احمدی‌نژاد: ۷سال دیگر انسان به ‌فضا می‌فرستیم


احمدی‌نژاد: 7سال دیگر انسان به ‌فضا می‌فرستیم

آفتاب: محمود احمدی‌نژاد با اعلام خبر پرتاب ماهواره مخابراتی ایران به فضا در آینده نزدیک، گفت: به‌زودی اخبار خوشی در زمینه پیشرفت‌های کشورمان در عرصه هوا‌و فضا اعلام خواهد شد. 

دکتر محمود احمدی‌نژاد چهارشنبه شب در گفت‌و گوی زنده تلویزیونی با صدا‌و سیمای استان همدان اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک ماهواره مخابراتی سنجشی را به فضا پرتاب می‌کنیم که عمر این ماهواره یک سال است‌. 

به
گفته وی همچنین مسئولان سازمان فضایی برنامه‌ای را برای پرتاب ماهواره مخابراتی - تلویزیونی به دولت ارائه کرده‌اند که به‌زودی که این برنامه اجرا خواهد شد. 

وی با بیان اینکه فرستادن انسان به فضا از جمله برنامه‌های دولت در زمینه توسعه تکنولوژی هوا و فضا است، خاطر نشان کرد: چندی پیش موجودات زنده‌ای را به همراه کاوشگری به فضا فرستادیم و براساس برنامه سازمان فضایی، فرستادن انسان به فضا در سال 1403 هجری شمسی پیش‌بینی شده بود. اما دولت برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده تا در سال 1396 انسان را به فضا بفرستیم که این اتفاقی عظیم در معادلات دنیا است زیرا، حضور انسان ایرانی در فضا به معنای تسلط ایران بر فضاست.
فرهاد V - ایران - تبریز
وای چی کار کنیم از دست این اردک ابرومونو برد ??? _ V
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

بابک - ایران - سبزوار
الان کراکی ها هرشب تصور می کنند دارند به فضا می روند.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

standard - انگلیس - لندن
از انجائی که انگلیس جزیزه کوچولویی است در غرب آفریقا پس منظور از فضا همون بقال سر کوچه مموتی ایناست.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

برگشته - بحرین - محرق
شما خودروهاتان استاندارد بکنید که اینقدر تلفات جانی توی جاده ندهیم رفتن به فضا پیشکشتان.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
بچه ها باور کنین این میمون مطالب این سایت رو می خونه و از ایده های ما استفاده می کنه. چقدر بدبخت و عقده ایه رو زمین کارگر ایرانی به حقوقشون محتاج این دولت خبیثن بعد این میمون میخواد حتما تمساح و کروکودیل و ظحاک به اسم انسان بفرسته فضا اونهم با تارخ دقیق هفت سال دیگه. خدای چقدر این خره.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

sargalesh - ایران - شیراز
فقط به امید خدا "one way ticket" نباشه ?! به کدام جهت باید نماز بخوانند ?
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
بیماریهای تشخیص داده شده تا کنون : پارانوید اسکیزوفرنی ، فوبیای جهانی ، عقب افتادگی ذهنی ، جنون زر زر ، اختلالات شخصیتی رفتاری در میان سایرین ، تمارض ، مظلوم نمایی ، مازوخیسم ، اختلالات توجه و جلب توجه بویژه در حضور ، انواع تیک بخصوص در مناظره های تلویزیونی ، گسیختگی نخود شخصیت ، خود شیفتگی ، نوسانات شدید خُلقی ، اختلالات هذیانی ، خود هاله انگاری مزمن ، اسکیزو افکتیو حاد ، خود معماربینی جهانی و .. از تیمهای پزشکی بدون مرز متخصص در علاج و مهار بیماران زنجیری بنمایندگی از میلیاردها نفر از سراسر جهان درخواست کمک فوری میشود .
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

shahab46 - المان - هانور
خفه شو با اون دوتا جیره خور طرفدارت.میخواهی جمعیت را کم کنی.خدا کنه اول از مشایی وفامیل هاش شروع کنه .چون میدونم مثل اون موش ها ده متر نرفته پودر شده اند....با اون عقیده ات وبا طرفدار های جیره خورت
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

