رونمایی از مدل موی ایرانی با الگوی اسلامی


رونمایی از مدل موی ایرانی با الگوی اسلامی

مدل موی ایرانی با الگوی اسلامی مورد تائید وزارت ارشاد صبح امروز دوشنبه در دفتر ستاد جشنواره عفاف و حجاب رونمایی شد.

standard - انگلیس - لندن
مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد حالا مدل موشون هر چی میخواد باشه
سه‌شنبه 15 تیر 1389

OnLine. - ایران - تهران
دیوانه ها...خاک بر سرا خیلی هم خوشهالن از اتمام پرژه شون .
سه‌شنبه 15 تیر 1389

micka001 - ایران - تهران
واقعا من به عنوان یک فتو مدل که در موسسه مدلینگ مشغول به کارم برای اینها متاسفم با این سبک اختراعشون. موهای لخت و کلشوش من اگه بخواد بره زیر دست اینها که فاجعست.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

diaco321 - ایران - شیراز
چرا ریش ندارن ؟
سه‌شنبه 15 تیر 1389

شمبلیله - انگلیس - لندن
مودل شرت جواداینساید - تاج خروس جواداینا - جواد اند میلو - وووو  
سه‌شنبه 15 تیر 1389

mssiniur - belarus - بلاروس - مینسک
دیوانه ها !! اینکه همش یک مدله !! خوب اگر این مدلها به یکی نیومد چی ؟!؟!؟. یا یکی موهاش فر بود ؟!؟!؟ نگفین کچل ها چیکار کنن =)=)؟!!؟. اون آقا کیه با اون پیراهن و کراوتش =)) ؟!!!!!!!!!
سه‌شنبه 15 تیر 1389

Lida.afg - سوئد - کارلستاد
عجب مدل موهای جدید و قشنکئ پدر.پدربزرگ من از این مدل موهاهم نمیزد
سه‌شنبه 15 تیر 1389

romano - ایران - تهران
راستی این رو اسمشو عوض ژورنال باید بزارن زورنال. دو سه از مدل موهاشم پشت پرده مونده که فکر می‌کنم همون مدل موهای مورد علاقه جونهاست فردا منو گرفتن گفتن این کاکل خروس چیه روی کلت درست کردی می‌گم مال مدلهای پشت پرده زورناله 2010 FE. این 2تا حرف FE هم همون فرهنگ و ارشاد خودمونه مثل DG و ...
سه‌شنبه 15 تیر 1389

hamed_asf - ایران - اصفهان
به نظرمن مدل مو باید متناسب با فیزیک صورت فرد باشه و بهش بیاد بعضی مدلها هست که واقعا ضایع است ادم میبینه خندش میگیره
سه‌شنبه 15 تیر 1389

amir_london - انگلپیس - لندن
خیلی مسخره است-پس عکس حسن کچل رو هم بزارید اونجا
سه‌شنبه 15 تیر 1389

hamidjhr - نروژ - اسلو
خدا به داده ما برسه دولت ما به چه کاری مشغوله روز به روز داریم پیشر فت میکنیم.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

odin - بلژیک - انتورپن
اقا این وزارت ارشاد واسه پشم و پیلی جاهای دیگه هم مدل ارائه نفرمودن؟ اخه ما خیلی وقته داروی نظافت استفاده نکردیم؟ اگر الگویی دارن لطفآ ارائه کنن فقط بالاغیرتآ رفسنجانی رو الگو نکنید چون اونجوری واسمون حرف درمیارن اخر عمری.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

بچه تهرون - ایران - تهران
ای که خاک هر دو عالم .
سه‌شنبه 15 تیر 1389

mardin8 - انگلستان - لندن
من جهنم رو خریدم وهیچ کسی رو هم توش راه نمیدم . منو میسوزونن و بقیه بلاها............ پس برید و خوش باشید,هر مدلی خواستین زندگی کنید وخیالتون راحت باشه اینجا راهتون نمیدم.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

tuti_lol - ایران - تهران
ال برووووووووووووووو اینها که زیادی بلند هستیش شیبش میمونه داخلش!
سه‌شنبه 15 تیر 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
یه جوری نوشته رونمائی فکر کردم زیر دریایی ساختند .
سه‌شنبه 15 تیر 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
یعنی‌ ما بزرگ تر‌ها که موهامون ریخته باید کلاه گیس بذاریم این ریختی بشیم، اگر نه میبرنمون زندان؟.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

darius mis - انگلستان - لندن
بروید تا گونی ارزان است خودتان را بگشید؟؟؟؟
سه‌شنبه 15 تیر 1389

