محمدرضا رحیمی:کره‌ای‌ها باید به خاطر تحریم ایران سیلی بخورند تا آدم شوند

 
محمدرضا رحیمی:
کره‌ای‌ها باید به خاطر تحریم ایران سیلی بخورند تا آدم شوند

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: برای مقابل با تحریم‌ها دلار و یورو را از سبد ارزی کشور خارج می‌کنیم و جای آن ریال و پول هر کشوری که با ما همکاری کند را قرار می‌دهیم.

محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در ادامه سخنرانی خود در سومین روز اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور، به 4 زیر دریایی که روز گذشته توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آب انداخته شده اشاره کرد و خبرهای بسیار خوش در آینده نزدیک را نوید داد.

صدور قطعنامه‌های مختلف علیه ایران از سال 2006

  • این قطعنامه‌ها به زعم آنها فلج کننده بوده است اما ما با اقدامات حساب شده‌ای آنها را دور زدیم و مزه تحریم‌ها را فهمیدیم و در بخش‌های مختلف از جمله ساخت هواپیما، تانک و ماشین و همچنین اختراعات و اکتشافات پیشرفت کردیم و استعدادهایمان درخشان شد.
  • ایرانی شایستگی دارد که زمینه را برای حکومت منجی زیبای بی‌نظیر فراهم کرده و عدالت و محبت را در دنیا مستقر کند.
  • چه کسی گفت به بهانه سلاح به عراق حمله کنید و این همه خون بریزید و افغانستان را به خاک و خون بکشید؟
  • در افغانستان تولید مواد مخدر را به بالای 20 هزار تن رساندند و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها آن را بردند.
  • در ایران اگر اسکناس منتشر می‌شود، حتماً باید پشتوانه طلا داشته باشد وگرنه تورم به وجود می‌آید اما آنها بدون پشتوانه طلا پول چاپ کرده و خرج می‌کنند و با کاغذ اجناس و نفت ما را می‌خرند و فرآوری می‌کنند و با 4 برابر قیمت به ما می‌فروشند.
  • سازمان ملل بی‌خاصیت و وابسته است. 27 کشور اروپایی تحریم جدیدی علیه ایران انجام دادند و استرالیایی‌ها که یک مشت گله‌دار هستند نیز به آنها پیوسته‌اند.
  • صهیونیست‌ها بر اقتصاد جهان مسلط شدند و 200 کلاهک هسته‌ای دارند اما زمانی که ایران می‌خواهد از انرژی هسته‌ای برق تولید کند، آنها ایران را به ساخت بمب اتمی متهم می‌کنند، در حالی که بمب در مکتب ما حرام است و حتی اگر بخواهیم بمب اتمی بسازیم، چه کسی را می‌خواهیم با آن بزنیم؛ اگر به اسرائیل حمله کنیم که تشعشعات آن به مسلمانان آسیب می‌زند.
  • در مقابله با تحریم باید یک شیوه جدید اقتصادی طراحی کنیم و به ریش آنها بخندیم،
  • بی بی سی فیلم پخش کرد که در آن یک زن به یک تعمیر کار تماس می‌گیرد وقتی تعمیر کار می‌آید، می‌گوید تحریم هستیم و قطعات در کشور وجود ندارد. اما شما ببینید اینها چقدر بی شرف هستند که فیلم درست می‌کنند و جنگ روانی راه می‌اندازند.
  • از 6 ماه پیش می‌دانستیم که آنها چه می‌خواهند بگویند و به همین دلیل جلسه گذاشتیم و راه ‌ها را همواره کردیم که یک ایرانی در اثر تحریم ضرر نکند.
  • 21میلیارد دلار مبادلات اقتصادی ایران با اروپا است. از این مبلغ 3 میلیارد آن را ایران می‌فروشد و 17 میلیارد را اروپایی‌ها به ایران می‌فروشند که آن هم سویا ذرت و گندم درجه 3 برای خوراک چهارپایان است که این را قطع خواهیم کرد و وسایل و قطعات حساس را جوانان ایرانی خواهند ساخت که البته این موضوع زمان نیاز دارد.
  • احمدی نژاد به وزیر صنایع دستور داد که ساخت قطعات بخش صنعت را به دانشگاه‌ها واگذار کنند.
  • رحیمی با اشاره به جلسه روز گذشته با مقام معظم رهبری یادآور شد: در خدمت رهبری گزارشی دادیم که آقا گفتند کم کم به سوی قطع نیاز‌ها از آنها بروید.
  • آنها در 30 سال گذشته یک لحظه با ما خوش رفتاری نکرند. البته‌ عده‌ای در این راه جا زدند اما خداوند یک آدم از جنس خود شما را مامور کرده که در مقابل همه آنها مثل کوه ایستاده و همه آنها را دست انداخته است و در آینده نزدیک در سازمان ملل ضربه آخر را به آنان خواهد زد.

