فرمانده سپاه محمد رسول‌‌‌‌‌‌الله تهران: با منشورکوروش مخالفیم و آن را مخالف سیره امام و آقا می‌دانیم


فرمانده سپاه محمد رسول‌‌‌‌‌‌الله تهران:
با منشورکوروش مخالفیم و آن را مخالف سیره امام و آقا می‌دانیم

خبر آنلاین : فرمانده سپاه محمد رسول الله می گوید: ارزش ها خط قرمز سپاه در حمایت یا عدم حمایت از دولتها است.

 سردار حسین همدانی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره انتقادات سپاه نسبت به دولت با اشاره به منشور کورش و اینکه مهم نیست از این چه کسی دفاع می کند و هرکس می خواهد از آن بگوید تصریح کرد: ما هر جا احساس کنیم لازم است اعتراض کنیم اعتراض می کنیم. ما با منشور کوروش به شدت مخالفیم و این را مخالف سیره امام و آقا می دانیم.

وی ادامه داد: اما در عین حال ما نباید وقتی دولتمردی یک جایی اشتباه کرد همه بر علیه او بسیج شویم. دستور دینی ما می گوید که به طور جمعی  نصیحت کنیم. اما آنچه مهم است این است که ما الان در معرض یک تهدید نظامی جدی قرار گرفتیم. لذا امروز عقل سلیم حکم می کند ولو اینکه شما مطالبه از دولت دارید به خاطر آن خطر از این موضوع ها عبور کنیم.

وی تصریح کرد: اگر به جای آقای احمدی نژاد بنی صدر هم بود حکم می کرد که ما شرایط را بررسی کنیم و به نفع منافع ملی و مردم فعلا درگیری داخلی خود را متوقف کنیم. لذا می بینید که بعد از حوادث سال گذشته ما تنش داخلی نداریم.

Azadikhah - هلند - تکسل
کسی از شما نامردها نظر نخواست
جمعه 9 مهر 1389

amirpersia - سوئد - استکهلم
مردشور خودت و سیره و اقات و هر خر دیگه که ضد ایران و ایرانیه باهم یجا ببرن!.
جمعه 9 مهر 1389

dani_uk - انگلستان - لندن
براستی که خریت حد و مرز نداره، مردم دنیا به داشتن منشور حقوق بشر افتخار می کنند و در کتاب تورات چقدر از کورش به عنوان یک آزاد مرد تعریف شده آنوقت این بی سواد گیوه به پا که یک عمر گوسفند چران بوده با منشور کورش مخالف هست. البته این را به این حساب هم میگذاریم که در ایران حقوق بشری نیست و رعایت نمیشود که آنها بخواهند اینو قبول داشته باشند. خر چو داند قیمت قند و نبات
جمعه 9 مهر 1389

vezveznazi - ایران - تهران
خفه شو شعبان بی مخ علی گدا
جمعه 9 مهر 1389

mehrin - ایران - تهران
از قیافه کریه قاتلش معلومه که چه جانی ادمکش حرومزاده ایه...این کثافت هارو باید زجرکش کرد.
جمعه 9 مهر 1389

alexxx - اتریش - وین
زپلشششششششششک !!! اقااااا !!! .
جمعه 9 مهر 1389

amordad - ایران - تهران
حضرت آقا جناب فرمانده ارزش ها فقط آن چه که شما تعریف می کنید وبه خورد مردم می دهید نیست ارزش ها های ملی اهمیتی حتی بیشترازارزش های مذهبی دارند ارزش های ملی به افرادیک جامعه اعتبارهویت وشخصیت می دهندوارزش های مذهبی تنها درخدمت اخلاق هستند یعنی کم ترهویت بخش جمع هستند وبیشتر به درون افرادمربوط می شوند نه این طرف ونه آن طرف مذهب وارزش های دینی درکنارملیت ارزش پیدا می کنند بااین کارها شما جامعه را به سمت تکه تکه شدن خفقان بی هویتی وانواع بیماری های روحی وروانی می برید کوروش ومنشور منتسب به این بزرگ مرد یک ارزش ملی است که ملیون ها ایرانی به آن عشق می ورزندگفته ها شما تنها باعث می شود که دوست داران کوروش بیشتروبیشتر شوند واین مایه ی خرسندی وسرور همه ایران دوستان است پس تا می توانی باازاین حرف ها بزن اهورامزدا ویزدان پاک به تو خیر ونیکی عطا خواهدنمود چرا که ناخواسته درراه خیر گام می گذاری......
جمعه 9 مهر 1389

