مصاحبه کامل بی بی سی فارسی با باراک اوباما - ویدیو


مصاحبه کامل بی بی سی فارسی با باراک اوباما - ویدیو

بخش اول


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=9UmJiw-8TfU

بخش دوم


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=KypA-vylLig

بخش سوم


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=cdS_wVeJp0A

priyanka_fin - فنلاند - هلسینکی
گفتگوی جالبی‌ بود. ولی‌ با گذشت زمان همه چیزز خود به خود پیش روی همه میاد.
شنبه 3 مهر 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
اوباما بنظر ادم بدی نیست.اما سیاست خیلی خیلی کثیفه و فردی که مستقیما و هر روز با سیاست کار دارد نمیتواند از دروغها و کثیفیهای سیاست بدور باشد.و عقل سلیم میگه اگر ایران مسئله اتمیش را حل کند و باامریکا از در دوستی دراید دیگه مشکلات مردم ایران فراموش شده و به منافعشان فکر کنند.انسان فهیم میداند که تمامی بیگانگان بفکر منافع و ملت خودشانند.و ابلهانه است که فکر کنیم از منافعشان بخاطر مردم ایران میگذرند.هرگز چنین نخواهد بود.چرا که منطقی هم نیست.
شنبه 3 مهر 1389

mashkok - ایران - تهران
ما توی محلمون اون قدیما یک دلاک حممام داشتیم کر اوباما بود قیافش به رئیس جمهور نمیخوره
شنبه 3 مهر 1389

اوس محمود - آلمان - برلین
بجون خودم اونقدر تو اعصابت میرم که یه جنگ با ما بکنی چون فقط یه جنگ دیگه میتونه ما رو سی سال دیگه تضمین کنه تا بعدش هم خدا بزرگه
شنبه 3 مهر 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
آقای اوباما دمت گرم ،این احمدی نژاد که از ترسش نتونست با تلویزیونهای فارسی زبان خارج مصاحبه کنه.با این سخنانی که احمدی نژاد در مورد یازده سپتامبر کرد امیدوارم چهره واقعی او را شناخته باشید جناب بارک اوباما.
شنبه 3 مهر 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
اقای اوباما این احمدی نژاد و دار ودسته اش دستشون به خون هزاران ایرانی آغشته است و هر روز جوانان را اعدام میکنند چون خودشون از کشتن مردم داخل ابایی ندارند . احمقانه فکر میکنند که امریکا خودش یازده سپتامبر رو طراحی کرده.
شنبه 3 مهر 1389

kasra persia - انگلیس - لندن
تاریخ نشان داده که هیچ ملتی بجز خود آن ملت نمیتواند کاری برای خودش انجام دهد . گرداننده واقعی امریکا چه کسانی هستند ؟ چرا در کنفرانس گوادلوپ سران کشور های امریکا انگلیس و فرانسه تصمیم گرفتند که شاه باید برود ؟ چرا حقوق بشر فقط در چند کشور خاورمیانه باید مورد توجه باشد ؟ اسرائیل عضو هیچ پیمانی نیست ، اما دارای سلاح اتمی میباشد . خمینی منتخب بود و مورد حمایت .چرا هیچ اتفاقی در مسیر حرکت خمینی تا کویت و تا فرانسه نیافتاد ؟ حکومت شاه اجازه نداشت که اسیبی به هواپیمای خمینی وارد کند .چرا در پاریس فرستادگان امریکا با خمینی ملاقات میکردند
شنبه 3 مهر 1389

kasra persia - انگلیس - لندن
ایجاد حکومت مذهبی بهترین انتخاب برای جلوگیری از رشد کمونیست در منطقه بود و در نهایت به لجن کشیدن خود مذهب .آیا هرگز کشوار های غربی به مورده نقض حقوق بشر در عربستان سعودی اعتراض میکنند ؟ ایجاد تشنج یکی از راههای جذب نیروهای خلاق از کشورهای جهان سوم به غرب میباشد بدون سرمایه گذاری بلند مدت .بدون رشد آگاهی نمیتوان کشوری موفق داشت.
شنبه 3 مهر 1389

