علم الهدی: بانوان ورزشکار ناموس فاطمه زهرا را در مقابل مردان کافر نمایش دادند


علم الهدی: بانوان ورزشکار ناموس فاطمه زهرا را
در مقابل مردان کافر نمایش دادند

امام جمعه شهر مشهد نیز در سخنان روز گذشته خود در خطبه های نماز جمعه از شرکت ورزشکاران زنان در مسابقات بین‌المللی انتقاد کرده و گفت: "در مسابقات بین‌المللی که بانوان شرکت کردند از این مملکت ناموس فاطمه زهراء(س) را بردند و در عرصه بین‌المللی مقابل چشم ده‌ها مرد کافر به فعالیت و جست‌وخیز وادار کردند."

به گزارش دانشجونیوز علم الهدی همچنین از برگزاری یک مهمانی توسط سفیر اتریش در مشهد به شدت انتقاد کرده و خواستار اخراج وی از ایران شد. وی گفت که در این مهمانی سفیر اتریش برای مهمانان مشروب سرو شده و در نتیجه پلیس دیپلمات نیز مانع از حضور برخی از مدعوین در این مهمانی شده است.

علم الهدی گفت: "آیا درست است که در شب ماه مبارک رمضان که مردم رو به قبله دستان خود را به سوی آسمان بلند کرده‌اند و "العفو" می گویند، سفیر اتریش در سفارت اتریش پارتی بگیرد؟ حال این کفار هر کثافتی که دارند برای خودشان؛ ولی این که ١٣٠ زن و مرد ایرانی را دعوت کنند و حجاب خود را بردارند و در پارتی مختلط زن و مرد شرکت کنند و مشروب سرو کنند، آیا در این شب‌های ماه مبارک رمضان درست است؟ من از دولت با این قهرمانی و شجاعتی که در عرصه بین‌المللی دارد، می خواهم که دم این سفیر را بگیرند و از این مملکت بیندازند بیرون."

وی افزود: "این جا حرم است، مسجد است، یک ناپاک و نجسی که به نجاست‌خواری خودش اصرار دارد، نباید به این سرزمین مقدس پا بگذارد؛ این خواسته ماست."

علم الهدی همچنین از روزه خواری در میادین ورزشی انتقاد کرده و گفته است: "سهم خدا این بود که در ماه مبارک رمضان در تمرینات ورزش قهرمانی، جوانان روزه بخورند؟ مربی بی دین و لامذهبی که سالی چند میلیون درآمد دارد، بیاید در کمال وقاحت ساعت تمرین را سه ساعت پیش از اذان مغرب قرار دهد و رسما اعلام کند که تمام بازیکنان روزه نگیرند؟ آیا این کار درست است؟ آن وقت ادعا می کنیم کشورمان، کشور بقیه‌الله و امام زمان(عج) است. آیا باشگاه‌ها باید مرکز و منشا فسق و فجور و هنجارشکنی و حرمت‌شکنی ماه مبارک رمضان باشند؟ در هیچ کشوری سابقه ندارد که در روز ماه مبارک رمضان در عرصه‌های ورزشی روزه‌خواری شود."

pesarekurosh - ایران - همدان
برو گمشو مرتیکه دستمال به دست
شنبه 6 شهریور 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
دوستی خاله خرسه همین است. در داخل و خارج ایران بی سابقه است که کسی از یک تریبون رسمی چنین اهانت بزرگی به دختر پیامبر و همسر علی بکند. خاک بر دهانتان که اصلا نمی فهمید چه دارید می گویید.
شنبه 6 شهریور 1389

niagara - ایران - تهران
جناب میشه بگین ناموس زهرا کجاشه که این ورزشکارا بردن به جست و خیز وادارش کردن؟حالا ناموس زهرا دست اینا بوده ناموس خودشونو چیکار کردن؟وای که آدم نمیدونه به این اخوندای گاگول چه جوری بخنده
شنبه 6 شهریور 1389

marsel - ایران - تهران
حاج آقا زیاد به خودش فشار نیاز یه موقع میترکه ((:
شنبه 6 شهریور 1389

mori021 - دانمارک - ارهوس
ایول چی میگه این هدا کاشکی دوستان میدونستن ناموس فاطمه زهرا یعنی چی اگه کسی مسلمون واقعیه باید شرم کنه با این حرف.ناموس فاطمه زهرا = (رحم) چیز دیگه.
شنبه 6 شهریور 1389