Mxm2 - انگلیس - منچستر
ما ایرانیان به نام کوروش سر بلندیم. نه بنام شما نکبت ها . ننگ نفرت به امام و تو بعد قیافه.
جمعه 9 مهر 1389

kharabati انگلیس بیرمئگام - انگلیس - بیرمنگام
از چهره کثیفش حرامزادگی میباره تف تو روح وگور بابای تو و اون اقات
جمعه 9 مهر 1389

sanama - امریکا - سیاتل
تو کی هستی که مخالفت می کنی /حتی اسمت هم ناشناس است چه برسد به چرندیاتی که بلغور می کنی تا از قافله احمقها عقب نمانی.
جمعه 9 مهر 1389

ezatdf - ایران - تهران
قیافه رو مثل جنازه است. تماس دستهای نجس به منشور کوروش ممنوع جنازه متعفن
جمعه 9 مهر 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
چه حسن تصادفی اتفاقا ما هم هر جا لازم باشد اعتراض میکنیم.ببخشید سردار حسین شما را بعد از اعتراض کهریزک هم بردند?. این جناب سردار نمیفهمه که وقتی بوی الرحمان دیکتاتورها در میاد یکدفعه وطن پرست میشن.وگرنه دیکتاتور کوچک کودتا هم سر سوزنی به منشور کوروش اعتقاد نداره.
جمعه 9 مهر 1389

Nader Jahanbani - کانادا - تورنتو
همانطور که در کامنتهای سابقم گفتم, شمارش معکوس برای نابودی این اثر جهانی بدست خوکان کثیف و خائن اسلامی شروع شده است. مسئولیت مستقیم این جنایت در شرف وقوع بر علیه بشریت به عهده انگلیس ه, یعنی این جرثومه فساد و دشمن قسم خورده ملت ایران است که آگاهانه نابودی این اثر را برای محو غرور ایرانی در اختیار غلامان خانه زاد خود یعنی سران فاسد و جنایتکار جمهوری جلادّان گذاشته است تا به دست آنان نابود شود. ورود این اثر گرانبها توسط تلاشهای لابیهای چند منظوره رژیم در انگلیس صورت گرفت. انگلستان این دشمن قسم خورده ملّت ایران با این اقدام تبهکارانه و دهن کجی آشکار به ملیت ایرانی پرده را کاملاً کنار زده و وابستگی ملایان جنایتکار و دستگاه آنان به خود را به اثبات رسانده است.! .
جمعه 9 مهر 1389

Nader Jahanbani - کانادا - تورنتو
بر طبق اطلاّعات موثّق بانی این امر یعنی واگذاری منشور کوروش به رژیم تبهکار و ضد ایرانی, لابیهای جمهوری اسلامی در انگلیس می باشند که از مهمترین آنها: “............” گردانندگان اصلی شبکه لابی چند منظوره رژیم در انگلستان میباشند که نقش اصلی را در ترغیب مسئولان انگلیسی برای این کار تبهکارانه و جنایتکارانه داشته اند. از همه هموطنان در سراسر جهان می خواهم که شبکه جنایتکار لابیهای خودفروش و سر سپرده ولایت فقیه را افشا کرده تا در صورت مفقود شدن یا نابود شدن این اثر تاریخی علاوه بر دولت انگلیس این جنایتکاران و... سیاسی هم مورد تعقیب قرار بگیرند.
جمعه 9 مهر 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
دلیل مخالفت شما اینه که کورش گفته ادم باید ادم باشه حالا شماها نمیتونید ادم باشید بخاطر همین مخالفید و این خودش باعث خوشحالیه . با این حرفت اقای سربار معلوم شد کورش کبیر خیلی بیشتر از این حرفها کارش درست بوده .
جمعه 9 مهر 1389

Punisher - ایران - شیراز
بخواب بابا حال نداری ی ی ی ی ی ی ی / پاچه خاری هم حدی داره... مرده شور خودت و اون سیره آقا و امام ات و دین آیین و خداتون.....
جمعه 9 مهر 1389

