حرکت بزرگ ترین ناوگان جنگی به سمت خلیج فارس : ۱۱ ناو آمریکایی و یک زیر دریایی اتمی اسرائیلی


حرکت بزرگ ترین ناوگان جنگی به سمت خلیج فارس :
11 ناو آمریکایی و یک زیر دریایی اتمی اسرائیلی

 عصر ایران : 12 ناو جنگی آمریکایی و اسرائیلی برای رسیدن به خلیج فارس از کانال سوئز عبور کردند.

به گزارش عصر ایران ، روزنامه القدس العربی چاپ لندن به نقل از منابع آگاه نوشت: 11 فروند شناور جنگی (ناو) آمریکا و یک یک زیردریایی اسرائیلی مجهز به موشک های هسته ای صبح دیروز جمعه کانال سوئز را به مقصد خلیج فارس ترک کرده اند.

عبور این ناوها، با حضور چشمگیر نظامیان مصری و برقراری وضعیت ویژه در کانال سوئز همراه بود.

پیش از این خبرهایی درباره حرکت زیردریایی اسرائیلی دولفین به طرف خلیج فارس منتشر شده بود.

شاهدان عینی و منابع آگاه گفته اند که ناوگان آمریکایی شامل چند ناو هواپیمابر و ناوهای حامل خودروها و تجهیزات زرهی از دریای مدیترانه و کانال سوئز به طرف دریای سرخ عبور کردند. مقصد این ناوگان نیز خلیج فارس اعلام شده است.  منابع رسمی عبور شناور اسرائیلی را در میان ناوهای آمریکایی تایید نکرده اند.

شاهدان عینی و منابع آگاه گفته اند که این ناوگان آمریکایی، در طول چند سال گذشته ، "بزرگترین" بوده است.

در همین حال عبدالله السناوی سردبیر نشریه العربی الناصری گفت که مصری ها این بار دست بسته نخواهند ماند تا ببینند که دولت مصر آنها را در رسوایی دیگری یعنی هماهنگی با اسرائیل و آمریکا و باز کردن کانال سوئز برای تجاوز به ایران اسلامی دخالت می دهد.

رهبر اخوان المسلمین مصر نیز ضمن هشدار درباره حمله نظامی به ایران گفت: پذیرش چنین موضوعی از سوی جهان عرب و جهان اسلام غیرقابل قبول است و اگردولت ها در برابر اراده واشنگتن و تل آویو تسلیم شدند، ملت ها نباید ساکت باشند.

بدوی رئیس حزب الوفد نیز با محکومیت بروز هر گونه حمله نظامی علیه ایران گفت که ملت های کشورهای عربی و اسلامی مخالفت این حمله نظامی هستند .
وی همچنین ابراز نگرانی کرد که دولت های عربی و اسلامی در این باره به مانند همیشه تحت سیطره آمریکا قرار بگیرند.

در همین حال منابع آگاه در مصر اعلام کردند که این کشور درخواست اسرائیل برای جلوگیری از عبور کشتی های کمک رسان ایران از کانال سوئز را رد کرده است.

این کشتی های ایرانی قرار است کمک هایی را برای مردم غزه به این منطقه منتقل کنند.

pandora - آلمان - ان ار و
امیدوارم هیچ وقت جنگ نشه و بعید میدونم فعلا قصدی واسه حمله داشته باشند
یکشنبه 30 خرداد 1389

shahram atlanta - امریکا - اتلانتا
تا نفت دست اخوند هست همینه .مرک بر اخوند کثیف
یکشنبه 30 خرداد 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
شاید گوش زد.یاعرض اندام .وزهر چشمی باشد برای رژیم خودکامه آخوندیسم سادیسمی ابلیسی ساندیسی ماقبل تاریخ,,,,, . واقعا درتمام دنیا منزوی وبی ارزش شدند مگر بساط راببندند روبه جنگلهای آمازون محل آب وخاک اجدادیشان کوچ کنند.
یکشنبه 30 خرداد 1389