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
جست و خیز ناموس فاطمه زهرا در میادین ورزشی ..برای سلامتیش خوبه.. !!!!!!!
شنبه 6 شهریور 1389

zilan.zarza - ترکیه - استانبول
مردم که مثل شما اخوندا نیستن که حتی با شطرنج بازی کردن خانم ها تحریک شوند.فحش دادن نشانه ی ضعف هست حتما خیلی ناراحتین که تو پارتی ها شرکت نمیکنین.
شنبه 6 شهریور 1389

قاضی القضات - ایران - تهران
من هم به مردم شجاع مشهد پیشنهاد میکنم این سوپر ,اکسترا, اولترا,هایپر ,خرمقدس را با استفاده از دستکش از دم و ریش بهم گره بزنند و مثل یک نجاست از مرکز شهر به زباله های اطراف شهر منتقل کنند.  پروژه پاک سازی شهرهای ایران از فضولات اسلامی!!
شنبه 6 شهریور 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ناموس حضرت زهرا دیگر چه صیغه ایست؟ یعنی زن ایرانی ناموس حصرت زهراست و هیچ حقی بر بدن و موی خود ندارد و باید از یک مرده اجازه بگیرد!!! ایرانزمین از نظر این موجود عتیقه متحجر حرم و مسجد است!!! چه مزخرفاتی!
شنبه 6 شهریور 1389

mnm - کره - کره
خفه شو .مرده خور .بی همچیز.یک نگاه به اون گردن کلفت خوک صفتت خودت کردی .بی ناموس
شنبه 6 شهریور 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
ورزشکاران زنان یا دختران ایرانی بیچاره هاگرفتار شده اند شماها هر غلطی میگید یا میدوزد اونها از روی ناچاری می پوشنداز لباس Zorro گرفته تا لباس قواسی و کیسه خواب که دیگه شماها پاس نکنید این همه خواننده و رقاصه لبنان وسوریه. که اکثر بیشتر شیعه شماو علی هستند دربرابر ماهواره یعنی دنیا بااین لباسهای اشتهاآور بالاو پایینش میندازند هیچ فتوایی نمیدید حسن نصرالله اگرهم تاالان اینطور وجود کثیفش مانده بخاطر چنین هلوهایی مانند, هیفا الیسا ,نوال ,نانسی, مطر ,دارین ,الا ماشاالله اینها را دعوت به میکده به صرف بوقلمون و کباب بلدرچین ایرانی,,,,,, خلاصه کلام ..ملا کیسه کش حمام
شنبه 6 شهریور 1389

senator7 - آلمان - برلین
یکی نیست به این علم کتل بگه فاطمه زهرا 1400 سال پیش فوت کرده و ناموسش رو هم باخودش برده واسه تو نگذاشته که هرکجا بخوای اسمش را ببری.
شنبه 6 شهریور 1389

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
ناموس فاطمه زهرا دقیقا کدام قسمت ایشان بوده است؟ یعنی کجای ایشان ناموس نام داشته است؟ از آن گذشته ناموس فاطمه زهرا چقدر عرض و ظول دارد که مقداری از آن نزد هر بانوی ورزشکار بوده است؟ و بعد اگر ناموس فاطمه زهرا باید در جای مشخصی حفظ و نگهداری شود، دست بقیه چه کار می کرده است؟
شنبه 6 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
ناموس چیست???تعدد زوجات???صیغه??عشق بازی با کنیز و دختر 9 ساله??انهم برای مردان و زن فقط با یک لغزش اعدام و سنگسار!!!!!!!گور بابای ناموستان که شمشیر شده بالای سر زن در کشورهای اسلام زده
شنبه 6 شهریور 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
وقتی که شماها میروید کاباراهای لبنان بااون رقاصه های کمرباریک به عربی چرت میگید ودر میخانه های سوریه تاکله سحر اونجا لنگر میزنید ناموس فاطمه زهراءرا به باد نمیدی نه تنها جونوری مثل تو همگی شماها,,,,,,,,,, بدبختها شماها بیخبرید حتئ چلاقعلی اکثر عیدقربان به بهانه زیارت به شهر عشق یعنی دمشق و بیروت میرود با یک تشریفات خیلی کم,,,,,بدبخت اون میکروفون که باید بوی کثیف دهان تو را تحمل کند.
شنبه 6 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ای خاک صد عالم به سر حمارتان که ایران را سلاخ خانه ی انسانها کرده اید ودست بردار هم نیستید ...
شنبه 6 شهریور 1389