مومن مسجد ندیده - ایران - تهران
فقط میشه گفت: دو نقطه دی به این وضعیت.:-))))).دیگه همه مشکلات به برکت دولت حل شده بود.فقط همین یه مورد مونده بود که اینم درست شد.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
وای ..این یکی "اِندِ" آزادی ست.حالا باز نِق بزنیم و بگیم آزادی نداریم. از قدیم گفتند"کافر همه را به کیش خویش پندارد". عواقب جامعه مردسالاری دینی بهتر از این هم نمی شه. باور کنید یک مشت دیوانه و بی رگ و ریشه مملکت ما رو به چنگ گرفتند و روز به روز جامعه رو به سمت جنون می کشند. سکوت مردم آتش زیر خاکستره.این خشم آتشین هر آن منفجر می شه و تر و خشک هر دو با هم خواهد سوزاند.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

SATTARKHAN - کانادا - تورونتو
عجب دلقک بازیهایی تو اون مملکت را افتاده.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

LiliRose - کانادا - تورنتو
بیچاره اونهایی که وسط سرشون طاس شده! مدل موی اونها مورد تایید نیست.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

payam armani - انگلیس - منچستر
میگن که در دوران محمد وعلی .تیب مو بلند مد بوده که.همه عکسا شون هم اصل مدل جان بونجوی.گانز اند رزز .بوده.حالا همه چیز اون موقع خوب بوده الا مدل مو.تازه تیب اگه تیب باشه کچل هم کنه تیبه.موضوع اینه که شما چشم دیدن دختر بسر خوش قیافه و خوش تیب رو ندارید.میسوزید وقتی یه دختر محل سگ بهتون نمیزاه و یه لبخند به بسره خوشتیبی میزنه.یا بر عکس.شما یک کلام.عقده ای .هستید.هر کار کنید.ادم خوشتیب گونی می بوشه و تو اتیش میگیری.ا
سه‌شنبه 15 تیر 1389

omid norway - نروژ - اسلو
تو سر مردم زدن تا چه اندازه!?گند همه چیز در اوردن!!??
سه‌شنبه 15 تیر 1389

romano - ایران - تهران
ژورنال پوزیشنهای سکس هم بزارن خوبه ما الگوی سکسمون رو هم اسلامی کنیم. پوزیشن اسلامی حق مسلم ماست. (عذر خواهی). راستی یک سوال پیامبر چطوری موهاشون رو کوتاه می‌کردن که مطابق شرع باشه اونوقت که نه سلمانی بوده نه وسیله درست کوتاه کردن مو! تکلمه شرع چیزیست که بعدها کشف شد و فهمیدن زمان پیامبر به فکرش نرسیده چطوری می‌شه باهاش کاسبی کرد، چون از قرار معلوم برای ایشون فقط دین اهمیت داشته مثل پیامبر های پیشین که همه بنده‌های خدا فقیر از دنیا رفتن.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

sam2009 - آلمان - آمدن
انسانی که از نظر اسلام ضدبشر خلیفه الله است اما زندگی اش دست خودش نیست و باید توسط چند غلدر مورد تائید قرار گیرد از فردا باید شاهد مدلهای تخت خواب ایرانی با الگوی اسلامی و صد البته مورد تائید وزارت ارشاد خواهیم بود
سه‌شنبه 15 تیر 1389

palachinka - بلغارستان - صوفیا
ها ها ها مدل موی همشون که یکی بود و فقط اشخاص با قیافه ها و سنین و قومییت های گوناگون بودن.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

