اجرای اولین ترانه فارسی در کاخ سفید در حضور اوباما و همسرش توسط مژده جمالزاده , هنرمند افغانی - ویدیو


اجرای اولین ترانه فارسی در کاخ سفید در حضور اوباما و همسرش
توسط هنرمند افغانی مژده جمالزاده

امسال برای اولین بار در مراسم روز بین المللی زن در کاخ سفید (ماه مارچ امسال) در حضور اوباما و همسرش و میهمانان ویژه یک ترانه فارسی اجرا شد. خواننده مژده جمالزاده مدل، نویسنده، نقاش و خواننده افغانی بود که آن را به دختران و زنان افغانی که مورد ظلم و تجاوز طالبان قرار گرفته اند تقدیم کرد. مژده به خوبی فارسی و انگلیسی را صحبت میکند و فارغ التحصیل علوم سیاسی از کانادا است . اواکنون در کابل است و در یک تلویزیون خصوصی برنامه یی را به شیوه ی اوپرا وینفری اجرا می کند.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=2-W7vrqQlFY

مژده جمالزاده در برنامه تلویزیونی

قازقلنگ - ایران - تهران
بیا این هم تقدیم به اونهایی که میگن حمله امریکا به افغانستان بدبختی اورده افغانی کی تو خواب میدید که بره تو کاخ سفید برنامه اجرا کنه و زن افغانی اینهمه ارج و قرب پیدا کنه؟از بعد از حمله امریکا به این کشور پول افعانستان 1000 برابر قوی شده اگه انگولکهای جمهوری اسلامی نبود الان کشت و کشتار هم تموم شده بود. کاشکی ما هم افغانی بودیم.
دوشنبه 11 مرداد 1389

khorshid 3 - انگلستان - بیرمنگهام
افتخاریست برای افغانهای عزیز .بهشون تبریک میگم .ولی با این همه گند کاریهایی که امریکاییها تو افغانستان کردند این کارشون بوی سیاست میداد.
دوشنبه 11 مرداد 1389

قازقلنگ - ایران - تهران
راستی به یک نکته توجه نکردید و اون اینکه اگر این مراسم توسط خامنه ای برگذار شده بود الان یه گوشه اون بالا واسش یه صندلی گذاشته بودند و باقی اون پایین عین گوسفند نشسته بودند و از اون بالا به بقیه نگاه عاقل اندر صفیه میکرد حال انکه در این مراسم باراک اوباما خیلی عادی کنار بقیه مهمانان نشسته و هیچ برتری به بقیه در خودش حس نمیکنه و جالب اینکه خامنه ای به اوباما و باقی رهبران جهان میگه طاغوت در حالی که رفتارهای خود خامنه ای مصداق کامل طاغوته . نابود باد طاغوت مذهبی
دوشنبه 11 مرداد 1389

wildpiony - هند - بمبیی
صورتش بامزه است ولی بیشتر از اون کاری که کرده قابل تقدیره!!!
دوشنبه 11 مرداد 1389

mmahabad - نروژ - اسلو
حالا چرا افغانئ. این همه خواننده ایرانی داریم در امریکا.
دوشنبه 11 مرداد 1389

فرشید-اهواز-ایران - ایران - اهواز
صد هزار افرین به مژده جان که برای اولین بار در کاخ سفید با اجرای یک ترانه از هزاران ترانه فارسی باعث شادی حضار شد و من بعنوان یک ایرانی فارسی زبان از مژده جمالزاده خواننده و نویسنده افغانی تشکرمیکنم.و ارزوی سربلندی و سرافرازی و به روزی برای ایشان و تمام افغانیها چه در ایران وچه در خارج از ایران هستند دارم و امیدوارم که یک روز صلح در افغانستان تسلط کامل یابد.پاینده ایران
دوشنبه 11 مرداد 1389

احتراز - آلمان - دورف
خیلی‌ قشنگ بود.من زن افغانی می‌خوام
دوشنبه 11 مرداد 1389

armin7 - هلند - روتردام
به امید روزی که نه طالبانی باشه نه حکومت اسلامی,و پیروزی مردم افغان و ایران بر نادانی.روتردام
دوشنبه 11 مرداد 1389

sargalesh - ایران - شیراز
مگه ما خواننده زن ایرانی نداریم, که یک " بیگانه " شعر فارسی برای اوباما میخوانه !? از بس که تربیت خانوادگی جوانهای ایرانی: دکتر + مهندس شدن هست که شغل " مطرب گری " کسر اجتماع فرهنگی ایرانیها هست ?!
دوشنبه 11 مرداد 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
همی اگه این دختر د دست طالبان می افتاد د سه سوت به سوی اسمان پرتاب میشد....زنده باد شیربچه وطن دار
دوشنبه 11 مرداد 1389

سر خلوتیان - انگلستان - لیدز
خوشکل مشکلاشون رفتن امریکا اونوقت هر چی گری گوریه اومده ایران.به نظر شما اینم تقصیره آخوندها بندازیم؟ای تف به روحه هر چی آخونده
دوشنبه 11 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
بسیار مسلط برنامه اش را اجرا کرد صدای گرمی هم دارد اما کاملا فالش خواند و خسته کننده. ترانه هایی که افغانها اجرا میکنند گرم و گیرا ست و ترانه های ایرانی هم که همه را به وجد می آورد و اگر غمگین باشد حال و هوای خاصی به وجود می آورد. بچه بازی که نیست بلاخره عده ای از بزرگترین شخصیتهای جهان دور هم جمعند تا برای اولین بار اجرای زنده یک ترانه خوان افغان را در جلسه ای خصوصی بشنوند متاسفانه این ترانه به زبان فارسی اجرا شد. این دختر شجاع افغان زمانی که می خواهد از دختر افغان بخواند باید با افغانی بخواند و قبل یا بعد آن به انگلیسی توضیحی در مورد معنای شعر بدهد. متاسفانه همین برخوردارها و بی توجهی هاست که فرهنگ و هنر مشرق زمین را به اضمحلال برده است و به عقب رانده.
دوشنبه 11 مرداد 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
شعرش خوب ولی صداش اینهو قورباغه که لای در گیر کرده باشه بود بیشتر صداش برای برنامه کودک خوب بود تا خوانندگی !!! لباسش و با اون کمرش که زیر گردنش بسته !جون تو جونشون کنندvillage و cheap هستند !
دوشنبه 11 مرداد 1389