راهکارهای مقابل با تحریم‌ها

  • ساخت همه قطعات را به دانشگاه‌های مهندسی و فنی و بخش خصوصی واگذار کردیم که در این صورت با قطع مبادله با اروپا 150 تا 200 هزار نفر در اروپا بیکار می‌شوند و به همین میزان در ایران اشتغال ایجاد می‌شود که این ضربه اول به آنها است.
  • پس از ساخت قطعاتی که به غرب وابسته بودیم، برای همیشه رها می‌شویم و آن موقع نوبت ما می‌شود که غربی‌ها را تهدید کنیم و معلمان ما آنها را ادب کنند و درس انسانیت و اخلاق به آنها بدهند.
  • سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی توسط 4 پیمانکار ایرانی که در ماه‌های قبل انجام گرفته است. این مبلغ بیشتر از کل بودجه بخش عمرانی است که ما آن را به 50 هزار میلیارد تومان خواهیم رساند و هر فازی که راه می‌افتد، 10 میلیون دلار در روز درآمد دارد و تقریبا جایگزین نفت می‌شود.
  • ایران روی یک چهار راه ارتباطی بین قاره‌ها قرار دارد و اگر راه را ببندیم آنها باید برای یک مبادله و تبادل کالا، یک مسیر 11 روزه را 11 ماه طی کنند.
  • قطار چین، ترکمنستان، ایران، ترکیه و اروپا را راه می‌اندازیم که در این صورت بار 11 روز جابه جا می‌شود. هرمزگان را به آستارا از طرف دیگر به عراق و سوریه و آذربایجان وصل خواهیم کرد.
  • الان ظرفیت ترانزیت کشور 7 میلیون تن است که امسال به 15 میلیون تن و سال بعد به 25 میلیون تن و سال بعد از آن نیز به 70 میلیون تن خواهیم رساند. چرا‌که 140 میلیون تن ظرفیت داریم و درآمد آن با درآمد نفت برابر است.
  • ایجاد بیکاری در کشور یکی از اهداف غرب از تحریم علیه ایران بوده است. 6 ماه قبل در شورای عالی اشتغال تصمیم گرفتیم که قدرت خرید معلمان را بالا ببریم و در همین راستا کارت اعتباری یک و نیم میلیون تومانی قرض‌الحسنه برای خرید کالاهای ایرانی به معلمان دادیم که خداوند امروز این را برای ما یک مائده آسمانی قرار داده است و با خرید کالای ایرانی توسط معلمان تغییر و تحول و گردش مالی در کشور اتفاق می‌افتد و تمام انبار کارخانه‌های که تولید استاندارد دارند، خالی می‌شود و البته باید غیرت‌ها را تحریک و تبلیغ کنیم که مردم کالای خارجی نخرند.
  • میلیاردها تومان اعتبار برای تعاونی‌ها و بنگاه‌های زود بازده تخصیص داده شده که این کار یک میلیون و 100 هزار شغل ایجاد می‌کند و نرخ بیکاری را به زیر هشت می‌رساند.
  • طرح آتیه مهر را تامین آینده جوانان آینده ایران است.آقای احمدی‌نژاد در شب میلاد حضرت امام رضا تصمیم گرفت و گفت که به حساب متولدان سال 89 یک میلیون تومان پول می‌ریزد و با گردش مالی که صورت خواهد گرفت، پول بزرگی در اختیار جوانان آینده قرار خواهد گرفت.
  • انزوای سیاسی، اختلال در واردات و صادرات، خارج کردن کالاهای ایرانی از دور رقابت و نارضایتی مردم را از جمله اهداف تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران بوده است. باید مردم را توجیه کرد و در این راه آموزش و پرورش مدیریت ساختن افکار عمومی و هدایت آنها به سمت واقعیت را بر عهده دارد.
  • امسال در جذب سرمایه گذاری در دنیا رتبه ششم را کسب کردیم.
  • دلار و یورو را از سبد ارزی خارج خواهیم کرد و جای آن ریال و پول هر کشوری که با ما همکاری کند را قرار می‌دهیم، چرا‌که این ارز‌ها را نجس می‌دانیم و نفت را هم به دلار و یورو نخواهیم فروخت، چرا‌که اگر دلار و یورو شکسته شود، آنها شکست می‌خورند.
  • اخلال در فعالیت بانک‌ها هدف دیگر تحریم‌ها بوده است. برای مقابله با این کار به اندازه کافی هم بانک خریدیم و هم بانک تأسیس کردیم.
  • بیمه P&D که مخصوص کشتی‌های باری و آلودگی‌ها است. برای این بیمه میلیون‌ها پول به جیب آنها می‌ریختیم که آنها تحریم کردند، اما ‌درحالی که 13 شرکت بیمه P&D وجود دارد، ایران چهاردهمین آن‌را تاسیس کرد و اعلام کردیم تا کشتی‌های خارجی بیایند و آنها را بیمه کنیم.