angelx - انگلیس - لندن
همچین مدل‌های بدی هم نیستن . حالا خوبه که نگفتن فقط یک مدل، اونم مدل جوجه حزب‌الهی . یعنی‌ یا موها رو از عقب تا روی پیشونی شونه کنین. یا از انتهایی‌ترین سمت چپ یا راست به سمت مخالف . حالا تو عکس اول اون خانوم چه ذوقی هم کرده ..
سه‌شنبه 15 تیر 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
در ادامه مدل شورت و کرست زنانه و مردانه از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد. همچنین متدهای همخوابگی برگرفته شده از حلیه المتقین و توضیح المسائل آقایان، ارائه خواهد گردید تا از بستن نطفه های حرام پیشگیری شود.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

gol222 - سوئد - هلسینگبوری
از حیوانات پس تر بشما حرامزادها چه مردم چه مدل موئی داشته باشند.شما برید حوزه علمیتان رااز ....ها پاک کنید.شنیدم میگن ...که تمام حوزه ای ها باهم اینکاررا میکنن مثل رهبر خامنه ای که در 12 سالگی افتخار پیداکرد ....برید گم شید حرامزاده ها.دارید کاری میکنید که باپیروزی مردم که خیلی خیلی نزدیک است به نوه هاتان هم رحم نخواهد شد.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

wildpiony - هند - بمبیی
از همه ضایع تر قیافه ی اون زنیکه ست که داره پرده رو تو عکس 2 میکشه آهان فکر کنم رقیه سادات کمیل نژاده باوریان بلوستارزاده ست...هه هه
سه‌شنبه 15 تیر 1389

odin - بلژیک - انتورپن
خانوم سرهنگ اب از لبو لوچه اش راه افتاده میخواد عکسا رو نشون بده! عفریته یه جوری هم داره با دستاش نشون میده انگار الان الویس پریسلی اومده براشون مدل مو شده و عکس گرفته! اااااکله! جالب اینه که حتا سلمونیهاشون از این مدلها استفاده نکردن و موهاشون مدل جدید و قشنگه و اصلآ ربطی بمدل مموت نیم بطری نداره. وای که چه دولت پست و بیشرفی داریم.رئیس دولت از دولتش بیشرفتر رهبرشون از همشون بیغیرت تر. اخه تحقیر هم حدی داره بابا اینا یه کاری میکنن هر جا گیرشون اوردیم جد و ابادشون رو بیاریم جلوی چشمشون.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

narenji - ایران - تهران
زمان ما اگه این مدل موهایی که وزرات ارشاد ارائه داده داشتیم وسط سرمون رو کمیته ای ها چهار راه باز میکردن گناهش اندازه زنای محسنه بود . حالا شده مدل اسلامی . این گوساله ها یه اختلاف فاز سی ساله با بشریت دارن
سه‌شنبه 15 تیر 1389

kabootar - پاکستان - لاهور
چرا آرایشگرانش روپوش سفید ندارن؟
سه‌شنبه 15 تیر 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
خیلی هم جالبن . فرهنگ ایرانی یعنی این .اون قرتی بازیهای غربی ارزونی خودشون.هرکی تو ایرانه بایداز این مدلهابزنه.هرکس مخالفه سرشوبزنه تودیوار.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

آریوبرزن - ایران - ذاکرات
جالبه، یه نگاهی به موهای آرایشگره بندازین
سه‌شنبه 15 تیر 1389

Parsiran - ایران - تهران
کراوات اون یارو یعنی چی اونوقت؟مثلاًخواستند بگن آدم حسابیا اینو طراحی کردند؟
سه‌شنبه 15 تیر 1389

afsaneh555 - ایران - تهران
مدل موی خانوما پس چی؟!!!
سه‌شنبه 15 تیر 1389

Garfieldx - ایران - تهران
در گذشته های دور پادشاهی بیگانه بر سرزمین مادری مسلط شد. او بد خواه و در عین حال زیرک بود. و وزیری داشت از خودش بسی بد خواه تر و زیرک تر. به او امر کرد که راهی بیاب تا بر روح و جان این مردمان مسلط شوم بدون آنکه بفهمند و اعتراضی بکنند. وزیر تفکری کرد و طوماری بنبشت و به جارچیان داد تا در سراسر شهرها و دیهات ها بخوانند. قوانین جدید اعتقاد به دین قدیم و سواد آموزی را غیر قانونی اعلام کرد. و مالیاتها را به سه برابر افزایش داد. شب زفاف عروس از آن شاه بود و ارزش جان مردمان به اندازه چهارپایان کشور همسایه که موطن اصلی شاه بود اعلام شد. هر گونه اعتراض و مخالفت با این قوانین مجازات مرگ داشت و در نهایت طبق این قوانین گو...یدن هم ممنوع اعلام شد.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

