردانی هم فیلمشو درست نکرد
دوشنبه 1 آذر 1389

N.sami77 - دانمارک - کبنهاگ
اه چه بد ریخت این .. شبیحه یه خوک بیر می مونه خدا نصلش را از رو زمین ورداره
دوشنبه 1 آذر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
نظام صهیونیزم بزودی نابود خواهد شد .
دوشنبه 1 آذر 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
در جنایتکار بودن این شخص هیچ شکى نیست
دوشنبه 1 آذر 1389

kingstorm6463 - اکراین - کی یف
حد اقل می‌شه به خاطره اینکه چند تا از عرب‌های دنیا رو کم کرده ،ازش تشکر کرد
دوشنبه 1 آذر 1389

faraz1352 - ایران - تهران
بابا این عکسا که خود شارون نیست این عکسا مربوط به مجسمه شارون تو موزه مادام توسو هستش آخه یکی یک نگاه به چشماش بندازه ، بعضی موقعها این سایت هم همینجوری یک چیزی مینویسه ، کاری به نوشته و راست یا دروغ بودنش ندارم ولی حداقل عکسها رو میتونین درست معرفی کنین،من طرفدار پروپاقرص این سایتم و حیفم میاد که با یک مسائل پیش پا افتاده ای مثل همین موضوع اصالت سایت زیر سوال بره متشکرما
دوشنبه 1 آذر 1389

Ezhaq - ایران - تهران
شاید خیلی ها ناراحت شدن ، با شناختی که از اعراب فلسطینی آن هم بصورت نزدیک داشتم و دارم ، زیاد ناراحت نشدم . این کارگردان می خواد از آب گلا لود چیزی بگیره . شارون یک نظامی قهرمانه برای کشورش و تمام کسانی که چیزی از یک نظامی انتظار دارند انجام بده ، فرض این داستان درست باشه ، باز نمی توان او را محکوم کرد. زنده باد اسرائیل
دوشنبه 1 آذر 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بتوچه مربوط همین ها مردم ایران راسرکوب میکنند اسرائیل نباشه تازیهای متجاوز اولین کاری کنند حمله به ایران است
دوشنبه 1 آذر 1389

Neda02 - کانادا - اتاوا
چقدر تاخیر فاز داره این کارگردان یهودی هلندی که 28 سال بعد یادش افتاده. اگه زمانی که شارون سالم و در اوج اقتدار بود می گفت، شارون یا می تونست از خودش دفاع کنه یا از نظر دنیا محکوم می شد. حالا که شارون با یه تکه گوشت فرقی نداره گفتنش چه معنی داره؟
دوشنبه 1 آذر 1389

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
تاریخ پر است از این جنایتکارهای ضدبشری مثل شارون.خلخالی.خمینی.میلوشویچ هیتلر.صدام.خامنه ای اما شرمندگی از آن آنهائیست که تشویقشان کردند و یا حتی آنهایی که در مقابل جنایاتشان سکوت کردند.متاسفانه گروههایی از نژادپرستان اسرائیلی شارون را بولدوزر و یا سردار شجاع اسرائیل میخوانند همانگونه که ما به قدرت شمشیر و آدمکشیهای علی و محمد افتخار میکنیم و حتی جای سم اسبشان را میبوسیم
دوشنبه 1 آذر 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
این عکس از موزه مادام توسو گرفته شده؟ اینکه مجسمه هست!
دوشنبه 1 آذر 1389

oldboy - انگلستان - لندن
اولا عکسها عکسهای مجسمه مومیش هست نه خودش.دوما به احتمال زیاد این موضوع دروغه.سوما اگه هم راست بود به جهنم.بین عربهای تروریست و اسراییل حق با اسراییله.
دوشنبه 1 آذر 1389

plato_2010 - استرالیا - ملبورن
harrp - اتریش - وین توجیهت برای کشتن اون دو بچه بیگناه توسط این خوک خرفت اونقدر احمقانه ,ناپخته و غیر انسانیه که هیچ جوابی نمیشه بهش داد.
دوشنبه 1 آذر 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
این حیات نباتی و نور پردازیه عکسا منو کشته.
دوشنبه 1 آذر 1389

iranynab - ایران - تهران
بابا شما چقدر حزب باد هستید. یه جا میگید زنده باد اسرائیل یه جا فحش میدید. این بنده خدا که از سوئد هست (خانه به دوش) این بابا مگه جمهوری اسلامی چیکارش کرده که اینقدر می سوزه. ...
دوشنبه 1 آذر 1389

alibabatabrizi - ایران - تبریز
اگه این یه روزی بمیره فلسطینیها باید قبرشو توالت عمومی کنند. ما که هر وقت سیفون میکشیم به یادش هستیم ....
دوشنبه 1 آذر 1389

