عکس شیشه شکسته چسب کاری شده هواپیمای مسافربری ایران در حال پرواز با کلی مسافر!

عکس شیشه شکسته چسب کاری شده هواپیمای مسافربری ایران
در حال پرواز با کلی مسافر!

omead khan - آمریکا - ریچموند
خاک!!!!!!!!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

benjamin86 - انگلیس - اکسفورد
ای واااایییییییی , نکنید این کار رو با جون ملت , من در حال گذران دوره خلبانیم , چطوری خلبان هواپیما اجازه پرواز رو داده به خودش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

oldboy - انگلستان - لندن
هرچه پول کشوره شیاف تروریستهای لبنان میکنن نتیجش.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

پاندورا - آلمان - کلن
تبلیغ ایران ایر:بهترین و مطمئن ترین راه برای مردن.100 درصد تضمینی!پرواز با ایران ایر به تمام کسانی که قصد خودکشی دارند,توصیه میشود.ایا از کسی متنفرید?برایش از ما بلیط بخرید!!ایران ایر همکار افتخاری عزراییل با سالها سقوط موفق در خدمت شماست.ایرااان ایر,نامی که میکشد!
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
واقعا که نهایت بیشعوری خلبای است که قبول پرواز کند با چنین مشکل بزرگی.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

siavash siavash - بلژیک - انتورپ
معلومه میشه که تحریمها هیچ اثری نداشته اروای بابای الدنگ هرچی اخونده
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

mashkok - ایران - تهران
بر پدر ومادر بانیشون لعنت هم غربیها هم جمهوری اسلامی که با جان مردم بازی میکنند
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
مهنندسان نابغه دولت ا.ن که موووشک هوا کرده اند و هر روز یک راکت جدید ازمایش میکنند چطور هنوز مملکت اسلامی از بابت لوازم یدکی هواپیما انهم مسافر بری محتاج کشورهای غربی است????معما خیلی سخت شد نه?!
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

mehrdad_35 - سوئد - مالمو
نگران نباشین. بیمه حضرت ابولفضل العباس می باشد . اگر هم حادثه ایی پیش آمد و مردین یه سره و مستقیم می رین بهشت ، بدون بلیط و ویزا ضمنا کلی هم پول بابت خون بها ی شما با کثر خمس رهبر و زکات اکبر به وراث شما پرداخت می شود. دیگه نمی دونم با مالیات یا بدون مالیات
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

CHOKE_BANDER - امارات - دووووبی
خیلی بندری میرقصن هوابیماهایی ایرانی . ادم از اولی که سوار هواپیمایی ایرانی میشه تا اخرش باید بگه یا خدا کمک کن هواپیما نیوفته !!!
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
این ماله ترقی زیاده.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
البته در قراضه بودن هواپیماهای وطنی شکی نیست ولی باید توجه داشته باشید که پنجره اصلی هواپیما شیشه بیرونی است و شیسه درونی معمولا از جنس طلق است و هدف از آن فقط این است که ملت با شیشه اصلی ور نروند و شکسته بودند آن غیر از ظاهر جوادش مشکل دیگری ندارد.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

مهرداد2538 - ایران - تهران
این عکس معلوم نیست توی آشیانهء تعمیر گرفته شده, توی پارکینگ هواپیماهای اسقاط گرفته شده یا جای دیگری . ولی قدر مسلم از این هواپیما استفاده نمی شود. به نظر من این چیزی که اینجا نوشتید اغراق آمیز است و صحت ندارد.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

yavaram - المان - کلن
dkdk مرد.. نادان البته ببخشید دانای نون به نرخ روز خور بیا تو این پست هم کامنت بذار ...کن به امریکا فحش بده.اخه اینم تقصیر امریکاست دیگه نه؟!
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
وای خدا باورم نمی شه !!!! چرا خلبان کاری نکرده!!!!!!
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
من که بودم, حتما با دیدن این شیشه سکته کرده بودم !!!!!!!!
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

tuti_lol - ایران - تهران
ول کن بابا من که از خودم بیزارم یک هوابیمای جیزی سراغ ندارید که من باهاش مسافرت کنم و همون بالا بارکینک کند یا خانمی خلبانش باشه!؟
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

saaami - سوئد - استکهلم
خدا رحم کنه به این ملت . اون وقت مرتیکه پوفیوز انرزی هستهای میخواد
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

