رحیمی:شکست تحریم ها زمینه ساز ظهور امام زمان است , دانش آموزان باید ادب شوند

 
رحیمی: برخی به بهانه جنگ می‌خواهند مدرک بگیرد
شکست تحریم ها زمینه ساز ظهور امام زمان است 
دانش آموزان باید ادب شوند

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: برای مقابل با تحریم‌ها دلار و یورو را از سبد ارزی کشور خارج می‌کنیم و جای آن ریال و پول هر کشوری که با ما همکاری کند را قرار می‌دهیم.

با تحریم ها استعداد های ما درخشان شدند

به گزارش فارس، محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در ادامه سخنرانی خود در سومین روز اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور با اشاره به صدور قطعنامه‌های مختلف علیه ایران از سال 2006 تاکنون افزود: این قطعنامه‌ها به زعم آنها فلج کننده بوده است اما ما با اقدامات حساب شده‌ای آنها را دور زدیم و مزه تحریم‌ها را فهمیدیم و بر بخش‌های مختلف از جمله ساخت هواپیما، تانک و ماشین و همچنین اختراعات و اکتشافات پیشرفت کردیم و استعدادهایمان درخشان شدند.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: ایرانی شایستگی دارد که زمینه را برای حکومت منجی زیبا بی نظیر فراهم کرده و عدالت و محبت را در دنیا مستقر کند.

استرالیایی‌ها که یک مشت گله دار هستند

معاون اول رئیس جمهور سازمان ملل را بی خاصیت و وابسته توصیف کرد و گفت: 27 کشور اروپایی تحریم جدیدی علیه ایران انجام دادند و استرالیایی‌ها که یک مشت گله دار هستند نیز به آنها پیوسته‌اند.

شیوه جدید اقتصادی طراحی کردیم

وی با بیان اینکه در مقابله با تحریم باید یک شیوه جدید اقتصادی طراحی کنیم و به ریشه آنها بخندیم، به تلاش بی بی سی برای ایجاد جنگ روانی در ایران درباره تحریم‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: بی بی سی فیلم پخش کرد که در آن یک زن به یک تعمیر کار تماس می‌گیرد وقتی تعمیر کار می‌آید، می‌گوید تحریم هستیم و قطعات در کشور وجود ندارد. اما شما ببینید اینها چقدر بی شرف هستند که فیلم درست می‌کنند و جنگ روانی راه می‌اندازند.

وی با اشاره به 21میلیارد دلار مبادلات اقتصادی ایران با اروپا خاطرنشان کرد: از این مبلغ 3 میلیارد آن را ایران می‌فروشد و 17 میلیارد را اروپایی‌ها به ایران می‌فروشند که آن هم سویا ذرت و گندم درجه 3 برای خوراک چهارپایان است که این را قطع خواهیم کرد و وسایل و قطعات حساس را جوانان ایرانی خواهند ساخت که البته این موضوع زمان نیاز دارد.

رحیمی با اشاره به جلسه روز گذشته با مقام معظم رهبری یادآور شد: در خدمت رهبری گزارشی دادیم که آقا گفتند کم کم به سوی قطع نیاز‌ها از آنها بروید.

معاون اول رئیس جمهور درباره راهکارهای مقابل با تحریم‌ها گفت: ساخت همه قطعات را به دانشگاه‌های مهندسی و فنی و بخش خصوصی واگذار کردیم که در این صورت با قطع مبادله با اروپا 150 تا 200 هزار نفر در اروپا بیکار می‌شوند و به همین میزان در ایران اشتغال ایجاد می‌شود که این ضربه اول به آنها است.