banoo99 - امریکا - لوس انجس
بدتر از این جوهود های کثافت خودشون هستند. هیتلر الکی اینها رو تیر بارون نکرد.البته از این خیلی ناراحت هستم که کارشو نا تموم گزاشت. این بز دل های ترسوئ جون دوست پول دوست رسما هیچ کسی رو ادم حساب نمیکنند. با موزی گری وارد امریکا شدنند . الان امریکا زیر دست جوهودا ست.خود امریکا هم از این مثئله دل خوشی نداره. خیلی از ایرانی های داخل کشور هنوز کثیفیه این جوهودا پی نبردند. تازه وقتی امریکا بیان به لجن بودنشون پی میبرند. اینها دزدند. برای یک دولار همه... مخورند.نمونه بارزش هم در لوس انجس زیاده. این هیتلر نباد کاررو ناتموم میزاشت.
دوشنبه 1 آذر 1389

benitala - ژاپن - یوکوهاما
عزیزان بالای عکسا نوشته..تصاویری از مجسمه مومی آریل شارون...دقتکنید...خیلی ادم پستیه اگر این حرف واقعیت داره.
دوشنبه 1 آذر 1389

red.boy - ایران - تهران
به به دارم اینجا فرهنگ 2500 ساله ایرانی رو میبینم.از کشته شدن دو کودک چقدر خوشحالن دو کودک معصوم و بی گناه. واقعا کوروش(ع) اسوده بخواب که ما بیداریم
دوشنبه 1 آذر 1389

jamal_2010 - عراق - اربیل
کینۀ مذهبی خطرناکترین نوع کینه ست بنابراین مذهب خطرناکه
دوشنبه 1 آذر 1389

artosh - ایران - تهران
اینجا چقدر نژاد پرست داریم........ lol... جنایت جنایته، چه از نوع حکومت خودمون، چه از نوع کشتار کودکان عرب فلسطینی. نمیدونم جطور برخی از دوستان میتونن بگن که کشتار کودکی کار درستی بوده چون شاید در آینده میشد تروریستی مثل سید حسن و اعضای حماس و .. به نظر من ما خیلی اشتباه میکنیم، چون همهء فلسطین و لبنان رو حماس و حزب الله میدونیم، در صورتیکه این 2 گروه بخش کوچکی از جامعه این 2 کشور رو تشکیل میدهند و بسیاری از مردم همین 2کشور علاقه مند به صلح هستند. اون 2 گروه به واسطهء سلاحی که در دستشان هست و پشتوانهء مالی جمهوری اسلامی اسم و رسمی برای خود پیدا کرده اند وگرنه از نظر تعداد واقعاً ناچیز هستند.
دوشنبه 1 آذر 1389

artosh - ایران - تهران
hossein1111 - امارات - دبی و ...../ بسیاری از دوستان فقط تلاش میکنند نظری بدهند جزء اولین ها باشند. جان من یه نگاهی هم به مطلب بندازید. بالای عکس گفته که :(تصاویری از مجسمه مومی آریل شارون در زندگی نباتی اش در گالری هنری کیشون در تل آویو که توسط هنرمند اسرائیلی نوام براسلاوسکی ساخته شده است.) این یعنی خود واقعیش نیست.
دوشنبه 1 آذر 1389

a persian - سوئد - استکهلم
در نامرد بودن اعراب هیچ شکی نیست.اعراب با توسل به فرمایشات دینشون همه دنیا رو برای خودشون میخوان و میگن بالاخره روزی اسلام جهانی میشه و برای همین با زور و شمشیر به همه سرزمین ها میتازن اما یهودی ها هم دست کمی از این اعراب وحشی ندارن...من تابحال با سه تا اسرائیلی همکار بودم بسیار ادمای انحصار طلب و پول دوست و کلاه برداری هستن.همه چی رو برای خودشون میخوان و همه رو بازی میدن !!! خلاصه خیلی خوبه که این دو قوم به جون هم افتادن هر دوشون چه اعراب و چه یهودی ها شایسته منقرض شدن هستن .
دوشنبه 1 آذر 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
اینکه فلستینی ها و یهودیان اسراییل هزاران سال است که دارند همدیگر را میکشند برای همه شناخته شده است. موضوع حال بهم زن ، دایه دلسوزتر از مادر و کاسه داغتر از آش شدن این اروپایی های فاشیست نژادپرست برای اعراب فلستینی است. شما بهتر است بروید یک گلی بسر خارجی های خودتان بزنید لازم نکرده برای یک مشت عرب تروریست هزار کیلومتر آنورتر دلسوزی کنید.
دوشنبه 1 آذر 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
اینکه فلستینی ها و یهودیان اسراییل هزاران سال است که دارند همدیگر را میکشند برای همه شناخته شده است. موضوع حال بهم زن ، دایه دلسوزتر از مادر و کاسه داغتر از آش شدن این اروپایی های فاشیست نژادپرست برای اعراب فلستینی است. شما بهتر است بروید یک گلی بسر خارجی های خودتان بزنید لازم نکرده برای یک مشت عرب تروریست هزار کیلومتر آنورتر دلسوزی کنید.
دوشنبه 1 آذر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
iranynab - ایران - تهران ,,مثل اینکه چشمات آلبالو را گیلاس می بینه تو اول. متن کامنتم را رو خوانی کن و درک کن که مفهومش چیه به نظر خودم من اسراییل را سر زنش نمی کنم چون من در آن حد نیستم بیشتر در مورد شواهدی کارگردان مطمعن نیستم و همیشه گفته ام مرگ و ننگباد رژیم آخوندی که این عربهای بیسواد را به . راههای تروریستی و انتحاری تربیت و مجهز میکند. اسراییل هم حق دفاع را برای خود محفوظ نگه میدارد اگر داغ کرده ای وان حمام را پر از یخ کن.
دوشنبه 1 آذر 1389