capochin0o - امارات - شارجه
باراک اوباما چه کاری کرده تا حالا ؟واقعا چه خدمتی برای مردم خودت کردی؟اقای اوباما شما هرگز به فکر مردم ایران نیستی تقریبا تحریمهای که گذاشتی بیشتر داره به مردم ظرر میزنه نه به دولت. بنده خدا مثل سرباز فراری بندر عباسی هست
شنبه 3 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
mashkok - ایران - تهران . نژاد پرست???مارتین لوتر کینگ ازادیخواه امریکائی نیز سیاهپوست بود و دهها خواننده و اهنگساز و هنرپیشه ی رنگین پوست که جهانی را با هنرشان شاد کردند تو به تازیان وحشی و قاتل و تخم و ترکه های ملایشان بپرداز که 1400 سال است جهان را با دینشان به گند کشیده اند من کاری به سیاست امریکا ندارم ولی قیافه ی او شاهکار است به نسبت عنتر و اکثر دولتمردان ایران که استفراغ تولید می کنند نام کاربری تو به افکار سیاهت می خورد.
شنبه 3 مهر 1389

bad0o7 - المان - مونیخ
اسرائیل اسلحه تمی نداره فقط ایران داره با حرفها این افریقای کثیف حال نمیکنم مرگ بر امریکا مطمئن باشید اسرائیل امریکا نابود خواهیم کرد سبز بودن بهانه هست تقلب هم بهانه هست خیلی از کسانی که چش دیدن نظام و انقلاب و نداشت چند سال دنبال بهانه بودن اینها همون کسانین که چش دیدن بهشتی و مطهری رو هم نداشت کروبی این قدر رئیس مجلس بود اصلاح طلبان هشت سال دولت دستشئن بود خاتمی با رهبر و ولی فقیه مشکلی نداشت این وسط ضد انقلابا دارن سود میبرن که مثل همیشه شکست می خورن با فحاشی هم راه بهد جایی نمی برن همیشه بودن حرف دشمن و تکرار کردن هنر نیست به نظرم این بهترین ملاکه هرکسی حرف دشمنان این انقلاب رو تکرار کنه اون خودی نیست. آقای موسوی شده از رجوی بدتر سبز ها چه جوابی دارن
شنبه 3 مهر 1389