zamanphp - ایران - اصفهان
خاک بر سر اون جماعتی که پشت سر این کفتار نماز می خونند....
شنبه 6 شهریور 1389

mv666 - فیلیپین - مانیل
خدا دیگه بسته.نجاتمون بده.به اینجامون رسید.از اینجامونم رد شد.
شنبه 6 شهریور 1389

zamanphp - ایران - اصفهان
خاک بر سر اون جماعتی که پشت سر این کفتار نماز می خونند....
شنبه 6 شهریور 1389

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
مردی را که مو و صورت یا آلت تناسلی زن را ناموس بداند بهتر از این نمیتواند فکر کند. ناموس انسان ارزشهای متعالی انسانی اوست و نه آلت تناسلی او.و پاکدامنی اخلاقی نیز زیرمجموعه ای از ارزشهای انسانیست و نه چیز دیگر
شنبه 6 شهریور 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
ناموس فاطمه زهرا پیش زنان ایرانی چه میکند؟ فاطمه خانم جرم ناخواسته اش این بوده که دختر حاج ممد و همسر حاج علی بوده. چرا بیخود او را داخل مسخره بازیهایشان میکنند.
شنبه 6 شهریور 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
گوربابات باخودت وناموست ..چقدرازاین اراجیف زیرشکمی اوقم میگیره..
یکشنبه 7 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بتمرگ سر جایت مرتیکه هیز gay گور پدر هر چی تازی وحشی متجاوز
یکشنبه 7 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
سلام بر کوثر اهل بیت. بانو من از سوی این مردک جاهل عقب افتاده و سایر کسانی که به شما توهین کردند از شما عذر خواهم. توجه تان را دریغ نفرمایید. و از امثال این مردک جاهل همانگونه که از دیگر کژ اندیشان و مدعیان دوری گزیدید دوری نمایید که اینگونه شما و خاندان مطهرتان را دست آویز همه قرار داده تا از نام نیک و سیره متعالی شما برای اهداف پلیدشان بهره ببرند. عرض ادب احترام به روح پاکیزه و مقدس شما بانوی دوسرا.
یکشنبه 7 شهریور 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
1400 سال است که دارید ملت را با همین چرندیات میرقصانید. خاک بر سر تو و خاک بر سر اون احمق هائی که به این لاطائلات گوش می دهند!
یکشنبه 7 شهریور 1389

adsi - چین - شانگهای
بابا تحجر!!!!!!!!!!!!!!!!!بابا امل !!!!!!!!!!!!!!!!!. اخه یکی نیست بگه اونجا کی به این چیزا فکر میکنه بدبختها فکر میکنن که همه مثل اونها هستند همش فکرشون سکسشونه واسه همین به همه بدبین هستند.
یکشنبه 7 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
قربان بهزادیاننژاد، رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی، سرانجام پس از هشت ماه بازداشت، در دادگاه بدوی به تحمل پنج سال حبس تعزیری و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.آقای بهزادیاننژاد که در تیرماه سال ۸۸، به طور موقت توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود، بار دیگر پس از وقایع روز عاشورا به همراه جمعی از مشاوران نزدیک میرحسین موسوی بازداشت شد و از آن زمان نزدیک به هشت ماه است که بدون اطلاعرسانی دقیق در مورد وضعیت پروندهاش در زندان به سر میبرد.
یکشنبه 7 شهریور 1389

banoyemehr - ایران - تهران
این خانم محترمه فاطمه ی زهرا نمیدونم این قدر قدرت نداره که ازش سو استفاده نکنن و اینطور در موردش قضاوت نکنن؟
یکشنبه 7 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
این طرف قدرت فکریش خیلی قوی هست. حتما شبها به رویای ناموس فاطمه زهرا و عوالی که باهاش میکنه کیف میکنه. حالازورش میاد با مردهای دیگه در این رویاهاش شریک بشه. این اخوندهای کثیف اسلامی همه فکر و ذکرشون هست.
یکشنبه 7 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
درست یک سال پس از آن که رهبر جمهوری اسلامی از تحصیل تعداد فراوانی از دانشجویان ایرانی در رشتههای علوم انسانی ابراز نگرانی و ناخشنودی کرد، وزیر علوم ایران از تغییر محتوای رشتههای علوم انسانی خبر داد. اوایل شهریورماه سال ۱۳۸۸ و به دنبال آغاز اعتراض مردم ایران به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، آیتالله علی خامنهای از تحصیل دو میلیون دانشجوی ایران در رشتههای علوم انسانی ابراز نگرانی کرد. به گفته رهبر جمهوری اسلامی در آن زمان، «آموزش علوم انسانى در دانشگاهها منجر به ترویج شکاکیت و تردید در مبانى دینى و اعتقادى خواهد شد».
یکشنبه 7 شهریور 1389