oldboy - انگلستان - لندن
arashbehdin - امریکا - اتلانتا . بهترین حرف رو در مورد اروپاییها زدی : فاشیست و نژادپرست.دقیقا درسته.
دوشنبه 1 آذر 1389

peyman19872000 - هلند - امستردام
تو غلط کردی دیدی
دوشنبه 1 آذر 1389

ghom.666 - ایران - قم
بهترین کار کرد .این کثافتها را باید کشت.ما ایرانیها هم باید انتقام گرفت از این سوسمار خورها
دوشنبه 1 آذر 1389

aryamiki - گریس - اتن
زنده باد اسرائل سرافراز ننگ بر عراب
دوشنبه 1 آذر 1389

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
کار خوبی کرده. این تخم سگای مراکشی ام باید همینطور راحت کرد چون کلا ناراحتند!
سه‌شنبه 2 آذر 1389

zayandehroodi - دانمارک - کبنهاک
afghn boy _ دانمارک- ویبورگ خدا بهش عمر بده تا بیاد تو و خانواده و همه کس و کارتو سر به نیست کنه. امین.م
سه‌شنبه 2 آذر 1389

arian02 - سوئد - استکهلم
iranynab - ایران - تهران . دوست عزیز شما کجاتون میسوزه که اینقدر ناراحتی. یک نگاه به اون شتاسنامت بنداز ببین پسوندی, چیزی ....توش نیست. iranynab ????.
سه‌شنبه 2 آذر 1389

arian02 - سوئد - استکهلم
oghab - فنلاند - هلسینکی . خمینی میگفت اگه هر مسلمان یک سطل اب بریزه اسرائیل رو اب میبره,اما همین یکی دو سال پیش بود که فاظلاب یکی از شهرهای اسرائیل داشت کل غزه رو میبرد. یادت هست???
سه‌شنبه 2 آذر 1389

Kili_patilaki - قطر - دوحه
بعضی از کسانی که اینجا نظر داده اند و از این جنایت شارون"حالا با راست و دروغش گذشته" طرفداری کرده اند از حیوان هم کم ترن و پست ترین موجودات کره ی خاکی هستند.برید بمیرید.
سه‌شنبه 2 آذر 1389

iranman1388 - ایران - تهران
ایرانی همیشه مظهر شرافت و انساندوستی بوده و هست ,جای تاسف داره که بعضی از کاربرها تو نظراشون از این خونخوار رذل دفاع کردند ,واقعا خجالت داره !!!!!
سه‌شنبه 2 آذر 1389