Garfieldx - ایران - تهران
پادشاه گفت: ای وزیر این همه فشار آنان را به شورش وا خواهد . وزیر گفت: نگران نباشید اعلیحضرت. به بند گو...یدن دقت نفرمودید. همان سوپاپ اطمینانیست که انرژی اعتراضشان را خالی کنند. و چنین شد که وزیر گفت. مردم لب به اعتراض گشودند که این ظلمی آشکار است. این طبیعی است که پادشاه بخواهد مردم را به دین خودش در آورد و یا سواد خواندن آنان را بگیرد. همچنین افزایش مالیات همیشه مطلوب شاهان بوده و مالکیت در شب زفاف هم رسمی قدیمیست. و بی ارزش بودن جان ما در مقابل جان مردمان همسایه هم از وطن پرستی شاه است اما دیگر منع گو...یدن خیلی زور است.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

Garfieldx - ایران - تهران
و تازه مگر پادشاه می تواند در تمام مستراح های این سرزمین نگهبان بگمارد. آنان که باسواد تر بودند داد سخن دادند که تازه جانم خالی نمودن باد روده برای سلامت مفید است و هیچ قبحی در آن نیست. و اینان متحجرانی بیش نیستند که سرشان را در تنبان خلایق فرو می کنند. با کلی کیف به خاطر این تفسیر علمی و کلمه متحجر سر تکان می دادند و خودشان را روشنفکر می نامیدند. وگفتند تازه مگر خود شاه نمی گو...د. جک های بسیاری ساختند در مورد شاه که از فرط نگو...یدن ترکیده, یا برای کنترل بر روده اش چوب پنبه به ماتحتش فرو کرده, یا مثل سگ بو کشان دماغش را به سوراخ ک...ن مردم می چسباند واینها را برای هم اس ام اس کردند و کلی خندیدند.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

Garfieldx - ایران - تهران
نگهبانان حکومت در سراسر سرزمین پخش شدند تا اجرای قوانین را تضمین کنند. هر از چند گاهی بی خبر به مستراح ها یورش می بردند و افراد گو...و را دستگیر می کردند و به منکرات می بردند. اما مردم همچنان به گو...یدن در خفا ادامه می دادند و این صداهای بویناک روده شان را اعتراضی عظیم به حکومت می دانستند. مردم به صحراها می رفتند و می گو...یدند. در کوچه های شهر نگاهی به این ور و آنور می انداختند و پیفی می دادند. حتی مهمانی های زیر زمینی می گرفتند لوبیا می خوردند و گروپ گو.. راه می انداختند. بعد از مدتی دیگر کسی آن ماجرای منع سواد و دین اجباری و کاپیتولاسیون و عروس دزدی و مالیات را به خاطر نیاورد و همگان سعی کردند از این آخرین حق بدیهی خوشان دفاع کنند. و در همین احوال پادشاه و وزیرش در قصر قهقهه سر می دادند که چه زیرکانه مردمان را در بخارات اسیدی خودشان غرق کرده و همگان را گو...و کرده اند!. و این وضعیت فعلی ماست...
سه‌شنبه 15 تیر 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
گفته بودم رئیس جمهورمون دلاکه الانم که قراره طرح موی سر رو اجرا کنه
سه‌شنبه 15 تیر 1389

Iran.dokht - ایران - تهران
پس واسه خانما کو??????????????
سه‌شنبه 15 تیر 1389

اینترنت ندیده - ایران - کرمان
بزودی مدل موهای زهار و زیر بغل ارشادی ............. به خدا اگه آخوندا خودشونو از مدلهای زیبا و متنوع محروم نمیکردن الان همه مدل مویی رایج بود فقط چون که اخوندا خودشون نمیتونن برا جوونا مردم هم نمیخوان . از حسادت
سه‌شنبه 15 تیر 1389

