مجتبی ذوالنور: صهیونیست ها قصد نابود کردن امام زمان را دارند


مجتبی ذوالنور: صهیونیست ها قصد نابود کردن امام زمان را دارند

آقای ذوالنور گفت اسرائیل در پی کشتن امام زمان است

مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ایران گفته است که "صهیونیست ها" مراقب ظهور امام دوازدهم شیعیان هستند و قصد دارند که به محض مشاهده، او را به قتل برسانند.

به گزارش خبرگزاری فارس ایران، آقای ذوالنور که دوشنبه شب در دانشگاه قم اظهار نظر می کرد همچنین نسبت به آنچه "خطر بزرگ مسیحیت صهیونیست" برای جهان خواند هشدار داد.

او به گروه های مذهبی مسیحی موسوم به "اوانجلیست ها" در آمریکا که از اسرائیل حمایت می کنند اشاره داشت.

او گفت: "طبق آموزه های دینی صهیون در آخرالزمان جنگ بزرگی رخ خواهد داد که در آن 400 تا 600 میلیون نفر از مسیحیان و یهودیان کشته خواهند شد و به قطع وقتی مقتولین از یهود و مسیح باشند، قاتلین آنها از مسلمانان خواهند بود و به همین دلیل است که دشمن بزرگ آنها مسلمانان خواهد شد."

او افزود: "طبق آموزه های دینی صهیونیست در آخرالزمان دیکتاتوری با مشخصات دجال بر جهان حاکم می شود که آماده ساز رجعت حضرت مسیح خواهد بود. این فردی که قرار است ظهور و حضورش آماده ساز حکومت مصلح کل یعنی عیسی مسیح باشد از نظر آنها حضرت مهدی است و در راه دستیابی به ایشان از هیچ اقدامی دریغ نمی ورزند."

آقای ذوالنور در بخش دیگری از سخنانش به "طرح کشتن امام زمان" اشاره کرد: "صهیونیست ها برای مکان های زیارتی همچون مکه، کوفه، کربلا، کاظمین و ... که احتمال حضور مهدی در آنجا رفته است، تدبیرات امنیتی خاصی اندیشیده اند و به سربازانشان ماموریت داده اند که هر کجا فردی را با این ویژگی ها دیدند فورا بکشند و حتی ریسک دستگیری او را نیز نکنند، زیرا او انسان بسیار شگفت انگیز و خطرناکی است."

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران نیز قبلا ادعا کرده بود که آمریکا قصد جلوگیری از ظهور امام زمان را دارد.

او آذر ماه سال 1388 در اشاره به حمله آمریکا به عراق گفته بود که او "اسنادی" دارد که نشان می دهد آمریکایی ها "همه این نقشه ها را کشیده اند که جلوی ظهور حضرت را بگیرند و می دانند ملت ایران زمینه ساز این حادثه بوده و یاران این حکومت خواهد بود."

مهدی خلجی پژوهشگر مسائل اسلامی، در مصاحبه با بی بی سی گفت: آقای ذوالنور و هم فکران او تاریخ خودشان را بلد نیستند و تاریخ مسیحیان و یهودیان را هم به طریق اولی نمی دانند و همه چیز را با همه چیز قاطی می کنند.

آقای خلجی می گوید این رویکرد یعنی منطبق کردن علائم آخرالزمان به اسرائیل و آمریکا و غرب، اولین بار در دهه 1980 در بین آخر الزمانی های سنی به وجود آمد.

او گفت: "تا پیش از آمدن احمدی نژاد اصلا گفتار آخرالزمانی که در ایران بود ابدا سعی نمی کرد که این مصداق های آخر الزمان را در یک پهنه جهانی شناسایی کند و این یک امر کاملا وارداتی است و تاثیر آخرالزمان گرایی سنی بر شیعه است."

آقای خلجی می گوید که آقای احمدی نژاد و متحدانش می خواهند با طرح این مسائل یک توجیه مذهبی برای سیاست رویارویی با غرب پیدا کنند، زیرا "آن توضیحات ایدئولوژیک سی سال پیش دیگر کافی نیست."

