احمدی نژاد: به جای زن محکوم به سنگسار ، به برزیل فناوری می فرستیم

 
احمدی نژاد: به جای زن محکوم به سنگسار ، به برزیل فناوری می فرستیم

احمدی نژاد درخواست برزیل برای فرستادن زن ایرانی محکوم به سنگسار به برزیل را رد کرد.

به گزارش
عصر ایران
، رئیس جمهور ایران در گفت وگو با شبکه خبری پرس تی وی اظهار داشت که زن ایرانی محکوم به سنگسار با وجود درخواست برزیل به این کشور فرستاده نخواهد شد.

احمدی نژاد ادامه داد: معتقدم نیازی نیست برای رئیس جمهور برزیل مشکلاتی ایجاد و این زن به برزیل فرستاده شود.

وی افزود: ما اصرار به صادرات فناوری به برزیل داریم نه فرستادن چنین مسائلی. 

رئیس جمهور ایران تاکید کرد: در نهایت ، قاضی وجود دارد و قضات هم مستقل هستند اما من (در این باره) با رئیس قوه قضائیه صحبت کردم و قوه قضائیه هم با این موضوع ( فرستادن زن ایرانی محکوم به سنگسار به برزیل) موافق نیست.

رئیس جمهور برزیل تاکنون چندین بار از همتای ایرانی خود خواسته است تا با دادن پناهندگی به زن ایرانی محکوم به سنگسار موافقت کند تا او بتواند به برزیل برود.

برزیل هم اکنون در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است و موضوع ایران و این زن محکوم به سنگسار بر رقابت های انتخاباتی برزیل سایه انداخته است.

سکینه محمدی آشتیانی 43 ساله در 15 ماه می 2006  به جرم رابطه غیرمشروع، به سنگسار محکوم شد. این حکم در سال 2007 نیز در دادگاه عالی ایران تایید شد اما مدتی است رسانه های خارجی به این موضوع می پردازند و خواستار منع اجرای این حکم می شوند.

 وی همچنین مدتی پیش در مصاحبه ای که از شبکه دوم سیما پخش شد به ارتکاب جرم  های رابطه غیرمشروع و قتل همسرش اعتراف کرد.

واکنش برزیل

"مارکو اوریلیو گارسیا" مشاور ارشد رئیس جمهور برزیل در امور سیاست خارجی نیز گفت: برزیل بار دیگر تلاش می کند تا این زن ایرانی محکوم به سنگسار را نجات دهد.

وی افزود: برزیل با این موضوع با عنوان مسئله سیاسی برخورد می کند.

مشاور ارشد رئیس جمهور برزیل تاکید کرد: اگر معتقد بودیم که تلاش های ما (به زن ایرانی محکوم به سنگسار) کمک نمی کند، در این باره اصرار نمی کردیم.

یک منبع آگاه دیگر در کابینه برزیل نیز خواست نامش اعلام نشود در موفقیت تلاش های برزیل برای دادن پناهندگی به زن ایرانی محکوم به سنگسار ، ابراز تردید کرد.

niagara - ایران - تهران
خفه شو مرتیکه دلقک بی همه چیز.همچین از جون آدما حرف میزنه انگار همه مثل خودشو خونواده کثیفش واجب القتلن.عوضی اشغال عوض مسخره بازی و مضحکه عام و خاص شدن یه فکری به حال قوانین وحشیانتون بکن.
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
ننگ ابدی بر تو و رژیم خونخوارت که از یک زن مستاصل هم نمی گذرید
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
چی میگی صمد اقا با کت و شلوارت که همه رو کشته مخصوصا هنر پیشه های زن هالیوود را همگی عاشق سینه چاکت شدند چون خیلی خوش تیپ هستی
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