kholidar - ایران - گیلان
حاجی تو جایت عربستانست حقت را خورده اند
یکشنبه 7 شهریور 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ. خیلی خوب این تیکه رو اومدی!! :))). ببین طرف چی گفته که سید ابول قاسم واعظ! هم قاطی کرده!! :))). خوبه نگفته ناموس زهرا رو شوت میکنن این ور اون ور!!
یکشنبه 7 شهریور 1389

vezveznazi - ایران - تهران
حتما مردها هم که به مسابقه خارج از کشور میرن و با شورت و لباس نیمه عریان هستند ناموس علی و ممد را به زنهای خارجی نمایش میدن.
یکشنبه 7 شهریور 1389

royaii - اطریش - وین
قابل توجه اعراب غیر ایرانی. لطفا این وظیفه مقدس حفظ ناموس زهرا را خودتون به عهده بگیرید. این تحفه را هم با خودتون به عنوان زلزله سنج ببرید .
یکشنبه 7 شهریور 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
این ناموسی که این دایناسور ازش حرف میزنه فقط جلوی چشم مردها ورزش کرده. ولی همین ناموس توی خیابونها کشورمون با باتوم توی سرش میزنن، بهش فحش رکیک میدن، توی زندانها بهش تجاوز میکنند، وزارت اطلاعات توی اتاق خوابش دوربین نصب میکنه، ... در ضمن از کی تا حالا این حرومزاده ها و بی ناموسها برای ملت ایران ناموس پرست شده اند؟!!! شاید هم از این ناراحته که چرا جلوی این جانور بازی نمیکنن ولی جلوی مردهای خارجی بازی کرده اند!!! مرگ بر ولی وقیح و مزدوران جنایتکارش
یکشنبه 7 شهریور 1389

s4yes4r - انگلستان - لیدز
من نمی دون این کفتار خودش یا ناموسش اون شب کجا بوده که امار دقیق نجاست خورها و ناپاکها رو میده ای اقا جمع کنین دق مرگمون کردین یکی نیست بگه جست وخیز شماها بیشتره زیر لوای شرع اسلام و فاطمه یا ورزشکارها اصلا مرتیکه اونا کافر تو چه غلطی می کنی جلو تلویزیون میخ جست وخیز اونا شدی
یکشنبه 7 شهریور 1389

minna - فنلاند - هلسینکی
این ناموس فاطمه زهر یعنی چی ??. حالا یه چیز بگم راجع به فاطمه زهرا که میگن 18 ساله بودکه کشتنش. اگه حضرت محمد 63 ساله فوت کرد و بعدش فاطمه زهرا کشته شد, یعنی محمد 45 ساله بود که فاطمه به دنیا اومد. خدیجه هم 20 سال از محمد بزرگتر بود, یعنی 65 ساله بود که فاطمه به دنیا اومد?? یه چیزی اینجا مشکوکه. شاید هم اون موقع علم پزشکی عربستان مثل الان بود.
یکشنبه 7 شهریور 1389

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
حالا با ناموس فاطمه زهرا چند تا شوت زدند?!!
یکشنبه 7 شهریور 1389

nefrat az akhond - امارات - دبی
سلام.من عضو جدید هستم.
یکشنبه 7 شهریور 1389

nefrat az akhond - امارات - دبی
حالم از تو اشغال و همه اخوندهای اشغال تر از تو بهم میخوره.
یکشنبه 7 شهریور 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
بابا این زنجیر پاره کرده هر روز داره یه چرت و پرت تازه میگه ...احمق ناموس فاطمه چه ربطی به دختری داره که نمیخواد حجاب داشته باشه....
یکشنبه 7 شهریور 1389