louisette - فرانسه - مارسی
کو امام الزمان؟استغفر الله ربی واتوب الیه.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

rezanl - هلند - امستردام
امام زمانی که نتونه از خودش دفاع کنه چطور میخواد دنیارو نجات بده. معذرت میخوام ولی بهتره بمیره.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

banoyemehr - کانادا - تورنتو
چه امام زمانی که نمیتونه از عهده ی یه مشت یهودی بر بیاد؟پس چطوری میتونه یه جهان رو پر از عدل و داد کنه؟
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ایشان 6 تا سور به چهر پایان زده بابا امام زمان تو کاخ سفید نشسته
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

babakan - کانادا - اتاوا
تمام این حرفا مصرف داخلی دارد و باعث عقب افتادگی وجهل مردم میباشد.رسانه ها ناباید به هبن مطالب دامن بزنند.به امید رهایی از بند جاهلان دینی.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

busyman - کویت - کویت
امان از این جمهوری خمینی
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
وای دلم خدااااا...... مردم از خنده
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
گاو به دنیا آمده است و خر از این دنیا خواهد رفت
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

negin135 - اسرائیل - تل اویو
چه امام زمان پیززورییه که میشه کشتش اخه چقدر اراجیف خسته شدیم
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

dara20 - ایران - تهران
مرتیکه کلاه بردار قاتل این امام زمان شما هزار سال قبل نابود شد. چرندیات حیواناتی نظیر تو دیگر به کار کسی نمی اید. خودتو واسه ارباب افلیجت بیش از این جر واجر نکن.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

ashka - فرانسه - پاریس
فکر کنم این اطلاعات را از طریق همین bavar خودمان بدست آورده. آخر فقط یک عقب مانده ذهنی می تواند به چنین چیزهایی فکر کند.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

azadi - ایران - کرج
اگر امام زمان اینقدر..که از ترس 20 میلیون یهودی ظهور نمیکنه همون بهتر که ته چاه بمونه و بذاره ملت خودشون برای خودشون تصمیم بگیرند.در ضمن طبق گفته این بابا قاعدتا باید نیروهای صهیونیست دو رو بر جمکران هم نیرو داشته باشند مرتیکه تو که کشور خودت رو نمیتونی نگهداری کنی چه جوری میخواهی دنیا رو نجات بدی
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

mnm - کره - کره
خفه ششششششششو ...بی ناموس ...معنی این مزخرفات یعنی چه
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

shahab46 - المان - هانوفر
ای خدا کند این کار را بکنند اگه باشه
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
وای خدا کی به این چرندیات بها میده؟ ملت ایران از 30 سال شعار و چرندیات خسته شدن.دیگه وقتشه که دولتی مسئول و واقع گرا بر اساس منافع ملی و احترام به حقوق بشر در ایران روی کار بیاد .
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
مرتیکه شیطان نما میخواهد بااین چرندیاش اطرافیان خودشان را بیشتر خ...ر کند وگرنه امام زمان کیلویی چنده ,,زنده باد اسراییل تا نسل این عجوبه وهر چی ملای مفتخور را ازاین دنیای پاک ریشه کن کند
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

asir@.P - فرانسه - پاریس
برای من جوک های ایرانی به خنده داریِ حرف های اینها نیست و در عین حال تعجب می کنم،به خود می گویم حتما هستند کسانی که این اراجیف را باور می کنند و گرنه اینها برای چه کسی حرف می زنند؟!!!احساس غریبیست!در کدام زمان و کجا زندگی می کنیم؟؟!!!!
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

ghom.666 - ایران - قم
اگه اینقدر .... پس چه جوری میخواد ظهور کنه البته اگه وجود داشته باشه
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

delmorde - سوپد - یوتبوری
من نمیدانم به اینهمه حماقت چی بگم. یا مردم عصر کامپیوتر را احمق و نادان فرض کردند یا واقعا فکر می کنند مردم همان ادمهای لااقل پنجاه یا شصت سال پیشند و یا اینکه مثل خودشان مزور و عوامفریب و دغل بازند. بس کنی ترا ارواح پدرتان این فیلمها را بازی نکنید فصلش گذشته اون عمامه ات را بالا ببر یا اصلا بردار تا مخت کمی باد بخورد و انقدر چرت و پرت نگی.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
خدایا این فریبکاران مردم را چه فرض کرده اند. آخه امام زمان بیش از هزار سال غیبت کرده که بیاید و صهیونیستها بلافاصله و به محض دیدنش او را بکشند. این چه امام زمان ضعیف و بیچاره ایست همانگونه که منزلش را داخل چاه قرار دادید. حالا اینگونه سر و ته کارش را جمع کنید. اگر امام زمان یک امام زمان درست و حسابی باشه که هم شما ها رو و هم دیگر ستمگران را به گورستان خواهد فرستاد تا دنیا کمی بیاساید و روی آرامش را ببیند.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
.. امامهای اخری هم که اصلا وجود نداشته مغز بیمار شیعه ها انرا اختراع کرده و ملایان هم وقتی دیدند تعدادی فقط یک پالون کم دارند چاه جمکران 1و2 را اختراع کردند با زوار ....ننگ بر این شورش 57
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

habibollah - ایران - تهران
خاک عالم برسرتو وتف تواون ریشت.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
بابا این که قرار بود با شمشیرش آنقدر از کفار بکشد که خون تا رکاب اسبش برسد، حالا چی شد که یک سرباز اسرائیلی قادر خواهد بود تا او را بکشد؟ عجب امام زمان بیحالی!!
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