abdozdak - آلمان - کلن
پس روسها و چینیها قراره با پول مردم ایران دلی از عزا دربیارند، چه سرنوشتی پیدا کردند اون کرمها و سوسکهایی که اون دفعه فرستادید؟
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
"حضور انسان ایرانی در فضا به معنای تسلط ایران بر فضاست" همینو کم داشتیم ادبیاتشو ببین مرتیکه انتر انگار عقده قدرت داره : "تسلط ایران بر فضا" ! خوب همینو مثل یک آدم باسواد و بزرگ بزبون بیار یابوی علف ندیده مثلا میمیری بگی همکاری و استفاده علمی ایران در کنار سایر ملل پیشرو در دانش هوافضا . خوب کره بز بابابزرگ دهاتی من تو قلشون وقتی تو جمع شورای ده حرف میزد ادبیاتش هزار برابر از تو دلنشین تر و موثرتر بود .
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

SnakeEater - ایران - تهران
خنگول فرستادنش که مهم نیست. سالم برگردوندنش مهمه!
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

porharfi - هلند - آرنم
تا آنروز به "درک" واصل شدید...اگه نه " دختر ِ گریانت! را با پسر ِ یکی از ملایان. به فضا میفرستادی ..تا اونجا "صیغه ِ سیخــــــــه کنند!!.....
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

Garfieldx - ایران - تهران
خودشو بجای میمون بفرستن بهتره.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

SnakeEater - ایران - تهران
مشکل قطب شمال و جنوب کم بود، حالا فضا هم اضافه شد. اولین جملات مخابره شده از فضا به ایران در 1396:. قبله کجاست؟! نماز اول وقت کیه؟!! کی منو اینجا ری..؟!!!
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
یعنی ایرانی انقدر بی غیرت است که 7 سال دیگر شما جانوران اسلامی را تحمل کند??????فکر نمی کنم.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

kourosh_persia2536 - ایران - تهران
کسی از پیشرفت کشورش ناراضی نیست اما این اراجیف تا کی میخواد تکرار بشه؟. من نمیفهمم اگر هم ایران فضانورد بتونه بفرسته این گه ربطی به تسلط ایران به فضا داره. بهتر نیست دکتر اول یه کم جغرافیا بخونه تا بدونه انگلیس کجای دنیا هست تا حرفی نزنه که بازم مثل همیشه سوتی نده بعد درباره مسائل هوا فضا اضهار نظر کنه؟ البته ایشون دکتر هستن و بهتر از من میدونن شاید واقعا انگلیس غرب آفریقاست و یه عمر آدم بی سواد تو کله ما کردند اروپاست
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
تو را جدت قسم دست از سر ما بردار همینجوری از دست تو میون زمین و هوا پرت و پلا شدیم ولی این دیگه چقدر به طولانی شدن ریاستش امیدواره!!!
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
خل و چل اسلامی--- مواظب باش دوستان روسی و کره ی شمالی .تو را بجای عنتر به فضا نفرستند.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

Mosalas - اسکاتلند - گلاسگو
باریکلا محمود خان. اگه الان میفرستادی, خودت را با اولین برواز میفرستادیم. اخه اونجا دلقک میخان وتعریف تو را خیلی شنیدن....
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

akon1361 - ایران - تهران
اول خودت برو از دستت راحت شیم.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

Mehrdadpars - آلمان - دوسلدورف
من که مطمئن هستم این یکی با این وضع اقتصادی خوب و هزار و یک جور پیشرفتهای علمی و صنعتی حتی کمتر از این مدت امکان پذیر خواهد بود و میشه که بریم به فضا اما به جای انسان باید که یک جانور را بفرستند که مثل شپش سمج باشه و مثل گاو بیشعور ، و چه کسی بهتر از رئیس جمهور محبوب مموتی شپش نژاد ؟؟؟؟
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

silas5h - انگلستان - منچستر
من فکر میکنم منضورش همان میمون انسان نما هست که میخواد به فضا هم گند بزنه....
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
سعی کن اول جنتی و یزدی و خامنه ای رو با هم بفرستی هوا
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

