سعیدی: حتی قرآن نیز نمی‌تواند ملاک حل اختلافات باشد، امروز حجت خدا ولی‌فقیه است


سعیدی: حتی قرآن نیز نمی‌تواند ملاک حل اختلافات باشد،
امروز حجت خدا ولی‌فقیه است

تابناک : نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: باید عمارگونه صحبت کرد روحانیون سپاه مصلحت‌اندیشی و محافظه‌کاری نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌السلام علی سعیدی در همایش مسوولین نمایندگی‌های ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز ما در وضعیت حساسی قرار داریم، هم در خاورمیانه و هم در عرصه داخلی جایگاه ما حساس است.

وی افزود: در عرصه جهانی از یک سو ایران کانون بیداری اسلامی و مورد توجه ملت‌های مستعضف است، از سوی دیگر جریانات استکباری و معاندین دین و دیانت دست به دست هم داده تا با نظام مقابله کند؛ حتی کشورهایی که انتظارش نمی‌رفت در این معادلات دست در دست صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بگذارند شاهدیم که عربستان و مصر نیز در کنار اروپا و صهیونیست‌ها در برابر ارزش‌ها و انسانیت و انقلاب اسلامی ایران دست به توطئه و فتنه می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه مشکل ما تاکنون با عربستان بر سر چند محور بود، اضافه کرد: تا دیروز بحث حزب‌الله فلسطین مطرح بود، امروز مسایل هسته‌ای و عراق جزو اختلافات ماست. آنها معتقدند در گذشته که اهل سنت حاکم عراق بودند حالا نباید شیعیان به حکومت برسند.

وی افزود: عربستان، ‌مصر و اردن در یک نقطه با هم همراه شده‌اند و آن بعثیون است.

سعیدی اظهار داشت: آنها می‌خواهند در عراق اهل سنت حاکم شود در حالی که اکثریت مردم شیعه هستند. آیا ما می‌توانیم در برابر این اوضاع سکوت کنیم. واقعا من نمی‌دانم چرا برخی از آقایون در قم و یا جاهای دیگر تحلیل‌های ناقص از اوضاع می‌کنند؟ امروز نقش ایران در حمایت از اهل بیت، تشییع و مرجعیت با چه دوره‌ای از تاریخ قابل مقایسه است.

وی ادامه دا: امروز لبنان، فلسطین و حتی عراق به عنوان خط مقدم برای حمله به ایران تلقی می‌شوند. حفظ خط مقدم جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران در برابر استکبار ضروری است اما باید دید خط مقدم در هر زمان کجاست.

وی افزود: آنها وقتی که طرح خاورمیانه بزرگ و هلال اسلامی را ترسیم می‌کنند هلال اسلامی را از اندونزی تا آسیای میانه و قققاز ترسیم می‌کنند. اگر این چنین است مرز ما آنجاست و تقابل ما تقابل جدی است، به نظر می‌رسد ما در یک ظهور صغری قرار داریم که باید به ظهور کبری تبدیل شود و شرایط برای پذیرش حکومت جهانی حضرت مهدی فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز بین سازمان سیا، کنگره و هیات حاکم در آمریکا اختلاف شدید وجود دارد که این از نقش رهبری و انقلاب اسلامی ایران متاثر است. امروز اسرائیل در سرزمین خود نیز آرامش ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسایل داخلی کشور و حوادث سال گذشته اظهار داشت: نمایندگی ولی فقیه امروز در حساس‌ترین جایگاه قرار دارد و پرچمدار ولایت‌مداری در سپاه و کشور است و باید شفافترین مواضع را داشته باشد. اگر نمایندگی پایه‌اش بلرزد نمی‌تواند در مسایل هدایت‌گر باشد.

سعیدی با بیان اینکه انقلاب در طول 31 سال گذشته با چندین چالش و پالایش جدی مواجه بوده، اظهار داشت: مساله نهضت آزادی‌ها و جبهه ملی‌ها اولین پالایشی بود که ناخالصی‌های انقلاب دور ریخته شد. کسانی می‌گفتند ما اول ایرانی هستیم و سپس مسلمان در حالی که این تفکر با تفکر اسلام ناب تناسب نداشت. این افراد نسبت به غرب و شرق مواضع دیگری داشتند.
وی بنی‌صدر و منافقین را پالایش دیگری در تاریخ انقلاب دانست و گفت: باند منتطری و تفکرات آن جریان نیز پالایش بعدی در عصر حیات حضرت امام بود که با دست قدرتمند امام پالایش آن انجام شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه جریان‌های سکولار و لیبرال‌های سکولار را چالش و پالایش بعدی عنوان کرد وگفت: جریان سکولار اصلاح‌طلب هم قوه مقننه را تصاحب کرده بود و هم حاکمیت را در قوه مجریه به دست داشت.