oldboy - انگلستان - لندن
باورم نمیشه اینطور جدی کفته ظهور امام زمان!!!یعنی هنوز هم هست عقب مونده های فکری که این جفنگیات رو باور کنن؟؟؟
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ببینید کشور ما بدست چه موجودات روانی و نیمه عقلی افتاده است. هرچند این نکته هم مهم است که این حکومت به چنان ابتذالی افتاده که مورد مسخره همه دنیا شده است! چرندیاتی که کیهان مینویسد، در وری های ا.ن. و ملایان دیوانه و بی مغز و رفتار خنده دار و دیوانه گونه بسیجیان و ....همه نشان از رو به سقوط رفتن این دیوانگان دارد.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

sakura - ژاپن - توکیو
از بس که راجع به امام و چاه و این چیزها صحبت کردند . من دیگه میترسم برم دستشویی یک وقت اقا ظهور کنه ....
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

Hoja Verde - ایران - تهران
امام زمان به هیج وجه وجود خارجی ندارد و جالب این که بزرگنرین عامل بدبختی مردم ایران حداقل در طول این صد سال اعتقاد به همین مهدی موهوم بوده است.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
"این فردی که قرار است ظهور و حضورش آماده ساز حکومت مصلح کل یعنی عیسی مسیح باشد از نظر آنها حضرت مهدی است". این داره اقرار میکنه که مسیح و امام زمان یکنفر هست. پس میشه دوت نتیجه گرفت یا اینکه دین مسیحی و اسلام یکی هست و یا امام زمان ضد اسلام و کافره.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
برفرض محال,اگریک شارلاتانی مدعی امام زمانی شود.شیعیان اول گروهی هستند که میخواهند بدانند. آیا مدعی امامت, روئین تن است یا خیر.روزی چندهزار نفرشیعه معتقدقصد سوراخ نمودن جگرمباکشان راخواهند نمود.لزومی به اسرائیل نیست.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

Ezhaq - ایران - تهران
نتیجه ، زنده باد اسرائیل
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

mehdipch - امارات - دبی
من نمیدونم این اخوندها چرا اینقدر (خ ) شدن بابا اگر امام زمان اینهم قدرت داشته که 1400 سال خودش را نگهدارن پس اسرائیل یا امریکا ویا حتی تمام دنیا چگونه با ان میتواند طرف شود دست از این بچبازیها بردارید ما ملت را خند زار دنیا کردید کی بشما همچه خرافاتی را اموخت اگر قست فریب مردم است دیگه این مردم ان مردمی نیستند که فریبشان دادید اینها انها نیستند که مفت گردن شما را کلفت کردن که این گونه شاخ شونه بکشید خودتان خرید
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

hhaammiidd - ایران - تهران
برای تمامی دوستان خودم متاسفم که وجود منجی رو منکر میشن در همه مکاتب الهی موجود در دنیا از شرق تا غرب به آمدن منجی بشارت داده اند . حالا این احمق یه توهم زده و چرت و پرت گفته اونم فقط برای بقاء خودشون هست دیگه ما نباید گول این حرفا رو بخوریم و البته اصل ماجرا رو منکر بشیم بله دوستان کسی میاد و دنیا رو نجات میده
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
sakura ژاپن ...خیلی باحال گفتی.pezhman این یکی راه شناخت ردخور نداره.منبع موثق شیعه: . شیخ کلینی حدیثی را روایت می‌نماید که مدفوع ائمه بوی مشک دارد(1)، این حدیث محک بسیار جالب و در عین حال محکمی است برای تشخیص اینکه آیا فردی که مدعی امام زمان می‌باشد، امام زمان اورجینال است یا قلابی، کافی است که مریدانش ظرفی را به او بدهند و از او بخواهند تا مقداری از مدفوع خویش ا در آن قرار دهد، اگر بوی مشک داد، امام زمان اصلی است وگرنه شیادی بیش نیست. (1) اصول کافی/کتاب الحجه/باب موالید الائمه. .
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
hhaammiidd .ایران .تهران / حمید جان ، با نظر شما کاملا موافق نیستم ! جهانی که بخاد به دست (یک ) نفر نجات پیدا کنه به درد همون خراب شدن میخوره !! انسانها قرار بوده که کمتر شبیه گوسفندان باشند دست کم در مسائل روحانی و فکری ! چطور میشه پذیرفت که مثلا ۷ میلیارد انسان رو (یک )نفر مشکلاتشون رو حل کنه و یا نجات بده! ادیان اگه این جور مسائل رو قول میدن بخاطر این هستش که بشر در تمام دنیا تقریبا شبیه هم با تخیلات و ذهنیات برخورد میکنه و هیچ وقت خیلی از این آدم ها حاضر نشدن که باور کنند اگه این دنیا امروز به خرابی کشیده شده ،فقط و فقط با فکر و تصمیم خودشون میتونند تغیر و نجاتش بدن.ببین مذهبی ها هر چه امام زمان جدیتر میشه اون ها هم مهم تر میشن و بزرگتر.تو رو خودت نجات میده به کمک بقیه آدم ها و نه هیچ موجود روحانی و فضایی که تو چاه یا آسمون هستش.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