vaghe bin - ایران - تهران
خوب که چی.قهرمانان فلسطینئ ولبنانئ هم کودکان اسرائیل را ناجوانمردانه میکشند.31 سال فرزندان و جوانان ایران را به خاک و خون میکشند.عکس ها و فیلم های تظاهرات را فراموش کردید ?برای خودتان نوحه سرایئ کنید که خلایق هر لایق..درد و بلای اسرائیل بخوره به سر هر چی حزب الله و عرب بجز ایرانیان اصیل....
سه‌شنبه 2 آذر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
این هم آخر و عاقبت جنایتکاران. امیدوارم ما هم شاهد ذلت بیشتر از این جنایتکاران فرزندان ایران زمین باشیم. البته اول راه اسفل السافلین شان است و به پیشواز میروند.
سه‌شنبه 2 آذر 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
kili-patilaki قطر -دوحه دم اسرائیل گرم با چند میلیون جمعیت پوزه تمام تازیان متجاوز را به خاک مالیده عرب خوب عرب مرده است در ضمن نژاد اریایی مثل نژاد تازیان پست نیست بچه تازی یادت نره توی بیمارستان در ایران خواستن به برادران فلسطینی ات خون تزریق کنند گفت خون ایرانی و شیعه کثیف است برو پیکارت سوسمارت را نوشی جان کن
سه‌شنبه 2 آذر 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
اقای کارگردان که از گردانندن کار اطلاعی ندارد. در اینجا یک مقدار مهملات همراه با دسر تناول فرمودند. اخر اقای گارگردان جائی که نخست وزیر انجا میرود ویا وزیر امنیت یک کشور انجا برای بازدید میرود کودکان خرگوش زاده فلسطینی انجا نمیتوانند باشند . اقای کارگردان چرا برای پول شخصیت ترا میفروشی مردک . بیننده فیلم ها در تمام دنیا صاحبان شعور ودرک هستند . این صبرا وشتیلا را هم شعرای خود فروخته ایرانی عرب تبار ما هم شعر ساختند و اهنگ هم روی ان گذاشتند و خیلی هم انرا بلغور کردند . بعد همین ملت شریف ایران انها را با تف . واقعا تف به بزرگی همان پنج ریالی سابق بدرقه کردند . مردم صاحبان شعور ودرک هستند . اقای کارگردان . بقول قاطبه خودمان . بروووووووو اقا . برووووووووووو
سه‌شنبه 2 آذر 1389

alind - عراق کردستان - اربیل
دروغ است.شارون این قد احمق بوده که در مقابل جشمان یک فیلم ساز با سلاح کمرى خود دو کودک به قتل برساند!
سه‌شنبه 2 آذر 1389

Kili_patilaki - قطر - دوحه
هر وقت تونستید جلو حزب الله رو بگیرید اونوقت به اربابت اسرائیل بگو بیاد واق واق کنه...من یک کودک فلسطینی را به میلیون ها امثال تو بی غیرت عوض نمیکنم.فرق من با تو این است که یک کودک اسرائیلی یا حتی کافر اگر کشته شود من دلم میسوزد و ذره ای انسانیت درونم هست که بگویم به چه گناهی، اما تو برایت فرق نمیکند کسی که کشته شده بچه بوده یا زن!کافیه فقط بدونی طرف عرب بوده! تو چه فرقی با ریگی و طالبان داری؟در ضمن در مورد خون کثیف شیعه هم لطف کن منبع بده.حالا اینم راس باشه یعنی همگی باید کشته شن؟فقط برو بمیر.
سه‌شنبه 2 آذر 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
kili-patilaki قطر - دوحه تو اگر غیرت داشتی از تازیان وحشی که به ابا و اژداد ما تجاوز کردن و کلی جنایت طرفداری نمیکردی خوب معمولا ایرانی زاده پاک نژاد هیچ وقت با دشمنان قسم خورده اش تازیان متجاوز سازگاری نخواهد داشت...
چهار‌شنبه 3 آذر 1389

red.boy - ایران - تهران
حالا همچین دم از اجدادمون نزنین. اجداد ما (ایرانی ها) با اغوش باز از دین اسلام استقبال کردند. چون از ظلم و ستم هاس حکومت ساسانی خسته شده بودند.فعلا که میبینید همین اعراب ملخ خور پابرهنه از ماجلوترن. بهتره یه سری به دبی و کشورهای عربی هاشیه خلیج فارس بزنین.
چهار‌شنبه 3 آذر 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
چقدر بعضی ها بی غیرت تر از سیب زمینی میشوند و اراجیف که اخوندها درست کردند را بدون مطالعه تکرار میکنند و نمیدانند در زمان ساسانیان هم ایرانی ها زندگی بسیار خوبی داشتند کسانی که میگویند ایرانی ها با اغوش باز دین تازیان را قبول کردند اراجیف اخوندها را تکرار میکنند براشون بسیار متاسفم یعنی با اغوش باز گفتند بفرمایید به نوامیسمان تجاوز کنید از ابله بودن بعضی ها در تعجب میباشم
چهار‌شنبه 3 آذر 1389

red.boy - ایران - تهران
شما برو تاریخ بخون ببین ساسانیان چقدر ظلم کردن به ملت ایران.در ضمن ائین زرتشت شبیه به ائین اسلام بود. و مورد تایید محمد(ص) قرار داشت. حضرت علی خودش از ائین های باستانی ایرانیان از جمله نوروز استقبال کردند.
چهار‌شنبه 3 آذر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.