iranking - المان - مونیخ
از دوستان عزیزی که متلک میپرونند ....به نظر من وقتی میگیم ایران زمین یعنی تمام گستره هم زبان و هم فرهنگ .....من ارزو میکنم که روزی همه ما یکی بشیم و تمام ایران زمین از خواب 1400 ساله بلند شه و اقایی جهان رو بدست بگیره ....همه افغانیهای عزیز و تاجیکها و اذریها و ایرانیان ....همه به انچه شایسته هست برسند .
دوشنبه 11 مرداد 1389

mortaza_hrt - افغانستان - هرات
عالی بود آفرین.در ضمن زبان اول مردم افغانستان فارس است. raha1984 - المان - هامبورگ: شما بهتره نظر ندبد
دوشنبه 11 مرداد 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
mmahabad - نروژ - اسلو. argalesh - ایران - شیراز . برای افکار هر دو شما متاسفم فکر کردید امریکا هم ایران که به اقغانها زور بگید. آدم باید چقدر نژاد پرست باشه که به هم زبان خودش هم رحم نکنه .یا اینه بیسواد و نا اگاهید که افغانها هم به زبان فارسی حرف میزنند حالا هم صاحب کشوری هستند.ایشان نماینده افغانستان بوده تو اون ضیافت.حالا اگه یک آذری ، کرد، لر و.. تو اون ضیافت نماینده ایران بود و به زبان مادریش ترانه می خواند چی .؟؟ به اونم کلی بد و بیراه می گفتید که چرا بزبان رسمی نخونده . افکار نژاد پرستان محکوم به فناست.ایران و جهان با تنوع و رنگارنگیش زیباست. زمان تک بودن و تک رنگ بودن سپری شده. برای انسانهای که فقط خود و افکار خود را قبول دارند و خیلی خطرناکن فقط باید افسوس خورد.
دوشنبه 11 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
سنجاقک - انگلیس - ا.... دوست عزیز چون تایپک بخش به این میگن خواهر شوهر بسته است و من کامنت شما رو دیر خوندم اینجا جوابشو میدم. زمانه ما غیر از قدیم است که کودک و جوان تربیتش تنها از خانواده سرچشمه می گرفت و تا حدودی محیط تحصیلش در هر مقطع. عصر ارتباطات این امکان را از خانواده ها گرفته که بتوانند مطابق سلیقه خودشان فرزندان را تربیت کنند و این روند اجتناب پذیر و طبیعی ست. متاسفانه نکته غیر طبیعی این جریان در نحوه اجتماع دورو و یا صد رویی ست که این حکومت ایجاد کرده و فرهنگ لمپنیستی که رایج کرده از تلوزیون بگیرید تا مدرسه و کلا تمام سطوح اجتماع. و این امر باعث مراقبتی بیش از اندازه از سوی والدین نسبت به تربیت فرزندان میشود و با این همه مشغولیت و گرفتاری که در ایران وجود دارد کار سخت و غیر قابل تحملیست. ...
دوشنبه 11 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
......مگر خانواده هایی که تکلیف خود را دانسته و تمام هم و غمشان را بر سر تربیت فرزندان گذاشته اند تازه در آن خامواده ها هم دو فرزند مانند هم رفتار نمی کنند . چه بسا اگر این کوچولو خواهر دیگری داشته باشد او نقطه مقابلش باشد و گوشه گیر و خجالتی. دنیای امروزه باعث شده هر کس هر آنچه هست بنماید و تقریبا پوشش ها بر داشته شده. فرزندانی هم که رفتار ناهنجار را مخفی می کنند و ظاهر مودب نشان می دهند تنها علتش درستی تربیتشان نیست چه بسا رو و یا میدانش را ندارند موضوع از این قضاوتهای ساده و نگاههای سطحی فراتر است.
دوشنبه 11 مرداد 1389

armin7 - هلند - روتردام
sargalesh - ایران - شیراز ,شما در نادانی و جهالت اخوندی سیر میکنید. پارسی فقط متعلق به ایران حالا نیست,این زبان متعلق به تمام سرزمینهای اریاییست. دکتر و مهندسهای از جنس شماست که ایران به این بدبختی رسیده.
دوشنبه 11 مرداد 1389

botparast - ایتالیا - میلان
مرسی ازدوستان ایرانی که ابراز محبت کردن.... موفق باشی مژده جان! تا کور شود انکه نتوان دید!
دوشنبه 11 مرداد 1389

Garfieldx - ایران - تهران
قازقلنگ - ایران - تهران کاملا باهات موافقم . حرف دلمو زدی.
دوشنبه 11 مرداد 1389