fredoparto - انگستان - آکسفورد
من نمی دانم هدف تو که انگلستان را در آفریقا می بینی وبوئی از سیاست منطقی نبرده ای از رفتن به فضا چیست؟ اگر فکر می کنی با کارهائی که کرده ای و صدها تن را به کشتن داده ای، مملکتی را به فلاکت کشانده ای و آبروی ایران و ایرانی را برده ای و از کردار خود پشیمانی و تصور می کنی اگر به فضا بروی بیشتر به خدا نزدیک می شوی تا توبه کنی، چون صدای نحست را از این کره خاکی نمی شنود، اشکالی ندارد. اما فراموش نکن که آمریکا و شوروی ابتدا با سگ و میمون که مناسب قیافه و منش توست شروع کردند. بنابراین مردم غیور ایران با اشتیاق در این هفت سال انتظار خواهند کشید که تو را در سفینه در حالی که از شدت هیجان جست و خیز می کنی ببینند. اما فراموش نکن که مثل اجدادت سر و صدا راه بیاندازی وگرنه تو را با حیوانات دیگر عوضی می گیرند. به امید موفقیت برای تو، ماموتی.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
حیوون هم نمیفرستی چلمنگ کت وکله...بگوری سیاست چهانی
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

chaman - آلمان - بوخوم
. احمدی‌نژاد: انگلیس جزیزه کوچولویی است در غرب آفریقا. ای بابا تو که رو عقل خودت هم تسلط نداری.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

odin - بلژیک - انتورپن
دکتر ا.ن فکرش رو کردی اخه 7سال دیگه تو در چند منطقه ایران بعلت تکه تکه شدن جسد کثیفت دفن شده؟ در ثانی فکر اینو کردی که اون فضانوردی که میخوای بفرستی بالا باید رو به چه جهنم دره ای نماز بخونه،اخه مگه میشه ادم رو به پایین سجده کنه؟ مگر اینکه از بیوزنی استفاده کنه و در بخش بالای شهاب احتمالآ 30 که میخوای بسازی یک مسجد با دو تا گمبد و یه مناره هم جاسازی کنی که یک بازوی روبوت نمازگذار محترم را دائم رو به قبله نگه داره و اگر احیانآ فضانورد خائن شد و نمازش را رو به قبله هیوستون خوند بازوی روبوتی همانجا بدون معطلی ترتیب طرف را بده و زحمت برادران را در کهریزک کم کنه. اما از ما میشنوی دکتر خوشگله این ابجیت پروین دماغ رو بفرست بره فضا یا شاید هم پسر نابغه ات اسم نویسی کرده؟ دختر رحیم اقا رو هم باهاش بفرست که بچه تنها نباشه کارای بدبد بکنه با خودش.حتمآ وقتی بخواد بره ایستگاه فضایی، روسها و امریکاییها روی در ایستگاه الکی مینویسن بعلت نبود اکسیژن برای رفع بوی جوراب برادران مکتبی فعلآ مسافرخانه ای اس اس تعطیل میباشد.با احترام یوری گاگارین.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

amirgabar - ترکیه - استانبول
مگر قراره تا 7 سال دیگر حکومت کنند!؟!؟ امیدوارم که همین روزها سرنگون بشوند......
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

habibollah - ایران - تهران
حالاشما برید هی توی اینترنت بگردید دنبال جوک.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

jsard - ایران - تبریز
سلام. خیلی وقت بود که کامنت نمیذاشتم ولی اینو دیگه نمیتونم تحمل کنم! مموتی در اشتباه است حدود ۳۰ سال قبل ما انسان به فضا فرستادیم یادتون نیست که ملت ساده و احساساتی ما میگفتن خمینی را در ماه میبینن؟! حتی بعضی ها میگفتن که در حال نماز خواندن یا قران خواندن است!! باید خبر عوض بشه و بنویسن که ایرانی های دیگری به فضا خواهند رفت! البته یه چیز دیگه هم هست که خیلی از جوانهای ما را اینا با انواع مواد مخدر دارن بطور مرتب به فضا میفرستن! و اینو هم فراموش کرده!
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

alireza.iran.culture - المان - هامبورگ
7 سال خیلی دیره.باید چند تا دانشمند فضایی به خدمت بگیریم تا سالدیگه مموتی رو بفرستیم فضا.هر چقدر پولش بشه هم از فروش نفت میدیم.خدا شر این موجود رو سریعتر از سر مردم کم کنه......
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

farzad_s - ایران - تبریز
حضور انسان ایرانی در فضا به معنای( تسلط ) ایران بر فضاست......خب شاید فضای مجازی هاله نور یا فضای چاه جمکران
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

sha.pesar - قطر - دوحه
دکتر جون حالا که دولتت اینقدر برای فرستادن مردم به فضا عجله داره یه فکری هم برای برگشتنشون کنه تو رو خدا :)
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