rojan_D - بریتانیا - گلاسکو
ولش کنید بدبخت نئشه است
یکشنبه 7 شهریور 1389

king_oni - انگلستان - لیدز
bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما- دوست عزیز برای شما پیغام خصوصی گذاشتم.
یکشنبه 7 شهریور 1389

mashady - انگلیس - منچستر
مردک پشمی ابروی مشهدیها رو برد
یکشنبه 7 شهریور 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
تا چشم تو کورشه! مگه قراره اون صدوسی نفر که حجابشون رو توی یک مجلس خصوصی برداشتند با توی نره‌خر توی یه قبر بذارند، تو .. گنده خودت رو بچسب چیکار به ناموس فاطمه زهرا داری! اگر قرار باشه ناپاکها و نجاسات رو از این مملکت بیرون بندازیم که تو خودت اول و اخر نجاستی!!! حالا باز هم بعضی بگویند که به عقاید هم توهین نکنید؛ باز هم بگویند این اسلام واقعی نیست؛ اینها دستورات اسلام نیست!!! اقاجون اسلام واقعی همینه؛ توهین به شعور بشریت، دخالت در همه امور زندگی، کار داشتن با پس و پیش ادمها؛ مبلغ واقعی اسلام یعنی اقای عتل الهدی، طرفدار واقعی اسلام هم یعنی امیدنروژی، پسرشجاع؛ این یکی به هرکس مزخرفات اونو قبول نداشته باشه، میگه؛ بیخدای بدبخت؛ از نظر کرگدن‌الهدی هم میشه؛ کافر و نجس!
یکشنبه 7 شهریور 1389

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
آخه علم الاغ ناموس فاطی عرب چه ربطی به ایرانی داره؟ چادر را با زور کردید سر زنهای ایران لباس فوتبال زنها هم که شده جوک عالم و آدم هر روز جمعه هم دهان پلیدتان را باز میکنید و عرعر میکنید. امان از روزی که ورق برگردد سوراخ موش میشود یک میلیون دلار.
یکشنبه 7 شهریور 1389

kishmish sabz - آمریکا - لس آنجلس
اگه ناموس فاطمه زهرا اینه که کسیکه اونو ندیده خواجه حافظ شیرازیه، آخه مرتیکهء دو سر قاف، تو که مسئول ناموس زن حاجی علی بودی چرا گذاشتی اونو از مرز رد کنن و ببرن به مردای کافر نشون بدن؟.
یکشنبه 7 شهریور 1389

Parastoo06 - استرالیا - سیدنی
بعد از 30 سال خوب خودشونو شناسوندن اینا نه به دین اعتقاد دارن نه به خدا و پیغمبر ، تنها دنبال مال دنیا و پست و مقام و انباشتن پول تو بانکهای غرب.
یکشنبه 7 شهریور 1389

mashadi_in_sydney - استرالیا - سیدنی
بچه ها شرمنده.......به خدا همه مردم شهر ما انقدر احمق نیستند....این یکی استثناست..........ابروی مشهد رو برده.......
یکشنبه 7 شهریور 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
آخه می‌دونین این خارجی‌ها ندید بدید هستن، اصلا نمی‌دونن زن یعنی چی! برای همین همشون منتظر نشستن که دخترهای ایرانی با شلوار بلند و لباس آستین‌بلند و کلاه روی سرشون برن فوتبال بازی کنن تا اونها بیان ببینن و از ناموس حضرت زهرا لذت‌های شیطانی ببرن!!! آخه بابا یکی به این آخوندها حالی کنه که تو دنیا هیشکی به جز شما زن رو توی آلت تناسلی و برجستگی‌های بدنش و موی سرش خلاصه نمی‌کنه. اونها اگر به فکر لذت جنسی باشن هزار مورد مستقیم توی کشورشون هست لازم نیست بیان دخترهای بیچاره ایرانی رو توی لباس کفن مانند دید بزنن. پیغمبرتون عایشه رو تو شش سالگی عقد کرد و چون خانواده اش اجازه ندادن ببردش، توی نه سالگی بردش به خونخ خودش در حالی که خود عایشه میگفت محمد من رو در حالی به خونه خودش برد که هنوز با عروسک بازی می کردم. این یعنی انحراف جنسی نه این که یه دختر فوتبال بازی کنه
یکشنبه 7 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
این ملای سر قبر خون از این ناراحته که چرا دختران ایرانی مسلمان جلوی مردان کافر جست و خیز می کنند. حتما انتظار دارد که تنها جلوی این کپک زدگان جست و خیز کنند تا مانند زارعی و حاجی الاغه که اسمش یادم نیست عمل کنند. آخه خیک گنده بی مغز بی شرم شما ها با اون مدل لباسهایی که برای این دختران ورزشکار درست کرده اید که عشقشان و فکرشان نزد ورزش و قهرمانیشان است. چشم کافر و مسلمان و غیره را روی اینها زووم کرده اید که با تمام انرژی تلاش کنند آناتومی بدن این دختران نازنین را کشف کنند. خریت تا کجا نفهمی تا چه حد. اگر این دختران با لباس مرسوم حالا کمی بر فرض شورت ورزشی شان بلندتر بدون روسری و یا عمامه هزار پیچ که مانند دم کنی سر این بینوا ها را داغ می کند به میدان میرفتند آیات قرآن کج و یا جابه جا میشد اما از رفتار رذیلانه و هرزه گر شما ها همه چیز سر جای خود و حفظ میشود. جای شما تنها در گوشه حجره هاست با یک قفل سنگین بر در آن تا کسی مامور آوردن و بردنتان شود امتحان خود را تمام و کمال شرح دادید. از خراسان انسانهای بزرگ بر خاسته اند تو متعصب مغز پاره سنگی گورت را زودتر از آنجا گم کن.
یکشنبه 7 شهریور 1389