رحیمی افزود: پس از ساخت قطعاتی که به غرب وابسته بودیم، برای همیشه رها می‌شویم و آن موقع نوبت ما می‌شود که غربی‌ها را تهدید کنیم و معلمان ما آنها را ادب کنند و درس انسانیت و اخلاق به آنها بدهند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری در پارس جنوبی توسط 4 پیمانکار ایرانی که در ماه‌های قبل انجام گرفته، ادامه داد: این مبلغ بیشتر از کل بودجه بخش عمرانی که ما آن را به 50 هزار میلیارد تومان خواهیم رساند و هر فازی که راه می‌افتد 10 میلیون دلار در روز درآمد دارد و تقریبا جایگزین نفت می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور به جایگاه جغرافیایی ایران اشاره کرد و گفت: ایران روی یک چهار راه ارتباطی بین قاره‌ها قرار دارد و اگر راه را ببندیم آنها باید برای یک مبادله و تبادل کالا، یک مسیر 11 روزه را 11 ماه طی کنند.

رحیمی با بیان اینکه قطار چین ترکمنستان، ایران، ترکیه و اروپا را راه می‌اندازیم که در این صورت بار 11 روز جابه جا می‌شود، تصریح کرد: هرمزگان را به آستارا از طرف دیگر به عراق و سوریه و آذربایجان وصل خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: الان ظرفیت ترانزیت کشور 7 میلیون تن است که امسال به 15 میلیون تن و سال بعد به 25 میلیون تن و سال بعد از آن نیز به 70 میلیون تن خواهیم رساند. چرا که 140 میلیون تن ظرفیت داریم و درآمد آن با درآمد نفت برابر است.

معاون اول رئیس جمهور ایجاد بیکاری در ایران را یکی از اهداف غرب از تحریم علیه ایران ذکر کرد و گفت: 6 ماه قبل در شورای عالی اشتغال تصمیم گرفتیم که قدرت خرید معلمان را بالا ببریم و در همین راستا کارت اعتباری یک و نیم میلیون تومانی قرض الحسنه برای خرید کالاهای ایرانی به معلمان دادیم که خداوند امروز این را برای ما یک مائده آسمانی قرار داده است و با خرید کالای ایرانی توسط معلمان تغییر و تحول و گردش مالی در کشور اتفاق می‌افتد و تمام انبار کارخانه‌های که تولید استاندارد دارند، خالی می‌شود.

رحیمی به پیش بینی میلیاردها تومان اعتبار برای تعاونی‌ها و بنگاه‌های زود بازده اشاره کرد و گفت که این کار یک میلیون 100 هزار شغل ایجاد می‌کند و نرخ بیکاری را به زیر هشت می‌رساند.

طرح یک میلیون تومان برای هر فرزند

وی طرح آتیه مهر را تامین آینده جوانان آینده ایران دانست و گفت: آقای احمدی نژاد در شب میلاد حضرت امام رضا تصمیم گرفت و گفت که به حساب متولدان سال 89 یک میلیون تومان پول می‌ریزد و با گردش مالی که صورت خواهد گرفت پول بزرگی در اختیار جوانان آینده قرار خواهد گرفت.

ارزهای دلار و یورو نجس هستند

رحیمی جلوگیری از جذب سرمایه گذاری خارجی را یکی دیگر از اهداف تحریم‌ها ذکر کرد و با بیان اینکه امسال در جذب سرمایه گذاری در دنیا رتبه ششم را کسب کردیم، افزود: دلار و یورو را از سبد ارزی خارج خواهیم کرد و جای آن ریال و پول هر کشوری که با ما همکاری کند را قرار می‌دهیم چرا که این ارز‌ها را نجس می‌دانیم و نفت را هم به دلار و یورو نخواهیم فروخت چرا که اگر دلار و یورو شکسته شود آنها شکست می‌خورند.

اخلال در فعالیت بانک‌ها را هدف دیگر تحریم‌ها دانست و گفت: برای مقابله با این کار به اندازه کافی هم بانک خریدیم و هم بانک تأسیس کردیم.

معاون اول رئیس جمهور به بیمه P&D که مخصوص کشتی‌های باری و آلودگی‌ها است اشاره کرد و گفت:‌ برای این بیمه میلیون‌ها پول به جیب آنها می‌ریختیم که آنها تحریم کردند اما ما درحالی که 13 شرکت بیمه P&D وجود دارد، ایران چهاردهمین آن را تاسیس کرد و اعلام کردیم تا کشتی‌های خارجی بیایند و آنها را بیمه کنیم.