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
خباثت از صورتش می باره.
جمعه 9 مهر 1389

pouriya - ایران - رودسر
بقول حافظ بزرگ: ای مگس عرصه ٔسیمرغ نه جولانگه تست - عرض خود میبری و زحمت ما میداری . جای تو و امثال تو بر روی سرگین چهارپایان است و بس. مرگ بر تو آن اعتقادات تازی ات ابله زشت..
جمعه 9 مهر 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
گل گفتی. هر ایرانی که خون ایرانی داره هم با تو و آقات و امامت مخالفه
جمعه 9 مهر 1389

pelle - سوئد - استکهلم
خدایا چرا قیافه این نکبتها هیچ کدام به آدمیزاد نرفته . قربون آرمگاه و منشور کوروش بری ، سگ دستمال بدست.
جمعه 9 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
انتظار دیگه ای هم از جانورهای ولی وقیح نداشتیم!!! اگه موافق بودی تعجب میکردیم. گور پدر تو و امام شیادان و آقا. همتون بدرد لای جرز میخورید و بس.
جمعه 9 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
خوب این مردک فرومایه فکر میکنه کورش یک خواننده رپ. شما ببخشیدش نفهمیده .غلط کرد.
جمعه 9 مهر 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
...خوری نکن حاجی.
جمعه 9 مهر 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
تو گ.... خوردی باتمام هم قطاران کثیف تازی متجاوزت تف تو شرف نداشته ات تخمه نجف
جمعه 9 مهر 1389

yashasinazarbaijan - امریکا - نیویورک سیتی
خفه شو بی شرف بی ناموس حرومزاده که معلوم نیست تخم کدوم سگ کثیفی هستی تفاله مستراح کوروش ارزشش بیشتر از کل جمهوری کثیف اسلامی شماست که تو هم یکی از دستمال کش هاشی
جمعه 9 مهر 1389

minna - فنلاند - هلسینکی
...... خودت و امام و آقا با هم. (دوستان به جای نقطه چینها هر فحش بدی که بلدین بذارین).
جمعه 9 مهر 1389

sarbaz007 - المان - المان
برو هیچی ندار ب چشما های پرو گناه جنایت
جمعه 9 مهر 1389

chemimahpour - ایران - تهران
اگر منشورکوروش نابود بشه،استون هنج انگلیس - ساختمانهای تاریخی انگلیس و کل انگلیس رو با اوقیانوس یکسان می کنم.
شنبه 10 مهر 1389

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
آخ بیاد اون روزی که یک استوانه به ضخامت استوانه کوروش را تو حلق تو میمون بکنند. آخه انتر آدم نبرده برو تیر خلاص بزن و آدم بکش. تو اصلا به قیافت نمیخوره اسم کوروش بزرگ را ببری.
شنبه 10 مهر 1389

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
تو به قوانین شرم اور دینت از پدوفیلیا گرفته تا ریختن خون دگر اندیش از قطع دست و پا گرفته تا داشتن حرمسرا با قانون تعدد زوجات. از برده داری کنیز و غلام گرفته تا تحریم موسیقی و همه ی هنرها...شما لاشخورها کفتارها خفاشها ننگ ایران هستید و هرگز حق ندارید نام کورش را بیاورید او که با فرمانروائی بر نیمی از جهان پایه گزار حقوق بشر و با انهمه قدرت تنها با یک زن//..کاساندان.../// زیست نه مثل رهبران دینتان که خدایشان غارت دیگر کشورها و زیر شکم بود
شنبه 10 مهر 1389

amirhtlusa - امریکا - سیاتل
برو بمیر مرتیکه وزغ... مرده شور تو و اون اقا و سیره امام و ببره
شنبه 10 مهر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
مرتیکه لجن تو اصلا میفهمی منشور کورش نشانه چی . لعنت بر امام و آقا چلاغ علی و توی بی نا موس خود فروش قیافه شیطانیت معلومه که از اون افراطی های اسلامگرای مزخرف هستید بامید روزیکه. همه شماها تخمه عربهای کثافت ریشه گندیده تان از ایران عزیز کنده شود و به کربلا و نجف گم و گور شوید
شنبه 10 مهر 1389

farzad_s - ایران - تبریز
برو وافورتو بکش از تیرگی لبهات مشخصه از اهل منقل هستی
شنبه 10 مهر 1389

djvahid - امریکا - فلوریدا
خفه شو مردیکه اگه چیزی هم از ا یران مونده باشه از اوناست
شنبه 10 مهر 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
سردار بزرگ حق با شماست !! ولی خواهش میکنیم منشور کوروش را تخریب نکنید و آن را به اینده گان بسپارید آنها هستند که بین اسلام و آزادی قضاوت خواهند کرد !!؟امیدوارم هرچه زودتر در دادگاه عدالت محاکمه تان کنیم  
شنبه 10 مهر 1389

kishmish sabz - آمریکا - لس آنجلس
خر عیسی گرش بمکّه برند چون بیاید «فرمانده سپاه محمد رسول‌‌‌‌‌‌الله تهران» شود!. گمشو خس و خاشاک! چطور تو رو تو طرح «جمع آوری اراذل و اوباش» نگرفتن؟.
شنبه 10 مهر 1389

