راه آهن جنوب ایران بسته شد


راه آهن جنوب ایران بسته شد

محور ریلی جنوب ایران بر اثر واژگونی یک قطار باری، مسدود شده است

بر اثر خروج هفت واگن باری از ریل، محور جنوبی خط آهن ایران مسدود شده است.

خط آهن محور جنوب ایران حد فاصل شهرهای درود- اندیمشک از ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه صبح روز سه شنبه (۹ شهریور - ۳۱ اوت) به علت خروج واگن های باری حامل پودر سنگ و تخریب حدود ۱۰۰ متر از خط آهن این محور، مسدود شده است.

عبدالکریم درویش زاده، مدیر کل راه آهن لرستان با اعلام این که اعضای کمیته سوانح راه آهن وارد منطقه شده اند گفت:"در حال حاضر پنج قطار مسافربری محور جنوب به تهران متوقف شده اند."

آقای درویش زاده با اعلام این که قطارهایی که در حرکت بودند در ایستگاه های تشکیلاتی متوقف و امکانات لازم نیز برای مسافران آن ها پیش بینی شده است، اظهار امیدواری کرد که رفت و آمد قطارها در این محور تا ساعاتی دیگر و پیش از نیمه شب از سر گرفته شود.

درویش زاده از حضور بیش از ۱۵۰ نفر از نیروی های فنی و عملیاتی راه آهن در منطقه خبر داد و گفت: "همچنین همه امکانات لازم از جمله دو دستگاه جرثقیل ۱۲۰ تنی به همراه ماشین آلات کارگاه سد بختیاری برای اجرای عملیات بازسازی به منطقه آورده شده است."

در همین رابطه حسینعلی مریدی، مسئول روابط عمومی سازمان راه آهن لرستان، از لغو حرکت قطار محلی اندیمشک _ درود و سرگردانی بیش از سه هزار و ۵۰۰ مسافر در ایستگاه راه آهن اندیمشک خبر داد.

آقای مریدی با اشاره به مسدود بودن محل تخریب گفت:"امید می رود امشب مسیر برای تردد قطارهای مسافربری باز شود، در غیر این صورت مسافران با اتوبوس جابجا خواهند شد."

راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که در پی مسدود شدن محور ریلی جنوب این کشور، کلیه قطارهای مسافری دست کم با ۷ ساعت تاخیر نسبت به برنامه اولیه خود حرکت خواهند کرد.

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
بر اثر واژگونی یک قطار باری. مگه سه چرخه وسپا بوده که تو دست انداز واژگون شده؟. خب راستشو بگید.. مشکل تعمیرات و نگهداری خطوط هست و نداشتن مدیر در این امور باعث میشه فشارش به قشر طبقه پایین منطقه بیاد.. حدس میزنم الان اونجا چی میگذره
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

iran1 - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
یک زمانی بین اندیمشک تا درود حادثه پیش میومد کار به گرفتن ابزار سد ها هم نمی رسید کارمندای با تجربه راهن حادثه رو 10 ساعته جمع می کردن ولی الان درویش زاده که رئیس تراورس سازی اندیمشک بود رو حسوند نماینده شهر گذاشت مدیر کل چون داداش یکی از پولدارای شهره و قشر فنی رو تارو مار کردن و همه راهن رو به گند کشوندن دیگه هیجی مثل قدیم نیست
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

kian ahvaz - ایران - اهواز
من 27 سال از30سال عمرم رودرهمین جایی که حادثه رخ داده زندگی کردم اگراین مسدودی 2روز طول بکشدکل مردم ان ناحیه که اغلب کارگران راه اهن هستندازگرسنگی میمیرند چون راه ارتباطی دیگری وجود ندارد.وگفته های ایران1لوگزامبورگ هم کاملا درست است.شاد باشد وازاد
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

mehdipch - امارات - دبی
از زمانی که این ارم جمهوری اسلامی در ان کشور گذاشته شد بجز بد بختی ونکبت در ان کشور ندیدم اون از قطار این از هوا پیما دیگری از جنگ باز از زندانی کردن مردم اونم از کشتار های جوانان کشور ای خدا لعنتت کند خمینی بد قدم
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

z.e.molla - ایران -
اگه انفولانزای خامنه ای که ملااحمق خاتمی تلاوت کرده از گناه مردم این کشورهاست پس میشه گفت سقوط هواپیما ها و از خط خارج شدن قطارهای ایران از گناه جمهوری اسهالی ست.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.