رحیمی با اشاره به تحریم بنزین علیه ایران خاطرنشان کرد:‌ باید روزانه 15 میلیون لیتر بنزین وارد کنیم اما جوری طراحی کردیم که در یکی دو سال آینده همین مقدار را صادر کنیم.

وی تحریم‌ها در بخش کشتیرانی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد:‌ بخشنامه‌ای ابلاغ کردیم که تمام بخش‌های خصوصی، حقوقی و حقیقی بارهای خود را فقط به کشتی‌های ایرانی بدهند.

معاون اول رئیس جمهور تحریم کالاهای دشمن را یکی از راه‌های مقابله با تحریم غرب علیه ایران ذکر کرد و خاطرنشان کرد: شما خیابان‌های تهران را ببینید که چه وضعی دارد؟ به آقایان می‌گوئیم شما که مدعی هستید چرا در خیابان‌های تهران اجناس‌های آلمانی، انگلیسی و کره‌ای را تبلیغ می‌کنید. که از دفتر رهبری کمک گرفتم و به این آقایان توصیه کردیم که این تبلیغات را از سطح شهر جمع‌آوری کنند.

وی با بیان اینکه کره‌ای‌ها هم باید سیلی بخورند تا آدم بشوند،‌ تاکید کرد: تعرفه‌ها را 200 درصد بالا می‌بریم و آنقدر زیاد می‌کنیم تا کسی نتواند کالاهای خارجی را بخرد چرا که نباید اجناس دشمن خود را خریداری کنیم.

وی تشویق مردم به استفاده از تولیدات کشور از طریق دانش‌آموزان را مورد تاکید قرار داد و گفت: دانش‌آموزان می‌توانند پدر و مادر خود را وادار کنند که جنس خارجی نخرند و این کار به دست شما میسر است.

انتقاد از همشهری : 250 فقره کذب در این روزنامه درج شده

رحیمی با تاکید بر پرهیز از تبلیغات مسموم، این نوع تبلیغات را نیاز به خارجی‌ها دانست و اظهار داشت: روزنامه همشهری روزی نیست که هیچ چیزی را تبلیغ نکند. مثلا می‌گویند سه برابر برنج مورد نیاز کشور برنج وارد کرده‌ایم که این موضوع والله دروغ است و حتی یک سوم آنرا هم وارد نکرده‌ایم.

معاون اول رئیس جمهور افزود: وقتی اینگونه تبلیغ می‌کنند دلال‌ها فعال می‌شوند و به قیمت کم برنج را از برنجکاران می‌خرند و به قیمت زیادتر در بازار می‌فروشند.

رحیمی ادامه داد: اگر راست می‌گفتند، ایرادی نداشت هرچند الان راست گفتن هم ایراد دارد و دشمن نباید متوجه آن بشود. مثلا اعلام می‌کنند که ماه رمضان آمد و گرانی‌ها شروع شد اما شما که دوست و برادر هستید و سابقه رزمندگی دارید و مدیر مسئولی فلان روزنامه‌ را در اختیار دارید با این کارها می‌خواهید چکار کنید؟ چند سال بیشتر از دولت احمدی‌نژاد نمانده است بنابراین مروّت خرج دهید و دروغ ننویسید.

وی گفت: 250 فقره مورد کذب در این روزنامه درج شده است که یکی از آنها این بود که ما سه برابر نیاز داخل، برنج وارد کردیم ؛ ولله این مطلب دروغ بود.

رحیمی گفت: ما مدیریت واردات برنج را به دو استاندار استانهای شمالی خود سپردیم تا آنان براساس مازاد نیاز سرانه کشور برنج وارد کنند.

وی گفت: این مطالب کذب موجب می شود که دلالان بازار، برنج های کشاورزان شهرهای شمالی را به پایین ترین بها بخرند. در این شرایط که ما در تحریم هستیم حتی درج برخی مطالب واقعی درست نیست چه رسد که آنها را نیز بزرگ کنیم.