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
این ملایان پلید طی سی سال گذشته هر نوع بلایی سر مردم بدبخت ایران اوردند حالا نوبت سربازان حرامزاده آمریکایست که بیایند و بلاهایی که سر عراقیها و افغانها اوردند سر ایرانیهای بدبخت بیاورند.آخه یک ادم داخل این رژیم نیست که به مموتی و علی شیره ای بگه چرا دست از حماقت و لجبازی با دنیا و مردم ایران بر نمی دارید و از صدامی که تا اخرین لحظه باور نمیکرد بهش حمله کنند عبرت نمی گیرند و واقعا فکر میکنند امام زمان با اسبش جلوی ناوهای کفار رو میگیره
یکشنبه 30 خرداد 1389

kio - نروژ - برگن
مملکت را این اخوندهای کثافت بباد دارند میدهند تا امام زمانشان از چاهی در عربستان ظهور کند ولی این بار هواپیماهای اسراییلی از انجا ظهور کرد!!امید است سران احمق رژیم اخوندی قدری فکر کنند ومملکت را به این صورت ببادندهند !!مردم بهوش باشید درهر شرایطی باید از تمامیت ارضی مملکت واستقلال ایرانمان همگی با هم باید دفاع کنیم والا بزودی مملکمان بزودی از هم میپاشد!!به امید پیروزی مردم ایران!!!
یکشنبه 30 خرداد 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
کمک به غزه اخر سرمون رو به باد میده ... خدایا به داده ملت برس...
یکشنبه 30 خرداد 1389

keyvan_1 - سوئد - کارلسکرونا
وای به حال مردم ایران وخسته نباشی به حکومت جمهوری اسلامی.من نمیدونم اسلام اخه این همه مهمه که بخاطرش یک ملت باید کشته بدن پول بدن تاوان بدن اخرش هم امام زمان بیادش سر همه را با شمشیر قطع کنه .
یکشنبه 30 خرداد 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
دلاورمردان ایران 30ساله لباس جهادپوشیدن.دست از پاخطاکنندقعرخلیج همیشه فارس گورستان انهاست.خائنین دل خوش نکنن.
یکشنبه 30 خرداد 1389

XMAN2 - ونزوئلا - کاراکاس
همشونو تو خلیج فارس دفن میکنیم . بیائید که صدای ناقوس مرگ تک تکتون داره بگوش میرسه . آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه . وقتی آمریکاش نمیتونه غلطی بکنه اسرائیل دیگه رقمی نیست . آره آقاجون .
یکشنبه 30 خرداد 1389

khorshid 3 - انگلستان - بیرمنگهام
اینا وجود جنگیدن با ایران را ندارند .(نه اینکه زورشون نمیرسه ) به هزارویک دلیل دیگه که توضیح ان وقت زیادی میبرد و در این مجال نمیگنجد. تنها راهشون فقط و فقط کمک به جنبش سبز ایران و براندازی دولت به دست شیر مردان خود ایران است به امید انروز.
یکشنبه 30 خرداد 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
اخی حالا مصرف پوشک علی چکه ای زیاد میشه.
یکشنبه 30 خرداد 1389

danial124 - استرالیا - سیدنی
آمریکا و اسرائیل به دو دلیل طی چند سال آینده به ایران حمله نمیکنند:. 1:در حال حاضر اقدامات ایران به اقدامات آمریکا و خصوصا اسرائیل در منطقه وجهیه منطقی داده و این دو کشور هر عملی که در اروپا و خاور میانه انجام میدهند برای مقابله با تحدید ایران میدانند. 2:اسراییل در حال حاضر به شدت در مقابل ایران ضعیفه به این دلیل که ایران اگه خودش رو در خطر ببینه به راحتی میتونه اسراییل رو با موشک های دور برد ونیز با حمایت چریک های حزب الله و حماس نیروهای چریکی سپاه قدس در سوریه و لبنان اسراییل رو محو کنه.
یکشنبه 30 خرداد 1389

behzad24 - استرالیا - سیدنی
بچه ها! پیش بینی شما چیست؟ اگه کدوم جنگی بشه، پیروز کی میشه؟ من میگم که در اول آمریکا و اسرائیل پیروز میشن، ولی در آخر سپاه پاسداران بدجوری حال این دو تا رو می گیره... ولی خدا نکنه که جنگ بشه، خیلی خسارات و خرابی به بار میاد!
یکشنبه 30 خرداد 1389

پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران
هیچ غلطی نمی کنند. خلیج فارس را محل دفن ناوها و اجساد آمریکایی و اسرائیلی می کنیم
یکشنبه 30 خرداد 1389

dannni - استکهلم - سوئد
من مملکت مو دوست دارم دوست ندارم هیچ کشوری به کشورم چپ نگاه کنم هرکس ارزو کنه به ایران حمله بشه خائن و پس فطرت هست
یکشنبه 30 خرداد 1389

Rohan_samandari - سوئد - مالمو
خدایا نه! . اگه بفهمم قضیه جدی میشه خودمو هر جور باشه برای جنگ با آمریکا به ایران میرسونم! خداکنه هر جوری هست این قضیه حل و فصل بشه! آخه چقد کشتار و خونریزی؟
یکشنبه 30 خرداد 1389

freedom-is-not-free doom - ایران - تهران
danial124 - استرالیا - سیدنی . دلایلت اصلا نه ربطی داشت...نه قانع کننده بود
یکشنبه 30 خرداد 1389

afsaneh2010 - فرانسه - نیس
اینها به جای حمله به ایران بهتره برای سرنگونی رژیم به ملت ایران کمک کنند. اینها فقط به فکر منافع خودشان هستند. مرگ بر رژیم اخوندی و مرگ بر این اجنبیها که چشم به سرمایه ملت ما دوخته اند.
یکشنبه 30 خرداد 1389

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
فرداست که ساندیس بدستان شعار بدهند :خلیج فارس ایران اسفالت باید گردد!!
یکشنبه 30 خرداد 1389

shown - امریکا - دیترویت
رژیم جمهوری اسلامی پایه گذاری شده باخون تثبیت شده باخون وامروزهم برای برون رفت ازبحران احتیاج به خون داره مطمن باشیدکه سران جمهوری اسلامی ازخداشونه که جنگی دربگیره بااین کارهم تمام توجه افکارجهانی درموردوقایع داخل ایران منحرف میشه وهم میتونن بامظلوم نمایی برای خودشون توی دنیامشروعیت خریداری کنن براشونم فرقی نمیکنه که چقدرازمردم بیچاره ایران خونشون ریخته بشه وچقدربه ایران خسارت واردبشه چون جمهوری اسلامی بازطلب خون کرده پس دعاکنیم که جنگی درنگیره که بازنده اصلیش مردم ایرانن
یکشنبه 30 خرداد 1389

abdozdak - آلمان - کلن
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران ، هشت سال جنگی که با عراق ادامه دادید و نتونستید کاری بکنید و آخرش جام زهر را هم سرکشیدید درس عبرت نشد براتون ؟که حالا گردن کلفتی واسه آمریکایی میکنید که ارتش صدام رو که هشت سال شماها رو زمین گیر کرده بود در عرض سه هفته نابود کرد یک وقت نکنه کاری کنید که اوف بشن.
یکشنبه 30 خرداد 1389

مهدیار - ایران - تهرون
با اینکه این بابا اوباما هنوز حماقتش رو مشخص نکرده اما من به شخصه نظر مثبتی بهش ندارم. اما اگه به ایران حمله بشه چون قصه خاک و مام میهن پیش میاد مردم کوتاه نمیان بخصوص که این همه سال گفتن هر چی بلا میاد سرمون تقصیر آمریکایی هاست. بچه ها اونا شاید هوا رو داشته باشن اما زمینی نمی تونن بیان . یه چهار شنبه سوری میگیریم با هیچی کلی نفله میشن ببین دست ملت تفنگ بریزن چی میشه. خلاصه چو ایران مباشد تن من مباد.
یکشنبه 30 خرداد 1389

Nobody 1 - ایران - تهران
با shown امریکا دیتروبت موافقم
یکشنبه 30 خرداد 1389

markopolo vic - استرالیا - ملبورن
dannni - استکهلم - سوئد . دوست عزیز درست فرمودی. مرگ بر دشمنان ایران
یکشنبه 30 خرداد 1389

danial nabi - سوئد - سوئد
هیچ سازمانی تو امریکا وجودشرو نداره از جنایات دولت و cia شکنجه ضرب وشتم مردم خودش .فقر فاجعه نفتی و.....حداقل اعتراضی کند.دنیا که در سکوته.مگر جمهوری اسلامی دست کثیفشان را رو کند.
یکشنبه 30 خرداد 1389