وی حادثه 18 تیر 78 را از فتنه‌های این چالش عنوان . افزود: در زمان این چالش چه لطماتی که به اصول و مبانی نظام وارد نشد.

سعیدی با بیان اینکه ممکن است بپرسید چرا از کارگزاران سخن به میان نمی‌آورید؟ گفت: پدر جریان اصلاح‌طلبی و مجموعه سکولارهای لیبرال، تکنوکرات‌ها بودند که حاصل کار آنها جریان اصلاح‌طلبی شد که در عصر سازندگی جا خوش کرده بودند.

وی حادثه سال گذشته را نیز پالایش دیگری از نفاق عنوان کرد و گفت: حوادث سال گذشته ترکیبی از اشرافی‌گری و تکنوکرات‌ها بودند که در این فتنه با محافل خارجی نیز مجتمع شدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با طرح این سوال که ملاک حقانیت و حقیقت در برابر ناخالصی‌ها و پالایش چیست، افزود: آیا وابستگی به قرآن کافی است؟ آیا ملاک رای مردم و طرفداری مردم است؟ یعنی آیا این موضوع حقیقت و حقانیت می‌آورد؟ و یا ملاک حقانیت چیز دیگری است.

وی با اشاره به روایتی که براساس آن خداوند همواره بر زمین حجت دارد، گفت: حتی قرآن نیز نمی‌تواند ملاک حل اختلافات باشد، زیرا قرآن زبان ندارد و کلامی است قابل تاویل و تفسیر. براساس روایتی از حضرت علی (ع) قرآن نوشته‌ای است که نیاز به ترجمه دارد و کسی حق ترجمه و تفسیر آن را دارد که از طرف خدا و حجت خدا بر زمین باشد.

سعیدی با با بیان اینکه که یک حزب یک شخصیت اصولگرا و یک رییس جمهور اصولگرا را چگونه باید سنجید، گفت: طبیعی است که خدا یک ملاک و حجت دارد، در هر زمانی حق را باید با آن سنجید. وقتی خدا نوح را مبعوث کرد آن پیامبر مدار حق بود و حقیقت‌مداران کسانی بودند که بر کشتی نوح سوار شدند و کسانی که سوار نشدند صرف نظر از این که آقازاده باشند یا حتی همسر نوح، حق را نشناختند.

وی با بیان اینکه در هر عصری کشتی حق ناخدایی داشته، گفت: رهبری الهی ملاک حق در هر زمان است، اما در برابر آن رهبری بدلی قرار دارد. امروز هم مشکل ما این است که آدم‌ها گرفتار رهبران بدلی می‌شوند. به عنوان مثال تصور می‌شود که آقایی هنوز اعتبار داشته و رهبر است.
نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: روزی ناخدا کشتی حق امام خمینی بود و امروز هم ناخدای کشتی حضرت سید علی خامنه‌ای است.

وی با اشاره به دسته‌بندی‌هایی که پس از رحلت حضرت محمد میان مسلمانان ایجاد شد، گفت: عده‌ای درکنار سلمان و ابوذر و عمار بودند که ناخدای کشتی حق را علی(ع) می‌دانستند. عده‌ای دیگر طلحه و زبیری بودند. عده‌ای هم متوقفین و کسانی که درکی از شرایط نداشتند بودند؛ عده اخیر اختلاف را بین علی و معاویه می‌دانستند نه میان حق و باطل. مثل امروز که اختلاف را بین دو رییس جمهور می‌دانند؛ موضعی که آقایی گرفته و می‌گوید از دو طرف می‌خواهیم بنزین روی آتش نریزند. وی نمی‌فهمد که اختلاف دو رییس جمهور تنها یک هفته بود و امروز اختلاف بین جبهه باطل و رهبری حق است.