طرح خروج از تهران

وی راه‌ انداختن دارایی‌ها و کوچک کردن دولت را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: قصد داریم قسمت‌های مصرف‌کننده دولت را حذف کنیم. حدود 250 مرکز پژوهشی در تهران وجود دارد که این‌ها باید به جنگل‌ها و مزارع منتقل شوند و یا سازمان شیلات که 600 کارمند در تهران دارد در بلوار کشاورز که نمی‌تواند ماهی تولید کند بنابراین باید به شمال یا جنوب کشور برود.

هر کس به هر قیمت از طریق پول و هزاران راه دیگر و به بهانه جنگ می‌خواهد مدرک بگیرد

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: الان وضعیتی پیش آمده که هر کس به هر قیمت از طریق پول و هزاران راه دیگر و به بهانه جنگ و مسائل دیگر می‌خواهد مدرک بگیرد در حالی که از سواد خبری نیست.

رحیمی اضافه کرد: مدرسه از مسجد منشعب شده اما هرگز از او جدا نشده است بلکه این دو در کنار هم هستند و چون در کنار قرار دارند کامل بوده و موجب تحول هستند.

رحیمی با بیان اینکه بعضی از اینکه بعضی از مدعیان اقتصاد حتی نمی‌توانند اقتصاد مقدماتی را در دوره راهنمایی آموزش بدهند، گفت: دانشگاه‌ها را تبدیل به کار خانه مدرک کردند و بسیاری از دانشگاه‌ها برای مدرک فروختن ساخته شده‌اند.

دانش آموزان باید ادب شوند

وی همچنین اظهار داشت: دانش آموزان وقتی وارد دبستان می‌شود باید ادب شود و نمره کافی نیست بلکه یکی از ابزار سنجش است اما آنچه انسان را می‌سازد تربیت و آموزش است و اگر این چنین نباشد یک مشت تهمت گو و افترا زن بدگمان و حسود و چیزهای ویژه‌ای تربیت می‌شوند و به بازار می‌آیند.

شکست تحریم ها زمینه سازی ظهور امام زمان است

معاون اول رئیس جمهور افزود: تقاضای دولت از وزیر آموزش و پرورش و همکارانش این است که دولت را یاری کنند تا از این تحریم و تهدید فرصتی بسازیم که قدرت‌های بزرگ را به زمین بزنیم و جمهوری اسلامی را برای ایجاد یک نظم جدید اقتصادی بر دنیا حاکم کنیم.

رحیمی این کار را مقدمه سازی ظهور امام زمان (عج) دانست و افزود: مگر بدون مقدمه سازی می‌توان منتظر بود. با دعا و گریه کردن که امام زمان ظهور نمی‌کند چرا که باید استعدادها درخشان شود و در جامعه رقبت وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از فرصت‌هایی که به دست ما آمده و می‌توانیم خودمان را برای مدد از حضرت مهدی آماده کنیم شکست تحریم است.

قبل از احمدی نژاد پیچ و مهره های صنعت نفت هم از انگلیس بود

معاون اول رئیس جمهور به بیان سابقه تحریم‌ها و قطعنامه‌های صادر شده علیه ایران در تاریخ پرداخت و یادآور شد: تا قبل از دولت احمدی نژاد حتی پیچ و مهره‌های مورد استفاده صنعت نفت را از انگلیس می‌خریدند اما در دولت احمدی نژاد کاری صورت گرفت که قرار است تا سال آینده صد در صد قطعات بخش نفت در داخل تولید شود.

توصیف انگلیس

رحیمی انگلیس را استثمارگر و استعمارگر پیر توصیف کرد و گفت: این کشور هیچ ندارد و نه آدم‌هایش آدم و نه مسئولانش مسئول هستند و حتی منابع زیر زمینی ندارد و یک مشت خرفت هستند که مافیا بر آنها حاکم است. 500 سال دنیا را غارت کردند و جوانی که الان آمده است احمق‌تر از قبلی است و گویا خداوند آنها را نوکر آمریکا و صهیونیست‌ها آفریده است.

kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام
چطور این مردم خر میکننند این حرومزادها.
دوشنبه 18 مرداد 1389