ben 15 munich - المان - مونیخ
این اخوندا همه با سیا و موسات کار میکنند ولا از این لج بازیها نمی کردنند . وطن فروشای کثیف .
یکشنبه 30 خرداد 1389

zartusht67 - المان - المان
خدایا میهن ما را از جنگ وخونریزی و اخوند وحزب الهی دور بفرما
یکشنبه 30 خرداد 1389

anoman - ایران - ایران
الکی حرف در نیارین احتمالا برای کمک به قرقیزیهاست یا پشتیبانی نیروهای خود
یکشنبه 30 خرداد 1389

compatriot01 - اسپانیا - والنسیا
ایران فقط با جنگ درست میشه....امیدوارم ناوهای آمریکا بزنن ایران رو...من خودمو میرسونم و میجنگم اما تو ارتش آمریکا میجنگم
یکشنبه 30 خرداد 1389

bomoel - المان - المان
بیشرفا کمک نکردند مردم کار این اخندها را تمام کند اینها قصدشون غارت ایران هستش. لعنت به رژیم اخندی. زنده باد ایران
یکشنبه 30 خرداد 1389

e-a-l-i-dige - هلند - امس
من میدونم کارمون تمومه !!
یکشنبه 30 خرداد 1389

mehrnoosh - ایران - اهواز
جنگ بشه که چی بشه؟به نفع کیه جنگ؟ اینا که همیشه دم از دشمن و جنگ میزدن غیراز اینه؟ خوب تنها چیزی هم که حکومت آخوندی هم میخواد جنگه برای سرکوب مردم بدبخت ایران اینا که دلشون واسه مردم نسوخته جنگ میکنن واسه بیشتر بدبخت کردن مردم و بیشتر بر مسندحکومت چسبیدن. هر کشوری هم که بخواد با ایران جنگ رو شروع کنه درواقع و بدون شک به نفع رژیم کار میکنه و اینطوری هم دست همه کشورهایی که همیشه ادعای دشمنی با ایران رو داشتن رو میشه و معلوم میشه اینا همش جنگ زرگری واسه بیشتر روی کار موندن و زجر مردم ایرانه. همین و بس!
یکشنبه 30 خرداد 1389

hassan5 - ایران - تهران
ایا کسی میداند که جمعا چند ناوگان جنگی از اتمی تا غیر اتمی در خلیج فارس بخرج اعراب وجود داره؟؟؟بودجه این ناو ها توسط اعراب تامین میشه
یکشنبه 30 خرداد 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
بقدرت رسیدن خمینی و ادامه حکومتش برای همین بود که نا امنی رو در منطقه افزایش بدهند و با این تبلیغات همیشه اسلحه های بنجل خودشون رو آب کنند. من فکر نمیکنم آمریکا بدنبال حمله نظامی به ایران باشه چون به چنین حکومتی نیاز داره. سودی که این رژِیم برای کشورهای غربی داشته هیچ کشور متحدی در منطقه برای آنها نداشته. رژیم حاکم بر ایران هم به این جنجال های خبری نیاز داره تا بتونه به سرکوب و کشتار مردمش ادامه بده. مرگ بر حکومت ولی وقیح و تمام آثار مخربش
یکشنبه 30 خرداد 1389

harrp - اتریش - وین
تنها راه درست جنگ است .اشغال عراق و افغانستان در واقع محاصره ایران از غرب و شرق بود ،، شمال و جنوب هم که از قبل وضعش مشخص بود (!) حالا فکر کنین نه از ۴ جهت بلکه از ۱۰ جهت نیروگاه‌های اتمی‌ این ۱۰۰۰ پدر‌ها رو بزنن ،، اونا میخوان چیکار کنن؟؟ اونم تا کی‌. فکر کردین با اون سیستم راداری که آمریکا و اسرائیل داره میذارن حتا مگس وارد مرز هوا یشون بشه ؟؟ درود بی‌ پایان بر دشمنان آخوند. در هر نوعی که می‌خواد باشه
یکشنبه 30 خرداد 1389

