علی دایی به مایلی کهن : مگر داروغه هستی که درباره هر چیزی اظهارنظر می‌کنی؟


علی دایی به مایلی کهن :
مگر داروغه هستی که درباره هر چیزی اظهارنظر می‌کنی؟

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اظهارات مایلی‌کهن گفت: مگر به داروغه احتیاج داریم که این آقا درباره هر چیز اظهار نظر می‌کند؟

 علی دایی پس از برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل سایپا درباره اظهارات محمد مایلی‌کهن عنوان کرد:‌ من دوستان خوبی دارم که پیشنهاد دادند سکوت کنم و خاموش باشم اما صحبت‌هایی مطرح شده که مجبورم خیلی حرف‌ها را به زبان بیاورم.
وی ادامه داد: 3-4 سال است سابقه مربیگری‌ دارم. کارنامه‌ام هم مشخص است اما شما کارنامه آقایان را بررسی کنید و ببینید در فلان سال‌ها چه سوابقی دارند.
دایی با بیان اینکه دنبال گرفتن حقش از فدراسیون فوتبال است، خاطرنشان کرد: پای این موضوع ایستاده‌ام و باز هم می‌گویم تا به حقم نرسم دست بردار نیستم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه انتقاداتش از مایلی‌کهن عنوان کرد: من حکم محرومیت این آقا را گرفته بودم اما چون سرمربی تیم ملی شد، اجازه دادم به کارش ادامه دهد و نمی‌خواستم تیم ملی کشورم دچار مشکل شود. او بزرگتر من است اما برای بزرگتر خودم متاسفم.

دایی تاکید کرد: چرا همیشه حرف می‌زنیم و شعار می‌دهیم و دنبال دادن حق افراد نیستیم. من با فدراسیون فوتبال قرارداد داشتم و طبق قرارداد حقم را می‌خواهم. من از بزرگتر خودم خیلی چیزها یاد گرفتم اما در واکنش به ادعاهایی که اصلا ربطی به این آقا ندارد باید بگویم چرا باید عذرخواهی کنم. مگر به من وقت لازم را دادند تا کارم را بکنم. از کجا می‌دانید که تیم ملی را به جام جهانی نمی‌بردم. هنوز سه بازی دیگر برای صعود به جام جهانی مانده بود که مرا برکنار کردند. مگر آنها به من وقت دادند.

دایی با اشاره به اتفاقات گذشته تاکید کرد: مگر اتفاقات جام جهانی 1998 را فراموش کرده‌اید؟ همین آقا را به دلیل نتایجی که تیم ملی کسب کرد، بیرون انداختند و ویرای برزیلی را سرمربی کردند و ما توانستیم به جام جهانی برویم.

دایی گفت: من طبق قراردادم حرف می‌زنم. بگذارید شورای استیناف نظرش را اعلام کند و ببینیم چه می‌گوید. آن وقت متمم‌های قراردادم را اعلام می‌کنم تا شما نظر بدهید.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: خودتان قضاوت کنید چه دلیلی دارد که این آقا یک روز قبل از بازی پرسپولیس و سایپا چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کند. بازی جوانمردانه که فقط درون میدان نیست و بیرون آن هم مصداق دارد. مگر مملکت قانون ندارد؟ مگر به داروغه احتیاج داریم که درباره هر چیز اظهار نظر می‌کند؟ این آقا درباره چیزهایی صحبت می‌کند که ربطی به او ندارد. مطمئن باشید فردا هم چیز دیگری می‌گوید ولی من تا جایی که بتوانم سکوت می‌کنم چون دوست ندارم به پرسپولیس ضربه‌ای وارد شود.

دایی با اشاره به طلبش از فدراسیون اظهار داشت: مگر قرار نبود تاج و فلانی و فلانی تماس بگیرند و موضوع را با صحبت حل کنند. دیدید که تماس نگرفتند و ظاهرا می‌خواهند موضوع طور دیگری حل شود. با این حال این مسائل ارتباطی به پرسپولیس ندارد و می‌خواهم با این تیم به نتیجه لازم برسم. این مسائل را با هم قاطی نمی‌کنم ولی دنبال گرفتن حقم از فدراسیون هستم.

دایی درباره صحبت‌های مایلی‌کهن که بازیکنان پرسپولیس را به وقت‌کشی متهم کرده و گفته بود با این وضعیت ما از بحرین ایراد می‌گیریم، عنوان کرد: او تنها نظر خودش را گفته و من به آن احترام می‌گذارم ولی پرسپولیس خوب بازی کرد و برد. این بازی درست است که بدون تماشاگر برگزار شد، اما بدون خبرنگار دوربین نبود. تلویزیون واقعیت‌های زیادی از این بازی را نشان داد. ما از نظر فنی بهتر بودیم و بردیم.

وی اضافه کرد: لب بازیکن من پاره شده و انتظار دارید او روی زمین نیفتد. ظاهرا شما دوست داشتید بازیکن من با همان وضعیت بازی کند و بعد از خونریزی از هوش برود.