Garfieldx - ایران - تهران
اونوقت میرن خر از قبرس وارد میکنن!!
دوشنبه 18 مرداد 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
پس ما از این انشا نتیجه میگیریم مسولان ج.ا در زمان دانش آموزی ادب نشده اند.
دوشنبه 18 مرداد 1389

sargalesh - ایران - شیراز
اینقدر چرت و پرت گفته که جواب ابلهان خاموشیست !
دوشنبه 18 مرداد 1389

mehr47 - ایران - تهران
خدایا وقتی به مسئولان جمهوری دسمالی نگاه می کنی به خودت چی می گی? جون هرچی مرده اینارو می ساختی حواست کجا بود? جون داداشی رو راست بگو چقدر وقت گذاشتی این تحفه ها رو ساختی? بعدشم که ساختی چرا تو ایران ولشون کردی که بچرن و بچاپن اروغ در کنن? جون خدا اگه سر کاریم بگو...دمت گرم ایران تهران
دوشنبه 18 مرداد 1389

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
معاون افاضات میکند . لحن و نوع ادبیاتت میگه انگار یه چیزی درون فرو رفتگی باسنت بدجور میسوزه اما مطمئن باش راه خاموش کردنش واق واق سیاسی نیست مرتجع . وحوش جان اگه به حداقل ارزشها و اخلاقیات پایبند بودی حال و روزت به ازین بود که امروز با تشدد و افسردگی از حداقل زیباییهای دنیا محروم باشی و محروم کنی .
دوشنبه 18 مرداد 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
بله استرالیایی ها یک مشت گله دارند، آمریکایی ها گاوچران اند، نروژی ها یخ فروش اند، انگلیسی ها فقط یک جزیره کوچک دارند (حالا کاری نداریم کجا)، عرب ها سوسمار خورند، افغانی ها قاتل اند، هندی ها هم مشکل دارند (البته هنوز معلوم نیست مشکلشان چیست ولی هر وقت می خواهیم به خمیتی فحش بدهیم می گوییم هندی زاده). در میان این همه آدم اشکول فقط ما ایرانی های با فرهنگ و و درستکار و خوش کردار و و خوشگل و خوش بو از آسمان نازل شده ایم (یا با ادبیات رییس جمهور محترم .. آسمان پاره شده و ما پایین افتاده ایم)
دوشنبه 18 مرداد 1389

aghle kol - ایران - تهران
بابا تو دست سعید الصحاف را هم از پشت بسته ای. اینطوری هم که از گفته هات پیداست گورتان کنده دارد میشود و فقط باید تشریف ببرید توش.
دوشنبه 18 مرداد 1389

برگشته - بحرین - محرق
این هم با احمدی نژاد باید کلاس خوب و متین حرف زدن بره.
دوشنبه 18 مرداد 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
رحیمی انگلیس را استثمارگر و استعمارگر پیر توصیف کرد...پس میشه بفرمائید سفارت انگلیس در تهران چیکاره هست..اقایون نوکر انگلیس
دوشنبه 18 مرداد 1389

iranesabz - هلند - آمستردام
فعلا در سایه تحریمها توی نسناس 40 میلیارد دیگه چپاول کن فکر امام زمان نباش. انشاالله همه تون بزودی توی طویله می بندند هرچه خواستی اونجا در کنار رییست محمودک عرعر کن.
دوشنبه 18 مرداد 1389

طاطا - ایران - ایران
بابا خیلی حالش بده زنبور گازش زده!!!!!!!!!!!
دوشنبه 18 مرداد 1389

talae sabz - ایران - رفسنجان
اون رئیسش چه..... این دیگه معان اونه ازش چه توقعی دارید
دوشنبه 18 مرداد 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
یعنی واقعا تو این مملکت همه مسئولین یکی از یکی مشنگ‌تر تشریف دارند! آخه یکی نیست به این بگه اگه تو میتونستی ساخت قطعه رو به داخل سفارش بدی و 150 هزار تا شغل ایجاد کنی چرا تا الان نکرده بودی؟ اگه میتونیم تا دو سال دیگه روزی 15 میلیون لیتر بنزین صادر کنیم چرا از ده سال پیش این کار رو نکردیم؟ اگه میتونستین بیمه کشتیرانی راه بندازین و درآمد ارزی کسب کنین چرا تا الان نکردین؟ و .. حکومتی که چهار تا بیسواد مفت خور و چهار تا عمامه به سر بی مخ به مردم حکومت کنن بهتر از این نمیشه
دوشنبه 18 مرداد 1389