سعیدی دسته دیگری را کسانی عنوان کرد که رهبری را قبول دارند‌، اما برای جلب نظر طرف مقابل موضع‌گیری نمی‌کنند و این انتقاد برانگیز است.

وی گفت: تنها ملاک حق اتکا به حجت خدا در هر زمان است. امروز حجت خدا ولی‌فقیه است که افراط و تفریط نیز را با توجه به ایشان باید سنجید.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: در سپاه مواضع ما باید روشن و سریع باشد و هر منبری به درد سپاه نمی‌خورد باید عمارگونه صحبت کنیم مصلحت و محافظه‌کاری نکنید.

وی در پایان با اشاره به طرح صالحین اظهار داشت: من خوشبین نیستیم که سرانجام طرح صالحین به کجا خواهد رسید، اما از آنجا که فرماندهی اصرار دارد در پایگاه و حوزه‌های بسیج از روحانیون استفاده شود تحت چارچوب‌ها و شرایطی در این خصوص همکاری می‌کنیم.



مشتعل - سوئد - استکهلم
بهتره فران ها رو جمع کنین و عکس سید علی رو تو بنز امام زمانی تکثیر کنین بدین دست امت منتظر الظهور
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

miniator - ایران - تهران
اینم میخواد جیبشو پر کنه,دستمال ورداشته. ایران تهران
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
بنظرم بهتره در آینده ای نزدیک از این نمونه ها برای پیشبرد علم روانشناسی استفاده کنیم و ایران رو با توجه به پتانسیل بالاش به مرکز جهانی تحقیق و کنترل و مهار مجنونها و زنجیریهای مذهبی-سیاسی تبدیل کنیم . بعنوان مثال همین نمونه بالا رو که عکسشو میبینید میشه به بخش فراوری و بازیافت نخاله های روان پریش و تحقیقات بنیادی یکی از کشورهای فعال فروخت و با هدایت این پروژه ملی کلی هم ارز آوری داشت.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
بیاه، از این به بعد باید موقع مسافرت از زیر آقا رد بشیم.. بخشکی شانس!
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
این بدبخت مستضعف هم قرصاشو (بخونید موادشو) به موقع نخورده، شما ببخشیدش.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

برگشته - بحرین - محرق
نزد شیعه حجت خدا امام زمان است که عاری از گناه و پلیدیست نه دیگرانی که هر زمانی شاید به معصیت کشیده و هر آنی احتمال دچار لرزش و انحراف بشود . چگونه افراط و تفریط با توجه به او باید سنجید ?!! . چرا اینگونه با دین و عقاید بازی میکنید.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

Garfieldx - ایران - تهران
برو بمیر بابا دهاتی.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

faramarz65 - ایران - تهران
من واقعآ نمی دونم اینا از کجا فهمیدن خامنه ای حجت خداست ؟؟؟؟. واقعآ دیگه زدن به سیم اخر ....دیگه دارن کفر میگن . من امیدوارم . چون توی تاریخ امثال اینا زیاد بودن که با یه ..... نابود شدن . مثلآ نمرود که توهم قدرت مطلق اونو گرفته بود و فکر میکرد جای خدا رو روی زمین گرفته ... اخرش با یه پشه که از بینیش رفت تو مرد .
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

asal.bano - انگلستان - غرب افریقا
ولی فقیر خر کی بود حجت کیلو چند?
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
بیاه، از این به بعد باید موقع مسافرت از زیر آقا رد بشیم.. بخشکی شانس!
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

babak1362 - ایران - تبریز
آموزش پینه بستن پیشانی و یکی از راه های رسیدن به خداوند : این عمل در زمستان اتفاق می افتد: هنگام سرما وارد مسجد شدید یا هنگامی که در منزل آماده اقامه نماز میباشید (یک ساعت قبل از اقامه نماز) به آرامی سراغ مهر ها میروید بعد به صورت اختیاری یکی از مهر ها (بهتر است خشک و کدر باشد) بر میدارید و با احتیاط کامل آن را روی بخاری میگذارید تا خوب داغ شود (بخاری نفتی باز ده بهتری دارد) بعد از داغ شدن مهر آن را به وسیله سجاده برداشته و آماده اقامه نماز میشوید.یادتان نرود هنگام سجده پیشانی تان را به مهر داغ شده خوب و محکم بچسبانید از شدت درد چشمانتان خیس خواهد شد و این موقع زمان مناسبی برای راز و نیاز غلیظ ، تزویر و فریب کسانی هستند که به شما اقتدا کرده اند میباشید این عمل را دو یا سه سال انجام دهید مطمئن باشید مثل این حاج آقا سعیدی از بستگان خداوند خواهید شد.(نظر بدهید...)
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

alireza.iran.culture - المان - هامبورگ
یه دفع بگید خامنه ای خود خداست تکلیف همه رو روشن کنید.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