رحیمی با اشاره به تحریم بنزین علیه ایران خاطرنشان کرد: باید روزانه 15 میلیون لیتر بنزین وارد کنیم اما جوری طراحی کردیم که در یکی دو سال آینده همین مقدار را صادر کنیم.

  • بخشنامه‌ای ابلاغ کردیم که تمام بخش‌های خصوصی، حقوقی و حقیقی بارهای خود را فقط به کشتی‌های ایرانی بدهند.

مبارزه با مفاسد اقتصادی

  • با مفاسد باید با جدیت مبارزه کرد، گرچه بسیار سخت است و تا وارد می‌شویم، یک ضربه می‌خوریم و اگر غفلت کنیم باز هم ضربه می‌خوریم، هرچند غفلت هم نکنیم، باز هم ضربه خواهیم خورد، چرا‌که تیم آنها بسیار قوی است.
  • کالاها را یا خودمان تولید می‌کنیم و یا از آنها به زیر قیمت می‌خریم، چرا‌که آنها رکود شدید دارند و کالاها روی دست آنها مانده است و التماس می‌کنند که آنها را بفروشند.
  • شما خیابان‌های تهران را ببینید که چه وضعی دارد؟ به آقایان می‌گوئیم شما که مدعی هستید چرا در خیابان‌های تهران اجناس‌های آلمانی، انگلیسی و کره‌ای را تبلیغ می‌کنید. از دفتر رهبری کمک گرفتم و به این آقایان توصیه کردیم که این تبلیغات را از سطح شهر جمع‌آوری کنند.
  • کره‌ای‌ها هم باید سیلی بخورند تا آدم بشوند.
  • تعرفه‌ها را 200 درصد بالا می‌بریم و آنقدر زیاد می‌کنیم تا کسی نتواند کالاهای خارجی را بخرد، چرا‌که نباید اجناس دشمن خود را خریداری کنیم.
  • تشویق مردم به استفاده از تولیدات کشور از طریق دانش‌آموزان مهم است. دانش‌آموزان می‌توانند پدر و مادر خود را وادار کنند که جنس خارجی نخرند و این کار به دست شما میسر است.