رقیه سادات - ایران - تهران
ای داد بیداد . حالا لات و لوتهای میدون هفت حوض چجوری تیپ بزنند ؟
سه‌شنبه 15 تیر 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
خیلی هم جالبن . فرهنگ ایرانی یعنی این .اون قرتی بازیهای غربی ارزونی خودشون.هرکی تو ایرانه بایداز این مدلهابزنه.هرکس مخالفه سرشوبزنه تو...
سه‌شنبه 15 تیر 1389

abadan-usa - امریکا - سن دیگو
وای بابا پیشرفتو حال کن انیشتین برو جلو بوق بزن همه با هم دودوریدودو انتری.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

garadagh - سوئد - استکهلم
تف بر اون ذات پدر پدرسوخته تون.خون مردم رو توشیشه کردین. ..
سه‌شنبه 15 تیر 1389

mahtaban - آلمان - فرانکفورت
اینا که همشون یکی بود. خیلی مایه گذاشته بودن...
سه‌شنبه 15 تیر 1389

sargalesh - ایران - سمنان
الان به این فکر افتادم: اخش, خوب شد که این " بلا " را روی سر " مردها " میارنند, زیرا زمانیکه به خانمها " روسری " را مجبور کردن, همه مردهای ایرانی خودشون را به " کوری و کری " زدند, زیرا فکرشو نمیکردند که " یکروزی " نوبت خودشان خواهد شد, این تازه اول کاره, چند روز دیگه حتی " طول و عرض " ریش و دم خط را تعین خواهند کرد !!
سه‌شنبه 15 تیر 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
ای خاک هر دو عام بر سر خامنه ای و دار و دسته اش که حتی مدل موی مردم رو هم اونها باید انتخاب کنند !
سه‌شنبه 15 تیر 1389

sahar2002 - مالزی - کوالالامپور
اینا که همش یه جوره!
سه‌شنبه 15 تیر 1389

kishmish sabz - امریکا - لس انجلس
عکس اولی که سه نفر دور میز نشستن......اقای اولی از سمت راست که عینک داره........خداییش موهای مناسبی داره ! .
سه‌شنبه 15 تیر 1389

ali-uae - امارات - دبی
به نظر من باید طالبان رو سر اینا حکومت کنه که بگه الاغ باید شرت بپوشه.چه برسه به موی سر و تیپ و قیافه.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

pelle - سوئد - استکهلم
رقیه سادات - ایران - تهران. این جوانهای میدان هفت حوض , حسابی فکر تو رو بخودشون مشغول کردند ,چیه ? با دست پس میزنی , با پا پیش میکشی ,معلومه دلتو بدجوری رنجوندند.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
odin - بلژیک - انتورپن. دوست عزیز اتفاقا فکر اونجاش را هم کردن شما را روجوع میدم به کتاب حلیتون متقی بخش در باب نوره کشیدن .
سه‌شنبه 15 تیر 1389

standard - انگلیس - لندن
Garfieldx - ایران - تهران . لوبیا می خوردند و گروپ گو. راه می انداختند. اینی که گفتی یعنی چه?
سه‌شنبه 15 تیر 1389

minalireza - ایران - اصفهان
پس چرا اجمدی نژاد موهاش اینجوری نیست؟پس ایرانی نیست؟. وضمنا برای عمامه به سرها چه فکری کرده اند؟
سه‌شنبه 15 تیر 1389

namard84 - آذربایجان - باکو
خاک تو سر خرتون دنیا داره روز به روز پیشرفت میکنه این احمقا فکرشون مونده که مردم چه مدلی سر اصلاح کنن . یکی نیست بگه وزارت ارشاد ( آره جون عمش ) برو از خیابون فاحشه های 12 ساله رو جمع کن
سه‌شنبه 15 تیر 1389

porharfi - هلند - آرنم
کشور به قهــــــــــقرا سقـــــــــــــــــوط کرده! باید هم با پــــــــــــــرده برداری. از مـــــــــــــــوی سر آغاز کنه تا به مــــــــــــوی جای دیـــــــــــگه دست. یابـــــــــــــد!!!
سه‌شنبه 15 تیر 1389