سیروس کمال - امارات - دبی
اگر تا 7 سال دیگر مردم ایران شما را به فضا نفرستند ......
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

yashasinazarbaijan - امریکا - نیویورک سیتی
اره راست میگه ولی از درب عقب
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

msforugh - ایران - تهران
چرا راه دور میری سید علی گدا شبها دو تا دم که میگیره از فضا هم میگذره تازه بزودی میخواد انستیتو فضانوردی توی بیت بزاره
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
نمیدونم این از کجا دواشو می گیره که جنسش انقدر خوبه. خوشم میاد خوب توهم میزنه. سرنوشت اون کرمی که به فضا فرستادید چی شد آقای محمودی؟
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

raef_romantic - ترکیه - استانبول
ای بابا این احمق یعنی نمیدونه خمینی سی سال پیش تو ماه بوده. البته اون موقع فضا نوردان ..بودن تو ماه که به شکل امام در امده بود دیگه فقط فظا مونده بود که اینا نرن .
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
میگم نکنه یه وقت خودت به کله پوکت بزنه بری فضا!! درسته که ما برای مدتی هم که شده از شرت خلاص میشیم ولی موجودات فضایی بیچاره چه گناهی کردن؟!
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

kholidar - ایران - بحر خزر
حاج محمود خواهشا اول ملاها را بفرست تا در انجا برای فضانوردان امریکایی و روسی درس اخلاق و حلال و حرام بگویند .ههههههههههه
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

omid_2010 - سوئد - استکهلم
ها‌ها ها ! زمین و خاور میانه رو به گند کشیده اون وقت می‌خواد فضا رو هم گ.. کنه !!حتما بسیجی‌ دردمند می‌فرسته.راستی‌ بچه‌ها انسان‌ها اول یه میمون رو به طوره آزمایشی‌ فرستاده بودند فضا.نکنه محمود خودمون با میمون نصبتی داره که داره حرف از فضا میزانه ؟؟البته مسائل خانوادگی احمدی نژاد به ما مربوط نیست !‌ها ها ها
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
انسان ؟ یا روحش رو ؟
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
وطن فروشان حقیر و بیوجودیکه موافق حمله امریکا به ایران هستند سریعا به فروشگاها رفته و کمی شرف غیرت مردانگی خریداری کنند چرا که وطن پرستان دلاور اجازه نمیدهند امریکا از ایران عراقی دوم بسازه.مخالفت با دولت یه مسئله جداست موافقان حمله امریکا به کشورشان افرادی هستند که در کودکی سینه های پر مهر مادرشان را گاز گرفته اند.حال کسیکه به مادرش رحم نکرده میخواهید به مادر دومش یعنی وطنش رحم کنه..هرگز.از کوزه هم ان دراید که درون اوست.حتی رهبران موج سبز نیز از مخالفان شدید حمله به ایرانند.اخه بیوجدانها کشورمونه چطور با بشرمی و وقاهت موافق حمله بیگانگان گربه صفت به وطن هستید?شماها که خوشبختانه تعداد کمی هستید از اونهائی هستید که بخاطر وجود بیوجود خودتان خانواده خود را هم قربانی میکنید.ننگتان باد.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

omid norway - نروژ - اسلو
خواستن توانستن,چرا بعضی ها دوست دارند ایرانی را عقب مانده ببینند!?به هر حال باید از یک جا شروع کرد,همانطور که چند سال پیش ماهواره به فضا فرستادند,پیشرف وسازندگی با وجود این همه تحریم ها خیلی خوب,اگر دوران خاتمی بود 100سال دیگه هم حتی حرفش هم نبود!?
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

sheyvar - ایران - تبریز
اگر اهل فنید یک هواپیما بسازید تا از شر توپولوف راحت شید . انسان فضا فرستادن پیش کش . خیلی گنده تر از دهنش حرف میزنه
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