برگشته - بحرین - محرق
hhaammiidd - ایران - تهران . من با شما موافقم .
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

ehsan_14 - اتریش - وین
hhaammiidd - ایران - تهران. مگه دنیاچشه که نجاتش بدن.این مزحرفها را از کلتون دور کنید.چندملیون ساله که دنیا بوجود امده و داره ادامه میده و کسی نبود حداقل تو این ملیون سال حتئ زنده بشه یا ازیه سیاره دیگه بیاد...
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

shahab46 - المان - هانوفر
دمشون گرم .
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
massoudoslo - نروژ - اسلو . درود بر شما و کامنت شما ولی عزیز اسلام چنان افساری به مغز اسلامیون زده که سفید را سیاه می بینند و بر عکس//کسیکه به امام زمان معتقد است و او را ناجی میداند جایش بیمارستان روانی است شاد باشی
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

Afshin London - انگلستان - لندن
hhaammiidd - ایران - تهران- دوست عزیز یک سوالی داشتم: آیا اینکه همه به یک چیز مشترک اعتقاد داشته باشند اثبات وجود آن است؟ (برای مثال تا چند قرن پیش همه دانشمندان و روحانیون و مردم معتقد بودند که زمین مرکز عالم است و خورشید و ستارگان به دورش میچرحند!! تا چند قرن قبل از آن همه معتقد بودند زمین مسطح است!!...)
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

hassan5 - ایران - تهران
امام زمانی را که بشه کشت لابد مریض هم میشه.اگر درطی 1400 سال مخفی بودن یکبار غذای ناجور خورده باشه و اسهال گرفته و مرده باشه تکلیف مردم چی میشه؟؟؟؟
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
bita tehrani - کانادا - ونکوور . عزیزم دامنه ی تحجر و بیسوادی در مغز اسلامیون از زمین تا اسمان است وقتی می گویند علی ماه را با شمشیرش به دونیم!!!کرد اینکه چیزی نیست.//شق القمر//
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

black chador - امریکا - ولدن
hhaammiidd - ایران - تهران . . ما احتیاج به نجات توسط یک اسلامی نداریم. امیدوارم بیاد شمارو از دست علی چکه ای و جانماز خیسش نجات بده.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

black chador - امریکا - ولدن
hhaammiidd - ایران - تهران . . ما احتیاج به نجات توسط یک اسلامی نداریم. امیدوارم بیاد شمارو از دست علی چکه ای و جانماز خیسش نجات بده.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

boofe koor - ایران - تهران
این احمق ها هنوز خرافات 2000 سال پیش رو ترویج میدن
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

meme - امارات - دبی
بابا اکر امام زمان وجود داشت اول از همه تا حالا ریشه شما را کنده بود مردتیکه
جمعه 12 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
قیافه را نگاه کنید جواب سئوالتان را میگیرید
جمعه 12 شهریور 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
آنقدر حرفش دری وری و مزخرفه که ساندیس خورهای سایت هم ازش دفاع نمیکنن!!! جانور موذی
جمعه 12 شهریور 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
در ضمن هزاران ساله که سر بود و نبود خدا بحث وجود داره، این چه جور خداییه که توی این همه سال نتونسته یه دلیل منطقی و روشن از وجود خودش به بشر ارائه بده تا همه‌ی این غائله‌ها فروکش کنه؟ مثلا اگه خدا قصد داشت با فرستادن پیغمبر به مردم ثابت کنه که خدایی هست، آیا عقلانی‌تر نبود که به جای این که 124000 تا پیغمبر رو یه گوشه‌ی خلوت گیر بیاره و در گوششون بگه من خدا هستم و تو هم پیغمبری حالا برو به مردم بگو خدا هست، به یکباره همین حرف رو در گوش همه‌ی انسانها می‌گفت؟! یا مثلا یک صدای آسمانی رو در تمام دنیا طنین‌انداز می‌کرد که آی مردم من خالق شما هستم و از شما می‌خوام که از کارهای زشت دست بردارید. اگر خدا چنین کاری رو می‌کرد اونوقت حق داشت به بشر بگه من خودم رو به شما ثابت کردم و اخطار هم کردم، حالا از این به بعد کسانی که به راه خطا برن مجازات میشن.
شنبه 13 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.