دایی با تشکر از بازیکنان سایپا که پیش از بازی نزد او آمدند، گفت: آنها مردانه بازی کردند اما ما بهتر بودیم و بردیم. هفته گذشته با وجود شایستگی به صبا باختیم اما از اینکه با این برد از کورس مدعیان فاصله نگرفتیم خوشحالم. 

دایی در ادامه درباره دیدار دوستانه تیم ملی برابر ارمنستان در تاریخ 20 مرداد گفت: ظاهرا بازیکنان قرار است از یکشنبه تا پنجشنبه در اختیار تیم ملی باشند و ما شنبه آینده باید با نفت در آبادان بازی کنیم. موافق جدایی بازیکنانم نیستم چرا که هم به ملی‌پوشان پرسپولیس و هم به مجموعه ما فشار وارد می‌شود از مسئولان می‌خواهم این مسابقه را عقب بیندازد. مگر می‌شود چند بازیکن اصلی خود را نداشته باشیم و بلافاصله پس از بازگشت آنها در آبادان بازی کنیم.

دایی گفت: مگر اینجا قانون زور حاکم است. ما مملکت آزادی داریم و برای این آزادی جوانان زیادی را از دست دادیم. کسی نمی‌تواند به ما زور بگوید. با نبود ملی‌پوشانم چگونه می‌توانم از آنها کار بکشم و ضعف‌های تیمم را برطرف کنم.

وی ادامه داد: آن صحبت‌ها که مدنظر مسئولان بوده حتما مثل حرف ترابیان رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون است که در یک برنامه تلویزیونی در باره خانواده ملی‌پوشان صحبت کرد. از آن صحبت‌ها متاسفم. ما نباید به چنین مسائلی کار داشته باشیم و بایدحریم‌ها را رعایت کنیم. این حرف‌ها که بار فنی ندارند و موجب آزار دیگران می‌شود به درد فوتبال ما نمی‌خورد.

دایی افزود: برای ترابیان متاسفم که چنین الفاظی را درباره ملی‌پوشان به کار برد. این بازیکنان در اردوی تیم ملی زحمت زیادی کشیدند و نباید به آنها چنین برخوردی شود. من به سهم خودم از ملی‌پوشان عذرخواهی می‌کنم. من حق دارم در این باره حرف بزنم و در این راه به هیچ کس بی‌احترامی نمی‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت هروه اوسال مهاجم بورکینافاسویی پرسپولیس تصریح کرد: روی این مهاجم حساب زیادی باز کرده بودیم. او در تمرینات عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت اما در آزمایشات مشخص شد بیماری هپاتیت B دارد. اگر نتیجه آزمایش دوم او مثبت باشد باید به فکر جانشین این بازیکن باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چگونه یک بازیکنی که هپاتیت دارد را جذب کرده، گفت: ما کف دستمان را بو نکرده بودیم. او از بلژیک آمده بود و سابقه خوبی هم داشت اما به این بیماری مبتلا است.

دایی درباره عدم حضور شیث رضایی در بازی با سایپا گفت: رضایی جزء بهترین بازیکنان ما و کاپیتان دوم پرسپولیس است. ولی از نظر فنی آن چیزی نبوده که تاکنون از او دیده‌ایم. شیث باید بیشتر کار کند و در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دایی در پایان درباره لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: قطعا می‌توانیم در این بازی‌ها موفق باشیم. من با سایپا در آسیا حضور داشتم و در آن زمان با وجود مشکلاتی که داشتیم و سرمایه‌گذاری کمتر و از دست دادن بازیکنان‌مان توانستیم به عنوان تیم برتر راهی دور بعد شویم. پرسپولیس شرایط آن موقع سایپا را ندارد و بهتر می‌تواند بازی کند.

قازقلنگ - ایران - تهران
اون گوساله هایی که تو فدراسیون فوتبال بودند و بابت حق واگذاری پیراهن تیم ملی به شرکت دایی هیچ قراردادی با وی نبستند و هیچ پولی از وی درخواست نکردند باید الان حواب بدهند و دایی هم فکر نکند که مردم این مسیله را فراموش میکنند چون همان زمان شرکت نایکی درخواست قرار داد بابت پیراهنهای تیم ملی به ارزش چند میلیون دلار داد در صورتی که این امتیاز را به شرکت علی دایی انهم مجانی دادند. حال که مایلی کهن به این مسئله اشاره کرده علی دایی هم عصبانی شده. مایلی کهن این حرف را از دهان مردم ایران گفته و دایی باید این پول را خرج خیریه یا یه چیزی شبیه ان کند تا مردم ارام بگیرند. فهمیدی علی دایی یه بیام حالیت کنم؟
شنبه 16 مرداد 1389

ENSAN-ZAMIN - هند - پونا
قازقلنگ - ایران - تهران... تو هستی چون مزدور هستی. در ضمن مایلی الاغ هم مزدور و پست تر از حیوان است.مایلی غلط کرده ..که از طرف مردم حرف زده. مزدوران 1000 بار از .. ها کثیفترند. برو یه شغل دیگه پیدا کن مزدور بدبخت. فهمیدی مزدور?
دوشنبه 18 مرداد 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
درود بر دائی
دوشنبه 18 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.