در روز کوروش، دیدن منشور کوروش ممنوع شد


در روز کوروش، دیدن منشور کوروش ممنوع شد

به گزارش آخرین نیوز، روابط عمومی موزه ملی ایران اعلام کرد که به دلیل بروز رسانی سیستم امنیتی و تجهیزات دوربین های مدار بسته 6 و 7 آبان ماه تعطیل است .



سایت موزه ملی ایران نوشت: موزه ملی ایران به دلیل اجرای عملیات بروزرسانی سیستم امنیتی، حفاظت الکترونیکی و نیز تجهیزات دوربین‌های مداربسته در روزهای پنج شنبه و جمعه؛ ششم و هفتم آبان ماه تعطیل خواهد بود.

در این خصوص رییس کل موزه ملی ایران افزود: با توجه به فعالیت فشرده و 13 ساعته سیستم امنیتی، حفاظت الکترونیکی و نیز تجهیزات دوربین‌های مداربسته و تاسیسات برق موزه ملی پس از افتتاح نمایشگاه منشور کوروش قرار شد در طول دو روز ششم و هفتم آبان ماه، بخش‌های یاد شده دوباره به تجهیز و بروزرسانی شوند.

آزاده اردکانی به فعالیت بخش‌های یاد شده در موزه ملی ایران به صورت منظم از ساعت 9 صبح تا 21 شب اشاره کرد و گفت: با توجه به بروزرسانی و تجهیز دوباره این تاسیسات فنی، موزه ملی ایران در طول این دو روز پذیرای بازدیدکنندگان موزه و نمایشگاه منشور کوروش نخواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: پیش از برگزاری نمایشگاه منشور کوروش در فصل پاییز، ساعت بازدید از موزه ملی ایران از 9 صبح تا 18 عصر امکان‌پذیر بود اما به بنا به شرایط خاص موزه و برقراری این نمایشگاه، ساعت بازدید از ساعت 9 صبح تا 21 شب است.
این در حالی است که روز هفتم آبان ماه روز جهانی کورش بزرگ نام گرفته است لذا بازدید از منشور حقوق بشر کورش بزرگ در این روز امکان‌پذیر نخواهد بود.
Pezhman - اتریش - وین
آخر سر از آن بعنوان سنگ ترازو استفاده خواهند کرد.مگر میگذارند ملت روز بزرگداشت دکتر محمد مصدق کبیر را , آزادانه وبدون کارشکنی مشتی شعبان ساندیسی برگزارنمایند.
سه‌شنبه 4 آبان 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
کورش در قلب ایرانیان و تمام انسانهای ازاده دنیا جا داره. اشکالی نداره, وقتی این رژیم اخوندی صقت شد برای کورش بزرگ جبرانش می کنییم
سه‌شنبه 4 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
کتیبه جمهوری اسلامی در پاسخ به کتیبه کورش. ما همه شهرهایی را که آباد بوده ویران خواهیم ساخت. فرمان خواهیم داد تا تمام نیایشگاه‌هایی که باز بوده را ببندند. ریشه تمام عقاید را که با ما همراهی نکنند خواهیم کند و همه آزادیها و آزادگان را به زندان ها ی خود باز خواهیم گرداند. ما از اراذل و اوباش گرسنه لشکری گرد خواهیم آورد و آنان را با چاقو و قمه به خانه مردم خواهیم فرستاد، تا رعب ما را در دلها مستحکم کنند. ما به این اراذل و اوباش سفارش خواهیم کرد تا ازهیچ رذالتی فرو گذار نکنند. قوم ما همچون نیاکانمان، با آرامش، آسایش و آزادی نوع بشر مخالف است. ما با هنر، علم و شادی دشمنیم و رنگ ما رنگ سیاه است. ما برای ویرانی و برای جنگ خواهیم کوشید. شادی ما در بدبختی دیگران است و شادی دیگران بدبختی ما. رسم قوم ما در زنده به گور کردن دختران است. ما روح زنان را خواهیم کشت و بدن آنها را زیر حجاب سیاه دفن خواهیم کرد. ما آزادگی مردان را خواهیم گرفت و به آنها عبودیت، بندگی و چاپلوسی را خواهیم آموخت. ما گریه را ترویج خواهیم داد و گدایی را بزرگ خواهیم داشت.
سه‌شنبه 4 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
ادامه...نیایش ما بی احترامی به خدای دیگران و توهین به هرخدای با شخصیتی است که کوچکترین کرامتی داشته باشد چرا که خدای ما تنها دریوزگی و چاپلوسی را به عنوان عبادت از ما قبول می کند. خدای ما خدای دروغ است و خدعه و ما را به راه نیاکانمان که همانا گفتار زشت، پندار زشت و کردار زشت است رهنمون خواهد شد. حیات ما در مرگ انسان آزاد است و حیات انسان آزاد در مرگ ما. در زمان حیاتمان کسی را آسوده نخواهیم گذاشت و به هنگام مرگمان، قبرهایمان را با بدنهای سنگسار شده انسانها و اجساد مخالفانمان و طلا هایی که از فرزندان و همسران آنان دزدیده ایم زینت خواهیم کرد.
سه‌شنبه 4 آبان 1389