Pezhman - اتریش - وین
نترس , بگو :رهبر مخالف است. آن علایمی رو که به خودت آویزان کردی بیحرمت نکن.
شنبه 10 مهر 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
فعلا همین منشور تو دل تهران و بغل دست رهبرت خوابیده تو موزه و هیچ کس جرات نمیکنه چپ نگاش کنه !! شما هم از این سوژه برا چاپلوسی استفاده کردی اشتباه کردید چونکه هم از چشم مردم میوفتی (بیشتر ) و هم دوستان خودت و هم خودت میدونی که داری دریوری میگی !! اخه منشور کوروش چه کاری و ارتباطی به تو و امثال تو داره !؟ برو بگرد چیز دیگه ایی رو پیدا کن اگه میخای از چیزی بالا بری ، نادان !.
شنبه 10 مهر 1389

farid abbasi - ایران - تهران
هرگز نخواب کوروش،ای مهر آریایی. بی نام تو وطن نیز نام و نشان ندارد. از همه مردم عزیز ایران خواهش میکنم برای ساکت کردن این سردار احمق و دارو دسته اش برای دیدن منشور کوروش کبیر به موزه ملی ایران بروید.قیمت ورودی موزه 1000 تومان میباشد و به مدت 3 دقیقه میتوانید از منشور کوروش کبیر دیدن کنید.(کوروش بزرگ چشم به راه فرزندان با شرف خود میباشد) لطفا از منشور پدر ایران زمین دیدن کنید.زنده باد ایرانی اصیل و نجیب
شنبه 10 مهر 1389

YAVARAM - المان - تهران
اقا میشه خواهشا-لطفا-وجدانا یکی واسه من توضیح بده چجوری تو پستایی که بحث حمله نظامی امریکا بشه
شنبه 10 مهر 1389

YAVARAM - المان - تهران
امثال این اقا میشن سرباز شجاع وطن بعد تو این جور خبرها اجدادشون با هم یکی میشه اینقد فحش می خورن؟!
شنبه 10 مهر 1389

YAVARAM - المان - تهران
به نظرتون ما زیادی جوگیر نیستیم؟!
شنبه 10 مهر 1389

hhaammiidd - ایران - تهران
حرفاش مثل اسکندر مقدونیه بعده ها معلوم میشه چه کسی به نیکی ازش یاد میشه و چه کسی مورد نفرت ایران زمین هستش
شنبه 10 مهر 1389

emadr - ایران - کرج
باشید تا نفرین مادران فرزند مرده از شما چه سازد .
شنبه 10 مهر 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
ننگ ونفرین بر عقاب هلسنکی وباور 88هلند که باز هم دست از پشتیبانی این بی وطنها بر نمیدارند...کورش ومنشور کورش افتخار عالم وادم تا ابد بوده وخواهد ماند...
شنبه 10 مهر 1389

sonet - ایران - تهران
اشغال ... بی تمدن تو چی می فهمی منشور کوروش چیه...حروم زاده
شنبه 10 مهر 1389

کلاغ سیاه - ایران - تهران
مرتیکه بیشعور خودت فهمیدی که چی گفتی . اولا حق دارید با منشور مخالف باشید چون با تفکر و مدیریت ومردم داری شما مغایر است .جنگ داخلی با کی ؟ انهایی که ولی نعمت های شما ها هستند و ان تپاله ها رو روی شانه شما گذاشتند . امثال همت ها و باکری ها رفتند تا شما حیوان های بی شعور حاکم گردید .
شنبه 10 مهر 1389
sepher - استرالیا - سیدنی
dani_uk - انگلستان - لندن . دوست عزیز حسین همدانی قبل از انقلاب راننده اتوبوس خط تهران-همدان بوده وحدود سوادش 5 دبستان هست, بعد از انقلاب به سپاه پیوست مرد خوبی بود! راه اشتباهی رفت! سواد ومعلوماتی نداره و از تاریخ ایران و کوروش هم چیزی نمیدونه.
شنبه 10 مهر 1389

shahab46 - المان - هانوفر
این خودش بی قانون بدنیا امده واصلش معلوم نیست که بفهم قانون و حقوق بشر یعنی چی
شنبه 10 مهر 1389

ali203 - ایران - بندر بوشهر
وقتی ما ایرانیان اینقدر بیغیرتیم خوب معلومه هر حرومزاده ای به اصالت وتاریخ ما فحاشی میکند
شنبه 10 مهر 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ای مغول زاده بی هویت و دشمن ایرانی تو را چه به کوروش! تو همان بهتر که چنگیز خونخوار و ادمکش را بپرستی که خودت هم از نواده های آن وحشی هایی هستی که به ایران تازیدند.
شنبه 10 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
poriyaye vaiننگ و نفرین برجدواباد هرچی فناتیکه .چه مخالف نظام وچه موافق نظام در ضمن پوریای ولی سردمدار قاتلین نیاکان ماست .پس ببند ..
شنبه 10 مهر 1389

