دستگیری چند گروه موسیقی زیر زمینی در تهران


دستگیری چند گروه موسیقی زیر زمینی در تهران

آقای ساجدی می گوید که تولیدات این گروه از طریق سایت ها و ماهواره منتشر می شد.

سرتیپ حسین ساجدی نیا، فرمانده پلیس تهران، گفته که اعضای دو مرکز تهیه و توزیع موسیقی زیر زمینی را در تهران توسط پلیس دستگیر شده اند.

آقای ساجدی نیا گفته که این افراد در زمینه "انتشار و تکثیر موسیقی مبتذل" فعالیت می کردند و "موسیقی نامعتارف خود را برای استفاده شبکه های مجازی و ماهواری معاند تولید و برای پخش در اختیار آنها قرار می دادند."

رئیس پلیس تهران می گوید افراد دستگیر شده برای "گمراه کردن ماموران پلیس، از محل های مخروبه و متروکه استفاده کرده و برای استتار محل ها، اقدام به شکستن شیشه پنجره ها و نصب پرده های کثیف و پاره روی آن می کردند."

به گفته آقای ساجدی نیا، این افراد با نام های مختلف فعالیت می کنند و "به صورت زیر زمینی اقدام به ضبط و اجرای کلیپ های صوتی و تصویری کرده و با تزئین و مهیا کردن نورپردازی، پس از انتقال (این کلیپ ها) روی سی دی و دی وی دی، اقدام به انتشار این آهنگ های غیر مجاز زیر زمینی از طریق ماهواره و شبکه مجازی می کردند."

گزارشی از تعداد افراد دستگیر شده، انتشار نیافته اما آقای ساجدی نیا می گوید که پلیس پیگیر متهمان دیگری نیز هست و سعی دارد تا دیگر متهمان پرونده را دستگیر کند، به خصوص یک زن که به گفته رئیس پلیس تهران، رد پای وی در تولیداتشان نمایان است.

به گفته آقای ساجدی نیا، "افراد دستگیر شده، از گروه های منحرف اخلاقی می باشند که خود را فارغ از تمامی مسائل زندگی دانسته و در پی آسایش مفرط و بی حد و اندازه هستند."

محدودیت هایی که برای موسیقی در ایران وجود دارد باعث شده تا جوانان به موسیقی زیر زمینی روی بیاورند و کارهای خود را نیز از طریق برخی وسایل ارتباطی از جمله اینترنت منتشر کنند.

این گروهها در سالهای اخیر برای آلبوم های موسیقی های خود، کلیپ های ویدیویی نیز ساخته اند و ساخته های آنها از تلویزیون های مستقر در خارج از ایران نمایش داده شده است.

رئیس پلیس تهران این گروههای فعال در زمینه موسیقی زیر زمینی را "منحرف" معرفی کرده و گفته که آنها با "ترویج بد زبانی و به کار بردن کلمات رکیک، شکستن قبح اعمال ننگین غربی، عادی کردن رفتارهای غلط برای جوانان، باز کردن راه برای نفوذ رفتارهای ناهنجار و مبتذل" برای جوانان تهدید به حساب می آیند.

از دیگر آسیب هایی که به نظر رئیس پلیس تهران، این افراد دارند این است که آنها جوانان را از فرهنگ اسلامی دور می کنند و با عادی جلوه دادن روابط ناسالم میان دختران و پسران جوان و سیاه نمایی اوضاع جامعه، ذهن جوانان را منحرف می کنند.

a_bamdad - ایران - تهران
خاک بر سرتون. اگه دو قرون موسیقی به درد بخور هم پیدا بشه کار همین بچه های زیر زمینی کاره. مؤید حرفم فیلم کسی از .. و کارهای گروه ماینوس 1 و د ویز
یکشنبه 16 آبان 1389

Ezhaq - ایران - تهران
امیدوارم روزی برسه که خبر به این شکل بشه: چند مداح و اخوند روضه خوان را به علت رواج خرافه پرستی و فساد دستگیر کردند.
یکشنبه 16 آبان 1389

bahman11 - کانادا - تورنتو
من که متوجه نشدم به خاطر چه جرمی این گروههای موسیقی رو دستگیر کردند. همه جای دنیا گروههای موسیقی به تولید موسیقی مشغول هستند و نیازی به اجازه گرفتن از هیچ جایی هم ندارند. البته من یادم هست زمانی رو که خمینی دیوانه موسیقی رو که یکی از شگفتیها و خلاقیتهای بشر هست حرام دانست!
یکشنبه 16 آبان 1389

porharfi - هلند - آرنم
همه آنها که موسیقی ایرانی را نابود کردند ..مانند ساسی مانکن ...بدتر از. این برایش بشود..!!
یکشنبه 16 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
چه کشف مهمی!!! در این صورت امنیت شهری و امنیت ملی کمتر بخطر میافته.
یکشنبه 16 آبان 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
در دستگیری قاتلین که علنا در شهر .دست به چاقو میشوند .مردید.ولی جوانهای که کارهای موسیقی حال خوب یا بدانجام میدن.مثل سگ هار به اونها حمله میکنید .تف تو شرف و ناموستون.تف تو اسلام ناب محمدی.
یکشنبه 16 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
اگه ازادی بود و میگذاشتید برای عموم برنامه داشته باشند خودشان مجبور میشدند حدود اجتماعی را رعایت کنند.هر چیزی که مخفی شد یک گندی ازش در میاد.این خاصیت ازادیه که عقب افتاده های رژیم بعد از سی سال هنوز نفهمیدید.و تنها برداشتتان از ازادی بی بندوباری جنسی است و بس.از بس که ذهنتان فعالیت خاصی در ان محدوده دارد.
یکشنبه 16 آبان 1389

خرمگس سبز - ایران - تبریز
خدا رو شکر ، پس مشکلات اقتصادی و اجتماعی مملکت و تورم و بیکاری حل شد دیگه ؟ مبارکه...
دوشنبه 17 آبان 1389

khayyaam - استرالیا - ملبورن
باز اسلام بخطر افتاد پند سخن شیخان باور مکنید تا گمراه نشوید
دوشنبه 17 آبان 1389

smartrun - کانادا - تورونتو
ایرانهای مسلمون ..... چقدر ادمهای فهمیده ای هستند... ادم از مسلمون بودنشون داره از غصه دق میکنه .....ههههه چقدر عقب مانده .. حد حساب نداره ... حیف نون...
دوشنبه 17 آبان 1389

ahk_2020 - ایران - تهران
تواین مورد با پلیس موافقم .چندتا بچه پولدار تازه به دوران رسیده .اینا باید ببرن کهریزک....!!!!!
دوشنبه 17 آبان 1389

اینترنت ندیده - ایران - کرمان
oghab - فنلاند - هلسینکی درود دوست عزیزم به دنیای حقیقت خوش آمدی و تو سرور مایی چون خیلیها نمیخوان به خود بیان از ته دلم بهت تبریک میگم این آزادیتو من از روز اول تمام نظرات شما را میخواندم و موشکافی میکردم خلاصه با این کارت بهترین کمک را به خودت کرده ای دوست ایرانی ام . شاد باش
دوشنبه 17 آبان 1389

gelareh - ایران - تهران
حتما باید مثل مداحای خودشون عر بزنی تا بازداشت نشی!اینا چه میدونن موسیقیو هنر چیه؟
سه‌شنبه 18 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.