پارسا دادمهر - نیوزیلند - ولینگتون
اقای حضرت رقیه سادات از تهرون بابا با حال باشو نضرات خوب بده تا حال کنیم با ما کنار بیا
سه‌شنبه 15 تیر 1389

kolang - ایران - تهران
چرا فکری به حال دختران جامعه نکردند مول موهاشون باید مو اندرون باشه؟. تازه موهای ارایشگره اسلامیه؟
سه‌شنبه 15 تیر 1389

maiden666xx - انگلستان - لندن
به کره شمالی خوش امدید !
سه‌شنبه 15 تیر 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان ..حالا نمیشه هرکی مخالفه سرشو بزنه به جای دیگه نه دیوار؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 15 تیر 1389

math4me - لوکزامبورگ - مقش
خاک تو سر همه تون کنه هر کی که تو ایرانه و پذیرای این گونه حاکمیت این آشغالها در مورد خصوصی ترین و شخصی ترین مسائل زندگیه و دم برنمی آره اره پس فردا هم در مورد زیرپوشتون و .. هم نظر خواهند داد صبرکنید خواهید دید .
سه‌شنبه 15 تیر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
خدا رو شکر که با این طرح عفاف همه مشکلات مملکت حل میشه!!! حالا این مدل مو باید برای آدمها باشه ولی مدل موی جانوران مزدور ولی وقیح چطوری میشه؟!!!
سه‌شنبه 15 تیر 1389

steak - المان - برلین
مدله تحمیل شده به مردمه بدبخت ...........
سه‌شنبه 15 تیر 1389

heramas - هند - حیدرآباد
رقیه سادات - مگه تو هفت حوضم میری ، خیلی داری کارای بدی می کنی ها ، میمیری از ذوق اگه از یکی از پسر ها شماره بگیری ، راستی اون خانمه ابروهاشو دقت کنید ، این چادری ها یه مدل ابروهایی بر می دارن که نگو به زور نال هم باید واسه اینا بذاریم
سه‌شنبه 15 تیر 1389

sara_zurich - سوئیس - زوریخ
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان اصلا من موندم کی از تو نظر خواست مزدور تو برو دست.....مال.....کشیتو بکن جا نمونی
سه‌شنبه 15 تیر 1389

odin - بلژیک - انتورپن
رقیه سادات - ایران - تهران - ای کلک ! پس پاتوقت هفت حوضه!!! زودتر میگفتی عزیزم دسته گل میاوردیم. اما از قدیم گفتن: کبوتر با کبوتر ،باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز شما هم اگه معاشرتت با لات و لوتهاست بقیه مردم چه گناهی دارن که باتیش میل و رغبت شما که بسمت ارازل کشیده شده، باید بسوزن و بسازن؟
سه‌شنبه 15 تیر 1389

nejaat2006 - انگلستان - لیدز
خاک بر سر این حکومت فاسد
سه‌شنبه 15 تیر 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
رقیه سادات - ایران - تهران. منظورت چیه؟ من بچه هفت حوض هستم ...نکنه تو همون فاطی کماندوی گشت ارشاد هستی کنار میدون به دخترا گیر میده؟...خیلی وقته نیستی ؟؟!!!!...اگه خودتی یه کم آرایش کن بابا این چه وضعه قیافه اس ...
سه‌شنبه 15 تیر 1389

shown - امریکا - دیترویت
این آرایشگره که موهای خودش تیتان تیتانیه!!!!!!!!!!!!!!...........
سه‌شنبه 15 تیر 1389

khorshid 3 - انگلستان - بیرمنگهام
رقیه جان خواهش میکنم یه نیم ساعت وقت بذار این کامنتهایی را که تا الان تو این سایت گذاشتی بخوان .همشون.. شعره اگه خودت از کامنتهای خودت حالت بهم نخورد بازم بیا اینجا زرزر کن .
سه‌شنبه 15 تیر 1389

anenarbe - آلمان - فرانکفورت
. دوست عزیز از بلژیک انتورپن،برایت آرزوی شادی در تمام زندگی‌ را دارم.که همیشه بتوانی‌ . خنده بر لبان ما نقش کنی‌.با سپاس
سه‌شنبه 15 تیر 1389

shahab46 - المان - هانوفر
یابو به تمام معنا.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