pelle - سوئد - استکهلم
compatriot01 - اسپانیا - والنسیا. مطمئن هستم تو ایرانی نیستی, و گرنه هیچ وطنپرستی آرزوی جنگ و جنگیدن علیه کشور خودش را ندارد ,ما هر قدر از این رژیم بیزار هم باشیم بهیچوجه آزروی حمله بیگانان به وطن را نباید در سر بپرورانیم , جنگ به معنای کشته شدن ‌ هموطنان بیگناه مان و ویران شدن کشورمان, هیچ مشکلی با جنگ و خونریزی حل نمیشود, هشت سال جنگ با عراق چه نتیجه ای بجز مرگ و ویرانی و آوارگی برایمان داشت که بخواهیم یک نسل دیگر را رهسپار یک جنگ نابرابر کنیم.
یکشنبه 30 خرداد 1389

ضد خ.ر - ایران - تهران
ای خر خائن آواره کردی خاک وطن را ویرانه کردئ کشتی جوانان وطن آه و واویلا
یکشنبه 30 خرداد 1389

ضد خ.ر - ایران - تهران
سه بلای خانمانسوز جهانی: 1- آخوند خر 2-خر آخوند 3- رهبر خر
یکشنبه 30 خرداد 1389

hapo - امارات - دبی
مهدیار - ایران - تهرون اسمت خیلی قشنگ و پر معنیه
یکشنبه 30 خرداد 1389

angelina20 - ایران - تهران
راستش من که اصلا ناراحت نشدم چونکه وقتی علی لاریجانی اونجور تو مجلس از جیب خودش نه ملت به آمریکا توهین میکنه و میگه اگر بازرسی کنید کشتی های مارو ماهم جوابتون رو میدیم هه این آقا انتظار داره با وجود این همه دروغهای حاکمیت علیه ملت و نیز سرکوب وحشاینه و سکوت آقایان اسرائیل به همین راحتی اجازه بده که کشتی های ما خیلی خوشگل بیان و کمک هاشون رو بدن؟ از مجا معلوم همون قضیه اسب تروا نباشه؟ از کجا معلوم که توش فقط کمکک های اولیه است؟ وقتی اونجور آمریکا و اسرائیل رو انگولک میکنیم این اتفاق ها هم تعجب براتگیز نیست . آقا بیخیال اسرائیل شو دیگه خودت و اداره کشور خودت موندی هی میگی رفراندوم بزارید تو فلسطین اولین کایر که باید بکنید اینه که اول رفراندوم تو ایران بزارید بعد اون پیشکشتون. خود فلسطینیها خربوزه خوردن و خونه هاشونو به اسرائیلیها و یهودیها فروختند حالا هم باید بپذیرند که پای لرزشم بشینن.
یکشنبه 30 خرداد 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
XMAN2 - ونزوئلا - کاراکاس .زیتون بهبهان - ایران - بهبهان .danial124 - استرالیا - سیدنی این تروریستهای حزب الله و حماس سپاه قدس در سوریه و لبنان اینها همگی شان پشم زائدن هیج وقت به عربها اطمینان نکنید..من منظورم عرب زبانهای هموطن ایرانی نیست.... ماها اینجا نشستیم نظرمیدهیم انتقاد میکنیم خیال پلومیکنیم به همدیگرمی پریم ووو.... به وسیله همین رسانه خبری که هر کسی به اندازه شخص خودش از مسعولین محترم کمال تشکر را دارد......تنها چیزی که دنیا دیدند ومی بینندعاقبت عراق است باید حقیقت را باور کنیم عراق 8 سال با ایران جنگید آخرش لیوان زهرمار را خمینی رجال نوشید ما نمی گیم عراق قوی بود اما تنها نبود کشور های دیگه کمکش کردند ...الان هم چون رژیم ملای ایران تمام فکروخواب وراهشان شده سلاح وتهدیدی برای همگی آنهم در حد زبان ونه عمل. صدام از اینها یاغیتر و شرورتر بود....فقط دعاکنید رژیم بدون خونریزی ملت ایران ریشه کن بشه چون واقعا موقع .جنگ آمریکا.اسراییل.انگلیس. باهم وبازهم اینها تنها نیستند اروپاراهم دارند و بعضی از کشورهای خلیج فارس انتظار چنین روزی هستند.
یکشنبه 30 خرداد 1389