odin - بلژیک - انتورپن
من فکر میکنم احمدینژاد قرارش بر این نبود که چنین سخنرینی ابلهانه ای بکنه ولی احتمالآ مشاورها و این مفتخورهایی که مثل تریتا پارسی و امیر احمدی اونجا میلیونها دلار پول مفت ازش گرفتن احتمالآ بهش قول داده بودن که اینبار در امریکا ترتیبی میدن که با اوباما و خانم کلینتون ملاقات کنه. خوب همونطور که همه دیدیم نه تنها تحویلش نگرفتن تو مهمونی هم دعوتش نکردن و باهاش مثل یک تفاله چایی رفتار کردن. اینهم طرف دوم مسئله رو گرفت وبر طبل حماقت خودش بیشتر کوبید.همه شناختنش. اگر باهاش ملاقات کنن، میگه دیپلماسی ما برنده شد و شیطان بزرگ تسلیم شد!درصورتیکه این خودشه که 6ساله داره التماس میکنه رابطه برقرار کنه.اگر هم تحویلش نگیرن اینجوری گریه میکنه و فحش میده.
شنبه 3 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
mashkok - ایران - تهران استاد من توی دانشگاه هم چند سالی دلاکی کرده بود و به آن هم افتخار میکرد ولی در چند رشته تحصیلی دکترا داشت و قیافه هم دلیلی بر سواد و شخصیت هیچکس نیست. بهتر نیست بجای مصرف ساندیسهای تاریخ مصرف گذشته و مزدوری برای ولی وقیح کمی به انسانیت فکر کنی؟!!! مشکل ما آمریکا و اوباما نیست. مشکل ایران وجود حکومتی ضد بشری و جنایتکاره که برای ادامه حاکمیت ننگینش دست به هر جنایتی میزنه. نابود باد رژیم فاسد و ضد ایرانی ولی وقیح و پاینده ایران
شنبه 3 مهر 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
mashkok - ایران - تهران نه که خیلی سران دولت اسهالی ایران قیافهاشون به کشور داری میخوره. همشون نه که خیلی خوش تیپ هستند ریش هم میزارند مثل میمونها. ببخشید میمونها وقتی انسانها شماها را میبینه لذت میبرند ولی وقتی سران دولت اسهالی میبینه از زندگی نا امید میشوند.
شنبه 3 مهر 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
اتفاقا این یک تیوری کاملا قابل تامل است که ممکن است گردانندگان شرکتهای نفتی مثل بوش و دیک چینی و خانواده بن لادن با هم تبانی کرده باشند که این ساختمانها را منفجر بکنند تا افکار عمومی را راضی کرده بعد به خاورمیانه لشکر کشی بکنند! کنترل قیمت نفت در عراق و مواد مخدر در افغانستان! راستی این بن لادن عربستانی هست چطور مشکلی بین روابط عربستان و امریکا پیش نیامد؟ الان عربستان 62 میلیارد دلار سلاح داره از امریکا میخره! چرا نگران نیستند که این سلاحها بدست ادمهای القایده بیافته؟ چرا ایران را بخاطر بن لادن سرزنش میکنند؟!
شنبه 3 مهر 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
حالا این را با انتری نژاد مقایسه کنید مثل مرسدس بنز با ژیان البته دماغ انتری شکل جلوی ژیانه
شنبه 3 مهر 1389

m.mohajer - المان - ماینز
saeed1 - کانادا - تورونتو دوست عزیز قلم شیوایی دارید موفق باشید...دوست عزیز دچار تئوری توطئه نشوید 11 سپتامبر کار القاعده بود کسانی که دران شک کردند نخست دموکراتها مثل مایکل مور و...بودند که هدفشان جلوگیری از گسترش جنگ بود سه سال پیش القاعده فیلمی را به نمایش گذاشت که در ان افراد القاعده در حال طراحی این سناریوی خونین بودند...بعضی از خانواده بن لادن قطعا در ایران هستند به خصوص سیف العدل پسرش
یکشنبه 4 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
bad0o7 - المان - مونیخ . مزدور دوزاری??? امریکا و اسرائیل را نابود می کنید??با چه اسلحه ای...لابد با افتابه مسی تنها اختراع اسلامیون در طی تاریخ.
یکشنبه 4 مهر 1389

danialsabagh - انگلیس - لندن
از آدم‌هایی‌ که راحت حرف دیگرانو قبول می‌کنن متنفرم، آقای اوباما اگه بمب اتم بده چرا خودت ۲۰۰۰تاشو انبار کردی؟ اگر تو اون ۲ تا برج ۳ هزار نفر کشته شدن، بنظرت چند نفر تو افغانستانو عراق کشته شدن؟ میگی‌ دنبال تروریستی، کار خوبی‌ میکنی‌ اما تروریست ۱ نفر، ۱۰ نفر ۱۰۰ نفر، نه دیگه کل خاور میانه. میگی‌ می‌خوای تو فلسطین امنیت بپا کنی‌، ولی‌ تاحالا رفتی‌ ببینی‌ عراقی قبل جنگ راحت بودن یا الان؟ اون موقع زندگیشون امنیت داشت یا الان؟ آقا حسین بگو هبل یه چیز دیگه هستی‌. نه خودتو بپیچون نه مارو
یکشنبه 4 مهر 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
m.mohajer - المان - ماینز . از لطف شما متشکرم. میدانید که احمدی نزاد بسیار بی مطالعه است که متاسفانه مایه شرم ما است. ولی بعضی اوقات ناخوداگاه مطالبی را عنوان میکند که حقیقتا بسیار درست هستند. من جمله که در مصاحبه با فاکس نیوز در مقابل اینکه القایده مسیولیت 11 سپتامبر را بعهده گرفته است گفت که بایستی معلوم شود چه کسانی القایده را ایجاد کرده اند و با چه دلایلی!. از انجا که القایده از گروههای سنی تند رو هستند و احتمالا وهابی بایستی اختلافات اساسی با دولت ایران داشته باشند. اگر خاطرتان باشد دولت ایران جزو اولین دولی بود که حملات را محکوم کرد. ضمنا این را هم در نظر داشته باشید که امسال وارد دهمین سال از دوران جستجوی بن لادن توسط نیروهای متفقین در افغانستان میشویم ! طولانی شدن این زمان به شک افکار عمومی به دولتمردان میافزاید!
یکشنبه 4 مهر 1389

