ویدیوهای پورنو سرازیر یوتیوب شد


ویدیوهای پورنو سرازیر یوتیوب شد

گردانندگان شرکت اینترنتی گوگل، که صاحب سایت اشتراک ویدیویی یوتیوب است، می گویند که از این موضوع آگاهند و تلاش برای رفع این مشکل را آغاز کرده اند

یوتیوب صدها ویدیوی پورنو را از این سایت پاک کرده است. تصور می شود که هجوم ناگهانی این دست از ویدیوها، حمله ای هماهنگ و از پیش طراحی شده، بوده است.

این ویدیوها با اسم چهره های خبرساز در میان کودکان و نوجوانان، مانند "هانا مونتانا" و "برادران جوناس"، آپلود شده است.

بسیاری از آنها با تصاویر ویدیویی ویژه این گروه سنی آغاز می شود اما بعد به تصاویری از بزرگسالانی که در فیلم های پورنو نقش ایفا می کنند، تبدیل می شود.

گردانندگان شرکت اینترنتی گوگل، که صاحب سایت اشتراک ویدیویی یوتیوب است، می گویند که از این موضوع آگاهند و تلاش برای رفع این مشکل را آغاز کرده اند.

ویدیوهای آزاردهنده

به بی بی سی خبر داده شد که شمار زیادی از ویدیوهای نامناسب و حاوی تصاویر آشکار از آمیزش جنسی در یوتیوب آپلود شده است.

در یکی از ویدیوها با نام کنسرت براداران جوناس، یکی از کاربران در بخش نظرات نوشته: "من دوازده سالم هست، این چیه؟"

کاربران آنلاین در زیر ویدیوهای دیگر نوشته اند "هممون را به دردسر می اندازید" یا "ما را به کشتن می دین!"

در حالی که این ویدیوهای آزاردهنده آپلود می شده اند، بسیاری از بازدیدکنندگان یوتیوب آنها را به فایل های مورد پسندشان اضافه کرده اند.

"فلونتی"، 21 ساله و یکی از کاربران یوتیوب که تصور می شود از جمله کسانی است که در آپلود این ویدیوها دست داشته خود را اهل آلمان معرفی کرده است.

او به بی بی سی گفت: "من ویدیوی پورنو آپلود کرده ام چون یوتیوب ویدیوهای موسیقی را حذف می کند. این کار بخشی از یورشی است معروف به فور-چان."

فور-چان یک صفحه خبری در اینترنت است که بخش بیشتر مطالب آن در باره انیمیشن های ژاپنی "مانگا" و "انیم" است اما برخی از قسمت های افراطی تر آن تهوع آور و وحشتناک توصیف شده است.

فلونتی به بی بی سی گفت: "در این صفحه هر چیزی و همه چیز امکان دارد که اتفاق بیافتد و معمولا هم می افتد. ما فرهنگ منحصر به فرد خودمان را داریم و هیچ گروهی شبیه ما نیست."

فلونتی در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست که کودکان قادرند آزادانه این ویدیوهای نامناسب را در یوتیوب ببینند، گفت: "کودکان به هر حال می توانند مطالب نامناسب را در هر کجای اینترنت پیدا کنند. حمله ای که ما کرده ایم نشان می دهد که آپلود کردن پورنو روی یک سایت اینترنتی با میلیون ها بازدیدکننده در روز، کار آسانی است."

اسکات رابینز، سخنگوی گوگل به بی بی سی گفت: "ما از سرازیر شدن ویدیوهای پورنو آگاهیم و همان طور که در مورد هر ویدیویی که مقررات ما را نقض کند، اقدام می کنیم در مورد آنها نیز دست به کار شده ایم. هر مشترکی که روشن شود برای حمله به یوتیوب راه اندازی شده است، غیر فعال می شود."

khosh bavar - ایران - کرمان
زمان بچه گی ماها, خودمان را با عکسهای پری های جهنمی که در کارتهای ورق مانند, سرگرم میکردیم و خودش یکنوع درس بیولوژی بود و در عصر PC با internet بچه ها جواب خودشان را پیدا میکنند که همانند ما که در درس بیولوژی بهتر از پدران و پدربزرگمان بودیم, اطلاعات انان بیشتر از ماها هست که پدر امروزی و مدرن ! هستیم .
دوشنبه 1 شهریور 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
اینهم هنری دیگر از هنرهای بشری! ما به هر چیز دست میزنیم انرا به همین حال و روز در میاوریم و به گندش میکشیم. بحث بر سر مذموم دانستن پورنو گرافی نیست. بحث بر سر شارلاتانگری و حمله به کودکان است. این وضع روانی ما انسانهاست. میبینید؟! شادباشید.
دوشنبه 1 شهریور 1389

sapho - ایران - اصفهان
پورنو خییییلی هم بد نیست من یه مدت معتاد شده بودم ولی ترک کردم البته پورنوهای خاص
سه‌شنبه 2 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
sapho - ایران - اصفهان: میگم, انگاری , فقط شما و من porno نگاه کردیم که نظر دادیم و خودمان را لو دادیم و تابو را شکندیم ??!!
سه‌شنبه 2 شهریور 1389

sapho - ایران - اصفهان
khosh bavar عجب حرف باحالی زدی. من استاد تابوشکنی و ریختن خجالت آدماهم اول از همه حرف سکسو میزنم ملت اول بدشون میاد بعد کم کم راه میفتند
سه‌شنبه 2 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
sapho - ایران - اصفهان : پس بزن قدش !
سه‌شنبه 2 شهریور 1389

sapho - ایران - اصفهان
khosh bavar حرف سکسو زدن و بروز امیال جنسی (زبونی) به آرامش روحی کمک میکنه یه جور کلام ارضاییه البته همراه با تبادل اطلاعات و نظر
سه‌شنبه 2 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
sapho - ایران - اصفهان : دمت گرم, خیلی خطری شد بحثمون, واسه منم خیلی تابوشکنی. افرین, دست بالای دست زیاده, من فکر میکردم که من بیپروا هستم. من یک کم قرمز شدم از خجالتی, نمیدونم چطور باهات بیام, پس منو راه بینداز, من بگوشم.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

sapho - ایران - اصفهان
khosh bavar فدات بشم. اگه پایه ای id to تو بخش خصوصی بذاذ تو yahoo با هم بچتیم. از کامنتت تو صفحه ناخن های زیبا هم خیلی خوشم اومد
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
sapho - ایران - اصفهان: باز از خجالتی قرمز شدم! خواهش میکنم که منو نترسن, من هنوز پاک تشریف دارم. اول از اسمت که واسم عجیبه, بگو, که ایا اقا یا خانم هستی, چرا همین جا نه ? شما اصفهانی هستی ? تجربه زیادی با اصفهانیها ندارم.
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

sapho - ایران - اصفهان
khosh bavar مگه پیشنهادم ترس داره پسر خوب آدم جواب منفی یا مثبت میده . من از کامنتام پیداست مونثم
چهار‌شنبه 3 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.