angelina20 - ایران - تهران
هرچند بنده به هیچ وحشیگری اسرائیل رو تمجید نمیکنم از نظر من اسرائیل یک رژیم قاصب و وحشی هست که به دنبال کشور گشاییه و همین احمدی نژاد هم از همین قوم اسرائیل بوده مرتیکه چرکیه بو جورایه از نوع میمون پسند.خلاصه من که عاشق آمریکا م و ایکاش الان اونجا بودم خداییش هرچی باشه مردمش یه احترامی دارن تو دنیا ما چی داریم/؟ هیچی ما یه احمدی نژاد داریم که ما رو کرده سوژه ی کشورها
یکشنبه 30 خرداد 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
متاسفانه دوستان نظراتشون احساسی است به عنوان کسی که تجربه جنگ تن به تن هم داشته ام و این شانس رو هم داشته ام که در استرلیا زمانی که ناو هواپیمابر امریکا امده بود بندر بروم و ناو را از نزدیک ببینم باید بگویم جنگ حتمی است فقط موضوع زمانش است فکر نمیکنم هدف اشغال ایران باشد بحث جنگ زمینی مطرح نیست کشته شدن سربازان امریکایی هم برعکس انچه برایش تبلیغ میکنند اصلا برای سیاست مداران امریکایی مهم نیست! مهم افکار عمومی غرب هست که موافق جنگ است!
یکشنبه 30 خرداد 1389

yeki-2 - قطر - دوحه
compatriot01 - اسپانیا - والنسیا . جنگ بشه اب خوش از گلوت بایین میره...مردم بدبختی شو می کشن اونا کک نمی گذشون
یکشنبه 30 خرداد 1389

Compatriot01 - اسپانیا - والنسیا
دوستان 32 سال هیچ تغییری جز بد تر شدن نداشتیم...... مرگ برای ما فرا رسیده....مرگ یک بار شیون هم یکبار........زنده باد ارتش آمریکا....
یکشنبه 30 خرداد 1389

amirpersia - سوئد - استکهلم
surena1611 - آلمان - اشتوتگارت . دوست عزیز, با تفسیر منطقی و اگاهانه ی شما موافقم!. تمام اینها جنگ زرگری هستند و ما بازیچه.
یکشنبه 30 خرداد 1389

arman71 - ایران - ایران
آمریکا هیچ قلطی نمی تونه بکنه. اینا همش واسه ترسوندن هست. اسرائیل می دونه با کوچک ترین حرکت نابود میشه. یادتون باشه 80% ارگان های مهم اسرائیل در یک نقطه متمرکز شده و این بزرگترین نقطه ضعف اسرائیل هست
یکشنبه 30 خرداد 1389

Compatriot01 - اسپانیا - والنسیا
pelle - سوئد - استکهلم. پسرم تو راجب بیگانه داری با من حرف میزنی؟!؟!؟! بیگانه الان داره حکومت میکنه....این مردم 32 سال زور زدن....به جایی نرسیدن...وقتشه الان که یکی که عرضه داره به داد ما برسه و الا 32 سال که په عرض کنم 320 سال دیگه هم هیچی عوض نمیشه.....در رابطه با ایرانی بودنم هم باید بگم کاش تو حرفت درست میبود و من ایرانی نمیبودم...اما متاسفانه هستم
یکشنبه 30 خرداد 1389

ahoran - انگلیس - یورک
فقط یه خائن یا غیر ایرانی میتونه آرزوی جنگ بکنه مرگ بر وطن فروش درود بر ایرانی و آریایی.
یکشنبه 30 خرداد 1389

bastam.persian - اتریش - وین
از نظر علم ستاره شناسی‌ ستاره‌ای که ۸۰ سال پیش هنگام وقوع جنگ جهانی‌ نمایان شد متاسفانه الان هم در حال رویت شدن هست.فقط خدا کمک کنه...
یکشنبه 30 خرداد 1389

