معلمان بدون آزمون در مدارس خارج از کشور


معلمان بدون آزمون در مدارس خارج از کشور

به گزارش البرز اخبار رسیده از بعضی مدارس ایرانی خارج از کشور حاکی از آن است که بعضی از نیروهای اعزامی از آموزش و پرورش کشورمان ، بدون شرکت در آزمون و مصاحبه های علمی و تخصصی و صرفا به علت دستور وزیر وقت به عناوین مختلف از جمله معلم ، معاون پرورشی و....به این مدارس اعزام شده اند و جالب اینکه در سال جدید نیز ماموریت این افراد تمدید شده و یا در تلاش برای تمدید هستند.

بنا به این گزارش یکی از معلمان شاغل در این مدارس در کشورهای عربی به خبرنگار ما ضمن تایید این مطلب گفت: در کشورهای دیگر از این دست معلمان بدون آزمون وجود داشته و این امر باعث نارضایتی شدید بین همکاران و فرهنگیان خدوم شده است بصورتی که بعضی از معلمان به نشانه اعتراض به این ناعدالتی قصد ترک محل خدمت خود را داشته و خواهان برگشت به ایران هستند.

لازم به ذکر است چندی پیش هم یکی از شبکه های خبری گزارشی از دفتر مدارس خارج از کشور منعکس کرده و یادآور شده بود که با عنایت به دو شغله بودن مدیر این دفتر و گذشتن زمان در بررسی امور جاری این معلمان ، ممکن است اخلال در شروع سال تحصیلی در اول مهرماه گردد.

پایگاه خبری تحلیلی البرز امیدوار است با رسیدگی سریع و دقیق وزیر محترم آموزش و پرورش به این موضوع و پاسخگویی که از مشخصات بارز این وزیر پر کار است ، افکار عمومی روشن گردد.
louisette - فرانسه - مارسی
متاسفانه تبعیض واجحاف کینه عجیب وعمیقی در دل مردم کشورم گذاشته.اگر عدالت ومساوات بود بهترین کشورو میداشتیم.حیف!
یکشنبه 21 شهریور 1389

Darvish101 - انگلستان - لندن
بادرود , در اخر نوشتید وزیر محترم اموزش و پرورش , نه اینکه فقط در اینجا میبینم خیلی از جاهای دیگر هم میبینم نوشتن محترم یا وزیر محترم ! میزان محترم بودن کسی به گفتن پسوند محترمه ! یا منظور شخصیت افراده ! اگر به شخصیته , که افراد نزدیک میتونن تشخیص بدن که این شخص قابل احترامه یا نیست اتفاقآ یک وزیر هم میتونه انسان بی شخصیتی باشه و قابل احترم نباشه , ایا به خاطر پست اوست که محترمه ! وحتمآ باید به او احترام بذاریم ؟ همینطور که در اروپا این الفاظ , حضرت اقا , محترم , نداریم هرشخص و با اسم کوچک صدا میزنند و بیخودی کسی رو انقدر بزرگش نمیکنن که بعدآ فکر کنه کسیه و انتظار داشته باشه حتمآ باید سفره جداگونه ای براش انداخت , حدعقل ما که میتونیم انقدر ادمارو بزرگشون نکنیم که از در سه متری هم نتونن بگذرند , وزیر اموزش و پرورش , بدرود
یکشنبه 21 شهریور 1389

venoosi - بلژیک - ورویر
واقعا که مسخره است. باید خودتون از نزدیک ببینید. مخصوصا اینجا.همه یه مشت ادمهای بیسواد که با پارتی اومدن. واینجا هم دست از پارتی بازی برنمی دارن. بیشتر دانش اموزا بچه های سفیر سفرا هستن و برای امتحانات هر معلم بالای سر دانش اموزاش می ایسته و جواب سوالات و بهش میده .
یکشنبه 21 شهریور 1389

kasra persia - انگلیس - لندن
مثل اینکه بعضیها متوجه نیستند . شما لازم نیست که در هیچ مورد تخصصی داشته باشی فقط کافی هست که به این نظام متعهد باشی اونوقت تخته گاز برو تا جهنم . مثل اینکه بعضیها متوجه نیستند . شما لازم نیست که در هیچ مورد تخصصی داشته باشی فقط کافی هست که به این نظام متعهد باشی اونوقت تخته گاز برو تا جهنم . لندن انگلیس
یکشنبه 21 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
این جنایتکاران زیاده خواه به همه جا و همه چیز چنگ زده اند و کمترین حقی برای غیر خودی خود در حکومت مافیاییشان قائل نیستند. لعنت بر خامنه ای که این چنین حکومتی سر تا پا فساد و اجحاف و ستم درست کرده. لعنت ایرانیان در هر لحظه بدرقه راه این ستمکارترین انسان نماها.
یکشنبه 21 شهریور 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
در کل استخدام توی این رژیم فقط با دو مورد تخصص کفایت میکنه اولیش باید ساندیس خور خوبی باشی و دومیش هر کجا اسم رهبر اومد بتونی بنحو احسن طبق استاندارد بسیج پاچه خواری کنی اونموقع درهای موفقیت برات باز میشه خیلی راحت دیگه احتیاجی نیست اینهمه درس بخونی یا بخودت فشار بیاری . فکر میکنی بسیج چرا اینقدر با اینهمه جنایت سنگ رهبر رو بسینه میزنه ??
یکشنبه 21 شهریور 1389

banoyemehr - کانادا - تورنتو
وا این چیزا که تو ایران عجیب غریب نیست از این گنده تراش همین طوری دیمی می شینن سر پست و مقام. اینا که معلمن.
یکشنبه 21 شهریور 1389

amordad - ایران - تهران
سلام به همگی . من معلمی هستم کiدریکی ازکشورهای خارجی تدریس کرده ام و.. برای برای اعزام به ان کشورکه انتخاب خودم نیز نبود وبه حکم قرعه یاامتیاز این کارصورت گرفت دو باردرآزمون شرکت نموده وباراول رد شدم ولی باردوم پذیرفته شدم. دراین که پارتی بازی ودورزدن قانون درهمه جای ایران و بیشترنهاده وجودداردشکی نیست امادرمورداعزام معلمان به خارج باید بگویم گروه هاواشخاص بررسی کننده ی صلاحیت های علمی اخلاقی و...درراستای گزینش این دسته ازمعلمان بسیارسخت گیر وریزبین بوده وهستند بااین وجود این دوستان گاهی درارزیابی های خوداشتباه می کنند وافرادی نالایق را براثراشتباهات لحظه ای وتاثیری که فرد درآن واحدبرآن ها می گذارد انتخاب می کنند نمونه آن هارامن درمواردی دیده ام که به نوعی موردوثوق هم می باشد!دراین میان ممکن است افرادی هم ازکانال های غیرمجازبه مدارس خارج ازکشورراه یابند که درصدآن هابسیارناچیز می باشد امابااطمینان می گویم....
دوشنبه 22 شهریور 1389

amordad - ایران - تهران
به عنوان کسی که دوبارتجربه ی این گزینش راداشته ام افرادی که مسئول این کارهستند اکثرا انسان های درست وسالمی هستند هرچندگاهی درانجام امور کوتاهی می کنند اما به نظرمن انسان های درست وباانصافی هستند ضمن این که این حق برای کسانی که مدعی گزینش های غیرقانونی هستند وجوداردتا باقدرت تمام پی گیراین فساداداری باشند هرچند حتی اگرجزئی وناچیز باشد.
دوشنبه 22 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.