anenarbe - آلمان - فرانکفورت
زیتون بهبهان این فرهنگ ایرانی‌ نیست حتا می‌شه گفت اسلامی هم نیست بلکه فرهنگ دیکته شده از طرف دولت دیکتاتوری است.دقیقا مثل زمان استالین
سه‌شنبه 15 تیر 1389

zoroye iran - اتریش - وین
برای شخصی ترین مسائل مردم تعیین تکلیف روشن میکنند کجای دنیا اینطوریه هر کس هر طور دوست داره موهاشو ارایش میکنه .هر چه بیشتر مردم رومحدود کنن مردم بیشتر ترقیب میشن خلاف عملشون رو انجام میدن
سه‌شنبه 15 تیر 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
به طالبان در افغانستان می خندیدیم، ایران ما از افغانستان و طالبان اوضاش بدتر شده است.چرا موهات این طوریه؟ چرا این طوری راه می ری؟ چرا این طوری حرف میزنی؟چرا این لباس رو پوشیدی؟، به کی زنگ میزنی؟، با کی حرف میزنی؟، چرا حرف میزنی؟ این چه رنگ لباسیه؟ چشمات چرا این رنگیه؟. چرا تند میری؟ چرا کند میری؟ چرا کسی رو سوار میکنی؟ چرا وای میستی؟. اصلا چرا نفس میکشی؟. چرا زنده ای؟...... یه قول معروفی هست میگه : "واقعا مشکل مردم ما الان شکل موی بچه های ماست خوب بچه ها دوست دارن موهاشونو هر جوری بزارن به منو تو چه ربطی داره دولت باید بیاد اقتصاد رو سامان بده فضای کشور...
سه‌شنبه 15 تیر 1389

anenarbe - آلمان - فرانکفورت
فکر کنم رقیه سادات نگران تیپ دوست پسر هاش شده:-))اینو نوشتم چون فهمیدم نه خانمی(مونث نیستی‌)،نه سیّده، بلکه از عوامل رژیمی‌،اگه واقعا مزدور نیستی‌ میتونی بگی‌از کجا اینترنت رو تامین میکنی‌ که واسه هر خبری کامنت میذاری اون هم تو ایران که سرعت پایینه.تو که ۲۴ ساعت پشت رایانه هستی‌ و خود را "باور۸۸"،کمیل،رقیه و ...معرفی‌ میکنی‌ از رژیم چقدر مواجب میگیری؟شاید بگی‌ هیچی‌ اما ماعاشقان ایران برای آزادی تلاش می‌کنیم.و خودت میدونی‌ که این مبارزه ما ،رژیم رو مجبور به استخدام نامردانی(به گفته خودت) و مزدورانی مثل تو می‌کنه که حتا برای پول از فروش نوامیس خود نیز دریغ نمیکنند.
سه‌شنبه 15 تیر 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
رقیه خانوم/تو که اینقدر تشنه جواب کامنتهایت هستی بیا ایمیلتو بزار تاهمه راحت حرفاشونو برات بفرستن.خدایش خیلی باحال میشه./کیا موافقن....
چهار‌شنبه 16 تیر 1389

mirzasoltan - ایران - تهران
جالبه خود آرایشگراش مدل موی غیر اسلامی دارن
چهار‌شنبه 16 تیر 1389

kian.milad - ایران - تهران
مسائل مهم مملکت رو ول کردن اومدند به موی مردم چسبیدند! مباحث اتمی کجا و چسبیدن به موی مردم کجا !. باید در کتاب تاریخ ثبت بشه: اولین کشوری که برای مردمش مدل مو طرح کرده !
چهار‌شنبه 16 تیر 1389

ram_feri - امریکا - جکسونویل
احتمالا خانوما باید سرشونو با ماشین دستی نمره صفر بتراشن تا هم مویی نباشه که معلوم بشه و هم اسلام ناب محمدی به خطر نیفته.l0o0o0o0l
چهار‌شنبه 16 تیر 1389