hassan5 - ایران - تهران
یک نفر هم در داخل نظام نیست که باین احمق بگه خفه شو .تحمیق توده ها وشیادی هم حدی داره
دوشنبه 18 مرداد 1389

farshidkhan - ایران - بوشهر
والا ما تو بوشهر زندگی میکنیم نه درصدی بلکه تمام برنج مصرفی مردم برنج خارجی است احتمالا ایشان و رئیسش فکر میکنند هر چه بیشتر دروغ بگویند امام زمان زوتر ظهور میکنه
دوشنبه 18 مرداد 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
یا اینها خیلی احمق هستند یا فکر میکنن مردم ایران خیلی احمق هستند. بهرحال بنشینید تا اون پسربچه فضول تازی از چاه خلا بیاد بیرون و شمارو از این تحریمها نجات بده.
دوشنبه 18 مرداد 1389

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
کوزه بودش آب می نامد به دست . آب را چون یافت خود کوزه شکست .
دوشنبه 18 مرداد 1389

fredoparto - انگلستان - آکسفورد
جناب مثل این که تو و اربابت و دیگر همپالکیهایت فراموش کرده اید که سی سال همین پولهای حرام را که آنوقت حلال بود چاپیدید و در بانکهای گوناگون دنیا ذخیره کردید. به ما بگوئید بجز دلار و پوند و یورو از کدام پول می خواهید استفاده کنید که ارزش مالی و اقتصادی داشته باشد. تنها جاهائی که می توانید پولهای بدون پشتوانه خود را خرج کنید کشورهای فقیر و بیچاه ای هستند که هشتشان گروی نهشان است. تازه آنها هم همین پولهای حرام پوند و دلار و یورو را خرج می کنند. فراموش نکنید که این کشورها هم حکومتهای دست نشانده غیرمردمی و غیرقانونی دارند که با ضرب و زور آمریکا و انگلیس و متحدانش بر اریکه قدرت نشسته اند، درست مثل حکومت ضد بشری جنابعالی. مثل این که تحریمها هنوز شروع نشده بدجوری گلویتان را فشار داده است. لااقل خوب بود با ملتتان رابطه خوب و حسنه ای داشتید که الان به چه کنم چه کنم دچار نشوید.
دوشنبه 18 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
خاک صد عالم به سرتان و بی مغزانی که شما را باور دارند قرن 21 فتح قله های رفیع دانش !!!!شما بدبختهای افلیج فکری بدنبال شخصی که در ته چاه 1200 سال تمرگیده و منتظر ورود... شرم اور برای ایران و ایرانی البته وقتی امام دین ماه را بدو نیمه کند//شق القمر// از شما دیوانگان انتظار بیشتری نیست
دوشنبه 18 مرداد 1389

a-z - انگلیس - منچستر
ما که منکر فتنه گری دولت های غربی نیستیم. ولی قربون عوارض ماه شب 14 برم چه کولاکی تو دیوونه خونه ها راه میندازه ! تا غار نشینی ایرانیها هنوز راه درازی داریم !!
دوشنبه 18 مرداد 1389

bijan-london - انگلستان - لندن
ریس جمهور الاغ معاونش صد البته باید گاوی مثل این باشه.انگار تو یک دنیای دیگه زندگی میکنن. بدبخت ملت ایران زیر دست این نفهم ها افتاده
دوشنبه 18 مرداد 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
همه اینها را همین یک نفر گفت و شما هم زحمت کشیدید و چاپ کردید؟!
دوشنبه 18 مرداد 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
یکی نیست به محمود و گله اش بگه خودتون باید آب اونجائیتون بریزید که سوخته.
دوشنبه 18 مرداد 1389