Hoja Verde - ایران - تهران
حرومزاده ی پست . ما هم با جدو ابادت و عقاید و هیکل و قیافه ی نحست و امام خونخوارت و کتب دینیت مخالفیم و آن را مخالف مکتب ایرانی می دانیم.
شنبه 10 مهر 1389

khosrow60 - سوئد - سوئد
کجا ی این قیافه مثل ادم وایرانی است .ایا بیشتر به عربهای موش خوار نمی خورد.ازروز اول باهمه فشارهای مردمی وسازمانی این انگلیس پیرکفتار بود که خواست به ملاها هال نشان بدهد وبماندن رژیم کمک کند.کاپیتالیسم این ادمخواران رامیخواهد.
شنبه 10 مهر 1389

Shomali - ایران - لاهیجان
مخالفت شما اهمیتی ندارد!!!....
شنبه 10 مهر 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
دوستان ایران دوست از نظرات و پشتیبانیتون از بزگ مرد تاریخ دنیا کورش کبیر لذتت بردم. درود بر شما وطنپرستان اریائی. مرگ و نفرین بر اسلام تازی خونخوار عربی. ائین کورش ائین راستی پاکی است و به همین علت این حرامزادهای تازی عربزاده مغولزاده از منشورش وحشت دارندد
شنبه 10 مهر 1389

h.k - دانمارک - اودا
دوستان من نفهمیدم هندی اروپایی,,یعنی چه.اگرپدرمان هندی بوده ومادرمان اروپایی,یامادرمان هندی بوده پدرمان اروپایی اینها که خیلی دورازهمند.وقیافه هامان هیچ شبیه اروپاییان نیست.بیشتر به هندی هاشباهت داریم.البته فرقی برای من نمیکنه من دوستدارم ایرانی باشم تاانها. ولیتعجب میکنم.اکثرن خیلی عطش دارن بکویند.ماهندی اروپائی هستیم مثل اینه که بگیم ماشمالوجنوبی هستیم.لطفن.تحقیق کردید.دیگران راهم درجریان بذارید. وبه این جعلیات بعضی تاریخ نویسان مغرض رانپذیرید. وزیاد هم جوگیر نشید.وخیلی مردان بزرگی هم داشتیم که اسمشان فراموش میشه مثل انوشیروان و........انهاراهم یاداوری کنید.لطفن.
یکشنبه 11 مهر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
حرف حساب. صد درصد منشور کورش کبیر با سیره امام خونخوار و آقای متجاوز منفورتان متفاوت است و نقطه مقابل آن است. سیره امام قلابیتان جز نفرت و کینه و هتک حرمت و خونریزی مگر چه چیز دیگری بود و یا آغای عوضی تان که خباثت و بخل از ظاهر ، اعمال و گفتار عقب مانده و متعصبانه اش میریزد. ایرانیان دوهزار و پانصد سال است که از اعتبار کورش کبیر بهره و خرج میکنند و هنوز این خزانه بکر مانده اما امام قلابی و آغای شما در عرض سی سال کاری کردند که تا ابد ننگ آن بر دامن ایران زمین خواهد نشست.
یکشنبه 11 مهر 1389

miniator - ایران - تهران
.... خوردی این زر رو زدی....سگ مفت خور ادمکش
یکشنبه 11 مهر 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
h.k تو مگر مجبوری برای هر خبری کامنت بگذاری؟ خوب است نا اگاهی ات را زود نشان میدهی! تو بهتره درباره همان ترکهای دشتهای خشک آسیای میانه ازبکها و قزاقها و قرقیزها و نیز مغولها تحقیق کنی. کسی که نمیداند هند و اروپایی چه معنایی دارد همان بهتر که برود و مغولستان زندگی کند.
یکشنبه 11 مهر 1389

sepideh sepid - انگلستان - لندن
حیف نون که بدن تو بخوری مرتیکه عرب..
دوشنبه 12 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.