KOREA - کره جنوبی - سئول
درود به تو همزبان عزیزم درود به همه افغانهای رنج دیده.
دوشنبه 11 مرداد 1389

nejaat2006 - انگلستان - لیدز
سر خلوتیان - انگلستان - لیدز ) دوست عزیز، شما و دیگر ایرانیان عزیز متاسفانه هیچ اطلاعی از همسایه هم زبانتان ندارید. هوز نمیدانید که افغانستان و ایران تاریخ مشترک دارند و مردم افغانستان آریایی هستند. دلیل این هم که افغانهایی خوشگل را در ایران ندیدید همین است. ما فقط هزاره ها (چشم بادومی ها) را فکر میکنیم که افغان هستند. این جای تاسف است که افغان از کنار شما هزاران بار عبور میکند و شما او را نمیشناسید!!!
دوشنبه 11 مرداد 1389

nejaat2006 - انگلستان - لیدز
mmahabad - نروژ - اسلو ) چرا شما اینقدر تنگ نظر هستی؟ افغانی هم زبان و هم نژاد توست. این خجالت آور نیست که از یک کشور اروپایی (نروژ) چنین کمنتی مینوسی؟ چرا مانند جمهوری اسهالی ایران، بین افغان و ایرانی تفرقه می اندازی؟ فکر میکنی خودت کی هستی؟
دوشنبه 11 مرداد 1389

nikiniki12 - المان - ماینز
افرین به ایشون به امیدازادی ایرانوافغانستان!
دوشنبه 11 مرداد 1389

yofay - سوئد - استکلهم
با سلام بخشید برای افغانی جای هیچ فتخاری نیست مگه کاخ سفید چیه . بعددوست عزیز قازقلنگ ایران تهران مگه دیدن وباما چه ارزشی داره که ما توخواب هم نمی بینمش . و بعد همه ای دوستان وازه است که امریکا برای نجات افقانها به افقانستان حمله نکرده . امریکا خودش تروریسم را در افغانستان فرستاد باکمک عرب ها.الان هم قستش یک جای دیگست نه افقان ها.
دوشنبه 11 مرداد 1389

homa-ir - المان - هامبورک
خیلی با کلاس و ناز و گیرا و خوشگل - ولی کجاش اواز ایرانی بود .
دوشنبه 11 مرداد 1389

botparast - ایتالیا - میلان
sargalesh - ایران - شیراز . حداقل اگه حسودی میکنی, جوری حسودی کن که ابروی بقیه دوستای ایرانی رو نبری!!!یه بار دیگه کامنتتو بخون!....بی سوادیم حد و اندازه ای داره والا!!!!
دوشنبه 11 مرداد 1389

botparast - ایتالیا - میلان
raha1984 - المان - هامبورگ . کمتر حسودی کن خانمی!!!تو که شهری هستی کجای دنیا رو گرفتی?. خیلی میسوزی نه???.... زیر اب خنک شاید سوزشت کمتر شه !!
دوشنبه 11 مرداد 1389

sangdel - انگلستان - لندن
زنده باد مژده جان. دوستانی که ابراز محبت کردن جلو روشون دیوار، ولی اون هایی که مثل این مهاباد و رها از آلمان عقده ای شدن، سعی کنن دوش آب سرد بگیرن. یعنی چی جون به جونشون کنی cheap هستن. اتفاقا چون یک دختر اصیل افغانی بوده بهش اجازه دادن در کاخ سفید بخونه و گرنه اگه مثل تو بود حتما می رفت اتاق خامنه ای می خوند
دوشنبه 11 مرداد 1389

tefli - نروژ - بودو
عالی بود واقعا عالی امیدوارم که همه چیز رو به پیشرفت باشه مخصوصا ادب بعضی از دوستان سر خلوتیان - انگلستان - لیدز
دوشنبه 11 مرداد 1389

ali.tooti - سوئد - لوند
افرین به این دختر موفق افغان و هزار افرین به اوباما با این سیاست صلح طلبانه اش که اینچنین در صدد جلب مردم افغان است
دوشنبه 11 مرداد 1389

porharfi - هلند - آرنم
افغانستان تنها بخش زیر "سلطه کرزای" نیست..اینها نمایش ِ سیاسی ست!!
دوشنبه 11 مرداد 1389

sara sn - نروژ - برگن
سر خلوتیان -انگلیستان-لیدز ، این حرفت خیلی احمقانست هر نژادی خوشگل و زشت داره بیا اینجا نروژ تا کلی ایرانی گرو گوری نشونت بدم تا از این ببد مراقبه حرف زدنت باشی، افغانی خوشگل که تو ایران زندگی میکنه از ترس این نامسلمانی آخوندها جرات نمیکنن بگن که افغانی هستن تا جایی که مدرک رو نشه میگن ایرانی هست اونایی که هم تابلو هستن خوب میگن دیگه افغانی هستیم .
دوشنبه 11 مرداد 1389

bamiyan.buddha - استوکهلم - سوئد
. با سلام به همه !. سر خلوتیان - انگلستان - لیدز اولندش گری گوری خودت .معلوم نیست که خودت از اون غربتی‌ها هستی‌ که قاچاقی‌ امدی که کیس هم دادی !!.
دوشنبه 11 مرداد 1389

XMAN2 - ونزوئلا - کاراکاس
raha1984 - المان - هامبورگ , خیلی بهت فشار اومده که اینجوری کامنت گذاشتی ?!!!!
دوشنبه 11 مرداد 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
زنده باشی مژده جمالزاده
دوشنبه 11 مرداد 1389