Neda02 - کانادا - اتاوا
ابنم ظاهرا over دوز کرده هزیان می گه.
دوشنبه 18 مرداد 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
رحیمی:قبل از احمدی نژاد پیچ و مهره های صنعت نفت هم از انگلیس بود. حتی چفیه و عبا ی سید علی هم انگلیسی بود اما به لطف میمون حالا روسی شده.
دوشنبه 18 مرداد 1389

porharfi - هلند - آرنم
این گوساله ها پیش از "عن ِقلاب" کجا بودند؟؟این از "سیـــد ِ دوکـــــی سبقت گرفته!!
دوشنبه 18 مرداد 1389

آروین - گیلان - رشت
تو برو تخت نردو پاسورتو بازی کن مرتیکه
دوشنبه 18 مرداد 1389

bidad - امریکا - اتلانتا
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: برای مقابل با تحریم‌ها دلار و یورو را از سبد ارزی کشور خارج می‌کنیم و جای آن ریال و پول هر کشوری که با ما همکاری کند را قرار می‌دهیم......این اقا راچرا نمیزارن که رییس شورای اقتصاد بشه !
دوشنبه 18 مرداد 1389

alexxx - اتریش - وین
تا اون قسمت اخر خوب داشت پیش میرفت , یهو زد تو مایه دین و زمینه فراهم کردن واسه امام زمون و از این حرفا , توی این بخش از حرفاش..! والا داشت یه جورایی امیدوارونه میشد, ولی چنان تخته گازش و گرفته بود که حتی خودش جوگیر احساسای خودش شد. حیف!  
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

Hoja Verde - ایران - تهران
با یک امام زمان دروغین یک ملت را بدبخت کرده اید. بزرگترین مشکل مردم ایران امروزه دروغ بزرگ تاریخی و خرافاتی به نام مهدی موهوم است که بیشتر مشکلات و بدبختی مردم ناشی از اعتقاد از این شخص موهوم است. اگر برای آحاد ملت ایران روشن بوشد که چنین کسی افسانه ایست و وجود خارجی ندارد, ولایت وقیح و حکومت اسلامی در عرض دو ثانیه هیچ می شود و ملایان باید لباس مسخره ی خود را در بیاورند و خانه نشین شوند. فراموش نکنیم که محرک تمامی کارهای آخوندها برای فریب و سواری گرفتن از مردم, از همین خرافه و اعتقاد باطل سرچشمه می گیرد.
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

کلاغ سیاه - ایران - تهران
احمق انهایی که این چرندیات را میشنوند و قبول میکنند . سی ساله فقط میگید میسازیم .دروغ تا چه زمانی و چقدر ؟ این تحریم ها جیب شما ها را پر میکند .از حق گویی بچه های دبستانی هم وحشت دارید . بیشتر پولهای مردم را که بالا کشیدی به دلار و یورو در بانک ها گذاشته ای حالا دلار و یورو نجس شدن .حقا که خیلی پررو تشریف دارید
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

برگشته - بحرین - محرق
Black Chador - امریکا - ولدن . بازم قاطی کردی یه احمق میاد یه زری میزنه وغلطی میکنه و شماها سواستفاده میکنید و توهینهایتان شروع میشه !! مثل اینکه مشکل روانی دارید?! خدا شفاتون بده.
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

nima13591111 - ایران - تهران
خلایق هر چه لایق
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

mahdisafa - استرالیا - آدلاید
آخه اگه استرالیا گله دار به شما گندم درجه 10شو نده که چطوری جشن خود کفایی بگیرین!
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
این هم که مثل مموتی بهش توهم دست داده و هذیون میگه!!! معمولا میگن : آرزو بر جوانان عیب نیست ولی شماها که یک پاتون لب گوره!!! اگه شما جانوران این کاره بودید که مملکت به فلاکت نمی افتاد!!!
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

Pezhman - اتریش - وین
شکست امام زمان زمینه ساز ظهور تحریم ها است.
سه‌شنبه 19 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.