خسرو حیدری به تیم سپاهان اصفهان پیوست: سومین استقلالی در تیم قلعه نویی

خسرو حیدری به تیم سپاهان اصفهان پیوست:
سومین استقلالی در تیم قلعه نویی

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در فصل گذشته با عقد قراردادی دو ساله به عضویت تیم سپاهان اصفهان درآمد تا پس از "جانواریو" و بیک زاده، سومین آبی پوشی باشد که به تیم امیر قلعه نویی می پیوندد.
به گزارش خبرنگار مهر، این بازیکن ملی پوش که سابقه بازی در تیم‌هایی چون ابومسلم مشهد و استقلال تهران را دارد، امروز پنجشنبه پس از مذاکره با محمدرضا ساکت با زردپوشان اصفهانی به توافق رسید و قراردادی دو ساله با این تیم به امضا رساند.

مسئولان باشگاه استقلال تلاش زیادی داشتند تا حیدری را متقاعد به تمدید قرارداد کنند اما این بازیکن همچون فابیو جانواریو و هاشم بیک زاده از ادامه حضور در این تیم خودداری کرد و به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

پس از فابیو جانواریو، محمدحسن رجب زاده، رضا ناصحی، هاشم بیک زاده و جواد کاظمیان، خسرو حیدری ششمین بازیکنی است که در فصل نقل و انتقالات به عضویت تیم سپاهان اصفهان درمی آید.

zoroye iran - اتریش - وین
قابل توجه بعضی ها که سنگ گروهبان قندلی رو به سینه میزنن این اقا هفته گذشته در رسانه ها اعلام کرد که قصد تضعیف استقلال رو نداره و به هیچ عنوان با حیدری مذاکره نکرده و دو روز پیش مجددا قائم مقام سپاهان اعلام کرد به هیچ وجه قصد خرید حیدری رو ندارن.در ایران اسلامی حرف باد هواست وقتی میمونشون چپ و راست دروغ میگه وای بحال نو کیسه ها
پنج‌شنبه 3 تیر 1389

daniall - فرانسه - نانت
مبارکه جماعت عشق گروهبان قندلی.حالا تیم گروهبان سوم امیر قوی شده میتونید بازم به قهرمانیه گروهبان با سپاهان افتخار کنید و مثل فصل قبل تو ازادی تشویقش کنید.صمد مرفاوی سگش میارزید به این کوتوله ی منفعت طلب.یک مشت ساده لوح و اشغال فصل پیش صمد رو به خاطر این عوضی که تو کرمان مشتهاشو برای تاج گره میکرد بیچاره کردن.اگه فرهاد مجیدی واقعا مرد باشه نباید برگرده تو تیمی که دست فتح الله زاده ی نر گدا با اون دسته چک شخصیش و کاسه لیسیش واسه سعید لو هست.تف تو روح هر چی بماله.یاد واعظ به خیر امثال واعظ جایی تو مدیرییت این مملکت ندارن اونجا فقط جای امثال کاشانی و فتح الله و ساکت هستش که همیشه اویزون عضو شریف نظامن. میگفتم مرفاوی بعضیا اینجا بهشون بر میخورد هی ژنرال ژنرال میکردن شماها خیلی عقبید.جون به جونه ایرانی کنن دهن بین و احساساتیه بازم واسه ژنرال یقه جر بدید همون طور که اون واسه پول و منافعش یقه جر میده.
پنج‌شنبه 3 تیر 1389

1qaz - استرالیا - سیدنی
نهههههه,من بعنوان یک پرسپلیسی دیگه قلعه نوعی رو گروهبان نمیدونم,او با خدمتی که به پرسلیس میکنه,مقام ژنرال قندلی برازنده اش هست,خوشم اومد ازت ,ای ول
جمعه 4 تیر 1389

Hamid1970 - امریکا - ارواین
نانت دمت کرم من استقلالیم خیلی باحال بود mar30
جمعه 4 تیر 1389

koros - سوید - اوپسالا
واقعا نمیدونم چی بتون بگم چون یا چاپ نمیکنید یا اهمیت نمیدین تو این چند روز استقلال این همه بازیکن خوب گرفت(میداودی;مبعلی;اشوبی......)از حسادت و غرض ورزی یکیشو فقط یکیشو برا مثال نگذاشتید (توقع بشتری هم ازتون نمیرفت البته به هر حال امثال شما.....)حالا بلافاصله این شد تیتر اولتون شاید کمی از فشار مضاعف روی رییس قرمز رنگتون کم بشه در اخرم بگم اقا خسرو خیلی بی مرامی تو بهترین بودی.....اوپسالا
جمعه 4 تیر 1389

zoroye iran - اتریش - وین
daniall - فرانسه - نانت . دوست خوبم من پرسپولیس هستم ولی بعد از پرسپولیس استقلال رو دوست دارم چون تیم مردمیه حالا افراد عقده ای مثل قلعه نوئی که همه افتخار استقلال رو برای خودش میخواد و حجازی-مرفاوی-پورحیدری-کریمی-کخ و غیره رو له کرد با باندش و لیدرهای پولکیش امسال مظلومی رو هم مثل مربیان دیگه از صحنه دور میکنه و جو رو مسموم میکنه . یادتونه از پاندورا حمایت میکردی این بابا عاشق قندلیه و مرتب دم از کارنامه قلابیش میزد اخه به چه قیمتی قهرمانی با استقلال پر از مهره و سپاهانی که از تیم ملی قویتر بود و هست این تیمها رو به ننه قمر میدادن قهرمان میکرد قهرمانی با کمک فدراسیون و داوری و لیدرها شاهکار نیست
جمعه 4 تیر 1389

arashfarnod - کانادا - ونکور
با عرض معذرت از همه,طرفداران دو آتیشه پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه و بیرون ورزشگاه چه تو ایران و چه خارج ار کشور هستند. واقعا ادبیات شما چه فرقی با ادبیات احمدی نژاد می کنه. همین طرفدارا اگر پرسپولیس یا استقلال با تیم غیر ایرانی (مخصوصا کشور های عربی ) بازی داشته باشند می آیند تیم حریف را تشویق می کنند و این طرفدارا شعورشون از طرفدار های تیم بحرین کمتره که بعد از بعد از باخت تیم ایران بخاطره اینکه یک تیم عربی دیگر به جام جهانی رفته , پرچم اون کشور بالا می برند (عربستان).حکومت ننگین جمهوری اسلامی این را می داند و آنچنان با این تکنیک اختلاف افکنی می کنه. دست حکومت از آستیان پروین , دائی و قلعه نوعی و ...خیلی های دیگر بیرون می آمده و میاد.بعضی از ورزشکاران بخاطره قطع نخاع و غیره خانه نشین شدن و هیچ درآمدی هم ندارند کی از آونها یاد می کنه , این همه کامنت گذاشتید, یا دائی مسخره کردید یا قلعه نوعی و یا . , چند تا از شما یادی از کسانی که به کمک نیاز دارند کردید.تفکر احمدی نژادی سالهاست در ورزش وجود دارد. منصفانه قضاوت کنیدشما هم به نتیجه می رسید. .
جمعه 4 تیر 1389

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
لنگیهای عقده ای چه خوشحالند...
جمعه 4 تیر 1389

nader46 - انگلیس - لندن
ashkan-m2015 لگنهای 6 سوراخه چه گریانند.
شنبه 5 تیر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.