بچه تهرون - ایران - ایران
اگر روز اول که زدن تو سر یه هموطن همه میگفتیم نزن این بلا به سرمون نمی امد ما ثابت کردیم لیاقت هواپیمای شیشه شکسته و توپولف زوار در رفته رو داریم چرا که اگر هیچ کس پاشو تواین هواپیما نمیگذاشت پول بوئینگ و ایر باس به لبنان و ونزوئلا نمیرفت و ملا ها مجبور به کنار اومدن با غرب میشدند و نه مثل الان که هم به غرب باج میدن و به باقی رشوه. از ماست که بر ماست.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

nooshin tehrani - ایتالیا - رم
. omead khan - آمریکا - ریچموند هیچ خاک هه نداره. من توی هواپیمای alitalia چند سال پیش همین صحنه را دیدم
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
اول شکم حسن خرا..و گروه تروریتیش واجب تره چون این کثافتها از این عن قلاب دفاع تبلیغی میکنند ,,,,,.ملت فدای لبنان جانم فدای ایران,,,,,,
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

delmorde - سوئد - یوتوبوری
حماقت و نادانی که ابتدا و انتها برای مسئولین جمهوری اسلامی ندارد کدام کارشان برمبنای کاردانی و تخص استکه این یکی باشد جان مردم که برای این بوزینه های نادان چه اهمیتی دارد. به گاو گفتند زکی سه.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

porharfi - هلند - آرنم
ایرانی که پاسپورت مورد ِ احترام ِ جهانیان بود ....امروز باید با هواپیمایی. پرواز کند که: بنگلادشی ها آنرا در خواب هم ندیده اند...!
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

sir.amir - انگلستان - منچستر
بلند بگو یا ابوالفضل خاک عالم تو سره تمام مسئولین احمق دوزد عوضی کشوری با اون تمدن افتاده زیره دسته یه مشت خرافه پرست واقعا شرم تان باد
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

nasim_nana - فرانسه - فرانسه
جون مردم به اندازه ارزن هم برای این بیشرفها ارزش نداره فقط پول براشون مهم هست وبس
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

homa-ir - المان - هامبورک
وای خدای من که ایرانمان تا سال 57 بهترین هواپیماهای مسافربری بوئینک را. داشت. و حالا بعد از 31 سال با این رژیم اخوندی ایرانمان به چه قهقرائی صعود کرده است. جای بسی درد و افسوس
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

zamanphp - ایران - اصفهان
آدم وقتی سوار هواپیما های ایرانی میشه ، قبلش حتما باید یه وصیت نامه بنویسه!
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

afsaneh2010 - فرانسه - نیس
ایراد از خودمونه اگر مسافران این پرواز کمی غیرت داشتند باید همگی از سفر کردن با این هواپیما خودداری می کردند.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

iranq8 - کویت - کویت
ooh my God
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

vahid.sharifi - کانادا - ونکوور
مرگ بر شاه!
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