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان زیتون جون همانقدر که عراقیها را نابود کردید و عراق را گفتید کافیه!!!!!! نمیخواد اسرایل و امریکا را بگیرید گناه دارند !!!!!! راستی زیتون پرورده هستی یا با گل پر!!!!مواظب باش خواهرهای زینب نخورند داغ شهید شدن بدلت بمونه!!!!!!
یکشنبه 30 خرداد 1389

nikiniki12 - المان - المان
این رزیم کذایی تاایران کاملاویران نشه اروم نمیگیره!
یکشنبه 30 خرداد 1389

arman71 - ایران - ایران
واقعا که!!!. این بحث خوبه حداقل فرق ایرانی وآریایی رو از غیر ایرانی ها می فهمیم. وقتی کشورشون را با این همه فرهنگ و تمدن رها می کنند و فریاد زنده باد آمریکا میدن دیگه انتظاری نباید ازشون داشت. لطفا خواهش میکنم از کسانی هم که کوچک ترین اطلاعاتی ندارند در بحث شرکت نکنند منظورم مخصوصا با این خارجی نشیناست که ... . آمریکا و اسرائیل اگه جرائت داشتند خیلی زودتر از این حرف ها حمله میکردند اینا همش ریپیه !!!. در ضمن اینم بدونید که حمله به وطن عزیزمون یعنی جنگ جهانی
یکشنبه 30 خرداد 1389

ostajloo sadeghi - ایران - تهران
جنگ فلاکت و بدبختی در پی دارد. دنیا به صلح نیاز دارد .
یکشنبه 30 خرداد 1389

emiliyano - اکراین - کیف
چند تا بمب شیمیایی تو امریکا باید بترکه که یه مقدار ازحال و هوای جنگ با خبر شن.حروم زادهها صادر کننده جنگ شدند
یکشنبه 30 خرداد 1389

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
پسر کرد ایران زمین - ایران - تهران . اره بابا تو اون زیتون بهبهان باشیشه نوشابه وباتوم همه رو ادب خواهید کرد.
یکشنبه 30 خرداد 1389

dokhtare koorosh - امارات - دوبی
compatriot01 - اسپانیا - والنسیا منم امیدوارم اسپانیا با خاک یکی بشه وطن فروش
یکشنبه 30 خرداد 1389

zohreh khanoom! - امریکا - واشنگتن
بچه ها بیاین دعا کنیم جنگ نشه . من مادرم...خواهرم...برادرم همه ایرانن.الان که خوندم کلی گریه کردم . اخه اونا چه گناهی کردن؟من جز اونا کسی رو توو این دنیا ندارم . خدایا توکل بر خودت . rabinhood جون تو هم دعا کن که واسه ده مون و ابادیه بالا و ابادیه بایین .
یکشنبه 30 خرداد 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
در جنگ هیچ کس پیروز میدان نیست در جنگ دوم چه کسانى پیروز شدند? مردم بودند که جان و خانه و کاشان شان از دست رفت اروپا این را با تمام وجود خود درک کرد بنابراین آنها هیچوقت هیزم بیار آتش معرکه نخواهند بود فقط امریکائى ها حس ماجراجوئى شان بالا است در باره حماقت مقامات فعلى ایران که هیچ بحث و شکى نیست
دوشنبه 31 خرداد 1389

gol222 - سوئد - هلسینگبوری
ارزوی رژیم خون اشام اسلامی جنگ بوده وهست.سرمایه داری جهانی بنیاد گرائی اسلامی را میخواهدواین جنگ باتوافق ادمخواران اسلامی وششلولبندهای امریکائی انجام میشه و یک واتیکان برای اخوندها میگذارند وبقیه اش رامثل یوگسلاو ی تقسیم میکنن. این مردم هستند که ازبین میروند.ای مرگ برارتجاع سرمایه داری.این مرتجعین حاضر نشدن ونمیشوند به حوزه علمیه وبودن قناعت کنن.
دوشنبه 31 خرداد 1389

Compatriot01 - اسپانیا - والنسیا
متاسفانه هزینه ازادی کشته شدن مردم هم هست...حرف من این هست که 32 سال هیچ نشونه ای از تغییر نداشتیم...تنها راهش حمله یک نیروی خارجی هست. بیاید شعار های صلح طلبانه ندیم و واقعیت رو ببینیم.
دوشنبه 31 خرداد 1389