Nader Jahanbani - کانادا - تورنتو
خفه خون بگیر آخوند ...! مگر در فرهنگ صیغه شماها جایی هم برای عفّت و ناموس مردم باقی گذاشتین؟
یکشنبه 7 شهریور 1389

sajad_1963 - ایران - شیراز
بیچاره مردم ایران یااین روش غلط سی سال مردم رو تحت آموزش قرار دادید به. کجا رسیدید لطفا روشهای دیگر رو امتحان کنید این روش جوابگو نبود
یکشنبه 7 شهریور 1389

کلاغ سیاه - ایران - تهران
خاک بر سر تو علم الکذا که با یک حرف نسنجیده که نشان از .........تو دارد کاری کردی که هر بی سرو پایی به خودش اجازه بده که به ساحت معصومین هر چه میخواهند بگوییند .آخه به چه زبانی بگوییم که خفه شید .لال شید .از احمق هایی مثل تو نمیخواهیم که از اسلام دفاع کنید
یکشنبه 7 شهریور 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
راستش چون این بیخداها با کلمه بدبخت مشکل دارن و بارها به آن اشاره کردند کمی وقتم رو براشون تلف میکنم شاید دلابل بدبختیشون توجیه بشه.. برای این بدبخت هستین نه به این خاطر که مثلا خدا رو قبول ندارید{ چون به من ربطی نداره و اتقاقا بزرگترین عذاب شما در زندگی هم همین شرک شماست}بلکه بخاطر اینکه اصلا هویت ندارید و برای داشتن هویت و اظهار وجود چون کسی مایل به صحبت کردن با شما نیست مجبورید مانند همین مورد با کسی که ارزشی برای نظرات شما قایل نیست با آوردن نام آیدی او در حقیقت از او دعوت به بحث کنید ...و این بیماری تقریبا در همه بیخداها دیده میشه ....
یکشنبه 7 شهریور 1389

hamedya - ایران - پارس
من موندم ایا کسی پشت سر این برای نماز خوندن می ایسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 7 شهریور 1389

artin bradost - ترکیه - استانبول
بابا همون ناموس زهراست که این اخوندارو نسلشونو اورد رو زمین.الکی از چی دفاع میکنید?
یکشنبه 7 شهریور 1389

alexxx - اتریش - وین
بابا یکی داوطلب بشه یک شب ماه رمضان افطاری رو واسه حاج اقا روبراه کنه یک خوشه انگور و یک پاکت مرگ موش مگه چقدر پولشه? بگو سگخور.
یکشنبه 7 شهریور 1389