Davidoff - اوکراین - خارکوف
با سلام! او چیزی که بر رویش چسب خورده شیشه نیست بلکه تلق شفافی است برای محافظت شیشه از گرد و غبار و خراش و ...! این تلق هیچگونه فشاری را متحمل نیست! مشخص است که اگر این ترک بر روی شیشه بود هنوز هواپیما به ارتفاع کریسر نرسیده شیشه از جا کنده می شد! شیشه هواپیما دارای چند لایه است که لایه دورنی آن اصطلاحا تلق یا window support نامیده می شود. برای درک بهتر به این تصویر مراجعه فرمائید: https://irupload.ir/images/vtex9nzgyrtylz0exkwf.jpg
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

z.e.molla - ایران - ایران
اگه حماقت نیست پس چیه که این مردم عشق پرواز با این هواپیماهای اوراق و داغون کشتشون دوستان من اگه با دوچرخه مسافرت کنید مطمئنتره اون با و هنگام سرنگون شدن جایی برای ندامت و پشیمانی نیست پس بفکر جون خودت باش این خطا زاده گان بفکر منو تو نیستند پس ما دست کم به خودمون و سلامتیمون فکر کنیم هواپیماهای ملاهارو تحریم کنید.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

echose. - انگلیس - منچستر
بهبه. تازه این چیزیه که جلو چشمه. کلی خرابی دیگه هست که کسی نمیبینه.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

ali bidin - ایران - تهران
هر کی کشته شد فدای سر ا.ن. و رهبر. اصلا هفتاد میلیون ایرانی فدای یک تار موی یک آدمکش فلسطینی. زنده باد هوگو چاوز، زنده باد اعراب شکم گنده. ثروت سرانه هر ایرانی هفت و نیم برابر ثروت متوسط سایر ملتها است و آنوقت این اوضاع رو دارن. خلایق هر چه لایق.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
حتما موتور هواپیما را هم با طناب بستند به بدنه, یه نگاهی هم به لوله اگزوزش بکنید سوراخ نباشه خدای نکرده صداش مسافران را رنج بده.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

azadyyy - سوئد - لینشوپینگ
من با خارکوف موافقم.ولی همین هم چرا باید باشه...
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

sabzazad - ایران - تهران
هواپیماهای ایران ایر انقدر قدیمی شده که به زودی باید همه پرسنل فرودگاه جمع بشن و حولش بدن تا بتوته پرواز کنه V
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

حاتم - نروژ - اوسلو
خاک تو سرتون کنم که با این همه پول و ثروت عرضه نارید دو سه تا هواپیمای درست حسابی بخرید.. با حقوق دو ماه تروریست های حماس و القاعده و سپاه مهدی و طالبان میتونید 10 تا بوینگ صفر خرید.. ولی شکم فلسطینی های بیشرف پست فطرت مهمتر است از شکم گرسنه ملت مظلوم ایران.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

YAho0DA - امارات - دبی
از سر ملت جو گیر ایران هم زیاده اصلن حیف هواپیما .... یا عکس و مطالب شما ساختگیه. یا ارزش مردم ایران بیش از این نیست که واسه لمس ماشین حامل رهبرشون سر و دست میشکنن...
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

memolica - تهران - تهران
من مهمانداره این پرواز بودم شیشه نبود و 1 طلق 2 جداره بود هیچ مشکلی هم نداشت برای پرواز و هواپیما که رسید کیش طلق عوض شد
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

a-z - انگلیس - منچستر
Davidoff - اوکراین - خارکوف ... مرسی
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

reza791 - انگلیس - لندن
کشورهای غربی که خود برپاکننده و حامی این رژیم سراسر جهل بوده اند با این تحریمها بیشترین اسیب را به ملت ایران و جنبش ازادیخواهی انها وارد میکنند تا از یکطرف با تحمل این فشارهای کمرشکن بفکر مبارزه با حکومت نیافتند و از طرف دیگر بهانه کافی به دولت برای توجیه عقب ماندگیهای کشور بدهند.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