m.mohajer - المان - ماینز
saeed1 - کانادا - تورونتو دوست عزیز ببینید شاید بتوان گفت فکر تاسیس القاعده از اندیشه های سید قطب الهام گرفته شده است .درکنار ان خلع اهل سنت از داشتن یک نظام جهادی جهان شمول درحالیکه شیعه با تغییر اسلامی 57 به ان دست یافته بود ,درکنار متغیرات منطقه مثل جنگ افغانستان ,درکنار نداشتن مهدی ویک منجی,در کنار نداشتن حسین برای تقویت روحیه,درکنار نیاز داشتن امریکا برای متحدی مسلمان برای مبارزه با کمونیست ودر اینده مهار ایران همه وهمه از دلایل ایجادالقاعده نخستین در دهه 80 میلادی بود. از لحاظ مالی به دلیل داشتن چاهها نفت بن لادن از کمک بی نیاز بود اما از لحاظ لجستیکی امریکا به انها کمک شایانی درمبارزه با شوروی کرده بود با نفوذ اندیشه های تند عبداله عزام و ایمن ظواهری نوک حمله متوجه امریکا شد...القاعده با ایران اختلاف عقیدتی دارد اما در داشتن دشمن (امریکا) مشترک با یکدیگر اتفاق نظر دارند...ایران درحال حاضرتامین کننده اصلی سلاح القاعده ر عراق وافغانستان ویمن است---با استناد به اسنادی که امریکا منتشر کرده---بله ایران انرا محکوم کرد اما در زمان اقای خاتمی که دنبال گفتگوی تمدنها بود...
یکشنبه 4 مهر 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
مردک احمق خودتان خرید فکر میکنید همه مثل خودتونند.امریکا باید تحریم شود نه ایران که شاید یک بمب اتم درست کنه.ولی شما .. بمب اتم را استفاده کرده .حالا همه دنیا ایران را تحریم کرده.چه حاکمان با انصافی.
یکشنبه 4 مهر 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
mohajer - المان - ماینز کجاست این فیلم طالبان که سه سال قبل نشان دادند.تو هم دروغ میگی .راستی جعبه سیاه هوابیمائی که به پنتاگون خورد هرگز پیدا نشد.حتی موتور یا بال هم نبود.داستان چیز دیگر است.
یکشنبه 4 مهر 1389

Tara Aryaei - انگلستان - منچستر
درود برشما اریایی های عزیز برای نجات ملت از این سفاکان فقط دعا کافی نیست به امید پیروزی و ازادی ایران
دوشنبه 5 مهر 1389

m.mohajer - المان - ماینز
danial nabi - سوئد - استکهلم سه سال پیش شبکه الجزیره قطر این فیلم را که شبکه سحاب وابسته به القاعده (نه طالبان) انرا ساخته بود نشان داد در حالیکه متهمین سعودی که هواپیماها را دزدیده بودنددر کنارمحمد شیخ محامد از متهمان دیگر11سپتامبر درحال بررسی نقشه برجها بودند...
دوشنبه 5 مهر 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
جناب اوباما ممنون از اینکه حساب مردم ایران رو از این دروغگوی بی رگ سوا کردید . این تیکه از حرفهاتون واقعا" جالب بود ما ایرانیها هیچ سنخیتی با عربزادگان نداریم و نخواهیم داشت .
دوشنبه 5 مهر 1389