delmorde - سوپد - یوتبوری
شده یک کلمه حرف مسخره و جوک نزنی و یکبار هم شده مرگ بچت یک حرف درست و حسابی بزن که مورد تمسخر و ریشخند قرار نگیری.اخه ارواح بابات رئیس جمهور هستی و سمبل مردم ایران.والله ما ایرانیان انطوریکه تو هستی نیستیم بلکه عاقلیم و میدانیم چه بگوئیم. مردک ابله با کدام دانشمند و تکنولژی چنین ادعای واهی می کنی کمی عاقلانه تر حرف بزن چیزی بگو قابل قبول باشه. من فکر می کنم تو مغز یک شمپانزه را یک کم بهتر داری اما مطوئنا مخ انسان در جمجمه تو نیست وگرنه انقدر پرت و پلا نمی گفتی. خدا تو کمی شعور ده که بسیار محتاجش هستی و به من پول.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

sargalesh - ایران - شیراز
افرین, فقط " انسان " بفرست فضا, زیرا فضا جای " میمون و شپش " نیست !
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

Neda02 - کانادا - اتاوا
مدیر کل جهان از حالا داره سعی می کنه با برنامه ریزی دقیق دنیا را توجیه کنه انسان ها در ایران شکل موش و کرم هستن. این بی پدر مطمئنه تا هفت سال دیگه سر کاره. برای همین از خس و خاشاک شروع کرد. تا اون موقع هم مردم به موشی, کرمی, چیزی ارتقا پیدا می کنند دیگه.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

fatemeh shin - انگلیس - لندن
اگر اقای احمدی نژاد داوطلب شودکه بفضابرای اولین بار برود دارا ی دوحسن خواهد بود: 1-مردم ایران ومنطقه ودنیا از شراو خلاص میشوند. 2- خوداو پاداش دروغ های خودرا دریافت خواهد کرد.چون دروغگودشمن خداست همان خدا آن بالاحق اش را کف دستش خواهد گذاشت
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

مشتعل - سوئد - استکهلم
اول میمون و خرس رو بفرستین خودت با فیروز ابادی برین هم به حضرت نزدیکتر میشین وهم مشکلات رو بررسی میکنین
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

afghn boy - دانمارک - ویبورگ
خب یک افغان هم بفرسته که کمی از این افتخار نسیب ما هم بشود
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

Arya arya - فنلاند - هلسینکی
7 سال دیگه شما گور به گور میشوید. عجب میخواهد بگوید بعد از هفت سال باز هم سر کاریم ! خیارشورو ابلیمو!!!
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

fadayeiran - ایران - ایران
باز این انتر زر زد تو برو جای انگلیس را رو نقشه یاد بگیر این بار توهمش خیلی زده بالا بیجاره ملت ایران و خاک عالم بر سر کسایی که در همدان دنبال ماشین این انتر مثل گاو میدویدن با معذرت از گاو
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

قاضی القضات - ایران - تهران
تسلط بر فضا تسلط بر زمین تسلط بر کهکشانها تسلط بز . راه شیری!!! دمت گرم محمود جان. پارانویای ناب محمودی!
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
بجای فضا برو تو چاه فاضلاب اون پسر بچه تازی رو پیدا کن تا رژیم جمهوری کثیفت رو نجات بده.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

kholidar - ایران - بحر خزر
حاج اقا این ملا ها رو بفرست به کره ماه تا انجا درس اخلاق بدن.ههههههه
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
انسان به تو چی ??..تو رو سننه
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

danial nabi - سوئد - سوئد
ایول ایول ایران خودمان ایول.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

اینترنت ندیده - ایران - قم
فقط یکبار عکسهای مربوط به جنگ را در اینترنت سرچ کنید؛ سپس در مورد مزیتهای جنگ....
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
باز این بهش توهم دست داد؟!!!
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

chaman - آلمان - بوخوم
البته جغرافیایی احمدی خوب نیست و خدا می داند منظورش از فضا کجاست.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

homa-ir - المان - هامبورک
فرهاد V - ایران -تبریز. دوست محترم , بابا ایول! داری کم کم راه میافتی ...
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

انوشه - ایران - مشهد
هوگو محمود تو که چند ساله تو فضایی
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