sara_k - سوئد - سوئد
خوب راست میگه زنک خودش لا داده حالا هم همه دفاع میکنند ازش ....بره برزیل با شکیرا برقصه
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
اِ اِ اِ نفرست. این همه فناوری و علم و تکنولوژی در ایران مفت به دست نیامده که همینجوری مفت و مسلم میخوای بفرستی برای برزیل. سالها دانشمندان و دانشجویان ایرانی برای بدست آوردنش دود قٌلقلی و پیکنیکی.. نه نه ببخشید دود شمع و چراغ خورده اند. من پیشنهاد می کنم چیزی که زیادی داریم را صادر کن یعنی سنگ پای قزوین.
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
عوض فناوری فرستادن به برزیل گورتونو گم کنید بهتره ....
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
مردک قاتل دزد بی سواد خفه خون بگیر ..شما بی شرفها بعد از 100 ضربه شلاق به این زن بینوا دست بردار نیستید مرگ بر دامن کثیفی که شما را پرورد.// از شما می پرسم اگر حربه ی این دین ننگین بدست اینها نبود می توانستند مرتکب این جنایات شوند?????هرگز
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
دکتر برو دکتر
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

oldboy - انگلستان - لندن
فناوری ایران! لابد فناوری سنگسار و روضه و زر زر و سینه زنی رو میگه..ههههه. کشوری که اینجور گرفتار افیون دین و اراجیف قرون وسطا هست خواب فناوری رو باید ببینه.
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

omid norway - نروژ - اسلو
این زنیکه هرزه با همکاری یک مرد غریبه شوهرش میکشه,بخاطر هوس این زن, یه کشور به چالش افتاده,ولی حکم سنگسار خیلی وحشیانست اگر میخواهند اعدامش کنند به روش دیگه اعدامش کنند,به نظر من قاضی میخواد کاری کنه که دیگه کسی جرات کشتن شوهرش نداشته باشه,
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

farzande_iran - سوید - یوته بوری
مثل این گوسفندای مرینوس پشماش زیاد شده باید بتراشنش.جنایتکار
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

flora - المان - بن
خدا درد بی درمان بهش بده مرتیکه تقلبی. بن
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

ezatdf - ایران - تهران
فرداشب سکینه رو می آورند تو تلویزیون می گه من به برزیل نمی روم و افتخار می کنم که در خاک کشورم و بوسیله سنگهای میهن اسلامی سنگسار شوم
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
جانور تیر خلاص زن خشتکش رو نمیتونه بالا بکشه از صدور فن آوری حرف میزنه!!! آخه یابو علفی تو رو چه به این حرفها!!! به این رئیس جمهور برزیل هم باید گفت که از این جانورها تقع بخشش نداشته باشه چون: نیش عقرب نه از ره کینه است، اقتضای طبیعتش اینست. این جانوران وحشی باید برای ادامه حیاتشون خون ریزی کنن وگرنه یک شبه نابود میشن.
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
omid norway - نروژ - اسلو . هرزه رهبر دینته خل و چل جاسوس????? این زن قربانی دسیسه ی ملاهاست تبرئه شده بود دوباره محکوم گیر نیاوردند این زن بدبخت را بعد از 100 ضربه شلاق محکوم به سنگسار کردند مردک دوزاری پادوی ملا یک موی وکیل باشرف این زن می ارزد به یک میلیون امثال تو .
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

طاطا - ایران - ایران
omid norway * به خاطر هوس این زن یک کشور به چالش کشیده شده*!!!!!!!!!!!!!!!!!!! زیاد حرف میزنی . شماها که با دیدن یه تارموی زن ستون های دینتون میلرزه.
چهار‌شنبه 27 مرداد 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
omid norway - آخه تو که سنگ مردای ایران رو به سینه میزنی و میگی یه جور بکشنش که دیگه کسی جرات نکنه شوهرش رو بکشه میدونی اگه قرار بود مردها رو هم به خاطر رابطه خارج از ازدواج بکشن الان باید همه مردهای ایرانی رو میکشتن؟ میدونی هنوز توی بعضی از شهرهای ایران اگه دخترعمو از ازدواج با پسرعمو خودداری کنه برادراش یا پدرش سرش رو میبرن؟ تا کی میخواهید توی توحش و کشت و کشتار باقی بمونید؟ چرا نمی خواهید یه ذره به انسان شدن نزدیک بشید؟
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

