بلعیدن یک غزال توسط مار پیتون - ویدیو


بلعیدن یک غزال توسط مار پیتون


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=aDW5HpdFals

mssiniur - belarus - بلاروس - مینسک
شاخش چطور خورد o0!
جمعه 29 مرداد 1389

maqame ozma - ایران - تهران
اول شاخشو بکن بعد بخورش اینطوری میترکی عجب ماریه ها
جمعه 29 مرداد 1389

tuti_lol - ایران - تهران
فست فود مارماری! خیلی تمیز سریع فرش احتیاجی به بول جاقو اتش نمک ابقلمه قاشق جنگال سفره میز دندان طلای موبیل.. نداره راحتر از این نمیشه یاد بگیرید!.
جمعه 29 مرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
1)دو دوست عزیز و بزرگوار, در نهایت لطف و سخاوت پیامهای خصوصی برای نگارنده ارسال کرده اند که از ایشان بینهایت سپاسگزارم. دوست نازنینی بنده را با لطف و مهربانی به سلطنت یهوه بشارت داده و دعوت کرده اند. از توجه و لطف ایشان سپاسگزارم و با هم به نگاهی کوچک در مورد ین مطلب مینشینیم. ببینید دوست عزیز: سئوال عمومی بنده از کسانی که مذهب یا باوری را تبلیغ میکنند همیشه این است: چرا خود شما چنین باوری را پذیرفته اید؟ این سئوال جدن مهم نیست؟ شما چرا با باور زندگی میکنید؟ تمنا میکنم وقت و انرژی بگذارید و فقط جواب و یکسری کلمه که معنیشان را نمیدانید پرت نکنید. ببینید دوست گرامی, باورها مهم نیستند, انچه مهم است اینست که ما ببینیم چرا به سمت یک باور میرویم و خودمان را به ان فیکس میکنیم؟ این نیاز در کجا ریشه دارد؟ چرا من و شما نمیتوانیم بدون باور و ایدئولوژی زندگی کنیم؟ وسعت این سئوالات را ملاحظه میکنید؟ بون رفتن به عمق این سئوالات و کشف انها در خودمان, هر چه که بگوییم و بکنیم جنجال و هیاهویی بیشتر نیست. نه؟ اینکه محرز و ساده است:
جمعه 29 مرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
2) شما به ان دین باور میکنی و بنده به این دین, ما همه چیز را بر اساس باورهایمان نگاه میکنیم و تا ابد توی سر هم میزنیم و همدیگر را یقه میکنیم. نه؟ اینها که محرز و روشن است. مگر نمیبینید؟! اسرائیل و اعراب.شیعه و سنی. کاتولیک و پرتستان. هندو و مسلم ووو. مگر اینها را نمیبینید؟! مگر با مذهب یک تاریخ خونبار و سیاه در پشت سر نگذاشته ایم؟ چطور میشود که باورهایتان را به سئوال نمیگیرید؟ در نهایت احترام عرض میکنم: چرا در باور زندگی میکنید؟ چرا خطری که در باورمندی وجود دارد نمیبینید؟ این سئوالات و رفتن به ریشه انها تمامیت زندگی ما را متحول خواهد کرد. اما متاسفانه ما از تحول و تغییر میترسیم. مگر نه؟ عاشق فیکس شدن و روتین هستیم. میدانید چرا؟ ذهن ما در فیکس بودن و روتین احساس امنیت میکند. نه؟ این یعنی امنیت؟! مومیایی شدن و راکد بودن امنیت است؟! این که روزمرگی و تعفن است؛ نه؟ این یعنی زندگی؟! ,60,70یا 80 سال در روی زمین زندگی کردن با اینهمه ترس؛ کشمکش و جنجالهای عقیدتی و عاقبت مردن؛ میشود زندگی؟!
جمعه 29 مرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
3) نمیدانم. این زندگی شماست. نهایتا هر کس خودش انتخاب میکند. زندگی شما در میان است و شیادها, شارلاتانها, سودجوها به اسم مذهب, سکت, ایدئولوژی, حزب و دسته بر سر راهتان ایستاده اند تا از شما و نیازتان به باور بهره ببرند. یکروز به یک رهبر مذهبی گفتم: شما اگر معنی مذهب را میدانستی, نه چنین اتومبیل لوکسی سوار میشدی و نه چنین لباسهای شلخته ایی میپوشیدی. اما متاسفانه ما عاشق تظاهر و قضاوتهای سطحی هستیم. به یک اشاره و نگاه فریب میخوریم. ما زندگیمان را در دست این دلقکهای شیاد تباه میکنیم و به جان هم میافتیم. افسوس. ترسهای ما جان و جهانمان را تباه کرده. ما کاملا ناشاد زندگی میکنیم و قلبهایمان با باورهایمان کدر و تاریک شده است. نجات دهنده شیاد است. به شما تعظیم میکنم. شادباشید.
جمعه 29 مرداد 1389

ab55 - فنلاند - هلسینکی
این صحنه را یک بار دیگر در همین سایت دیده بودم.
جمعه 29 مرداد 1389

mehrabooon - ایران - تهران
عربها هم این مارهارو میخورن.تو خود قضاوت کن..
جمعه 29 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
آدم رو به یاد فیلمهای دوران ژوراسیک میندازه. چه مار غول بد ریختی. ایشالا همون شاخهای غزال هنگام هضم حالتو بگیره گنده بک.
جمعه 29 مرداد 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
اخی الهــــــــــــــــــــــــــی
جمعه 29 مرداد 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
بامید روزیکه چلاقعلی تمساح یزدی را ببلعد
جمعه 29 مرداد 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
گلفتی بدنش مثل گردن خامنه ای پست فطرت , بیرحم میمونه , اگر گردنش و تاتو و خالکوبی کنند مارها پیشش کم میارند. اینقدر خورده و کشیده موقع حرف زدن بسختی گردن و اینطرف و اونطرف میکنه. فکر کنم چفیه دور گردنش 3 متره.
جمعه 29 مرداد 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
نمیشه این مار برای تطهیر شدن بره به بیت رهبری ولی وقیح؟!!! اگر چه این مارها آشغال خور نیستند.
شنبه 30 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.