باقلوا - ایران -
منم با نظر مهرداد موافقم ، اصلا معلوم نیست این عکس کجا و از کدوم هواپیما و در چه وضعیتی گرفته شده ، به صرف دیدن یک عکس نمیشه فوری قضاوت کرد ، مهماندارها و خلبانهای شجاع ما دیگه اینقدرها هم هالو نیستند که نکات ایمنی اولیه رو ندید بگیرند و از اهمیت فشار هوا در حین پرواز غافل بمونن ، چونکه خودشون قبل از همه تو آسمون کله پا میشن و دیگه به فرودگاه مقصد ممکنه نرسن ، . ولی خب باید بپذیریم که کیفیت و امنیت سفر هوایی در ایران به دلیل تحریم ها ، بسیار بسیار پایین هست ...
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

alind - عراق - اربیل
صرفجویى در بیت المال! جان مردم قیمتى ندارد؟
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

samythekid - آلمان - گیسن
البته در قراضه بودن هواپیماهای ایران ایر شکی نیست. ولی‌ این فقط طلق داخلی‌ جلوی شیشه است و ربطی‌ به شیشهٔ اصلی‌ که دو جدارست نداره. و این طلق هیچ تأثیری رو امنیت پرواز نداره. متأسفانه این سایت گاهی مثل روزنامه‌های زرد عمل می‌کنه و یه مطلب رو طوری اقرار آمیز تیتر می‌کنه، که یه عده بیان پائین هورا بکشن و به این و اون فحش بدن...
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

بابک - ایران - سبزوار
خاک وچوک
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
همین فردا پس فردا خبر تولید انبوه شیشه هواپیما و صادرات آنها به جهان در ایران چاپ میشه و مموتی هم میگه که همه کشورها برای خرید این محصولات صف کشیدن!!!
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

مشتعل - سوئد - استکهلم
شما مردم ایران اصلاً انصاف ندارین بابا ده هزارتا خونه تو ونزوئلا میسازن شیشه هاش همه سالمه گنبد و بارگاه امامارو به چه تمیزی میسازن تمام خسارتهای خونه های لبنانی هارو دادن همه شیشه هاشونو انداختن اونوقت شما مردم بی انصاف چسبیدین به یک شیشه کوچیک ...
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

طاطا - ایران - تهران
همسر من هرماه مجبوره با این هواپیماهای اوراق بین تهران و محل کارش در پرواز باشه . هر وقت مجبور با هواپیما بره ما دل توی دلمون نیست تا برسه. به یزدان که ما گرد خردداشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
جمعه 30 مهر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
YAho0DA - امارات - دبی ..اگر ارزش ایرانی اینقدره پس ارزش تو سوسمارخور چنده
جمعه 30 مهر 1389

shayan2uk - انگلیس - هال
yavaram - المان - کلن . دوست عزیز این dkdk - دانمارک - اسلیس فکر میکنه عقل کله درصورتیکه یه جیره خور مزدور آبزیره کاه مفلسی بیش نیست که خودشو علامه دهر میده و با پرویی تمام به شعور همه توهین میکنه , آخه یکی نیست به این حالی کنه چرا اسب رو ول کرده و ... هاشو چسبیده , خانه از پای بست ویران است , من سالهاست که با این موذی درگیرم وهنوز نتوانسته ام سم کار ساز این جانور رو پیدا کنم , ولی مطمُنأ یه روزی زیر پاهام له اش خواهم کرد.
جمعه 30 مهر 1389

pelle - سوئد - استکهلم
پاندورا - آلمان - کلن. خیلی جالب بود ،مرسی
جمعه 30 مهر 1389

پاندورا - آلمان - کلن
pelle - سوئد - استکهلم . نظر لطفته دوست عزیزم:)
شنبه 1 آبان 1389

ahoora mazda - نیوزیلند - آوکلند
به خدا به اقا فرهان خبر بدید براتون گچ مگیره دره ره
شنبه 1 آبان 1389

mohsenam - ایران - پایتخت
ای بابا چقد سخت میگیرین بخدا. خوب میخان صرفه جویی کنن فداتون شم پولش میره تو جیب خودتون
شنبه 1 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
پاندورا - آلمان - کلن . رفیق دمت گرم کلی خندیدم
شنبه 1 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.