alexxx - اتریش - وین
اینها واقعا اینقدر خر و نفهمند, که اینجوری ابروی کشور و فرهنگ اسیل ایرانی رو میریزن و خودشون رو سوژه ریشخند دنیا میکنن? یا اینکه خودشون رو به خرییت میزنن که اونهایی که از خودشون خرترند باور کنن اینها طبق اصول دینی حکومت و قضاوت میکنن. ( ضمنا بلا نسبت خر ). اتریش وین
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

Pezhman - اتریش - وین
صنعت میرفوشم آی صنعت میرفوشم. هیشکی نمیتونه مثل مو پشکل صادر کنه.
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
چرا توی ایران همه فقط به روابط زنها حساس هستند؟ چرا مردا هر غلطی بخوان میکنن و تازه با آب و تاب و افتخار برای همدیگه تعریف میکنن اما زنها به خاطر همین کار باید سنگسار بشن؟ مگه گناه زنها بزرگتره؟ اگه برای مردهایی هم که روابط خارج از زناشویی دارند توی ادبیات کلماتی مثل جـ.. وجود داشت الان 99 درصد مردهای ایران جـ.. بودند! برید خجالت بکشید. قرن بیست و یکمه همه دنیا هر روز دنبال اکتشافات و اختراعات جدید هستن که وسایل راحتی بشر رو فراهم کنن اونوقت ما یه زن بدبخت رو چال میکنیم با سنگ میزنیم تو سرش. وحشیگری از این بیشتر؟ خونخواری از این بیشتر؟ اگه الله هم دستور این کار رو داده باشه ...که ...
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
. sara_k - سوئد - سوئد . اونوقت شما تو سوئد با کی‌ میرقص‌؟؟ یه کم انصاف بد چیزی نیست. نه؟؟.
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
hovakhshatare - ایران - تهران . اقا این رسم دقیقا مطابق با قوانین اسلام و رهبرانش است ار محمد تا همه ی امامها حرمسرا داشتند و زنانشان با کوچکترین اعتراضی مرگ!!!!!
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

kholidar - ایران - رشت
مرگ بر سنگسار گر بگیرید اعدامش کنید
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

rezanl - هلند - امستردام
مردک بیشترین قطعات کامپیوتر از همین برزیل به دنیا صادر میشه اها شاید منظورت فناوری خرابکاریه !
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

shahab46 - المان - هانوفر
اگه قرار به سنگسار است اول ننه خودت را باید سنگسار کرد
پنج‌شنبه 28 مرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ایول کارت درسته!!!....بیچاره آمریکاییها که خودشون رو از فناوری آخوندا محروم کردند ....
جمعه 29 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
بچه میمون گرمسار که با هر ادا و شکلک فقط قصد خودنمایی داری تا یک عده به ریش کچلت بخندند پیامبر خدا هند جگر خوار را که خونخوار بود و جگر حمزه را خورد و دستور قتل او را توسط برده ای که زر خریدش کرد اجرا کرد بخشید برای همسر خودش عایشه شایعه رابطه با طلحه و زبیر را رایج کردند او تنها از عایشه کناره گرفت تا زمانی که خداوند در رد اتهام او آیه ای نازل کرد بعد تو میمون کریه میخوای ادای چیو در آری . تو برو قک و فامیلت رو غلام ترکای ترکیه کن تا نوکری زناشونو بکنن و ته مانده سفره ها رو برای تو نوکر صفت بیارن تا با کابینه ات قسمت کرده بخوری آخه پول مردم ایران را که چنان هپل هپو کردی که تهش رو بالا آوردی حالا چنگ انداختی به جان مردم ترکیه زود باور خوش خیال. تا باشد که صبح دولت آنها از نحسی وجود تو بدمد و ببینند یک من ماست چقدر کره می دهد.
جمعه 29 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.