رحیمی با تاکید بر پرهیز از تبلیغات مسموم، این نوع تبلیغات را نیاز ‌خارجی‌ها دانست

  • روزنامه همشهری روزی نیست که هیچ چیزی را تبلیغ نکند. مثلا می‌گویند سه برابر برنج مورد نیاز کشور برنج وارد کرده‌ایم که این موضوع والله دروغ است و حتی یک سوم آنرا هم وارد نکرده‌ایم.
  • وقتی اینگونه تبلیغ می‌کنند دلال‌ها فعال می‌شوند و به قیمت کم برنج را از برنجکاران می‌خرند و به قیمت زیادتر در بازار می‌فروشند.
  • اگر راست می‌گفتند، ایرادی نداشت، هرچند الان راست گفتن هم ایراد دارد و دشمن نباید متوجه آن بشود. مثلاً اعلام می‌کنند که ماه رمضان آمد و گرانی‌ها شروع شد، اما شما که دوست و برادر هستید و سابقه رزمندگی دارید و مدیرمسئولی فلان روزنامه‌ را در اختیار دارید، با این کارها می‌خواهید چکار کنید؟ چند سال بیشتر از دولت احمدی‌نژاد نمانده است، بنابراین مروّت به خرج دهید و دروغ ننویسید.
  • قصد داریم قسمت‌های مصرف‌کننده دولت را حذف کنیم. حدود 250 مرکز پژوهشی در تهران وجود دارد که این‌ها باید به جنگل‌ها و مزارع منتقل شوند و یا سازمان شیلات که 600 کارمند در تهران دارد، در بلوار کشاورز که نمی‌تواند ماهی تولید کند، بنابراین باید به شمال یا جنوب کشور برود.
mardin delfani - انگلیس - برادفورد
یا جد سید یعقوب ملکشاهی!!! این دیوانه دیگه از کجا پیداش شد؟اینهمه خل و چل تو رژیم کم بود این یکی هم اضافه شد
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

KOREA - کره جنوبی - سئول
راستش و بگو تلی که زدی وارداتی بود یا تولید داخل که اینجوری هزیان میگی پ و ف ی ی و ز.
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
. سازمان ملل بی‌خاصیت و وابسته است. 27 کشور اروپایی تحریم جدیدی علیه ایران انجام دادند و استرالیایی‌ها که یک مشت گله‌دار هستند نیز به آنها پیوسته‌اند. کره‌ای‌ها هم باید سیلی بخورند تا آدم بشوند. رحیمی با اشاره به جلسه روز گذشته با مقام معظم رهبری یادآور شد: در خدمت رهبری گزارشی دادیم که آقا گفتند کم کم به سوی قطع نیاز‌ها از آنها بروید.??????????????. من فکر کردم این بابا قرصاشو نخورده ولی‌ میبینم هنوز دکتر نرفته، یکی‌ لطف کنه اینو ببره دام پزشکی‌ یه امپولی چیزی بهش بزنن شاید یه کم به خودش اومد، مردک پریشان حال
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

gorgnama - ایران - تهران
تو هم باید... بخوری تا بلکم شاییییییییییید ادم شدی!!!
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

Garfieldx - ایران - تهران
تو یکی برو بمیر لطفا.
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

sam2009 - آلمان - آمدن
بگفته این پاسدار اسلام ضد بشر ایران 21میلیارد دلار مبادلات اقتصادی با اروپا دارد که 3 میلیارد صادرات به اروپا و 17 میلیارد دلار واردات گندم درجه 3 برای خوراک چهارپایان است البته در این آشفته بازار آرد و نان بعید است گندم های وارداتی خوراک چهارپایان شود و شاید هم از نظر این پاسدار اسلام ضد بشر مردم ایران هم جزو چهارپایان هستند درضمن یا سواد رحیمی مانند بقیه اعضای دولت ته کشیده و جمع و تفریق را نمیداند و یا اون یک میلیارد بقیه حق الزحمه مزدوران ایرانی خارج از کشور است
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
مگر خارجی ها نمی دانید وقتی پول های باد آورده اسلام بازان ریشو رو تو بانک هایتان مسدود می کنید این کرم ها و عقرب ها و انگل های مجلس نشین شده عصبانی میشن و شروع میکنن به پرت و پلا گفتن و خیال می کنند که شخصیتی هم در دارند...ولی این اراذل نمی دانستند که احترمنشان تا بحال فقط بخاطر آن بود که شلنگ نفت را بلند کنند و بزارن تو کشتی که نفت را پر کنند و به غرب بفرستند ..و وظیفه این اراذل ایرانی رو هم مندلیف و پوتین و عراقی ها بعهده گرفتن !! کره ای ها یا الله صورتتان را بیارید جلو که رحیمی سیلی بهتون بزنه !! امریکائی ها و روس ها و آلمانی ها و دانمارکی و هلندی ها و ژاپنی ها و نروژی ها و فینلندی ها و سوئدی ها و لهستانی ها و چکسلواکی ها و انگلیسی ها و آفریقای جنوبی ها و...یا الله صورتتون را بیارید جلو که زن احمدی نژاد یه سیلی بهتون بزنه....بیار جلو دیگه صورتت رو. ....!!!
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