دیار دور - نروژ - اسلو
sargalesh ! شیراز ایران تو برو در باره خودت نظر بده ! اولا ایشون اصلا فارسی نمیخونن دری 2 هنوز برای خوانندهای ایرانی‌ زوده بیان تو کاخ برای اوباما بخونن ! undrestand.
دوشنبه 11 مرداد 1389

korush irani - کانادا - تورنتو
خیلئ قشنگ بود.در ضمن نژاد پرستئ خوب نیست.همه پیش خدا مساویند.فقط انسانیت که ارزش دارد و بس.
دوشنبه 11 مرداد 1389

omid az holland - هلند - روتردام
شاید باور نکنید من هر جای اروپا که میرم نمیگم ایرانی‌ هستم بلکه میگم افغانی هستم آخه ایرانیها فقط تو ایران ایرانی‌ هستند اینجا کسی‌ محلشون نمیذاره ۱ جورایی خجالت میکشم بگم ایرانی‌ هستم واقعاً افغان‌ها اگر تو ایران آدم حسابشون نمیکنن ولی‌ این اروپا و آمریکا حرف اول رو میزنند.
دوشنبه 11 مرداد 1389

nahid.ensam - سوئد - یوسدل
نروژ -اسلو = خودتم میگی‌ ایرانی‌ زیاده ولی‌ میبینی‌ که این جور جاها راه نمیدنتون ........هند_روتردم =تشکر عزیزم ..........iran_shiraz= مگه فقط شما فارسی زبان هستید درضمن انقد حسود نباشید ،همین هست که به جایی نرسیدین ولی‌ افغانیا با اینکه تو کشور جنگ بود ولی‌ بازم دمشون گرم ........قطر_دوحه= لول هههه..........انگلستان_لیدز=ههههه نه بابا اینجوریم که میگی‌ نیست برو بچه نازی آباد رو نگا کن سیر نمیشی‌ یکیشم خودم هاها........ ایران_تهران= ببخشیدا ولی‌ این ارپأییها مثل ما و شما ایرانیها نیستن که آهنگ بندری بزارن برقصن درضمن هر جایی جای اینجور آهنگا نیست اونم تو کاخ سفید هههه......... افغانستان_هرات=با نظرت کاملا موافقم همشهری (آلمان_هامبورگ= تو بهتره نظر ندی ) .
دوشنبه 11 مرداد 1389

venoosi - بلژیک - ورویر
هم خودش خوشکل بود و هم صدای زیبایی داشت .به امید نابودی طالبان و حکومت فاسد و ادمکش جمهوری اسلامی.
دوشنبه 11 مرداد 1389

moon.iran - ایران - تهران
بسیار زیبا بود ولی دوستان همسایگان عزیز افغان ما پشتو صحبت میکنند که شاخه ای از فارسی هست همونطور که میدونین افغانستان زمانی جزئ خاک ما بوده و بعد از جدا شدن زبانشون همون پشتو مونده و زبان کنونی ایران زمین کمی متفاوت شده و اینو زمانی که دوستان افغان صحبت میکنن کاملا متوجه میشین ولی در هر صورت هر دو از یک ریشه هستن و زبان افغانها هم شیرین هست به امید روزی که همه دوباره یکی بشیم...
دوشنبه 11 مرداد 1389

nahid.ensam - سوئد - یوسدل
نروژ -اسلو = خودتم میگی‌ ایرانی‌ زیاده ولی‌ میبینی‌ که این جور جاها راه نمیدنتون ........هند_روتردم =تشکر عزیزم ..........iran_shiraz= مگه فقط شما فارسی زبان هستید درضمن انقد حسود نباشید ،همین هست که به جایی نرسیدین ولی‌ افغانیا با اینکه تو کشور جنگ بود ولی‌ بازم دمشون گرم ........قطر_دوحه= لول هههه..........انگلستان_لیدز=ههههه نه بابا اینجوریم که میگی‌ نیست برو بچه نازی آباد رو نگا کن سیر نمیشی‌ یکیشم خودم هاها........ ایران_تهران= ببخشیدا ولی‌ این ارپأییها مثل ما و شما ایرانیها نیستن که آهنگ بندری بزارن برقصن درضمن هر جایی جای اینجور آهنگا نیست اونم تو کاخ سفید هههه......... افغانستان_هرات=با نظرت کاملا موافقم همشهری (آلمان_هامبورگ= تو بهتره نظر ندی ) . فندلاند_هلسینکی =تشکر که حداقل یکی‌ پیدا شد یه حرف حساب شده و منطقی زد .
دوشنبه 11 مرداد 1389

omid-free - انگلیس - لندن
صدای افتضاح خواننده بهتر نداشتند . mortaza_hrt شما هم مثل بیشتر..... مخت کپک زده چون هر کس نظری داره ونظرش محترم همانطور که به نظر شما عالی خواند و زبان مردم افغان فارس است
دوشنبه 11 مرداد 1389

nahid.ensam - سوئد - یوسدل
فندلاند_هلسینکی =تشکر که حداقل یکی‌ پیدا شد یه حرف حساب شده و منطقی زد
دوشنبه 11 مرداد 1389

msforugh - ایران - تهران
raha1984 - المان - هامبورگ .. برو یک نگاهی به عکس خودت بکن که با یک کیلو ارایش از خونه بیرون نمیائی . افتخار اون اینکه جلوی اوباما بود و افتخارتو اینکه جلوی کامپیوتر نشستی و چرت مینویسی
دوشنبه 11 مرداد 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
همش سیاست کثیف است.و این نیز تبلیغی برای نشان دادن انسان دوستی امریکائیهاست.همونهائیکه صدها کودک بیگناه را در افغانستان و عراق را بخاک و خون کشیدند.بیشرفهای متظاهر.
دوشنبه 11 مرداد 1389

nahid.ensam - سوئد - یوسدل
خیلی‌ قشنگ بود هم خودش هم آهنگش هر چی‌ باشه دختر افغان خودمونه (دمش گرم ) درضمن کور بشه چشم هرچی‌ حسوده
دوشنبه 11 مرداد 1389