شمبلیله - انگلیس - لندن
اونجای ادم دروغگو ...
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

marsel - ایران - تهران
قول میدم که وقتی این رژیم با سر خورد زمین، اگر تا اون ور دنیا بری و فرار کنی میام سراغت و خودم برت میگردونم و اون موقع میدونیم که باهات چیکار کنیم!. ببینم اون موقع هم این جرات رو داری از ولی وقیح و این دارو دسته فاسد و رمال و اوباش دفاع کنی و عمار گونه صحبت کنی!!!
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
سخن پراکنی های این ابله نشانگر وسعت اختلاف در بدنه سپاهه تصفیه 250 نفری فرماندهان سپاه در هفته گذشته نیز نشانه دیگریست.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
اگه تا حالا یه ذره شک داشتم که این آخوند ها دارن گور خودشون رو خودشون میکنن الان دیگه مطمئن شدم!!. من از اولش وقتی با کسی اختلاف داشتم به قران رجوع نمیکردم ولی الان دیگه خیالم راحت پای آقا وسطه!! :))
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
???قران.انجیل.تورات<<<بوجود اورنده ی بزرگترین قتل عامها و تفرقه بین انسانها بوده است خدای فرضی شما 5 میلیارد سال صبر کرد و در 4000 سال اخیر 3 دین اورد که جز خون و خونریزی و اسارت فکری بشر سودی نداشت به چه افتخار می کنید جنگهای صلیبی???جنگ پرتستان و کاتولیک??جنگ شیعه و سنی??که روزانه این اخرین دهها قربانی می گیرد انهم از مردم بیگناه کوچه و بازار و در ایران بلازده اسلحه ای برای سرکوب و اعدام// اگر روزیکه خمینی کثیف برای اولین بار//مفسد فی الارض را برای اعدام افسران شجاع ایران دوست بکار برد دهان کثیفش را غرق خون میکردید به جای هلهله !نه کشتار 67 بود نه پروسه ی 31 ساله اعدام دزدی جنگ تحمیق و شکنجه.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

soroush m - ایران - اصفهان
تا خر در جاهن هست، مفلس در نمیماند
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
بسیجی های ساندیس خور جانی تجاوز گر سپاهیان دزد و کلیه نیروهای خائن به خدا و مردم و متعصبین دگم خر مذهب بگیرید. دیدید اینها اصلا مسلمان نیستند و قرآن را هم به سخره گرفته اند پیامبر اسلام می گوید من قرآن را برای شما و بین شما گذاشتم تا به آن اقتدا کنید بعد این آخوند های دوزاری خود را که سرتا پا خطا و جهالت و شیطان صفتی اند مظهر و میزان حق دانسته و خود را حکم می دانند . چرا که حقایق خود را نشان داده و روشن شده است که قرآن به عنوان مبنا در زمان خاص گذاشته شده که ماموران حقیقی خداوند در بین مردم حضور داشتند و کلام وحی را دریافت می کردند و بعد از آن قوانین باید طبق مصالح روز و شکوفایی تمدن با توجه به زیر بنای یکتا پرستی حق الناس راستی درستی پاکی احترام به والدین احترام به حقوق زن و مرد و سایر راهنمایی های انسانی اجرا شود.....
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
....در قرآن گفته شده که هیچ کس غیر از خداوند از جنسیت جنین با خبر نیست این موضوع در آن زمان کاملا صحیح بوده چون علم به آن درجه از پیشرفت نرسیده بود که با سونو گرافی قبل از بدنیا آمدن نوزاد متوجه نوع آن شود. در این زمان هم باز غیر از خدا بطور کامل و دقیق نمی داند نوزادی که بدنیا می آید همان است که سونو نشان داده یانه اما در حداقل 90 درصد تشخیص درست است و شواهد ظاهری با هم صدق می کند. این مارمولکان توده ای یهودی و ضد خدا تنها در پی گرم کردن دکانشانند متاسفم برای مذهبیونی که اعمال این عوضی ها را به اسم دین باور و متاسفم برای غیر مذهبیونی که با اعمال اینها از خدا و دین بر گشته اند. در قرآن مواردی ست که در جایی تائیدو در جایی تکذیب شده و این برای عاقلان و دانایان نشانه ها ست متاسفانه انسانهای سطحی که به همه چیز سبک نگاه می کنند تنها به لفظ آن بسنده کرده و برداشت می کنند و به گمان خود از همه آن سر در میاورند. زهی سفاهت و جهالت و کوتاه اندیشی. 
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
سعیدی کدوم اسهالیه دیگه؟
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