SIAVASHOMA - انگلیس - منچستر
اینقدر حاله مردموبگیرین که دیگه هر کی حرف مفت زن وادمفروش هم که هست خود بخود شلاقتونو بخوره و از فقر و بدبختی بفهمه شماها چه جانیان و قاتلی هستید. چون هر چی می کشیم ازادمهای نفهمی است که خون ریخته جوونارو با ساندیس و پرتقال نادیده میگیرن. خداکنه بالاخره پاشو بخورن و گرفتار مشکلات دیگران بشن تا بفهمند از چه زالو هائی طرفداری میکردند
چهار‌شنبه 16 تیر 1389

payam armani - انگلیس - منچستر
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان/بی بهو.تو بره ماست بخور با بونگون.بسیجی سر بلیس راه .حیف از اون شهر که تو از اونجایی.بهترین نمرات دانشگاهی از بهبهان است.البته نخاله هم زیاد داره.حیف از ماستی که تو خوردی.
چهار‌شنبه 16 تیر 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
Garfieldx - ایران - تهران --- دستت درد نکنه، چقدر زیبا اوضاع امروز رو ترسیم کردی. آفرین.
چهار‌شنبه 16 تیر 1389

kian.milad - ایران - تهران
مسائل مهم مملکت رو ول کردن اومدند به موی مردم چسبیدند! مباحث اتمی کجا و چسبیدن به موی مردم کجا !. باید در کتاب تاریخ ثبت بشه: اولین کشوری که برای مردمش مدل مو طرح کرده !
چهار‌شنبه 16 تیر 1389

Parsavosh - ایران - تهران
ای ی ی ی ی !!! چقدر این نمایشهاشون بی مزه و لوسه !!! مدل جواد اسپرت آب شونه که دیگه رونمایی نداره. من نمیدونم این کماندو که 3 تا مقنعه سر کرده که اسلام به خطر نیفته این وسط چی میخواد
چهار‌شنبه 16 تیر 1389

manly boy - استرالیا - سیدنی
کلی خندیدم ، مثل طالبان پیشرفته
چهار‌شنبه 16 تیر 1389

ali.uk - انگلیس - لندن
ها ها ها ها ها ترکیدم از خنده باز هم از وزارت ارشاد خبر رسانی کنید منون
چهار‌شنبه 16 تیر 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
دمکراسی به مدل کره شمالی .
چهار‌شنبه 16 تیر 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
payam armani-انگلیس.منچستر/میدونی که هرکس ماست بهبهانه بخوره غیرتی میشه.بغیراز رتبه دانشگاهی توی جبهه ها هم خط شکن بودن.بچه کجایی
چهار‌شنبه 16 تیر 1389

danial nabi - سوئد - سوئد
خیلی هم مناسب یک نوجوان .از عجق وجقها که بهتره .اینهام که همش اشکال میگیرند بروند خود اصلاح کنند بعد موها.
پنج‌شنبه 17 تیر 1389

democracy2 - آلمان - بوخوم
با عرض معذرت از همه . من فکر کنم از فردا مدل دستشویی رفتن هم رونمائی کنند چون بهرحال شما که دستشویی میرید قسمتی از بدنتون لخت میشه که گناهه. بایست همگی لاستیکی کنند و بعد بدون اینکه لخت شن لاستیکی هاشونو بندازن دور. حالا چجوری - احمدی اعلم
پنج‌شنبه 17 تیر 1389

sara_zurich - سوئیس - زوریخ
democracy2 - آلمان - بوخوم مدلش معلومه با پای راست باید وارد شی وگرنه واویلا میشه ها ها ها هاها
پنج‌شنبه 17 تیر 1389

salarkhan - آلمان - هامبورگ
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان خودت به خودت(رقیه سادات)کامنت میدی؟؟!!
پنج‌شنبه 17 تیر 1389

payam armani - انگلیس - منچستر
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان \درود برخط شکنان .اون زمان بسیجی با مردم بود.امروز بسیجی بر مردم است.خوب چشماتو باز کن.ببین بسیجی این است که بر سینه مردمش تیر فرو کند.یا بر سینه دشمن.دشمن ایران کیست.مردم دشمن هستند.صحبت غیرت نکن که اصلا بهت نمیاد.غیرت تو در ولی فقیه خلاصه میشه.جلاد و ادم کشی که وقیح است نه فقیه.من بچه ایرانم.شهر تو را هم دوست دارم مثل دورترین شهر سیستان.بیا با ملت.دولتها رفتنی هستند.
پنج‌شنبه 17 تیر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.