aryamiki - گریس - اتن
با سپاس از مژره خیلی الی بود چشم حسود کور
دوشنبه 11 مرداد 1389

afghn boy - دانمارک - ویبورگ
جالب بود کاشکی اوباما و میشل هم با اهنگش والس میرقصیدند!!!
دوشنبه 11 مرداد 1389

baran shomal - نروژ - اسلو
با عرض معذرت از مسئولین سایت و دوستان خوب ایرانی بلاخره هر خونه ای باید ..یا چی بگم ..داشته باشه این ها هم که توهین می کنند همون هستند اینجاست که از ایرانی بودن خودم شرم می کنم. ای ابله ها یادتان باشد ایران افغانستان و تاجیکستان و همه فارسی زبان ها تیکه های جدا شده از هم هستیم.هم فرهنگ هم زبان
دوشنبه 11 مرداد 1389

huria - دانمارک - کپنهاگ
زیبا بود ممنون. برای ایشون و همه ی دوستان افغانی ارزوی موفقیت می کنم. اروپاییها بعد از پایان جنگ جهانی و مجازات مجرمین, به یاری المان شتافتند و کدورت حداقل محسوسی بین اونها حس نمیشه. در صورتیکه شرقیها متاسفانه از اتحاد غافل موندند و نتیجه اش این شد که خاورشناسانی که تمدن شرق مشعوفشون کرده بود, از عقب ماندگی سریع اون کتابها بنویسند. ای کاش میدونستیم که لذتی که در اتحاد هست در تفرقه نیست. به امید سرافرازی همه ی ملل ستمکشیده.
دوشنبه 11 مرداد 1389

sangdel - انگلستان - لندن
moon.iran - ایران - تهران- دوست عزیز مرسی از لطفی که داری ولی برای رفع اشتباه شما و تمام دوستان باید عرض کنم یک اینکه زبان پشتو که یکی از دو زبان رسمی افغانستان هست هیچ ارتباط و هم ریشگی با زبان فارسی نداره زبان دوم که دری هست هم ریشه زبان فارسی است دو اینکه این حرف که افغانستان روزگاری جزیی از خاک ایران بوده بسیار گزاف است. شما دوستان لطفا برای رفع این ابهام به کتاب های تاریخی و جغرافیایی مراجعه کنید که توسط آخوند های ایرانی نگاشته نشده باشه. من فقط با شما هم عقیده بودم اگر می گفتید که ایران و افغانستان و تاجیکستان جزیی از حوزه گسترده فرهنگ و زبان پارسی هستند موفق باشی
دوشنبه 11 مرداد 1389

maryam[sweden] - سوئد - سوئد
عالی بود به امید ازادی برای افغانهای عزیز .از اظهار نظر بعضی از ایرانیان واقعا احساس شرمندگی کردم ما که فقط ادعا ی متمدن بودن . وقتی درد دل افغانها را گوش میکنم ...خیلی متاسف میشم افغانها هم مثل بقیه ادمها با استعداد هستند و میتونن ترقی کنن خواهش میکنم بیاییم نسبت به مردم رنج دیده مهربان باشیم.به امید ان روز
دوشنبه 11 مرداد 1389

شمبلیله - انگلیس - لندن
عالی بود . ای هر چی طالبانیه پرته پرته کلله کلله بشه :) . افغانیم خوب نیست همینو بلد بودم.
دوشنبه 11 مرداد 1389

doost-ir - فرانسه - پاریس
من کاری ندارم که این خانم خوب بود یا نه ولی به هموطنهای عزیز میگم که برای همزبانهای افغان به هموطن خودشون اهانت میکنن .بله نژاد پرستی چیز خوبی نیست ولی تنفری که این همزبانهای عزیز به ایرانی ها دارنند فکر نمیکنم قوم یهود هم داشته باشه البته نه همشون ولی ۹۵٪شون .... اینها نه اریایی هستند نه فارسی زبان اینها قوم افغان دری زبان هستند که فتنه افغان رو در تاریخ ما ثبت کردنند
دوشنبه 11 مرداد 1389

armin7 - هلند - روتردام
omid az holland - هلند - روتردام ,این کامنت مسخره چی بود دادی, تو از این معتادا هستی امدی اینجا یه کوه دروغ گفتی حالا فهمیدن دیگه محلت نمیدن. هلندد
دوشنبه 11 مرداد 1389

sargalesh - ایران - شیراز
zagros_finland - فنلاند - هلسینکی , armin7 - هلند - روتردام , دیار دور - نروژ - اسلو: دوستان معذرت میخوام, زیرا بد متوجه شدم زیرا با عجله تیتر را خوندم و اینطور فهمیدم, که یک خواننده افغانی به " نماینده گی " خواننده ایرانی " شعر فارسی " خواند. باور کنید از هر چه نژادپرستی و دل شکستن متنفرم. چون عجله داشتم, تند خوندم و بد فهمیدم. باز منو ببخشید که دل بدست اوردن هنره نه دل شکستن !
دوشنبه 11 مرداد 1389

sara sn - نروژ - برگن
عزیزان اینها همش سیاسته این اشغال هاست اینا همشون با طالبان یکی هستن برید یه سری به سایته کابل پرس بزنید ببین این آمریکاییها با طالبان داران پاکسازی نژادی میکنن هر ساله به نامه عشایر (کوچی ها ) ، مردم مظلومه (هزاره )را قتله ام میکنند بهار همین امسال نزدیکه ۷ هزارخانه از مردمه شیعه و فارسی زبان هزاره را بی خانمان و کشتند فقط اینجا تو شهر ما ۲ خانواده اومدن که یکی شون ۲ پسره جوانشو نو از دست دادن و اونیکی یه دختره ۹ ساله را تو راهه قاچاق از دست دادن میگن تمامه طالبان سلاح و تجهیزاتشون تحته حمایته آمریکاست خودمون باشیم آخه یعنی ارتشه امریکا با کمکه کله ارتشه اروپا نمیتونند چند صد نفره مسلح روبه نامه طالب جم کنن خوده دولت افغانستان با طالب یکی .
دوشنبه 11 مرداد 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
چه دختر نازی عاشق قیافش شدم ماشالله
دوشنبه 11 مرداد 1389