porharfi - هلند - آرنم
اگه اینجوریه؟؟؟ شب ِ قدر" ! باید ""خامنــــــــه ای " را بالای ببرنــــــــــد؟؟!!..
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
iranazadiran - شما لازم نیست برای بیدین ها تاسف بخوری. در دنیای مدرن امروزی هر کسی ازاد است و میتواند باور خود رابرگزیند و تصیم بگیرد میخواهد دیندار باشد یا نه. این یک موضوع شخصی است و به دیگران ربطی ندارد.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
داره علنا به خدا و اسلام فحش میده ولی کسی نمیفهمه.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
ببین چطوری از این سد علی گدای مشهد یک بت ساختن!!! همین روزها کتاب آسمانی هم میده بیرون
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

OnLine. - ایران - تهران
immortal1977 - هلند - امرسفورت خفه نشی با این نظر دادنت وای خدا مردم از خنده خیلی جالب بود.بعد از مدتها یه خنده از ته دل داشتم.
پنج‌شنبه 14 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
arashbehdin - بله کاملا درست فرمودید این نصیحت شما را بگوش می گیرم اما لازمه نکته ای را خدمتتون عرض کنم. اولا من خدا نیستم و هیچ وقت هم آرزو ندارم تا شاهد بنده های ناسپاس باشم. بی خدایی شما و هر کس دیگر به من مربوط نیست همانگونه که با خدایی من و دیگران نه به شما و نه به هیچ کس دیگر در دنیای مدرن و آزاد امروزه ربط ندارد. تاسف من از بابت قضاوت سطحی و سفیهانه است و اصرار بر القای آن از سوی عده ای نابخرد .
جمعه 15 مرداد 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
OnLine. - ایران - تهران . خوب حداقل یه مرسی میگفتی که منم replay کنم ;) شوخی میکنم عزیز :)
جمعه 15 مرداد 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
immortal1977 مرسی کلی خندیدم...
جمعه 15 مرداد 1389

facebook - ایران - تهران
شیطان مسلم من من می کند و من شیطانی خود را تبلیغ می کند
جمعه 15 مرداد 1389

Shomali - ایران - لاهیجان
اینها مقصرنیستند.ازنظرمن مقصر ملت شیعی ایرانی هستند که قدرت را به این طبقه پست جامعه سپرده اند وسی ویک سال اسیر این شیادان وافکارپوسیده خود می باشند.بله اینها بایدبااین حرفهای بی سروته ازموضع قدرت رجزخوانی کنند.  
جمعه 15 مرداد 1389

shnasahand - دوبی - الاهلی
برای پینه بستن پیشانی فقط کافیست مهری را که برای سجده استفاده میکنید نقش برجسته در وسط مهر داشته باشد چند بار سجده بر ان پیشانی را لکه دار میکند نمازگذار واقعی نیازی به پینه بر پیشانی ندارد
شنبه 16 مرداد 1389

shnasahand - دوبی - الاهلی
جالب است اینان بوسیله دین به حکومت رسیده اند دینی که در همه این قرنها پنج اصول دین داشت واکنون اصل ششم را هم به ان اضافه کرده اند دینی که مردم را برای حل مسائلشان اول به قران بعد سنت وسپس عقل ودر اخر اجماع یا مشورت رهنمون میکرد حالا همان دین به اصطلاح ناب قران را در برابر یک فرد غیر معصوم بی ارزش مینماید خوب تا حالا اول نماز ارزشش رو از دست داد بعد قران فکر میکنید بعدی کی باشه احتمالا اول ادعای خداییمیکنن وبعد خدا دیگه کیه؟؟؟/
شنبه 16 مرداد 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.