albalooo - ایران - تهران
حتما این کاررو بکن بچه دماغو
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

shahab46 - المان - هانور
خدایا چه الاغهای نشستند برای مردم تصمیم میگرند.بلا نسبت الاغ
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
تصورات ، توهمات و سوزش شدید . قرصاتو خوردی پشمالو قندی ؟ هنوز یه ماهه که یعنی اینقدر زود ممه هاتونو لولوهه برد ؟ راستی همون برنامه زیرانداز 20 سالتونو بچسبین پلانهای ضد تحریمی پیشکشتون ، یعنی یه جورایی حقم دارین ها ، بیسوادین دیگه برنامه ریزاتون یا بازنشست شدن یا فراری یا زندونی یا اخراج و تسویه . 4 تا یابو مذهبی ازین بهترم دورنمای فکری و عملی ندارن : سیلی زدن - ادب کردن - آدم کردن !
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

senator7 - آلمان - برلین
این یارو قاطی کرده یا میخوان به دهان این و آن مشت محکم بزنند یا سیلی زیر گوش این وآن! با این کارها مملکت درست نمیشه! معلوم نیست چرا اینها منتظر بودند که ایران تحریم بشه بعد استعدادهای خارق العاده خودشونو در تمام زمینه ها نشون بدهند حالا نمیشد قبل از تحریم در طول این سی سال به جای اینکه از چین واردات راه بیاندازند تولیدات در داخل راه میانداختند؟
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

iranesabz - هلند - آمستردام
ادبیات لمپنی میمون انتری نزاد به این گوساله هم سرایت کرده.
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
ای بابا سه بعلاوه هفده میشه 21. انگلیس هم که در غرب افریقاست. یک مشت ادمکش شدند همه کاره. ولی به همین زودی کارشان تمام است وایرانیان دوباره بر ایران حکومت خواهند کرد. مرگ بر اسلام زنده باد ایران.
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

shomali - ایران - لاهیجان
طرف مالیخولیا دارد
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
بمب اتم تو اسلام حرامه? کو مدرکت? در ضمن دروغ گفتن در اسلام حرامه ولی جز دروغ شما کثافها چیزی از دهنتون بیرون نمیاد.
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
1- این داد و فغان نشان از شروع فروپاشی رژیم را دارد.2- وقتیکه جیک جیک معصومت بود فکر زمستونت نبود؟
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
ادامه 2- وقتی محمود کپک قلاده پاره کرده بود و برای کل دنیا واق واق می کرد به فکر این چیزا بود؟
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
3- میگویند یک دیوانه یک سنگی را به چاه می اندازه که هزار تا عاقل نمی توانند درش بیاورند،
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
حالا توی اسکول می خواهی با این راههای رویاپردازانه عقب افتادگی شدید ما ایرانی ها و این ره صد ساله را یک شبه طی کنی؟؟؟
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
محمدرضا رحیمی اگر تو و چوپان دروغگویت و ارباب چوپانت و هم کاسه گانش دست از سر ایران بردارید تمام مشکلات حل می شود.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
ادامه 2- وقتی محمود کپک قلاده پاره کرده بود و برای کل دنیا واق واق می کرد به فکر این چیزا بود؟
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

experthoney - بحرین - منامه
از یه بیسواد مدرک دزد انتظار بیشتری نداشته باشید
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
حرفهاش خیلی منطقی و درست است.اگر گاندی امروز زنده بود ومورد تحریم قرار میگرفت از مردمش میخواست که برگ درخت یا نان ساقه گندم بخورند.بعضی ها انگار بجای مغز کاه گل در سر دارند.ازهر چی اشکال میگیرند.تحریم انرزی اتمی ازسوی امریکا که بمب اتم دارد محکوم است.
چهار‌شنبه 20 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.