abashad - ایران - بهاباد
خاک بر سرتو واوبوما
دوشنبه 11 مرداد 1389

h.k - دانمارک - اودا
افرین براین گلدخترافغان.واقعان افتخار میکنم.که همسایه ای اینجنین دارم.که کشورش رامطرح کرد.وشناساند. که ماهمه طالبانهای قاتل وبی کلاس نیستیم.دنیا بداندونظرهاعوض شود.افرین.
دوشنبه 11 مرداد 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
omid az holland - هلند - روتردام-زودترخودت روبه دکترنشون بده ...armin7 - هلند - روتردام-دوست عزیزهمشهریتون چی میگه فکرکنم تب داشت:))...درودبرتمام فارسی زبانان دنیا...
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

zoroye iran - اتریش - وین
هم چهره زیبایی داشت صداش هم دلنشین بود .دوستان ترو بخدا حرفهای نژاد پرستی نزنید اینجا اتریشیها و المانیها و سویسیها چون هم زبان هستن تعصب بهم دارن ما کی میخوایم دست از کارامون برداریم تو ایران هر کی خوشکل بود میگشتن تو صورتش یه عیبی پیدا کنن هر کی پولدار میشد مگفتن دزده هر کی تحصیل کرده بود میگفتن بچه سوسول
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

bi taraf - فنلاند - هلسینکی
قازقلنگ-ایران-تهران گر چه جواب ابلحان خاموشیست ولی دیدم جواب تو یکیرو با این افکار عقب موندت ندم خیلی گذشت کردم ما اجازه نداریم به هم نوع خودمون توهین بکنیم ...باز خوب بخاطر رسیدن به هدفشون تلاش میکنن نه مثل زنای ما ایرانیا ...وبا ای کاش گفتن کاری درس نمیشه
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

sangdel - انگلستان - لندن
sara sn - نروژ - برگن -- ببین دوست عزیز تو که ادعا می کنی فارسی زبان هستی اول برو درست فارسی نوشتن یاد بگیر بعد بیا بگو قوم مظلوم هزاره . ای مرگ بر هرچی آدم فاشیسته. چه فارس چه پشتون چه هزاره چه تاجیک چه هر خر دیگه
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
افرادى که بى مطالعه نظرات منفى مى دهند کمى تاریخ ایران را مطالعه کنند و متوجه خواهند شد که روزگارى ایران و افغانستان تحت لواى یک پرچم همزبان و هم فرهنگ بوده و همچنین برگزار کنندگان مراسم از ایشان براى اجراى برنامه دعوت کرده بودند
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

wildpiony - هند - بمبیی
دیار دور - نروژ - اسلو دوست افغان بهتره کاری نکنی دیگران توهین کنن بهت! ما اگه اینیم واسه این نیست که تواناییشو نداریم واسه اینه که پدرامون لیاقت نداشتن!
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

kamran23 - المان - ویسبادن
بسیار زیبا موفق باشی همزبون.مرسی از ترانه فارسی که خوندی
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

bacheyebameyan - نروژ - اسلو
نمیدونم چرا بعضی‌ از شما ایرانیها چشمه دیدن افغانی رو ندارید حتا تو ایران اگه یه افغانی ماشین سوار میشد هر ایرانی‌ میدید میگفت افغانی هم ماشین سوار می‌شه آخه چرا انقد تنگ نظرید جنبه داشته باشید یه کم البته منظورم با همه نبود همون عده که خودشون میدونن
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
بعضی ها چقدر احمق تشریف دارن حتی زندگی در کشورهای آزاد هم به عقلشون اضافه نکرده!!!. همه جای دنیا کشورهایی که فرهنگ و زبان مشترک دارن با هم گرم و صمیمی و متحد هستند نگاه کنید عربها رو؟ترکیه رو نگاه کنید چطور هوای هم رو دارن ؟. واقعا شرم کنید.افغانستان و تاجیکستان دو کشور هم زبان و فرهنگ ما هستند و باید از همه کشورها برای ایرانی ها مهمتر باشند در آینده این دو کشور هستند که میتونن حامی و دوست واقعی ایران باشند .
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
omid az holland - هلند از کامنتت بیوجودی و بیهویتی فریاد میزنه.بقول armin7 - هلند - روتردام تو از گروه .. معتادی که باعث سرافکندگی هموطنانش با دزدی و اعتیاد و ولگردی بشه همون بهتر که خودش را ایرانی معرفی نکنه.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

armin7 - هلند - هلند
katrina - اسکاتلند - گلاسکو ,والا چی بگم ,فکر کنم زیادی کشیده.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
هاها اره به گفته شماهاخیلی حسودیم شد نه اخه خواننده هستم و عاشق دلخسته اوباما این مرد جوان و جذاب !! همه اونها که برا من کامنت گذاشتند خواهشن شما برید کشکتون رو بسابید و اقای omid az holand جک میگی یا که خودت رو مسخره کردی؟ این رو میدونم که حتما در واقعیت برعکس این رو میگی چون تو افغانی هستی نه ایرانی!!!
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