Hoja Verde - ایران - تهران
اولش خودتی . البته می توان همراه با میمون , حیوانات دیگری از جمله کوسه و تمساح و موش کور را هم به فضا بفرستند.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

OnLine. - ایران - تهران
بمیر بابا. باور کنید . چرت وپرت های این احمق اصلا ارزش کامت گذاشتن نداره .کلا حالم ازین انتر بهم میخوره.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
منظورش از فضا آویزون کردن مردم از چوبه داره که 31 ساله دارن انجام میدن .
جمعه 15 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
dkdk - دانمارک - اسلیس . تو یکی دم از وطن نزن کسیکه عاشق تازیان وحشی وقاتل که اجداد ایرانی را قتل عام کردند هست بیخود می کند در باره ی ایران نظر دهدمثل پناهنده ی!!!!!!جاسوس رژیم در نروژ امید.خودتانید.
جمعه 15 مرداد 1389

nahid amid - فرانسه - پاریس
اااای خداااا. مردم از خنده!!! فقط امدم کامنتها رو بخونم و برای یکسال خنده ذخیره کنم. خواهش دارم باز هم از این سوژه ها راجع به مموتی بگذارید که کامنتها از هر چی جوکه بامزه تره!
جمعه 15 مرداد 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
اگه منظورش صادرات تروریست به کرات منظومه خورشیدی است که لابد باید افتخارش را به محمود هاله داد...
جمعه 15 مرداد 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
ایشان فکر کرده فضانورد هم مثل بادبادک هوا میشه.
جمعه 15 مرداد 1389

shahab46 - المان - هانور
تاییدیه دور بعد ریاست جمهوری هم مثل اینکه امده.
جمعه 15 مرداد 1389

sakura - ژاپن - توکیو
احتمالا این بار رهبر تصمیم گرفته با الاغ ( اگه الاغ قبول نکرد باانتری نژاد ) به معراج بره .
جمعه 15 مرداد 1389

طاطا - ایران -
روی زمین کم ری...... میخوای فضارو هم به گند بکشی؟ راستی کدوم فضا؟ کجاست ؟ کنار انگلیس غرب آفریقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعه 15 مرداد 1389

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
7 سال پیش که کراک اومد خیلی ها رفتن فضا هنوزم تو فضا موندن
جمعه 15 مرداد 1389

tiger.man - -
ای کاش واقعا این حرفها عملی بشه اما خدایی یکی نیست به این بگه اول به چیزهای واجبتر از انسان به فضا فرستادن که روی زمینه وحل کردنشون اسونتره برس بعد برو سراغ فضا مثل اب شرب و تامین گاز ابادان که مردم گروه گروه بخاطر نداشتن اب بهداشتی می میرند.
--------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر و کشور محل زندگی خود را به صورت یکسان بنویسید در غیر این صورت از درج نظرات شما در آینده معذوریم
با تشکر
شنبه 16 مرداد 1389

Danilprimmer - بریتانیا - لندن
ادم فضایی ها باید بیان به زمین که کشف کنند محمود چه نوع حیوانی است. مطمعا تا به حال یه چنین چیزی ندیدن ببیند .
شنبه 16 مرداد 1389

samin.s - ایران - تهران
من که از بس از دست این احمق می خندم به هیچ جکی نمی خندم !!!!!!!!!!!!.
شنبه 16 مرداد 1389

salarkhan - آلمان - هامبورگ
فکر کن!!اون کیه که حاضره بعنوان اولین ایرانی بره تو فضا؟بجون خودم اون کرم و سوسک و. هم میدونستند سفر آخرته!! عمرا میرفتند!!!!
شنبه 16 مرداد 1389

shnasahand - دوبی - الاهلی
جناب مموتی اربابای یهودیت پیشنهاد بعدیشون برای سرگرم کردن مردم چیه؟هنوز انقد درک نکردن که این مردم دیگه فریب برنامه ریزیهای شما به اسم پیشگویی وعلائم ظهور واخر الزمان و.....نمیخورن خدا بیخودی عقل به ادما نداده افسوس که تو یکی موقع گرفتن عقل تو صف گرفتن مدرک هویت از خاخام کنیسه اسراییل بودی
شنبه 16 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.