alexxx - اتریش - وین
بابا یکی داوطلب بشه یک شب ماه رمضان افطاری رو واسه حاج اقا روبراه کنه یک خوشه انگور و یک پاکت مرگ موش مگه چقدر پولشه? بگو سگخور.
یکشنبه 7 شهریور 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
mardin delfani - انگلیس - برادفورد . هموطن گرامی. از کامنت ارزشمند جنابعالی که نشان از اصالت شخصیت شما است لذت بردم. زنده و پایدار باشید. امیدوارم دوستان دیگر هم بجای فحاشی با جملات حکیمانه به همدیگر چیزها بیاموزند.
یکشنبه 7 شهریور 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
آخوند شجاع( ببین من کلی تو رو تحویل می‌گیرم و بهت می‌گم اخوندشجاع، وگرنه خودت خوب می‌دونی که نه تو و نه هیچ اخوند دیگه‌ای یه ذره شجاعت در وجودش نیست)؛ اول از همه تو رو به همین شب عزیز یه کم برای من وقت بیشتر ی بذار، بجان محمود خیلی حالم گرفته هست، احتیاج به خنده دارم؛ بگو تا بخندیم. بعد هم من نفهمیدم مگه چی در موردت گفتم که ترش کردی؟! گفتم طرفدار واقعی اسلام یعنی پسر شجاع! نیستی؟! گفتم هرکس نوشت اسلام بد، پسرشجاع می‌گه؛ ای بیخدای بدبخت! نمی‌گی؟ مزخرفات هم یعنی سخنان اراسته شده با چیزهای فریبنده البته جاداشت می‌گفتم خزعبلات، که میگی! نمی‌گی؟ حالا کدومش تو رو پریشون کرد من نفهمیدم! من در کامنتم غیر از ایدی جناب‌عالی، اسم فاطمه زهرا، کرگدن‌الهدی و اخوند نروژی رو هم اوردم ولی نه از هیچکدومتون دعوت به بحث کردم و نه علاقه‌ای به همکلامی باهاتون دارم!
یکشنبه 7 شهریور 1389

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
freedom-is-not-free doom - ایران - تهران . دوست عزیز شما بقیه اش رو خیلی قشنگتر گفتی دست مریزاد
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
شرمنده !!! هذیان نامه ات رو امروز دیدم معلومه بد جور منتظر جواب بودی امیدوارم زیاد کف نکرده باشی!!...نوچه بیخدای بدبخت یک چیز رو با همه بلاهتت خوب فهمیدی من طرفدار اسلام واقعی هستم نه اسلامی که آخوندهای قدرت طلب و شما بیخداهای بدبخت میگین ...در دین من نباید به کسی ظلم کرد ولی برای رسیدن به خوشبختی و موفقیت مهمترین عامل لطف خدا و بعد تلاش و پشتکار خودت هست {از تو حرکت از خدا برکت} و با عمل کردن به آن بسیار موفق بودم .. حالا هر روز دنبال آدمهای بدبخت تر از خودت بیفت شاید معجزه ای شد کسی بهت پول مفت داد {واقعا این آخوندها امثال تو رو بدجور سرکار گذاشتن}...زنگ تفریح تمام شد این کامنت بیشتر از این ارزش وقت گذاشتن نداره ..بای
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
*اخوند شجاع*! حدست درست بود، بدجور منتظر جوابت بودم، می‌دونی چرا؟ برای اینکه خودت رو بعنوان طرفدار واقعی اسلام، شخصیت و اسلامت رو یکبار دیگه معرفی کنی که در یک جمله این کار رو کردی! (نوچه بیخدای بدبخت یک چیز رو با همه بلاهتت خوب فهمیدی من طرفدار اسلام واقعی هستم) چه کسی جز تو و یک طرفدار واقعی اسلام ناب محمدی می‌تونه این همه زشتی در افکار و گفتارش باشه؟! در دین تو فقط نباید ظلم کرد؟ دشنام و حرف زشت چی، زدنش مشکلی نداره؟ خدای تو که راه و روش رسیدن به موفقیت و خوشبختی رو تعریف کرده چیزی در مورد لزوم داشتن ادب و شعور نگفته؟ من اگر دنبال پول مفت بودم که مانند تو می‌چسبیدم به جمهوری اسلامی یا هر روز رنگ عوض می‌کردم! بنظر من این کامنت اخری تو صادقانه‌ترین کامنتت طی این مدت بود چراکه ضمن معرفی خودت و دینت، بهترین تعریف رو هم در پایان نوشته‌ات در مورد کامنت خودت کردی ( زنگ تفریح تمام شد)! خودت هم فهمیدی خوندن کامنتهات زنگ تفریح کاربران دیگه هست!!!
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.