iraneslam89 - هلند - هلند
mashkok - ایران - تهران دمت گرم یک کلام حرف منتغ همه را آتشی شدند مخصوصا اونهای که از ایران رانده شده اند.درود بر احمدی نژاد مرد بزرگ در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاده و مشت محکم به دهان هرزه گویان می زند ؟ بسورید ای خالفین ؟ بنالید ای بینوایان؟ بمیرید ای بدبختهای اجیر شده
دوشنبه 5 مهر 1389

homa-ir - المان - هامبورک
iranjp- ژاپن - توکیو. دوست محترم - چه فایده اوباما فقط حرف میزند . و تابحال چه تاجی سرمردم. ایران زده - همین تحریمهای شورای امنیت دودش بچشم کی میرود - خامنه ای یا فرماندهان سپاه یا مصباح یزدی یا احمدی نژاد ? - احمدی نژاد به اوباما. و هیلار کلینتون چه حرفها که نثار نکرد - چرا اوباما به احمدی نژاد و چند صدنفر همراهانش ویزای امریکا داد . مگر اوباما قتل ندااقاسلطان را که پیام داد فراموش کرد. مگر اوباما نمیداند که احمدی نژاد رئیس جمهوری کودتائی یک کشور کهنسال و تاریخی ایران نیست . چرااو و رئیس جمهور فرانسه - سارکوزی میگویند ملت ایران استحقاق حکومت بهتری را دارند . چرا بجای تحریم ها که فقط ضررش را ملت ایران می بینند . بجای تحریم - رژیم جمهوری. را عوض نکرد . برایش اب خوردن است . و مطمئن هستم باراک اوباما برای دومین بار رئیس جمهور امریکا نخواهد شد . چون ان محبوبیت را دربین خود مردم امریکا ازدست داده - دوست محترمم - در مورد مسائل سیاسی نباید تابع احساسات شد. شادباشید
دوشنبه 5 مهر 1389

ARTEMIS-SW - پاریس - پاریس
iraneslam89 - هلند - هلند . .... ایران کشور ماست روزی کشورمان را پس میگیریم و امثال تو برای تمام عمر با یک لگد پرتاب به وطنتان عربستان..ولی انقدر حقه باز هستید که به سرعت برق رنگ عوض میکنید.
دوشنبه 5 مهر 1389

iraneslam89 - هلند - هلند
ARTEMIS-SW - پاریس - پاریس . فعلا بسوزید که اون ما هستیم که شما را فراری دادیم و لیاقت شما برای ایران اضافه و تحمل ایران برای همچون شما جا ندارد 30 سال است چرت و پرت می گید و آرزو مندم آرزویتان را با خود به گورستان ابدی ببرید
سه‌شنبه 6 مهر 1389

homa-ir - المان - هامبورک
iraneslam89- هلند - هلند. این شما نبودید که مارا فراری دادید . تو کجا بودی انموقع - امریکا و دول غرب و تصمیم در گوادلوپ 2 بود که هدف رفتن شاه - همین حالا اگر کشورهای استسماری و کشورهائی که فقط بفکر منافع خویش هستند دست از حمایت. این رژیم قرون وسطائی ونفرت انگیز و دردمنش بردارد خواهی دید این رژیم یک. شبه باموج اتیش زیر خاکستر فرو میریزد . مثال معروف را نشنیدی که میگه جوجه ها رااخر پائیز می شمارند. راستی بچه مکتبی چرا در هلند هستی . چقدر درماه مواجب می گیری و گزارش پناهنده ها و جاسوسی رژیم بهت میرسه . شرم برتو که مدافع ظلم و ستم و نظاره گر کشته شدن جوانان رشیدی چون اشکانها و ترانه ها و نداها و سهرابها هستی . لعنت خدا برتو باد
سه‌شنبه 6 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.