afsaneh2010 - فرانسه - نیس
omid az holland - هلند - روتردام نمیگی ایرانی هستی چون واقعا ایرانی نیستی. در ضمن بیشتر ایرانیهای خارج از کشور زندگی به مراتب بهتر از خود اینها دارند. علم و ثروت داشته باش همه جا حرف اول را میزنی در غیر اینصورت ادم تو کشور خودش هم زیادیه!
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
قطعا کسی انتظار نداشت این دختر نمکین با لبخند شیرینش دستمال بدستش بگیرد و شعر آمنه رو اونجا برگزار کند اما این انتظار هم نمی رود که چهار تا مصرع را مدام شعاری به عنوان ترانه تکرار کند و قسمتهایی را مانند خروس لاری بخواند . عده ای دیگران را حسود خطاب می کنند و غیره در چنین موقعیتی باید ایشان حداقل کمی روی صدایش کار میکرد تا بتواند با قوت و درست بخواند. ما که همه ترانه هایی را که به زبانهای دیگر است را متوجه نمی شویم اما حال و حس درست و سر جای خودش به انسان منتقل میشود. تمام حرف بر سر این است. ضمنا چون دید دنیا در مورد شناخت ایران به قهقراء رفته ما بعنوان ایرانی ابتدا وظیفه داریم این دید را به جای اصلی باز گردانیم و بعد بگوییم که همه اینها از ایران مشتق شده اند....
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

iranazadiran - ایران - تهران
....چرا یک افغان هیچ زمان به این نکته در جمع اقرار نمی کند که زیر مجموعه ایران بوده و از وقتی که جدا شده رنگ پیشرفت را ندیده تا دنیا شناخت بیشتری و بهتری نسبت به ایران داشته باشد اما خود را اکثر اوقات ایرانی جا می زنند در صورتیکه نمی دانند فرهنگشان سالیان سال است که از فرهنگ و منش ایرانی دور افتاده و نمی توانند خود را نماینده ایرانی بدانند همان دوره حکومت 50 ساله رضاه شاه و شاه فقید به اندازه چند قرن برای ایرانیان تمدن و فرهنگ آورد و به قول شهبانو این سی سال از همان خزانه از هر نظر استفاده شده. انگار مد شده هر کس از راه رسید در سر ایرانی بزند و به نحوی بزرگی و تمدن او را خرد کند اما آنجا از زبان فارسی بگوید فارسی اصل متعلق به کشور فارس یا پارس است ابتدا حق مطلب را به جا بیاورند تا احترام متقابل داشته باشند.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

botparast - ایتالیا - میلان
raha1984 - المان - هامبورگ . تو اگه یک دهم مژده کمالات داشته باشی,خودم قول میدم از خود گذشتگی کنم,بی خیال جوونیم بشم ,بیام خواستگاریت تا از عقده ترشیدگی و پیر دختری در بیایی..هاهاها
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

botparast - ایتالیا - میلان
omid az holland - هلند - روتردام . گل گفتی!! درود!
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

botparast - ایتالیا - میلان
یادش بخیر 3 سال پیش هم همین بحثا رو درباره حماسه کوهستانی داشتیم....بعضیا از شدت حسادت میگفتن,ایرانیه!!!.....LOL
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

bahare azadi - انگلستان - منچستر
بسیار زیبا بود. به امید روزی که سکوت زنان ایران به فریاد تبدیل شود.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

omid-free - انگلیس - لندن
omid az holland داداش این رو بهت میگم نه تو این سایت و نه جای دیگه خودت رو ایرانی جا نزن سرت و بالا بگیر و مال هر جهنم دره ای هستی بگو مال اونجا هستی نه ایران !!!خوابش هم نمیبینی که ایرانی باشی و بزرگترین ارزوت اینه که ایرانی بودی
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

reza_persian - نروژ - تنسبرگ
افرین به تو.دختر ازاده افغان.تبریک
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
بابا تکلیف ما رو روشن کنین بلاخره کدوم کشوری تو دنیا لیاقت ارتباط با مردم ایران رو داره ...7 کشور عربی همسایه ایران که لیاقت ندارن...پاکستان و افغانستان هم همینطور ...آذربایجان و ترکیه هم که حرفش رو نزنین ...آمریکا هم که 30 سال هست شیطان بزرگ هست...روسیه و چین هم که طرفدار کودتاچی هستن ..انگلیس هم که استعمار پیر هست...راستش من خسته شدم اگه دوستان کشور مورد نظر رو پیدا کردند که از هر نظر لیاقت ایران رو داشته باشه لطفا به ما هم خبر بدن....
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
botparst ایتالیا تو اول حرف زدن و چه طور رد شدن از خیابون رو یاد بگیری بعد شاید تو همون ترشیده های دهاتتون ننه قمری رو نه نه بابات برات دست و پا کنند !هر کی میگه نون وپنیر تو رو خدا تو یکی گری گوری سرت رو بذار کنجی بمیر
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

mursal - فینلاند - روانیمی
مژدا جان بارت تبریک مگم از صمیم قلب به عنوان یک هم وطن هر چند که آهنگ‌های بسیار زیبا مخوانی خوب به دوستان ایرانی‌ میگم که بس دست از حسودی بردارن اونهای هم که نمی‌دونن برن توی یوتیوب آهنگ مژده جون رو گوش کنن بد نظر بدن این دختر با خواننده ایرانی‌ خودتون هم ۳ آهنگ خونده خوب بگذریم دل ما افغانها بزرگ هست مثل بعضی‌ دوستان نیستیم.
سه‌شنبه 12 مرداد 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
botparast - ایتالیا - میلان. omid az holland - هلند - روتردام . گل گفتی!! درود!.... تو باز سر وکله ات پیدا شد و شروع به عقده پرانی کردی؟! سطحت در این حد است که نفرت و حسادت و عقده خودکم بینی ات نسبت به ایرانیان را در تشویق گفته های یک دیوانه نشان میدهی. میگویند دیوانه چو دیوانه بیند خوشش آید.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