lioyd - کانادا - مونترال
zohreh khanoom! - امریکا - واشنگتن همه ما عزیزانمون ایرانند اماباور کن ماهرچه دعا کردیم چیزی رو نتونتیم عوض کنیم. در جهان شیاطینی مثل ج.ا. هست که هم باعث ازار مردم خودشه هم همه دنیا.گیرم جنگ هم نشه مردم ایران هم که هیچ کاری نمیتونند بکنند پس اوضاع به همین شکل ادامه پیدا میکنه. دو نسل کامل سوخت بس نیست?
دوشنبه 31 خرداد 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
Khodemanitar-اسکاتلند.ابدین/عزیزم بحث این کامنت احتمال حمله نظامی به کشورمونه نه زندان کهریزک .
دوشنبه 31 خرداد 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
Khodemanitar-اسکاتلند.ابدین/عزیزم تواگه اومدی به کشورت سعی میکنم مثل سربازای امریکایی توئ ابوغریب باهات رفتاربشه.رفتارحقوق بشری امریکایی .
دوشنبه 31 خرداد 1389

جام جم - ایران - تهران
میدوارم که هیچ وقت جنگ نشه . خدایا ایران رو از دروغ و خشک سالی و دروغ (محمود هاله و باقی اخوندها) حفظ کن . چو ایران نباشد تن من مباد
دوشنبه 31 خرداد 1389

evergreen - گرین لند - گرین لند
ارتش آزادی بخش خوش آمدی
دوشنبه 31 خرداد 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
جنگ=جنایت,نابودی,گرسنگی و بر جا موندن جمهوری نااسلامی و جنایتکار.امیدوارم جنگ نشه
دوشنبه 31 خرداد 1389

evergreen - گرین لند - گرین لند
Rohan_samandari - سوئد - مالمو بدو بیا که قضیه خیلی جدیه ای تو بمیری دیگه از اون تو بمیریا نیست. حالا گیرم که امدی با کلاش می خوای بری به جنگ هواپیما.
دوشنبه 31 خرداد 1389

Rohan_samandari - سوئد - مالمو
گرین لند گرین لند . با دست خالی میرم ولی اینجا منتظر خبر مرگ هموطنام نمیشینم
دوشنبه 31 خرداد 1389

kord_iran - ترکیه‌ - وان
زنده باد امریکا و متحدانش
دوشنبه 31 خرداد 1389

Compatriot01 - اسپانیا - والنسیا
evergreen - گرین لند - گرین لند: کاملا باهات موافقم .. موسو Rohan می خواد گوشت دم توپ باشه....با ژ-س سال 1983 جلو موشک های ترموباتریک آمریکا وایسه....اگه Rohan تو بر میگردی منم برمیگردم اما میرم تو ارتش آمریکا که یه حالی به تو بدم...
سه‌شنبه 1 تیر 1389

nader46 - انگلیس - لندن
زیتون بهبهان مطمعا باش هیچ ایرانی دوست نداره به کشورش حمله بشه. همه ما حاظریم جانمان را برای یک وجب خاک کشورمون فدا کنیم.البته به شرطی که حکومتی مردمی و رژیمی عادل بر مسند امور باشه.تا وقتی که یک مشت جانی ومتجاوز به وطن وناموس مردم مثل علی گدا واخوند هستن همون بهتر که یک کشور قدرتمند مثل امریکا بلایی سرشون بیاره که مثل صدام اینها را از چاه فاضلاب پیدا ودستگیر کننند.با اینکه دوست ندارم قطره خونی از دماغ یک هموطن بیاد ولی اگر جنگ بشه تر وخشک با هم میسوزه.وفکر نکنم کشته های جنگ فرضی از کشتار زن وبچه جوانان ایرانزمین که به دست امثال تو واربابات صورت میگیره بیشتر باشه.
سه‌شنبه 1 تیر 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
اولا که جنگ نمیشه چون کشتن مورچه ناو چنگی لازم نداره. دوما کسانی که ادعای وطندوستی در قابل اجنبی ها میکنن الان بیشتر از سی ساله که یک عده تازی صفت با یک کتاب که سرو ته نداره و به زبان تازی هست کشورتون رو ازتون گرفتن انقلابتون رو ازتون دزدیدن. به فرزندانتون مواد مخدر دادن و بهشون تجاوز میکنند. ازار رسانی به نوزادان و دختر بچه هارا قانونی کردن و شما خفه خون گرفتید? مگر فقط باید انگلیسی زبان باشی که اجنبی بشی?
سه‌شنبه 1 تیر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.