odin - بلژیک - انتورپن
سال اقتدار؟؟؟؟؟؟ اخه بدبخت تر و ترسوتر از این رژیم تو دنیا دیدین؟ این اسید علی بیچاره از سایه خودشم میترسه. خیلی دوست دارم تو یه نماز جمعه برم بغلش یهو بگم : پخ. فکر کنم درجا سکته کنه. خودش و همه روحانیون اعظم!
سه‌شنبه 4 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
اگه روز عربی اسلامی یک امامی میبود, حتما هر طوریکه شده بود با امکانات کم باعث افتتاح ان " امامزاده " میشدند, تا مردم بموقع شروع به گریه و زاری کنند ?!
سه‌شنبه 4 آبان 1389

yashasinazarbaijan - امریکا - نیویورک سیتی
خاک بر سرتان . همان که باید ترس از نام کوروش بزرگ لرزه بر اندامتان بیاندازد . ازاد باد ایران
سه‌شنبه 4 آبان 1389

مهرتابان - ایران - تهران
دوستان تا فرصت است برای دیدن منشور کورش بروید . آدرس:با مترو ایستگاه خمینی پیاده شوید،موزه ملی ایران باستان
سه‌شنبه 4 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
غلط کرده تو آزاده خانوم راستش و بگو،بگو که از روز کوروش مثل سگ میترسید
سه‌شنبه 4 آبان 1389

nishfa - ایران - تهران
منشورش که فقط یک بازی بود . قبر مقدسش دارن زیر آب دارن مبرن
سه‌شنبه 4 آبان 1389

dara20 - ایران - تهران
به گمانم مزدوران رژیم دارند تدارک سرقت منشور کوروش را برنامه ریزی میکنند تا ان را نیز مانند مانند مجسمه های تهران بربایند.
سه‌شنبه 4 آبان 1389

shir o khorshid - ایران - اصفهان
شاید هر کس دیگری هم جای این آخوندا بود در مقابل این منشور احساس حقارت می کرد و از نمایش آن ابا داشت
سه‌شنبه 4 آبان 1389

hassan5 - ایران - تهران
نام کوروش بزرگتر از ان است که در دهان افراد کوچک و بی ارزشی مثل مسئولین نظام بگنجد.درود برکورش که یک شخصیتی جهانی و برای تمام دوران است
سه‌شنبه 4 آبان 1389

sir.amir - انگلستان - منچستر
bita tehrani - کانادا - ونکوور افرین وصد افرین برخردت هم وطن دورود بر پدر و مادر ایرانیت
سه‌شنبه 4 آبان 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
عقاب عربزاده مغول تبار کجاست اون حس ایرانیتت یه خورده اعتراض کن خبر مرگت
سه‌شنبه 4 آبان 1389

goldasht - انگلستان - اگستر
bita tehrani - کانادا - ونکوور . افرین بر شما گل گفتی
سه‌شنبه 4 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
sir amir و goldasht سپاس از هموطنان عزیزم.این قطعه از وبلاگ یکی از بستگانم بود که به دلائل واضح نمیتوانستم منبع را ذکر کنم.کردیتش را به حساب من نگذارید.پیروز و سربلند باد مام میهن و همه هموطنان وطن دوست.
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.