h.k - دانمارک - اودا
پسرشجاع.ایران,تهران سلام من هم جندین ماه درهمین فکر بودم.خیلی به خودم فشار اوردم.تامتوجه شدم.کندهمجنس با همجنس..........پرواز.کشورهایئ مثل ,انگولا,رودزیا.موزامبیک,و.......طرز فکر ها را که ازکامنتها می بینی.تازه انهایئ که سالهاست بلانسبت در اروپا هستند.توخود حدیث مفصل بخوان .......
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

doost-ir - فرانسه - پاریس
من نفهمیدم اسم این سایت افغانیهاuk هست مگه ؟ مگه خودتون سایتی ندارید اگر هم دارید مگه ما ایرانیها میایم سرک بکشیم ؟مدیران محترم سایت به ماها چه فلان لیدی قشم شم افغانی اهنگ دختر افغان رو برای متجاوزان کشورش خونده که بیان اینجا و این لیچارها رو که لیاقت خودشون هست بار ماها کنند؟
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

Matin_ch - سویس - ست گالن
سلام به همه فارس زبون های گلم.مژده جون واقعا که بسیار زیبا و مقبول خواندنتو اجرا کردی و از اعتماد بنفس خیلی بالایی بر خوردار بودی.وجود تو یک افتخار بزرگ برای همه افغان ها و فارس زبون هاست.بازم تبریک میگم برات مژده جون همیشه موفق و کامیاب باشی....
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

nikiniki12 - المان - ماینز
بسرشجاع درست گفتی ماایرانیهاخیلی نزادبرستیم باوجودیکه خودمون سرتاباایرادیم! البته ایرادگیریهای بیجابخاطرضعف بعضیهاست! به امیدبیشرفت ذهنی یکسری.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
omid az holland - از این کامنتی که گذاشتی، ضعف شخصیتی و پنهان شدن پشت سر دیگران بخاطر داشتن مشکلات شدید روانی بروشنی دیده میشود. بهتر است خودرا به روانپزشک نشان دهی وگرنه شاید چند وقت دیگر از انسان بودن خودت هم خجالت کشیده و خود را ... معرفی کنی.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
h.k - چند ماه فکر کردی تا این کامنت بی سر و ته رو گذاشتی؟!!!! ضمنا شاید لیاقت تو و امثال تو این کشورها هستند، لازم نکرده برای مردم دیگر تعیین سطح کنی. حزب اللهی مانند تو همان بهتر که برای گرفتن کیک و خرما سرودست بشکند و در خیابانها زنان مردم را کتک بزنند. تو را چه به این سایت و بحث با دیگران.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
دولت و مردم ایران پیش از انقلاب با غرب رابطه شایسته ای داشتند. بسیاری برای تحصیل به امریکا و اروپا میرفتند، بسیاری برای تجارت و مسافرت و ....ایرانیان جزو مردم مدرن دنیا بحساب میامدند. پس از ع.قلاب، سران احمق و عقب مانده بجای رابطه با غرب، شروع به رفت و امد به کشورهای عقب مانده مانند فلستین و لبنان و سومالی و اریتره و آنگولا و سودان و .....کردند. در این سی سال تلاششان این بود که مردم آزاداندیش ایران را در حد پاکستانی و سوریه ای و لبنانی و سودانی پایین بیاورند درحالیکه مردم زیر بار نرفته و نمیروند. این حزب اللهی هایی بی اصل و نسبی که مدام در حال تلاش برای تحقیر ایران و فرهنگ ایرانی هستند لیاقتشان همین کشورهای فقیر و بدیخت افریقایی و آسیای و عربی است. شاید هم اصل و نسبشان به این ها میرسد، بهرحال اینها همه تلاش مذبوحانه و مسخره و کاری به جایی نمیبرد.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
doost-ir - دوست گرامی اینها یک مشت عقب مانده ذهنی اند، میانشان هم افغانی ، ترکیه پرست، سعودی پرست و هم بسیجی حزب الهی هست. اینها چشم دیدن پیشرفت ایرانیان را نداشته و مدام درحال طرفداری از اعراب و افغانی و ....و توهین به ایرانیان هستند و کارشان جو خراب کنی و انداختن اختلاف میان قومهای گوناگون است. در میان کاربران اینجا افغانی و اعراب محترم و بافرهنگ هم هست که با ایرانیان دوست هستند.
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

هدا2 - انگلستان - لیدز
حامد 58 یک دره به مغزت فشار بیاری می فهمی که جنگ ایران یک جنگ نابرابر بود جنگ یک کشوری که تازه 2 ساله قدرت را به دست گرفته طرف عراق هم تمام اربابهای امریکایی وانگلیس وتمام کشورهای اروپایی حالا بگو ببینم جنگ جهانی دوم هیتلر هم وارد یک جنگ نابرابر شده بود یانه حالا که میگی که مردم به عشق امام حسین نجنگیدند حالا بگو ببینم اون موقع پدران شما که احتمالا مثل شما وطن پرست بودند اومدن جنگ؟؟ حالا اگر ایران جنگ بشه خودت برا وطن پرستیت میای از وطنت دفاع کنی ؟؟
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
. h.k - دانمارک - اودا ..nikiniki12 - المان - ماینز..سلام دوستان عزیز خوشبختانه حداقل در ایران خیلی از مردم کم کم متوجه شدن که باید به همه احترام گذاشت تا خودمان هم مورد احترام دیگران باشیم...
چهار‌شنبه 13 مرداد 1389

+8
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.